Bakıda «YARAT!» Müasir
İncəsənət Məkanının təşkilatçılığı
ilə fransız rəssamı və
fotoqrafının sərgisi
"Natəvan" qalereyasında "YARAT!" Müasir İncəsənət Məkanının təşkilatçılığı ilə fransız rəssamı və fotoqrafı Alein Zimerayın "Əbədilik" mövzusunda fərdi sərgisi açılmışdır.
AzərTAc xəbər verir ki, sərgi vasitəsilə Alein Zimeray bizi özünün əbədiyyətə dair baxışları ilə bölüşməyə dəvət edir. L.Aragonun dediyi kimi, əbədiyyət "bəşəri məfhumların sonsuz baharına" toxunur. Bizi həyatın mənası barədə fikirləşməyə vadar edən də elə fotoşəklin öz təbiətidir.
"XXI əsrin madonnaları" qalereyasından qadınlar, o cümlədən öz şəkillərində ayaqlarını çəkmiş olduğu parisli qadınlar, Venesiyanın turist və yerli xanımları - onların hamısı bəşəri əbədiyyətin bir parçasıdır.
Qadınlar bəşəriyyətin oyanışını ifadə edir, cəmiyyəti məftun, cəlb edir, onlar sevilir, incidilir. Bu zərif məxluqlar qorxuducu, çox vaxt da ehtiraslarını ətrafa yayanlar da ola bilərlər. Elə bu qaçılmaz məftunluqdan özünü qurtarmaq cəhdlərində fransız rəssamı və fotoqrafı Alein Zimeray bizə öz şəkillərinin hissiyyatına qovuşmağa imkan yaradır. Zərif, lakin səhv olaraq zəif cinsin nümayəndələri adlandırılan qadınlar həmişəlik müəmma olaraq qalacaqlar.
Venesiya və Paris: çox simvolik bir seçim.
Venesiya sənətkarın nəfəs
aldığı, Paris isə
yaşadığı şəhərdir.
Qış dumanının örtüyü
altında toranlığın
irəli atıldığı
köhnəlmiş binaların
arxasında gizlənən
müəmmalar. Əgər
göydən baxsaq, Venesiya sonsuz kanalların sularında çimən, kişi
qucağında nazlanan
qadını xatırladır.
Akua Altada kişi qadını
qolları arasına alaraq qucaqlayır. Kişi yaradıcılığı - çox
yaxın bir əbədilikdir, lakin qurduğunu çox vaxt məhv edən elə özü deyilmi?
Rəssam və fotoqraf Alein Zimeray 1954-cü ildə anadan olmuşdur. O, hələ
lap uşaqlıqdan müasir
incəsənət kainatına
baş vurmuşdur. Böyük kolleksiyaçı
olan atasının köməyi ilə Arman, Man Rey və Piter Berd kimi
rəssamlarla, həmçinin
qalereya sahibləri və 60-cı illər Parisinin bütün incəsənət elitası
ilə tanış olmuşdur.
Onun sənət
işləri qadınlıq
və bədən, portret və dəniz üzərində
mərkəzləşir. Bu mövzular
sənətkarın çap
olunmuş iki kitabında - "Les Dames de la Mer"
və "Sentinelle
des mers"da öz əksini tapmış və onun müxtəlif
fərdi və birgə sərgilərində
nümayiş etdirilir.
Əsas məqsədi xüsusi olaraq əl çatmayanı görməyə
və göstərməyə
çalışan fotoqraf
hadisənin adi təsvirindən kənara
çıxaraq mövzu
üzərindən yüksəlməyə
cəhd edir. Alein Zimerayın
işlərini onun müraciət etdiyi mövzudan asılı olmayaraq hissiyyatın zərif toxunuşunun axtarışından tanımaq
olar. Onun fərdi üslubu qadınların ayaqları
ətrafında, atmosferin
ağırlığında və yaxud rəsmin
mahiyyətinin, qeyri-aydınlığın
və səthin hissiyyatının bir anlamda birləşəcəyi
qara və ağ şəkillərin
toxunula biləcək hissəciklərində aşkar
olunan yüngül
"sfumato" texnikasında
ifadə edilə bilər.
Sərgi dekabrın 18-dək davam edəcəkdir.
Azərbaycan.-2013.-6 dekabr.-S.7.