"Avtomobil yollarının
təhkim zolağının ölçüləri"nin
təsdiq edilməsi haqqında
Azərbaycan Respublikasının Nazirlər
Kabinetinin qərarı
¹ 317
Bakı şəhəri, 30 sentyabr 2014-cü il
"Avtomobil
yolları haqqında" Azərbaycan Respublikasının Qanununda dəyişikliklər edilməsi
barədə" Azərbaycan Respublikasının 2013-cü il 14 may tarixli
648-IVQD nömrəli Qanununun tətbiqi
haqqında" Azərbaycan Respublikası Prezidentinin
2013-cü il 2 iyul tarixli 933 nömrəli Fərmanının
1.1.6-cı yarımbəndinin icrasını təmin etmək məqsədi
ilə Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabineti qərara alır:
"Avtomobil
yollarının təhkim zolağının
ölçüləri" təsdiq edilsin
(əlavə olunur).
Artur RASİ-ZADƏ,
Azərbaycan
Respublikasının Baş naziri
Azərbaycan
Respublikası Nazirlər Kabinetinin
2014-cü il 30sentyabr tarixli
317 nömrəli qərarı ilə təsdiq edilmişdir
Avtomobil yollarının təhkim zolağının
ölçüləri
1. Ümumi müddəalar
1.1. Avtomobil yollarının təhkim
zolağının ölçüləri (bundan
sonra - sənəd) “Avtomobil
yolları haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 14-cü maddəsinin ikinci
hissəsinə əsasən müəyyən edilmişdir.
1.2. Avtomobil yollarının təhkim zolağı avtomobil yolları üçün
ayrılmış torpaq sahəsinin
tərkib hissəsi olmaqla, yol
konstruksiyasının özünün tikintisi, istifadəsi, təmiri,
saxlanılması, qorunması üçün
zəruri olan tikililərin,
mühəndisi və texniki
qurğuların, habelə müvafiq konstruktiv elementlərin (yolun
hərəkət hissəsi,
səkiləri, velosiped yolları, dayanacaqlar, suötürücü
və qoruyucu qurğular,
küvet və yol çiyni, dekorativ
yaşıllıqlar) yerləşdiyi ərazini əhatə edir.
1.3. 1-17 nömrəli
cədvəllərdə göstərilən avtomobil
yollarının təhkim zolağının
ölçüləri ümumi istifadədə
olan avtomobil
yollarının yerləşdirilməsi üçün
tələb olunan torpaq
sahələrinin enini təyin edir.
1.4. Ümumi
istifadədə olan respublika
və yerli əhəmiyyətli avtomobil yollarının yerləşdiyi
təhkim zolaqları dövlət mülkiyyətidir,
bölünməzdir və özgəninkiləşdirilə
bilməz.
2. Avtomobil yollarının təhkim
zolağının ölçüləri
2.1. Avtomobil yollarının təhkim zolağının
ölçüləri avtomobil
yollarının dərəcəsindən, hərəkət
zolağının sayından, tökmənin
hündürlüyündən və ya
qazmanın dərinliyindən, yan ehtiyatdan, torpaq
yatağının yamacının mailliyindən, eləcə
də bu sənədin 3-cü
hissəsində nəzərdə tutulan
digər şərtlərdən asılı olaraq
müəyyən edilir.
2.2. Tökmələrdə
yerləşən avtomobil
yollarının təhkim zolağının
ölçüləri 1-7 nömrəli
cədvəllərə uyğun olaraq təyin edilir.
2.3. Qazmalarda
yerləşən avtomobil
yollarının təhkim zolağının
ölçüləri 8-14 nömrəli
cədvəllərə uyğun olaraq təyin edilir.
2.4. Avtomobil yollarının kəsişmələrində
və birləşmələrində tikilən
müxtəlifsəviyyəli nəqliyyat
qovşaqlarının yerləşdirilməsi üçün
tələb olunan təhkim
zolağının ölçüləri 15
nömrəli cədvələ uyğun olaraq təyin edilir.
2.5. Avtomobil yolunun istehsalat
obyektlərinin və ayrı-ayrı tikinti
elementlərinin yerləşdirilməsi üçün
tələb olunan torpaq
sahəsi 16 nömrəli cədvələ uyğun
olaraq təyin edilir.
2.6. Avtomobil yollarının tikintisi və
yenidən qurulması işlərinin
planlaşdırılması mərhələsində,
layihə sənədləri hazırlananadək, 1 km uzunluğunda avtomobil yolunun
təhkim zolağının orta
göstəriciləri 17 nömrəli cədvələ uyğun olaraq təyin edilir.
3. Digər şərtlər
3.1. Avtomobil
yollarının təhkim zolağının
ölçüləri müəyyən edilərkən, 1-15
nömrəli cədvəllərdə göstərilən
ölçülər aşağıdakı avtomobil
yolu sahələrinə şamil
edilmir:
3.1.1. avtomobil
yollarının, o cümlədən ümumi istifadədə olmayan
avtomobil yollarının
layihələndirilməsi normalarına əsasən torpaq yatağının fərdi
layihələndirilməsi tələb olunan;
3.1.2. tökmələrdə hündürlüyün və ya
qazmalarda dərinliyin maksimal
həddi 12 metrdən çox olan;
3.1.3. körpülərə, yol ötürücülərinə və
tunellərə yanaşmalarda
yerləşən;
3.1.4. subasar (çaybasar, çaylaq)
və göllərlə (su anbarı, nohur) kəsişmə sahələrində
yerləşən;
3.1.5. dağlıq və mailliyi
200 promilledən çox olan
ərazilərdən keçən.
3.2. Avtomobil yollarının saxlanılması üzrə
işlərin icrası ilə əlaqədar lazımi
şəraitin təmin olunması üçün
1-15 nömrəli cədvəllərdə
göstərilən təhkim zolağının
ölçülərinə, əlavə olaraq
avtomobil yollarının hər iki tərəfinə eni 3
metrdən az olmayan torpaq sahələri
ayrılmalıdır.
3.3. Avtomobil yollarının təhkim zolağının 1-14
nömrəli cədvəllərdə göstərilən
ölçülərinə əlavə olaraq,
avtomobil yollarının və yol qurğularının konstruktiv
elementlərinin yerləşdirilməsi üçün
torpaq sahələrinin
ölçüləri mühəndisi araşdırmaların,
layihə sənədlərinin hazırlanması və kadastr işlərinin aparılması
zamanı hesablama yolu
ilə aşağıdakılar nəzərə alınmaqla
təyin olunur:
3.3.1. nəqliyyat qovşaqlarının tikintisi;
3.3.2. suötürücü
boruların giriş və
çıxışlarında məcranın bərkidilməsi;
3.3.3. su
axınının tənzimlənməsi üçün
dambavə digər mühəndisi qurğuların tikintisi;
3.3.4. körpülərin giriş
və çıxışlarında məcranın
düzləndirilməsi;
3.3.5. torpaq
yatağının yamaclarının
dayanıqlığının təmin edilməsi üçün bermaların tikintisi;
3.3.6. görünmə məsafəsini
təmin etmək məqsədi ilə meşə
zolağının və torpağın kəsilməsi;
3.3.7. buxarlanma
hövzələrinin yaradılması;
3.3.8. dərinliyi 1 metrdən çox olan açıq
qazmaların tikintisi;
3.3.9. avtobus
dayanacaqlarının quraşdırılması;
3.3.10. müvəqqəti istifadə xarakterli giriş,
çıxış və birləşmə
yollarının tikintisi;
3.3.11. piyada və velosiped yollarının tikintisi;
3.3.12. normativ tələblərə
uyğun olaraq, keçid-sürət və
əlavə hərəkət
zolaqlarının tikintisi;
3.3.13. avtomobil yollarının
təmiri və saxlanılmasında istifadə
olunan nəqliyyat vasitələri üçün
keçidlərin tikintisi;
3.3.14. dekorativ ağacların
əkilməsi və qoruyucu qurğuların quraşdırılması;
3.3.15. zəruri tikililərə
malik təkrarlayıcı
yol sahələrinin tikilməsi;
3.3.16. sürüşməyə, selə, uçqunlara, səs-küyə qarşı
və digər qoruyucu qurğuların quraşdırılması;
3.3.17. əlavə rəflərin
və ya eni 4 metrdən az olmayan çiyinlərin tikintisi;
3.3.18. avtomobil yollarının
istismarı üçün
nəzərdə tutulan
xətti bina və qurğuların tikintisi;
3.3.19. avtomobil yollarına xidmət üzrə xüsusi təyinatlı digər obyektlərin tikintisi.
3.4. Avtomobil
yollarının təhkim
zolağının 1-14 nömrəli
cədvəllərdə göstərilmiş
ölçüləri aşağıda
göstərilənlərinyerləşdirilməsi
üçün lazım
olan torpaq sahələrinin minimal ölçülərini
təyin edir:
3.4.1. tökmələrdə yamacların
ətəyi ilə və qazmalarda yamacların qaşları
ilə təyin edilən torpaq yatağının;
3.4.2. düzənlik ərazilərdə
tökmənin hündürlüyü
1,5 metr, dərə-təpəli
ərazilərdə tökmənin
hündürlüyü 2 metrədək
olduqda, ikitərəfli
küvetlərin və
ya ərazinin eninə mailliyi 90 promilledən çox olduqda, qazmaların yuxarı tərəfində
yerləşən birtərəfli
küvetlərin;
3.4.3. ərazinin eninə mailliyi 90promilledən çox
olduqda, qazmaların yuxarı hissəsində tikilən banketlərin və dağüstü qanovların;
3.4.4. tökmənin ətəyindən,
qazmanın qaşından,
habelə küvetlərin
xarici yamaclarının
qaşından ölçülən,
eni 1 metr olan qoruyucu zolağın.
3.5. Avtomobil
yollarının təhkim
zolağının ölçülərinin
kəsr şəklində
göstərildiyi 1-7 nömrəli
cədvəllərdə kəsrin
surətində - hündürlüyü
2 metrədək olan tökmənin kənarında
yan ehtiyatlar nəzərdə tutulmayan,
məxrəcində isə
yan ehtiyatlar nəzərə alınaraq
və bu ehtiyatın torpaq yatağının daimi konstruktiv elementi hesab edildiyi halda təhkim zolağının ölçüləri
göstərilmişdir.
3.6. Avtomobil
yollarının təhkim
zolağının 1-14 nömrəli
cədvəllərdə təyin
edilməmiş ölçüləri layihə sənədlərinin hazırlanması
zamanı hesablama yolu ilə təyin
edilir.
3.7. Avtomobil
yollarının təhkim
zolağının 1-14 nömrəli
cədvəllərdə göstərilən
ölçülərinin
hesablanması zamanı
küvetlərin aşağıdakı
parametrləri qəbul
edilir:
3.7.1. tökmələrdə yerləşən
avtomobil yolları üçün:
3.7.1.1.
küvetin forması
– üçbucaq və
trapesiyavarı;
3.7.1.2.
trapesiyavarı küvetin
dibinin eni – 0,4 metr;
3.7.1.3.
küvetin dərinliyi
– 0,6 metr;
3.7.2.
küvetlərin və
yan ehtiyatların daxili və kənar yamaclarının
mailliyi tökmənin
yamacının mailliyinə
uyğun olmalıdır;
3.7.3. qazmalarda yerləşən
avtomobil yolları üçün:
3.7.3.1. küvetin forması –
üçbucaq və
trapesiyavarı;
3.7.3.2. trapesiyavarı küvetin
dibinin eni – 0,4 metr;
3.7.3.3. küvetin dərinliyi
– torpaq yatağının
qaşından 1,2 metr;
3.7.4. küvetlərin daxili
yamaclarının mailliyi
avtomobil yollarının
müvafiq dərəcəsinə
əsasən tikilən
tökmənin yamacının
mailliyinə uyğun olmalıdır.
3.8. Hərəkət
zolaqlarının sayı
8-dən çox olan
I dərəcəli avtomobil
yollarının təhkim
zolağının ölçüləri, bu sənədin
tələbləri nəzərə
alınmaqla hesablama yolu ilə təyin
edilir.
Tökmələrdə yerləşən
I dərəcəli, səkkiz
hərəkət zolaqlı
avtomobil yollarının
təhkim zolağının
ölçüləri (metrlə)
1 nömrəli cədvəl
Tökmə-nin hündür-lüyü(metrlə) |
Düzənlik ərazilərdə,
eninə maillik 0-90 promille olduqda |
Dərə-təpəli ərazilərdə, eninə maillik 90 promilledən
çox olduqda |
|||||||||
torpaq yatağının yamacının
dikliyi (mailliyi) |
|||||||||||
sabit |
dəyişkən |
sabit |
dəyişkən |
||||||||
1:4 |
1:3 |
1:2 |
1:1,75 və 1:2 |
1:1,5 və 1:1,75 |
1:4 |
1:3 |
1:2 |
1:1,75 və 1:2 |
1:1,5 və 1:1,75 |
||
1 |
61 81 |
58 76 |
54 72 |
54 72 |
53 71 |
81 91 |
72 79 |
66 73 |
64 71 |
63 70 |
|
1,5 |
65 115 |
61 109 |
56 101 |
55 100 |
54 98 |
83 101 |
73 90 |
66 82 |
65 81 |
63 79 |
|
2 |
61 155 |
57 144 |
53 134 |
52 131 |
51 127 |
86 105 |
74 99 |
66 91 |
65 90 |
63 88 |
|
3 |
- |
- |
57 |
55 |
54 |
- |
- |
69 |
66 |
63 |
|
4 |
- |
- |
61 |
59 |
57 |
- |
- |
73 |
70 |
66 |
|
5 |
- |
- |
65 |
62 |
60 |
- |
- |
77 |
73 |
69 |
|
6 |
- |
- |
69 |
66 |
63 |
- |
- |
81 |
77 |
72 |
|
7 |
- |
- |
73 |
70 |
66 |
- |
- |
85 |
81 |
76 |
|
8 |
- |
- |
77 |
74 |
70 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
9 |
- |
- |
81 |
78 |
73 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
10 |
- |
- |
85 |
82 |
77 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
11 |
- |
- |
89 |
86 |
80 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
12 |
- |
- |
93 |
90 |
84 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tökmələrdə yerləşən I
dərəcəli, altı hərəkət zolaqlı avtomobil yollarının təhkim
zolağının ölçüləri (metrlə)
2 nömrəli cədvəl
|
Düzənlik ərazilərdə,
eninə maillik
0-90promille olduqda |
Dərə-təpəli ərazilərdə,
eninə maillik 90
promilledən çox
olduqda |
|
||||||||
Tökmənin hündürlüyü (metrlə) |
|
||||||||||
torpaq yatağının yamacının dikliyi ( mailliyi) |
|
||||||||||
sabit |
dəyişkən |
sabit |
dəyişkən |
|
|||||||
1:4 |
1:3 |
1:2 |
1:1,75 və 1:2 |
1:1,5 və 1:1,75 |
1:4 |
1:3 |
1:2 |
1:1,75 və 1:2 |
1:1,5 və 1:1,75 |
|
|
1 |
52 69 |
50 66 |
47 62 |
46 61 |
45 60 |
70 80 |
62 70 |
57 63 |
55 60 |
54 59 |
|
1,5 |
56 101 |
53 95 |
49 89 |
48 85 |
47 84 |
72 90 |
64 80 |
57 70 |
56 69 |
54 67 |
|
2 |
53 135 |
49 125 |
45 114 |
44 111 |
43 109 |
74 100 |
65 90 |
57 80 |
57 78 |
55 76 |
|
3 |
- |
- |
49 |
48 |
46 |
- |
- |
61 |
56 |
56 |
|
4 |
- |
- |
53 |
51 |
49 |
- |
- |
65 |
60 |
58 |
|
5 |
- |
- |
57 |
54 |
52 |
- |
- |
69 |
64 |
61 |
|
6 |
- |
- |
61 |
58 |
55 |
- |
- |
73 |
68 |
64 |
|
7 |
- |
- |
65 |
62 |
58 |
- |
- |
77 |
72 |
68 |
|
8 |
- |
- |
69 |
66 |
62 |
- |
- |
81 |
76 |
71 |
|
9 |
- |
- |
73 |
70 |
66 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
10 |
- |
- |
77 |
74 |
69 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
11 |
- |
- |
81 |
78 |
72 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
12 |
- |
- |
85 |
82 |
76 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
Tökmələrdə yerləşən I
dərəcəli, dörd
hərəkət zolaqlı avtomobil
yollarının təhkim zolağının
ölçüləri (metrlə)
3 nömrəli cədvəl
Tökmənin hündürlüyü (metrlə) |
Düzənlik ərazilərdə,
eninə maillik 0-90promilleolduqda |
Dərə-təpəli
ərazilərdə, eninə maillik 90
promilledənçox olduqda |
|||||||||
torpaq yatağının yamacının dikliyi ( mailliyi) |
|||||||||||
sabit |
dəyişkən |
sabit |
dəyişkən |
||||||||
1:4 |
1:3 |
1:2 |
1:1,75 və 1:2 |
1:1,5 və 1:1,75 |
1:4 |
1:3 |
1:2 |
1:1,75 və 1:2 |
1:1,5 və 1:1,75 |
||
1 |
46 58 |
43 55 |
39 51 |
32 50 |
38 49 |
59 68 |
54 62 |
48 54 |
46 52 |
45 50 |
|
1,5 |
50 86 |
46 80 |
41 73 |
40 70 |
39 69 |
61 77 |
55 70 |
48 62 |
47 60 |
46 58 |
|
2 |
46 116 |
42 106 |
38 95 |
37 92 |
36 90 |
65 89 |
57 79 |
51 72 |
49 69 |
49 67 |
|
3 |
- |
- |
42 |
40 |
39 |
- |
- |
51 |
50 |
47 |
|
4 |
- |
- |
46 |
44 |
42 |
- |
- |
55 |
53 |
50 |
|
5 |
- |
- |
50 |
47 |
45 |
- |
- |
59 |
57 |
54 |
|
6 |
- |
- |
54 |
51 |
48 |
- |
- |
63 |
61 |
57 |
|
7 |
- |
- |
58 |
55 |
52 |
- |
- |
67 |
65 |
61 |
|
8 |
- |
- |
62 |
59 |
55 |
- |
- |
71 |
69 |
64 |
|
9 |
- |
- |
66 |
63 |
59 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
10 |
- |
- |
70 |
67 |
62 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
11 |
- |
- |
74 |
71 |
65 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
12 |
- |
- |
78 |
75 |
69 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tökmələrdə yerləşən II
dərəcəli, iki
hərəkət zolaqlı avtomobil
yollarının təhkim zolağının
ölçüləri (metrlə)
4 nömrəli cədvəl
|
Düzənlik ərazilərdə,
eninə maillik
0-90promille olduqda |
Dərə-təpəli ərazilərdə,
eninə maillik 90
promilledənçox olduqda |
|
||||||||||
Tökmənin hündürlüyü (metrlə) |
|
||||||||||||
torpaq yatağının yamacının mailliyi |
|
||||||||||||
sabit |
dəyişkən |
sabit |
dəyişkən |
|
|||||||||
1:4 |
1:3 |
1:2 |
1:1,75 və 1:2 |
1:1,5 və 1:1,75 |
1:4 |
1:3 |
1:2 |
1:1,75 və 1:2 |
1:1,5 və 1:1,75 |
|
|||
1 |
34 43 |
30 37 |
27 33 |
26 32 |
25 31 |
42 52 |
36 41 |
33 38 |
33 38 |
32 37 |
|
||
1,5 |
38 61 |
33 54 |
29 47 |
28 45 |
27 44 |
46 59 |
37 47 |
35 43 |
35 43 |
33 41 |
|
||
2 |
33 75 |
29 67 |
25 59 |
24 56 |
23 54 |
51 70 |
39 57 |
38 52 |
36 50 |
35 49 |
|
||
3 |
- |
- |
29 |
28 |
26 |
- |
- |
38 |
36 |
34 |
|
||
4 |
- |
- |
33 |
31 |
29 |
- |
- |
42 |
40 |
37 |
|
||
5 |
- |
- |
37 |
35 |
32 |
- |
- |
46 |
44 |
40 |
|
||
6 |
- |
- |
41 |
38 |
35 |
- |
- |
50 |
48 |
44 |
|
||
7 |
- |
- |
45 |
42 |
39 |
- |
- |
54 |
52 |
47 |
|
||
8 |
- |
- |
49 |
46 |
42 |
- |
- |
58 |
56 |
51 |
|
||
9 |
- |
- |
53 |
50 |
46 |
- |
- |
62 |
60 |
54 |
|
||
10 |
- |
- |
57 |
54 |
49 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
||
11 |
- |
- |
61 |
58 |
53 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
||
12 |
- |
- |
65 |
62 |
56 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tökmələrdə yerləşən III
dərəcəli, iki
hərəkət zolaqlı avtomobil
yollarının təhkim zolağının
ölçüləri
5 nömrəli cədvəl
|
Düzənlik ərazilərdə,
eninə maillik
0-90promille olduqda |
Dərə-təpəli ərazilərdə,
eninə maillik
90 promilledən çox
olduqda |
|
||||||||
Tökmənin hündürlüyü (metrlə) |
|
||||||||||
torpaq yatağının yamacının mailliyi |
|
||||||||||
sabit |
dəyişkən |
sabit |
dəyişkən |
|
|||||||
1:4 |
1:3 |
1:2 |
1:1,75 və 1:2 |
1:1,5 və 1:1,75 |
1:4 |
1:3 |
1:2 |
1:1,75 və 1:2 |
1:1,5 və 1:1,75 |
|
|
1 |
31 40 |
27 35 |
24 31 |
23 29 |
22 26 |
39 42 |
33 38 |
30 34 |
29 33 |
28 33 |
|
1,5 |
35 57 |
30 50 |
26 43 |
24 40 |
24 39 |
43 53 |
36 45 |
32 41 |
31 39 |
30 38 |
|
2 |
30 70 |
26 64 |
22 58 |
21 54 |
20 51 |
48 63 |
36 50 |
34 46 |
33 45 |
31 43 |
|
3 |
- |
- |
26 |
25 |
23 |
- |
- |
35 |
33 |
32 |
|
4 |
- |
- |
30 |
28 |
26 |
- |
- |
39 |
37 |
35 |
|
5 |
- |
- |
34 |
32 |
29 |
- |
- |
43 |
41 |
38 |
|
6 |
- |
- |
38 |
35 |
32 |
- |
- |
47 |
45 |
41 |
|
7 |
- |
- |
42 |
39 |
36 |
- |
- |
52 |
49 |
45 |
|
8 |
- |
- |
46 |
43 |
39 |
- |
- |
56 |
53 |
48 |
|
9 |
- |
- |
50 |
47 |
43 |
- |
- |
60 |
56 |
52 |
|
10 |
- |
- |
54 |
51 |
47 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
11 |
- |
- |
58 |
55 |
50 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
12 |
- |
- |
62 |
59 |
53 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
Tökmələrdə yerləşən IV
dərəcəli, iki
hərəkət zolaqlı avtomobil
yollarının təhkim zolağının
ölçüləri
6 nömrəli cədvəl
|
Düzənlik ərazilərdə,
eninə maillik 0-90promille olduqda |
Dərə-təpəli ərazilərdə,
eninə maillik 90 promilledən çox
olduqda |
|
|||||||
Tökmənin hündürlüyü (metrlə) |
|
|||||||||
torpaq yatağının yamacının mailliyi |
|
|||||||||
sabit |
dəyişkən |
sabit |
dəyişkən |
|
||||||
1:3 |
1:2 |
1:1,75 və 1:2 |
1:1,5 və 1:1,75 |
1:3 |
1:2 |
1:1,75 və 1:2 |
1:1,5 və 1:1,75 |
|
||
1 |
25 33 |
22 29 |
21 28 |
20 27 |
30 36 |
29 34 |
29 34 |
28 33 |
|
|
1,5 |
28 48 |
24 41 |
23 39 |
22 37 |
33 44 |
31 42 |
30 39 |
29 37 |
|
|
2 |
24 60 |
20 54 |
19 51 |
18 48 |
37 51 |
33 46 |
32 44 |
30 49 |
|
|
3 |
- |
24 |
23 |
21 |
- |
35 |
33 |
30 |
|
|
4 |
- |
28 |
26 |
24 |
- |
39 |
37 |
34 |
|
|
5 |
- |
32 |
30 |
27 |
- |
43 |
41 |
37 |
|
|
6 |
- |
36 |
34 |
31 |
- |
47 |
45 |
41 |
|
|
7 |
- |
40 |
38 |
34 |
- |
49 |
48 |
45 |
|
|
8 |
|
44 |
42 |
38 |
- |
53 |
51 |
47 |
|
|
9 |
- |
48 |
46 |
41 |
- |
57 |
54 |
49 |
|
|
10 |
- |
52 |
50 |
45 |
- |
- |
- |
- |
|
|
11 |
- |
56 |
53 |
48 |
- |
- |
- |
- |
|
|
12 |
- |
60 |
57 |
51 |
- |
- |
- |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tökmələrdə yerləşən V
dərəcəli, bir
hərəkət zolaqlı avtomobil
yollarının təhkim zolağının
ölçüləri
7 nömrəli cədvəl
|
Düzənlik ərazilərdə,
eninə maillik 0-90promille olduqda |
Dərə-təpəli ərazilərdə,
eninə maillik
90promilledən çox olduqda |
|
|||||||
Tökmənin hündürlüyü (metrlə) |
|
|||||||||
torpaq yatağının yamacının mailliyi |
|
|||||||||
sabit |
dəyişkən |
sabit |
dəyişkən |
|
||||||
1:3 |
1:2 |
1:1,75 və 1:2 |
1:1,5 və 1:1,75 |
1:3 |
1:2 |
1:1,75 və 1:2 |
1:1,5 və 1:1,75 |
|
||
1 |
23 32 |
21 28 |
19 26 |
18 25 |
18 34 |
27 32 |
27 32 |
26 30 |
|
|
1,5 |
26 46 |
22 39 |
21 36 |
20 34 |
31 48 |
28 38 |
28 37 |
26 35 |
|
|
2 |
22 57 |
18 51 |
17 48 |
16 45 |
35 50 |
29 43 |
28 41 |
27 39 |
|
|
3 |
- |
22 |
20 |
19 |
- |
33 |
30 |
29 |
|
|
4 |
- |
26 |
24 |
22 |
- |
37 |
34 |
31 |
|
|
5 |
- |
30 |
27 |
25 |
- |
41 |
38 |
35 |
|
|
6 |
- |
34 |
31 |
28 |
- |
45 |
42 |
38 |
|
|
7 |
- |
38 |
35 |
32 |
- |
48 |
45 |
42 |
|
|
8 |
- |
42 |
39 |
35 |
- |
52 |
48 |
45 |
|
|
9 |
- |
46 |
43 |
39 |
- |
56 |
52 |
48 |
|
|
10 |
- |
50 |
47 |
42 |
- |
- |
- |
- |
|
|
11 |
- |
54 |
51 |
46 |
- |
- |
- |
- |
|
|
12 |
- |
58 |
55 |
49 |
- |
- |
- |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Qazmalarda yerləşən I dərəcəli, səkkiz
hərəkət zolaqlı avtomobil
yollarının təhkim zolağının
ölçüləri
8 nömrəli cədvəl
Qazmanın dərinliyi(metrlə) |
Düzənlik ərazilərdə,
eninə maillik 0-90 promille olduqda |
Dərə-təpəli ərazilərdə,
eninə maillik 90promilledən
çox olduqda |
||||
torpaq yatağının yamacının mailliyi |
||||||
1:2 |
1:1,75 |
1:1,5 |
1:2 |
1:1,75 |
1:1,5 |
|
1 |
57 |
56 |
55 |
73 |
71 |
70 |
2 |
61 |
59 |
58 |
73 |
71 |
70 |
3 |
65 |
63 |
61 |
75 |
75 |
72 |
4 |
69 |
67 |
64 |
80 |
78 |
75 |
5 |
73 |
70 |
67 |
85 |
82 |
78 |
6 |
77 |
74 |
70 |
90 |
86 |
81 |
7 |
81 |
78 |
73 |
- |
- |
84 |
8 |
85 |
81 |
76 |
- |
- |
- |
9 |
89 |
84 |
79 |
- |
- |
- |
10 |
93 |
87 |
82 |
- |
- |
- |
11 |
97 |
91 |
85 |
- |
- |
- |
12 |
101 |
94 |
88 |
- |
- |
- |
Qazmalarda yerləşən I dərəcəli, altı
hərəkət zolaqlı avtomobil
yollarının təhkim zolağının
ölçüləri
9 nömrəli cədvəl
Qazmanın dərinliyi(metrlə) |
Düzənlik ərazilərdə,
eninə maillik
0-90promille olduqda |
Dərə-təpəli ərazilərdə,
eninə maillik
90promilledən çox olduqda |
|||||
torpaq yatağının yamacının mailliyi |
|||||||
1:2 |
1:1,75 |
1:1,5 |
1:2 |
1:1,75 |
1:1,5 |
||
1 |
49 |
48 |
47 |
60 |
59 |
57 |
|
2 |
53 |
52 |
50 |
65 |
63 |
61 |
|
3 |
58 |
56 |
53 |
69 |
66 |
64 |
|
4 |
62 |
59 |
56 |
74 |
70 |
67 |
|
5 |
66 |
62 |
59 |
78 |
73 |
70 |
|
6 |
70 |
66 |
63 |
83 |
77 |
73 |
|
7 |
74 |
70 |
66 |
- |
81 |
77 |
|
8 |
78 |
73 |
69 |
- |
- |
- |
|
9 |
83 |
77 |
72 |
- |
- |
- |
|
10 |
87 |
80 |
75 |
- |
- |
- |
|
11 |
91 |
83 |
78 |
- |
- |
- |
|
12 |
95 |
87 |
81 |
- |
- |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Qazmalarda yerləşən I dərəcəli, dörd
hərəkət zolaqlı avtomobil
yollarının təhkim zolağının
ölçüləri
10 nömrəli cədvəl
Qazmanın dərinliyi (metrlə) |
Düzənlik ərazilərdə,
eninə maillik
0-90promille olduqda |
Dərə-təpəli ərazilərdə,
eninə maillik
90promilledən çox olduqda |
|||||
torpaq yatağının yamacının mailliyi |
|||||||
1:2 |
1:1,75 |
1:1,5 |
1:2 |
1:1,75 |
1:1,5 |
||
1 |
42 |
41 |
40 |
51 |
50 |
43 |
|
2 |
46 |
44 |
43 |
55 |
54 |
52 |
|
3 |
50 |
48 |
46 |
60 |
57 |
55 |
|
4 |
54 |
52 |
49 |
64 |
61 |
58 |
|
5 |
58 |
56 |
52 |
68 |
64 |
61 |
|
6 |
62 |
59 |
55 |
72 |
68 |
64 |
|
7 |
66 |
62 |
58 |
76 |
72 |
67 |
|
8 |
70 |
66 |
61 |
- |
- |
- |
|
9 |
74 |
69 |
64 |
- |
- |
- |
|
10 |
78 |
73 |
67 |
- |
- |
- |
|
11 |
82 |
76 |
70 |
- |
- |
- |
|
12 |
86 |
79 |
73 |
- |
- |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Qazmalarda yerləşən II dərəcəli, iki
hərəkət zolaqlı avtomobil
yollarının təhkim zolağının
ölçüləri
11 nömrəli cədvəl
Qazmanın dərinliyi (metrlə) |
Düzənlik ərazilərdə,
eninə maillik 0-90 promille olduqda |
Dərə-təpəli ərazilərdə,
eninə maillik
90 promilledən çox
olduqda |
|||||
torpaq yatağının yamacının mailliyi |
|||||||
1:2 |
1:1,75 |
1:1,5 |
1:2 |
1:1,75 |
1:1,5 |
||
1 |
29 |
28 |
27 |
39 |
38 |
37 |
|
2 |
33 |
32 |
30 |
43 |
42 |
40 |
|
3 |
37 |
35 |
33 |
47 |
45 |
43 |
|
4 |
41 |
39 |
36 |
51 |
49 |
46 |
|
5 |
45 |
42 |
39 |
55 |
52 |
49 |
|
6 |
49 |
46 |
42 |
59 |
56 |
52 |
|
7 |
53 |
49 |
45 |
63 |
59 |
55 |
|
8 |
57 |
53 |
48 |
67 |
63 |
58 |
|
9 |
61 |
56 |
51 |
- |
66 |
61 |
|
10 |
65 |
60 |
54 |
- |
- |
- |
|
11 |
69 |
63 |
57 |
- |
- |
- |
|
12 |
73 |
67 |
60 |
- |
- |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Qazmalarda yerləşən III dərəcəli, iki
hərəkət zolaqlı avtomobil
yollarının təhkim zolağının
ölçüləri
12 nömrəli cədvəl
Qazmanın dərinliyi (metrlə) |
Düzənlik ərazilərdə,
eninə maillik 0-90 promille olduqda |
Dərə-təpəli ərazilərdə,
eninə maillik
90promilledən çox olduqda |
|||||
torpaq yatağının yamacının mailliyi |
|||||||
1:2 |
1:1,75 |
1:1,5 |
1:2 |
1:1,75 |
1:1,5 |
||
1 |
26 |
25 |
24 |
35 |
34 |
33 |
|
2 |
30 |
29 |
27 |
39 |
38 |
36 |
|
3 |
34 |
32 |
30 |
43 |
41 |
39 |
|
4 |
38 |
36 |
33 |
47 |
45 |
42 |
|
5 |
42 |
39 |
36 |
51 |
48 |
45 |
|
6 |
46 |
43 |
39 |
55 |
52 |
48 |
|
7 |
50 |
46 |
42 |
59 |
55 |
51 |
|
8 |
54 |
50 |
45 |
- |
59 |
54 |
|
9 |
58 |
53 |
48 |
- |
- |
- |
|
10 |
62 |
57 |
51 |
- |
- |
- |
|
11 |
66 |
60 |
54 |
- |
- |
- |
|
12 |
70 |
64 |
57 |
- |
- |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Qazmalarda yerləşən IV dərəcəli, iki
hərəkət zolaqlı avtomobil
yollarının təhkim zolağının
ölçüləri
13 nömrəli cədvəl
Qazmanın dərinliyi (metrlə) |
Düzənlik ərazilərdə,
eninə maillik
0-90promille olduqda |
Dərə-təpəli ərazilərdə,
eninə maillik
90 promilledən çox
olduqda |
|||||
torpaq yatağının yamacının mailliyi |
|||||||
1:2 |
1:1,75 |
1:1,5 |
1:2 |
1:1,75 |
1:1,5 |
||
1 |
24 |
23 |
22 |
36 |
35 |
33 |
|
2 |
28 |
27 |
25 |
40 |
38 |
36 |
|
3 |
32 |
30 |
28 |
44 |
42 |
39 |
|
4 |
36 |
34 |
31 |
48 |
45 |
42 |
|
5 |
40 |
37 |
34 |
52 |
49 |
45 |
|
6 |
44 |
41 |
37 |
56 |
52 |
48 |
|
7 |
48 |
44 |
40 |
59 |
55 |
51 |
|
8 |
52 |
48 |
43 |
63 |
59 |
54 |
|
9 |
56 |
51 |
46 |
67 |
62 |
57 |
|
10 |
60 |
55 |
49 |
- |
- |
60 |
|
11 |
64 |
58 |
52 |
- |
- |
- |
|
12 |
68 |
62 |
55 |
- |
- |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Qazmalarda yerləşən V dərəcəli, bir
hərəkət zolaqlı avtomobil
yollarının təhkim zolağının
ölçüləri
14 nömrəli cədvəl
Qazmanın dərinliyi (metrlə) |
Düzənlik ərazilərdə,
eninə maillik 0-90 promille olduqda |
Dərə-təpəli ərazilərdə,
eninə maillik 90 promilledən çox olduqda |
|||||
torpaq yatağının yamacının mailliyi |
|||||||
1:2 |
1:1,75 |
1:1,5 |
1:2 |
1:1,75 |
1:1,5 |
||
1 |
22 |
21 |
20 |
33 |
32 |
30 |
|
2 |
26 |
25 |
23 |
37 |
36 |
33 |
|
3 |
30 |
28 |
26 |
41 |
39 |
36 |
|
4 |
34 |
32 |
29 |
45 |
43 |
39 |
|
5 |
38 |
35 |
32 |
49 |
46 |
42 |
|
6 |
42 |
39 |
35 |
52 |
50 |
45 |
|
7 |
46 |
42 |
38 |
56 |
53 |
48 |
|
8 |
50 |
46 |
41 |
60 |
56 |
51 |
|
9 |
54 |
49 |
44 |
- |
60 |
54 |
|
10 |
58 |
53 |
47 |
- |
- |
- |
|
11 |
62 |
56 |
50 |
- |
- |
- |
|
12 |
66 |
60 |
53 |
- |
- |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Avtomobil yollarının birləşmə və
kəsişmələrindəmüxtəlifsəviyyəli yol qovşaqlarının
yerləşdirilməsi üçün
tələb olunan torpaq
sahəsinin ölçüləri
15 nömrəli cədvəl
Hərəkət zolaqlarının
sayı |
Müxtəlifsəviyyəli yol qovşaqlarının
yerləşdirilməsi üçün
tələb olunan torpaq
sahələri, ha |
|||||||
yol kəsişmələrində
hərəkət zolaqlarının sayından asılı olaraq |
yol birləşmələrində,
hərəkət zolaqlarının sayından asılı olaraq |
|||||||
8 |
6 |
4 |
2 |
8 |
6 |
4 |
2 |
|
8 |
50 |
45 |
35 |
30 |
35 |
25 |
20 |
15 |
6 |
45 |
35 |
30 |
25 |
25 |
20 |
15 |
12 |
4 |
35 |
30 |
25 |
20 |
20 |
15 |
12 |
10 |
2 |
30 |
25 |
20 |
15 |
15 |
12 |
10 |
7 |
Qeyd. Bu
cədvəldə göstərilən sahələr iki avtomobil yolunun
kəsişməsində və birləşməsində
nəqliyyat qovşaqlarının yerləşməsi üçün torpaqayırmanı təyin edir. Üç və daha çox avtomobil yolunun
kəsişmələrində və
birləşmələrində nəqliyyat
qovşaqlarının yerləşməsi üçün torpaq
sahələrinin ölçüləri layihə
sənədlərinin hazırlanması zamanı hesablama yolu ilə
təyin olunur.
İstehsalat obyektlərinin və avtomobil
yollarının ayrı-ayrı tikinti
elementlərinin yerləşdirilməsi üçün
tələb olunan torpaq
sahəsinin ölçüləri
16 nömrəli cədvəl
Sıra ¹-si |
İstehsalat obyektlərinin və avtomobil
yollarının ayrı-ayrı tikinti
elementləri |
Ərazinin sahəsi (ha) |
1. |
Yol xidmətinin xətti bina
və qurğular kompleksi
(inzibati-məişət korpusu, qarajlar, talvarlar, dayanacaqlar, mexaniki-təmir emalatxanaları, anbarlar, yanacaqdoldurma
məntəqələri, keçidlər, çəpər
və darvaza, mühəndis-kommunikasiya
kompleksləri və s.) |
2,8 |
2. |
Yol xidmətinin kənarda
yerləşən xətti bina və
qurğuları (inzibati korpus,
məişət otaqları, anbarlar, istehsalat sahələri,
asfaltqarışdıran qurğular, qarajlar, talvarlar, dayanacaqlar, emalatxanalar,
keçidlər, çəpər və darvaza,
vaqon-yeməkxana, vaqon-hamam, quyu, mühəndis-kommunikasiya kompleksləri
və s.) |
1 |
3. |
Qum, duz və buzlaşmaya qarşı materiallar
bazası (o cümlədən, istehsalat sahəsi, dalan
dəmir yolu, çəpər, darvaza və s. ) |
0,5 |
4. |
Avtobus dayanacağı (açıq,
yarımaçıq və bağlı avtopavilyon,
minik meydançası, məlumat
lövhəsi və zibil qutusu): sürət-keçid
zolağı olduqa sürət-keçid
zolağı olmadıqda |
0,15 0,03 |
5. |
Çəki
və qabarit nəzarət
məntəqəsi (yük-nəqliyyat vasitələrinin
dayanması üçün meydança olmadıqda) |
0,1 |
6. |
Yol-patrul xidmətinin
stasionar postu (dayanacaq meydançası
olduqda) |
0,1 |
Qeydlər:1.
Mühəndis axtarışlarının və layihə
sənədlərinin hazırlanması zamanı avtomobil yollarının
dərəcəsindən və hərəkət
şiddətindən asılı olaraq torpaq sahəsinin ölçüləri
artırıla bilər.
2. Torpaq sahəsinin seçilmə aktının
hazırlanması zamanı (avtomobil
yollarının və yol
qurğularının yerləşdirilməsinin ilkin razılaşdırılması
ərəfəsində, eləcə də kadastr
işlərinin aparılması zamanı) layihə
sənədlərinə daxil edilən
tələblər və şərtlərdə nəzərdə tutulan kənar
mühəndis şəbəkəsinin, artezian
quyularının, sutəmizləyici qurğuların,
qazanxanaların, mühafizə tikililərinin, yanğına
qarşı zolaqların, yol
ötürücülərinin, piyada
keçidlərinin və digər bina
və tikililərin yerləşdirilməsi üçün
əlavə olaraq torpaq
sahələrinin ölçüləri və yeri təyin edilir.
Avtomobil yollarının tikintisi və
yenidən qurulması işlərinin
layihələndirilməsi zamanı 1 km uzunluğunda avtomobil
yollarının təhkim zolağının orta
ölçüləri
17 nömrəli cədvəl
Avto-mobil yolları-nın
dərəcə-ləri/hərəkət
zolaqla-rının sayı |
Təhkim zolağının ümumi sahəsi(ha) |
|||||||
kənd təsərrüfatı
əhəmiyyətli torpaqlarda |
kənd təsərrüfatı üçün yararsız torpaqlarda |
|||||||
yer şəraitində, eninə
maillik 0-dan 1:20-dək |
yer şəraitində, eninə
maillik 1:20-dən 1:10-dək |
yer şəraitində, eninə
maillik 0-dan 1:20-dək |
yer şəraitində, eninə
maillik 1:20-dən 1:10-dək |
|||||
müd-dətsiz |
müvəq-qəti |
müd-dətsiz |
müvəq-qəti |
müd-dətsiz |
müvəq-qəti |
müd-dətsiz |
müvəq-qəti |
|
I / 8 zolaqlı |
6,3 |
1,8 |
6,4 |
1,8 |
7,4 |
2,3 |
7,5 |
2,3 |
I / 6 zolaqlı |
5,5 |
1,7 |
5,6 |
1,7 |
6,4 |
2,2 |
6,5 |
2,2 |
I / 4 zolaqlı |
4,7 |
1,6 |
4,8 |
1,6 |
5,5 |
2,1 |
5,6 |
2,1 |
II / 2 zolaqlı |
3,1 |
1,4 |
3,2 |
1,4 |
3,9 |
2 |
4 |
2 |
III / 2 zolaqlı |
2,6 |
1,3 |
2,8 |
1,3 |
3,6 |
2 |
3,8 |
2 |
IV / 2 zolaqlı |
2,4 |
1,3 |
2,5 |
1,3 |
3,5 |
2 |
3,6 |
2 |
V / 1 zolaqlı |
2,1 |
1,2 |
2,2 |
1,2 |
3,3 |
2 |
3,4 |
2 |
Qeydlər:1. Avtomobil yolları üçün
torpaq sahələrinin müddətsiz (daimi) ayrılmasının orta
göstəricilərinin tərkibinə avtomobil
yollarının və yol
qurğularının konstruktiv
elementlərinin yerləşdirilməsinə lazım olan torpaq sahələri daxil edilməmişdir. Göstərilən
qurğuların tikintisi üçün
tələb olunan torpaq
sahələri əlavə nəzərə
alınmalıdır.
2. Cədvəldə
göstərilən müvəqqəti istifadə üçün nəzərdə tutulan torpaq
sahələrinin tərkibinə yalnız bitki
qatının götürülməsinə və
saxlanılmasına lazım olan torpaq zolağı və onun
daşınmasında istifadə edilən nəqliyyat
vasitələrinin hərəkət zolağı daxildir.
Azərbaycan.
- 2014.- 12 oktyabr.- S. 1.