Azərbaycan ədliyyəsi dövlətimizlə
bərabər inkişaf edir
Azərbaycan ədliyyəsi-95
Müstəqil Azərbaycan dövlətinin qurucusu, ümummilli lider Heydər Əliyevin qərarı ilə təsis edilmiş 22 noyabr - ədliyyə işçilərinin peşə bayramı və Azərbaycan ədliyyəsinin 95 illik yubileyi respublikamızda böyük ruh yüksəkliyi və ulu öndərə dərin minnətdarlıq hissi ilə geniş və təntənəli şəkildə qeyd olunur.
Dövlətçilik tariximizdə özünəməxsus yeri olan Azərbaycan ədliyyəsi barədə 95 illik yubiley günündə söhbət açmaq olduqca fərəhlidir.
Əsrə yaxın inkişaf yolu keçən Azərbaycan ədliyyəsinin şanlı tarixi 1918-ci il mayın 28-də Azərbaycan Xalq Cümhuriyyətinin elan edildiyi gündə Ədliyyə Nazirliyinin təsis edilməsi ilə başlamış, təcrübəli dövlət xadimi Xəlil bəy Xasməmmədov ilk ədliyyə naziri təyin olunmuşdur. Həmin il noyabrın 22-də nazirliyin Əsasnaməsi təsdiq edilmiş, funksiya və səlahiyyətləri müəyyən edilmişdir.
Həmin dövrə nəzər salanda şahidi oluruq ki, Ədliyyə Nazirliyi o vaxtlar şəraitin çətinliyinə, imkanların və kadrların məhdudluğuna baxmayaraq ölkənin ədliyyə sisteminin formalaşdırılması və inkişafı naminə xeyli iş görmüşdür. İlk növbədə ədliyyə, məhkəmə və istintaq strukturları bərpa edilmiş, respublikada qayda-qanunun bərqərar olması, yeni hüquq sisteminin təşkili ilə bağlı əhəmiyyətli qərarlar qəbul olunmuş, zəruri hüquqşünas kadrların hazırlanması və əhalinin hüquqi maarifləndirilməsi istiqamətində mühüm addımlar atılmışdır.
Fəaliyyəti unudulmaz hadisələrlə yadda qalan Ədliyyə Nazirliyinin həm də çətin və mürəkkəb dövrü olmuşdur. 1920-ci ildə ölkə işğal edildikdən sonra milli dövlətçiliyin əsas sütunlarından olan Ədliyyə Nazirliyi ləğv edilərək əvəzində Xalq Ədliyyə Komissarlığı yaradılmış, səlahiyyətləri xeyli məhdudlaşdırılmış, iki dəfə ləğv olunaraq yenidən təsis edilmiş, funksiyaları ayrı-ayrı vaxtlarda prokurorluq, məhkəmə orqanlarına verilmişdir. Ədliyyə sisteminin stabil funksiya və struktura malik olmaması onun inkişafına ciddi əngəllər törətmişdir.
Ədliyyə Nazirliyinin yenidən və əsaslı surətdə təsis edilməsi, ədliyyə işinin təkmilləşdirilməsi məhz 1970-ci ilə - ümummilli lider Heydər Əliyevin Azərbaycana rəhbərliyə gəldiyi dövrə təsadüf edir. Həmin dövrdən etibarən Ədliyyə Nazirliyi sabit fəaliyyət göstərərək məhkəmə orqanlarına təşkilati rəhbərliyi həyata keçirmiş, əhaliyə hüquqi yardımı yaxşılaşdırmış, notariat fəaliyyətinin və məhkəmə ekspertizalarının aparılmasını təmin etmiş, ümumiyyətlə, onun gələcək inkişafı üçün əlverişli şərait yaradılmışdır.
Müstəqillik illərində ədliyyə və məhkəmə-hüquq sisteminin inkişafına müstəsna əhəmiyyət verən ümummilli lider Heydər Əliyevin təşəbbüsü və bilavasitə rəhbərliyi ilə yeni milli Konstitusiya qəbul olunmuş və hüquqi sahədə islahatların mütəşəkkil qaydada aparılması məqsədilə Hüquqi İslahat Komissiyası yaradılmış, qısa müddət ərzində mühüm qanunlar qəbul edilmiş, məhkəmə və hüquq mühafizə orqanlarının funksiya və səlahiyyətlərinə yenidən baxılmışdır.
Azərbaycan ədliyyəsinin inkişafını təmin edən ardıcıl tədbirlər həyata keçirilərək səlahiyyətləri genişləndirilmiş, istintaq aparatı, bələdiyyələrin fəaliyyətinə inzibati nəzarət institutu, icra xidməti yaradılmış, nazirliyin cəmiyyətdə rolu əhəmiyyətli dərəcədə artmışdır.
Ümummilli liderin dövlət quruculuğu xəttini uğurla davam və inkişaf etdirən İlham Əliyevin Azərbaycan Respublikasının Prezidenti kimi fəaliyyət göstərdiyi son 10 il ərzində Ədliyyə Nazirliyində və bütövlükdə ölkəmizin məhkəmə-hüquq sistemində əsaslı islahatlar aparılmış, bu mühüm sahədə fəaliyyətin təkmilləşdirilməsi, ədliyyə orqanlarının inkişafı, ədalət mühakiməsinin səmərəliliyinin artırılması, müstəqil məhkəmə hakimiyyətinin möhkəmləndirilməsi üzrə genişmiqyaslı təbirlər həyata keçirilmişdir.
2006-cı ildə nazirliyin yeni Əsasnaməsi qəbul edilərək ona hüquq mühafizə orqanı statusu verildi. Nazirliyin yeni müasir görünüşlü rəsmi emblemi təsdiq edildi. Ədliyyə orqanlarının inkişafı, məhkəmə sisteminin müasirləşdirilməsi haqqında fərmanların imzalanması, "Ədliyyə orqanlarında qulluq keçmə haqqında" yeni Qanunun, habelə Ədliyyənin inkişafına dair ayrıca Dövlət Proqramının qəbulu xüsusi əhəmiyyət kəsb etdi.
Nazirlikdə yeni qurumların - Ədliyyə Akademiyasının, regional ədliyyə şöbələrinin, müxtəlif reyestrlərin yaradılması müasir Azərbaycan ədliyyəsi tarixində mühüm yer tutur.
Respublikada aparılan mütərəqqi islahatlar, eyni zamanda geniş qanunyaradıcı fəaliyyət ilə müşayiət olunur. Qanunvericiliyin beynəlxalq standartlara uyğun təkmilləşdirilməsi, o cümlədən ölkəmizin iqtisadi inkişafı, əhalinin maddi və sosial rifahının yaxşılaşdırılmasına yönələn normativ-hüquqi aktların işlənilməsində aktiv iştirak edən Ədliyyə Nazirliyi tərəfindən 2003-2012-ci illər ərzində ictimai həyatın müxtəlif sahələrini əhatə edən 20 minədək qanunvericilik aktının layihəsi ekspertizadan keçirilmiş, 2200-dən çox layihə hazırlanmışdır.
Təsadüfi deyil ki, əhalinin daim yeniləşən qanunvericilik aktlarının mətni ilə birbaşa, sərbəst və təmənnasız tanış olması, hüquqi biliklərinin artırılması məqsədilə 2006-cı ildən etibarən milli qanunvericiliyin elektron məlumat bazası (www.e-qanun.az) və 2011-ci ilin iyulundan "Normativ hüquqi aktlar haqqında" Konstitusiya Qanununa əsasən nazirlik tərəfindən yaradılmış Hüquqi Aktların Dövlət Reyestrinin elektron variantı (www.huquqiaktlar.gov.az) interaktiv rejimdə fəaliyyət göstərir və daim yeniləşdirilir.
Son illər ölkəmizin sürətli sosial-iqtisadi yüksəlişi vətəndaşlarımıza mülki hüquq münasibətlərindən irəli gələn məsələlərin həlli üçün geniş imkanlar yaratmışdır. Bu da notariat orqanlarında rəsmiləşdirilən notariat hərəkətlərinin sayının artmasında öz əksini tapır. Belə ki, 2003-cü illə müqayisədə notariat hərəkətlərinin sayı 4 dəfə, qeydə alınmış vətəndaşlıq vəziyyəti aktlarının sayı isə 2 dəfəyədək çoxalmışdır. Vətəndaş cəmiyyətinin inkişafında mühüm rol oynayan qeyri-hökumət təşkilatlarının sayının ilbəil artması davam etmiş, hazırda ölkədə qeyri-kommersiya təşkilatlarının sayı 3.900-ə çatmış, KİV-lərin sayı isə 4.800-ü ötmüşdür.
Ədliyyənin inkişafına dair Dövlət Proqramı çərçivəsində "Qeyri-kommersiya hüquqi şəxsləri" avtomatlaşdırılmış qeydiyyat informasiya sistemi yaradılmış və qeydiyyata alınmış bütün qeyri-kommersiya hüquqi şəxslər və onların fəaliyyəti barədə məlumatlar informasiya resursuna daxil edilmişdir.
Həmçinin,
"Vətəndaşlıq vəziyyəti aktları",
"Elektron notariat" avtomatlaşdırılmış
qeydiyyat informasiya sistemləri qurularaq notariat kontorları və
qeydiyyat orqanları vahid elektron şəbəkədə birləşdirildi.
Nəticədə beynəlxalq təcrübədə
yalnız bir neçə inkişaf etmiş dövlətlərdə
rast gəlinən bu informasiya sistemləri vasitəsilə
notariat hərəkətlərinin rəsmiləşdirilməsi
xeyli sadələşdirildi.
Notariat sahəsində aparılan islahatlar nəticəsində yeni notariuslar korpusu formalaşdırıldı, ölkəmizdə beynəlxalq təcrübəyə uyğun xüsusi notariat institutu yaradıldı. Bu institutun inkişafı notariat hərəkətlərinin rəsmiləşdirilməsinə öz töhfəsini verdi. Artıq ölkədə bütün notariat korpusunun 45%-ni xüsusi notariuslar təşkil edir.
Ötən müddət ərzində Ədliyyə Nazirliyi ölkə vətəndaşları və Azərbaycan Respublikasında daimi yaşayan əcnəbilər və vətəndaşlığı olmayan şəxslər barəsində dövlət informasiya ehtiyatının formalaşdırılması məqsədi ilə Əhalinin Dövlət Reyestrini tam formalaşdırdı. BMT-nin İnkişaf Proqramı ilə birgə həyata keçirilmiş layihə çərçivəsində "Əhalinin Dövlət Reyestri" avtomatlaşdırılmış qeydiyyat informasiya sistemi yaradıldı və 75 il ərzində vətəndaşlıq vəziyyətini müəyyən edən 15 milyondan çox akt qeydi bir neçə il çəkən nəhəng iş sayəsində elektron formata keçirildi.
Son illər nazirliyə həvalə olunmuş mühüm səlahiyyətlərdən biri sahibkarlıq sahəsində aparılan yoxlamaların vahid məlumat reyestrinin aparılmasıdır. Belə ki, bu sahədə yoxlamaların nizama salınması və istehlakçıların hüquqlarının qorunmasının təmin edilməsi məqsədilə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 13 aprel 2010-cu il və 15 fevral 2011-ci il tarixli fərmanlarına uyğun olaraq Ədliyyə Nazirliyi tərəfindən müvafiq reyestr formalaşdırılmış və həmin reyestr (www.yoxlama.gov.az) 2011-ci ilin mayından fəaliyyət göstərir. Artıq iş adamları üçün əməli əhəmiyyət daşıyan reyestrin fəaliyyəti daha da təkmilləşdirilərək nazirliyin internet səhifəsində elektron xidmətlər bölməsinə və "1650" avtomatlaşdırılmış telefon xidmətinə sahibkarlara məlumat almaq və müraciət etmək imkanı yaradan funksiyalar əlavə olunmuşdur.
Ötən dövrdə ədalətli məhkəmə hüququnun ayrılmaz tərkib hissəsi olan məhkəmə qərarlarının icrası işi də yenidən quruldu. İlk növbədə, icra xidmətinin fəaliyyəti və strukturu təkmilləşdirildi, Konstitusiyada məhkəmə qərarlarının icra olunmamasına görə məsuliyyət təsbit olundu, qanunvericilik əsaslı şəkildə yeniləşərək təsirli icra mexanizmləri yaradıldı, icra məmurlarının səlahiyyətləri (borclunun məcburi gətirilməsi, ölkədən getmək hüququnun məhdudlaşdırılması və s.) genişləndirildi, məhkəmə və digər orqanların qərarlarının icra edilməməsinə görə inzibati və cinayət məsuliyyəti sanksiyaları sərtləşdirildi.
Borclunun ölkədən getmək hüququnun məhdudlaşdırılması mexanizmi xeyli təkmilləşdirilərək insan hüquqlarının təmin olunması baxımından qadağanın daha çevik götürülməsi məqsədilə icra xidmətində "Giriş-çıxış və qeydiyyat" idarələrarası avtomatlaşdırılmış məlumat-axtarış sistemi quraşdırıldı və nazirliyin internet saytında yeni elektron xidmət istifadəyə verildi. Bununla da hər bir kəs sayta daxil olub özü ilə bağlı qadağanın qoyulub-qoyulmamasını öyrənə bilər.
Dövlət orqanları tərəfindən məhkəmə qərarlarının icra vəziyyəti ölkə Prezidentinin daim nəzarətindədir və bu məsələ ilə bağlı hər altı aydan bir müvafiq hesabatın ölkə başçısına təqdim olunması icra prosesi iştirakçılarının məsuliyyət hissinin artırılmasına xidmət edərək artıq müsbət nəticəsini verir.
Çətin və mürəkkəb icra işlərinin mütəşəkkil və vaxtında təmin olunması məqsədilə təcrübəli işçilərdən ibarət xüsusi icra qrupunun, habelə eyni inzibati ərazidə yerləşən məhkəmələrdə icra işinin vahid qurum tərəfindən həyata keçirilməsi üçün 17 icra qurumu əsasında geniş səlahiyyətlərə malik 4 yeni böyük strukturun yaradılması da icra işinin səmərəliliyinin xeyli yüksəlməsinə səbəb oldu.
Qeyd olunmalıdır ki, icra işlərinin mürəkkəbliyi, bu sahədə iş həcminin 2003-cü illə müqayisədə 3 dəfədən çox artaraq 185.000-i ötməsi nəzərə alınaraq icra məmurlarının sayı son illər 55% artırıldı.
Nazirlikdə
2000-ci ildən fəaliyyət göstərən İstintaq
idarəsinin səlahiyyətləri xeyli genişləndirildi,
uşaqların hüquqlarına birbaşa toxunan alimentin
ödənilməsindən qərəzli şəkildə
boyun qaçırmaya görə cinayət məsuliyyəti
sanksiyası sərtləşdirildi. Son 10 ildə
istintaqı aparılan cinayət işlərinin sayı 6 dəfədən
çox artdı. Bununla bağlı bu sahədə işin səmərəliliyinin
artırılması üçün regional ədliyyə
şöbələrində müstəntiq ştatları təsis
edildi.
Elmi-texniki
proqres nəticəsində məhkəmə ekspertizası
üzrə yeni növ, o cümlədən məhkəmə-kompüter-texniki,
əqli mülkiyyət obyektlərinin, məhkəmə-kontrafakt
ekspertizalarının aparılmasına başlanıldı,
müasir texnologiyaların tətbiqi bu sahədə tədqiqatların
dolğun və dəqiq aparılmasını, habelə rəylərin
mötəbərliyini təmin etməklə cinayətkarlıqla
mübarizə işinə, haqq-ədalətin müəyyən
edilməsinə dəyərli töhfə verdi.
Bu
sahədə tədqiqat metodikalarının
standartlaşdırılması, həmçinin ekspertiza rəylərinin
beynəlxalq aləmdə tanınması məqsədi ilə
Azərbaycan Məhkəmə Ekspertizası Mərkəzi
2011-ci ildə Avropa Məhkəmə Ekspertizası
İnstitutları Birliyinin (ENFSI) üzvlüyünə qəbul
edilmiş, ekspertiza növlərindən 4-ü beynəlxalq
standartlara cavab verməsi ilə bağlı müvafiq
sertifikata layiq bilinmişdir.
Ekspert araşdırmalarının operativliyinin təmin edilməsi, ibtidai araşdırmanın və ədalət mühakiməsinin səmərəli həyata keçirilməsi məqsədi ilə Ekspertiza Mərkəzinin Naxçıvan, Gəncə, Şirvan və Şəkidə filialları yaradılmışdır.
Ədliyyə Nazirliyinə həvalə
olunmuş mühüm vəzifələrdən biri olan bələdiyyələrin
fəaliyyətində qanunçuluğun möhkəmləndirilməsi,
inzibati nəzarətin səmərəliliyinin
artırılması istiqamətində ardıcıl tədbirlər
görüldü. Hər il inzibati nəzarətlə
bağlı Milli Məclisdə illik məruzələr dinlənilir.
Təsadüfi deyil ki,
bu məsələyə 19 mart 2009-cu il
tarixdə keçirilmiş referendumla konstitusion status verildi.
Eyni zamanda bələdiyyələr arasında fəaliyyətin
əlaqələndirilməsi və mütəşəkkilliyinin
təmin edilməsi məqsədi ilə ölkəmizdə
şəhər, qəsəbə və kənd bələdiyyələrinin
milli assosiasiyaları, həmçinin bu assosiasiyaların fəaliyyətini
Əlaqələndirmə Şurası yaradıldı.
Məlum olduğu kimi, hər bir cəmiyyətdə məhkumlarla
davranışa münasibət ölkənin mədəni-sivil
inkişaf səviyyəsinin əsas göstəricilərindədir. Bu baxımdan son 10 ildə
ölkə Prezidenti İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə
penitensiar sistemdə aparılan köklü islahatlar nəticəsində
cəza siyasəti humanistləşdirilərək məhkumların
hüquqları və imtiyazları xeyli genişləndirildi,
onların saxlanma şəraiti, ərzaq və tibb təminatı
köklü şəkildə
yaxşılaşdırıldı, bu sahədə ictimai nəzarət
gücləndirildi, müasir penitensiar infrastrukturun
yaradılması üzrə məqsədyönlü işlər
görüldü.
Təsadüfi deyil ki, təqsirləndirilən şəxslərin
və məhkumların yaşayış yerlərinə
yaxın ərazilərdə və müasir müəssisələrdə
cəza çəkməsini təmin etmək məqsədilə
ölkə başçısı İlham Əliyevin
tapşırıqlarına əsasən respublikanın
müxtəlif regionlarında yeni penitensiar müəssisələrin
inşasına başlanıldı. Naxçıvan Muxtar
Respublikasında və Şəkidə müasir tipli
penitensiar komplekslər, Bakıda isə ən yüksək
beynəlxalq standartlara uyğun yeni istintaq təcridxanası
tikilərək istifadəyə verilmiş, məhkumların
hüquqlarının qorunmasına xüsusi diqqət yetirən
dövlət başçısı İlham Əliyev şəxsən
təcridxanaya baş çəkərək
yaradılmış şəraitlə tanış
olmuş, göstərişlər vermişdir. Bir sıra
dövlətlərin, o cümlədən Norveçin,
Niderlandın, Mərakeşin, Türkiyənin və s. ədliyyə
nazirləri də həmin müəssisəyə baş
çəkərək yaradılan şəraiti təqdir
etmişlər. Hazırda Gəncədə,
Kürdəmirdə, Lənkəranda və Bakının
Umbakı qəsəbəsində də yeni müəssisə
və komplekslərin inşası intensiv davam etdirilir. Eyni zamanda təqsirləndirilən şəxslərin
və məhkumların hüquqları və imtiyazları
xeyli genişləndirildi, saxlanma şəraiti, dərman və
digər təminatları, xüsusilə tibbi xidməti əsaslı
şəkildə yaxşılaşdırıldı,
penitensiar müəssisələr yeni tibb avadanlığı
ilə təchiz olundu.
Beynəlxalq Qırmızı Xaç Komitəsi ilə
səmərəli əməkdaşlıq nəticəsində
vərəm xəstəliyinə düçar olmuş məhkumlar
üçün xüsusi yaradılan
İxtisaslaşdırılmış Müalicə Müəssisəsində
müasir avadanlıqlarla təchiz edilmiş laboratoriya və
yeni müalicə korpusları istifadəyə verildi. Vərəm xəstəliyinin
dəqiq diaqnozunu 3 aydan sonra deyil, bundan 1000 dəfə daha tez
- 1 saat 40 dəqiqə ərzində müəyyən etməyə
imkan verən yeni ekspress-testin dünyada ilk dəfə olaraq
penitensiar müəssisələrdə Azərbaycanda tətbiqinə
başlandı. Bunun nəticəsidir ki, vərəmdən
ölüm halları 38 dəfəyədək, ümumilikdə
penitensiar müəssisələrdə xəstəlikdən
ölüm halları 12 dəfə azalmışdır.
Artıq ölkəmizin bu sahədə nailiyyətləri
beynəlxalq aləmdə təqdir olunaraq BQXK Azərbaycanın
bu müsbət təcrübəsini örnək kimi digər
dövlətlərə tətbiqi üçün tövsiyə
etmişdir. Bununla əlaqədar Böyük Britaniya,
Moldova, Ukrayna, Gürcüstan, Filippin, İraq və Mərkəzi
Asiya ölkələri, habelə Almaniya, İsveçrə və
İngiltərənin tibb üzrə ixtisaslaşmış
QHT-ləri nailiyyətlərimizə böyük maraq göstərərək
geniş nümayəndə heyətlərini Azərbaycana
göndərmiş və təcrübəmizlə
tanış olmuşlar.
Bu
yaxınlarda BMT-nin İqtisadi və Sosial Şurasında məşvərətçi
statusuna malik olan və baş qərargahı ABŞ-da yerləşən
digər nüfuzlu təşkilat - İslah və Həbsxanalar
Beynəlxalq Assosiasiyası ölkəmizin penitensiar sistemində
vərəmə nəzarət proqramını 2013-cü ilin
Səhiyyə Mükafatına layiq bilmiş və
ABŞ-ın Kolorado Sprinqs şəhərində
dünyanın 70 ölkəsinin ədliyyə, o cümlədən
penitensiar sistemini təmsil edən 500-dən
artıq nümayəndəsinin iştirakı ilə
keçirilmiş Assosiasiyanın 15-ci İllik Konfransında təntənəli
mərasim keçirilərək qurumun prezidenti tərəfindən
həmin mükafat Azərbaycanın nümayəndə heyətinə
təqdim olunmuşdur.
Qeyd
olunmalıdır ki, belə mükafatlar penitensiar sistemlə
bağlı proqramların dünya standartlarına uyğun
icra edilməsində xüsusi fərqlənməyə və
yüksək nailiyyətlərin əldə olunmasına
görə verilir və Azərbaycan bu il səhiyyə
sahəsində təltif edilmiş yeganə ölkə
olmuşdur.
Ulu öndər Heydər Əliyevin humanizm və ədalət
prinsiplərinə əsaslanan siyasətinə sadiq qalan
dövlət başçısı İlham Əliyev əfvetmə
institutunun çevik və işlək mexanizmlər əsasında
fəaliyyətini təmin etdi, qəbul olunmuş amnistiya
aktları və əfv sərəncamları ilə cinayət
törətmiş şəxslərin cəmiyyətə yenidən
inteqrasiya olunaraq islah edilməsini stimullaşdırdı.
Ötən
dövr ərzində ölkə başçısı tərəfindən
imzalanmış əfv aktları ilə 2600-ə yaxın
şəxs azadlığa buraxılmış, Heydər
Əliyev Fondunun prezidenti, Milli Məclisin deputatı Mehriban
xanım Əliyevanın təşəbbüsü ilə qəbul
edilmiş amnistiya qərarları 30 minə yaxın şəxsə
şamil olunmuş, minlərlə insan ailəsinə, cəmiyyətə
qovuşmuşdur.
Azərbaycan ədliyyəsinin müasir tarixində
baş vermiş mühüm hadisələrdən biri də
respublikamızda ilk dəfə olaraq Ədliyyə Nazirliyinin
regional şöbələrinin yaradılmasıdır. 2006-cı ildə ölkə
Prezidentinin ədliyyə orqanlarının inkişafı
haqqında fərmanına uyğun olaraq yaradılmış
şöbələr bölgələrdə ədliyyə
orqanlarının işini əlaqələndirir, bələdiyyələrin
fəaliyyətinə inzibati nəzarəti həyata
keçirir və onlara metodiki kömək göstərir,
qanunvericiliklə müəyyən edilmiş cinayətlər
üzrə ibtidai istintaq aparır, qeydiyyat və notariat
işinin, məhkəmə qərarlarının
icrasının təşkilində iştirak edir. Bu
qurumların fəaliyyətinin səmərəli təşkili
ilə bağlı işlər görülərək,
artıq beş regional ədliyyə
şöbəsi üçün hər cür şəraiti
olan və müasir təşkilati-texniki avadanlıqla təmin
edilmiş yeni inzibati binalar tikilmiş, o cümlədən
peşə bayramı ərəfəsində Xaçmaz
regional ədliyyə şöbəsinin
açılışı olmuşdur. Açılış
zamanı həmçinin fəaliyyətində
aşkarlığın və şəffaflığın, vətəndaşların
məlumatlılığının təmin edilməsi məqsədilə
qurumun internet saytı istifadəyə verilmişdir.
Eyni zamanda Yoxsulluğun azaldılması və davamlı
inkişaf Dövlət Proqramının həyata keçirilməsi
məqsədi ilə Ədliyyə Nazirliyinin də üzərinə
qoyulmuş vəzifələrin icrası çərçivəsində
əhalinin aztəminatlı təbəqəsinə pulsuz
hüquqi xidmətlər göstərən regional hüquqi məsləhət
mərkəzləri yaradılmış və hazırda səmərəli
fəaliyyət göstərir.
Prezident İlham Əliyevin gənclərə dəstəyi
dövlət siyasətinin əsas prioritetlərindən birinə
çevrilməsinin, bu istiqamətdə apardığı
islahatların və verdiyi qərarların nəticəsi
olaraq dövlət qulluqçuları arasında gənclərin
sayı günbəgün artmaqdadır. Nazirlikdə
aparılan kadr siyasəti çərçivəsində ədliyyə
orqanlarında çalışanların 45 faizə qədəri
məhz gənclərdir.
Ədliyyə orqanlarına işə qəbul proseduru
daim təkmilləşdirilmiş, 2006-cı ildən isə
qulluğa qəbulun şəffaf müsabiqə yolu ilə
aparılmasına başlanmış, sənədlərin təqdim
olunması qaydası xeyli sadələşdirilmişdir. Belə ki,
imtahanda iştirak etmək istəyən şəxslər
üçün təkcə ərizə vermək kifayətdir.
İmtahan prosesi isə dövlət qurumları
arasında ilk dəfə internetdə canlı
yayımlanmağa başlanılmışdır.
Şəffaf prosedurlarla və aşkarlıq şəraitində
keçirilmiş müsabiqə və müsahibələr əsasında
1500 nəfərə yaxın layiqli gənc mütəxəssis
ədliyyə orqanlarına qulluğa qəbul olunaraq bu gün
ədliyyənin müxtəlif sahələrində uğurla
fəaliyyət göstərirlər. Bu yaxınlarda isə
250-dən çox yüksək hazırlıqlı gənc
mütəxəssis müsabiqə və müsahibələrdən
müvəffəqiyyətlə keçərək ədliyyə
orqanlarına təyinat almışlar. Bu günlərdə
yenidən gənclərlə növbəti test imtahanı
keçirilmişdir.
Eyni
zamanda Ədliyyə Akademiyası yaradılaraq peşə fəaliyyətinə
buraxılış institutu tətbiq olunur, Akademiyada ali
hüquq təhsili olmayan ədliyyə işçilərinin
hüquqi hazırlığı ilk dəfə ədliyyə
orqanlarına qulluğa qəbul edilən, prokuror və
müstəntiq vəzifələrinə, habelə vəkilliyə
namizədlərin icbari təlimi həyata keçirilir.
Ölkə Prezidenti İlham Əliyevin rəhbərliyi
ilə aparılan hərtərəfli uğurlu islahatlar
respublikamızın beynəlxalq hüquqi inteqrasiya prosesini də
sürətləndirmişdir. Ədliyyə Nazirliyi
tərəfindən hüquqi sahədə əməkdaşlığın
daha da genişləndirilməsi məsələsi daim diqqət
mərkəzində saxlanılır. Belə ki, nazirlik mərkəzi
və əlaqələndirici orqan qismində 13 çoxtərəfli,
30-dək ikitərəfli müqavilələrin, o cümlədən
cinayət və mülki hüquqi yardım, ekstradisiya, məhkumların
verilməsi üzrə öhdəliklərin icrasını həyata
keçirir, 26 ölkənin ədliyyə nazirlikləri ilə
bağlanmış ikitərəfli sazişlər çərçivəsində
əməkdaşlıq edir. Son on il ərzində
beynəlxalq hüquqi yardımla bağlı digər dövlətlərdən
daxil olan sorğuların sayı 5 dəfədən çox
artaraq 11 mini ötmüşdür.
Nazirlik tərəfindən
həmçinin BMT, ATƏT, Avropa Şurası, Avropa
İttifaqı, Dünya Bankı, Beynəlxalq
Qırmızı Xaç Komitəsi, Almaniya Beynəlxalq
Əməkdaşlıq Təşkilatı, Avropa Ümumi
Hüquq Təşkilatı, Avropa Yerli və Regional Hakimiyyətlər
Konqresi, Avropa Şurasının Ədalət mühakiməsinin
səmərəliliyi üzrə Komissiyası (CEPEJ) və s.
beynəlxalq təşkilatlar ilə səmərəli əməkdaşlıq
aparılır.
Eyni
zamanda ölkəmiz 120-dən çox dövləti birləşdirən
Beynəlxalq Prokurorlar Assosiasiyası ilə səmərəli
əməkdaşlıq edərək uzun müddətdir
Baş Prokurorluğun və Ədliyyə Nazirliyinin rəhbər
şəxsləri təşkilatın ali
orqanlarında - İcraiyyə Komitəsində və
Senatında fəal təmsil olunurlar.
Məlum olduğu kimi, dövlətimizin
başçısı İlham Əliyevin siyasi iradəsi ilə
ümumbəşəri sosial bəla olan korrupsiya ilə sərt
mübarizə aparılır. Təsadüfi deyil ki,
ölkəmizdə institusional və qanunvericilik tədbirləri
həyata keçirilmiş, Azərbaycan Respublikası
Prezidentinin sərəncamı ilə Açıq Hökumətin
təşviqinə və korrupsiyaya qarşı mübarizəyə
dair 2012-2015-ci illər üçün Milli Fəaliyyət
planları qəbul olunmuş, yeni şəffaf və innovativ
xidmətlər yaradılmışdır. Prezidentin təşəbbüsü
ilə yaradılmış və Azərbaycanın brendi
sayılan, ədliyyə orqanlarının da müxtəlif
mühüm xidmətlər göstərdiyi "ASAN xidmət"
mərkəzlərinin uğurlu fəaliyyəti bu sahədə
görülən tədbirlərin əyani təzahürüdür.
Həmçinin,
korrupsiyaya qarşı beynəlxalq əməkdaşlığa
mühüm önəm verilərək ölkəmiz BMT-nin dəstəyi
və Çinin təşəbbüsü ilə 2006-cı
ildə yaradılmış Beynəlxalq Antikorrupsiya
Orqanları Assosiasiyasının (İAACA) həmtəsisçisi
olmuş, Ədliyyə Nazirliyinin rəhbərliyi qurumun
vitse-prezidenti səviyyəsində təmsil
olunur, bu mötəbər təşkilatın işinə,
beynəlxalq antikorrupsiya fəaliyyətinə dəyərli
töhfələr verilir. Bununla yanaşı,
dövlətimiz Beynəlxalq Antikorrupsiya Akademiyasının
nizamnaməsinə xüsusi qanunla qoşularaq Akademiyanın
tamhüquqlu üzvüdür.
Yeri gəlmişkən
bu il İAACA-nın "Qanunun aliliyi və korrupsiyaya
qarşı mübarizə: çağırış və
imkanlar" mövzusunda Panamada keçiriləcək 7-ci
İllik Konfransı, habelə Ümumi Yığıncağı
və İcraiyyə Komitəsinin iclası məhz peşə
bayramımız ərəfəsinə təsadüf edir və iştirak
edəcəyimiz Konfransın açılışı və
ilk sessiyasına sədrlik vitse-prezident kimi Azərbaycanın
nümayəndəsinə həvalə olunmuşdur.
Respublikada
son illər İKT sektorunun inkişafı çərçivəsində
Ədliyyə Nazirliyi tərəfindən xeyli işlər
görülmüş, ölkə
başçısının dövlət orqanlarında
elektron xidmətlərin fəaliyyət göstərməsinə
dair 2011-ci il 23 may tarixli Fərmanına uyğun olaraq nazirliyin
internet saytında elektron xidmət bölməsi
yaradılmış, elektron sənəd dövriyyəsinin tətbiqinə
başlanmışdır. Əhaliyə göstərilən
hüquqi xidmətlərin səmərəliliyinin
artırılması məqsədilə universal elektron xidmət
köşkləri işlənilmiş, xüsusi proqram təminatı
hazırlanaraq onlar notariat orqanlarında istifadəyə
verilmişdir. Artıq həmin köşklərdə
ödənişlərin nağd yolu ilə və plastik bank
kartları vasitəsi ilə aparılması təşkil
edilmiş qeydiyyat orqanlarında da bu müsbət təcrübənin
tətbiqinə başlanılmış və
"pay-point" ödəniş terminallarının ilk
nümunəsi sınaqdan keçirilməsi üçün
"Səadət Sarayı"nda
quraşdırılmışdır.
Həmçinin
"Elektron notariat" sistemi də yaradılaraq sınaq
rejimində 24 notariat kontorunda istismara verilmiş, habelə məhkəmələr
tərəfindən elektron xidmətlərin göstərilməsi
işində mobil operatorların və internet
resurslarının imkanlarından geniş istifadəsi üzrə
tədbirlər görülmüş, məhkəmə
prosesi tərəflərinə SMS vasitəsilə bildirişlərin
göndərilməsi təcrübəsi pilot layihə
qaydasında bir sıra məhkəmələrdə tətbiq
olunur.
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti seçilməsinin
ilk dövründən ədalət mühakiməsinin səmərəsinin
və məhkəmə hakimiyyətinin müstəqilliyinin
artırılmasına xüsusi diqqət yetirən dövlət
başçısı İlham Əliyevin siyasi iradəsi ilə
2004-cü ildən məhkəmə sisteminin daha da müasirləşdirilərək
Avropa standartlarına tam uyğunlaşdırılması
işinə başlandı. Bu məqsədlə Azərbaycan-Avropa
Şurası birgə işçi qrupları yaradılaraq
Avropa Şurası ilə əməkdaşlıq şəraitində
Məhkəmələr və hakimlər haqqında qanun əsaslı
şəkildə yeniləndi, Məhkəmə-Hüquq
Şurası haqqında yeni qanun, Hakimlərin Seçki Komitəsi
haqqında Əsasnamə, Hakim vəzifələrinə namizədlərin
seçimi Qaydaları, Hakimlərin Etik Davranış Kodeksi,
məhkəmələrdə işin şəffaf təşkili
ilə bağlı digər mühüm sənədlər qəbul
olundu.
Aparılmış
islahatlar nəticəsində yeni təsisat - məhkəmə
hakimiyyətinin özünüidarə orqanı olan Məhkəmə-Hüquq
Şurası yaradıldı, hakimlərin fəaliyyətinin
qiymətləndirilməsi, iş yerinin dəyişdirilməsi,
vəzifədə irəli çəkilməsi, intizam məsuliyyətinə
cəlb edilməsi və onların fəaliyyəti ilə
bağlı digər məsələlər bu orqanın səlahiyyətinə
aid edildi.
Son illərədək Azərbaycanda hakimlərin əhaliyə
nisbətdə sayı Avropa Şurasına digər üzv
dövlətlərlə müqayisədə aşağı
göstərici ilə xarakterizə edilirdi, hər 100 min nəfərə
orta hesabla 4 hakim düşürdü. Həmçinin
məhkəmələrin səlahiyyətlərinin əhəmiyyətli
şəkildə genişləndirilməsi, habelə əhalinin
məhkəmə sisteminə inamının artması işin
həcminin xeyli yüksəlməsi ilə nəticələnmişdir.
Bu da işlərin vaxtında və keyfiyyətlə
baxılmasına təsir edirdi.
Bu məqsədlə
hakimlərinin sayının artırılması və məhkəmə
sisteminin müasirləşdirilməsi ilə bağlı
dövlət başçısının 17 avqust 2006-cı il və 9 avqust 2010-cu il tarixli fərmanlarının
ədalət mühakiməsinin səmərəliliyinin
artırılmasında mühüm rolu oldu. Belə ki, ölkənin
sürətli iqtisadi inkişafı ilə əlaqədar məhkəmələrin
iş yükünün dəfələrlə
çoxalması nəzərə alınaraq hakimlərin
sayı 2 dəfə artırılaraq 600-ə
çatdırıldı, məhkəmə aparatı
işçilərinin sayı isə 75% artırıldı, hər
bir hakimə köməkçi ştatı ayrıldı.
Son illər Məhkəmə-Hüquq Şurası tərəfindən
həyata keçirilən tədbirlər hakim vəzifəsinə
seçkilərin tamamilə azad, obyektiv və ədalətli
keçirilməsinə, bu məsul vəzifəyə ən
layiqli insanların seçilməsinə xidmət etmişdir. Hakimliyə
namizədlərin seçilməsi kimi mühüm vəzifənin
yerinə yetirilməsi məqsədilə yaradılmış
Hakimlərin Seçki Komitəsinin məqsədyönlü fəaliyyətinin
nəticəsi kimi Avropada ən mütərəqqi və
şəffaf hesab edilən seçim qaydaları əsasında
2600-dən çox namizəd sırasından seçilmiş
307 nəfər yüksək hazırlıqlı
hüquqşünas müxtəlif hakim vəzifəsinə təyin
olunmağa layiq bilinmişlər.
Təsadüfi deyil ki, hakimlərin seçim prosesi kadr
seçimi tarixində ilk dəfə olaraq internet vasitəsilə
onlayn rejimində birbaşa yayımlanmışdır.
Avropa
Şurasının Ədalət mühakiməsinin səmərəliliyi
üzrə Komissiyası (CEPEJ) Avropa hüquq sistemləri
üzrə hesabatında respublikamızda məhkəmə
islahatlarına göstərilən diqqətin, o cümlədən
maliyyə ayırmalarının səviyyəsini, hakimlərin
sayındakı artım tempini Avropa dövlətləri
sırasında yüksək göstəricilərlə
xarakterizə etmiş, həmçinin məhkəmələrdə
informasiya və kommunikasiya texnologiyalarının tətbiqi sahəsində
ölkəmizin səylərini yüksək dəyərləndirmişdir.
Avropalı ekspertlər Azərbaycana səfər edərək
hakimliyə namizədlərin seçimini bilavasitə izləmiş
və nəticələr üzrə ekspertlər tərəfindən
hazırlanmış əhatəli hesabatda Azərbaycanın
bu sahədə müsbət təcrübəsi örnək
kimi qiymətləndirilmişdir;
Avropa İttifaqı tərəfindən həyata
keçirilən Şərq tərəfdaşlığı
ölkələrində məhkəmə islahatlarının
gücləndirilməsi layihəsi üzrə hesabatda da bu
seçim nümunə kimi qiymətləndirilərək digər
üzv-dövlətlərə tövsiyə edilmişdir.
Ölkə başçısının məhkəmə
sisteminin müasirləşdirilməsi ilə bağlı
tapşırıqlarına əsasən məhkəmə fəaliyyətinin
təkmilləşdirilməsi istiqamətində mühüm
işlər görüldü, vətəndaşların
hüquq və azadlıqlarının daha etibarlı
qorunması, onların məhkəməyə müraciət
imkanlarının asanlaşdırılması məqsədilə
regionlarda yeni apelyasiya və iqtisad məhkəmələri
yaradıldı. Bunun davamı olaraq dövlət
başçısının fərmanları ilə ölkədə
yeni-yeni məhkəmələr, o cümlədən
ağır cinayətlər, inzibati-iqtisadi, hərbi məhkəmələr
fəaliyyətə başladı.
Regionlarda bu məhkəmələrin yaradılması
müasir dövrün ehtiyacından irəli gələn
sosial tələbat idi. Son dövrlər bu məqsədlə
imzalanmış qanun və fərmanlar, sərəncamlar da
yalnız bir məqsədə - regionlarda yaşayan əhalinin
hüquq və mənafeyinin etibarlı qorunmasına xidmət
edir.
Beləliklə, həyata keçirilən məhkəmə-hüquq
islahatlarının nəticəsi olaraq regionlarda əhalinin məhkəmələrə
müraciət imkanları asanlaşdı, vətəndaşlara
göstərilən hüquqi yardımın keyfiyyəti və
səmərəsi yüksəldi.
Eyni
zamanda məhkəmələrin iş şəraitinin
yaxşılaşdırılması, hakimlərin sosial
müdafiəsinin gücləndirilməsi istiqamətində də
mühüm addımlar atılır.
Ölkə Prezidenti cənab İlham Əliyevin bilavasitə
dəstəyi ilə Azərbaycan Respublikası Ali Məhkəməsinin
müasir tələblərə cavab verən yeni binası
tikilib istifadəyə verildi. Bu əsl Ədalət
Sarayının ərsəyə gəlməsi məhkəmə
hakimiyyətinə verilən yüksək əhəmiyyətin
təzahürüdür.
Dünya
Bankı ilə birgə həyata keçirilən
"Ədliyyə sisteminin müasirləşdirilməsi"
layihəsi çərçivəsində ən müasir tələblərə
cavab verən konsepsiya əsasında 33 məhkəməni və
18 icra qurumunu əhatə edən məhkəmə kompleksləri
və binalarının layihələşdirmə işləri
aparıldı, son illər 4 rayon məhkəməsi
üçün ən müasir İKT-lərlə təchiz
olunmuş yeni binalar tikilərək istifadəyə verildi. 7 məhkəmə üçün bina və komplekslər
ilə intensiv inşa olunur. Tikilən
binalar içərisində Bakı şəhəri Yasamal, eləcə
də Oğuz rayon məhkəmələrinin
açılışlarında dövlət
başçısı İlham Əliyevin şəxsən
iştirak etməsi və görülən işləri
yüksək qiymətləndirməsi xüsusilə əlamətdar
olmuşdur.
Yeni məhkəmə binalarında müasir İKT-lər
tətbiq edilməklə hazırda bütün məhkəmələr
arasında, o cümlədən Məhkəmə-Hüquq
Şurası və Ədliyyə Nazirliyi ilə elektron sənəd
dövriyyəsi və sənədlərin
avtomatlaşdırılmış idarəetmə sistemi
üçün zəruri infrastruktur quraşdırılmışdır. Həmçinin, vətəndaşların
məhkəmələrə müraciət imkanlarının
daha da asanlaşdırılması və hüquqi xidmətin
yaxşılaşdırılması məqsədilə məhkəmə
sisteminin vahid internet portalı yaradılmışdır ki,
portal ali, regional apelyasiya, ixtisaslaşdırılmış,
habelə rayon məhkəmələri, onların
yurisdiksiyası, baxılan işlər və
çıxarılan qərarlar, müraciətə əlavə
edilməsi zəruri olan sənədlər, qəbul günləri
və s. barədə ətraflı məlumat almaq, iddia ərizələri
və digər məhkəmə sənədlərinin
nümunələrini əldə etmək, həmçinin
onlayn rejimində müraciət etmək və cavab almaq
imkanı yaradır. Portalda, həmçinin
bütün hakimlər barədə məlumatlar öz əksini
tapır.
Qeyd
olunmalıdır ki, Dünya Bankı ilə birgə həyata
keçirilən "Ədliyyə sisteminin müasirləşdirilməsi"
layihəsi Bank tərəfindən ən uğurlu layihələrindən
hesab olunmaqla ötən ilin sonunda "Azərbaycan
Respublikası vətəndaşlarına yüksək səviyyəli
xidmətlərin göstərilməsi məqsədi ilə
müasir infrastrukturun yaradılması" nominasiyasında
qalib gəlmişdir.
Dünya Bankının rəsmiləri bildirmişlər
ki, ölkəmizin məhkəmə sistemindəki nailiyyətlər
böyük marağa səbəb olmuş və bundan bəhrələnmək
üçün digər dövlətlərdən müraciətlər
daxil olur, Azərbaycana səfər etmək arzusu bildirilir. Layihənin
uğurlu nəticələrini görən Dünya Bankı əməkdaşlığın
daha da genişləndirilməsi ilə bağlı niyyətini
bildirmiş və hazırda bu məsələ ilə
bağlı danışıqlar aparılır.
Qeyd olunmalıdır ki, ölkəmizdə elektron ədalət
mühakiməsinin tətbiqi üzrə mühüm işlər
aparılır, bu sahədə mütərəqqi beynəlxalq
təcrübənin öyrənilməsinə xüsusi əhəmiyyət
verilir.
Bu məqsədlə
Dünya Bankının təşəbbüsü ilə Azərbaycanın
nümayəndə heyəti ötən ay məhkəmə
sistemində İKT-lərin istifadəsində böyük
nailiyyətlər əldə etmiş Sinqapurda səfərdə
olmuş, bu ölkənin ədliyyə naziri, Ali Məhkəməsinin
sədri, habelə Korrupsiya hallarının istintaqı
Bürosunun rəhbəri ilə məhsuldar görüşlər
keçirilmişdir. Sinqapurun elektron ədalət mühakiməsi
sistemini tətbiq edən məhkəmələrə baş
çəkilərək onların fəaliyyəti ilə tanış olunmuş, müasir İKT-lərin
tətbiqi üzrə faydalı təcrübə mübadiləsi
aparılaraq qarşılıqlı əməkdaşlığa
dair razılıq əldə olunmuşdur.
Səfər zamanı "Hüquq sisteminə inamın
artırılması üçün məhkəmə fəaliyyətinin
inkişafı" mövzusunda keçirilmiş beynəlxalq
konfransda da iştirak edilmiş, Azərbaycanda aparılan məhkəmə
islahatları və əldə olunmuş nailiyyətlər barədə
verilmiş ətraflı məlumat tədbir
iştirakçıları tərəfindən maraqla
qarşılanmışdır.
Beləliklə,
ölkə başçısının rəhbərliyi ilə
həyata keçirilən məhkəmə-hüquq
islahatları nəticəsində Azərbaycanda ədliyyə
və məhkəmə orqanlarının fəaliyyəti daha
da müasirləşdi, əhaliyə göstərilən
hüquqi yardımın səviyyəsi yüksəldi, ədalət
mühakiməsinin daha çevik, işlək və obyektiv
mexanizmlər əsasında həyata keçirilməsi təmin
olundu. Ədliyyə və məhkəmə
sisteminin inkişafı ölkəmizdə həyata
keçirilən genişmiqyaslı islahatların real təzahürü
olmaqla, respublikamızın hərtərəfli tərəqqisinin
məntiqi davamıdır.
Bu gün qürur hissi ilə deyə bilərik ki,
möhkəm bünövrə üzərində
formalaşmış Azərbaycan dövləti sürətli
inkişaf dövrünü yaşayır. Müstəqil
Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyevin dövlətimizin və
xalqımızın gələcəyinə hesablanmış
uzaqgörən və düşünülmüş siyasəti
sayəsində son 10 ildə uğurla irəliləyərək,
mühüm nailiyyətlər əldə etmişdir.
Hazırda
dünyanın inkişaf etmiş ölkələri ilə
müqayisə olunan Azərbaycanın uğurlarını
regionlarımızı dirçəldən mühüm
konsepsiyanın - sosial-iqtisadi inkişafa dair iki çoxşaxəli
Dövlət Proqramının müvəffəqiyyətlə
reallaşdırılması, minlərlə sosial obyektlərin
tikilərək istifadəyə verilməsi, çoxsaylı
istehsal və emal müəssisələrinin
yaradılması, infrastrukturun inkişafı, əhalinin
rifahının xeyli yaxşılaşması və digər
yüksək nailiyyətlər təsdiq edir.
Bu dövrdə elə bir sahə olmamışdır ki,
orada islahatlar aparılmasın və inkişaf müşahidə
edilməsin.
Belə ki, 10 il ərzində iqtisadiyyatımız, 3.4 dəfə artmış,
dünyada baş verən qlobal maliyyə böhranına
baxmayaraq işsizliyin səviyyəsi 5 faizədək enmiş,
yoxsulluq təxminən 10 dəfə azalmış, 60%-i
bölgələrin payına düşməklə 1 milyon 200
minə yaxın yeni iş yeri açılmış, Azərbaycanın
valyuta ehtiyatları 50 milyard dollara
yaxınlaşmışdır.
Bu il ilk telekommunikasiya peykimizin orbitə
çıxarılması, Azərbaycanda kosmik sənayenin
yaradılması da inkişafımızın miqyasını
təcəssüm etdirir.
Prezident
İlham Əliyevin ölkəyə rəhbərliyi zamanı
Azərbaycanın tarixi qələbəyə imza ataraq
dünyanın ən nüfuzlu beynəlxalq siyasi qurumu
sayılan Birləşmiş Millətlər Təşkilatının
Təhlükəsizlik Şurasına qeyri-daimi üzv
seçilməsi, paytaxt Bakının ideal məkan
sayılaraq mötəbər beynəlxalq iqtisadi, humanitar
forumlara, möhtəşəm mahnı müsabiqəsi və
dünya miqyaslı idman yarışlarına uğurla ev
sahibliyi etməsi respublikamızın beynəlxalq aləmdə
yüksək imicə malik olduğunu bir daha sübut edir.
Ötən
ay ölkəmizin tarixində mühüm ictimai-siyasi hadisə
olan prezident seçkilərində qədirbilən Azərbaycan
xalqının azad, şəffaf şəkildə öz iradəsini
nümayiş etdirərək böyük vətəndaş fəallığı
ilə ulu öndərimizin siyasi kursunu, dövlət
quruculuğu ideyalarını uğurla davam və inkişaf
etdirən dövlət başçısı İlham
Əliyevi yenidən ölkə Prezidenti seçməsi həm
son 10 ildə görülən işlərə verilən qiymətdir,
həm də ölkəmizin gələcək inkişafı
ilə bağlı olan, xalq tərəfindən ifadə edilən
niyyətdir.
Əminik
ki, xalqın yekdil dəstəyi ilə inamlı qələbə
qazanmış Azərbaycan Respublikasının Prezidenti
İlham Əliyevin növbəti illərdə ölkəyə
rəhbərliyi zamanı xalqımızın gələcəyinə
yönələn və hərtərəfli inkişafı təmin
edən islahatlar, mühüm sosial, iqtisadi infrastruktur layihələr
uğurla davam etdiriləcək, müasir
tariximizin daha möhtəşəm, şanlı səhifələri
yazılacaq, daha yüksək zirvələr fəth ediləcəkdir.
Bütün bunlar builki yubileyimizə əlavə bayram
qatmış, ədliyyə işçilərinin ikiqat
sevincinə səbəb olmuşdur.
Peşə bayramının və Azərbaycan ədliyyəsinin
95 illik yubileyinin təntənəli keçirilməsi məqsədilə
əhatəli tədbirlər planı təsdiq olunmuşdur.
Hər il peşə bayramı günündə ədliyyə
işçiləri Fəxri xiyabana gedərək bu bayramı
bizə bəxş etmiş müstəqil Azərbaycan
dövlətinin banisi Heydər Əliyevə öz əbədi
ehtiramlarını bildirir, Şəhidlər xiyabanında
şəhidlərimizin xatirəsini yad edirlər. Bu gün bütün ədliyyə sistemində
bayram ab-havası yaşanır, Azərbaycan ədliyyəsinin
keçdiyi şanlı tarixə nəzər salınır, ədliyyə
veteranları və gənc mütəxəssislərlə
görüşlər, yığıncaqlar keçirilir,
bayram tədbirləri təşkil olunur.
Həmçinin, əlamətdar bayram münasibətilə
ədliyyənin tarixindən və müasir inkişafından
bəhs edən foto və sənədlərdən ibarət
xüsusi ekspozisiyalar, yeni nəşrlər və əyani vəsaitlər
hazırlanmış, nazirliyin internet saytında müasir
üsullar tətbiq olunmaqla Ədliyyə Nazirliyinin tarixini əks
etdirən muzeylərimizin 3D formatında yeni bölməsi
yaradılmışdır.
Azərbaycan
ədliyyəsinin 95 illik yubileyi bu il "Səadət
Sarayı"nda qeyd olunur və bu da rəmzi məna
daşıyır. Ona görə ki, Ədliyyə
Nazirliyi Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti dövründə
ilk dəfə məhz bu binada fəaliyyətə
başlamışdır. Bu gün
Bakının memarlıq ansamblında özünəməxsus
yeri olan "Səadət Sarayı" möhtərəm
Prezident İlham Əliyevin diqqəti və qayğısı
sayəsində müasir görkəm almışdır.
Peşə
bayramı ərəfəsində ölkə Prezidenti
İlham Əliyev tərəfindən ədliyyə
orqanları işçilərinin və hakimlərin yüksək
dövlət təltiflərinə, fəxri adlara və ali xüsusi rütbələrə layiq bilinməsi
dövlətimizin ədliyyə sisteminə göstərdiyi
diqqət və qayğının növbəti təzahürü
olmuşdur.
Ədliyyə işçiləri Prezidentimizin ətrafında sıx birləşərək ölkəmizin müasir inkişafına uyğun şəkildə öz vəzifələrini hər zaman layiqincə yerinə yetirmək, demokratik hüquqi dövlət quruculuğu, Azərbaycan ədliyyəsinin davamlı inkişafı üçün bundan sonra da fədakarlıqla çalışmaq əzmindədirlər.
Fürsətdən
istifadə edib bütün ədliyyə işçilərini
22 noyabr peşə bayramı və Azərbaycan ədliyyəsinin
95 illik yubileyi münasibətilə təbrik edir, çətin
və şərəfli işlərində müvəffəqiyyətlər
arzulayıram.
Fikrət
MƏMMƏDOV,
Azərbaycan
Respublikasının ədliyyə naziri,
Məhkəmə-Hüquq
Şurasının sədri, I dərəcəli dövlət
ədliyyə müşaviri
Azərbaycan.-2013.- 22 noyabr.- S. 5.