Müstəqil Azərbaycan
dövləti inkişafının ən yüksək mərhələsini
yaşayır
"Hər
bir xalq üçün onun dövlət müstəqilliyini əldə
etməsi tarixi bir nemətdir". Ümummilli lider Heydər
Əliyev bu fikri söyləyərkən Azərbaycan
xalqının dövlət müstəqilliyini əldə etməsini
çox böyük əhəmiyyətli bir hadisə kimi
vurğulamışdır.
Dövlət müstəqilliyimizin bərpasından sonra
ötən illər ərzində biz bir millət olaraq
çox böyük yol keçmişik.
Tarixdə Azərbaycan
xalqının iştirakçısı olduğu və
birbaşa aparıcı rol oynadığı dövlətlər
mövcud olubdur. Hələ qədim dövrlərdəki
dövlətlərdə Azərbaycan etnosu çox
mühüm yer tutubdur. Lakin tarixin müəyyən mərhələsində
xalqımız öz dövlət müstəqilliyini itirib.
Müstəqil dövlət qurmaq, müstəqil olmaq istəyi,
demək olar ki, həmişə xalqın yaddaşında
mövcud olub və bunun uğrunda mübarizə gedib. XX əsrin
əvvəllərində - 1918-ci ildə çar
imperiyasının süqutundan sonra yaranmış situasiyada Azərbaycan
xalqı yenidən öz dövlət müstəqilliyini bərpa
edə bilmişdir. Tarixə Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti
kimi daxil olan bu dövlət çox təəssüf ki, uzun
müddət yaşaya bilməmişdir. Lakin
dövlət müstəqilliyimizin bərpa istəyi bizim
xalqın genetik yaddaşında həmişə mövcud
olmuş, hətta sovetlər imperiyasının tərkibində
olduğumuz illərdə belə, Azərbaycan
ziyalılarının yaratmış olduğu əsərlərdə,
sənət nümunələrində milli müstəlillik
istəyi və ideyası təbliğ edilmişdir.
Ötən əsrin
70-ci illərində - Azərbaycana ulu öndər Heydər
Əliyevin rəhbərlik etdiyi zamanda müstəqillik, milli
özünüdərk, milli ədəbiyyat və milli
tariximizə qayıdış istiqamətində mühüm
işlər həyata keçirilib. Sovet idealogiyasının təzyiqlərinə
baxmayaraq, məhz, dahi lider Heydər Əliyevin yaratmış
olduğu mühit sayəsində milli ruhlu kadrlar yetişib və
Azərbaycan xalqının taleyinə təsir göstərəcək
hadisələr baş verib. Ulu öndərin sayəsində gələcək
müstəqil dövlətin sosial, iqtisadi, mənəvi,
psixoloji bazası yaradılmağa başlanıb.
Sovetlər
imperiyasının çöküşü ilə - 1991-ci il
oktyabr ayının 18-də - dövlət müstəqilliyimizin
bərpası çox mühüm bir hadisə kimi tariximizə
daxil oldu. Ancaq müstəqilliyin əldə edilməsi hələ
müstəqil dövlətin qurulması demək deyildi. Müstəqil dövlət qurmaq, qarşıda duran vəzifələri
həll edərək onu həyata keçirmək əsas məqsəd
kimi qarşımızda dayanmışdı. Müstəqilliyimizin
ilk illərindəki hərc-mərclik və
xalqımızın maraqlarına zidd siyasət,
iqtisadiyyatın zəiflədilməsi və milli sərvətlərin
talan edilməsi dərin siyasi və iqtisadi-sosial böhranla nəticələnmişdir.
1993-cü
ildə isə ümummilli lider Heydər Əliyevin Azərbaycanda
siyasi hakimiyyətə qayıdışı faktiki olaraq milli
dövlət quruculuğu üçün üzləşdiyimiz
problemlərin həllinə mühüm təsir göstərmişdir.
1993-cü ilin iyun ayından ölkədə
formalaşmağa başlayan yeni siyasi kurs vətəndaş
müharibəsi
təhlükəsini aradan qaldırdı,
separatçılıq meyillərinə son qoydu və ulu öndər Heydər
Əliyevin dövlət quruculuğu siyasətinin gerçəkləşməsinə
gətirib çıxardı.
Dahi
lider Heydər Əliyevin 1970-1980-ci illərdə
gördüyü işlər, Azərbaycanın
inkişafına verdiyi töhfələr və Sovet
İttifaqının dağılma ərəfəsindəki fəaliyyəti,
cəsarətli addımlar, qanlı 20 Yanvar faciəsinin pislənməsi,
Kommunist Partiyası sıralarının tərk edilməsi,
Naxçıvanda Azərbaycan Xalq Cümhuriyyətinin
bayrağının dövlət bayrağı kimi təsis
edilməsi, Naxçıvan Muxtar Sovet Sosialist
Respublikasının adının dəyişdirilməsi, Sovet
İttifaqının saxlanmasına dair referendumun keçirilməməsi
- bütün bu amillər, əlbəttə ki, xalqda Heydər
Əliyevə olan məhəbbəti birə on
artırırdı.
Milli
dövlət quruculuğu üçün dahi lider Heydər
Əliyev bir neçə mühüm prosesi həyata
keçirdi. Ən başlıcası, Azərbaycanın
öz milli sərvətlərinə sahib olduğunu dünyaya
çatdırmaq və bu yöndə ciddi addımlar atmaq zərurəti
idi. İqtisadi müstəqilliyi əldə etmədən
siyasi müstəqilliyə nail olmaq və bu müstəqilliklə
əlaqədar mövcud olan atributları yaratmaq o qədər
də asan olmayacaqdı. Ona görə də Azərbaycanın
öz sərhədləri çərçivəsində
iqtisadi potensialına nəzarət etməsi və bu yöndə
siyasətin həyata keçirilməsi vacib idi. Dahi liderin 1994-cü ildə dünyanın ən
aparıcı neft şirkətləri ilə "Əsrin
müqaviləsi"nin imzalanmasına rəvac verməsi Azərbaycanın
iqtisadi müstəqilliyi yönündə atılmış ən
mühüm addımlardan biri idi.
"Əsrin müqaviləsi" Azərbaycanın yeni
neft strategiyasının reallaşması
üçün imkan yaratdı və Xəzər
hövzəsində irimiqyaslı layihələrin uğurla həyata
keçirilməsini təmin etdi. 2006-cı ildə
Bakı-Tbilisi-Ceyhan neft kəmərinin, 2007-ci ildə
Bakı-Tbilisi-Ərzurum qaz kəmərinin fəaliyyətə
başlaması böyük strateji uğur və Azərbaycanın
dünya iqtisadiyyatına inteqrasiyası
yolunda həlledici amil oldu. 1995-ci ildə müstəqil Azərbaycanın
Konstitusiyasının qəbul edilməsi ilə ölkədə
dövlət quruculuğu üçün zəruri hüquqi
baza formalaşdı. Ölkəmizin daxili və xarici siyasət
konsepsiyası beynəlxalq hüquq normalarına uyğun olaraq
quruldu. Bu illər ərzində Azərbaycanda
bütün istiqamətlərdə dövlət quruculuğu
prosesi uğurla həyata keçirilmiş, dövlətçilik
ənənələri zənginləşdirilmişdir. Heydər
Əliyevin neft strategiyası adını almış siyasət
sonrakı mərhələlərdə də faktiki olaraq
dövlət müstəqilliyimizin bünövrəsinin
möhkəmlənməsində həlledci rol
oynamışdır.
Ulu öndərin
rəhbərliyi ilə Azərbaycan böyük və şərəfli
yol keçib. 1993-2003-cü illər ölkəmizdə
sabitlik və inkişaf illəri kimi yadda qalıb. Bu illər ərzində
dövlətçiliyin əsasları qoyuldu, Azərbaycan
dünya birliyinə özünü təqdim edə bildi. Beynəlxalq
əlaqələrimiz inkişaf etdi, dünya xəritəsində
Azərbaycan özünə layiq yerini tutdu. Siyasi və
iqtisadi islahatlar uğurla aparıldı. Azərbaycan bir
neçə beynəlxalq təşkilata üzv oldu. Ölkəmizə
böyük həcmdə investisiyalar cəlb edildi və bu
investisiyalar hesabına Azərbaycan həm o illərdə, həm
də bu gün inkişaf edir. Azərbaycan etibarlı tərəfdaş
imicini qazandı. Bu da çox vacib məsələdir.
Çünki o vaxt Azərbaycan haqqında dünyada kifayət
qədər təsəvvür yox idi. Azərbaycanı
dünyaya olduğu kimi təqdim etmək ulu öndərin
xüsusi zəhməti hesabına mümkün olmuşdur.
Dövlət
müstəqilliyimizin bərpasından sonra
qarşımızda duran digər riskli vəzifə Ermənistanın
davam edən təcavüzünü dəf etmək, onun
qarşısını almaq və bununla yanaşı, beynəlxalq
miqyasda erməni lobbisinin antiazərbaycan təbliğatını
ifşa etmək dururdu.
Bunun üçün də ulu öndər mühüm bir
siyasi addım atdı. Milli Ordu quruculuğu üçün əsaslı
səylər göstərildi, ciddi qərarlar qəbul edildi.
Qısa vaxıt ərzində Milli Ordu quruculuğu
üçün lazım olan addımlar atıldı.
1993-cü ilin noyabrında Azərbaycanda müstəqil ordu
quruculuğu yönündə həyata keçirilən siyasət
mühüm nəticələr verdi. Eyni zamanda,
hərb cəbhəsində atəşkəs əldə
olundu və bu, dinc quruculuq, iqtisadi islahatların
aparılması üçün yaxşı zəmin
yaratdı. Əks təqdirdə, biz müharibəni apara-apara
qarşıda duran vəzifələri yerinə yetirməkdə
böyük çətinliklərlə üz-üzə qala
bilərdik.
Digər bir
mühüm məsələ isə ictimai mühitə əsaslanan
iqtisadi modeli dəyişərək yeni bir modeli yaratmaq idi.
Sovet dövründə uzun müddət Azərbaycan
iqtisadiyyatı ictimai mülkiyyətə söykənmişdi.
Bunun özü dövlət-vətəndaş münasibətlərində,
digər sahələrdə müəyyən çətinliklər
yaradırdı. Yəni yeni dövrə keçid baş
vermişdi. O keçidi ağrısız-acısız, daha az
itki ilə keçirmək lazım idi. Ona görə də
islahatlar aparılmalı və bu islahatlar bir tərəfdən
siyasi qurumda baş verməli, digər tərəfdən bazisdə
özünü göstərməli idi. 1994-1996-cı illərdə
çox ciddi siyasi islahatlar proqramı həyata keçirildi.
Azərbaycanın milli dövlətçilik tarixində
1995-ci ildə ilk Konstitusiyası qəbul olundu, ilk parlament
seçkiləri keçirildi. Bununla paralel iqtisadi xarakterli
islahatlar həyata keçirilməyə başlanıldı.
Eyni zamanda, aqrar islahatlar üçün zəmin
yaradıldı. Dövlət mülkiyyətinin özəlləşdirilməsi
və vətəndaşların mülkiyyət sahibi
olması üçün proqramlar həyata keçirildi.
Sadalanan
3 istiqamət Azərbaycanın müstəqil dövlət
quruculuğunda çox mühüm rol oynadı. Bunun nəticəsində
1996-cı ildən Azərbaycan iqtisadiyyatı artıq sabitliyə
və yüksəlişə doğru irəliləməyə
başladı. Hər il dövlət büdcəsində
artım özünü göstərdi, yeni iş yerləri açıldı, ərzaq
və digər təhlükəsizlik sisteminin qurulması
üçün addımlar atıldı. Müstəqilliyimizin
ötən illərinə nəzər saldıqda ulu öndər
Heydər Əliyevin həyata keçirdiyi siyasətin nə qədər
uzaqgörən olduğunu və böyük hədəfləri
nəzərə aldığını görməkdəyik.
Bütövlükdə
müstəqillik dövrünü müəyyən mərhələlərə
də ayıra bilərik. Bunu əsasən
üç mərhələyə bölsək, birinci mərhələni
xaos, geriləmə və qarşıdurma dövrü kimi səciyyələndirilə
bilərik. İkinci mərhələ dahi şəxsiyyət
Heydər Əliyevin Azərbaycanda siyasi hakimiyyətə gəlişi,
onun həyata keçirdiyi siyasət sayəsində sabitlik və
inkişaf mərhələsidir. Bundan sonrakı mərhələ
isə son 10 ili əhatə edən
yüksəliş və Azərbaycanın iqtisadi
modelinin yaranması dövrüdür. Bu dövrə nəzər
salsaq ulu öndər Heydər Əliyevdən
başlamış olan böyük siyasətin uğurla davam
etdiyini görə bilərik. Məhz
ümummilli lider Heydər Əliyevin əsasını
qoyduğu islahatlar növbəti mərhələdə öz
bəhrəsini verməyə başladı. Neft
strategiyası, 1994-cü ildə imzalanmış neft
müqaviləsi və bundan sonra imzalanan neft-qaz sektoru ilə
bağlı digər mühüm sənədlər Azərbaycanı
uğurlu gələcəyə doğru
addımlamağa sövq etdi. Bunların sayəsində
1997-ci ildən başlayaraq bu proqramlar əsasında neft
ixracına başlanıldı. Bakı-Tbilisi-Ceyhan neft kəmərinin,
Bakı-Tbilisi-Ərzurum qaz kəmərinin istifadəyə
verilməsi Azərbaycanın bütövlükdə neft-qaz
ixracı ilə məşğul olan ölkələr
sırasında mövqelərini möhkəmləndirdi.
Bunun sayəsində xaricdən ölkəyə xeyli vəsait
daxil oldu və həmin vəsait sayəsində infrastruktur,
sosial layihələr həyata keçirildi. Hər
il artan büdcə və bunun əvəzində Azərbaycan
vətəndaşının rifahının yüksəlməsi
ölkəmizi hər gün irəliyə doğru apardı.
Yeni proqramlar sayəsində geniş abadlıq-quruculuq işləri
həyata keçirildi, məktəblər, səhiyyə mərkəzləri,
idman-sağlamlıq kompleksləri tikilib istifadəyə
verildi. Həmçinin Azərbaycan bölgədə Cənubi
Qafqazın lider dövlətinə çevrildi. Bütün bunlar ilkin dövrdə, ulu öndər
Heydər Əliyevin zamanında əsası qoyulmuş və
elmi cəhətdən hazırlanaraq həyata
keçirilmiş proqramın nəticəsi idi ki, dövlətimiz
bu siyasəti yeni mərhələdə daha yüksək
keyfiyyətlə, yeni istiqamətlə irəliyə
aparmaqdadır.
Son illərə
nəzər salsaq, Azərbaycanda yenə də siyasi
islahatların davam etməsi, iqtisadi gücün artması və
ölkəmizin beynəlxalq təşkilatlarda mövqelərinin
daha da güclənməsinin şahidi oluruq. Xalqın bu siyasətə
verdiyi dəstək hesabına Azərbaycan inkişaf yolunu
seçmiş və bu inkişaf yolu ilə uğurla irəliyə
gedir. Bu gün Azərbaycan dünyada ən sürətli templərlə
inkişaf edir. Dünya xəritəsində ikinci belə
ölkə tapılmaz ki, Azərbaycan qədər uğurlar əldə
edə bilsin. Bu uğurlar çoxşaxəlidir, bütün
sahələri əhatə edir. Həm beynəlxalq, həm də
daxili siyasətlə, iqtisadi və siyasi islahatlarla
bağlı hara baxsan Azərbaycan uğurla, inamla, sürətlə
inkişaf edir. Bu inkişaf artıq bütün mötəbər
beynəlxalq təşkilatlar tərəfindən yüksək
qiymətləndirilir. Azərbaycanın təcrübəsi
indi ən müsbət təcrübə kimi öyrənilir.
10 il ərzində
Azərbaycan iqtisadiyyatı 3 dəfədən çox
artıb. Bu göstərici heç inkişaf etmiş ölkələrdə
baş vermir. Yoxsulluq 6, işsizlik 5,2 faizə
düşüb. 1 milyon 180 min yeni iş yeri
açılıb. Xarici dövlət borcu ümumi daxili məhsulun
cəmi 7 faizini təşkil edir. Bütün beynəlxalq
reytinq agentlikləri Azərbaycanın kredit reytinqlərini
artırır. Ölkəmiz artıq rəqabətqabiliyyətliliyə
görə dünya miqyasında 46-cı yerdədir. Son 10 il ərzində
orta maaş 5, orta pensiya isə 8 dəfə artıb. Bu
gün Azərbaycanda orta əməkhaqqı 520, orta pensiya 200
dollar səviyyəsindədir. Sosial rifah, insanların maddi vəziyyətinin
yaxşılaşdırılması, müxtəlif sosial
proqramlar dövlət siyasətinin əsas istiqamətidir.
Sovet dövründən qalmış əmanətlərin
qaytarılması da bu siyasətin təzahürü idi. Bu
ilin 4 ayında qeyri-neft sektoru 11 faiz artıb ki, bu, bəlkə
də dünyada ən yüksək göstəricidir. İlin
birinci yarısında ölkə iqtisadiyyatına 12,6 milyard
dollar sərmayə qoyulub. Valyuta ehtiyatlarımız 48 milyard
dollardan çoxdur.
Bu
gün ölkəmizdə əldə edilən bütün
iqtisadi uğurların başlanğıcında Azərbaycanın
yeni neft strategiyası durur desək, yanılmarıq.
Çünki bu strategiyanın uğurlarının nəticəsi
olaraq ölkəmiz regionun lider dövləti, eləcə də
qlobal iqtisadi layihələrin aparıcı
iştirakçılarından biri kimi tanınıb.
Azərbaycanın
uğurlu enerji siyasəti çoxdan ölkə
hüdudlarından kənara çıxıb. Neftimiz
xalqın milli maraqlarına xidmət edir. Əsası ulu
öndər Heydər Əliyev tərəfindən qoyulan və
bu gün uğurla davam etdirilən neft strategiyası çox
düşünülmüş siyasətlə qeyri-neft
sektorunun inkişafına yönəldilib, neft kapitalı insan
kapitalına çevrilib. Aparılan
uğurlu siyasət Azərbaycanı bu gün dünyanın ən
etibarlı tərəfdaş ölkəsinə çevirib.
Ölkəmizdə "Əsrin müqaviləsi" çərçivəsində
hasil olunan neftin dünya bazarına çıxarılması
üçün son dərəcə etibarlı və
geniş imkanlara malik ixrac sistemi mövcuddur. Bu da Azərbaycanın
dünya arenasında etibarlı tərəfdaş kimi
mövqeyinin ilbəil möhkəmlənməsinə səbəb
olur, ölkəmizin Avropanın enerji təhlükəsizliyinin
təminatında yaxından iştirak etməsinə imkan
yaradır. Azərbaycan öz qazını Avropaya
çatdırmaq üçün "Trans Adriatic Pipeline"
(TAP) boru kəməri layihəsini seçib. Azərbaycan
qazını Qərbi Avropaya nəql edəcək TAP layihəsinin
əsas mənbəyi "Şahdəniz"in ikinci fazası
çərçivəsində hasil olunacaq qazdır. Proqnozlara əsasən, ikinci fazada hasilata 2017-ci ildə
başlanacağı gözlənilir və TAP kəmərinin
tikintisinə 3 il lazım olacaq. İlkin mərhələdə
qaz kəməri ilə ildə 10 milyard kubmetr mavi yanacaq
Avropaya çatdırılacaq, daha sonra isə həcm 20
milyard kubmetrədək artırılacaq. Uzunluğu 520
km olacaq kəmər Azərbaycan qazını Türkiyə,
Yunanıstan, Albaniya ərazisi ilə İtaliyaya
çatdıracaq. Layihənin ümumi dəyəri təxminən
1,5 mlrd. avro təşkil edir.
Bütün
bunlar bir daha sübut edir ki, Azərbaycan getdikcə
Avropanın ən önəmli dövlətlərindən
birinə çevrilir və regionda ölkəmizin
iştirakı olmadan heç bir böyük layihə həyata
keçirilə bilməz.
Müstəqilliyimizin
qayəsində dayanan məramlara - milli dövlət
quruculuğu, Azərbaycan vətəndaşının
yüksək rifahı, Azərbaycanın güclü dövlətə
çevrilməsi prinsiplərinə nəzər salsaq, görərik
ki, həmin prinsiplər bu gün özünü
doğrultmaqdadır.
Müstəqillik illərində ölkəmizdə
bir çox yeniliklər baş verib. İlk dəfə olaraq
siyasi partiyaların, qeyri-hökumət təşkilatlarının
və eləcə də kütləvi informasiya vasitələrinin
dövlət tərəfindən maliyyələşdirilməsi
prosesi həyata keçirilib. QHT-lərin xarici donorlardan
asalılığına son qoyulub. Mətbuat üzərindən
senzura götürülüb. KİV-ə müstəqillik
verilib. Bütün bunlar Azərbaycanın qüdrətli
dövlətə çevrilməsini bir daha sübuta yetirir.
Qarşıda
böyük hədəflər var və bunlara çatmaq,
yeni-yeni uğurları əldə etmək üçün
aparılan dövlət siyasəti sayəsində daha
geniş şaxəli proqramlar işlənib
hazırlanmaqdadır. Bunların sırasında regionların
sosial-iqtisadi inkişafı proqramını xüsusi qeyd etmək
olar. Bu proqram 2004-cü ildən başlayaraq həyata
keçirilir və hər dəfə başa
çatdıqdan sonra yenisi qəbul edilir. Bu proqramlar yeni
dövrü, yeni situasiyanı nəzərə alaraq həyata
keçirilir. Proqramların həyata keçirilməsi sayəsində
Azərbaycanın mərkəzi ilə regionları arasında
fərqin azaldığı açıq-aydın
görünür. Bu gün regionlarda yeni iş yerlərinin
açılması, enerji təchizatı və digər məsələlər
uğula həyata keçirilməkdədir. Bölgələrdə
quruculuq-abadlıq işləri üstünlük təşkil
edir. Rayonlar, kəndlər abadlaşır, böyük sənaye
müəssisələri yaradılır. İşsizlik, demək
olar ki, aradan qaldırılır. Bütövlükdə bu
ilin əvvəlində işsizliyin səviyyəsi 5 faizdən
bir qədər çox idi. İşsizliyin aradan
qaldırılması 10 il bundan əvvəl qarşıya
qoyulmuş ən əsas vəzifələrdən biri idi. On
il ərzində 1 milyon 180 min yeni iş yeri
açılmışdır.
Ulu öndər
Heydər Əliyevin həyata keçirdiyi böyük aqrar
islahat sayəsində indi Azərbaycan kəndində hər
bir ailənin torpağa sahib olması nəticəsində kənd
təsərrüfatında mühüm irəliləyiş əldə
edilibdir. Bunun sayəsində Azərbaycan kəndinin
siması dəyişib və bu gün Azərbaycan iqtisadi
potensialına görə Cənubi Qafqazda nəinki
aparıcı, hətta deyərdik əsas ölkədir.
Çünki Cənubi Qafqazın iqtisadi potensialının ən
azı 75 faizi Azərbaycanın payına düşür.
Biz bu gün
Ermənistanla müharibə şəraitindəyik. Ancaq
statistikaya nəzər saldıqda hər şey açıq-aydın
görünür. Azərbaycan iqtisadiyyatı Ermənistan
iqtisadiyyatından 10 dəfə güclüdür. Azərbaycanın
dövlət büdcəsi düşmən ölkənin
büdcəsindən dəfələrlə çoxdur. Azərbaycanın
geopolitik vəziyyəti və bölgədəki layihələrdə
iştirakı Ermənistandan qat-qat üstündür və
bizim iştirakımız olmadan bölgədə hər
hansı bir layihəni həyata keçirmək mümkün
deyil. Bakıda keçirilən hərbi parad Azərbaycan
Ordusunun gücünü təsdiqlədi. Paradda nümayiş
etdirilən silah-sursat və texnikanın həm də
onların ən son modellər, ən güclü texnika
olduğuna sübut idi. Helikopterlər, tanklar, zirehli maşınlar,
artilleriya qurğuları, hava hücumuna qarşı
qurğular, digər texnikalar bir daha göstərir ki, Azərbaycan
Ordusu artıq dünya miqyasında güclü ordular
sırasındadır. Eyni zamanda, bu hərbi parad son illər ərzində
ordu quruculuğu işində görülmüş işlərin
hesabatı idi. Azərbaycan xalqı bu paradı böyük
maraqla izlədi və qürur hissi keçirdi ki, güclü ordumuz var.
Ölkəmizdə
gənclərin vətənpərvər ruhda tərbiyə
olunmasında lazımi proqramlar həyata keçirilir. Azərbaycan
Ordusunun zabiti Ramil Səfərovun əfv olunması da buna bir
misaldır. Ramil Səfərovun Macarıstandan
Azərbaycana ekstradisiyası və onun əfv edilməsi vətənpərvər
ruhlu bir zabitimizin azad edilməsi üçün aparılan
dövlət siyasətinin məntiqi ifadəsi, bizim milli ruhlu,
vətənpərvər insanlarımıza olan diqqətin məntiqi
davamıdır. Bu hadisə dövlətin vətənpərvər
ruhlu insanlarımıza diqqət və
qayğısının nümunəsidir.
Bu gün Azərbaycan,
xüsusən də paytaxt Bakı bir çox önəmli
beynəlxalq tədbirlərin,
forumların keçirildiyi məkana çevrilib.
Dünyanın bir sıra qlobal problemləri Bakıda
müzakirə edilir. Bu tədbirlərin keçirilməsi Azərbaycana
beynəlxalq təşkilatlar tərəfindən göstərilən
yüksək diqqətin ifadəsidir. Amma bu yüksək diqqətin
göstərilməsi üçün səbəb Azərbaycanın,
Bakı şəhərinin yüksək inkişafıdır,
burada lazımi infrastrukturların yaradılmasıdır.
Bütövlükdə isə bu, Azərbaycanın dünya
siyasətində rolunun yüksəlməsi ilə bilavasitə
əlaqədardır.
2012-ci ildə
Bakıda Avropanın ən mötəbər mahnı
yarışması olan "Eurovision" müsabiqəsi
keçirildi. Sayca 57-ci olan bu müsabiqə dünyaya səs
saldı. Bu yarışma yüksək səviyyəsinə
görə bundan əvvəl keçirilən 56 müsabiqəni
geridə qoydu. Bunu Bakıya qonaq gəlmiş bir çox əcnəbi
vətəndaş da qeyd etdi. Azərbaycanın ev sahibliyi
etdiyi bu müsabiqə öncəsi ölkəmizə
qarşı bir neçə qütbdən təxribatlar
törədilməyə cəhd göstərildi. Ancaq
bütün xoşagəlməz hadisələrin
qarşısı vaxtında alındı. Ölkəmiz bir
daha sivilizasiyaların birləşdiyi məkan olduğunu
sübut etdi. Bu müsabiqədən sonra böyük dövlətlərin,
beynəlxalq təşkilatların Azərbaycana olan
marağı daha da artdı.
Tarixdə ilk dəfə
2015-ci ildə Avropa Olimpiya Oyunları Bakıda keçiriləcək.
Bu isə bir daha sübut edir ki, dünya dövlətləri
sırasında nüfuzu artan Azərbaycana inam daha da yüksəlib.
Demək olar ki, 2015-ci ildə ilk dəfə keçiriləcək
bu oyunlar ölkəmizdə həyata keçirilən siyasətin
uğurlarından, Azərbaycanın Avropada artan nüfuzundan xəbər
verir. Azərbaycan hökuməti bu tədbiri təşkil etməklə
ölkəmizin müasir tarixinin çox şanlı səhifəsini
yazacaq. Bütün bunlar Azərbaycanın mənafeyinə
xidmət edir. Azərbaycan artıq nəinki beynəlxalq tədbirlərə
ev sahibliyi edir, hətta bu sahədə yeni ənənələrin
yaranmasının təşkilatçısı kimi də
çıxış edir. Azərbaycan Cənubi
Qafqaz regionunda həm inkişaf səviyyəsinə, həm
ictimai-siyasi sabitliyə, həm də dünyada gedən proseslərə
verdiyi töhfəyə görə irəlidə gedən
ölkədir. Ölkəmizin
sürətli inkişaf yoluna qədəm qoyması və
dünya birliyində etibarlı tərəfdaşa
çevrilməsi beynəlxalq aləmin diqqət mərkəzindədir.
Bütün
bunlar ölkəmizin dünyada artan nüfuzunun və imicinin,
eyni zamanda iqtisadi imkan və potensial baxımından bölgənin
aparıcı dövləti olmasının göstəricisidir.
Beynəlxalq toplantıların, forumların, sərgilərin,
idman yarışlarının Bakıda keçirilməsi həm
aparılan uğurlu siyasi fəaliyyətin müsbət nəticəsi,
həm də dövlətimizə olan böyük maraq və
etimaddır. Artıq dünya dövlətlərinə bəllidir
ki, Azərbaycan iqtisadi cəhətdən sabit, inkişaf edən
ölkədir. Hökumətin yeni dövrün
tələblərinə uyğun, zamanın nəbzini tutmaqla
həyata keçirdiyi düşünülmüş, sürətli
və davamlı inkişaf strategiyasının nəticəsi
olaraq artıq Azərbaycan iqtisadi sahədə keçid
dövrünü başa vurub. Bu gün
özünün uzunmüddətli inkişaf
strategiyasının istiqamətlərini müəyyən edən
Azərbaycan dünya miqyasında iqtisadi artım sürətinə
görə ön sıralarda gedərək islahatçı
ölkə kimi tanınır. Bu gün dünyanın ən
sürətlə artan iqtisadiyyatı Azərbaycan
iqtisadiyyatıdır. Dünyada ən dinamik inkişaf edən
ölkə Azərbaycandır. Bu, reallıqdır və bunu
artıq bütün qurumlar qəbul edir. Ölkəmizdə
müasir informasiya-kommunikasiya texnologiyalarına hər il daha
böyük sərmayə qoyulur. Fevral ayında Azərbaycanın
"Azərspace-1" adlı ilk süni telekommunikasiya peykinin
orbitə buraxılması ölkəmizin bu sahədəki
inkişafının ən yüksək göstəricisidir.
Bu gün Azərbaycan kosmik ölkələr klubuna daxil olan,
texnoloji tərəqqiyə, innovasiyalı iqtisadiyyata sahib
ölkə kimi uğurla inkişaf edir.
Bütövlükdə
götürdükdə deyə bilirik ki, artıq millətlər
içində imzası var millətimizin. Bundan böyük,
şərəfli, uğurlu və Azərbaycan xalqında
qürur yaradıcı başqa fikir ola bilməz. Bəli, bu
gün dünyada 8-9 min xalq var. Lakin bu xalqlardan yalnız Fələstin
də daxil olmaqla 194 ölkənin bayrağı Birləşmiş
Millətlər Təşkilatının iqamətgahı
qarşısında dalğalanır. Onların
sırasında Azərbaycanın üçrəngli
bayrağı da var və bizim vaxtı ilə imzamızın
millətlər arasında olmamasından kədərlənən
Məhəmməd Hadinin ruhu şaddır. Bu imzanın
qoyulmasında ümummilli lider Heydər Əliyevin əvəzsiz
xidməti vardır. Hazırda bu siyasət uğurla davam
etdlirilir. Bu siyasətin növbəti mərhələsi Azərbaycanın
yaxın 10 ildə ümumi daxili məhsulunu 2 dəfə
artırmaq, Azərbaycanı sənayecə inkişaf etmiş
ölkələr sırasına çatdırmaqdır.
Keçid dövrünü arxada qoyan Azərbaycan bu gün
BMT Təhlükəsizlik Şurasında, ATƏT, Avropa
Şurası, İslam Əməkdaşlıq Təşkilatında
aparıcı söz sahibidir. "Güclü lider,
güclü Azərbaycan" tezisi ilə biz daha da irəliyə
gedəcəyik.
Mübariz
QURBANLI,
Milli Məclisin
deputatı,
Yeni Azərbaycan
Partiyasının icra katibinin müavini
Azərbaycan. - 2013.- 21 avqust.- S. 2.