Azərbaycanın daxilində hökm
sürən sabitlik bu gün böhran içində
yaşayanları sevindirmir
Bu fikri Prezident
İlham Əliyev 2013-cü ilin birinci yarısının
sosial-iqtisadi inkişafının yekunlarına və
qarşıda duran vəzifələrə həsr olunmuş
iclasda söyləyib
Azərbaycanda demokratik inkişaf suverenlik və özünütəminetmə prinsiplərinə söykənir. Başqa sözlə, demokratiya heç də özbaşınalıq və hərc-mərclik deyil, qanunların aliliyinə söykənən idarəetmə forması və siyasi mədəniyyətdir: onun müəyyən qanunauyğunluqlarından kənara çıxdıqda demokratiya insanların, dövlətin inkişafına deyil, demokratik idealların, prinsiplərin pozulmasına, məhvinə gətirib çıxarır.
Demokratik
dəyər və normaların hər hansı cəmiyyətdə
möhkəmlənməsi, özünə möhkəm
dayaqlar tapması üçün ilk növbədə
insanların maddi rifah halı, yaşayış və
düşüncə tərzi mütərəqqi dəyişikliklərə
məruz qalmalıdır. Məhz bu səbəbdən də
Azərbaycanın inkişafının Prezident İlham Əliyev
tərəfindən elan edilmiş vacib istiqaməti ilk növbədə
əhalinin maddi rifahının yüksəldilməsi, yeni
iş yerlərinin açılması, orta təbəqənin
mövqelərinin möhkəmləndirilməsidir. Dövlət
başçısı praqmatik siyasətçi olaraq bu fikirdədir
ki, dövlət idarəçiliyinin, birgəyaşayışın,
vətəndaş-dövlət münasibətlərinin
bugünkü reallıqda ən yaxşı, ahəngdar forması
olan demokratiya yalnız iqtisadi cəhətdən sürətli
inkişaf yolunda olan, xüsusi mülkiyyətçilik
münasibətləri inkişaf edən dövlətlərdə
bərqərar ola bilər. Demokratik dövlətin bir təsisat
kimi başlıca vəzifəsi isə bütövlükdə
cəmiyyətin və ayrılıqda hər bir vətəndaşın
maddi rifah halının yüksəldilməsi, onların sosial
müdafiəsi və layiqli həyat səviyyəsinin təmin
olunması, habelə şəxsiyyətin azad inkişafı
üçün bərabər imkanların
yaradılmasıdır.
Müasir
dövrdə "demokratiya bayrağı" altında hələ
də özünün imperialist siyasətini yürüdən,
geosiyasi və iqtisadi maraqları ətrafında reveranslar edən
bəzi aparıcı dövlətlərin, eləcə də
müəyyən təşkilatların "ikili
standartları" nəinki demokratik ideallara kölgə
salır, hətta beynəlxalq hüququ iflic duruma gətirir. Müstəqil
Azərbaycan da 20 ildən artıq bir müddətdə bu təsirləri
öz üzərində hiss edərək onları uğurla
neytrallaşdırmış, demokratik inkişafın
yalnız hüquqi, siyasi və iqtisadi islahatların paralelliyi
şəraitində mümkünlüyünü öz təcrübəsində sübuta yetirmişdir.
Bununla
belə, aşkar görünür ki, regionda müstəqil
siyasət yürüdən, geosiyasi təzyiqləri inamla dəf
edən respublikamıza təzyiq
"rıçaqlarını" itirmələri ilə qətiyyən
barışa bilməyən müəyyən əcnəbi
qurum və təşkilatlar "demokratiya bayrağı"
altında ənənəvi spekulyasiyalarından əl çəkmək
istəmirlər. "Amnesty İnternational", "Fredoom
House", "Article-19", "Human Rights Watch",
"Norveç İnsan Haqları Evi" kimi təşkilatların
hesabatlarında Azərbaycanla bağlı ifrat qərəzin
yer alması, kiçik nöqsanların həddən artıq
şişirdilməsi ölkə ictimaiyyəti
üçün müəyyən mənada adiləşmişdir.
Lakin bəzən bu çirkin kampaniyaya Avropa və dünya
miqyasında müəyyən nüfuza malik təşkilatların
da qoşulması, sadəcə,
təəssüf hissi doğurur.
"Amnesty
İnternational" təşkilatı bu günlərdə
dünyada azadlıqların vəziyyəti haqqında illik
hesabatını yayıb. Bu dəfə də Azərbaycan kəskin
tənqid edilib və demokratiya sahəsində geriləmə
olduğu iddia olunub. "Amnesty İnternational"ın
hesabatında Ermənistan ilə Azərbaycan arasında
aparılan "müqayisə" isə dərin təəssüf
doğurur. Hesabatda iddia edilir ki, guya Ermənistanda namizədlərin
seçkiqabağı resurslara və KİV-yə bərabər
çıxışına böyük əhəmiyyət
verən yeni seçki qanunvericiliyinə uyğun olaraq parlament
seçkiləri keçirilib. Seçkilərin alternativliyi
artıb. Bundan əlavə, iddia edilir ki, Ermənistanda dinc və
kifayət qədər hərtərəfli seçkilər
Bakıda "Eurovision" mahnı müsabiqəsinə
hazırlıq zamanı ictimai
yığıncaqların amansızcasına
dağıdılması, habelə ölkədə icazəsiz
mitinqlərin iştirakçıları üçün
böyük cərimələr tətbiq edilməsi ilə
ziddiyyət təşkil edib. Hətta Ramil Səfərovun məsələsi
qabardılır, onun necə "amansızcasına" erməni
zabitini qətlə yetirdiyi təsvir edilir.
Bir müddət əvvəl Avropa Parlamentinin Azərbaycanla bağlı qəbul etdiyi "İnsan hüquqları, demokratiya və hüququn aliliyinin pozulmasına dair" qətnaməsi də bu mənada ölkə ictimaiyyətinin haqlı narazılığı ilə qarşılanmışdı. Sənəddə Azərbaycanda guya "söz və mətbuat, sərbəst toplaşmaq azadlıqlarının həyata keçirilməsi ilə bağlı problemlərin mövcudluğu" vurğulanmışdı. Məsələnin absurd tərəfi həm də ondan ibarətdir ki, Avropa Parlamentinin 5 fraksiyasının üzvlərinin iştirakı ilə keçirilən toplantıda qurumun 754 deputatından cəmi 56-sı iştirak etmiş, onların isə 49 nəfəri sənədin lehinə səs vermişdi.
Hər bir kollegial orqanda olduğu kimi, Avropa
Parlamentində də müzakirə olunan məsələlər
üzrə qərar qəbul edilərkən səsvermədə
iştirak etmək hər bir deputatın hüququ deyil, vəzifəsidir.
Vəzifənin icra edilməməsi isə demokratik hal kimi dəyərləndirilə
bilməz. Avropa Parlamentində kvorum (yetərsay)
qaydasının olmamasına istinad edərək kvorum
qaydasında guya "iştirak məcburiyyəti"nin
olmasını qeyri-demokratik hal kimi qələmə vermək
istəyənlər anlamalıdırlar ki, kvorum
qaydasının olmaması parlament üzvlərinin cüzi bir
hissəsinin toplaşaraq mötəbər bir qurumun adından
qərəzli qərarlar qəbul etməsinə şərait
yaradır. Parlamentin işində "iştirak məcburiyyəti"
ilə "iştirak azadlığı"nı
üz-üzə qoyub ikincini demokratik hal hesab etmək absurddur.
Bütöv bir ölkənin, habelə bu ölkənin
milyonlarla vətəndaşının mənafeyinə toxunan
qərəzli qərarlar qəbul edilməsinə imkan verən
hal demokratik hesab edilə bilməz. Belə qərarların qəbul
edilməsi ən azından ədalətsizlikdir. Prezident
İlham Əliyev iyulun 18-də Nazirlər Kabinetinin 2013-cü
ilin birinci yarısının sosial-iqtisadi
inkişafının yekunlarına və qarşıda duran vəzifələrə
həsr olunmuş iclasda bildirib: "Keçən rübdə
mənim Avropa İttifaqına səfərim olmuşdur. Hesab
edirəm ki, bu səfərin də çox böyük əhəmiyyəti
vardır. Baxmayaraq ki, bu, mənim Prezident kimi Avropa
Komissiyasına beşinci səfərimdir. Son on il ərzində
mən beş dəfə səfər etmişəm. Yəni,
bu səfərlər özlüyündə münasibətlərin
yüksək səviyyədə olmasının təzahürüdür.
Ancaq bu səfər də çox önəmli idi. Xüsusilə,
nəzərə alsaq ki, son bir il ərzində bəzi Avropa
qurumları tərəfindən Azərbaycana qarşı
çirkin kampaniya aparılır. Deyə bilərəm ki, bu
kampaniya heç səngimirdi. Son on il ərzində
vaxtaşırı bu kampaniya gah canlanır, gah səngiyir. Ancaq bir trend kimi, bir istiqamət
kimi daim biz bunu müşahidə edirdik. Son bir il ərzində,
əlbəttə, bu kampaniya çox eybəcər formalara gəlib
çatıb. Təkcə onu demək kifayətdir ki, son bir
il ərzində Avropa Parlamenti üç antiazərbaycan qətnamə
qəbul etmişdir. Düzdür, bu qətnamələrin qəbul
edilməsində eyni adamlar iştirak edir və Avropa Parlamenti
750 deputatdan ibarətdir. Bu qətnamələrin qəbulunda təqribən
20, 30, 40 nəfər iştirak edir. Əlbəttə ki,
onların rəyi Avropa Parlamentinin rəyini əks etdirmir.
Ancaq onlar müəyyən prosedur boşluqlardan istifadə edərək,
bax, bu qətnamələrin qəbul edilməsinə nail
olurlar.
Əslində,
bu barədə heç danışmağa da dəyməz,
çünki Azərbaycanda bu kimi qətnamələrə
heç kim fikir vermir və onlar bizim işimizə təsir edə
bilməz. Ancaq bir tendensiya kimi biz bunu əlbəttə ki, qeyd
etməliyik. Prezident Administrasiyası, Milli Məclis onlara
tutarlı cavab verib. Mən bu barədə çox
danışmaq istəməzdim. Sadəcə olaraq, onu demək
istəyirəm ki, son bir il ərzində antiazərbaycançı
qüvvələri, Azərbaycanın uğurlu
inkişafını qəbul edə bilməyən və ermənipərəst
qüvvələr Azərbaycana qarşı fəaliyyətlərini
gücləndirmişlər. Bu da yəqin ki, təbiidir.
Çünki ölkəmizin uğurlu inkişafı,
xüsusilə, böhranlı illərdə inkişafı,
ölkəmizin müstəqil siyasəti və hər bir beynəlxalq
məsələ ilə bağlı bizim konkret mövqeyimiz
heç də hamını qane edə bilməz. Eyni zamanda, Azərbaycanın
daxilində hökm sürən sabitlik, xoş əhval-ruhiyyə,
xoş ovqat, əlbəttə, bu gün böhran içində
yaşayanları yəqin ki, sevindirmir".
Əlbəttə
ki, bir sıra Avropa ölkələrindən fərqli olaraq
ölkəmizdə ictimai-siyasi və iqtisadi sabitlik hökm
sürür, korrupsiyaya və digər neqativ hallara
qarşı kəskin mübarizə aparılır, vətəndaş
hüquq və azadlıqları yüksək səviyyədə
təmin olunur. Hamı bilir ki, Avropanın bir sıra ölkələrində
ictimai-siyasi vəziyyət heç də yaxşı deyil. Məsələn,
Yunanıstan, İspaniya, İtaliya, Almaniya və digər
ölkələrdə də
sanksiyalaşdırılmamış aksiyalara icazə verilmir və
onların qarşısı ən sərt formada,
amansızlıqla alınır.
Avropa
dövlətlərinin əksəriyyətində iqtisadi
böhranla əlaqədar insanların sosial və mülki
hüquqlarının təminatına qarşı yönələn
tədbirlər həyata keçirilir. İnsanlar iş yerlərini
itirir, dövlət qulluqçularının maaşları
azaldılır, pensiya yaşı yüksəldilir, inflyasiya
artır. Bütün bunların fonunda Azərbaycanın demokratik
yolla inkişafı, analoqu olmayan dinamik iqtisadi inkişaf yolu
keçməsi, inkişaf etmiş ölkələr
sırasına daxil olmağın strateji hədəf kimi
qarşıya qoyulması, görünür, Avropada müəyyən
dövlətləri əməlli-başlı
qayğılandırır. "Demokratiya
bayrağı"nı Azərbaycana qarşı təzyiq,
habelə, öz enerji və iqtisadi maraqlarını təmin
etmək üçün təsir vastəsi kimi istifadə etmək
heç bir nəticə verməyəcək.
Avropada
müəyyən dövlətlərin və təşkilatların
Azərbaycana qarşı qərəzli mövqeyinin səbəbləri
kifayət qədər üzdədir: son illərdə
respublikamız iqtisadi və siyasi baxımdan kifayət qədər
güclənərək, regionda inkişafını məhz
daxili imkanları hesabına təmin edən yeganə dövlətə
çevrilmişdir. Qarşıya qoyduğu bütün hədəflərə
uğurla yetişən Azərbaycan özünəməxsus
milli inkişaf modeli ilə müasir dünyanın yeni iqtisadi
fenomeninə çevrilmək əzmi nümayiş etdirir.
Prezident İlham Əliyev praqmatik və rasional
düşüncəli lider kimi davamlı siyasi sabitliyə, təhlükəsizliyə,
vətəndaş sülhünə, habelə güvənli
xarici siyasətə nail olmaq üçün, ilk növbədə,
iqtisadiyyatın sürətli inkişafını təmin
etmişdir. İqtisadi sahədə əldə olunan
uğurlar ölkədə vətəndaşlarla iqtidarın
mənəvi birliyini gücləndirməklə yanaşı,
həm də ölkənin xarici siyasət sahəsində
inamlı, qətiyyətli mövqeyini təmin edir.
Təəssüf
doğuran haldır ki, bu gün hansısa təəssübkeşliklə
Ermənistanın beynəlxalq hüquq normalarını kobud
şəkildə pozaraq işğalçılıq siyasəti
yürütməsini etiraf etmək istəməyən Qərbin
"demokratiya carçıları" Azərbaycandakı
xırda çatışmazlıqları süni şəkildə
şişirdir, təcavüzkar dövlətin daxilində cərəyan
edən antidemokratik proseslərə, antihumanist, zorakı
addımlara isə göz yumurlar. Hamıya məlum bir
faktı - Ermənistanda son prezident seçkilərini
xatırlayaq: İrəvanda hakimiyyətdə olan rejim son
prezident seçkilərində total saxtakarlığa yol verdi,
bu prosesə qarşı çıxan müxalifətçilərə
amansızcasına divan tutdu. Hökumət qüvvələri
odlu silahdan açılan atəşlə onlarla
nümayişçini qətlə yetirdi, yüzlərlə
müxalifətçi həbs edildi. Yerevanda fövqəladə
vəziyyət elan olundu, prezidentliyə ən real namizəd ev
dustağına çevrildi. Nəinki mətbuat, hətta
internet üzərində də senzura tətbiq edildi. Qərbin
demokratiya "təəssübkeşləri" baş verənləri
tez zamanda unutmağa və unutdurmağa
çalışdılar. Azərbaycan torpaqlarının 20
faizindən çoxunun Ermənistan tərəfindən
işğalını rəsmən etiraf edən BMT-nin Təhlükəsizlik
Şurasının 4 qətnaməsi isə Avropada nədənsə
"yada düşmür".
Azərbaycanın bölgənin faktiki güc mərkəzinə çevrilməsi ilə heç cür barışa bilməyən bədnam qüvvələr narahatlıqlarını müxtəlif formada izhar etdirir, ölkəmizə qarşı "təzyiq rıçaqları" tapmağa çalışırlar. "İkili standartlar"ın əsirinə çevrilən bəzi dövlətlər və beynəlxalq təşkilatlar ölkədə demokratik proseslərin dərinləşməsini, vətəndaşların maddi rifah halının yaxşılaşmasını qətiyyən arzulamır və hələ də sadəlövhcəsinə ümid edirlər ki, hansısa süni problemlər uydurmaqla ölkə rəhbərliyinə "təsir imkanı" qazana bilərlər. Belə uğursuz "ssenarilər"lə Azərbaycanda nəyəsə nail olmaq qeyri-mümkündür.
Əsası ulu öndər Heydər Əliyev tərəfindən qoyulan və son 10 ildə inamla davam etdirilən hüquq islahatları nəticəsində respublikamız insan və vətəndaş hüquq və azadlıqlarının təminatı sahəsində mühüm nailiyyətlər əldə etmişdir. Həyata keçirilən islahatlar isə ötən 20 ildə respublikamızda hüquqi, demokratik dövlət ideyasının reallaşdığını, vətəndaş cəmiyyətinin formalaşdığını söyləməyə ciddi əsaslar verir. Əlbəttə, müstəqil Azərbaycan bu sahədə əldə olunan müsbət nəticələrlə də kifayətlənmir, cəmiyyətin inkişaf tempinə, iqtisadi islahatların sürətinə, vətəndaşların ictimai şüur səviyyəsinə adekvat olaraq bu sahədə yeni-yeni addımlar atır. Prezident İlham Əliyevin rəhbərliyi altında bu islahatlar qarşıdakı illərdə də inamla davam etdiriləcək, respublikamız hüquqi və siyasi mühitin liberallaşdırılması, hər bir fərdin maraq və mənafeyinin qanunla müəyyən olunmuş şəkildə qorunması sahəsində yeni nailiyyətlərə imza atacaqdır.
Elnur HACALIYEV,
Azərbaycan.-2013.- 23 iyul.- S.5.