Görkəmli bəstəkar Nəriman Məmmədov
son mənzilə yola
salınıb
Aprelin
7-də tanınmış bəstəkar, əməkdar incəsənət
xadimi, xalq artisti, Azərbaycan Respublikası Prezidentinin fərdi
təqaüdçüsü Nəriman Məmmədov son mənzilə
yola salınıb.
Vida mərasimində tanınmış mədəniyyət və ictimaiyyət nümayəndələri iştirak ediblər.
AZƏRTAC xəbər verir
ki, mərhumun cənazəsi Üzeyir Hacıbəyli adına Bakı Musiqi Akademiyasının matəmsayağı
bəzədilmiş böyük
zalında postament üzərinə qoyulmuşdu.
Bəstəkarın tabutu
önünə Azərbaycan Respublikasının Prezidenti adından əklil qoyulmuşdu.
Cənazənin ətrafına hökumət qurumları və
müxtəlif kollektivlər adından da əklillər
düzülmüşdü.
Salonda
Nəriman Məmmədovun bəstələdiyi unudulmaz
mahnılar, həmçinin həzin matəm musiqisi səslənirdi.
Nəriman
Məmmədovun həmkarları, dostları, tanışları,
tanınmış mədəniyyət və incəsənət
xadimləri, tələbələri, bənzərsiz musiqilərinin
pərəstişkarları axın-axın Musiqi
Akademiyasının binasına gəlir, görkəmli bəstəkara
və gözəl insana son borclarını verirdilər.
Matəm
mitinqini mədəniyyət və turizm naziri Əbülfəs
Qarayev açaraq Nəriman Məmmədovun mənalı
ömür yolundan, zəngin yaradıcılıq
axtarışlarından, bəstələdiyi ölməz
musiqilərdən, bir pedaqoq kimi zəhmətsevərliyindən
və qoyub getdiyi zəngin irsdən söz açıb.
Bildirilib ki,
Nəriman Məmmədovun milli musiqi mədəniyyətimizdə özünəməxsus
yeri vardır. Onun
yaradıcılığı musiqisevərlər tərəfindən
rəğbətlə qarşılanır. Bəstəkarın
müxtəlif musiqi janrlarını əhatə
edən yaradıcılıq irsi çox zəngindir. O, 7 simfoniyanın, 2 baletin, 3 musiqili
komediyanın, 2 müziklin, 7 instrumental konsertin, 3
oratoriyanın, 3 kantatanın, 25-dən artıq dram tamaşasına yazılmış musiqinin, 300-dən artıq mahnı və çoxlu sayda kamera-instrumental əsərlərin müəllifidir.
Nazir
deyib ki, bəstəkarın böyük Azərbaycan şairi
Səməd Vurğunun “Komsomol” poemasının motivləri əsasında
yazılmış “Humay” baleti 1981-ci ildə Azərbaycan
Dövlət Akademik Opera və Balet Teatrında uğurla səhnəyə
qoyularaq müəllifinə şöhrət gətirib.
Nəriman
Məmmədovun musiqili-səhnə əsərlərindən
Tofiq Bakıxanovla birgə yazdığı 3 musiqili
komediyası – “Altı qızın biri Pəri”, “Qız
görüşə tələsir” və “Məmmədəli
kurorta gedir” musiqili-komediyaları tamaşaçıların rəğbətini
qazanıb.
Bəstəkarın yaradıcılığında instrumental musiqi müxtəlif janrlarla təmsil edilir. Onun xüsusilə proqram xarakterli simfoniyaları – Hüseyn Cavidə həsr olunmuş IV simfoniyası, Xocalı faciəsinə həsr olunmuş VII simfoniyası və “Fərhad və Şirin” poeması diqqətəlayiqdir.
Ə.Qarayev deyib
ki, Nəriman Məmmədovun instrumental konsertləri də musiqi
ictimaiyyəti tərəfindən maraqla
qarşılanıb. Onun fortepiano
ilə orkestr, skripka
ilə orkestr, tar ilə
orkestr üçün
yazılmış konsertləri ifaçıların
repertuarına daxil olmuş
uğurlu əsərlərdir.
Bəstəkarın
yaradıcılığında mahnı və romansların xüsusi yer tutduğunu söyləyən mədəniyyət
və turizm naziri
vurğulayıb ki, məhz bu səbəbdən onu
haqlı olaraq “lirik bəstəkar”
adlandırırlar. Bəstəkarın “Xumar
baxışlar”, “Kaş səni görməyəydim”,
“Üzmə məni”, “Sənin eşqin” və
s. lirik
mahnıları öz səmimiliyi ilə
xalqın qəlbinə yol tapıb.
Diqqətə çatdırılıb ki, bəstəkarlıqla yanaşı Nəriman Məmmədov folklorşünaslıq sahəsində diqqətəlayiq xidmətləri olan musiqiçi kimi də tanınıb. Hələ tələbəlik illərindən başlayaraq N.Məmmədov Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının (AMEA) Memarlıq və İncəsənət İnstitutunun əməkdaşı kimi çalışıb. O, 40 ildən artıq klassik musiqi abidəmiz olan muğamların not yazısı və tədqiqi ilə məşğul olub. Müxtəlif illərdə Nəriman Məmmədovun nota saldığı “Çahargah” və “Rast” vokal-instrumental muğamları, “Bayatı-Şiraz” və “Şur” instrumental muğamları Moskvanın “Sovetski kompozitor” nəşriyyatında, habelə “Rast”, “Çahargah”, “Humayun”, “Segah-zabul”, “Şahnaz”, “Rahab” instrumental muğamları Bakıda çapdan çıxıb. Bununla yanaşı N.Məmmədov professor Əhməd İsazadə ilə birlikdə iki hissədən ibarət “Xalq mahnı və oyun havaları” məcmuəsini də çap etdirib.
Bəstəkarın pedaqoji fəaliyyətinin də çox önəmli olduğunu
söyləyən Əbülfəs Qarayev
deyib ki, o, uzun illər
A.Zeynallı adına Bakı Musiqi Texnikumunda, 60-cı ildən isə Üzeyir Hacıbəyli adına Bakı Musiqi Akademiyasında müəllim kimi çalışıb. Bəstəkar
həmçinin Bakı Musiqi
Akademiyasının “Xalq musiqisinin
tarixi və nəzəriyyəsi”
kafedrasının professoru kimi
fəaliyyət göstərib.
Fəal
musiqi xadimi kimi respublikanın mədəni həyatında
yaxından iştirak edən Nəriman Məmmədovun əməyinin
hər zaman yüksək qiymətlədirildiyini söyləyən
natiq bildirib ki, ö, ölkənin ən yüksək fəxri
adlarına layiq görülüb.
Vida
mərasimində Azərbaycan Bəstəkarlar
İttifaqının sədri, xalq artisti, professor Firəngiz
Əlizadə, şair-dramaturq Ramiq Muxtar və AMEA-nın
Memarlıq və İncəsənət İnstitutunun direktoru
Ərtegin Salamzadə çıxış edərək Nəriman
Məmmədovun çoxşaxəli
yaradıcılığından söz açıblar.
Bildirilib
ki, bəstələdiyi musiqilər korifey sənətkarlarımız
tərəfindən səsləndirilən Nəriman Məmmədovun
musiqi xəzinəmizə bəxş etdiyi ölməz incilər
öz müəllifinə əbədiyaşarlıq gətirməklə
yanaşı, həm də hər zaman böyük sevgi və
məhəbbətlə dinləniləcək.
Mərhumun
ailəsi adından çıxış edən yaxın
qohumu, professor Əli Əhmədov bəstəkarın xatirəsinə
göstərilən hörmət və ehtirama görə
dövlətimizin başçısına dərin minnətdarlığını
bildirib.
Vida mərasiminə yekun vuran mədəniyyət və turizm naziri Əbülfəs Qarayev deyib ki, bir-birindən gözəl əsərləri ilə adını Azərbaycanın musiqi tarixinə həkk edən tanınmış bəstəkar, təcrübəli pedaqoq və səmimi insan Nəriman Məmmədovun xatirəsi onu tanıyanların qəlbində daim yaşayacaqdır.
Sonra görkəmli bəstəkarın cənazəsi son mənzilə yola salınıb.
Mərhum II Fəxri xiyabanda torpağa tapşırılıb.
Allah rəhmət eləsin!
Azərbayacan.- 2015.- 8 aprel.- S. 5.