Təhsilə və müəllimə qayğının növbəti nümunəsi

 

Sürətlə modernləşən Azərbaycanda təhsil sisteminin insan kapitalının inkişafına yönəldilməsi və bu sahədə keyfiyyət göstəricilərinin Avropa standartlarına uyğunlaşdırılması qarşıda duran vəzifələrdən biri kimi prioritetə çevrilib. “Təhsilin inkişafı üzrə Dövlət Strategiyası” kimi olduqca vacib bir sənədin dövlət başçısı tərəfindən imzalanması  ilə adıçəkilən sahənin inkişafının yeni mərhələsi başlayıb desək, daha doğru olardı. Bu  strategiyanın  həyata keçirilməsi  ilə bağlı “Fəaliyyət planı”nın təsdiq edilməsi haqqında dövlət başçısının imzaladığı sərəncam,  təbii ki, təhsil sahəsində uzunmüddətli inkişafın istiqamətlərini müəyyənləşdirmiş oldu.

Strategiyada müəllim amilinə xüsusi yanaşma var. Ümumiyyətlə, təhsildə əsas meyar müəllimlə bağlı olmalıdır. Aydındır ki, qədər yüksək səviyyəli infrastruktur, tədris vəsaiti, maliyyə imkanları olsa belə, keyfiyyətli müəllim olmadan təhsili inkişaf etdirmək o  qədər asan deyil. Təhsilalanın savadlı səriştəli şəxs kimi formalaşması əsasən müəllimin akademik bacarıqlarından, tədris təcrübəsindən peşəkarlıq səviyyəsindən daha çox asılıdır.

Bilik bacarıqlarını davamlı artıran müəllimlər təhsilalanların nailiyyətlərinə əlavə töhfələr verirlər. Yeri gəlmişkən qeyd edək ki, təhsil islahatı uğurla aparılan ölkələrdə müəllim peşəkarlığının inkişafı üçün stimulların yaradılmasına müəllim hazırlığının təkmilləşdirilməsinə xüsusi diqqət yetirilir.

Haqqında söz açdığımız strateji istiqamətlərdən biri təhsil sahəsində insan resurslarının müəyyənləşdirilməsidir. Bu istiqamət innovativ təlim metodlarını tətbiq edən səriştəli təhsilverənlərin formalaşdırılmasını, müəllimlərin peşəkarlıq səviyyəsinin daim yüksəldilməsini prioritet sayır. Eyni zamanda onların nüfuzunun artırılmasını, karyera inkişafı fəaliyyətinin stimullaşdırılmasını təmin edən yeni sistemin yaradılmasını  da zərurətə çevirir.

Təhsil islahatlarının yeni istiqamətində dövlətin müəllimə qayğısı dəstəyinin  bariz nümunələri kifayət qədərdir onlardan biri Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyevin 16 yanvar 2015-ci il tarixli sərəncamıdır. Bu, ilk növbədə ümumtəhsil müəssisələrində çalışan, bilik bacarıqlarının diaqnostik qiymətləndirilməsi aparılan müəllimlərin həftəlik dərs yükünün optimallaşdırılması yolu ilə əməkhaqqının artırılması ilk növbədə  maddi rifahın daha da yaxşılaşdırılmasını nəzərdə tutan bu istiqamətdə dövlət başçısının yürütdüyü  sosial siyasətin qayğının bariz nümunəsidir. Bütün bunlar bir daha onu qeyd etməyə əsas verir ki, müəllim əməyinin stimullaşdırılmasına artıq start verilib.

Sirr deyil ki, bilik bacarıqların diaqnostik qiymətləndirilməsi zamanı kafi nəticə göstərən müəllimlər az olmayıb. Buna baxmayaraq, dövlət başçısının müvafiq sərəncamı bu prosesdən keçən bütün müəllimlərə şamil olunur. Əlbəttə, bu yanaşma müəllimlərə fərq qoymamaq baxımından olduqca təqdirəlayiqdir deyərdim ki, həm ciddi məsuliyyətdir. Bilik  bacarıqların sınaq qiymətləndirilməsinə hələlik paytaxtdakı məktəblərdən başlansa da, yaxın gələcəkdə bu prosesin respublikanın ayrı-ayrı bölgələrini əhatə edəcəyi nəzərdə tutulur. Prosesin mərhələlərlə aparılması regionlarda çalışan müəllimləri  sınaq qiymətləndirməsinə hazırlamağa iştiraka sövq etdirəcək.

Təhsil sahəsində nəzərdə tutulan islahatların gözlənilən nəticəsi müəllim faktorundan dolayı yox, birbaşa asılıdır. Onun əməyinin ödənişində fərqlilik sisteminin pedaqoji rəqabət stimullaşdırma  mühiti yaradacağı şəksizdir. Ona görə islahatlarda nəzərdə tutulan fərqli əməkhaqqının tətbiq edilməsinin hər kəsdə öz peşəkarlıq səviyyəsini artırmağa maraq oyadacağı da nəzərə alınıb.

Çalışdığım liseyin pedaqoji kollektivi dövlətin müəllim əməyinə olan diqqət qayğısını yüksək qiymətləndirir, eyni zamanda təhsilə xalqımızın intellektual nəslinin yetişməsinə daha bir töhfə olacağına əmindir.

Biz müəllimlər yaxşı bilirik ki, təhsil sistemi müstəqil Azərbaycanın milli dəyərlərini mənimsəmiş vətəndaş formalaşdırmalı, qloballaşan müasir dünyada zəngin biliyə  malik insan yetişdirməlidir. Ölkəmizin təhsil sisteminin infrastrukturunun inkişaf səviyyəsinin dünyanın aparıcı ölkələrindəkinə çatdırılması isə əsas məqsədlərdən biridir.

Akademik Zərifə Əliyeva adına liseyin pedaqoji kollektivi ölkəmizdə öz dəyərləri nailiyyətləri ilə seçilənlərdəndir. Ötən ilin iyun ayında müəllimlərin sınaq qiymətləndirilməsində yüksək nəticə göstərən pedaqoji kollektivimiz dövlət başçısına təhsilə müəllimə  göstərdiyi diqqət qayğıya görə dərindən təşəkkürünü bildirir. Əlbəttə, kollektivimiz , öz növbəsində, gənc nəslin təlim-tərbiyəsində, Azərbaycan təhsilinin inkişafı ilə  əlaqədar keyfiyyətin yaxşılaşdırılması sahəsində bütün imkan bacarıqlarından, həmçinin mövcud potensialdan maksimum istifadə edəcək, əlindən gələni əsirgəməyəcəkdir.

 

Mehriban VƏLİYEVA,

Akademik Zərifə Əliyeva adına liseyin direktoru,

 filologiya üzrə fəlsəfə doktoru, əməkdar müəllim

Azərbaycan.-2015.- 4 fevral.-  S.2.