Elektron
sığorta-pensiya sisteminin Azərbaycan modeli
Dövlət Sosial Müdafiə Fondu
ən çox istifadə olunan
elektron xidmətlərə görə ölkədə lider
mövqedədir
Hər bir dövlətin qüdrəti
onun xalqının sosial həyatı, yaşayış səviyyəsi
və rifah halı ilə qiymətləndirilir. Sosial siyasət
əhalinin layiqli həyat səviyyəsinin təmin
olunmasına, gəlirlərinin yüksəlməsinə, məşğulluğunun
təmin edilməsinə, sosial müdafiənin güclənməsinə
yönəldilən tədbirlər sistemi olmaqla, dövlətin
iqtisadi inkişaf səviyyəsi ilə sıx bağlı
olan daxili siyasətin mühüm tərkib hissəsidir. Sosialyönümlü siyasət müasir dövrdə
dünyanın əksər ölkələrində cəmiyyətin
sosial-iqtisadi yüksəlişinə hesablanmış dövlət
siyasətinin prioritet istiqamətlərindən birinə
çevrilmişdir. Əhalinin etibarlı
sosial müdafiəsi, vətəndaşlar üçün
daha firavan yaşayış səviyyəsinin təmini xalqa
xidməti qarşıya məqsəd qoyan hər bir hakimiyyətin
iqtisadi siyasətinin ayrılmaz tərkib hissəsidir. Bu siyasətin başlıca məqsədi əhalinin
sosial müdafiəsinin layiqincə təminatına normal şəraitin
yaradılmasıdır.
Ümummilli
lider Heydər Əliyev və Azərbaycanın milli
sosial-iqtisadi inkişaf modeli
Müstəqilliyinin
bərpasından sonra sərbəst bazar iqtisadiyyatı yolunu seçmiş
Azərbaycanda keçid dövrü cəmiyyətin müxtəlif
sahələrində özünü göstərən
çeşidli problemlərlə müşayiət
olunmuş, xüsusilə də sosial müdafiə sisteminin
konservativ məzmunu, qanunverici-institusional əsasları yeni
şəraitlə ziddiyyət təşkil etmişdir. Bu vəziyyətdə
Azərbaycanın hansı inkişaf modelinə
üstünlük verəcəyi ilə bağlı fərqli
fikirlər irəli sürülsə də, ümummilli lider
Heydər Əliyev bazar münasibətləri əsasında
formalaşan sosialyönümlü milli iqtisadiyyatın
qurulmasını əsas strategiya kimi müəyyənləşdirmiş,
xalqın sosial rifahının yüksəldilməsini fəaliyyətinin
başlıca məqsədi kimi elan etmişdir. Dahi
şəxsiyyətin həyata keçirdiyi sosial siyasətin
leytmotivi ədalətli pensiya-sığorta sisteminin
yaradılması, sosial bərabərlik prinsiplərinə əsaslanan
mexanizmlərin təmin edilməsi olmuşdur. Heydər Əliyevin müəllifi olduğu milli
sosial-iqtisadi inkişaf modelinin unikallığı onunla şərtlənir
ki, ölkədə bazar iqtisadiyyatının inkişafı
üçün atılan hər bir addım əhalinin sosial
baxımdan nisbətən zəif təbəqəsinin
maraqlarını inkar etmir, aztəminatlı təbəqənin
mənafeyi ilə uzlaşdırılaraq həyata
keçirilirdi. 1995-2003-cü illər ərzində
aztəminatlı əhalinin sosial müdafiəsinin gücləndirilməsi
məqsədi ilə 8 fərman və sərəncam
imzalanmışdır.
Azərbaycan xalqının tarixinə xilaskar kimi daxil
olan ümummilli lider Heydər Əliyevin hakimiyyətə
qayıdışından sonra ölkənin müstəqilliyi
ilə bağlı arzuların, ümidlərin gerçəkləşdirilməsi
yolunda məqsədyönlü addımların
atılmasının, uğurlu daxili və xarici siyasətin
aparılmasının başlanğıcı qoyulmuş və
bu xətt davam etdirilmişdir. Həmin illərdə
respublikamızın sosial-iqtisadi həyatını çətinləşdirən
və bu mərhələdə tədbirlərin müvəffəqiyyətlə
icrasına mane olan ciddi sosial təhlükələr ölkəmizdə
yeni iqtisadi sistemə keçid dövrünün MDB və ya
dünya dövlətləri ilə müqayisəsinə fərqli
yanaşmağı zəruri edir. Dahi lider
həmin dövrdə ölkə iqtisadiyyatının
böhrandan çıxarılması, xalqın maddi
rifahının yaxşılaşdırılması, aztəminatlı
əhalinin sosial ehtiyaclarının ödənilməsi
üçün yorulmadan fəaliyyət göstərmişdir.
Təbiətin ona bəxş etdiyi nadir keyfiyyətlər
sayəsində ulu öndər tarixi və sosial-iqtisadi proseslərin
axarını əvvəlcədən müəyyənləşdirə
bilir, xalqının rifahı naminə qərarların qəbulu
zamanı əsl qətiyyət nümayiş etdirirdi. Digər tərəfdən, keçmiş imperiya
daxilində hansı qlobal proseslərin getdiyni, mövcud sosial
müdafiə modelinin quruluşunu və dünya sistemləri
ilə müqayisəsini daha dərindən müşahidə
etmək imkanına malik olan bu böyük şəxsiyyətdə
siyasi iqtisad və sosiologiya sahəsində güclü
intellektual baza formalaşmışdı. Dahi
şəxsiyyət sürətli inkişaf üçün
bazar iqtisadiyyatının yeganə yol olduğunu görür,
bunlarla yanaşı, yeni sistemə keçidin mənfi təsirinin
azaldılmasına da xüsusi diqqət yetirilməsini vacib
bilirdi. Həmin dövrdə ümummilli lider ölkədə
bazar münasibətləri əsasında formalaşan sosialyönümlü
iqtisadiyyatın qurulmasını mühüm
strategiya kimi müəyyənləşdirmiş və
xalqın sosial rifahının artırılmasını
öz fəaliyyətinin başlıca məqsədi elan
etmişdi.
Həyata
keçirilən sosialyönümlü siyasət və
çevik islahatlar
Yeni iqtisadi sistemə keçid dövrünü müvəffəqiyyətlə
başa vuran Azərbaycanın inkişaf modelinin təməl
prinsiplərini ümummilli lider Heydər Əliyevin milli
inkişaf strategiyası və onun icrası sahəsində Azərbaycan
Prezidenti İlham Əliyevin həyata keçirdiyi islahatlar təşkil
edir. Azərbaycanın gələcək inkişaf istiqamətlərinin
vahid konsepsiya çərçivəsində təqdimi
üçün həmin prinsiplərin ötən mərhələdəki
sosial-iqtisadi xüsusiyyətlərinə nəzər
salınması, əldə edilmiş uğurları şərtləndirən
çevik siyasət və çoxşaxəli fəaliyyətin
ətraflı təhlili böyük əhəmiyyət
daşıyır. Çünki gələcəyə
baxışın düzgün istiqamətləndirilməsi və
uğurların təmin edilməsi müasir qloballaşan
dövrün ağır sınaqlarından
çıxmış prinsiplərin daha da dərinləşdirilməsindən
birbaşa asılıdır.
2003-cü ilin oktyabr ayından xalqın siyasi iradəsi
ilə Azərbaycanda Prezident səlahiyyətlərinin
icrasına başlayan İlham Əliyev pensiya sistemində
islahatların davam etdirilməsini xüsusi diqqət mərkəzində
saxlamışdır. Ölkə başçısının bilavasitə rəhbərliyi
altında "Azərbaycan Respublikasında Pensiya
İslahatı Konsepsiyası"nın
reallaşdırılması, daha dəqiqi, dünyada analoqu
olmayan sığorta-pensiya sisteminin
formalaşdırılması tədbirlərinə
başlanılmışdır. 2003-2005-ci illərdə prosesə
müəyyən hazırlıq işləri
aparılmış, pilot layihələri həyata
keçirilmiş, nəhayət, 2006-cı il
yanvarın 1-dən sığorta-pensiya sistemi ilə dövlət
sosial yardım sistemlərinin bir-birindən ayrılmaları və
beynəlxalq standartlar əsasında fəaliyyət göstərmələri
təmin edilmişdir.
Bu gün Prezident İlham Əliyevin həyata
keçirdiyi sosialyönümlü siyasət və çevik
islahatlar nəticəsində əldə olunan nailiyyətlər
ölkəmizdə sosial dövlət modelinin uğurla
reallaşdırılmasının fundamental əsaslarını
formalaşdırmışdır. Bunun nəticəsidir
ki, Azərbaycanda sosial müdafiə sistemi beynəlxalq
standartlar əsasında keyfiyyətcə yenidən qurulmuş
və iqtisadi artımla sosial xərclərin
artımının balanslaşdırılmasının daimi
olaraq diqqət mərkəzində saxlanılması vətəndaşların
yaşayış səviyyəsinin müasir mexanizmlər əsasında
yüksəldilməsini təmin etməkdədir. Bu gün Azərbaycanda vahid prinsiplər əsasında
fəaliyyət göstərən və ölkənin
bütün işləyən əhalisini əhatə edən,
təyin olunan pensiyaların məbləğinin sistemə
ödənilmiş və fərdi uçotu
aparılmış sosial sığorta haqlarına
bağlı olan müasir sığorta-pensiya sistemi
formalaşdırılmışdır. 2006-cı il yanvarın 1-dən tətbiq edilən
sığorta-pensiya sistemi əmək pensiyalarının baza
hissəsinin istehlak qiymətləri indeksi nəzərə
alınmaqla bütün pensiyaçılar üzrə bərabər
məbləğdə artırılmasını,
sığorta hissəsinin isə indeksləşdirilməsini
nəzərdə tutur. Bu da bazar iqtisadiyyatı
mühitində vətəndaşların pensiya təminatı
hüququnun etibarlı müdafiəsini ifadə edir. Beləliklə, ölkədə ilk dəfə
olaraq istehlak qiymətləri indeksinin illik səviyyəsinə,
yəni inflyasiyaya uyğun indeksləşdirmə
aparılmağa başlanmışdır. Hazırda Dövlət Sosial Müdafiə Fondu
Prezident İlham Əliyevin imzaladığı "2009-2015-ci
illərdə Azərbaycan Respublikasında
sığorta-pensiya sisteminin inkişafına dair Dövlət
Proqramı" ilə qarşıya qoyulan vəzifələri
lazımi səviyyədə yerinə yetirməkdədir.
Müasir
avtomatlaşmış əsaslarla fəaliyyət göstərən
sığorta-pensiya sistemi
DSMF bütün dövrlərdə fəaliyyətini
çevik mexanizm və innovasiyalar, habelə müasir
informasiya texnologiyaları əsasında
formalaşdırmış dövlət qurumu kimi
tanınmışdır. Bu fəaliyyətin ana
fəlsəfəsini vətəndaşlarla birbaşa təmasa
girmədən onlara elektron xidmətlərin göstərilməsi
təşkil edir. Müasir standartlara uyğun
avtomatlaşdırılmış pensiya təyinatı Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti İlham Əliyevin 30 dekabr 2008-ci
il tarixli sərəncamla təsdiq etdiyi "2009-2015-ci illərdə
Azərbaycan Respublikasında sığorta-pensiya sisteminin
inkişafına dair Dövlət Proqramı"nda əksini
tapmış mühüm vəzifələrdəndir.
2013-cü ilin iyul ayından etibarən Azərbaycanda Şərqi
Avropa və MDB məkanında ilk dəfə olaraq
pensiyaların avtomatlaşdırılmış qaydada vahid mərkəzdən
təyinatına başlanılıb və bu proses
sığorta-pensiya sistemində aparılan davamlı islahat tədbirlərinin
məntiqi nəticəsidir. 2011-ci ilin martından "SMS
İnfo xidməti"nə start verilməsi əsasən
ahıl insanlar olan pensiyaçıların
rahatlığının təminatına yönəlmişdir.
Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin 2014-cü il 2
aprel tarixli sərəncamı ilə təsdiq edilən
"Azərbaycan Respublikasında informasiya cəmiyyətinin
inkişafına dair 2014-2020-ci illər üçün Milli
Strategiya"da qeyd olunur ki, informasiya və kommunikasiya
texnologiyaları (İKT) respublikanın davamlı və
dayanıqlı inkişafının təmin edilməsi, cəmiyyətdə
şəffaflığın və demokratiyanın inkişaf
etdirilməsi üçün əlverişli vasitə olaraq qəbul
edilir. Ölkədə "elektron hökumət"in
formalaşdırılmasına ciddi diqqət yetirilir və məmur-vətəndaş
münasibətlərinin İT vasitələrindən istifadə
etməklə sadələşdirilməsi, şəffaflaşdırılması
bürokratik əngəllərin qarşısının
alınmasına xidmət edir. Dövlət
orqanları tərəfindən göstərilən elektron
xidmətlərin keyfiyyətinin artırılması və əhatə
dairəsinin genişləndirilməsi, elektron xidmətlərin
əlçatarlığının artırılması
üçün ictimai çıxış məntəqələri
şəbəkəsinin genişləndirilməsi, vətəndaşların
"elektron hökumət" üzrə məlumatlılıq
səviyyəsinin yüksəldilməsi sözügedən
strategiyanın başlıca prinsiplərindəndir. "Elektron hökumət" portalının
statistikasına əsasən, DSMF-nin əhaliyə göstərdiyi
elektron xidmətlər qısa müddət ərzində ən
çox istifadə olunan xidmətlər sırasında ilk
yerləri tutub. Fond tərəfindən əhaliyə
göstərilən elektron xidmətlərin keyfiyyətinin
artırılması və əhatə dairəsinin genişləndirilməsi
sahəsində ardıcıl işlər görülür.
Hazırda Azərbaycanda müasir avtomatlaşmış əsaslarla
fəaliyyət göstərən sığorta-pensiya sistemi
mövcuddur və informasiya texnologiyalarının uğurlu tətbiqi
nəticəsində DSMF-nin əhaliyə təqdim etdiyi
elektron xidmətlərin sayı 19-a
çatdırılmışdır. Əhaliyə göstərilən
elektron xidmətlərin sırasında sığorta edənin
(hüquqi və fiziki şəxs), ailə kəndli təsərrüfatının,
kənd təsərrüfatına yararlı torpaq sahəsi
olan şəxsin və "sığorta olunanın onlayn
uçota alınması" xidmətləri mövcuddur.
Bu xidmətlər elektron qaydada həyata
keçirilir. 2014-cü ilin yanvar ayından hazıradək real
vaxt rejimində onlayn şəkildə təqdim olunmuş
elektron müraciət əsasında 10.200 fərdi şəxsi
hesab açılaraq sosial sığorta şəhadətnaməsi
rəsmiləşdirilmişdir. Bu xidmət vasitəsilə
sosial sığorta şəhadətnaməsinin rəsmiləşdirilməsi
prosesini elektron qaydada həyata keçirmək
mümkündür. Belə ki, indiyə qədər
ilk dəfə əmək fəaliyyətinə başlayan vətəndaşın
sosial sığorta şəhadətnaməsinin rəsmiləşdirilməsi
üçün sığorta edən (işəgötürən)
işçi ilə əmək müqaviləsi
bağladığı gündən sonra sığorta
olunanın ərizəsinin tərtibini təşkil etməli
və onu müvafiq qaydada təsdiq edərək sənədlər
toplusunu siyahı ilə birlikdə DSMF orqanına şəxsən
təqdim etməli idi. Bundan sonra isə hər
bir sığorta edən öz ofisindən kənara
çıxmadan birbaşa elektron qaydada müraciət etməklə
sığorta olunanlar üçün sosial sığorta
şəhadətnaməsinin rəsmiləşdirilməsi
imkanına malik olacaqdır. Prosesin tam
elektronlaşdırılması həm kağız
daşıyıcılarından istifadənin, həm vaxt
itkisinin aradan qalxmasına, həm də şəffaflığın
təmin olunmasına gətirib çıxaracaqdır.
"Sığorta olunanın onlayn uçota
alınması" elektron xidməti interaktivdir, xidmətdən
istifadə ödənişsizdir və elektron xidmətin
göstərilməsi üçün hər hansı sənəd
tələb olunmur. Elektron formada göndərilmiş ərizə
DSMF orqanı tərəfindən qəbul edilir və bu barədə
sığorta edənə elektron təsdiqetmə bildirişi
göndərilir. Sığorta edən tərəfindən
elektron formada göndərilmiş elektron ərizə
formalarına DSMF tərəfindən baxılır. Təqdim edilmiş elektron ərizə formaları
yoxlandıqdan sonra sığorta olunan üçün fərdi
şəxsi hesab açılır və onun soyadı,
adı, atasının adı, doğulduğu tarix,
doğulduğu yer, cinsi və sosial sığorta nömrəsi
əks olunan dövlət sosial sığorta şəhadətnaməsi
bir ay ərzində rəsmiləşdirilir.
"Məcburi
dövlət sosial sığortası
üzrə hesabatların (B1, B2) və məcburi dövlət sosial
sığorta haqqı üzrə sığortaolunanlar
haqqında məlumatın (B3) elektron formada qəbulu"I
adlı elektron xidmət sığortaedənlərlə DSMF orqanları arasında
münasibətlərin sadələşdirilməsinə imkan
yaradır, sığorta-pensiya sistemində şəffaflığın
daha da artırılmasını təmin edir. Kiçik ödəniş
edən, mühasibatlığı
avtomatlaşdırılmamış torpaq pay mülkiyyətçiləri,
fərdi sahibkarıq fəaliyyəti ilə məşğul
olan şəxslər isə DSMF-nin yerli şöbələrində
yaradılmış "Yardım masaları"nın xidmətindən yararlanmaqla öz
hesabatlarını elektron formada təqdim etmək imkanı
qazanırlar. "Yardım masaları"nın
fəaliyyətinin genişləndirilməsi ilə
bağlı kiçik ödəniş aparan sığorta edənlərin
elektron hesabatlarının sayının daha da artacağı
gözlənilir.
Məcburi dövlət sosial sığorta vəsaitlərinin
onlayn ödənilməsi elektron xidməti vasitəsilə
sığortaedənlər məcburi dövlət sosial
sığorta vəsaitlərinin onlayn ödənilməsini həyata
keçirə bilərlər. Elektron xidmətdən istifadə etmək
üçün http://www.e-gov.az - "Elektron Xidmətlər
Portalına" daxil olaraq Dövlət Sosial Müdafiə
Fondu tərəfindən təqdim olunan elektron xidmətlərin
siyahısından "Məcburi dövlət sosial
sığorta vəsaitlərinin onlayn ödənilməsi"
elektron xidmətindən istifadə etmək
mümkündür. Məcburi dövlət
sosial sığorta haqlarının ödənişi real vaxt
rejimində onlaynla həyata keçirilir. 2013-cü il
üzrə "Məcburi dövlət sosial sığorta
haqlarının onlayn ödənişi" elektron xidməti
vasitəsilə 324.302 sığortaedən tərəfindən
560.976 ödəniş həyata keçirilərək 31
milyon manata yaxın məcburi dövlət sosial haqqı
ödənilmişdir. 2014-cü ilin I
rübü ərzində məcburi dövlət sosial
sığorta vəsaitlərinin onlayn ödənilməsi
elektron xidmətində 131.653 istifadə sayı müəyyənləşdirilmişdir.
DSMF-nin yenicə həyata keçirilən elektron xidmətlərindən
biri də məcburi dövlət sosial sığorta
haqları hesabına ödənilən müavinətlərlə
bağlı elektron xidmətdir. Bu xidmət 5
növ müavinət üçün müraciətlərin
elektron qaydada DSMF-yə təqdim olunmasını nəzərdə
tutur: əmək qabiliyyətinin müvəqqəti itirilməsinə
görə müavinət; hamiləliyə və doğuma
görə müavinət; uşağın anadan olmasına
görə müavinət; uşağa qulluğa görə
müavinət və dəfn üçün müavinət. Müavinətlərlə bağlı elektron xidmətdən
istifadə edilməsi üçün adı çəkilən
hər bir müavinət növü üzrə ayrıca
proqram təminatı hazırlanıb. Yeni
proqram təminatı əməliyyatların kağız
üzərində deyil, elektron qaydada
funksionallaşdırılmasını təmin edir. Müavinətlərlə bağlı elektron xidmətdən
istifadə qaydaları və xüsusi proqram təminatları
www.e-gov.az saytında yerləşdirilib. Bura
sığortaedənin DSMF orqanlarında əmək qabiliyyətinin
müvəqqəti itirilməsinə görə, hamiləliyə
və doğuma görə, uşağın anadan olmasına
görə, uşağa qulluğa görə və dəfn üçün
müavinətin tərtibi üzrə proqram təminatından
istifadə daxildir. 2013-cü il ərzində
məcburi dövlət sosial sığorta haqları
hesabına 210 mindən yuxarı şəxsə müavinət
ödənilib.
DSMF-nin əhaliyə
təqdim etdiyi 19 elektron xidmətin sırasında həmçinin dövlət sosial sığorta
şəhadətnaməsinin dəyişdirilməsi və ya
dublikatının verilməsi üçün müraciətin
qəbulu, sığortaolunanlara məlumatların verilməsi,
pensiya kalkulyatoru, əmək qabiliyyətinin müvəqqəti
itirilməsinə görə, hamiləliyə və doğuma
görə, uşağın anadan olmasına görə,
uşağın üç yaşı tamam olanadək ona
qulluq etməyə görə müavinətlə
bağlı haqq-hesab cədvəllərinin təqdim edilməsi,
eləcə də dəfn üçün müavinətin
ödənilməsi ilə bağlı müraciətin və
sənədlərin qəbulu
xidmətləri də
elektronlaşdırılmışdır.
2014-cü
ilin birinci rübü ərzində Dövlət Sosial
Müdafiə Fonduna xarici ölkələrin
sığorta-pensiya qurumları, əcnəbi vətəndaşlar
və xaricdə yaşayan Azərbaycan Respublikası vətəndaşları
tərəfindən 1041 müraciət daxil olub. Fonda daxil olan müraciətlər arasında MDB
ölkələrindən (xüsusilə, Rusiya və Ukrayna vətəndaşlarından)
ünvanlanan müraciətlər üstünlük təşkil
edib. Belə ki, hesabat rübü ərzində
MDB ölkələrindən DSMF-yə 919 müraciət
göndərilib. Bu müraciətlərin
mövzusu vətəndaşların pensiya hüququnun təmin
edilməsi ilə bağlı zəruri hesab olunan müvafiq rəsmi
sənədlərin hazırlanaraq təqdim olunması, konkret hallar üçün zəruri
ikitərəfli münasibətlərin tənzimlənməsindən
ibarətdir.
Müraciətlərin sayına görə növbəti
yerdə isə Türkiyə Cümhuriyyəti gəlir. Qardaş ölkədən fonda 61 müraciət ünvanlanıb. Bu müraciətlərin mövzusu Türkiyə və
Azərbaycan respublikaları arasında sosial müdafiə sahəsində
ikitərəfli sazişə uyğun olaraq vətəndaşların
sosial sığorta və pensiya hüquqlarının
gerçəkləşdirilməsi üçün konkret tədbirlərin
görülməsi ilə bağlıdır. DSMF-yə daxil olan digər 61 müraciət isə
ayrı-ayrı xarici ölkələrin payına
düşür.
2014-cü
ilin I rübü ərzində fondun elektron ünvanına 591
müraciət daxil olmuşdur
Hazırda Azərbaycanın sığorta-pensiya sistemi
ölkə əhalisinin 40 faizindən çoxunu əhatə
edir. "Elektron hökumət" portalının
statistikasına görə, fondun göstərdiyi elektron xidmətlər
ən çox istifadə olunan xidmətlər sırasında
qərarlaşıb. İl ərzində
bu portala inteqrasiya olunan elektron xidmətlərdən 132 minə
yaxın vətəndaş yararlanmışdır. Elektron xidmətlərin ayrı-ayrı bölgələrdə
təqdimatı və bu xidmətdən yararlanma ilə
bağlı davamlı maarifləndirmə işlərinin
aparılması DSMF-nin fəaliyyətində prioritet təşkil
edir. Fondun mərkəzi məlumat bazasında 1 milyon 281
min 712 nəfər pensiyaçı və 2 milyon 750 min nəfər
sığortaolunan barədə müvafiq məlumatlar
toplanıb.
Dövlət Sosial Müdafiə Fondu tərəfindən
vətəndaşların müraciətlərinə elektron
qaydada baxılması üç istiqamət üzrə -
fondun saytında yerləşdirilmiş sual-cavab bölməsi,
vətəndaşlar tərəfindən fondun saytında
birbaşa ünvanlanan məktub və 190 nömrəli
"Çağrı Mərkəzi" vasitəsilə həyata
keçirilir.
Fondun saytında olan sual-cavab bölməsi əmək
pensiyaları, məcburi dövlət sosial sığorta
haqları və məcburi dövlət sosial sığorta
haqları hesabına verilən müavinətlər, hərbi
qulluqçulara dair pensiya və müavinət, fərdi
uçot və digər mövzuları əhatə etməklə,
vətəndaşlar tərəfindən ünvanlanmış
elektron müraciətləri cavablandırır. 1 yanvar
2014-cü il tarixindən 1 aprel 2014-cü ilədək fondun
saytının sual-cavab bölməsinə 424 sual daxil
olmuşdur Ümumilikdə 2014-cü ilin I rübü ərzində
fondun elektron ünvanına 591 müraciət, "190"
nömrəli telefon məlumat xidmətinə isə 77.482 zəng daxil olmuşdur.
Avropanın
sosial təminat təşkilatları fondun uğurlu təcrübəsindən
yararlanır
Bu gün Azərbaycanın beynəlxalq standartlara tam
cavab verən sığorta-pensiya modeli formalaşıb. Bu model
müasir dünyada sığorta-pensiya sistemləri üzrə
ən mühüm elementləri özündə birləşdirir.
Azərbaycanın sığorta-pensiya modeli
nüfuzlu beynəlxalq təşkilatlar və maliyyə
institutları tərəfindən yüksək qiymətləndirilir,
keçid dövrü ölkələri üçün bir
örnək kimi tövsiyə olunur. Ölkəmizdə
həyata keçirilən sığorta-pensiya
islahatlarının nüfuzlu beynəlxalq təşkilatlar tərəfindən
yüksək qiymətləndirilməsinin nəticəsi kimi
2013-cü ildə Azərbaycan Respublikası növbəti dəfə
inkişaf etmiş Avropa ölkələri ilə bir sırada
Beynəlxalq Sosial Təminat Assosiasiyasının Avropa Şəbəkəsinin
Rəhbər Komitəsinin üzvü seçilmişdir.
Buna misal kimi DSMF-nin 2010-cu ildə
Beynəlxalq Sosial Təminat Assosiasiyasının (BSTA) Avropa
müsabiqəsində "İnformasiya-kommunikasiya
texnologiyalarının tətbiq olunması vasitəsilə
effektiv idarəetmə" nominasiyasında qalib elan olunaraq fəxri
fərmanla təltif edilməsini
göstərmək olar. Həmin mərasimdə fəxri fərmanı
təqdim edən BSTA-nın prezidenti xanım Korazon de La Paz və
qurumun baş katibi Hans Host Konkalevski DSMF-nin İKT-nin tətbiqi
ilə səmərəli idarəetmə sahəsindəki fəaliyyətini
belə qiymətləndiriblər: "Biz ümid edirik ki, bu
nailiyyət Avropanın sosial təminat təşkilatlarının
rəhbərlərini daha da ruhlandıracaq". Sosial təminat
sahəsində mühüm tədbir olan Avropa Forumunda Azərbaycanın
ali mükafata layiq görülməsi
ölkəmizdə pensiya islahatlarının uğurla
gerçəkləşdirilməsinin əyani göstəricisi
idi. Qeyd edək ki, 2004-cü ildə Azərbaycan BSTA-nın büro üzvü,
2007-ci ildə assosiasiyanın Avropa Şəbəkəsi Rəhbər
Komitəsinin üzvü, 2013-cü ildə isə Rəhbər
Komitənin növbəti dəfə üzvü seçilib. 2011-ci ilin iyun ayında isə Bakı şəhərində
BSTA-nın Avrasiya regionu üzrə Əlaqələndirmə
Mərkəzi açılıb. Azərbaycan
assosiasiya çərçivəsində yüksək səviyyədə
müvafiq qərarların qəbul edilməsində xüsusi
rola malikdir.
Azərbaycanın sığorta-pensiya modelinin sadalanan
uğurlu nəticələri ümummilli lider Heydər
Əliyevin əhalinin sosial müdafiəsinin yenidən
qurulması strategiyasının və onun icrası sahəsində
Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyevin həyata
keçirdiyi islahatların nə qədər düzgün və
alternativsiz olduğunu təsdiqləyir. Ölkə rəhbərliyinin
siyasi iradəsi ilə fondun apardığı islahatlar
ümumən hər bir vətəndaşın gələcəyinə
etibarlı təminat yaratmaq kimi humanist və insanpərvər
bir məqsədə xidmət edir.
Rəşad BAXŞƏLİYEV,
Azərbaycan.-2014.- 4 may.- S.6.