Erməni məkrinin
naibi
Müstəqil Azərbaycanın
gənc dövlət olaraq qısa müddətdə
əldə etdiyi möhtəşəm
nailiyyətlərə dünyanın bir çox ölkələri yalnız həsəd
apara bilər. Cəmi iki il əvvəl müstəqilliyinin
bərpasının 20 ilini qeyd edən xalqımız dövlətimizin
sürətli inkişafı ilə fəxr edir,
qürur duyur. İndi dünya
inkişafın Azərbaycan modelindən danışır,
yüksəlişimizi dəyərləndirir. 22 il əvvəl müstəqillik yolunda çarpışan xalqımız üçün BMT əlçatmaz görünürdü. Bu
gün isə artıq BMT-də söz sahibiyik.
Müstəqil
Azərbaycan beynəlxalq münasibətlər sistemində
artıq özünə ən layiqli yeri tutub. Beynəlxalq
enerji təhlükəsizliyi məsələsində
Azərbaycanla hesablaşır, mövqeyini qəbul edirlər. İndi
biz dünyanın ən mötəbər
beynəlxalq tədbirlərinə ev sahibliyi edirik. İki ildən sonra Azərbaycanda
ilk Avropa Olimpiya Oyunları keçiriləcək.
Dünyanın ən qədim və bir
nömrəli bu idman
tədbirinin keçirilməsində ev sahibliyinin Azərbaycana həvalə
olunması inkişafın, beynəlxalq etimadın və artan nüfuzun göstəricisidir.
Ötən
dövrlərdə olduğu kimi, 2013-cü ilin də
Azərbaycan üçün möhtəşəm
uğurlarla başa
çatacağı şübhəsizdir. Və artıq bir neçə gün
öncə biz bu ilin və bütövlükdə Azərbaycanın
tarixinin ən möhtəşəm hadisələrindən
birinin təntənəsini yaşadıq.
Azərbaycan kosmosa öz
peykini göndərdi. Beləliklə,
inkişafın Azərbaycan modelini yaradan, ən qlobal məsələlərdən
olan dünyanın enerji
təhlükəsizliyinə öz
töhfəsini verən, BMT Təhlükəsizlik
Şurasının üzvü seçilən,
olimpiya oyunlarına ev
sahibliyi etməyə hazırlaşan Azərbaycan
artıq özünün
telekommunikasiya peyki ilə
kosmosda təmsil olunur.
Bütün bu
nailiyyətlər qəlbində vətən sevgisini
yaşadan hər bir
azərbaycanlı üçün qürur mənbəyidir. Lakin
bir məsələni də
unutmamalıyıq ki, Azərbaycanın qələbələrini,
yüksəlişini, inkişafını istəməyən
dairələr də mövcuddur. Antiazərbaycançı
şəbəkənin elementləri
adlandırdığımız belə dairələrin bir qismi Azərbaycanın
müstəqil dövlət olmasını, bir
hissəsi yüksəlişini və Cənubi Qafqazın lider dövlətinə çevrilməsini, bəziləri
ölkəmizin dünya neft
bazarında iştirakını həzm edə bilmirlər.
Buna görə vaxtaşırı Azərbaycanla
bağlı müxtəlif məkrli layihələrini həyata
keçirməyə cəhd göstərirlər.
Antiazərbaycançı
şəbəkənin Azərbaycan əleyhinə fəaliyyətində
faydalandığı əsas vasitələrdən biri də sapı özümüzdən olan baltalardır. Xüsusilə Azərbaycanın
möhtəşəm bir uğura
imza atdığı vaxtda
və ərəfədə buna mane olmaq istəyənlər,
yəni "sapı özümüzdən olan
baltalar" meydana
çıxır. Tarixdə fitnələrə uyaraq öz dövlətinin
əleyhinə getmək istəyənlər olsa
da, onların haqlı cəzasını
elə zaman özü
verib. Amma görünür, hələ də öz xalqının əleyhinə
çıxmağın acı sonluğundan
dərs götürmək istəməyənlər var. Moskvada "Drujba narodov"
jurnalında dərc edilən "Daş yuxular" adlı əsəri ilə
xalqımızı aşağılayan Əkrəm Naibov da belələrindəndir.
Azərbaycan oxucusu tərəfindən
hiddət və qəzəblə qarşılanan bu əsərdə həqiqətin qərəzli
şəkildə təhrifi, yazıçının "bədii
əsər" adı ilə tarixi
gerçəklikləri saxtalaşdırması, azərbaycanlıların
təsvirində kin və nifrət motivlərinin
üstünlük təşkil etməsi
bu hiddəti doğuran
əsas məqamlardır.
Ümumiyyətlə,
Ə.Naibov hərəkətləri ilə
özü barəsində hər zaman qeyri-sabit xarakterli və yarımçıq insan təsiri yaratmışdır. Ömrü boyu
nala-mıxa vurmağı, içinin
kin-küdurətlə dolu olmağı,
paxıllığı, xəbisliyi, heç
kəsi sevməməyi, özündən başqa
bir kimsəni bəyənməməyi onun keyfiyyət
göstəriciləridir. Hərəkətlərindəki
qeyri-səmimiliyi, məqsədyönlü şəkildə mənafeyindən
uzağıgörməzliyi, həqiqəti danmaq
yolu ilə fərqlənmək cəhdlərini,
xəstə təxəyyülün
daşıyıcısı olduğunu anlamamaq qeyri-mümkündür.
Daim Azərbaycanın
görkəmli qələm sahiblərini, Yazıçılar
Birliyinin rəhbərliyini yersiz
tənqid etmək, deputat seçilmədikdən
sonra hakimiyyətə münasibətini dəyişən,
reneqata çevrilən, Eldar
Namazova qoşularaq
ağzına gələni danışan bu
adam artıq xeyli
müddət idi ki,
özü barəsində mənfi imic formalaşdırmışdı.
Bu mənada onu
xarakterizə edən xüsusiyyətlər yazdığı əsərlərinə
də hakimdir. Ona
görə də qəhrəmanlarının çoxunun
fikirləri, hərəkətləri müəmmalıdır,
aydın və bəşəri deyil. Bu obrazlar milli dəyərləri
səciyyələndirmək baxımından çox
zəifdir, əksinə, bu dəyərləri
alçaltmağa,
aşağılamağa, məhv etməyə istiqamətləndirilib.
Əsərlərindəki insanlar öz xeyirxah əməlləri,
düşüncələri, fikirləri, sabaha
inamları, torpağa, xalqa,
vətənə sədaqətləri,
tarixlərinə, dinlərinə hörmətləri ilə fərqlənməli
olduqları halda, əksinə,
avamlıqları, xəyalpərəst olmaları, öz dinlərini təhqir etmələri, adət-ənənələrinə
xor baxmaları ilə daha
çox yadda
qalırlar.
Yəqin
ki, xarakterinə bələd olanlar onun həmin üzdəniraq
əsərini oxuyanda təəccüblənməyiblər,
Əkrəmin avantürist xarakterinə bələd
olduqlarından bunu "sürpriz"
kimi qarşılamayıblar. Çünki bilirlər ki,
Ə.Naibov ermənilərə xüsusi rəğbət bəsləyir. Bu adam indiyədək Qarabağ
münaqişəsi ilə bağlı bir
söz deməyib - hələ nəsə
yazmağı qalsın bir tərəfə.
Qarabağ münaqişəsi başlanandan bəri o, heç vaxt Azərbaycanın
maraqlarına uyğun bircə kəlmə
belə söyləməyib. Üstəlik,
açıqlamalarında ermənilərlə dostluğundan xüsusi nostalji hisslərlə danışır. Beləsindən
artıq nə gözləyəsən?! "İstiqlal"
ordeni, "Şöhrət" ordeni, "xalq
yazıçısı" fəxri adı və digər titul və imtiyazlar isə
ona pərdələnmək üçün lazım imiş.
Bunun üçünsə ən azı gərək
vicdanını itirmiş olasan.
Dövlətin ən ali
mükafatlarını almış bir
"yazıçı"nın xalqına, millətinə
qarşı hikkəli şəkildə böhtanlarla
dolu belə bir roman yazması və tərcümə etdirərək
başqa bir ölkənin
jurnalında nəşr etdirməsi nankorluqdan,
çörəyini yeyib, suyunu
içdiyi, onu boya-başa çatdıran xalqa
xəyanətindən başqa bir şey deyil.
Torpaqlarımızın müdafiəsinə qalxmış
Qarabağ şəhidlərinin
axıdılan qanı qurumamış, ermənilərin
Xocalıda törətdikləri dəhşətli vəhşiliklərin
vurduğu yaralar
qaysaqlanmamış Azərbaycan millətinə qarşı şantaj dolu belə bir
"roman"ın yazılması, əslində, müəllifin
kim olmasından xəbər verir.
Bu əsər əvvəldən
axıra qədər erməni siyasətinə xidmət edir. Əsərdə günahkar
Azərbaycan xalqı obrazı yaradılıb. Erməni
separatizminə haqq qazandırılıb. Bununla da Ermənistanın
Azərbaycan torpaqlarını işğal
etməsinə ideoloji zəmin yaratmaq niyyəti güdülüb.
Bu nankor erməni təbliğatının dünyaya sırımaq istədiyi fikrə - guya onlara qarşı
türklərin birtərəfli şəkildə
soyqırımı törətməsi iddiasına haqq qazandırıb, ermənilərin azərbaycanlılar
tərəfindən qırılmasını "bədii"
şəkildə sübut etməyə
çalışıb. Müəllifin rəğbətlə
təsvir etdiyi personajları birmənalı
şəkildə "ermənilər yox,
biz özümüz pisik" deyirlər. Romanda
azərbaycanlılar - həm kişilər, həm qadınlar
- erməniləri balkondan atıb
öldürürlər, diri-diri
yandırırlar. Ermənilərin törətdikləri vəhşiliklərdən
isə müəllifin sanki heç xəbəri yoxdur.
Bir çox hallarda tarixi sənədlərlə
təsdiq olunmuş faktları - türklərə
qarşı daşnak qəddarlığını
müəllif azərbaycanlıların ayağına
yazır. Demə, Naxçıvanda azərilərin
belinə qaynar samovar bağlayan, hamilə qadınların qarnını
süngüylə yaranlar da
Andranikin quldurları deyilmiş,
Azərbaycanı bolşevik-daşnak qətliamından
xilas edən türk ordusunun əsgərləri imiş.
Ə.Naibov Azərbaycan türklərini çalalara doldurub diri-diri basdıran, hamilə qadınların
qarnına süngü taxaraq onları körpəsi ilə
birlikdə öldürən, uşaqları analarının əlindən
alıb havaya ataraq
süngüyə keçirən, kəndin camaatını məscidə
doldurub yandıran ermənilərin bu vandallıqlarından xəbərsizdirmi?
İllər boyu ermənilərin dünyaya car çəkərək
türklərin soyqırımı törətdiklərini utanmadan və həyasızcasına, dönə-dönə
bəyan etmələrini bu adam bilmirdimi? Əlbəttə
bilirdi!.. Heç olmasa Xocalıda qətlə yetirilən
qocaları, qadınları, uşaqları, boruya
salınıb qaynaqlanan körpələri
göz önünə gətirəydi. Yazdığı "əsəri" ilə ermənilər
tərəfindən seviləcəyi, rəğbətlə
qarşılanacağı yaxşı məlum olan müəllif, görəsən, Azərbaycanın
ərazi bütövlüyü uğrunda canlarından keçmiş
şəhidlərimizin qarşısında vicdanını necə
təmizə çıxaracaq? Bütün
ali dövlət mükafatlarına - fəxri
adlara, hörmət və izzətə yiyələnmiş
Ə.Naibovu ermənilərə naib, nökər olmağa
vadar edən hansı hisslər, hansı
duyğulardır? Bircə onu
deyə bilərəm ki, Azərbaycanın
çörəyini yeyib, suyundan
içib, hörmətlə
qarşılandığın halda məqam
tapıb ona arxadan zərbə
vurasan, - bunu sənə
nə tarix, nə Xocalıda, Şuşada, Ağdamda, Kəlbəcərdə,
Zəngilanda tökülən şəhid qanları, nə də
ki Azərbaycan xalqı
bağışlayacaq.
Birtərəfli
qaydada ermənilərin haqsız mövqelərinin
müdafiəsinə xidmət edən "Daş
yuxular"da ortaq mövqe
düşüncəsi də yoxdur. Ermənilərə
ifrat dərəcəyə çatan rəğbət və məhəbbət,
müsəlmanlara, xüsusilə türklərə patoloji nifrət bu "əsər"in
məğzini müəyyənləşdirir. Romandakı Saday Sadıqlı obrazı da
kilsələrin dərin xiffətini çəkən, zahiri obyektivlik pərdəsi
altında ermənilərin mövqeyində dayanan
surətdir. Saday Sadıqlıdakı güclü
ermənipərəstlik ruhu,
aşırı həddə çatan
kilsə təəssübkeşliyi, müəllif bunu gizlətməyə çalışsa da, bu surətin ən
azı azərbaycanlı tərəfi ağıla gəlməyən
qarışıq soykökə malik obraz olduğunu
düşünməyə əsas verir.
Ə.Naibov müsahibəsində deyir ki, "Daş yuxular"
zalımlığa qarşı dinini dəyişməyə
hazır olan, o qəddarlığa
üsyan edən bir
ürəyin, azərbaycanlı artistin fəryadıdır.
Belə bir fikri erməni
yazıçısı öz əsəri
haqqında deyərdimi? Heç vaxt! Amma Ə.Naibov deyir. Bu
isə yazıçının xislətini bir
daha azərbaycanlı oxucusuna
açıq göstərir.
Ə.Naibov əgər xalqımızın
ağrılı problemindən söz
açsaydı, Qarabağ həqiqətlərini
qələmə alsaydı, Xocalı soyqırımından
yazsaydı, nifrətlə "yeraz"
adlandırdığı azərbaycanlıların didərginliyindən,
başına gətirilən müsibətlərdən
yazsaydı, ən doğrusunu edərdi. Amma
etmədi. "Daş yuxular"
isə müəllifinin illər boyu qəlbində
Azərbaycan xalqına qarşı gəzdirdiyi kin və nifrəti büruzə verdi. Azərbaycanlı olan
kəs bunu etməzdi. Ə.Naibov öz əməli ilə
Azərbaycan vətəndaşı olmasının
üstündən qara xətt çəkdiyi
üçün onun kimliyi, "əsərinin" kimin
sifarişi olduğunu,
kimə xidmət etmək istədiyi aidiyyəti qurumlar tərəfindən
araşdırılmalıdır.
Ə.Naibovun cızmaqaraları bədii təxəyyülün
məhsulundan daha çox
siyasi bəyanata bənzəyir. Dünyada
haqsızlıqların, ədalətsizliyin olduğu
təqdirdə Ə.Naibovun belə bir əsər yazması Azərbaycan
xalqına arxadan zərbə vurmaq, ölkəmizə qarşı istər
hərbi, istərsə də siyasi diplomatik hücuma keçənlərə
bu əsərlə yardım edilməsi
deməkdir. Erməni yazıçıları və ideoloqları hər zaman Azərbaycana qarşı böhtan
və yalanlarla çıxış ediblər.
Ə.Naibov da bu addımı ilə yalançı erməni
ideologiyasına dəstək vermiş oldu.
Lakin təəssüflə qeyd etməliyik ki, Ə.Naibovu dəstəkləyənlər də
tapılır. İlk vaxtlarda
onu dəstəkləyənlərin səsi
gəlsə də, sonradan, görünür, onlar da Ə.Naibovun Azərbaycan
xalqına xəyanət etdiyini dərk
etdilər.
Onun mövqeyini dəstəkləməyə
cəhd göstərənlər bunu, guya ki, humanizm
dəyərləri və bəşəri ideyalarla
izah edirlər. Bəşəri
olmağın yolu Vətənə, Millətə,
Dövlətə xəyanətdən keçmir.
Bəşəri olmaq humanist
bir xalqın ünvanına hədyanlar, yalanlar söyləmək deyil,
onu digər millətlərin gözündə
vəhşi, qaniçən kimi təsvir
etmək də deyil. Bəşəri olmaq həqiqəti danmaq yox, onu bütün
reallığı ilə göstərmək, yaşanan
tarixin gizlədilən tərəflərini
üzə çıxarmaq, onu ciddi dəlillərlə, sanballı,
inandırıcı sübutlarla ortaya qoymaq deməkdir. Lakin bu nə humanistlikdir ki, torpaqlarının iyirmi
faizi işğal olunmuş, Xocalı vəhşətinə məruz
qalmış, olmazın zülmlərlə və qətllərlə
üzləşən xalqımızın
"günahlarını" dünyaya car çəkəsən, ona
qarşı bütün bu
işğalı, təcavüzü, qətliamı törədənləri
isə mələk sifətində mədh edəsən?
Belə
əsərlərlə bəşərilik qazanmaq
qeyri-mümkündür. Əslində milli məsuliyyəti olmayan
şəxsin bəşəri hisslərdən
danışmağa haqqı yoxdur.
Yaşının bu çağında vətəndaş
natamamdırsa, onda bəşəri məsuliyyətin
olması mümkün deyil.
Heç vaxt dövlətinin,
millətinin qədrini bilməyən, böyüklüyünü
uca tutmayan, özgələrinə
üstünlük verən
yazıçı ümumbəşəri ola
bilməz. Ə.Naibovun "Daş yuxular"da yazdıqları
ermənilərin saxtalaşdırdığı tarixi faktlara əsaslanıb.
Əsərdə yalnız Azərbaycanın
maraqlarına zidd məqamlar öz əksini tapıb. Bu
əməlinin adını da qoyub yazıçı azadlığı! O
azadlıq ki haqqı, ədaləti
tapdayır.
Ə.Naibovun "əsər"i milli
mənliyimizi, mənəviyyatımızı təhqir edən,
tariximizi saxtalaşdıran, erməni
işğalına bəraət qazandıran,
bütövlükdə millətə və dövlətə
xəyanəti əks etdirən sayıqlamadır və onun bu əməlinə hər
hansı şəkildə haqq qazandırmaq olmaz.
O, Azərbaycan xalqına, bütünlükdə
türk dünyasına şər, böhtan yağdırmaq, tarixi
təhrif etmək, minlərlə şəhidin ruhunu tapdalamaq, islam dinini alçaltmaq
yolunu tutmuşdur ki, bu da
haqlı olaraq hər kəsin nifrət və
qəzəbinə səbəb olmuşdur.
Ona görə Azərbaycan ictimaiyyəti bu adama özünün
ictimai etirazını bildirir.
İctimaiyyət haqlı olaraq onun "xalq
yazıçısı" fəxri adından və Azərbaycan
vətəndaşlığından məhrum olunmasını
tələb edirdi. O, xalqımıza iftira atmaq və həqarət
etməklə təkcə azərbaycanlılara deyil, bütün insanlığa,
bəşəri dəyərlərə xəyanət edib. Bu xəyanətin cəzasını
isə çəkməli idi. Məhz bütün bu cəhətləri
və xalqın etirazını nəzərə alan Prezident İlham Əliyev Ə.Naibovun
"xalq yazıcısı" adından
məhrum olunması barədə sərəncam imzaladı.
Bu barədə sərəncamda
deyilir: "Azərbaycan Respublikasının müstəqillik illərində
dövlət mükafatlarına layiq görülmüş Əkrəm Əylisli (Əkrəm
Nəcəf oğlu Naibov)
xalqın ona göstərdiyi yüksək
etimaddan sui-istifadə edərək son əsərində Azərbaycanın tarixi ilə bağlı gerçəklikləri
Azərbaycan
yazıçısı adına yaraşmayan
şəkildə təhrif etmişdir. Azərbaycan xalqının antihumanist
obrazını formalaşdırmağa cəhd göstərən,
onu ümumbəşəri dəyərlər
sisteminə zidd əməllərdə əsassız
günahlandıran müəllifin xalqımızın ruhuna yad tərzdə
yazdığı bu əsərdə Ermənistan-Azərbaycan,
Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin
mahiyyəti saxtalaşdırılaraq uzaq
və yaxın tarixi keçmişimizə
qara yaxılmış, münaqişə
nəticəsində doğma
yurdlarından didərgin düşən bir
milyondan çox
soydaşımızın mənliyi təhqir edilmişdir".
Nankor yazıçı Prezidentin fəxri təqaüdündən də
məhrum edildi. Böhtan dolu
əsəri ilə Azərbaycan tarixini məqsədyönlü
şəkildə təhrif edən Ə.Naibovun
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin fərdi
təqaüdündən məhrum edilməsi barədə
ictimaiyyətin, o cümlədən Ermənistan-Azərbaycan,
Dağlıq Qarabağ münaqişəsi
nəticəsində qaçqın və məcburi
köçkünə çevrilmiş
soydaşlarımızın çoxsaylı müraciətlərini
nəzərə alan Prezident
İlham Əliyevin sərəncamı ilə
Ə.Naibov fərdi təqaüddən məhrum
edildi.
Bu sərəncamlar
zamanında və məqamında verilən, çox
məntiqli və düzgün qərarlar,
Ə.Naibovun nankorluğuna
layiqli cəzadır. Çünki
xalqa böhtan atan şəxs xalq
yazıçısı adını daşıya bilməz. Bununla Prezident bir daha xalqının
yanında və xalqın maraqlarına qarşı
çıxanlara münasibətinin sərt olduğunu
nümayiş etdirdi. Bu sərəncamlar cəmiyyətdə
yüksək qarşılanır və bu,
xalq-hakimiyyət birliyinin növbəti təntənəsi
kimi qiymətləndirilir.
Yazıçıya verilən mükafatlar
xalqa göstərdiyi xidmətlə
bağlı olur. "Xalq
yazıçısı" adının alınması cəza
deyil, onun nankorluğuna verilən bir
cavabdır. Əsl cəza isə xalqın ona
olan nifrətidir. Xalqa
böhtan atdığı üçün
digər dövlət mükafatları da əlindən
alınmalıdır.
Bir vətəndaş olaraq Prezident İlham Əliyevin Ə.Naibovun
xalq yazıçısı adından və
Prezident təqaüdündən məhrum
edilməsi haqqında sərəncamını böyük
məmnuniyyət hissi ilə
qarşılayıram və hesab edirəm
ki, bu nankor
Azərbaycan vətəndaşı adını
daşımağa da layiq deyil. Çünki Ə.Naibov vətəndaşlıq hissini,
duyğusunu itirib. O, dərk
etmir ki, verdiyimiz şəhidlər,
torpaqlarımızın işğal
altında olması və digər faciələrimiz erməni
vəhşiliyinin nümunələridir. Bunu
başa düşməyən Ə.Naibov Azərbaycan xalqını
aşağılamağa, erməniləri isə "ucaltmağa" cəhdlər göstərib. Bu mənada belə bir əsər
yalnız və yalnız antiazərbaycançı şəbəkənin
sifarişi ilə yazılan bir əsər ola bilərdi.
Görəsən,
Ə. Naibov "Daş
yuxular" əsərində
yazdıqlarına, söylədiklərinə özü
inanırmı? Və yaxud, nəyin
müqabilində Azərbaycanın milli və
dövlətçilik maraqlarına tamamilə zidd
olan əsər yazıb? Ə.Naibov bununla bəlkə Nobel mükafatını alacağını düşünür?! Bəlkə də
antiazərbaycançı şəbəkə ona belə bir sifariş verib. Onun vaxtilə yazdığı əsərlərin
səviyyəsi Nobel mükafatı
standartlarına uyğun deyil.
Ona görə "Daş
yuxular"la Nobel əldə edəcəyi ağlabatan
deyil. Amma bu dünyada antiazərbaycançı
şəbəkədən, Azərbaycanı sevməyənlərdən
nə desən gözləmək olar.
Maraqlıdır ki, Ə.Naibov
bu əsərə görə Nobel mükafatı alsa, bu "uğurunu" dünyaya nə cür izah edəcək? Etiraf edə
biləcəkmi ki bu
mükafatı öz xalqına xəyanət
etməklə alıb?! Və yaxud, niyə
həmin mükafatın ona verildiyini dərk edə biləcəkmi?
Bu gün
bəşəri hisslərdən məhrum, erməni xislətli
Əkrəm Azərbaycanda gedən nəhəng quruculuq işlərindən, dünya
miqyasında artan nüfuzumuzdan,
xalqımızın əldə etdiyi
yüksək nailiyyətlərdən, Qarabağ
həqiqətlərini dünya ictimaiyyətinə
çatdırmaq və
mühüm layihələrin həyata
keçirilməsi istiqamətində görülən işlərdən
yaza bilməzdi?! Xalqımızın,
dövlətimizin ona olan
etibarından sui-istifadə edib "sərbəst
düşüncəli yazıçı" pərdəsi
altında əsl xislətini üzə çıxaran Ə.Naibov bundan sonra
bu ölkənin havasını necə udacaq, bu torpaq
üstündə necə gəzəcək? Artıq ermənilər
onu qəhrəman ediblər. Yəqin, gedib təəssübünü və xiffətini
çəkdiyi ermənilərin yanında yaşasa,
özünə mənəvi rahatlıq tapa
bilər.
Ermənilər və erməni
təəssübünü çəkən dairələr
"Daş yuxular"
"əsərini" dünyada geniş təbliğ edəcək, Azərbaycana
qarşı istifadə etmək istəyəcəklər. Hər
halda Nobel
mükafatı almasa da,
bu "əsər" ermənilərin və
ya Ermənistanın hansısa
mükafatına mütləq layiq
görüləcək. Amma bu hərəkəti ilə Ə.Naibov öz xalqını
birdəfəlik itirdi. Ə.Naibov kimi satqın və xəyanətkara
cəmiyyətimizdə yer yoxdur.
O, bu xalqdan və
dövlətdən aldıqları nə varsa,
hamısına sahib olmaq
haqqını itirib və yaddaşlarda
vətəninə, millətinə, xalqına xəyanət etmiş adam kimi qalacaq. Bu,
bütün Azərbaycan xalqının ümumi rəyidir.
Arzuman
MURADLI,
iqtisad
üzrə fəlsəfə doktoru
Azərbaycan.-
2013.- 14 fevral.- S.5.