Biz daha da böyük işlər
görməliyik və görə də bilərik
İlham
Əliyevin Azərbaycan Prezidenti vəzifəsinə
üçüncü dəfə namizədliyi
irəli sürülmüşdür
Rusiya
Federasiyası Hökumətinin rəsmi mətbu orqanı olan "Rossiyskaya
qazeta"nın 11 sentyabr 2013-cü il tarixli federal
buraxılışında "Açıq dünya"
rubrikasında Azərbaycan Respublikası Milli
Məclisinin deputatı Elmira Axundovanın
"Biz daha da böyük işlər
görməliyik və görə də bilərik. İlham Əliyevin Azərbaycan Prezidenti vəzifəsinə üçüncü
dəfə namizədliyi irəli sürülmüşdür"
sərlövhəli məqaləsi dərc edilmişdir.
Müəllif məqalədə Prezident İlham Əliyevin rəhbərliyi altında
ölkəmizin qazandığı uğurları hərtərəfli
təhlil edir. Azərbaycan Prezidenti
vəzifəsinə üçüncü
dəfə namizədliyi irəli sürülmüş
İlham Əliyev əmindir: "BİZ
DAHA DA BÖYÜK İŞLƏR GÖRMƏLİYİK
VƏ GÖRƏ DƏ BİLƏRİK".
AzərTAc həmin
məqalənin tam mətnini təqdim edir.
Əgər tikinti bumu həqiqətən
ölkənin dinamik inkişaf
edən iqtisadiyyatının göstəricilərindən
biridirsə, bu göstəriciyə
görə Azərbaycan, heç
şübhəsiz, "bütün planetin önündə gedir".
Özü də heyrətamiz dərəcədə
dəyişən təkcə paytaxtın siması deyil, təxminən eyni
yeniləşmə və modernləşmə prosesləri praktiki olaraq
respublikanın bütün
regionlarını az və ya
çox dərəcədə uğurla əhatə edir.
Sovet dövrünün
beşmərtəbəli və doqquzmərtəbəli
binalarının nimdaş fasadları
hanı? Ot basmış miskin
küçələr və parklar
hanı? Əvvəllər yarıdan çoxu
işləməyən solğun sovet fənərləri hanı? İndi bütün bunlara Azərbaycanın hətta ucqar bölgələrində də rast gəlməzsiniz. Amma əvəzində
Sumqayıta və Gəncəyə, Lənkərana və Zaqatalaya, Qəbələyə və Şəkiyə
gələn qonaqlar axşam
saatlarında yeni elektrik
lampaları ilə gen-bol
işıqlandırılan dəbdəbəli prospektləri
görəndə mat qalırlar. Binaların fasadları başdan-ayağa
yenilənmiş, müasir tikinti
materialları ilə üzlənmişdir, gecədən xeyli keçənə qədər adamla dolu olan
parklarda fəvvarələr göz oxşayır, rayonlarda
hətta ikinci dərəcəli yollar da paytaxt
yollarını xatırladır, çünki
onların əksəriyyətinə təzə asfalt döşənmişdir.
Hər şeyə
şübhə ilə yanaşan opponentim deyə bilər ki,
ərazilərin abadlaşdırılması, əlbəttə,
yaxşı işdir, bəs sosial proqramlar sarıdan vəziyyət
necədir? Xalqın ehtiyaclarını təmin etmək üçün hansı işlər görülür? Bir
sıra rayon mərkəzlərindəki
küçə və prospektlərə nəzər salsaq, bu suala
ən əyani cavab alarıq. Həmin
küçə və prospektlər bəzən lokal döyüş əməliyyatları
aparılan yerləri xatırladır - yol
boyunca qazılmış səngərə
oxşar xəndəklər, güclü maşınların
yumşaltdığı asfalt diqqəti cəlb
edir: Azərbaycan Prezidentinin
kənd rayonlarında müasir su-kanalizasiya sistemləri yaradılması barədə
genişmiqyaslı ideyası həyata keçirilir.
Hər yerdə şəhər və kənd
sakinlərini təmiz içməli su və
təbii qazla təmin edəcək kəmərlər
çəkilir. Əvvəllər Azərbaycanın bir çox rayonları bütün bu
rahatlıqlardan məhrum idi. İndi bunların əvəzini
çıxmaq lazım gəlir. Ümumiyyətlə, Prezidentin insanlara,
onların ehtiyaclarına və problemlərinə münasibəti
onun siyasətinin ən əsas prinsipidir. Bu günlərdə respublikanın Zaqatala
rayonunda səfərdə olmuş
İlham Əliyev rayon
mərkəzini və ətraf kəndləri təmiz içməli
su ilə təmin edən qurğunun
açılışındakı
çıxışında keçən il
bu zonada baş vermiş
dağıdıcı zəlzələni
xatırlamışdır. O vaxt məktəblər,
sosial obyektlər, yüzlərlə fərdi
ev dağılmışdı. Cəmi bir il ərzində
dövlət vəsaitləri hesabına çox
genişmiqyaslı bərpa işləri
aparılmışdır. Yenidən tikilmiş
və tikilməkdə olan məktəb
binalarının sayı iyirmiyə yaxındır, 3388 ailə
(!) ən güclü təbii fəlakətlərə
də davam gətirə biləcək yeni, daha geniş
və möhkəm evlərə köçmüşdür.
Zəlzələdən zərər çəkmiş qonşu Balakən, Qax və
Şəki rayonlarında da bərpa
işləri aparıldığını nəzərə alsaq, görülmüş
işlərin statistikası güclü təsir
bağışlayır.
"Bizim nəinki xaricdən kredit
almağa ehtiyacımız yoxdur,
özümüz də bəzi ölkələrə
kreditlər veririk"
Başqa bir misal: mənim deputat seçildiyim
Masallı rayonundan bu
günlərdə zəng vurub çox sevindirici bir xəbər verdilər: burada
iki kənd və bir rayon xəstəxanasının əsaslı
şəkildə yenidən qurulması üçün
vəsait ayrılmışdır. Özü
də, görünür, bu
işə çox möhkəm və operativ girişiblər. Kəndlərdəki
"Nuh əyyamından qalmış"
müalicə ocaqları tamamilə sökülmüşdür
və şübhə etməyə bilərik ki,
bir ildən sonra burada ən müasir
avadanlıqlarla təchiz edilmiş yeni xəstəxana korpuslarının
açılışı olacaqdır. Həmin avadanlıqlarla
işləmək üçün
Masallı həkimləri Türkiyədə mərhələlər
üzrə təcrübə keçəcəklər. Eyni vəziyyət respublikanın hər yerində
müşahidə olunur, axı "pis nümunə keçici
olduğu kimi",
müsbət təcrübə də tez
yayılır. Bu gün
bütün rayonlarda
genişmiqyaslı sosial proqramlar
həyata keçirilir. Bu halda sovet dövründə yaşlı və orta nəslin nümayəndələrinin
yaddaşında iz qoymuş
mənfi haldan - obyektlərin tikintisinin illər boyu
uzanmasından söhbət də gedə bilməz: bütün layihələr dəqiq müəyyən
olunmuş müddətdə, hətta cədvəli
qabaqlamaqla həyata keçirilir.
Yeri gəlmişkən, uzun
sürən böhran nəticəsində
sosial proqramların dondurulduğu,
iş yerlərinin
azaldıldığı bir sıra xarici ölkələrdən fərqli olaraq, Azərbaycanda heç
bir sosial infrastruktur layihəsi yarımçıq
qalmamışdır. Dövlət başçısı İlham Əliyev bu
yaxınlarda İsmayıllı rayonunun
sakinləri qarşısında çıxışında da bu barədə
danışaraq demişdir:
"İndi bütün iqtisadi göstəricilər ən yüksək
səviyyədədir. Bu ilin
altı ayının yekunlarına görə qeyri-neft
sektorumuz 11 faiz
artmışdır. Ümumi
iqtisadiyyatımız 5 faiz
artmışdır. İş yerləri
açılmışdır. O cümlədən bölgələrdə
quruculuq işləri görülmüş,
infrastruktur layihələri həyata keçirilmişdir... Su
layihələri, doğrudan da, böyük vəsait tələb
edən layihələrdir. Yaxşı
xatırlayıram ki, hələ bir neçə il bundan əvvəl bu layihələri
icra etmək, xaricdən kreditlər almaq üçün bizdə
müəyyən çətinliklər yaranmışdı.
Yəni, o vaxt beynəlxalq
maliyyə qurumları kreditlərin ayrılmasına o qədər də maraq
göstərmirdilər. Xüsusilə sosial
layihələrə ki, bu
layihələrə qoyulan vəsait heç vaxt
qayıtmayacaqdır. Ancaq bu
gün iqtisadi islahatlar nəticəsində biz
elə bir güclü
iqtisadi baza
yaratmışıq ki, nəinki xaricdən
kredit almağa
ehtiyacımız yoxdur, özümüz
də bəzi ölkələrə kreditlər veririk. Beynəlxalq maliyyə qurumlarına
kreditlər veririk. Bu da iqtisadi, siyasi
cəhətdən bizim
maraqlarımızı təmin edir".
* * *
...Əlbəttə,
elə həmin Rusiyadan fərqli olaraq dövlətin tam nəzarəti
altında olan güclü
neft-qaz sektoru Azərbaycanın
iqtisadi firavanlığının rəhnidir.
Respublikada ən iri təbii
inhisarçı olan Azərbaycan
Respublikasının Dövlət Neft
Şirkəti (ARDNŞ) öz
kapitalını və buna müvafiq
olaraq, xaricdəki aktivlərini sürətlə
artırır, nəinki qonşu Türkiyə
və Gürcüstanda, hətta Avropada da əlverişli biznes mövqeləri tutur.
Məsələn, bu yaxınlarda elan edilmişdir ki, ARDNŞ Monteneqroda turizm sahəsinin inkişafına 500 milyon avro sərmayə qoymaq və orada qısa
müddətdə gözəl bir kurort salmaq niyyətindədir.
Belə misallardan çox
göstərmək olar. Bu
gün Azərbaycan Dövlət Neft Fondunda 30 milyard dollardan artıq vəsait
toplanmış, ölkənin strateji valyuta ehtiyatlarının həcmi isə 46 milyard dollara
çatmışdır. Eyni zamanda, Azərbaycan
iqtisadiyyatı şaxələndirilir, qeyri-enerji
sektorunun - kənd təsərrüfatının,
emal və qida sənayesinin,
turizmin, İKT sahəsinin potensial
imkanlarının inkişafına isə Prezident
İlham Əliyev birinci
dərəcəli əhəmiyyət verir.
İki əyani misal
göstərim: İqtisadi İnkişaf
Nazirliyi artıq bu
il Azərbaycandan qeyri-neft
sahəsi məhsullarının ixracının 19,9 faiz artacağını
proqnozlaşdırır (2003-2012-ci illərdə Azərbaycan
mallarının ixracının həcmi 11 dəfə
artmışdır). İkincisi: Azərbaycanın "Azerspace-1" adlı ilk telekommunikasiya peykinin buraxıldığı gündən
keçən altı aydan az
müddətdə Azərbaycan uğurlu orbital bizneslə məşğul olmağa başlamış, 50-yə yaxın xarici və yerli radio və televiziya
kanalları ilə yayım müqavilələri
bağlamışdır.
İqtisadiyyatın
şaxələndirilməsi kursunun həyata
keçirilməsində dünyanın ən iri
maliyyə təsisatları, məsələn, Avropa
Yenidənqurma və İnkişaf
Bankı (AYİB) Azərbaycanı dəstəkləyir.
AYİB rəhbərliyi Azərbaycan hökuməti ilə üç illik əməkdaşlıq
haqqında yeni strategiyanı bu ilin sonuna
qədər təsdiq etməyə hazırlaşır. Qeyri-neft sektorunun
inkişafı və onun şəffaflığının
təmin edilməsi bu əməkdaşlığın
prioriteti olacaqdır.
Təbii ki, müsbət meyilləri təsdiqləyən
statistik məlumatları çox
göstərmək olar. Məsələn,
ölkədə yoxsulluq səviyyəsi azalaraq 6,2 faizə, işsizlik
səviyyəsi isə 5 faizə düşmüşdür. 2012-ci ilin
yekunlarına görə ölkədə inflyasiya
cəmi 1 faiz təşkil etmişdir.
Son on ildə 1 milyondan çox yeni iş yeri
açılmışdır və sair və
ilaxır. Lakin şəxsən mənim üçün
ən əlamətdar hal odur
ki, son illərdə
Azərbaycanda doğumun sabit
artması müşahidə olunur. 2010-cu
ildən başlayaraq ekspertlər Azərbaycanda
əsl demoqrafik partlayış barədə
danışırlar: həmin il ölkədə
165,6 min, 2011-ci ildə isə 176,72 min körpə doğulmuşdur.
Ekspertlər indiki "doğum
bumu"nu əhalinin sosial müdafiəsinin güclənməsi və
ölkə iqtisadiyyatının davamlı inkişafı ilə
izah edirlər. Bu amillər
isə, Milli Məclisin Sosial
siyasət daimi komitəsinin sədri
Hadı Rəcəblinin qeyd etdiyi kimi, ailəsində
artım planlaşdıran vətəndaşlarımıza sabitlik hissi, yaxşı sosial ovqat bəxş edir. Bunun nəticəsidir
ki, Azərbaycan əhalisinin sayı
keçən əsrin 90-cı illərinin əvvəlində
7,5 milyon olduğu halda, bu gün
9,5 milyondur. Daha bir maraqlı fakt:
respublikada miqrantların sayı
artmışdır. İş o yerə çatmışdır ki, bu il
avqustun 1-dən etibarən Azərbaycanda daimi yaşamaq hüququ qazanmaq arzusunda olan əcnəbilər
Azərbaycan Respublikasının dövlət dili
üzrə məcburi test imtahanları
verməlidirlər.
Respublikanın
coşqun iqtisadi
inkişafı, onun xarici
aləmdə qazandığı uğurlar,
o cümlədən "Eurovision"
mahnı müsabiqəsində Azərbaycan nümayəndələrinin
qələbəsi, ölkəmizin BMT Təhlükəsizlik
Şurasının üzvü seçilməsi
kimi müxtəlif vektorlar
respublikanın orta statistik
vətəndaşının
özünə verdiyi qiyməti və onun əhvalını nəzərəçarpacaq
dərəcədə
yaxşılaşdırmışdır. Aşağıda kreativ azərbaycanlı gənclərin
"1news.az" saytında "10 əlamətdar il" rubrikasında dərc edilmiş
fikirlərindən nümunələr gətirilir:
"Tam səmimiyyətlə deyə bilərəm
ki, müstəqil Azərbaycanda
yaşadığıma görə çox
şadam və bununla
fəxr edirəm. Son 10 ildə ölkəmiz
sözün bütün
mənalarında çiçəklənmişdir. Bunlar sadəcə
öz vətəninə vurğun
bir adamın sözləri deyil,
bunlar faktlardır, mən çox
tez-tez Azərbaycanın
hüdudlarından kənarda oluram və
müqayisə apara bilərəm. Üstəlik,
mən ilbəil, aybaay hiss
edirəm ki, başqa
ölkələrin nümayəndələrinin bizim dövlətə, onun
zəngin tarixinə və mədəniyyətinə
marağı get-gedə artmaqdadır" (BMT İnkişaf
Proqramı layihələrinin rəhbəri Məzahir Əfəndiyev).
"Son 20 ildə ölkəmizdə baş verən aşkar
müsbət dəyişikliklərin xeyrinə mənim bütün arqumentlərimi bir
kənara atsaq belə, ölkəmizin
qarşıdakı on ildə inkişaf proqramının bəndlər
üzrə yazıldığı məlum "Azərbaycan -
2020: gələcəyə baxış" İnkişaf
Konsepsiyası
həm tərəqqiyə sübut, həm
də gələcəyə təminatdır. Bu strategiyanın hər bir bəndinin icra
proqramı o qədər dolğun
və "şəffaf"dır ki, hətta
hər şeyə şübhə ilə yanaşanlar
da bizim qarşıya qoyduğumuz məqsədlərə hörmət
və buna nail
olacağımıza əminlik bildirirlər. Ölkədə
baş verən dəyişikliklərə
gəldikdə isə, mənim fikrimcə, son
illərin ən böyük uğuru məhz sabahkı günə bu inamdır" (Diplomatik
Akademiyanın icraçı prorektoru Fariz İsmayılzadə).
"Əminəm
ki, ölkəmiz öz
inkişaf yolunun ən
mürəkkəb mərhələlərini keçmişdir.
İndi biz yeni mərhələyə - inkişaf
etməkdə olan ölkədən inkişaf etmiş ölkəyə çevrilmək mərhələsinə,
habelə ən mühüm mərhələyə
- işğal olunmuş ərazilərin
qaytarılması mərhələsinə qədəm qoyuruq. Məhz bu səbəbdən,
bu gün başqa tədbirlərlə yanaşı, insan kapitalına düşünülmüş,
uzaqgörənliklə sərmayə qoyulur.
Gənclərimiz dünyanın ən nüfuzlu
ali məktəblərində təhsil
alır və təkcə yeni biliklərlə
deyil, həm də yeni
təkliflərlə zənginləşmiş halda
Vətənə qayıdırlar. Məncə bu,
çox gözəldir. Ona görə ki, biz öz
autentikliyimizi qoruyub saxlamaqla, milli ənənələrə
hörmət etməklə bərabər, eyni
zamanda, dünya
birliyinə inteqrasiya etməyə, oraya öz mədəni dəyərlərimizi
daxil etməyə və oradan
bizim üçün
zəruri olan dəyərləri əxz
etməyə çalışırıq" (Milli Məclisin deputatı Ceyhun Osmanlı).
"...
Bu gün sözün həqiqi mənasında mürəkkəb
keçmişimizi unutmadan
gələcəyə baxmaq həyati əhəmiyyət
kəsb edir. Ötən günlərə
nəzər saldıqca, onları təhlil etdikcə dəqiq başa düşürəm ki,
dövlətimizin indiki rəhbərinin
başladığı möhtəşəm işlər davam etdirilməlidir. Məncə o, öz fəaliyyəti
ilə dəfələrlə sübut etmişdi ki, həyata keçirdiyimiz bütün
layihələr Azərbaycanın gələcəyinə ciddi strateji
baxışın bir hissəsidir. Qarşıya qoyulmuş hədəflərə
nail olmaq üçün biz
hamımız özümüzü həqiqi
həmfikirlər komandası kimi hiss etməliyik... Şəxsən mən bu gün siyasi
arenada ciddi alternativ təklif edə biləcək başqa bir şəxs
görmürəm" (Rəhman Hacıyev, "1news.az"
saytının rəhbəri).
Çoxsaylı,
o cümlədən xarici
ölkələrdəki müstəqil mərkəzlər tərəfindən
keçirilən rəy sorğuları göstərir ki, əhalinin böyük
əksəriyyəti bu cür
fikirləşir. Əhali indiki Prezidentə
bu gün də çox böyük etimad bəsləyir. Bu halda ən əlamətdar məqam ondan ibarətdir ki, İlham Əliyev heç
vaxt populist
olmamışdır, o heç
vaxt elektoratı təmtəraqlı ifadələrlə,
gəlişi gözəl vədlərlə cəlb etməyə
çalışmamışdır. O, sadəcə olaraq öz işini görmüşdür
və görür, haqlı olaraq belə hesab edir ki, "hər bir vəzifəli şəxs öz
məsuliyyətini dərk etməlidir, Vətən üçün, xalq üçün
çalışmalıdır".
"İlham Əliyev heç
vaxt populist
olmamışdır, insanları gözəl vədlərlə
cəlb etməyə
çalışmamışdır. O, sadəcə öz işini görür"
Bu günlərdə
Mərkəzi Seçki Komissiyası İlham Əliyevin prezidentliyə namizədliyini
qeydə almışdır. Üçüncü
müddətə prezident seçilmək
indiki dövlət başçısı
üçün əsas məqsəd deyil, bu müddət
ölkəyə və millətə lazımdır, çünki bu insan nəzərdə tutulanların çoxunu
hələ bundan sonra
həyata keçirmək niyyətindədir.
Onun planları həqiqətən "çox möhtəşəmdir", o, avqust ayında ölkənin
şimal-qərb bölgəsinə səfəri zamanı həmin
planlar barədə demişdir:
"Biz son ilin statistikasını, görülən
işləri götürsək görərik ki,
iqtisadi sahədə, bütün
başqa sahələrdə Azərbaycan qədər
inkişaf edən ikinci
dövlət yoxdur. Ancaq
bu bizi kifayətləndirməməlidir.
Biz daha da böyük işlər
görməliyik və görə də bilərik. Çünki zəhmətkeş
xalqımız, xalqla iqtidar
arasında birlik, dövlət siyasəti
vardır. Bu siyasətin mərkəzində
vətəndaşdır, Azərbaycan vətəndaşıdır.
Gözəl ölkəmiz, gözəl təbiətimiz, təbii
sərvətlərimiz, artıq gözəl infrastrukturumuz
vardır. Bundan sonra
Azərbaycan daha da
sürətlə qabağa getməlidir.
Bölgələrin inkişafı gələcəkdə
ölkəmizin ümumi
inkişafını təmin edəcəkdir. Çünki
hələ ki, iqtisadiyyatımızın əsas
hissəsi təbii ehtiyatlardır. Ancaq on ildən, iyirmi ildən sonra, bəlkə də ondan
da tez bir
vaxtda iqtisadiyyatımızın əsas
hissəsi qeyri-neft sektoru
olacaqdır. Artıq bu proses
başlamışdır. Ancaq gələcəkdə
qeyri-neft sektorunun
payı daha da
artmalıdır. Ona görə hər bir bölgədə iş
yerləri - kənd təsərrüfatı, yüngül
sənaye, infrastruktur layihələri - hər
bir kənddə, hər bir
şəhərdə problemlər həll olunmalıdır. Azərbaycanın
bugünkü reallıqları bir daha müstəqilliyimizin
üstünlüklərini göstərir. Tarixdə Azərbaycan
heç vaxt bu qədər güclü
olmamışdır..."
* * *
2013-cü il oktyabrın 9-da ölkə yeni
prezident seçəcəkdir.
Seçkiqabağı marafonda iştirak etmək üçün
müraciət edənlərin sayı artıq 16 nəfərdən
çoxdur. Hərçənd
indiki dövlət
başçısının opponentləri arasında parlaq xarizmatik sima görünmür,
müxalifətçi Milli Şuranın vahid namizəd ideyası isə Rüstəm
İbrahimbəyovun ikili vətəndaşlığı
ilə bağlı anlaşılmazlıq üzündən fiaskoya uğradı. Bundan
əlavə, ekspertlərin çoxu
Rusiya prezidenti Vladimir Putinin avqust ayında Azərbaycana səfərini
haqlı olaraq belə bir
aşkar mesaj kimi qiymətləndirmişdir: Rusiya
hökuməti yaxın və ortamüddətli perspektivdə
dövlətlərarası dialoqu məhz İlham Əliyevlə davam
etdirmək istərdi.
Bir sözlə, payız marafonunda ciddi intriqa gözləməyə dəyməz. Ona görə
yox ki, seçkilər
guya qeyri-demokratik keçiriləcəkdir, sadəcə
olaraq Azərbaycan vətəndaşlarının
xeyli hissəsinin nəzərində ictimai-siyasi sabitliyin,
davamlı inkişafın və nəticə etibarı ilə
sabahkı günə inamın rəmzi İlham
Heydər oğlu Əliyevdir.
Azərbaycan. - 2013.- 13 sentyabr.- S. 7.