Üçüncü Bakı
Beynəlxalq Teatr Konfransı başa çatıb
Üçüncü
Bakı Beynəlxalq Teatr Konfransı noyabrın 6-da işini
başa çatdırıb.
AzərTAc
xəbər verir ki, konfransın sonuncu günü plenar
iclaslara Azərbaycan Teatr Xadimləri İttifaqının sədri,
Xalq Artisti Azərpaşa Nemətov, teatr tənqidçisi,
“Peterburq teatr jurnalı”nın baş redaktoru Marina Dmitrevskaya,
teatr tənqidçisi, sənətşünaslıq namizədi
Aydın Talıbzadə, Hindistandan Beynəlxalq Uşaq
Teatrları Festivalının direktoru Ayşa Rau moderatorluq
ediblər.
Gün
ərzində “İran ənənəvi teatrı: təziyələrdə
rəng və hərəkətin rəmzi rolu”,
“Multikulturalizm-universal dəyərlər sistemində
teatrın yeri”, “XXI əsrin teatrında söz əməl
kimi”, “Qloballaşmış dünyada teatr”, “Multikulturalizm
İtaliyada” və digər mövzularda məruzələr
dinlənilib.
Vurğulanıb
ki, Üçüncü Bakı Beynəlxalq Teatr
Konfransının “Teatr sənətinin multikulturalizm-universal dəyərlər
sistemində yeri” mövzusu fundamental bir məsələni
gündəmə gətirib.
Teatr
mədəniyyət çarxını fırladan millərdən
biridir. Mədəniyyət özü isə siyasi nəzəriyyə
və təcrübədən təcrid oluna bilməz. Beləliklə,
mədəniyyət çarxının müxtəlif milləri,
o cümlədən dillər, memarlıq, musiqi, rəngkarlıq,
folklor tarixi və s. mövcuddur. Bütün bu millər
çarxı irəli apararkən bəşəriyyətin ən
önəmli xüsusiyyətlərini multikulturalist dəyərlərə
qovuşdurur.
Qeyd
olunub ki, XXI əsrdə ortaya çıxan yeni reallığa
bəzən üçüncü reallıq da deyirlər. Bu,
bir növ teatr dilinə rəqəmsal tərcümə
imkanları olan kiber dünyadır. Bu reallıq özü ilə
teatr dünyasına multimedia, rəqəmsal instalyasiya gətirib.
Müasir teatr zamanın diktə etdiyi mövzulara müraciət
edir. Bu sıraya müharibələr, qeyri-sabit həyat, təhtəlşüurda
saxlanılan niyyətlər, arzular, gizli əməllər və
eyiblər, gender bərabərliyi və digər mövzular
aiddir.
Hər
hansı ölkənin özünəməxsusluğunu itirmədən
qloballaşma prosesinə qoşula bilməsinə imkan yaradan
komponentlər mövcuddur. Ən yaxşı olanı
özünə hopdurmaq və özündə olanı digərlərinə
göstərməyə, verməyə hazır olmaq, hamıya
münasibətdə açıq olmaq, hər kəsə
anlaşıqlı ola biləcək ortaq və qlobal məsələləri
tapmaq və onu ifadə etmək bacarığı vacib şərtlərdəndir.
Üçüncü Bakı Beynəlxalq Teatr Konfransına yekun vuran mədəniyyət və turizm nazirinin müavini Ədalət Vəliyev iki gün ərzində aparılan müzakirələrin əhəmiyyətindən, eləcə də Azərbaycan teatrının inkişaf yolundan söz açıb. Bildirib ki, Azərbaycan xalq teatrı peşəkar səviyyədə 1873-cü ildə yaradılıb. Lakin əsl intibah isə 2006-cı ildən başlanıb. Həmin ildə postsovet məkanında ilk dəfə “Teatr və teatr fəaliyyəti haqqında” qanun qəbul olunub. Sonrakı illərdə isə “Azərbaycan teatr sənətinin inkişaf etdirilməsi haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Sərəncamı, “Azərbaycan teatrı 2009-2019-cu illərdə” Dövlət Proqramı bu sahənin inkişafına əhəmiyyətli təsir göstərib. Bu səkkiz il müddətində Azərbaycan teatrı beynəlxalq teatr təşkilatlarında uğurla təmsil olunur, bu təşkilatların Bakıda illik toplantıları keçirilir.
Vurğulanıb ki, Azərbaycanın birinci xanımı Mehriban Əliyevanın rəhbərlik etdiyi Heydər Əliyev Fondu tərəfindən həyata keçirilən irimiqyaslı layihələr ölkə mədəniyyətinin inkişafına və dünyada təbliğinə əvəzsiz töhfələr verməkdədir.
Nazir müavini onu da qeyd edib ki, teatrın yaxşı olması üçün bu sənətə böyük sevgi olmalıdır. Bu sevgi insanın daxilindən gəlməlidir. Bu zalda oturan, eləcə də mədəniyyətə xidmət edən minlərlə insan yer üzündə sülhün, bərabərliyin, əmin-amanlığın elçiləridir. Gəlin birlikdə dilimizdən, dinimizdən asılı olmayaraq bu missiyanı böyük sevgi ilə yerinə yetirək.
Hər birinizi 2016-cı ildə
keçiriləcək, növbəti, Dördüncü
Bakı Beynəlxalq Teatr Konfransına dəvət
edirəm.
Azərbaycan.-2014.- 7 noyabr.- S.5.