Səhiyyə müəssisələrinin
və həkimlərin fəaliyyətinin gücləndirilməsi
üçün stimullaşdırma mexanizmi təkmilləşdirilməlidir
Səhiyyə
müəssisələrinin və həkimlərin fəaliyyətinin
gücləndirilməsi üçün stimullaşdırma
mexanizmi təkmilləşdirilməlidir. Məqsəd ondan
ibarətdir ki, tibb sahəsində çalışanların
tələbatları daha yaxşı ödənilsin.
İcbari tibbi sığorta sisteminə keçilməsi həm
də bu vəzifənin öhdəsindən gəlmək
üçün əlverişli imkanlar yarada bilər.
AzərTAc
xəbər verir ki, bu sözləri oktyabrın 23-də
Bakıda “Regionda səhiyyənin maliyyələşdirilməsi
sisteminin islahatı və Azərbaycan üçün
seçimlər” mövzusunda keçirilən seminarda Yeni Azərbaycan
Partiyası sədrinin müavini-icra katibi, Baş nazirin
müavini Əli Əhmədov çıxışı
zamanı deyib.
Baş
nazirin müavini Azərbaycanda səhiyyə sahəsində əldə
olunmuş nailiyyətlərdən danışıb. Qeyd edib
ki, son 10 il ərzində səhiyyə sahəsində
böyük islahatlar aparılıb, irəliləyiş əldə
olunub. Azərbaycanda ən müasir xəstəxanalar,
müalicə obyektləri yaradılıb. Bu tibb müəssisələri
müasir tibbi avadanlıqlarla təchiz edilib. Bütün
bunlar dövlətimizin vətəndaşların
sağlamlığına göstərdiyi diqqətin nəticəsidir.
Həkimlərin, tibbi personalın peşəkarlığının
artırılması sahəsində də ciddi işlər
görülür. Bütün bu görülən işlər
Azərbaycanda səhiyyə sahəsində aparılan
islahatlarda yeni bir mərhələyə keçmək
üçün etibarlı bir baza və əsas yaradıb. Bu
da səhiyyənin maliyyələşdirilməsi sisteminin təkmilləşdirilməsi,
yeni metodlardan istifadə edilməsi ilə əlaqədardır.
Biz bunu icbari tibbi sığorta deyərik. Ölkədə
icbari tibbi sığortanın tətbiqi ilə əlaqədar
müəyyən qanunvericilik bazası var, yeni normativ
hüquqi sənədlərin hazırlanması istiqamətdə
işlər görülür və bu sahədə beynəlxalq
təcrübə öyrənilir.
“Ölkəmizdə
icbari tibbi sığortanın tətbiq edilməsi məqsəd
olaraq qiymətləndirilmir. Bu, vasitədir və onun tətbiq
edilməsi vasitəsilə qarşımıza 3 vəzifə
qoymuşuq. Bunlardan birincisi dövlətin
ayırdığı vəsaitlərdən daha səmərəli
istifadə olunmasıdır. Buna nail ola bilsək, səhiyyə
sahəsində daha yüksək keyfiyyətin əldə edilməsi
üçün əlavə imkan yaranar. İkinci məqsəd
səhiyyə xidmətinin keyfiyyətinin artırılması
üçün əlavə maliyyə mənbələrinin
axtarılmasıdır. Azərbaycan dövləti səhiyyənin
maliyyələşməsi üçün öz imkanları
daxilində vəsait ayırır, ölkənin artan
imkanları bu vəsaitlərin artmasında əks olunur. Amma
müasir şəraitdə bütün səhiyyə xərclərinin
hamısını yalnız dövlət vəsaitləri
hesabına maliyyələşməsinin tam təmin edilməsi
düzgün olmazdı. Dövlətin insanların
sağlamlığına qayğı göstərməsi,
bunun fonunda hər bir insanın öz sağlamlığı
üçün vəsait xərcləməsi düzgün və
ədalətli olardı. İnsanın öz
sağlamlığının qorunması üçün
yüksək sosial proqram çərçivəsində
öz üzərinə müəyyən öhdəliklər
götürməsi, müəyyən vəsait xərcləməsi
rasionallıq və ədalət baxımından düzgün
olardı”, - deyə baş nazirin müavini bildirib. O, əlavə
edib ki, icbari tibbi sığortaya keçidlə əlaqədar
üçüncü addım səhiyyənin maliyyələşməsi
üçün yeni qaynaqların axtarıb
tapılmasıdır.
Dünya
Bankının Azərbaycan üzrə meneceri Larisa
Leşçenko isə dünyada pulsuz səhiyyə xidmətinin
olmadığını bildirib. Onun sözlərinə görə,
Azərbaycanda həyata keçirilən tədbirlər nəticəsində
yoxsulluğun səviyyəsi təqribən 50 faizdən 6 faizə
enib. O, eyni zamanda, əhalinin bir çox hissəsinin potensial xərclər,
xüsusən də səhiyyə xərcləri
qarşısında aciz qaldıqlarını da diqqətə
çatdırıb. Bildirib ki, bu cür hallarda insanların
sığortalanmasına ehtiyac var.
Türkiyənin
sabiq səhiyyə naziri, Türkiyə Böyük Millət Məclisinin
üzvü Recep Akdağ “Türkiyənin universal səhiyyə
xidmətləri” mövzusunda məruzə ilə
çıxış edib. Eyni zamanda, icbari tibbi sığorta
ilə bağlı Moldova və Xorvatiya təcrübələri
də təqdim olunub.
Azərbaycanda
səhiyyənin maliyyələşdirilməsi və səhiyyə
sektorunda islahatlarla bağlı təqdimatlardan sonra seminar
işini müzakirələrlə davam etdirib.
Azərbaycan.-2014.- 24 oktyabr.- S.3.