Azərbaycan xalqı ulu öndər Heydər
Əliyevin
müəyyənləşdirdiyi
siyasi kursa dəstək verdi
Azərbaycan xalqı ölkəmizin davamlı inkişafı naminə 9 oktyabrda keçirilən prezident seçkilərində ulu öndər Heydər Əliyevin müəyyənləşdirdiyi siyasi kursa dəstək verdi. Seçicilərin mütləq əksəriyyətinin səsini qazanan cənab İlham Əliyev növbəti 5 il müddətinə ölkə başçısı seçildi. Xalq tərəfindən bu siyasi kursa yenidən dəstəyin verilməsi ölkəmizin son on ildə keçdiyi uğurlu inkişaf yoluna əsaslanır.
Vətənə və xalqa sədaqət
andı içərək səlahiyyətlərinin
icrasına başlayan dövlət başçısı cənab
İlham Əliyev respublikamızın iqtisadi inkişaf təmayüllərini
dəqiq müəyyənləşdirərək
sosialyönümlü islahatların davam etdirilməsi
üçün prioritetləri açıqlamışdır. Ötən 10 il ərzindəki fəaliyyəti
dövlət başçısının verdiyi bütün
vədlərin əməli işə və praqmatizmə
söykəndiyini, respublikanın gerçək potensialı
ilə uzlaşdığını tamamilə təsdiqləmişdir.
Prezident İlham Əliyev andiçmə mərasimində
bildirib: "Şadam ki, on il ərzində qarşıda duran
bütün vəzifələr uğurla icra edildi. Hesab edirəm
ki, prezident seçkilərində Azərbaycan xalqının
mütləq əksəriyyətinin öz səsini bu siyasətə
verməsi bir daha onu göstərdi ki, son on il ərzində
verilən bütün vədlər icra edildi. Azərbaycan
xalqı görülmüş işlərə öz qiymətini,
öz səsini verdi. Eyni zamanda, bu səsvermədə
gələcəklə bağlı öz fikirlərini,
arzularını ifadə etdi. Əminəm, Azərbaycan
xalqında qəti inam vardır ki, Azərbaycan bundan sonra da
yalnız və yalnız inkişaf yolu ilə gedəcəkdir.
Çünki son on ilin
tarixi bunu deməyə əsas verir. On ildə Azərbaycanda
sabitlik qorundu. Biz Müstəqillik Gününü
qeyd edərkən bir daha müstəqilliyimizin ilk illərinə
qayıdırıq və görürük ki, sabitlik pozulduqda
heç bir inkişafdan söhbət gedə bilməz".
Ötən
10 il, ilk növbədə, dünya siyasətinə
təsir göstərən layihələrin
reallaşdırılması ilə səciyyəvidir.
Ümummilli liderin yeni neft strategiyasının tərkib hissəsi
olan Bakı-Tbilisi-Ceyhan əsas ixrac neft boru kəmərinin,
Bakı-Tbilisi-Ərzurum qaz kəmərinin istifadəyə
verilməsi, "Ümid", "Abşeron" kimi
perspektivli yataqların kəşf olunması, Şərqlə
Qərbi qovuşduracaq Bakı-Tbilisi-Qars dəmiryolu xəttinin
tikintisinə başlanılması, TANAP layihəsinin
gerçəkləşməsi bu baxımdan xüsusi qeyd
olunmalıdır.
Xəzərin karbohidrogen ehtiyatlarının dünya
bazarlarına nəqli məqsədilə boru kəmərlərinin
şaxələndirilməsi respublikamızın bütövlükdə
Avropa məkanının enerji təhlükəsizliyi sisteminin
əsas təminatçılarından birinə çevrilməsini
təmin etmişdir. Bu gün Azərbaycan bütövlükdə
MDB və Avropa məkanında heç bir ölkədən
enerji asılılığı olmayan, müstəqil siyasət
yeridən azsaylı dövlətlərdən biridir. Bununla yanaşı, respublikamız regional və beynəlxalq
əhəmiyyətli layihələri də daxili imkanları
hesabına maliyyələşdirmək gücündə
olduğunu sübut etmişdir. Təkcə bir faktı
demək kifayətdir ki, Azərbaycan Şərqlə Qərbi
birləşdirəcək strateji əhəmiyyətli
Bakı-Tbilisi-Qars dəmiryolu xəttinin maliyyələşdirilməsi
üçün Gürcüstana 25 il müddətinə 575 milyon
dollar kredit vermişdir.
Azərbaycanın ildən-ilə əhəmiyyətli dərəcədə
artan maliyyə imkanları onun həm də sərmayədar
ölkəyə çevrilməsini, digər dövlətlərin
iqtisadiyyatına kapital yatırmasını şərtləndirir. Türkiyə,
Gürcüstan, Moldova, İsveçrə və Yunanıstan ərazisində
inşa edilən nəhəng sənaye obyektləri
respublikamızın həmin ölkələrin bu məhsullara
olan təminatında həlledici rol oynaması ilə bərabər,
sərmayədar dövlət kimi dünya bazarında rəqabət
imkanlarını artırır.
Son 10 ildə həyata keçirdiyi çevik və məqsədyönlü
siyasətlə özünü təcrübəli dövlət
xadimi, bacarıqlı rəhbər kimi təsdiqləməsi,
real ideya və proqramlarla insanların inam və
etimadını qazanması cənab İlham Əliyevin
yüksək liderlik keyfiyyətlərinə malik olduğunu
bir daha təsdiqləmişdir. Dövlət
başçısı siyasi lider olaraq insanları öz ideya
və baxışları ətrafında toplamaq, onların
iradələrinə, qərarlarına təsir göstərmək
iqtidarında olduğunu sübuta yetirmişdir. Məhz bu keyfiyyətləri sayəsində də
idarəçilikdə yüksək uğurlara imza
atmışdır. İqtisadi və sosial
inkişafın aparıcı amillərindən birinə
çevrilən sahibkarlıq fəaliyyəti, özəl
sektor olmadan əhalinin maddi rifah halının dinamik yüksəlişi
mümkün deyil. Dinamizm, təşəbbüs,
yenilik, yüksək məhsuldarlıq anlayışları ilə
assosiasiya təşkil edən sahibkarlığın
inkişafı tərəqqi prosesinin sürətləndirilməsi
ilə yanaşı, inkişafa yönəlmiş
çoxsaylı yeni ideyaların ərsəyə gəlməsində
mühüm rol oynayır.
Regional inkişaf proqramları son illərə qədər
respublikamızda özünü ciddi sosial problemlərdən
biri kimi göstərən işsizliyin səviyyəsinin
azalmasına, məşğulluğun yüksəlməsinə
imkan yaratmışdır. Avropa ölkələrindən fərqli
olaraq, 2013-cü
ilin 9 ayı da Azərbaycanda işsizlik probleminin ləğvi
baxımından uğurlu mərhələ olmuşdur. Qeyri-neft sektorunun və sahibkarlığın
inkişafı, yeni müəssisələrin işə
salınması istiqamətində həyata keçirilən
sistemli tədbirlər əmək qabiliyyətli əhalinin
iqtisadi fəallığının yüksəlməsinə,
eləcə də ölkənin məşğulluq
strategiyasının səmərəliliyinə imkan
vermişdir. Əldə olunan uğurlar
beynəlxalq təşkilatların hesabatlarında, nüfuzlu
sosioloji mərkəzlər tərəfindən
vaxtaşırı keçirilən rəy sorğularında
təqdir olunur və respublikamızın davamlı inkişaf
yolunda olduğu xüsusi vurğulanır.
Dünya İqtisadi Forumunun 2013-2014-cü illər üzrə
"Dünya Rəqabətlilik Hesabatı" da Azərbaycanın
uğurla inkişaf etdiyini bir daha təsdiqləmişdir. Azərbaycan
qlobal rəqabətqabiliyyətlilik indeksinə görə 7
pillə irəliləyib. "Dünya Rəqabətlilik
Hesabatı 2013-2014" nəşrinə əsasən Azərbaycan
rəqabətlilik reytinqinə görə 148 dövlət
arasında 39-cu yerdə qərarlaşmışıdr. 2012-2013-cü illər hesabatında isə ölkəmiz
144 ölkə arasında 46-cı, 2011-2012-ci illər
hesabatında isə 142 ölkə arasında 55-ci yeri
tutmuşdur. Qlobal iqtisadiyyatın böhran
dövrünü yaşadığı və yüksək rəqabət
mühiti ilə səciyyələnən bir vaxtda Azərbaycanın
7 pillə irəliləməsi və dünyanın 50 ən rəqabətqabiliyyətli
iqtisadiyyatı sırasına daxil olması ölkədə aparılan
məqsədyönlü sosial-iqtisadi siyasətin əyani
göstəricisi və ölkəmizin beynəlxalq
nüfuzunun artmasının nümunəsi kimi qiymətləndirilə
bilər. Bundan əlavə, Azərbaycan
makroiqtisadi mühit göstəricisinə görə 8-ci, əmək
bazarının səmərəliliyi göstəricisinə
görə 30-cu, texnoloji hazırlıq səviyyəsinə
görə 50-ci, innovasiyalara görə isə 51-ci yerdə qərar
tutub.
İqtisadi-siyasi liberallaşmaya və demokratikləşməyə
xidmət edən islahatların dərinləşdirilməsi,
Azərbaycanın inkişaf etmiş ölkəyə
çevrilməsi, hər bir vətəndaşın layiqli həyat
tərzinin təmin edilməsi keyfiyyətcə yeni mərhələdə
milli ideyanın mahiyyətində qərarlaşmış
praktik məqsədlərdir. Prezident İlham Əliyev ulu öndərin
böyük müdrikliklə irəli sürdüyü
inkişaf strategiyasını ötən 10 ildə inamla davam
etdirməklə yanaşı, yeni dövrün tələblərinə
uyğun zənginləşdirmiş, sosial-iqtisadi islahatlarla
demokratikləşmə proseslərinin paralel şəkildə
aparılmasına, birinin digərini tamamlamasına
çalışmışdır.
Dövlət başçısının praqmatizmə
və real əməli işə söykənən siyasətinin
əsasında məhz insan və şəxsiyyət amili
dayanır. Dövlət başçısı ötən 10
ildə ayrı-ayrı məmurlara etimad meyarını məhz
onların fəaliyyətinə nəzərən müəyyənləşdirmiş,
ictimaiyyətin görülmüş işlər,
qarşıda duran məqsədlər və həyata
keçiriləcək layihələr barədə məlumatlandırılmasını
zəruri saymışdır. Ölkə
başçısının qətiyyəti və
prinsipiallığı hökumətin daha çevik və məsuliyyətli
fəaliyyətini şərtləndirməklə
yanaşı, həyata keçirilən islahatların səmərəli
nəticələr verməsini də təmin etmişdir. "Azərbaycan Respublikası
regionlarının 2009-2013-cü illərdə sosial-iqtisadi
inkişafı Dövlət Proqramı"nın
icrasının dördüncü ilinin yekunları bir daha
bütün regionların davamlı inkişaf etdiyini və
qarşıya qoyulan vəzifələrin uğurla gerçəkləşdiyini
sübuta yetirdi. İnfrastrukturun yeniləşdirilməsi
insanların firavan və rahat yaşayışı,
sahibkarlığın dinamik inkişafı məsələləri
ilə yanaşı, bu gün həm də ölkənin milli
təhlükəsizliyi ilə bağlı məsələdir.
Sahibkarlığın inkişafı da ölkə
iqtisadiyyatının şaxələndirilməsi
baxımından həyata keçirilən dövlət siyasətinin
aparıcı istiqamətlərindən birini təşkil
edir. Dövlət
Proqramında davamlı iqtisadi inkişafın təmin edilməsi
baxımından kiçik və orta sahibkarlığın
(KOS) dünya iqtisadiyyatına inteqrasiyasının sürətləndirilməsi,
ixrac potensialının artırılmasında və cəmiyyətin
sosial problemlərinin həllində KOS-un rolunun gücləndirilməsi;
sahibkarlıq fəaliyyətinin sahə, regional və texnoloji
baxımdan strukturunun optimallaşdırılması;
kiçik, orta və iri müəssisələr arasında
qarşılıqlı səmərəli əməkdaşlığın,
o cümlədən istehsal-kooperasiya əlaqələrinin
genişləndirilməsi; sahibkarlığın dəstəklənməsinin
müasir təşkilati modellərinin yaradılması, o
cümlədən sahibkarlar üçün məsləhət
xidməti, informasiya təminatı, marketinq xidməti və
sair strukturların yaradılmasının davam etdirilməsi;
ticarət yarmarkalarının yaradılması; yerli
iqtisadiyyatın yönümünü nəzərə almaqla
rayonlarda işsizlər üçün kadrların peşə
hazırlığının təkmilləşdirilməsi mərkəzlərinin
yaradılması; sahibkarlıq fəaliyyətinə
müdaxilələrin qarşısının alınması
mühüm vəzifələr kimi qarşıya
qoyulmuşdur.
Ümumiyyətlə, dövlət başçısının son 10 ildə imzaladığı 50-yə yaxın Dövlət Proqramı ölkə həyatının ən müxtəlif sahələrində kompleks islahatların əsasını qoymuşdur. İnkişaf prosesində ahəngdarlıq, yüksək dinamizm təmin edilmiş, ölkənin mövcud resursları keçid dövrü üçün səciyyəvi problemlərin tez bir zamanda aradan qaldırılmasına yönəldilmişdir. İnkişaf, sosial təminat və strukturyönümlü bu layihələr, ilk növbədə, hər bir vətəndaşın layiqli həyat tərzinin təmin olunmasına, insan hüquq və azadlıqlarının təminatına, dövlət idarəçiliyinin çevik və işlək mexanizmlər əsasında həyata keçirilməsinə - bir sözlə, davamlı və sabit inkişafa xidmət etmişdir. Prezident İlham Əliyev andiçmə mərasimində bildirib: "Son on il ərzində yoxsulluqla bağlı tədbirlərimiz gözəl nəticələrə gətirib çıxarmışdır. On il ərzində Azərbaycanda yoxsulluq təxminən 10 dəfə - 49 faizdən 5,5 faizədək azalmışdır. Bu, əlbəttə ki, iqtisadi islahatların uğurlu olmasından xəbər verir. Eyni zamanda, Azərbaycan sosial dövlət kimi öz sözünü demişdir. Çünki köklü iqtisadi islahatlar bir çox hallarda sosial problemlərlə müşahidə olunur. Ölkə iqtisadiyyatı arta, vətəndaşların sosial durumu pisləşə bilər. Biz Azərbaycanda bunun tam əksini görürük. Azərbaycanda güclü və ciddi iqtisadi islahatlar düşünülmüş sosial siyasətlə tamamlanır. Sosial məsələlərin həlli üçün böyük vəsait ayrılır. Son 10 il ərzində orta maaş 5,6 dəfə, orta pensiya 9,2 dəfə artmışdır. Sosial infrastrukturun yaradılması üçün böyük vəsait səfərbər edilmişdir. Son 10 il ərzində Azərbaycanda 2700 məktəb, 500-ə yaxın xəstəxana, 35 Olimpiya mərkəzi tikilmişdir, tarixi abidələrimiz bərpa edilmişdir. Bir sözlə, sosial siyasət bundan sonrakı illərdə də prioritet olaraq qalacaq, iqtisadi sahədə uğurlar əminəm ki, bundan sonra da davam edəcəkdir. Bizim xarici dövlət borcumuz çox aşağı səviyyədədir - təxminən ümumi daxili məhsulun 7-8 faizini təşkil edir. Dünya miqyasında bu, ən yaxşı göstəricilərdən biridir".
Zəngin təbii sərvətlərdən səmərəli istifadə olunması, respublikanın investisiya cəlbediciliyinin yüksəldilməsi və digər konseptual əhəmiyyətli tədbirlərin nəticəsi olaraq son illərdə ölkə iqtisadiyyatı təkcə sürətli inkişafla deyil, eyni zamanda, yeni keyfiyyət parametrləri ilə də özünü təsdiqləyib. Ən müxtəlif iqtisadi mərkəzlər respublikanın davamlı iqtisadi yüksəlişi timsalında XXI əsrin yeni iqtisadi fenomenini görür, "İnkişafın Azərbaycan modeli"nin mahiyyətini öyrənməyə çalışırlar. Azərbaycan faktiki olaraq nəinki Cənubi Qafqaz regionunda, ümumilikdə Avratlantika geosiyasi arealında öz sözü və mövqeyi olan, səmərəli iqtisadi təşəbbüslərin müəllifi kimi tanınan dövlətə çevirilib.
9 oktyabrda keçirilən prezident seçkilərinin nəticələri göstərdi ki, Azərbaycan xalqı düzgün seçim etməyi bacarır. Xalqımız ölkədəki siyasi qüvvələr arasında azad və tərəddüdsüz, həm də doğru seçim edəcək qədər yetkin və müdrikdir. Bu müdrik seçim həm də obyektiv reallığa, ölkənin son 10 ildə keçdiyi tarixi inkişaf yolunun məntiqi yekununa əsaslanır.
Tahir SÜLEYMANOV,
Milli Məclisin deputatı
Azərbaycan.-2013.- 7 noyabr.- S. 5.