Azərbaycan dilinin
inkişafına sanballı töhfə
Dilimiz çox
zəngin və ahəngdar dildir. Dərin tarixi köklərə malikdir.
Şəxsən mən öz ana dilimi çox
sevirəm və bu dildə
danışmağımla fəxr edirəm.
Heydər ƏLİYEV
Bəşər
sivilizasiyasına əvəzsiz töhfələr vermiş Azərbaycan xalqının dili minilliklər boyu davam edən inkişaf və
təkmilləşmə prosesi keçərək
müasir dövrdə milli
özünəməxsusluğumuzun başlıca təzahürünə
çevrilmişdir. Azərbaycan dilinin bütün dünyada ən kamil dillərdən
biri olduğunu, rəvanlığını,
ahəngdarlığını bir çox xalqların görkəmli nümayəndələri
etiraf etmişlər.
Onlar öz
əsərlərində bu dili XIX əsrdə Avropada
geniş yayılmış fransız dili ilə müqayisə edərək onu Avrasiyanın hər tərəfində
işlədilən bir dil
kimi yüksək qiymətləndirmişlər.
Hazırda milyonlarla azərbaycanlının
mədəni inkişaf vasitəsi olan bu dil
tarixən nəinki Qafqazda
yayılmış, hətta müəyyən dövrlərdə
daha geniş məkanda
müxtəlif etnosların da istifadə
etdikləri ümumi dil
olmuşdur.
Türk dili
ailəsinin oğuz qrupuna
daxil olan Azərbaycan dilinin tarixi miladdan əvvəlki dövrlərə gedib çıxır. Ayrı-ayrı
türk boylarının ümumi
ünsiyyət və anlaşma vasitəsi
olan bu dil
IV-V əsrlərdən etibarən ümumxalq
danışıq dilinə çevrilməyə
başlamışdır. Şifahi şəkildə
yayılan ilkin ədəbiyyat nümunələri
- dastanlar, nağıllar, bayatılar, laylalar və s. Azərbaycan
şifahi ədəbi dilinin
erkən formalaşması və təkamülü zərurətini
yaratmışdır. Qaynağını uzaq keçmişdən alan
Azərbaycan dilinin ilk
və ən qədim yazılı nümunələri
günümüzədək gəlib çatmasa
belə, ölkəmizin ərazisində qədim əlifbaların
varlığı, həmçinin yazı dilimizin
bədii məna kamilliyi və digər
amillər bu dilin dərin
tarixi köklərə malik olduğunu sübuta yetirir.
Azərbaycan dilinin dövlət dili kimi hüquqi aktlarda təsbit olunması məsələsi
hələ XX əsrin əvvəllərində - Azərbaycan
Xalq Cümhuriyyətinin hakimiyyəti
dövründə böyük
aktuallıq kəsb etmişdi. O zaman parlamentin istifadə etdiyi dil Azərbaycan
türkcəsi idi. Parlamentin
iclaslarından birində bu məsələ
geniş müzakirə olunmuş
və xüsusi qərar qəbul edilmişdi. Qərara əsasən
parlamentin rəsmi dili
Azərbaycan dili elan olunmuş, digər millətlərin nümayəndələrinin
öz çıxışlarını rus dilində etmələri hələlik məqbul
sayılmışdı. Bununla belə, rəsmi
sənədlərin hamısı ana dilində
tərtib edilirdi. Azərbaycan
türkcəsində olmayan sənədlərin
üstündə adətən parlamentin sədr
müavini Həsən bəy Ağayev belə bir məzmunda
dərkənar qoyurdu: "Ərizə
türkcə lisanda olmadığı üçün əncamsız qalır".
Bu barədə Nazirlər
Şurasının 1918-ci il 27 iyun tarixli xüsusi
fərmanı da mövcuddur.
Həmin fərmana görə iki il ərzində dövlət
orqanlarının işi tamamilə ana dilində aparılmalı idi.
Hətta bir sıra hallarda
bu dili bilməyənlər
üçün mütərcim
çağırılması, işlərin Azərbaycan dilinə
tərcümə olunması da nəzərdə
tutulurdu. Lakin nə İstiqlal Bəyannaməsində, nə də
Konstitusiya aktında dövlət dili haqqında maddə öz
əksini tapmışdı.
Ölkəmizdə
sovet hakimiyyətinin qurulduğu
ilk illərdə də bu
sahədə yenilik baş
vermədi. 1937-ci ildə qəbul olunmuş
Azərbaycan SSR-in yeni
Konstitusiyasında da Azərbaycan dilinin hüquqi statusu barədə heç
nə deyilmirdi. Şübhəsiz, bu, sovet rəhbərliyinin
apardığı totalitar siyasətin diktə
etdiyi reallıq idi. Stalin
repressiyalarının geniş vüsət
aldığı bir vaxtda
Konstitusiyaya ana dili ilə bağlı hər hansı düzəliş
və ya əlavə etmək həm çox riskli, həm də
perspektivsiz addım ola
bilərdi.
Stalinin
ölümündən sonra repressiya maşınının dayanması və
totalitarizmin ən ağır
formalarının aradan qaldırılması
istiqamətində atılmış addımlar xalqlara qarşı ayrı-seçkilik siyasətini
müəyyən qədər məhdudlaşdırdı. Nəhayət,
belə bir vəziyyətdə - 1956-cı ildə Azərbaycan
Respublikası
Ali Soveti 1937-ci il Konstitusiyasına xüsusi
əlavə qəbul etdi. Həmin əlavədə
Azərbaycan SSR-də dövlət dilinin
Azərbaycan dili olması təsbit olunurdu. Lakin bu qərar bir
tərəfdən respublikanın özündəki qısqanc
qüvvələrin, digər tərəfdən mərkəzdəki
mühafizəkarların müqaviməti ilə
rastlaşdı. Azərbaycan dilinə keçilməsi barədə
tələblər Moskvada narazılıq doğurdu. 1959-cu ildə qəbul edilən
qərar bu narazılığa da son qoydu.
Tələskənlik və hövsələsizlik respublikada formalaşan milli ovqatlı kadrlara zərbə
ilə nəticələndi.
1977-ci ildə Azərbaycan
SSR-in yeni
Konstitusiyası hazırlanmağa başladı. Həmin
dövrdə respublikamıza ümummilli lider Heydər Əliyev rəhbərlik edirdi və o, Azərbaycan
dilinin Əsas Qanunda
dövlət dili kimi
təsbit olunması ilə bağlı təşəbbüslə
çıxış etdi. Heydər
Əliyevin bu təşəbbüsü İttifaq rəhbərliyi tərəfindən
heç də müsbət
qarşılanmadı. Bir çoxları bunu "milli
ayrı-seçkilik siyasətinin təzahürü" kimi qələmə verir,
belə bir addımın
atılmasının digər müttəfiq respublikalarda
mənfi reaksiya doğuracağını
iddia edirdilər. O zaman
Konstitusiyanı hazırlayan komissiyanın rəhbəri Heydər
Əliyev özü idi
və bütün bu iddialara qarşı tutarlı arqumentlərlə
çıxış edərək öz
təşəbbüsünün kifayət qədər real səciyyə
daşıdığını sübut edirdi. Maneələrə və çətinliklərə
baxmayaraq, Heydər Əliyev konstitusiya layihəsindən Azərbaycan dilini dövlət dili kimi təsbit edən maddənin
çıxarılması barədə təkliflərlə
razılaşmadı.
Azərbaycan
dilinin Azərbaycan SSR-də dövlət dili statusu almasına
qarşı müqavimət göstərənlərdən ən
fəalı olan Ukrayna
KP MK-nın birinci katibi
Şerbitski ilə Heydər Əliyevin çox ciddi mübahisələri
oldu. Şerbitski iddia edirdi ki,
əgər müttəfiq respublikalardan biri öz dövlət dilinin
adını konstitusiyada göstərərsə,
Ukrayna da bunu etməlidir. Ümummilli
lider həmin vaxt ona konkret cavab
vermişdi: "Mən ona
dedim ki, sizə heç kim mane olmur. Siz
bizdən də böyük
respublikasınız və Sovetlər İttifaqında sizin xüsusi çəkiniz
bizimkindən qat-qat artıqdır. Siz istəsəniz, bunu yaza bilərsiniz. Ancaq siz nə üçün
bizə mane olursunuz?
Mübahisəmiz çox gərgin oldu".
Ümummilli lider
Heydər Əliyevin nümayiş etdirdiyi əzmkarlıq və qətiyyət nəticəsində
1978-ci ilin aprelində qəbul edilən yeni Konstitusiyanın 73-cü maddəsində
Azərbaycan SSR-də dövlət dilinin
Azərbaycan dili olması qeyd
olundu. Beləliklə də Azərbaycan dili dövlət dili statusu aldı və bu, respublikada xalqın milli ruhunun oyanışında, mədəni-tarixi
inkişafının stimullaşdırılmasında mühüm əhəmiyyət kəsb etdi. Ana dilimizin
hüquqi statusunun
dövlət dili səviyyəsinə
qaldırılması xalqımızın tarixi
nailiyyəti idi.
Azərbaycan
Respublikası dövlət müstəqilliyini bərpa etdikdən
sonra Azərbaycan dilinin
daha da inkişaf
etdirilməsi yolunda geniş
üfüqlər açıldı. Təəssüflər olsun ki, respublikanın
ozamankı rəhbərliyinin səriştəsizliyi nəticəsində
xalqın iradəsinə zidd olaraq dövlət dilinin
adı qeyri-qanuni şəkildə dəyişdirildi
və məsələyə dolaşıqlıq,
anlaşılmazlıq gətirildi. Dövlət dili haqqında məsələ 1992-ci ilin dekabrında Azərbaycanın Milli Məclisində müzakirə edildi və onun
adının dəyişdirilməsi ilə bağlı nəzərdə
tutulan antikonstitusion qanun qəbul olundu. Təəssüf
ki, belə taleyüklü
məsələnin həlli üçün
o zaman Milli
Məclisdə cəmi 26 nəfərin lehinə səs verməsi
kifayət hesab edildi. Halbuki dövlət dili
haqqında müddəa, Konstitusiyada nəzərdə
tutulduğuna görə, ona
hər hansı dəyişiklik edilməsi ümumxalq
müzakirəsi və deputatların ən azı üçdə
iki səs çoxluğu
ilə edilə bilərdi. Lakin o zaman adi
qanunvericilik qaydalarına məhəl
qoyulmamış, xalqın iradəsi nəzərə
alınmadan volyuntarist və məsuliyyətsiz
bir qərar verilmişdi.
Müstəqil Azərbaycan
Respublikasının ilk konstitusiya
layihəsinə baxılarkən dövlət dili
haqqında müddəa geniş
müzakirə obyekti oldu.
Həmin məsələ yeni konstitusiya layihəsini hazırlayan komissiyada, kütləvi informasiya
vasitələrində, müxtəlif elmi
forumlarda, yığıncaqlarda, idarə,
təşkilat və müəssisələrdə sərbəst,
demokratik şəraitdə hərtərəfli
müzakirə olundu. Nəhayət, xalq 1995-ci il noyabr ayının 12-də referendum
yolu ilə öz mövqeyini nümayiş
etdirərək Azərbaycan Respublikasının dövlət dilinin Azərbaycan dili
olması müddəasına tərəfdar olduğunu
bildirdi. Ana dilimizə
qarşı edilmiş haqsızlıq aradan qaldırıldı, onun
hüquqları qorundu, cəmiyyətdəki
mövqeləri tam bərpa edildi.
Ulu öndər
Heydər Əliyev Azərbaycan dilinin
qorunmasına və inkişafına tarixin
bütün dövrlərində xüsusi diqqət yetirirdi.
2001-ci il iyunun 18-də
ümummilli lider
"Dövlət dilinin tətbiqi işinin təkmilləşdirilməsi
haqqında" fərman imzaladı. Bu tarixi sənəd dilimizin
inkişafı və tətbiqi
sahəsində meydana çıxan
problemlərin həllində mühüm rol oynadı. Həmin fərmanda Azərbaycan Prezidenti yanında Dövlət Dil Komissiyasının yaradılması da nəzərdə tutulurdu.
Dünyanın heç bir
dövlətində analoqu olmayan
belə bir qurumun
yaradılması ana dilimizin
tətbiqi işinin təkmilləşdirilməsinə
daha effektli şəkildə
nəzarət etmək və bu prosesi ümummilli maraqlar kontekstində tənzimləmək məqsədi
daşıyırdı.
2001-ci il
avqustun 9-da isə ulu
öndər yeni fərman - "Azərbaycan
Əlifbası və Azərbaycan Dili Gününün təsis edilməsi
haqqında" mühüm bir sənəd imzaladı. Fərmanda deyilirdi: "Hər il avqust ayının 1-i Azərbaycan
Respublikasında Azərbaycan Əlifbası və Azərbaycan
Dili Günü kimi qeyd edilsin".
Həmin fərmana
əsasən, 2001-ci il avqustun
1-dən etibarən latın qrafikalı Azərbaycan əlifbasına
keçid reallaşdı. Məhz bundan sonra respublikada
bütün yazılı sənədləşmələr
heç bir istisnaya yol verilmədən
latın qrafikası ilə aparılmağa başladı.
Latın qrafikası Azərbaycan
xalqı üçün tarixi
baxımdan daha doğma
bir qrafika idi. Hələ 1923-cü ildə
respublikamızda latın qrafikalı əlifbaya keçid prosesi
başlamışdı. O dövrdə mətbuatda az-az da olsa,
latın əlifbası ilə yazılar çap
olunurdu. 1929-cu ildə rəsmi olaraq latın qrafikalı Azərbaycan əlifbası
qəbul edildi
və 1939-cu ilə qədər məhz bu
əlifbadan istifadə olunmuşdu. 1940-cı
ildən etibarən isə Azərbaycanda Kirill
əlifbasından istifadə edilməyə
başlanmışdı. Müstəqilliyin bərpasından
sonrakı ilk ildə, 1991-ci ildə
latın qrafikalı Azərbaycan əlifbası qəbul olunsa da, o,
bütün gücü
ilə işləyə bilməmişdi. Yalnız ümummilli lider bu məsələnin birdəfəlik həllinə
nail oldu.
2003-cü ilin
yanvar ayının 2-də isə Heydər
Əliyevin fərmanı ilə "Azərbaycan
Respublikasında dövlət dili
haqqında" Azərbaycan Respublikasının Qanunu qüvvəyə mindi.
Həmin qanunda dövlətin ana dilinə qayğısı sahəsindəki
əsas vəzifələr dəqiq şəkildə göstərildi.
"Azərbaycan Respublikasında dövlət dili haqqında" qanun
dövlət dilinin inkişaf
proqramının hazırlanmasına və dövlət
büdcəsindən ayrılmış vəsait hesabına həmin
proqramın həyata keçirilməsinin maliyyələşdirilməsini
hökumətin başlıca vəzifələrindən
biri kimi müəyyən
edirdi. "Azərbaycan
Respublikasında dövlət dili
haqqında" qanun təhsil sahəsində
başqa dillər üçün
geniş imkanlar da açırdı. Belə bir
prinsipin qanunda öz əksini tapması həm insan hüquqları, həm də beynəlxalq
hüquqda təsbit olunmuş
digər mühüm aktlar
baxımından olduqca böyük
əhəmiyyətə malikdir. Qanunda nəzərdə tutulurdu
ki, başqa dillərdə
tədris aparan təhsil müəssisələrinin
hər birində Azərbaycan dilinin tədrisi
məcburi xarakter daşıyır.
Ulu öndərin
siyasi kursunu son 10 ildə bütün
sahələrdə inamla davam
etdirən Prezident İlham
Əliyev milli-mənəvi dəyərlərimizə yüksək
hörmətin təcəssümü kimi
Azərbaycan dilinin inkişafına, onun saflığının, təmizliyinin
qorunmasına yönəlmiş sistemli tədbirlər həyata keçirir. Ölkə rəhbərinin hələ
12 yanvar 2004-cü il tarixli "Azərbaycan
dilində latın qrafikası ilə kütləvi nəşrlərin
həyata keçirilməsi haqqında" sərəncamı
əsasında hər il latın
qrafikalı Azərbaycan əlifbası ilə çap
olunacaq əsərlərin siyahısı
hazırlanır. İndiyə qədər
yüzlərlə kitabın yeni əlifbada
çapı milli-mənəvi dəyərlərimizi, ədəbiyyatımızı,
incəsənətimizi qoruyub gələcək
nəsillərə çatdırmaq, qloballaşma
dövründə milli özünəməxsusluğu
yaşatmaq niyyətindən irəli gəlir.
Bu tədbirlər həm də dövlət
başçısının elmin və mədəniyyətin
inkişafına böyük diqqət yetirdiyini göstərir.
Bununla belə, Azərbaycan
Respublikasının son 10 illik
inkişaf yolu göstərmişdir
ki, digər sahələrdə olduğu kimi, ana dilimizin öyrənilməsi
və tətbiqi sahəsində də hələ görüləsi
işlər çoxdur. Ölkəmizin ali və orta məktəblərində
Azərbaycan dilinin müasir dünya
standartlarına,
milli-mədəni inkişaf tariximizin tələblərinə cavab verən tədrisi işinin
təkmilləşməsinə ehtiyac
vardır. Bir çox
kütləvi informasiya vasitələrində,
rəsmi yazışmalarda, kargüzarlıq və s. sahələrdə Azərbaycan ədəbi
dilinin normalarına lazımi səviyyədə
əməl edilmir. Azərbaycan dilinin reklam işində
istifadə edilməsində ciddi qüsurlar müşahidə olunur.
Kəskin tənqidlərə baxmayaraq, reklam vasitələrinin hazırlanmasında bir çox hallarda xarici dillərə
əsassız olaraq üstünlük
verilir. Xaricdə yaşayan
soydaşlarımızın Azərbaycan dili
dərslikləri, tədris vəsaiti, ana
dilində bədii və elmi ədəbiyyat,
mətbuat və s. ilə təmin
olunması qənaətbəxş deyildir.
Bu problemləri
nəzərə alan Prezident
İlham Əliyev 2012-ci il
23 may tarixdə "Azərbaycan dilinin qloballaşma şəraitində
zamanın tələblərinə uyğun
istifadəsinə və ölkədə dilçiliyin
inkişafına dair Dövlət
Proqramı"nın hazırlanması barədə sərəncam
imzalamışdır.
Sərəncamda Azərbaycan dilinin tarixi təkamül və inkişaf
mərhələlərinə elmi-tarixi rakursdan nəzər salınmış, qloballaşma şəraitində bu sahədə mövcud olan problemlər, görülməli olan tədbirlər dolğun
əksini tapmışdır. Sənəddə
Azərbaycan dilinin xalqımızın mənəvi
sərvəti, dünya azərbaycanlılarının
həmrəyliyinin sarsılmaz təməli, dövlətimizin
müstəqilliyinin başlıca rəmzlərindən biri olduğu xüsusi vurğulanır: "Hər
bir azərbaycanlı tarixin
ayrı-ayrı dövrlərində dilimizin
dövlət dili kimi
fəaliyyət göstərməsindən böyük
qürur hissi keçirir. Ölkəmizin zaman-zaman
müxtəlif imperiyalar tərkibində yaşamağa məcbur olmasına baxmayaraq, ana dilimiz hətta bu
ağır vaxtlarda belə milli məfkurənin, milli
şüurun və milli-mədəni dəyərlərin
layiqincə yaşamasını və inkişafını təmin
etmişdir. Bu gün onun qorunması və
qayğı ilə əhatə olunması müstəqil Azərbaycanın
hər bir vətəndaşının
müqəddəs borcudur".
Sərəncamda
bütün bunlarla
yanaşı, mövcud problemlərə də
ətraflı nəzər salınır, son
dövrlər müasir Azərbaycan ədəbi
dilinin tükənməz imkanlarından
lazımınca və düzgün istifadə
edilməməsi təəssüflə diqqətə çəkilir. Qeyd olunur
ki, ədəbi dilimizin
özünəməxsus inkişaf
qanunauyğunluqlarına xələl gətirə biləcək
yad ünsürlərin üzə
çıxarılması və qarşısının
alınması istiqamətində mütəxəssislər heç də həmişə çeviklik nümayiş
etdirə bilmirlər. Nəticə etibarilə dövlət
dilimizin tətbiqi sahəsində bir sıra problemlər özünü
qabarıq şəkildə büruzə verir.
Azərbaycan dilində internet
resurslarının qıtlığı, elektron
və interaktiv dərsliklərin yoxluğu, Azərbaycan dilini
öyrənən əcnəbi dilli insanlar üçün tədris
vəsaitlərinin bir çox
hallarda müasir tələblərə
cavab verməməsi narahatlıq doğurur. Sovet
dövründə Azərbaycan dilçilərinin dünya elmində gedən proseslərdən təcrid
olunması ilə ölkəmizdə dilçilik
sahəsindəki nəzərəçarpan boşluq
hələ də aradan
qaldırılmamışdır.
"Azərbaycan
dilinin qloballaşma
şəraitində zamanın tələblərinə uyğun istifadəsinə
və ölkədə dilçiliyin
inkişafına dair Dövlət
Proqramı"nın qısa müddətdə hazırlanaraq
Prezident İlham
Əliyevin 2013-cü il 9 aprel
tarixli sərəncamı ilə təsdiq
olunması mənəviyyatımızın güzgüsü olan ana dilimizin
saflığının və zənginliyinin qorunması yolunda mühüm tarixi hadisədir. Sənədin preambula hissəsində haqlı olaraq göstərilir ki, elm və texnikanın sürətlə inkişaf etdiyi
hazırkı qloballaşma dövründə
Azərbaycan dilinin zənginləşməsi
və tətbiqi imkanlarının genişləndirilməsi
istiqamətində aparılan işlər yeni
səviyyəyə yüksəldilməlidir: "...Azərbaycan dilinin qloballaşma şəraitində zamanın tələblərinə
uyğun istifadəsi və azərbaycançılıq
məfkurəsi əsasında hərtərəfli
inkişafı baxımından gənc nəslin ana dilinə sevgi və
hörmət ruhunda tərbiyə olunması,
ədəbi dilin normalarına ciddi surətdə əməl edilməsi,
o cümlədən dilçilik
elminin müxtəlif sahələri
üzrə yüksəkixtisaslı kadrların
hazırlanması dövrün tələbi
olaraq qalır".
Dövlət proqramı 2013-2020-ci
illər ərzində bu istiqamətdə
bir sıra zəruri tədbirlərin həyata
keçirilməsini nəzərdə tutur.
Proqramın məqsədi Azərbaycan dilinin istifadəsinə və tədqiqinə
dövlət qayğısının artırılması, Azərbaycan
dilinin qloballaşma
şəraitində zamanın tələblərinə uyğun istifadəsi, ölkədə dilçilik araşdırmalarının əsaslı
surətdə yaxşılaşdırılmasıdır.
Sənəd, eyni zamanda, dilçiliyin
aparıcı istiqamətlərində fundamental
və tətbiqi tədqiqatların inkişafına yönəldilmiş
yaradıcılıq səylərinin birləşdirilməsini
və dilçiliyin müasir
cəmiyyətin aktual problemləri ilə
əlaqələndirilməsini nəzərdə tutur.
Dövlət
proqramında Azərbaycan dilinin qloballaşma şəraitində zamanın tələblərinə
uyğun inkişafı, qorunması, elektron məkanda daha geniş istifadəsi və ölkədə dilçiliyin inkişaf
etdirilməsi mexanizminin yaradılması; dilçilik sahəsində yüksəkixtisaslı
kadrların hazırlanmasının təkmilləşdirilməsi; dünya dilçilik
elminin müasir inkişaf meyillərini nəzərə almaqla elmi tədqiqatların
prioritet istiqamətlərinin müəyyənləşdirilməsi;
dilçilik sahəsində
dünyanın aparıcı elmi mərkəzləri
ilə əməkdaşlığın inkişaf
etdirilməsi; dilin inkişafı və
tədrisi məsələlərinin
uzlaşdırılması və təkmilləşdirilməsi;
dilçi alimlərin müasir
informasiya və kommunikasiya
texnologiyalarının yaradılmasında
iştirakının təmin edilməsi; dil (ədəbi dil) və mədəniyyət tarixinin
daha əsaslı tədqiqini təmin etmək
üçün qədim dillərin tarixinin öyrənilməsi; dilin
inkişafını və ədəbi dil
normalarının qorunmasını təmin edən qanunvericilik bazasının təkmilləşdirilməsi;
dil və
nitq mədəniyyətinin yüksəldilməsi;
Azərbaycan dilinin lüğət tərkibinin
və qrammatik normalarının sistemləşdirilməsi;
Azərbaycanda dil situasiyalarının və
dil əlaqələrinin öyrənilməsi
kimi mühüm vəzifələr
əksini tapmışdır.
Bütün bunlar
təsdiqləyir ki, qloballaşan
dünyanın yeni
çağırışlarına cavab
verən siyasət yürüdən Azərbaycan Prezidenti
İlham Əliyev bu
prosesin müəyyən neqativ
təsirlərini də nəzərə alır, xüsusən
mühüm siyasi mədəniyyət
hadisəsi olan milli dilin təmizliyinin qorunmasına
çalışır. Bu da
nəzərə alınır ki, ana dilinə yüksək məhəbbət azərbaycançılıq
ideologiyasının milli mahiyyətini açmaqla yanaşı, xalqımızın etnik fərdiliyini özündə təcəssüm
etdirən mühüm amildir.
Eyni zamanda, Azərbaycan dilinin
dövlət dili olaraq
işlədilməsi müstəqil dövlətçiliyimizin
mühüm atributlarından biri kimi həm də dünya azərbaycanlılarının milli-mədəni
özünüifadə ehtiyaclarının ödənilməsinə
imkan yaradır.
İradə
ƏLİYEVA
Azərbaycan.- 2013.- 1 avqust.- S. 1-2.