Milli inkişaf
strategiyasının müəllifi
Dəyişməz
olan, ən əsası, reallıqlar əsasında öz təsdiqini
tapan bir gerçəklik daim önə çəkilir ki, gələcəyə
keçmişi ilə addımlayan, bugünü ilə
qürür duyub, perspektivdə bir-birindən əhəmiyyətli
uğurlara imza atacağına ümidlə baxan xalqlar,
dövlətlər hər zaman tarixin çətin
sınaqlarından üzüağ çıxmış,
milli varlıqlarını qorumaq imkanı əldə
etmişlər. Azərbaycanın keçdiyi inkişaf yolu,
xalqımızın tarix boyu əyilməzliyi, yenilməzliyi,
qəhrəmanlığı deyilənlərin təsdiqidir.
Daim azadlıq, müstəqillik uğrunda mübarizə aparan
Azərbaycan xalqı XX əsrin əvvəllərində
müstəqilliyinə qovuşsa da, onun ömrü məlum səbəblərə
görə uzun olmadı.
O
dövrdə baş verən hadisələri xarakterizə edən
ulu öndər Heydər Əliyev bildirirdi ki, Azərbaycan Xalq
Cümhuriyyəti az müddət yaşayıb. Ancaq o XX əsrdə
Azərbaycan xalqının həyatında tarixi bir mərhələ
olub və xalqımızın gələcəyinin, müstəqilliynin,
azadlığının, suverenliyinin təməlini qoyub:
"1918-ci ildə yaranmış ilk Azərbaycan Demokratik
Cümhuriyyəti də bizim milli sərvətimizdir, tariximizin
parlaq səhifəsidir. Ondan sonrakı illər, onilliklər də
həyatımızın böyük mərhələləridir,
parlaq səhifələridir, xalqımızın böyük
nailiyyətləridir. Məhz bunlar hamısı birlikdə
indiki müstəqil Azərbaycanın həm iqtisadi, elmi,
intellektual, həm də mədəni potensialını
yaradıblar".
1991-ci il oktyabrın 18-də Azərbaycan
dövlət müstəqilliyini yenidən bərpa etdi. Lakin həmin
dövrdə ölkəmizə rəhbərlik edənlərin
səriştəsizliyi, idarəçilik qabiliyyətlərinin
yoxluğu, öz şəxsi ambisiyalarını dövlətin
maraqlarından üstün tutmaları ölkəni elə bir
ağır durumla üz-üzə qoydu ki, xalq bu müstəqilliyin
sevincini yaşamaq yox, vəziyyətdən
çıxış yolu axtarmağa başladı. Digər tərəfdən
də silahlı qüvvələrin torpaqların deyil,
ayrı-ayrı şəxslərin maraqlarının müdafiəçisinə
çevrilmələri ərazilərimizin bir-birinin ardınca
işğalına yol açırdı. Belə dözülməz,
ağır vəziyyətdə xalq öz xilaskarını
axtardı, həyatını xalqına, dövlətinə həsr
edən ulu öndər Heydər Əliyevin hakimiyyətə
qayıdışını təkidlə tələb etməklə
Azərbaycanın gələcək inkişafının təməlini
qoydu. Ümummilli lider Heydər Əliyev Azərbaycanın
dövlət müstəqilliyini tarixi nailiyyətimiz kimi dəyərləndirərək,
onu qorumağın, daha da möhkəmləndirməyin hər
bir Azərbaycan vətəndaşının borcu olduğunu
bildirdi. Dahi şəxsiyyətin hakimiyyətə
qayıdışından sonrakı dövr Azərbaycan tarixinə
dirçəliş, yüksəliş dövrü kimi
yazıldı. Ulu öndər Heydər Əliyev
bildirmişdir: "Biz nadir bir dövlətçilik irsinin
varisləriyik. Hər bir Azərbaycan vətəndaşı
bu irsə layiq olmağa çalışaraq böyük bir
tarixi keçmişi, zəngin mədəniyyəti, yüksək
mənəviyyatı olan dövlətimizin həm dünəninə,
həm bugününə, həm də gələcəyinə
dərin bir məsuliyyət hissi ilə
yanaşmalıdır".
Ümummilli liderin Azərbaycan
xalqı, dövləti qarşısındakı xidmətlərindən
bəhs edərkən onun xilaskarlıq missiyası daha
qabarıq şəkildə diqqətə
çatdırılır. Onun uğurlu daxili və xarici siyasəti
sayəsində müstəqil Azərbaycan yenidən quruldu,
yaşadı, hər bir sahədə başqa dövlətlər
üçün nümunə oldu. Ümummilli liderin gərgin
fəaliyyəti nəticəsində 1994-cü ilin mayın
12-də atəşkəs sazişinin imzalanması
inkişafda yeni bir mərhələnin əsasını qoydu.
Bu addım bir daha Azərbaycanın dünyaya sülhsevər
ölkə olduğunu nümayiş etdirdi, eyni zamanda digər
sahələrin inkişafı üçün yol
açdı. Hər bir ölkənin inkişafında iqtisadi
amilin rolunu önə çəkən ümummilli lider Heydər
Əliyev bu sahənin inkişafında neft amilinin rolunu önə
çəkərək, bu fikri xüsusi qeyd etmişdir ki,
heç bir ölkə qarşılıqlı təcrübə
mübadiləsi olmadan, səylər birləşdirilmədən
təkbaşına iqtisadiyyatını inkişaf etdirə
bilməz. Məhz ulu öndərin uzaqgörənliyi sayəsində
1994-cü il sentyabrın 20-də tarixə "Əsrin
müqaviləsi" kimi daxil olan ilk neft müqaviləsi
imzalandı. Azərbaycan bu addımı ilə dünyaya siyasətində
müstəqil, eyni zamanda hansı iqtisadi imkanlara malik
olduğunu nümayiş etdirdi. Ölkəmizin gələcəyinə
inanan dövlətlər, şirkətlər ikitərəfli əlaqələrin
qurulmasına və daha da genişlənməsinə səy
göstərdilər. Azərbaycan qısa zamanda böyük əməkdaşlıq
məkanına çevrildi. Ölkəyə investisiya
axını daha da sürətləndi. Bu gün ölkə
iqtisadiyyatına qoyulan investisiyaların həcminin 160 milyard
dollardan çox olduğunu böyük qürur hissi ilə
qeyd ediriksə, təbii ki, bu, düzgün və
düşünülmüş siyasətin nəticəsidir.
Azərbaycanın iqtisadi qüdrətinin
artması beynəlxalq münasibətlər sistemində yerinə
və roluna da öz müsbət təsirini göstərdi.
Ulu öndərin hakimiyyətə qayıdışından
sonra əsas diqqət göstərdiyi məsələlərdən
biri məhz Azərbaycanın ətrafında yaradılan
informasiya blokadasını yarmaq oldu. Bu fakt hər kəsə
bəllidir ki, müstəqilliyimizin bərpasından
sonrakı ilk illərdə erməni yalanlarının ayaq
tutub yeriməsində ölkəmiz haqqında məlumatsızlıq
böyük rol oynamışdır. Məhz həmin illərdə
ölkəmizə qarşı ədalətsiz "907-ci
düzəliş"in tətbiq olunması da ermənilərin
bu kimi əsassız təbliğatlarından irəli gəlirdi.
Azərbaycana qarşı belə bir ədalətsiz qərarın
tətbiq olunmasına nail olan ermənilərin əsas məqsədi
ölkəmizi iqtisadi cəhətdən zəiflətmək,
bu və ya digər ölkədən asılı vəziyyətə
salmaq idi. Amma onların bu cəhdləri də boşa
çıxdı. Belə ki, 10 il bu qərarın tətbiqi
şəraitində yaşayan Azərbaycan nəinki iqtisadi cəhətdən
zəiflədi, əksinə, daha da qüdrətlənərək
beynəlxalq maliyyə qurumlarının hesabatlarında ön
yerdə dayandı. Ulu öndər Heydər Əliyev hər
bir ölkəyə səfərində Azərbaycan həqiqətləri
barədə dolğun məlumatlar verir, dünya ictimaiyyətini
erməni yalanlarına uymamağa, hadisələri olduğu
kimi qəbul edib düzgün qiymətləndirməyə
çağırırdı. Azərbaycan dünyanın
nüfuzlu təşkilatlarına üzv qəbul olunmaqla həqiqətlərini
beynəlxalq aləmə çatdırmaq üçün
tribunalar qazandı. Azərbaycan dövlətinin uğurlu
xarici siyasəti və eyni zamanda 2001-ci ilin sentyabrın 11-də
ABŞ-da baş verən terror aktından sonra Amerika hökuməti
"907-ci düzəliş"in ədalətsiz qərar
olduğunu etiraf edərək, bu bədnam düzəlişin
fəaliyyətinin dondurulması ilə bağlı qərar qəbul
etdi. Ötən müddət ərzində hər il həmin
qərar yenidən təsdiqlənir. Azərbaycan
diplomatiyasının qarşısında dayanan əsas məsələ
erməni yalanlarını faktlarla ifşa etmək, əsl həqiqəti
dünya ictimaiyyətinə çatdırmaqdır. Müstəqil
dövlətimizin bu sahədə qazandığı
uğurlar təqdir olunur. Bu da ondan irəli gəlir ki, təbliğatımız
yalana deyil, real faktlara əsaslanır.
Azərbaycanın
yerləşdiyi coğrafi məkan, malik olduğu zəngin təbii
resurslar ona cəlbedici ölkə imicini qazandırıb.
Dövlətimizin həyata keçirdiyi siyasətin əsasında
Azərbaycanı rəqabət yox, əməkdaşlıq məkanına
çevirmək dayanır. Azərbaycanın 1993-cü ildən,
yəni ulu öndər Heydər Əliyevin hakimiyyətə
qayıdışından sonra bu istiqamətdə
qazandığı uğurlar göz qabağındadır.
Ümummilli liderin hər bir xarici ölkəyə səfəri
münasibətlərdə yeni mərhələnin
başlanğıcını qoydu. Həmin siyasət bu
gün Prezident İlham Əliyev tərəfindən uğurla
davam etdirilir.
Azərbaycan dünya birliyində
özünə layiqli yer tutmaqla əsl söz sahibinə
çevrildi. Təbii ki, bu uğurlarda dövlətimizin
müstəqil siyasəti də böyük rol oynayır.
Müstəqillik yalnız atributları ilə
ölçülmür. Müstəqil dövlət, təbii
ki, siyasətində müstəqil olmalıdır. Bu fikir
dünyanın iri dövlətlərinin rəsmiləri tərəfindən
hər zaman qeyd olunur ki, yalnız müstəqil iqtisadi siyasət
yeridən dövlət müstəqil ola bilər. Azərbaycan
bu baxımdan nümunəvi ölkə sayılır.
"Əsrin müqaviləsi"nin imzalanması zamanı
bütün təzyiqlərə baxmayaraq, ulu öndər Heydər
Əliyev Bakı-Tbilisi-Ceyhan marşrutunu irəli
sürüb, bu qərarın dəyişməz olduğunu
bildirməklə Azərbaycanın siyasətində müstəqil
olduğunu bir daha dünya dövlətlərinə bəyan
etdi.
Ən
ağır problemimiz olan Ermənistan-Azərbaycan,
Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin həllində də
ölkəmizin müstəqil siyasəti göz
qabağındadır. Mövqeyimizin dəyişməz
olduğunu bəyan edən rəsmi Bakı daim dünya
dövlətlərini, beynəlxalq təşkilatları hadisələrin
mahiyyətini düzgün qiymətləndirməyə, ədalətli
mövqe nümayiş etdirməyə çağırır.
Bu gün dünya haqqın, ədalətin kimin tərəfində
olduğunu görür, münaqişənin beynəlxalq
hüququn norma və prinsipləri çərçivəsində
həllinə tərəfdar olduğunu bildirir. Beynəlxalq təşkilatların
qərar və qətnamələrində də Azərbaycanın
ədalətli mövqeyi dəstəklənir. Məhz bunun nəticəsidir
ki, 2011-ci ildə ölkəmiz 155 ölkənin dəstəyini
qazanaraq BMT Təhlükəsizlik Şurasına qeyri-daimi
üzv seçildi. Azərbaycan diplomatiyasının təntənəsi
kimi dəyərləndirilən bu mühüm hadisə ən
mühüm problemimiz olan Ermənistan-Azərbaycan,
Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin ədalətli həlli
yolunda da mühüm addım oldu. "Biz ilk növbədə
qurumda ədaləti müdafiə edəcəyik" söyləyən
Prezident İlham Əliyevin bu qətiyyəti Azərbaycan
dövlətinin prinsipial mövqeyinə, beynəlxalq
hüquqa olan hörmətə əsaslanırdı. Son iki il ərzində
BMT Təhlükəsizlik Şurasında sədrlik edən Azərbaycan
uğurlu fəaliyyəti ilə bu reallığı da ortaya
qoydu ki, xarici siyasətini əməkdaşlıq üzərində
qurması ona böyük dostlar düşərgəsi
qazandırıb.
Dahi şəxsiyyətin
həyata keçirdiyi siyasətin önündə diaspor
quruculuğu prosesinin öndə saxlanılması da xüsusi
qeyd olunur. Diasporu bir dövlətin xaricdəki
varlığı kimi dəyərləndirən ulu öndər
Heydər Əliyev dünyanın müxtəlif ölkələrində
yaşayan soydaşlarımızın birliyinə nail olmaq
üçün ilk növbədə həmin dövlətlərdə
Azərbaycan mərkəzlərinin, cəmiyyətlərinin
yaradılmasına nail oldu. Sonra ulu öndər onların vahid
mərkəzdən idarə olunmalarının vacibliyi məsələsini
gündəmə gətirərək, Bakıda Dünya azərbaycanlılarının
I qurultayının keçirilməsi təşəbbüsü
ilə çıxış etdi. 2001-ci ilin noyabrın 9-10-da həmin
istəyini reallaşdıran ümummilli lider Heydər
Əliyev soydaşlarımızı Azərbaycanın daha da
qüdrətlənməsi, çiçəklənməsi
üçün birliyə çağırdı. Həmin
qurultay diaspor işinin sürətləndirilməsində təkanverici
qüvvə rolunu oynadı. Son on ildə ulu öndər Heydər
Əliyevin siyasi kursunu uğurla davam etdirən dövlət
başçısı İlham Əliyevin siyasətində də
bu sahəyə diqqət xüsusi yer tutur. 2006 və 2011-ci illərdə
dünya azərbaycanlılarının II və III
qurultaylarının keçirilməsi də bunun təsdiqidir.
Keçirilən hər qurultay ötən dövrdə əldə
olunan uğurlara bir baxış və qarşıdakı illər
üçün prioritetlərin müəyyənləşdirilməsi
baxımından xüsusi əhəmiyyət kəsb edir.
Günbəgün güclənən, qüdrətlənən
Azərbaycan harada yaşamasından asılı olmayaraq
bütün soydaşlarımızın qürur mənbəyidir.
Əsası ulu öndər Heydər Əliyev tərəfindən
qoyulan düşünülmüş və məqsədyönlü
siyasəti Prezident İlham Əliyevin uğurla davam etdirməsi
Azərbaycanın gələcəyinə inamı daha da
artırır, ölkəmiz bütün sahələrdə
inamla irəliləyərək, dünya birliyində yerini,
rolunu və mövqelərini möhkəmləndirir.
Təbii ki, bu uğurlarımızda
demokratik islahatlar və onların uğurlu nəticələri
də az rol oynamayıb. Ulu öndər Heydər Əliyev
iqtisadi və siyasi islahatların paralel şəkildə
aparılmasını, bir sözlə, demokratiya yolunu əsas
xətt kimi önə çəkmiş, bu istiqamətdə
uğurlu addımlar atmışdır. Azərbaycanın
2001-ci ildə dünyanın nüfuzlu təşkilatı olan
Avropa Şurasına tamhüquqlu üzv qəbul olunması da
demokratik prinsiplərə sadiqliyini sözdə deyil, əməldə
sübut etməsinin təsdiqidir. Ölkəmizdə insan
hüquq və azadlıqlarının qorunması, azad mətbuatın
inkişafı, beynəlxalq standartlara uyğun seçkilərin
keçirilməsi üçün möhkəm qanunvericilik
bazası mövcuddur və ilbəil təkmilləşdirilir.
Konstitusiyamızın maddələrinin üçdə iki
hissəsi insan hüquq və azadlıqlarının
qorunmasına xidmət edir. Vətəndaşlara bütün
azadlıqlar verilib. 2003-cü ilin mayında Azərbaycan
hökumətinin Avropa Şurası Venesiya Komissiyası və
ATƏT-in Demokratik Təsisatlar və İnsan Haqları
Bürosu ilə birgə əməkdaşlığı nəticəsində
qəbul olunan və zaman-zaman təkmilləşdirilən
Seçki Məcəlləsi ölkədə seçkilərin
dünya standartlarına uyğun keçirilməsini şərtləndirir.
Bu gün Azərbaycanın seçki təcrübəsi digər
ölkələrə nümunə göstərilir. Ölkəmizdə
çoxpartiyalı sistem yaradılıb. Siyasi partiyaların,
ictimai birliklərin normal fəaliyyətini təmin edən
qanunvericilik bazası mövcuddur. Təbii ki, bütün
bunlar Azərbaycan dövlətinin demokratik prinsiplərə
verdiyi önəmdən irəli gəlir. Ulu öndər Heydər
Əliyev bildirirdi ki, demokratiya yolu bizim strateji kursun mahiyyətini
təşkil edir, heç bir qüvvə bizi bu yoldan döndərə
bilməz. Dahi şəxsiyyətin bu kimi fikirlərinin
davamı olaraq möhtərəm Prezident İlham Əliyev
bildirib ki, demokratikləşmə prosesi sadəcə bir
şüar, niyyət deyil, ölkənin hərtərəfli
inkişafı üçün əsasdır.
Təbii ki, bütün prioritetlərin
əsasında qüdrətli respublikanın inkişaf
perspektivləri - düşünülmüş, dünya
siyasətinə uyğunlaşdırılan
balanslaşdırılmış xarici siyasət, ölkə
daxilində sabitliyin təminatı, dövlətçiliyin
möhkəmlənməsi, bazar iqtisadiyyatı yolunu seçməklə
malik olduğumuz təbii ehtiyatlardan xalqın mənafeyinin və
rifah halının yaxşılaşdırılması naminə
səmərəli istifadə, insan hüquq və
azadlıqlarının qorunması, çoxmillətli
respublika olan Azərbaycanın tolerant dövlət kimi
bütün azərbaycanlılar üçün vətən
olması və digər bir-birindən məsuliyyətli vəzifələr
dayanır.
Dahi şəxsiyyət
Heydər Əliyev eyni zamanda bu gün sıralarında 600 mindən
artıq üzvü birləşdirən, nəinki ölkənin,
regionun aparıcı siyasi təşkilatına çevrilən
Yeni Azərbaycan Partiyasının yaradıcısıdır.
Partiyanın hansı şəraitdə, hansı zərurətdən
yarandığı məlumdur. Məhz o dövrün
xarakteristikası fonunda qeyd edilir ki, YAP-ın yaradılması
zamanın tələbi, xalqın istəyi idi. 91 nəfər
Azərbaycan ziyalısının ulu öndər Heydər
Əliyevə "Azərbaycan Sizin sözünüzü və
qəti qərarınızı gözləyir" müraciəti
ölkə ictimaiyyəti arasında böyük canlanma
yaratdı. Bu, yalnız 91 nəfərin deyil, ölkədə
baş alıb gedən özbaşınalıqdan, siyasi gərginlikdən
səbir kasası dolmuş bütöv bir xalqın ulu öndər
Heydər Əliyevə böyük ümidinin ifadəsi idi.
Müraciətdə deyilirdi: "İndiki vəziyyətdə
bu çətin, məsuliyyətli işi respubilkada öz
üzərinə götürməyə qadir yeganə şəxs
Sizsiniz! Uzun illər əldə etdiyiniz dövlət
quruculuğu təcrübələrinizə əsaslanaraq Siz
qısa müddətdə Azərbaycanda geniş xalq kütləsini
əhatə eləyəcək çox böyük,
güclü, nüfuzlu və işlək bir partiya
yaratmağa qadirsiniz. Buna görə də Azərbaycanın,
demək olar ki, bütün bölgələrində
aparılan ictimai rəy sorğularının nəticələrinə
və bizim təşkilat komitəsinə daxil olan minlərlə
şifahi və yazılı vətəndaş təkliflərinə
əsaslanaraq belə bir qənaətə gəlirik ki, yaratmaq
istədiyimiz Yeni Azərbaycan Partiyasına bu gün rəhbərlik
etməyə qadir olan yeganə mütləq lider Siz ola bilərsiniz
və ya yalnız bu halda yaranmaqda olan partiya öz
qarşısına qoyduğu məqsədə çatar,
respublikanın bütün zümrələrdən olan xalq
kütləsini öz ətrafında birləşdirərək
Azərbaycanın siyasi, iqtisadi həyatında mövcud olan
boşluğu dolduraraq, dövlət quruculuğu işlərində
öz layiqli töhfəsini verə biləcək. ... Əgər
bu partiyanın bünövrəsini Sizin kimi güclü
dövlət xadimi qoyarsa, o, uzun illər xalqımızın
bir neçə nəsil üçün də siyasi yetkinlik
məktəbi olar". Azərbaycan ziyalılarının
müraciətinə cavabında müstəqil Azərbaycan
dövlətinin gələcək həyatının və fəaliyyətinin
əsasını təşkil edən demokratiya və siyasi
plüralizm şəraitində Yeni Azərbaycan
Partiyasının yaradılmasının obyektiv zəruriyyətdən
doğduğunu söyləyən ulu öndər Heydər
Əliyev bildirmişdir ki, belə partiya Azərbaycanın
ictimai-siyasi həyatında fəal iştirak edərək yeni
müstəqil Azərbaycan dövlətinin möhkəmləndirilməsində
və inkişafında tarixi rol oynaya bilər. Əgər belə
partiya yaradılarsa, onun fəaliyyətində fəal
iştirak etməyə hazıram.
Partiyanın
yaradılmasından ötən 22 ilə yaxın dövr ərzində
əldə etdiyi uğurlara diqqət yetirsək, ulu öndər
Heydər Əliyevin böyük qətiyyətlə söylədiyi
bu fikirlərin reallıqda öz əksini
tapdığının şahidi olarıq. Son on ildə
Prezident İlham Əliyevin rəhbərliyi altında partiya
daha da inkişaf etmiş, sıralarını kəmiyyət və
keyfiyyət baxımından möhkəmləndirmişdir.
Partiyanın ölkədə keçirilən bütün
seçki proseslərində uğur qazanması da ulu öndər
Heydər Əliyev ideyalarına sədaqətdən, Prezident
İlham Əliyevin həyata keçirdiyi siyasətə
inamdan qaynaqlanır. Yeni Azərbaycan Partiyası qələbələr
partiyası kimi nüfuz qazanıb. Partiyanın
atdığı hər addımda siyasi xəttinə sadiqliyi
milyonların sevgisini qazanmasında stimuldur. Dövlətə,
xalqa xidməti fəaliyyətinin önündə saxlayan YAP hər
zaman uğurlarımızın davamlılığına
öz töhfəsini verməyə çalışır.
Partiyanın V qurultayında Prezident İlham Əliyevin
böyük qətiyyətlə söylədiyi "Qürur
hissi ilə deyə bilərəm ki, bugünkü Azərbaycan
ulu öndərin görmək istədiyi kimi inkişaf edir,
onun qoyduğu yolla gedir, güclənir, möhkəmlənir və
çox güclü regional amilə çevrilibdir" fikirləri
də keçilən yolun təhlili və ümumiləşdirilmiş
ifadəsidir.
Ulu
öndər Heydər Əliyevin Azərbaycan dövləti,
xalqı qarşısındakı xidmətlərinin
miqyası o qədər genişdir ki, onları bir yazıda əhatə
etmək qeyri-mümkündür. Reallıq budur ki, müstəqil
Azərbaycan ulu öndər Heydər Əliyevin qoyduğu
möhkəm təməl üzərində inamla inkişaf
edir, yüksək zirvələr fəth edir.
Qarşıdakı illərin hədəfləri hər bir Azərbaycan
vətəndaşında qürur hissi yaradır. Məqsəd
Azərbaycanı inkişaf etmiş ölkələr
sırasında görməkdir. Prezident İlham Əliyev
2013-cü ildə keçirilən andiçmə mərasimində
"Gələcəyə nikbinliklə baxmaq
üçün kifayət qədər amil vardır"
söyləyərək fikrini belə əsaslandırmışdır:
"Son on ilin təcrübəsi göstərir ki,
"xalq", "millət" anlayışları ön
planda olanda istənilən problem öz həllini tapa bilər".
Xatirə
ƏLİYEVA,
YAP mətbuat xidmətinin
əməkdaşı, siyasi elmlər üzrə fəlsəfə
doktoru
Azərbaycan.-2014.- 1 may.- S.3.