28 May - Respublika
Günü münasibətilə rəsmi qəbul
Prezident İlham Əliyev rəsmi qəbulda
iştirak etmişdir
Mayın 27-də "Buta" sarayında Azərbaycanın
milli bayramı - Respublika Günü münasibətilə rəsmi
qəbul keçirilmişdir.
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev
rəsmi qəbulda iştirak etmişdir.
Salona toplaşanlar dövlət
başçısını hərarətlə
qarşıladılar.
Azərbaycanın dövlət himni səsləndi.
Azərbaycan Prezidenti rəsmi qəbulda nitq söylədi.
Prezident İlham Əliyevin nitqi
- Hörmətli
xanımlar və cənablar, əziz dostlar!
Mən sizi və bütün Azərbaycan xalqını
qarşıdan gələn Respublika Günü münasibətilə
ürəkdən təbrik edirəm, hər birinizə
cansağlığı, xoşbəxtlik arzulayıram.
Doxsan beş il əvvəl müsəlman aləmində
ilk dəfə olaraq Azərbaycanda demokratik respublika
yaranmışdır. Bu, böyük və
tarixi hadisə idi. Çünki Azərbaycan
xalqı əsrlər boyu arzuladığı müstəqilliyə,
azadlığa qovuşurdu. Azərbaycan
xalqının artıq öz dövləti var idi. Eyni zamanda, respublikanın yaranması müsəlman
aləmində respublika quruluşunun yayılmasına da təkan
vermişdir.
Qısa müddət ərzində bütün dövlət
qurumları, dövlət təsisatları
yaradılmışdır. Demokratik inkişaf
gedirdi, qadınlara səsvermə hüququ verilmişdir, Milli
Ordu yaradılmışdır. Bir sözlə,
respublikanın qurucuları böyük işlər
görmüşdülər və Azərbaycan xalqı
onların xatirəsinə böyük hörmətlə
yanaşır. "İstiqlal Bəyannaməsi"ni imzalayanların şərəfinə
Bakının mərkəzində abidə
ucaldılmışdır.
Ancaq müəyyən səbəblər üzündən
iki ildən sonra respublika süqut etmişdir və Azərbaycan
müstəqillikdən məhrum olunmuşdur. Ondan sonra sovet
dövrü başlamışdır. Biz 71 il Sovet İttifaqının tərkibində
yaşamışıq. Biz azad, müstəqil
deyildik. Buna baxmayaraq, Azərbaycanda
inkişaf prosesi gedirdi. Hesab edirəm ki, o
illər ərzində müsbət məqamlar da kifayət qədər
çox idi. İlk növbədə,
savadsızlığa qarşı mübarizə gözəl
nəticələr vermişdir. Yoxsulluq
aradan qaldırılmışdı, işsizlik demək olar
ki, yox idi. Azərbaycanda sənayeləşmə prosesi
gedirdi, xüsusilə 1970-ci illərdə bu proses daha geniş
vüsət almışdı.
Ancaq biz azad, müstəqil deyildik. Biz başqa
dövlətin tərkibində yaşayırdıq. Əlbəttə, həm müstəqillikdən məhrum
idik, eyni zamanda, Sovet İttifaqında mövcud olan siyasi və
iqtisadi sistem sürətli inkişaf üçün məqbul
deyildi. Sovet İttifaqının süqutu
bunun əyani sübutudur.
1970-ci illərdə Azərbaycanda Heydər Əliyevin rəhbərliyi
ilə böyük quruculuq işləri
başlamışdır. İttifaqda müttəfiq
respublikalar arasında Azərbaycan seçilirdi, fərqlənirdi.
Burada sürətli inkişaf gedirdi. Biz bu sürətli inkişafı 1993-cü ildən
sonra da görəcəyik. Ancaq əfsuslar
olsun ki, 1980-ci illərin sonlarında - erməni separatizminin
baş qaldırması dövründə respublikaya rəhbərlik
etmiş insanlar öz vəzifə borcunu yerinə yetirə
bilmirdilər. Azərbaycan tənəzzülə
uğrayırdı və Sovet İttifaqı dağılanda
burada vəziyyət çox ağır idi. Siyasi xaos, hərc-mərclik, anarxiya, iqtisadi tənəzzül,
sənaye demək olar ki, iflic vəziyyətində idi. İqtisadiyyatımızın əsas sektoru olan neft
sektoru da tənəzzülə uğrayırdı, hasilat
getdikcə aşağı düşürdü. Bir sözlə, 1991-ci ildə müstəqillik bərpa
olunanda Azərbaycan postsovet məkanında ən ağır vəziyyətdə
olan ölkə idi. Bir tərəfdən,
Ermənistanın və separatçıların ərazi
iddiası, digər tərəfdən, daxildə xoşagəlməz
vəziyyət, hakimiyyət uğrunda çəkişmələr,
xüsusilə 1992-1993-cü illərdə AXC-Müsavat
cütlüyünün yarıtmaz və xəyanətkar fəaliyyəti
nəticəsində Azərbaycanın dövlət müstəqilliyi
əslində əldən gedirdi, tarix təkrarlanırdı.
Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti iki il
yaşadı və 1991-1993-cü illərdə - iki il ərzində
demək olar ki, Azərbaycan böyük fəlakətlərlə
üz-üzə idi.
Ancaq onu da qeyd etməliyəm ki, müstəqilliyə
gedən yolda ulu öndər Heydər Əliyevin çox
böyük zəhməti olmuşdur. Hələ
Naxçıvanda ikən Xalq Cümhuriyyətinin üçrəngli
bayrağı dövlət bayrağı kimi təsis edildi.
Naxçıvan Muxtar Respublikasının
adından "Sovet Sosialist" sözləri
çıxarıldı. Sovet
İttifaqının saxlanmasına dair referendum
Naxçıvanda keçirilməmişdir. Yəni, bütün bu addımlar əslində
müstəqilliyə yönəldilmiş addımlar idi.
Təsadüfi deyildir ki, 1993-cü ildə vətəndaş
müharibəsi getdiyi bir dövrdə Azərbaycan xalqı
yenə milli liderə müraciət etdi, onu dəvət etdi. Onun Azərbaycan
siyasi hakimiyyətinə gəlişindən sonra vəziyyət
köklü şəkildə dəyişmiş və Azərbaycan
inkişaf yoluna qədəm qoymuşdur.
Bu yaxınlarda, ulu öndərin 90 illiyində mən o
dövrlə bağlı fikirlərimi bildirmişəm. Sadəcə,
demək istəyirəm ki, 1993-2003-cü illər ölkəmiz
üçün həlledici illər olmuşdur. Məhz o illərdə dövlətçiliyimizin
möhkəm təməli qoyulmuşdur. O illərdə
Azərbaycanın istər daxili, istərsə də xarici
siyasətlə bağlı strateji xətti müəyyən
edilmişdir. O illərdə Azərbaycan dünya birliyinə
qovuşmuşdur, özünü tanıtdıra bilmişdir.
Çox ciddi islahatlar aparılmışdır.
Bazar iqtisadiyyatı prinsipləri
üstünlük təşkil etmişdir. Azərbaycana böyük həcmdə
investisiyaların cəlb olunması məhz o illərə təsadüf
edir. Müstəqil dövlətin
Konstitusiyası qəbul edilmişdir. Siyasi
sistem möhkəmləndirilmişdir və ölkəmizin
uğurlu inkişafı üçün möhkəm zəmin
yaradılmışdır.
1993-2003-cü illər sabitlik və inkişaf illəri
kimi tarixdə qalır. Bu illər ərzində
görülmüş işlər bu gün ölkəmizin
uğurlu inkişafına xidmət göstərir. O illərdə
başlanmış layihələr bu gün uğurla davam
etdirilir. Əlbəttə, Azərbaycanın
bugünkü reallıqlarını təsəvvür etmək
üçün, əlbəttə, biz o illərə qayıtmalıyıq.
Xoşbəxtlikdən Heydər Əliyev amili ölkəmiz
üçün həlledici anlarda özünü göstərdi. Bu gün bu
siyasət dəyişməz olaraq qalır. Bu gün Azərbaycan uğurla, inamla inkişaf edir.
Ölkə qarşısında duran
bütün əsas vəzifələr müvəffəqiyyətlə
icra edilir. Azərbaycan bu gün dünya miqyasında
etibarlı tərəfdaş və dost ölkə kimi
tanınır.
Son on il ərzində Heydər Əliyev siyasəti
Azərbaycanda davam etdirilmişdir. 2003-cü ildə
prezident seçkiləri ərəfəsində xalqa
müraciət edərək bəyan etmişdim ki, əgər
mənə etimad göstərilərsə, mən bu siyasətə
sadiq qalacağam və bu siyasəti davam etdirəcəyəm.
Çox
şadam ki, son on il ərzində Azərbaycan
xalqı və dövləti, sözün əsl mənasında,
sürətli inkişaf dövrünü
yaşamışdır. Bu on ildə problemlərin
böyük hissəsi öz həllini tapmışdır.
İstənilən istiqamət üzrə
konkret proqramlar icra edilir. Onların bir
çoxu artıq başa çatmışdır. Azərbaycanda proseslər müsbət istiqamətdə
gedir. Daxili vəziyyət çox sabitdir.
Xarici əlaqələrimiz genişlənir.
Azərbaycan dünyada etibarlı tərəfdaş
kimi tanınır. Azərbaycan ilə
dostluq etmək istəyən ölkələrin sayı
artır. Biz də ikitərəfli münasibətlərə
eyni mövqedən yanaşırıq: nə qədər
çox dostlarımız olsa, mövqeyimiz də dünyada o qədər
möhkəm olacaqdır.
Xarici siyasətlə bağlı bütün vəzifələr
icra edilmişdir. İkitərəfli formatda çox
gözəl əlaqələr yaradılmışdır.
Bölgədə Azərbaycanın rolu
böyük dərəcədə möhkəmləndirilmişdir.
Hazırda bölgədə gedən
bütün proseslərdə Azərbaycanın fəal rolu,
öz mövqeyi vardır. Azərbaycan tərəfindən
irəli sürülmüş təşəbbüslər
regional əməkdaşlıq üçün böyük əhəmiyyət
daşıyır. Azərbaycanın
iştirakı olmadan heç bir layihə, heç bir təşəbbüs
uğurla nəticələnə bilməz.
Əlbəttə, xarici siyasətin zirvəsi, hesab edirəm
ki, BMT Təhlükəsizlik Şurasına seçilməyimiz
olmuşdur. Bu, tarixi hadisə idi. Beynəlxalq
birliyin mütləq əksəriyyəti Azərbaycana
inandı, bizi dəstəklədi, bizə böyük etimad
göstərdi. Artıq iki ilə
yaxındır ki, Təhlükəsizlik Şurasında Azərbaycan,
bəyan etdiyim kimi, beynəlxalq hüququ və ədaləti
müdafiə edir. Bu illər ərzində
biz böyük təcrübə toplamışıq. Bu, əvəzolunmaz təcrübədir, gələcək
fəaliyyətimiz üçün bizə çox lazım
olan təcrübədir. Eyni zamanda,
dünya birliyinə ölkəmizi bir daha geniş şəkildə
təqdim etmişik. Təhlükəsizlik
Şurasının üzvü olmaq o deməkdir ki, hər bir
məsələ ilə bağlı sənin dəqiq və
çox aydın mövqeyin olmalıdır. Azərbaycan bu mövqeyi göstərir və
göstərəcəkdir.
Daxildə
gedən proseslər, hesab edirəm ki, son on il
ərzində ölkəmizi böyük dərəcədə
möhkəmləndirə bilmişdir. Daxili
sabitlik, ictimai-siyasi asayiş, xalqla iqtidar arasında olan birlik
- bütün bu amillər hər bir ölkənin uğurlu
inkişafı üçün vacibdir. Əgər
sabitlik qorunmasa idi, əgər sabitlik pozulsa idi, əlbəttə,
Azərbaycana bu qədər xarici sərmayə qoyulmazdı.
Bu gün Azərbaycan bölgədə və dünyada bu
möhkəm imkanlara malik ola bilməzdi.
Sabitliyin təməlində əlbəttə ki,
düşünülmüş siyasət dayanır. Sabitliyin
mövcudluğu bu səbəblərlə şərtlənir.
Çünki əgər
düşünülmüş siyasət yoxdursa və xalqla
iqtidar arasında uçurum varsa, əgər icra edilən
proqramlar xalqın arzularını əks etdirmirsə, sabitlik
mütləq pozulacaqdır. Biz bölgədə
gedən proseslərə diqqətlə baxırıq, izləyirik
və görürük ki, qarşıdurmalar, kütləvi
etiraz aksiyaları və digər xoşagəlməz hallar, vətəndaş
müharibələri, qanlı toqquşmalar bu gün
reallıqdır. Dünyanın müxtəlif
yerlərində proseslər, onların əksəriyyəti mənfi
istiqamətdə gedir. İnkişaf
etmiş ölkələr indi daha çox iqtisadi və maliyyə
böhranının fəsadlarının aradan
qaldırılmasına çalışırlar. O qədər
də inkişaf etməmiş ölkələrdəki vəziyyət,
vətəndaş müharibələri, vətəndaş
itaətsizliyi, qarşıdurmalar, siyasi və iqtisadi
böhran, yoxsulluq və işsizlik artıq göz
qabağındadır. Bax, budur inkişaf etməmiş
ölkələrin bugünkü reallıqları.
Son illər ərzində Azərbaycan istər siyasi, istər
iqtisadi sahədə, doğrudan da, böyük uğurlara imza
atmışdır. Bu uğurlar bugünkü Azərbaycan
reallıqlarıdır. İqtisadi sahədə
uğurlar mötəbər beynəlxalq təşkilatların
hesabatlarında öz əksini tapmışdır. Azərbaycanın kredit reytinqləri artmaqdadır.
Azərbaycan iqtisadiyyatı dünya miqyasında
ən rəqabətqabiliyyətli 50 iqtisadiyyat
arasındadır. Orada bizim yerimiz 46-cı
yerdir. Ölkədə sürətlə
sosial proqramlar icra edilir.
Mən xarici siyasətlə bağlı fikirlərimi
bildirdim. Burada da tərəfdaşlarımızın sayı
artır. Biz həm İslam Əməkdaşlıq
Təşkilatının, eyni zamanda, Avropa Şurasının
üzvüyük və bu da bizim xüsusiyyətimizdir. Biz Qoşulmama Hərəkatının fəal
üzvüyük və bu təşkilat çərçivəsində
artıq öz mövqeyimizi ortaya qoymuşuq.
Digər məsələlərə gəldikdə,
böyük işlər görülmüşdür. Ancaq hələ
görüləsi işlər çoxdur. Bizim əsas diqqətimiz gələcəyə
yönəlibdir. Gələcəkdə
daha hansı işlər görülməlidir ki, Azərbaycanda
inkişaf uzunmüddətli və dayanıqlı olsun və
iqtisadiyyat çoxşaxəli olsun?!
İndi bizim əsas məqsədimiz gələcək
prioritetləri müəyyən etmək və gələcək
inkişaf strategiyamızı icra etməkdən ibarətdir. Deyə bilərəm ki, son
20 il ərzində bu istiqamətdə əldə
edilmiş təcrübə çox gözəl şərait
yaradır. Azərbaycanda transformasiya
dövrü çox uğurlu keçmişdir. Hesab edirəm ki, bu gün çətin vəziyyətdə
olan ölkələr üçün Azərbaycan təcrübəsi
çox maraqlı olmalıdır. Çünki
müstəqilliyə qovuşduqda, eyni zamanda, siyasi sistem də
dəyişdirilməli idi. Müstəqilliyə
qovuşan ölkələrin böyük əksəriyyəti,
sadəcə olaraq, azad olurlar, müstəqil olurlar. Orada siyasi sistem dəyişmir. Əgər
misal üçün, 1970-ci illərdə müstəqilliyə
qovuşan ölkələrin təcrübəsinə nəzər
salsaq görərik ki, orada siyasi sistem dəyişmir, iqtisadi
münasibətlər dəyişmir. Bizdə
isə həm siyasi, həm iqtisadi sistem dəyişmişdir.
Eyni zamanda, biz dövlət qurmalı idik.
Hesab edirəm ki, bu keçid dövrünü biz
uğurla başa vurmuşuq. Mən artıq qeyd etmişəm ki,
keçid dövrü Azərbaycanda çoxdan başa
çatmışdır və bu transformasiya bu gün
ağır vəziyyətdə olan ölkələr
üçün, yenə də deyirəm, çox maraqlı
və cəlbedici ola bilər.
Gələcək planlara gəldikdə, biz xarici siyasətimizi
bundan sonra da müəyyən edilmiş xətlə
aparacağıq. Xarici siyasətimizin əsas istiqamətləri
müəyyən edilibdir. Biz bütün
ölkələrlə ikitərəfli formatda
qarşılıqlı surətdə faydalı və bərabərhüquqlu
münasibətlərin inkişafında maraqlıyıq.
Bu münasibətlər artıq oturuşmuş
münasibətlərdir. Azərbaycan
dünya birliyi tərəfindən bərabərhüquqlu tərəfdaş
kimi tanınır. Hesab edirəm ki,
növbəti illərdə biz xarici siyasətdə daha da fəal
olacağıq və indi xarici siyasətlə bağlı yeni
istiqamətlər müəyyən edilir.
Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin həlli
bizim üçün ən vacib məsələdir. Bu, həm
xarici, həm də daxili siyasət məsələsidir.
Bu, ədalət, beynəlxalq hüquq məsələsidir.
Əfsuslar olsun ki, bu istiqamətdə irəliləyiş
yoxdur və bunun əsas səbəbi ondan ibarətdir ki, Ermənistan
beynəlxalq hüquq normalarına məhəl qoymur, Minsk
qrupunun həmsədr ölkələrinin dövlət
başçılarının bəyanatlarına əməl
etmir, status-kvonu mümkün qədər çox saxlamaq, dəyişməz
olaraq saxlamaq istəyir. Danışıqlarda
özünü səmimi aparmır, yalan bəyanatlarla, riyakar
davranışla fərqlənir. Beynəlxalq
ictimaiyyəti çaşdırmaq istəyir və məsələ
ilə bağlı olan vasitəçi qurumların tələblərinə
əməl etmir.
Budur reallıq və Azərbaycanın çoxsaylı səyləri
cavabsız qaldı. Bildiyiniz kimi, Azərbaycan 2009-cu ilin sonunda
Minsk qrupu tərəfindən irəli sürülmüş
yenilənmiş Madrid prinsiplərinə öz
razılığını vermişdir. Hesab etmişdir
ki, bu prinsiplər böyük sülh müqaviləsi
üçün əsas ola bilər. Təklif
etmişdir ki, yubanmadan, vaxt itirmədən böyük
sülh müqaviləsi üzərində iş
aparılmalıdır. Ermənistan o təklifləri
rədd etmişdir. Ondan sonrakı dövr ərzində
bütün imkanlarını səfərbər etmişdir ki,
danışıqlarda bax bu durğunluq vəziyyəti
yaransın və möhkəmlənsin.
Biz bununla barışa bilmərik. Biz
danışıqların aparılmasında maraqlıyıq.
Ancaq danışıqlar mahiyyət üzrə
aparılmalıdır. Azərbaycan məsələnin
həllində ən maraqlı tərəfdir. Ermənistan sadəcə çalışır ki,
vaxtı uzatsın. Əgər Ermənistanın
maraqlarını onların siyasətçiləri nəzərə
alsalar görərlər ki, vaxt uzatmaq onları daha da
ağır vəziyyətə gətirib salacaqdır. Ancaq buna baxmayaraq, bu, taktiki gedişlərdir. Ermənistan vaxt uzatmaq taktikasını seçibdir,
danışıqlar naminə danışıqlar aparmaq fikrindədir.
O ki
qaldı vasitəçilərə, əfsuslar olsun ki, vasitəçilərin
əsas fəaliyyət istiqaməti atəşkəsi
saxlamaqdan ibarətdir. Biz də atəşkəsi
saxlamaq istəyirik. Ancaq, eyni zamanda, biz ərazi
bütövlüyümüzün bərpasını istəyirik,
bunu tələb edirik. Beynəlxalq
hüquq bunu tələb edir. BMT-nin Təhlükəsizlik
Şurasının qətnamələri, digər təşkilatların
qərar və qətnamələri bunu tələb edir.
Ona görə Azərbaycanın maraqları
burada müəyyən dərəcədə fərqlənir.
Biz də istəyirik ki, sülh olsun. Biz də istəyirik ki, məsələ sülh yolu
ilə həll olunsun, amma həll edilsin. Ermənistan
məsələnin həllini istəmir. Status-kvonu,
yenə də deyirəm, nə qədər çox saxlaya bilsə,
o qədər də saxlamaq istəyir. Vasitəçilər
də əfsuslar ki, son zamanlar etimad tədbirlərinin gücləndirilməsi,
təmas xəttində vəziyyətin sabitləşdirilməsi
və bilavasitə danışıqların mahiyyətinə
aid olmayan digər məsələlərlə daha çox məşğul
olurlar.
Bu vəziyyət dözülməzdir, qəbuledilməzdir,
dəyişdirilməlidir. Əgər
danışıqlar aparılacaqsa mahiyyət üzrə
aparılmalıdır. Mahiyyət isə
ondan ibarətdir ki, beynəlxalq birlik tərəfindən
tanınmış ərazi bütövlüyümüz bərpa
edilməli, işğalçı qüvvələr
işğal edilmiş torpaqlardan çıxmalı və Azərbaycan
öz ərazi bütövlüyünü bərpa etməlidir.
O ki
qaldı Dağlıq Qarabağda yaşayan və
münaqişə həll olunandan sonra oraya qayıdacaq vətəndaşların
gələcəyinə, dünyada müsbət təcrübə,
muxtariyyətlər, o cümlədən Avropa qitəsində
müsbət təcrübələr vardır. Bax
bu təcrübədən kənara çıxmadan
özünüidarəetmə prinsipi həllini tapa bilər.
Dağlıq Qarabağ əzəli və tarixi Azərbaycan
torpağıdır. Həmişə belə olubdur. Bu gün də belədir, gələcəkdə də
belə olacaqdır. Ərazi bütövlüyü məsələlərində
Azərbaycan tərəfindən zərrə qədər
güzəşt olmayacaqdır və ola da
bilməz.
Hesab edirəm ki, biz bu istiqamətdə gələcək
fəaliyyətimizlə bağlı indi daha da ciddi addımlar
atmalıyıq. Burada əslində seçim o qədər
də böyük deyildir. Ya hərb yolu, ya sülh yolu! Biz hər iki varianta hazırıq. Hərb yolunu heç vaxt istisna etməmişik.
Beynəlxalq hüquq, BMT-nin Nizamnaməsi
özünümüdafiə imkanlarını bizə
tanıyır və beynəlxalq birlik tərəfindən Azərbaycan
ərazisi kimi tanınan ərazilərdə Azərbaycan istənilən
vaxt istənilən əməliyyatı apara bilər.
Sadəcə olaraq, biz hələlik
çalışırıq ki, bu məsələ sülh
yolu ilə həll olunsun. Hesab edirəm ki, bu
istiqamətdə imkanlar hələ tam tükənməyib.
Məsələni sülh yolu ilə tezliklə
və ədalətli şəkildə həll etmək
üçün biz öz səylərimizi daha da gücləndirməliyik.
Xarici, daxili siyasətlə, iqtisadi sahə ilə
bağlı biz daha da güclü olmalıyıq və oluruq.
Biz Ermənistanı bundan sonra da bütün beynəlxalq
layihələrdən təcrid olunmuş vəziyyətdə
saxlamalıyıq. Bu taktika və bu siyasət öz bəhrəsini
verir. Ermənistanın öz rəsmi statistikasına
görə, hər il o ölkəni 80-100
min adam tərk edir, həmişəlik tərk edir. O ölkədə
depopulyasiya meyilləri güclənir, demoqrafik böhran
yaşanır. Bu böhran getdikcə dərinləşəcəkdir.
Çünki əmək qabiliyyətli nə qədər
çox insan oradan çıxırsa, iqtisadiyyatın
dirçəlməsi imkanları da o qədər azalır.
İqtisadiyyatın dirçəlməsinə gəldikdə
isə, ümumiyyətlə, belə perspektivlər yoxdur.
Orada tamamilə staqnasiya dövrü
yaşanır.
Biz öz səylərimizi, öz ölkəmizi gücləndirməliyik. Ermənistanı
təcrid vəziyyətində saxlayacağıq və
saxlamalıyıq. Bütün imkanlardan
istifadə edib daha da böyük potensial əldə etməliyik.
Bu potensial həm də hərbi potensialdır.
Bu gün Azərbaycan Ordusu Cənubi Qafqazda ən
güclü ordudur. Dəfələrlə
bunu göstərmişik, hərbi paradlarda nümayiş
etdirilibdir, yenə də nümayiş etdiriləcəkdir.
Bizim xarici siyasətimiz öz bəhrəsini verir. Son on il ərzində
ikitərəfli formatda görüşdüyüm dövlət
başçılarının mütləq əksəriyyəti
ilə imzalanmış yekun bəyannamədə Azərbaycanın
ərazi bütövlüyü prinsipləri əks olunubdur.
İqtisadi sahədə islahatlarımızı gücləndirməliyik. Beləliklə,
hesab edirəm ki, danışıqlar masasında bizim
mövqeyimiz daha da güclü olacaqdır. Əgər bir qədər qabağa baxsaq, - mən
keçən dəfə də bu barədə
danışmışam, bu gün də demək istəyirəm,
- demoqrafik vəziyyət də öz müsbət rolunu
oynayacaq və artıq oynayır. Bu gün
Azərbaycan əhalisi 9 milyon 500 minə yaxınlaşır. Ermənistanda isə 2 milyondan az əhali yaşayır. Əgər
bizim əhalimiz bu templərlə artsa, Ermənistan əhalisi
azalsa, təqribən 5-7 ildən sonra bizim əhalimiz on dəfə
çox olacaqdır. Bu da
özlüyündə bir güc mənbəyidir. Azərbaycanın uğurlu iqtisadi siyasətini, enerji
siyasətini nəzərə alsaq, hesab edirəm ki, biz istədiyimizə
nail olacağıq.
Yəni, Dağlıq Qarabağ məsələsi birinci
məsələdir, ən əsas məsələdir. Azərbaycan
hakimiyyəti və Azərbaycan cəmiyyəti bütün
imkanları səfərbər edib ki, bu məsələ
tezliklə öz həllini tapsın.
Digər vəzifələrə gəldikdə, artıq
hesab edirəm ki, bizim proqramlarımız özlüyündə
bu vəzifələrin müəyyən edilməsində
kifayət qədər dolğun məlumat verir. Daxili siyasətlə
bağlı demokratik proses inkişaf edəcəkdir. Azərbaycanda bütün azadlıqlar qorunur. Söz azadlığı, mətbuat azadlığı
tam şəkildə təmin edilir. Azərbaycanda
sərbəst internet fəaliyyət göstərir. Sərbəst toplaşmaq azadlığı tam şəkildə
təmin edilir.
Azərbaycanda demokratiyanın inkişafı ilə
bağlı bundan sonra da islahatlar aparılacaqdır. Biz bu
islahatlara hazırıq. Əslində bu
islahatların təşəbbüskarı da bizik.
Azərbaycanda təhlükəsizlik tədbirləri
bundan sonra da təmin edilməlidir. Bizim böyük
xoşbəxtliyimiz ondan ibarətdir ki, Azərbaycan vətəndaşları
sülh, əmin-amanlıq, təhlükəsizlik şəraitində
yaşayırlar. Korrupsiyaya qarşı
mübarizədə çox böyük uğurlar əldə
edilibdir. Həm inzibati tədbirlər, həm
də sistem xarakterli islahatlar aparılır və öz bəhrəsini
verir. Hesab edirəm ki, gələcək
illərdə biz bu böyük bəlanın aradan
qaldırılmasında daha da böyük uğurlar əldə
edəcəyik.
Bir sözlə, daxili siyasətin əsas istiqamətləri
çoxdan müəyyən edilib. Sadəcə olaraq, biz
bu məsələləri daha da məqsədyönlü
şəkildə həll etməliyik.
İqtisadi sahədə qeyri-neft sektorunun inkişafı
bundan sonra da prioritet olaraq qalacaqdır. Çox şadam
ki, bu ilin dörd ayında qeyri-neft sektorumuz 11 faiz
artmışdır. Yəni, bu, o deməkdir
ki, şaxələndirmə siyasətimiz öz bəhrəsini
verir. Bu gün ölkəmiz
üçün ənənəvi olmayan sahələr
inkişaf edir - informasiya-kommunikasiya texnologiyaları, digər
sahələr. Neft amilindən
asılılıq azalır. Ümumi daxili
məhsulumuzda neft seqmenti artıq azlıq təşkil edir.
Bu da çox müsbət göstəricidir.
Ümumi daxili məhsulun əsas hissəsi
qeyri-neft sektorunda formalaşır. Yəni, gələcək
illərdə bu proses davam etdiriləcəkdir. Nəzərə
alsaq ki, gələn ilin əvvəlində
üçüncü regional inkişaf proqramı qəbul
olunacaqdır, hesab edirəm ki, bütün vəzifələr
icra edilməlidir.
Kənd təsərrüfatı ilə bağlı ərzaq
təhlükəsizliyi məsələləri ön
plandadır. Bu barədə kifayət qədər çox qərarlar
qəbul edilmişdir. Biz
özümüzü əsas ərzaq məhsulları ilə
100 faiz səviyyəsində təmin etməliyik. Mən
bu hədəfi bir neçə il bundan əvvəl
qarşıya qoymuşam və biz bu hədəfə doğru
uğurla irəliləyirik. Azərbaycanda
çox güclü ixrac potensialı yaradılmalıdır.
Ölkəmizdə sənayeləşmə
prosesi sürətlə gedir, texnoparklar yaradılır, yeni sənaye
müəssisələri fəaliyyət göstərir.
Bu da iqtisadiyyatın neft amilindən
asılılığının azaldılmasına xidmət
göstərir. Biz növbəti illərdə
ümumi daxili məhsulu məhz qeyri-neft sektoru hesabına artırmalıyıq.
Biz son on il ərzində dünyada ən yüksək
sürətlə inkişaf edən ölkə olmuşuq. Hesab
edirəm ki, biz bundan sonrakı on il ərzində
qeyri-neft sektorunun ən sürətli inkişafını təmin
etməliyik. O ki qaldı neft sektoruna, hesab edirəm ki, biz indi
gündəlik fəaliyyətimizdə
əsas diqqəti bu sahəyə yönəltmirik. Bu da çox müsbət hadisədir. Çünki bu sahədə artıq hər şey
plan üzrə gedir.
Bütün layihələrimiz uğurla icra edilibdir -
Bakı-Tbilisi-Ceyhan, Bakı-Tbilisi-Ərzurum və digər
layihələr. Keçən il TANAP layihəsinin
imzalanması böyük tarixi hadisədir. Qürur
hissi ilə deyə bilərəm ki, TANAP layihəsinin təşəbbüskarı
da Azərbaycandır. Ən böyük
maliyyə və texniki yük də Azərbaycanın üzərinə
düşür. Biz bu məsuliyyətə
hazırıq. Biz görürdük ki,
"Cənub" qaz dəhlizi ilə bağlı
danışıqlar davam edir və danışıqlardan
başqa, necə deyərlər, heç bir real addımlar
atılmır. Ona görə bu təşəbbüsü
də biz öz üzərimizə
götürmüşük. TANAP layihəsi
qısa müddət ərzində geniş beynəlxalq dəstək
qazana bilmişdir. Əminəm ki, Azərbaycan
bu layihəni də bütün başqa layihələr kimi
şərəflə yerinə yetirəcəkdir.
İndiki dövrdə Azərbaycan tərəfindən irəli sürülən və sürüləcək təşəbbüslər diqqəti cəlb edir. Bizim qərarlarımız gözlənilir. Bizim qərarlarımız həlledici rol oynayacaqdır. Azərbaycanda veriləcək qərarlar qitənin enerji təhlükəsizliyinin təmin edilməsinə töhfə olacaqdır. Biz tərəfdaşlarla bərabər qitənin yeni enerji xəritəsini müəyyən edirik. Bu, böyük məsuliyyətdir, böyük şərəfdir, böyük nailiyyətdir. Çünki bunu biz öz təşəbbüslərimizlə etmişik. Bu gün də bölgənin enerji şaxələndirilməsi ilə bağlı təşəbbüslər böyük dərəcədə Azərbaycanın təşəbbüsləri ilə uzlaşır. Bizim bu istiqamətdə siyasətimiz birmənalıdır. Mən bunu dəfələrlə bəyan etmişəm. Biz enerji amilindən əməkdaşlığı dərinləşdirmək üçün istifadə edirik. Bu amildən heç vaxt qarşıdurma, əsassız rəqabət yaratmaq üçün yox, əməkdaşlıq yaratmaq, möhkəmləndirmək və milli maraqlarımızı təmin etmək üçün istifadə edirik. Bu siyasət bu günə qədər həyatda öz düzgünlüyünü sübut edir. Əminəm ki, Azərbaycan bundan sonra da regional və dünya miqyaslı enerji tərəfdaşı kimi öz sözünü deyəcək və bu gün bizim planlaşdırdığımız layihələr uğurla nəticələnəcəkdir.
Bir sözlə, hər bir istiqamət üzrə konkret proqramlarımız vardır. Bugünkü çıxışda mən, sadəcə olaraq, əsas istiqamətlər haqqında fikirlərimi bildirdim. Ancaq hər bir sahə üzrə konkret proqramlar var və bu proqramlar icra edilir. Ən əsası ondan ibarətdir ki, Azərbaycan təxminən 22 ildir artıq müstəqil dövlət kimi yaşayır. Yenə də demək istəyirəm ki, müstəqilliyimizin ilk illəri ağır olmuşdur, çətin olmuşdur. 1991-1993-cü illərin əvvəlləri ən ağır illər olmuşdur. Bu illər müstəqil Azərbaycan üçün ləkə, biabırçılıq idi. Azərbaycan xalqı daha da gözəl şəraitə layiqdir və bu şəraiti bizim iqtidar, ulu öndər Heydər Əliyevin siyasəti təmin etmişdir.
İyirmi ildir ki, bu siyasət davam etdirilir. Azərbaycanın
xoşbəxt gələcəyi üçün bu siyasət
davam etdirilməlidir.
Müstəqillik ən böyük xoşbəxtlikdir, ən
böyük sərvətdir. Biz müstəqilliyi
qoruyuruq və qoruyacağıq.
* * *
Sonda Azərbaycanın incəsənət ustaları
konsert proqramı ilə çıxış etdilər.
AzərTAc
Azərbaycan.- 2013.- 26 may.- S. 1-2.