“Dövlət
orqanlarında çağrı mərkəzlərinin fəaliyyətinin
təşkili
Qaydaları”nın təsdiq edilməsi haqqında
Azərbaycan Respublikasının
Nazirlər Kabinetinin qərarı
¹ 50 Bakı
şəhəri, 25 fevral 2015-ci il
Azərbaycan
Respublikası Konstitusiyasının 119-cu maddəsinin səkkizinci
abzasını rəhbər tutaraq, Azərbaycan Respublikası
Prezidentinin 2012-ci il 5 sentyabr tarixli 2421 nömrəli Sərəncamı
ilə təsdiq edilmiş “Korrupsiyaya qarşı mübarizəyə
dair 2012-2015-ci illər üçün Milli Fəaliyyət
Planı”nın 2.2-ci bəndinə əsasən Azərbaycan
Respublikasının Nazirlər Kabineti qərara alır:
“Dövlət orqanlarında çağrı mərkəzlərinin
fəaliyyətinin təşkili Qaydaları” təsdiq edilsin (əlavə
olunur).
Artur
RASİ-ZADƏ,
Azərbaycan
Respublikasının Baş naziri
Azərbaycan Respublikası
Nazirlər
Kabinetinin 2015-ci il 25 fevral
tarixli
50 nömrəli qərarı ilə
təsdiq
edilmişdir
Dövlət
orqanlarında çağrı mərkəzlərinin fəaliyyətinin
təşkili
QAYDALARI
1.
Ümumi müddəalar
1.1. Bu Qaydalar Azərbaycan
Respublikasının “Sahibkarlıq sahəsində aparılan
yoxlamaların tənzimlənməsi və
sahibkarların
maraqlarının müdafiəsi haqqında” 2013-cü
il 2 iyul tarixli 714-IVQ nömrəli Qanununun 8.5-ci və
8.6-cı maddələrinə, Azərbaycan Respublikası
Prezidentinin 2007-ci il 28 iyul tarixli 2292 nömrəli Sərəncamı
ilə təsdiq edilmiş “Şəffaflığın
artırılması və korrupsiyaya qarşı mübarizə
üzrə Milli Strategiya”nın həyata keçirilməsi ilə
bağlı Fəaliyyət Planının 16-cı bəndinə,
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2010-cu il 11 avqust tarixli
1056 nömrəli Sərəncamı ilə təsdiq
edilmiş “Azərbaycan Respublikasında rabitə və
informasiya texnologiyalarının inkişafı üzrə
2010-2012-ci illər üçün Dövlət Proqramı
(Elektron Azərbaycan)”nın 7.2.3.10-cu yarımbəndinə, Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin 2012-ci il 5 sentyabr tarixli 2421 nömrəli
Sərəncamı ilə təsdiq edilmiş “Korrupsiyaya
qarşı mübarizəyə dair 2012-2015-ci illər
üçün Milli Fəaliyyət Planı”nın 2.2-ci bəndinə
uyğun olaraq hazırlanmışdır və dövlət
orqanlarında çağrı mərkəzlərinin, telefon
məlumat xidmətlərinin, qaynar xətlərin, etimad xətlərinin
və təyinatı bu Qaydalarda qeyd edilmiş
çağrı mərkəzlərinin təyinatına
oxşar xidmətlərin (bundan sonra - Çağrı Mərkəzi)
fəaliyyəti ilə bağlı tələbləri müəyyən
edir və aidiyyəti məsələləri tənzimləyir.
1.2. Çağrı
Mərkəzi dövlət orqanında qanunçuluğun təmin
edilməsi, müraciətlərin obyektiv
araşdırılması və cavablandırılması,
sui-istifadə əməllərinin qarşısının
alınması, fəaliyyətin təkmilləşdirilməsi
üçün təhlillərin aparılması və vətəndaş
məmnunluğunun təmin edilməsi məqsədi ilə təşkil
olunur.
1.3. Çağrı
Mərkəzinin təyinatı təmsil etdiyi dövlət
orqanının fəaliyyəti ilə bağlı (orqanın
səlahiyyətlərinə dair) sualların
(sorğuların, o cümlədən elektron xidmətlərin
göstərilməsi ilə bağlı müraciətlərin)
birbaşa və ya araşdırıldıqdan sonra
cavablandırılmasından, məlumatlandırma və məsləhət
xidməti göstərilməsindən, şikayətlərin
(məlumatların, təkliflərin) qəbulu və yönəldilməsindən
ibarətdir.
1.4. Bu
Qaydalarda istifadə olunan anlayışlar
aşağıdakı mənaları ifadə edir:
1.4.1. dövlət orqanı – mərkəzi və
yerli icra hakimiyyəti orqanları;
1.4.2.
Çağrı Mərkəzi – müasir informasiya
texnologiyalarından istifadə edilməklə orqanın səlahiyyətlərinə
aid müraciətlərin qəbul olunduğu və cavablandırıldığı,
məlumatların çatdırıldığı
strategiyadan, prosedur qaydalarından, infrastrukturdan və
işçi qüvvəsindən ibarət sistem;
1.4.3. təmsilçi – Çağrı Mərkəzində
müraciətlərin cavablandırılmasını həyata
keçirən əməkdaş;
1.4.4. canlı rejimdə xidmət – Çağrı
Mərkəzinə zəng vasitəsilə daxil olan müraciətlərin
təmsilçi tərəfindən canlı bağlantı
formasında cavablandırılması;
1.4.5. səsli menyu vasitəsilə xidmət -
Çağrı Mərkəzinə zəng edənlərin
avtomatik olaraq proqram təminatının imkanları vasitəsilə
əvvəlcədən yazılmış hazır nitqlə
qarşılanması (o cümlədən, Çağrı
Mərkəzinin təmsil etdiyi dövlət orqanının
adının səsləndirilməsi), hazır nitq
parçalarının köməyi ilə müvafiq xidmətlərin
seçimi və göstərilməsi;
1.4.6.
müraciət vərəqəsi – Çağrı Mərkəzinə
daxil olan müraciətin birbaşa cavablandırılması
mümkün olmadığı halda onun
araşdırılmaya qəbul edilərək sonradan
cavablandırılması üçün təmsilçi tərəfindən
tərtib edilən, bu Qaydalarla müəyyən olunmuş məlumatları,
müraciətin qəbulundan onun tam
cavablandırılmasınadək olan prosesləri özündə
əks etdirən elektron məlumat forması;
1.4.7. birbaşa əlaqə qrupu – daxil olan müraciətləri
(birbaşa daxil olan zəngləri və zəng sifarişini)
həcmindən (iş yükündən) asılı olaraq
müəyyən edilmiş hədəflər səviyyəsində
cavablandırmağa imkan verəcək sayda əməkdaşlar;
1.4.8. cavablandırılmaya qəbul edilmiş
müraciətlərlə iş qrupu – sual xarakterli müraciət
vərəqələrinin araşdırılması, zəruri
olduğu hallarda Çağrı Mərkəzinin təmsil
etdiyi dövlət orqanının aidiyyəti struktur vahidinə
münasibət bildirmək üçün göndərilməsi,
sualın cavabını hazırlamaqla müraciət edənə
təqdim edilməsini həyata keçirən əməkdaşlar;
1.4.9. dəstək
qrupu – iş yükünün
proqnozlaşdırılmasını, hədəflərin
müəyyənləşdirilməsini, iş
yükünün və qruplararası işçi qüvvəsinin
bölgüsünü, real vaxtda idarəetməyə dəstəyi
təmin edən, əsas fəaliyyət göstəricilərinin
tətbiq və təhlil edilməsini, o cümlədən fəaliyyətin
və təmsilçilərin monitorinqini, əməkdaşların
daxili treninqini, dövri hesabatların hazırlanmasını və
ümumiyyətlə xidmətin daha səmərəli təşkili
baxımından bütün zəruri funksiyaları həyata
keçirən əməkdaşlar;
1.4.10. nəticə kartı (scorecard) – əməkdaşların
vəzifə təlimatında nəzərdə tutulan vəzifə
və öhdəliklərinin əhəmiyyətinə və
Çağrı Mərkəzinin ümumi hədəflərinə
əsasən hər bir vəzifənin xüsusi çəkisinin
müəyyənləşdirilməsi və əməkdaşın
fəaliyyətinin bu göstərici əsasında
hesablanması;
1.4.11. qeydiyyat məlumatı
– Çağrı Mərkəzinin təmsil etdiyi dövlət
orqanında müvafiq qeydiyyat zamanı şəxsə həmin
orqan tərəfindən verilmiş xüsusi eyniləşdirmə
(identifikasiya) nömrəsi (kodu) və onun əsasında
formalaşmış məlumatlar (VÖEN, hüquqi şəxsin
dövlət qeydiyyatı nömrəsi və s.).
2.
Çağrı Mərkəzinin təşkili
2.1 Çağrı Mərkəzi müraciətlərin
qəbulunu və cavablandırılmasını ödənişsiz
həyata keçirir.
2.2. Çağrı Mərkəzi təmsil etdiyi
dövlət orqanının səlahiyyətlərinə aid
olan sual xarakterli müraciətlər daxil olduqda, onları
birbaşa və ya müraciət vərəqəsi tərtib
edərək araşdırdıqdan sonra cavablandırır.
2.3. Çağrı Mərkəzi təmsil etdiyi
dövlət orqanının səlahiyyətlərinə aid
olan şikayət (ərizə, təklif, məlumat) xarakterli
müraciətlər daxil olduqda onları qeydiyyata almaqla
araşdırılaraq cavablandırılması
üçün həmin orqanın aidiyyəti struktur vahidinə
göndərir. Şikayətlərə baxılmasına
görə aidiyyəti struktur vahidinin rəhbəri cavabdehlik
daşıyır və o, şikayətə
baxılmasının nəticəsi barədə müraciət
edən şəxsə və Çağrı Mərkəzinə
məlumat təqdim etməlidir.
2.4. Çağrı Mərkəzi daxil olmuş
müraciətlərin araşdırılması
üçün əlavə sənədlərə və
birgə araşdırmaya ehtiyac olduqda, müraciət edəni
təmsil etdiyi dövlət orqanının aidiyyəti struktur
vahidinə (xidmət mərkəzinə) dəvət edə
bilər.
2.5. Çağrı Mərkəzinə daxil olan
müraciət onun təmsil etdiyi dövlət orqanının
səlahiyyətlərinə aid olmadıqda, bu barədə
müraciət edənə məlumat verilir və aidiyyəti
orqana yönləndirilir.
2.6.
Çağrı Mərkəzi canlı rejimdə müraciətlərin
cavablandırılmasını təmsil etdiyi dövlət
orqanı üzrə vahid nömrə ilə, vahid xidmət
zalında (təmsilçi yerlərinin sayı 20 nəfərdən
çox olduğu hallar istisna olmaqla), fövqəladə
hallarda istifadə olunan xidmətlər (və ya mövcud
qanunvericilikdə nəzərdə tutulan hallar) üzrə
fasiləsiz (24/7), digər xidmətlər üzrə iş
günləri saat 09:00-dan 18:00-dək fasiləsiz olaraq həyata
keçirir. Dövlət orqanları öz fəaliyyət
xüsusiyyətlərindən asılı olaraq daha artıq
iş vaxtı müəyyən edilməsi məsələsini
nəzərdən keçirirlər. Təmsilçilərin
həftəlik canlı rejimdə xidmət vaxtı 36 saatdan
çox olmamalıdır.
2.7. Çağrı Mərkəzinin nömrəsi
çoxkanallı avadanlıqlardan istifadə edilməklə 3
və ya 4 rəqəmli olmalıdır.
2.8.
Canlı rejimdə fəaliyyət zamanı Çağrı
Mərkəzi tərəfindən müraciət edən şəxslərin
birbaşa təmsilçiyə bağlanmaqla yanaşı, digər
özünəxidmət imkanları da təklif edildiyi halda,
müraciət edən şəxsin səsli menyunun istənilən
mərhələsində 0 (sıfır) düyməsini
seçməklə təmsilçiyə bağlanmaq
imkanı olmalıdır.
2.9.
Çağrı Mərkəzi canlı rejimdə fəaliyyət
göstərmədiyi vaxtlarda səsli menyu vasitəsilə
müraciət edənlərə xidmət göstərilir, o
cümlədən növbəti iş saatlarında əks əlaqə
yaradılması üçün zəng sifarişi etmək
imkanı təklif edilir və növbəti iş günü
əks əlaqə yaradılaraq müvafiq xidmət göstərilir.
2.10.
Canlı rejimdə fəaliyyət zamanı müraciət edən
şəxs növbədə 10 saniyədən çox
gözləyərək dəstəyi asdıqda (zəng
itirildikdə) və təkrar zəng etmədikdə, gün ərzində
əks əlaqə yaradılaraq ona müvafiq xidmət
göstərilir.
2.11. Azərbaycan Respublikasının ərazisində
bütün sabit və mobil telekommunikasiya şəbəkələrindən
Çağrı Mərkəzinə birbaşa
yığımlar təmin olunur. Çağrı Mərkəzinə
zəng edilən telefon nömrələri avtomatik təyin
olunur və heç bir halda nömrəgizlətmə xidmətləri
dövlət orqanlarına münasibətdə tətbiq edilə
bilməz.
2.12. Çağrı Mərkəzində aparılan
telefon danışıqları qeydə alınır və bu
barədə müraciət edən şəxsə əvvəlcədən
məlumat verilir. Müraciət edən şəxs qeydə
alınmış danışığın səs
yazısının elektron daşıyıcıda olan surətini
yazıldığı gündən 3 ay ərzində almaq
hüququna malikdir.
2.13. Müraciət edən şəxs
tərəfindən Çağrı Mərkəzi vasitəsilə
yanlış məlumatların verilməsi nəticəsində
qanunvericiliyin pozulması müraciət edən şəxsin təqsirini
istisna edir.
2.14. Çağrı Mərkəzi vasitəsilə
verilən yanlış məlumatlar əsasında müraciət
etmiş şəxsin əməlində pozuntu və ya
çatışmazlıq aşkar olunarsa, Çağrı Mərkəzinin
təmsil etdiyi dövlət orqanı həmin pozuntuların və
çatışmazlıqların aradan
qaldırılmasında ona köməklik göstərməlidir.
2.15.
Çağrı Mərkəzinin təmsil etdiyi dövlət
orqanı proqnozlaşdırılmış iş yükü
nəzərə alınmaqla müəyyənləşdirilmiş
hədəflərə nail olmaq üçün
Çağrı Mərkəzini işçi qüvvəsi,
proqram təminatı, texniki və metodiki
vasitələrlə təmin edir.
2.16. Çağrı
Mərkəzində canlı rejimdə xidmət zamanı xidmətin
keyfiyyətinin ölçülməsi və yüksəldilməsi,
təmsilçilərin yol verdiyi nöqsanların
aşkarlanması və gələcəkdə təkrarlanmaması,
onların həvəsləndirilməsi və ya barəsində
tənbeh tədbirlərinin tətbiqi məqsədi ilə
monitorinq həyata keçirilir.
2.17. Təmsilçilərin illik
bilik və peşə hazırlığının müəyyənləşdirilməsi
məqsədi ilə qiymətləndirmə keçirilir və
qiymətləndirmənin nəticələrinə uyğun
olaraq təlimlər təşkil olunur. Bununla
yanaşı, 2 ildə ən azı 1 dəfə olmaqla
Çağrı Mərkəzinin əməkdaşlarına fəaliyyət
sahələrinə uyğun olaraq spesifik təlimlər
keçirilir.
2.18. Çağrı Mərkəzinin
əməkdaşları ilə ildə iki dəfədən az olmamaqla, Çağrı Mərkəzinin təmsil
etdiyi dövlət orqanı tərəfindən anonim
sorğular keçirilərək onların iş yerinin şəraiti,
metodiki və texniki avadanlıqlarla təminatı, idarəetmə,
fəaliyyətin təkmilləşdirilməsi, motivasiya və
digər mövzularda fikirləri öyrənilir.
2.19. Çağrı
Mərkəzinin təmsil etdiyi dövlət orqanı tərəfindən
bu Qaydaların tələbləri nəzərə
alınmaqla, fəaliyyətin davamlılığı
planı, əməkdaşların vəzifə təlimatı
və əməkdaşın nəticə kartı
hazırlanaraq təsdiq edilir.
2.20. Təmsilçilərin
bacarıqlarına olan tələblər
aşağıdakılardır:
2.20.1. Azərbaycan
dilində səlis, mədəni danışmaq, oxumaq və
yazmaq;
2.20.2. kompyuterdə orta səviyyədə işləmək;
2.20.3. gərgin rejimdə işləmək;
2.20.4. operativlik;
2.20.5. yeniliklərə uyğunlaşmaq;
2.20.6. mütəmadi olaraq bilik səviyyəsini
yüksəltmək;
2.20.7. stresədavamlılıq;
2.20.8. konstruktiv əlaqələr qurmaq;
2.20.9. yazılı və şifahi ünsiyyət;
2.20.10. nəticəyə nail olmaq;
2.20.11. məntiqli düşünmək.
3. Həlli
xüsusi operativlik tələb edən müraciətlər
üzrə tədbirlərin
görülməsi
3.1. Həlli
xüsusi operativlik tələb edən (fiziki şəxslərin
həyatı və sağlamlığı, yaxud
azadlığı üçün təhlükə
yarandıqda, müraciətə dərhal baxılmaması nəticəsində
lazım olan məlumat öz əhəmiyyətini itirərsə)
müraciətlər üzrə tədbirlər görülməsi
üçün məsələ aidiyyəti üzrə dərhal
məruzə olunur.
3.2.
Müraciət edən şəxs bilavasitə
Çağrı Mərkəzinin təmsil etdiyi dövlət
orqanının inzibati binasında olduqda və orada hüquq
pozuntusu halı ilə üzləşdiyini iddia etdikdə
aşağıdakı tədbirlər görülür:
3.2.1. təmsilçi müraciət edən şəxsdən
əlaqə məlumatlarını götürməklə ona
qısa müddətdə səlahiyyətli şəxs tərəfindən
qəbul olunacağını bildirərək, hal-hazırda
olduğu inzibati binanı tərk etməməsini təklif
edir. Müraciət edən şəxs bu təklifi qəbul
etdikdə təmsilçi müraciət barədə məlumatı
dərhal birbaşa əlaqə qrupu üzrə rəhbərə
təqdim edir (əks halda müraciət edən şəxsdən
ümumi qaydada müraciət qəbul olunur);
3.2.2. birbaşa əlaqə qrupu üzrə rəhbər
məlumatı qəbul etdikdən sonra dərhal hüquq
pozuntusu halının baş verdiyi iddia olunan struktur vahidi
üzrə səlahiyyətli şəxsə məlumat verir;
3.2.3. səlahiyyətli şəxs, habelə zərurət
olduqda struktur vahidinin rəhbəri
müraciət edən şəxsi vaxt itirmədən qəbul
edir, şikayətə səbəb olan halın aradan
qaldırılmasını və ya belə bir hal olmadıqda
ona zəruri izahatın verilməsini təmin edir;
3.2.4. aidiyyəti struktur vahidinin səlahiyyətli
şəxsi müraciət edən şəxslə
görüşü yekunlaşdırdıqdan sonra dərhal
şikayətin yaranma səbəbləri və onun aradan
qaldırılması istiqamətində
görülmüş işlər barədə
Çağrı Mərkəzinin birbaşa əlaqə qrupu
üzrə rəhbərinə zəng etməklə məlumat
verir;
3.2.5. Çağrı Mərkəzinə aidiyyəti
struktur vahidinin səlahiyyətli şəxsi tərəfindən
məlumat daxil olduqdan sonra müraciət etmiş şəxslə
əks əlaqə yaradılaraq ondan şikayət etdiyi məsələnin
həlli vəziyyəti dəqiqləşdirilir. Əks əlaqə
yaradıldıqda müraciət edən şəxsə bu
Qaydaların 4-cü hissəsinə uyğun olaraq müraciət
vərəqəsinin tərtib edilməsi və onun müraciətinin
yazılı cavablandırılması təklif olunur.
4.
Müraciətin qəbulu və cavablandırılması
4.1.
Müraciətin qəbulu
4.1.1.
Salamlama
Təmsilçi zəng daxil olduqdan sonra 5 saniyə ərzində
onu cavablandırmaq üçün qəbul edib, adını
və soyadını deyərək özünü təqdim
etməlidir.
Çıxan zənglərdə (müraciət vərəqələrinin
cavablandırılması üçün yaradılan təkrar
əlaqələr istisna olmaqla) isə adını, soyadını
və təmsil etdiyi dövlət orqanının adını
deyərək özünü təqdim etdikdən sonra zəng
etməsinin səbəbini bildirməlidir.
4.1.2.
Müraciət edənin şəxsiyyətinin müəyyənləşdirilməsi
Təmsilçi salamlamadan sonra telefonda
danışdığı şəxsə özünü (o
cümlədən, təmsil olunan şəxsi) təqdim etməyi
təklif etməlidir.
Bunun
üçün ona Çağrı Mərkəzinin təmsil
etdiyi dövlət orqanı üzrə qeydiyyat məlumatını
(nömrəsini), bu
yoxdursa və ya bilmirsə şəxsiyyət vəsiqəsindəki
fərdi identifikasiya nömrəsini (bundan sonra - FİN), onu
bilmirsə şəxsiyyət vəsiqəsinin seriya və
nömrəsini, onu da bilmirsə soyadını, adını,
atasının adını və doğum tarixini bildirməsi
təklif olunur.
4.1.3.
Müraciətin məzmununun (səbəbinin)
aydınlaşdırılması
Təmsilçi müraciət edəni dinləməli,
lazım gəldikdə mövcud imkanlar daxilində müraciət
edənin təqdim etdiyi məlumatlar əsasında və ona
suallar verməklə müraciətin məzmununu müəyyənləşdirməlidir.
Mürəkkəb məsələlərlə müraciət
edildiyi hallarda müraciətin məzmununun düzgün
başa düşüldüyü dəqiqləşdirilməlidir.
Sonradan meydana çıxan məqamlar istisna olmaqla,
müraciətlə bağlı bütün
aydınlaşmalar cavablandırmaya (o cümlədən,
müraciət vərəqəsinin qəbuluna) başlanmazdan əvvəl
aparılmalıdır.
4.1.4.
Oxşar müraciətlərin nəzərdən keçirilməsi
Müraciət
edən əvvəllər Çağrı Mərkəzinə
və ya onun təmsil etdiyi dövlət orqanına oxşar və
ya əlaqəli məzmunda müraciət etdiyini bildirdikdə,
təmsilçi müraciətin məzmununu
aydınlaşdırdıqdan sonra mövcud imkanlardan istifadə
etməklə, həmin müraciətlər və onlara
verilmiş cavablarla tanış
olmalıdır.
4.1.5.
Müraciətin hansı üsulla
cavablandırılacağının müəyyənləşdirilməsi
Təmsilçi
müraciətin məzmununu aydınlaşdırdıqdan və
müraciət edənin oxşar müraciətləri ilə tanış olduqdan sonra müraciətin
birbaşa və ya müraciət vərəqəsi tərtib
edilməklə cavablandırılmalı olduğunu müəyyənləşdirməlidir.
Bu zaman təmsilçi
müraciətin birbaşa cavablandırılmasında tərəddüd
etdikdə, düşündüyü cavabın müraciət
edənin oxşar müraciətlərinin cavabı ilə
ziddiyyətli olduğunu müəyyən etdikdə, bu
Qaydalarda nəzərdə tutulmuş formada xətdə
gözlətməklə müraciətin
cavablandırılması mümkün olmadıqda, müraciəti
birbaşa düzgün, əsaslandırılmış və
tam cavablandırmaq mümkün olmadıqda, xüsusilə də
müraciətin cavablandırılması üçün
Çağrı Mərkəzinin təmsil etdiyi dövlət
orqanı tərəfindən əlavə əməliyyatlar
aparılmalı olduqda, müraciət edənə müraciət
vərəqəsi tərtib edilməsini təklif etməlidir.
Bu zaman müraciət vərəqəsinin hansı məqsədlə
tərtib edilməli olduğu və necə
cavablandırıldığı izah edilməlidir.
Müraciət edənin hüquqları pozulmuşdursa (və
ya o hüquqlarının pozulduğunu iddia edirsə) və bu
hal Çağrı Mərkəzinin təmsil etdiyi dövlət
orqanının səlahiyyətlərinə aiddirsə təmsilçi
müraciət edənə müraciət vərəqəsi tərtib
edilməklə onun müraciətinin araşdırılaraq
cavablandırılmasının mümkünlüyü barədə
məlumat verməlidir.
Təmsilçi birbaşa cavablandırıla bilən
müraciətlər üçün müraciət vərəqəsi
tərtib etməməlidir.
4.2.
Müraciətin cavablandırılması
4.2.1.
Birbaşa cavablandırma
4.2.1.1.
Operativlik
Müraciət vaxt itirilmədən düzgün istiqamət
seçilməklə cavablandırıl-malı, mövzuya aid
olmayan məqamlara toxunulmamalıdır.
Düzgün cavablandırma yolunun seçilməsi
üçün mövcud imkanlardan və müraciət edənin
təqdim etdiyi məlumatlardan istifadə edilməlidir.
4.2.1.2.
Cavablandırmanın düzgünlüyü
Müraciətin cavablandırılması mövcud
qanunvericiliyə uyğun olmalı, qanunvericilikdə nəzərdə
tutulmayan cavablandırma yolu seçilməməlidir.
Bu zaman xüsusi diqqət yetirilməli məqamlardan biri
cavablandırma zamanı qanunvericilikdə
açıqlanmaması nəzərdə tutulan məlumatların
məxfiliyinin qorunmasıdır.
Müraciətin cavablandırılması zamanı
müraciət edənin qanunvericiliyə uyğun olmayan fikirlərinə
düzəliş edilməlidir.
4.2.1.3.
Cavablandırmanın tamlığı və
açıqlığı
Cavablandırma ətraflı və müraciət edən
üçün başadüşülən olmalıdır. Müraciət edənin
toxunmadığı, lakin müraciətin tam cavablandırılması üçün əhəmiyyətli
olan bütün məsələlər (uyğunsuzluqlar)
müraciət edənin diqqətinə
çatdırılmaqla birbaşa cavablandırılmalı,
bu mümkün olmadıqda müraciət vərəqəsi tərtib
edilməklə cavablandırma təklif edilməli və ya
aidiyyəti üzrə müraciət edilməsi
üçün lazımi metodiki köməklik göstərilməlidir.
Müraciətin hər-hansı
əsaslı səbəbdən (o cümlədən,
qanunvericilikdə açıqlanmaması nəzərdə
tutulan məlumatların qorunması üçün) tam
cavablandırılması mümkün olmadıqda, müraciət
edənə bunun səbəbi izah edilməli və təmsilçi
tərəfindən bu barədə mövcud imkanlardan istifadə
edilməklə ətraflı qeydlər edilməlidir.
4.2.1.4.
Cavablandırmanın mövcud qanunvericiliyə uyğun
olmasının izah edilməsi
Təmsilçi
cavabının mövcud qanunvericiliyə uyğun olduğunu əsaslandırmalı,
bu zaman düzgün istinad seçməli və istinad edilən
sənədin nömrə və tarixini (məcəllələr
üçün mütləq deyil), adını, maddəsini
və (və ya) bəndini tam olaraq səsləndirməli, zərurət
olduqda (müraciət edəndə inamsızlıq olduqda,
şəxs həmin sənədi görmək istədikdə
və s.) müraciət edənə həmin sənədlə
necə tanış ola biləcəyini
izah etməlidir.
4.2.1.5.
Cavablandırmanın yekunlaşdırılması
Təmsilçi müraciətin tam
cavablandırıldığına əmin olduqdan sonra bir
neçə saniyə gözləməli, müraciət edən
zəngi yekunlaşdırmadıqda ondan əlavə bir
sualının və ya aydın olmayan məqamın
olub-olmadığını soruşmalı və əlavə
suallar olduqda cavablandırmaya davam etməli, olmadıqda isə
danışığı yekunlaşdırmalıdır.
4.2.1.6.
Qeydiyyatın aparılması
Təmsilçi mövcud imkanlardan istifadə etməklə
müraciət edənin şəxsiyyətini müəyyən
edən məlumatları o, cümlədən təmsil olunan
şəxsin məlumatlarını (müraciət anonim
olduqda bu barədə qeydi), müraciətin və cavabın
spesifik xüsusiyyətlərini qısa formada qeyd etməlidir.
Qeydiyyatın aparılması prosesi salamlamadan
başlanmalı, xidmət göstərilməsi zamanı həyata
keçirilməli və zəng yekunlaşdıqdan sonra
müraciətin məzmunundan asılı olaraq ən qısa
müddətdə başa çatdırılmalıdır.
4.2.2.
Müraciət vərəqəsi tərtib edilməklə
cavablandırma
4.2.2.1.
Müraciət vərəqəsinin tərtib edilməsi
Eyni məzmunlu müraciətlər kütləvi olduqda
(konkret müraciət edənlə əlaqəli olan müraciətlər
istisna olmaqla) Çağrı Mərkəzinin rəhbərinin
göstərişi ilə müraciət vərəqəsi sadə
şəkildə (müraciətin cavablandırılması
üçün zəruri məlumatlar qeyd edilməklə) tərtib
edilə bilər.
4.2.2.1.1.
Müraciət edənin məlumatlarının qeyd edilməsi
Müraciət edənin təqdim etdiyi məlumatlar əsasında
onun adı, atasının adı və soyadı,
ünvanı, telefon nömrəsi (nömrələri),
FİN, müvafiq qeydiyyat məlumatları (nömrəsi) qeyd
edilməlidir.
Telefon nömrəsi qeyd edilərkən daxil olan zənglərdə
müraciət daxil olan nömrə, çıxan zənglərdə
isə təmsilçinin zəng etdiyi nömrə birinci qeyd
edilməlidir.
Bu zaman təmsilçinin FİN və ya
Çağrı Mərkəzinin təmsil etdiyi dövlət
orqanının əvvəlcədən təqdim etdiyi qeydiyyat
məlumatı (nömrəsi) əsasında digər məlumatları
dəqiqləşdirmək imkanı olmalıdır.
Məlumatları qeyd edərkən müraciət edənin
hər hansı şəxsin səlahiyyətli nümayəndəsi
olduğu müəyyən olduqda, səlahiyyəti təsdiq
edən sənəd və təmsil olunan şəxs barədə
məlumatlar da qeyd olunmalıdır.
Təmsilçi
soruşaraq müəyyənləşdirdiyi məlumatları
daxil etdikdən sonra
avtomatik müəyyənləşmiş məlumatların
düzgünlüyünü müraciət edənlə razılaşdırmaqla
dəqiqləşdirməlidir.
Yuxarıda qeyd edilən məlumatların təqdim edilməməsi
müraciətin qəbul olunmasından imtinaya əsas vermir,
lakin müraciət anonim olduqda müvafiq qanunvericiliyə əsaslanmaqla
ona baxılmayacağı müraciət edənə bildirilməlidir.
4.2.2.1.2.
Müraciətin məzmununun formalaşdırılması
Müraciətin cavablandırılması
üçün zəruri olan bütün məqamlar qısa
və aydın şəkildə qeyd edilməli, konkret məna
kəsb etməyən ifadə və cümlələrdən
istifadə edilməməlidir.
Müraciətin
formalaşdırılması zamanı müraciət edənin
təqdim etdiyi məlumatlar Çağrı Mərkəzindəki
mövcud və operativ əldə edilməsi mümkün olan
məlumatlarla
tutuşdurulmalı (müqayisə edilməli) və
müraciət vərəqəsi müraciət edənlə
birlikdə sonradan əlavə suallar yaranmayacaq şəkildə
tərtib edilməlidir.
Sual xarakterli müraciətin
cavablandırılması üçün müraciət edənin
hər-hansı bir sənədi (məlumatı) yazılı
şəkildə təqdim etməsi zəruridirsə, bu halda
təmsilçi müraciət edənə Çağrı
Mərkəzinin elektron ünvanını təqdim etməli və
həmin sənədin elektron şəkildə gün ərzində
göndərməsini bildirməklə bu barədə
müraciət vərəqəsində qeyd etməlidir. Bu zaman müraciət edən elektron formada məlumat
təqdim etməkdən imtina etdikdə, təmsilçi ona
müraciətlə bağlı Çağrı Mərkəzinin
təmsil etdiyi dövlət orqanının aidiyyəti struktur
vahidinə müraciət etməli olduğunu bildirərək,
bu barədə ətraflı izahat verməlidir.
Sual xarakterli müraciət vərəqələrinin
tərtibatı zamanı müraciət edəndən təxminən
günün hansı vaxtı (Çağrı Mərkəzinin
iş saatları nəzərə alınmaqla) onunla əks əlaqə
saxlanmasını istədiyi dəqiqləşdirilərək
qeyd edilməlidir.
Sual
xarakterli müraciətlər istisna olmaqla təmsilçi
müraciət edəni müraciətin
formalaşdırılmış məzmunu ilə tanış etməli və zərurət
yarandıqda ona müvafiq düzəlişlər etməlidir.
4.2.2.1.3. Tərtibatın
yekunlaşdırılması
Zəngin sonunda təmsilçi müraciət edənə
cavablandırma proseduru haqqında məlumat verməlidir.
Sual
xarakterli müraciət vərəqəsi tərtib edildikdə
təmsilçi zəng yekunlaşdıqdan sonra müraciət
vərəqəsinin tərtibatını ən geci 1 dəqiqə
ərzində həyata keçirərək
cavablandırılmaya qəbul edilmiş müraciətlərlə
iş qrupuna təqdim etməlidir.
Təmsilçi şikayət (məlumat, ərizə)
xarakterli müraciət vərəqəsini isə zəng
yekunlaşanadək tərtib etməli və gün ərzində
qrupun rəhbəri ilə razılaşdırmaqla Çağrı
Mərkəzinin rəhbərinə təqdim etməlidir.
4.2.2.2.
Sual xarakterli müraciət vərəqəsinin
cavablandırılması
4.2.2.2.1.
Müraciət vərəqəsinin dəqiqləşdirilməsi
Eyniməzmunlu müraciətlər kütləvi
olduğu hallarda zərurət olmadıqda dəqiqləşmə
aparılmaya bilər.
4.2.2.2.1.1.
Əks əlaqənin yaradılması
Təmsilçi
(Cavablandırılmaya qəbul edilmiş müraciətlərlə
iş qrupunun üzvü) müraciət vərəqəsi tərtib
edildikdən sonra 1 (bir) iş günündən gec olmayaraq
müraciət, vərəqəsindəki əlaqə nömrəsinə
zəng etməklə müraciət edənlə əlaqə
yaratmağa çalışmalıdır.
Müraciət
edənlə əlaqə saxlamaq mümkün olmadıqda təmsilçi
5 (beş) iş günü ərzində
hər gün ən azı 3 dəfə müxtəlif
saatlarda müraciət edənlə əlaqə yaratmağa
çalışmalı və hər zəng zamanı
müraciət vərəqəsində öz qeydlərini etməlidir.
Bu zaman müraciətin
araşdırılması və cavabın hazırlanması
prosesi təxirə salınmamalıdır.
4.2.2.2.1.2.
Salamlama
Təmsilçi zəng etdikdə əvvəlcə
salamlaşmalı, adını, soyadını və təmsil
etdiyi dövlət orqanının adını deyərək
özünü təqdim etməlidir.
4.2.2.2.1.3.
Danışılan şəxsin şəxsiyyətinin müəyyənləşdirilməsi
Təmsilçi salamlamadan sonra zəngə cavab verən
şəxsin müraciət edənin özü olduğunu dəqiqləşdirməlidir.
Zəngə cavab verən şəxs müraciət edənin
özü olmadıqda təmsilçi müraciət edənlə
necə və nə zaman əlaqə saxlaya biləcəyini dəqiqləşdirərək
əlaqəni yekunlaşdırmalıdır.
4.2.2.2.1.4.
Müraciətin məzmununun dəqiqləşdirilməsi
Təmsilçi müraciət edənin özü ilə
danışdığına əmin olduqdan sonra müraciətin
məzmununu bir daha müraciət edənlə dəqiqləşdirməlidir.
Bu zaman müraciətin məzmununda aydın olmayan məqamlar
aydınlaşdırılmalı və müraciət edənin
əlavə sualları da nəzərə
alınmalıdır.
4.2.2.2.1.5.
Müraciət vərəqəsinin dəqiqləşdirilməsinin
yekunlaşdırıl-ması
Təmsilçi müraciətin məzmununu
razılaşdırdıqdan sonra cavablandırma prosesinin necə
gedəcəyini izah edərək zəngi
yekunlaşdırmalıdır.
Müraciətin dəqiqləşdirilməsi zamanı
müraciət edən həmin müraciətin
araşdırılmasına ehtiyac olmadığını
bildirərsə, dəqiqləşdirmə zamanı müraciətə
səbəb olmuş halın aradan qalxdığı müəyyən
olunarsa və ya dəqiqləşdirmə zamanı müraciətin
tam cavablandırılması həyata keçirilərsə,
bu zaman müraciət cavablandırılmış hesab olunur.
4.2.2.2.2.
Müraciət vərəqəsinin cavabının
hazırlanması
4.2.2.2.2.1.
Müraciət vərəqəsinin araşdırılması
Təmsilçi
müraciət vərəqəsini dəqiqləşdirdikdən
sonra 3 (üç) iş günündən gec olmayaraq, ilkin
araşdırma aparmalıdır.
Həmin müddətdə ilkin araşdırma nəticəsində
müraciətin cavabının hazırlanması
mümkün deyildirsə, bu zaman Çağrı Mərkəzinin
təmsil etdiyi dövlət orqanının aidiyyəti struktur
vahidinə münasibət bildirilməsi üçün
müraciət edilməlidir.
Təmsilçi
müraciətin araşdırılmasının nəticələri,
habelə aidiyyəti struktura edilmiş müraciət barədə
müraciət vərəqəsində qeydlər etməlidir.
4.2.2.2.2.2.
Cavabın hazırlanması
Təmsilçi
müraciət vərəqəsinin
araşdırılmasını apardıqdan və ya aidiyyəti
struktur vahidindən əsaslandırılmış, tam və
izahlı cavab daxil olduqdan sonra növbəti iş
gününün sonunadək müraciət edənə təqdim
ediləcək cavabın mətnini hazırlamalıdır. Hazırlanmış cavab əsaslandırılmış,
tam və izahlı olmalıdır.
4.2.2.2.3.
Cavabın müraciət edənə
çatdırılması
Eyni məzmunlu müraciətlər kütləvi olduqda,
Çağrı Mərkəzinin rəhbərinin göstərişi
ilə əks əlaqə əvəzinə SMS (qısa mesaj)
xidməti vasitəsilə cavab barədə məlumat verilə
bilər.
4.2.2.2.3.1.
Əks əlaqənin yaradılması
Təmsilçi cavab hazır olduqda gün ərzində
müraciət vərəqəsindəki əlaqə nömrəsinə
zəng etməklə müraciət edənlə əlaqə
yaratmağa çalışmalıdır.
Müraciət
edənlə əlaqə saxlamaq mümkün olmadıqda təmsilçi
5 (beş) iş günü ərzində
hər gün ən azı 3 (üç) dəfə olmaqla,
günün müxtəlif saatlarında müraciət edənlə
əlaqə yaratmağa çalışmalı və hər
zəng zamanı müraciət vərəqəsində qeydlər
aparmalıdır.
4.2.2.2.3.2. Salamlama
Təmsilçi zəng etdikdə əvvəlcə
salamlaşmalı, adını, soyadını və təmsil
etdiyi dövlət orqanının adını deyərək
özünü təqdim etməlidir.
4.2.2.2.3.3.
Danışılan şəxsin şəxsiyyətinin müəyyənləşdirilməsi
Təmsilçi salamlamadan sonra zəngə cavab verən
şəxsin müraciət edənin özü olduğunu dəqiqləşdirməlidir.
Zəngə cavab verən şəxs müraciət edən
özü olmazsa, təmsilçi müraciət edənlə
necə və nə zaman əlaqə saxlaya biləcəyini dəqiqləşdirərək
əlaqəni yekunlaşdırmalıdır.
4.2.2.2.3.4.
Cavabın düzgün çatdırılması
Təmsilçi müraciət edənin özü ilə
danışdığına əmin olduqda,
hazırlanmış cavabı olduğu kimi ona təqdim etməlidir.
4.2.2.2.3.5.
Cavabın çatdırılmasının
yekunlaşdırılması
Müraciət edənə cavab təqdim edildikdən
sonra, ona aydın olmayan məqamlar bir daha izah edilməli,
elektron xidmətlərlə bağlı çətinliyin
aradan qaldırılması dəqiqləşdirilməli, həmin
müraciətlə bağlı birbaşa
cavablandırılması mümkün olmayan məsələ
meydana çıxdıqda və ya elektron xidmətlərlə
bağlı çətinlik davam etdiyi təqdirdə,
müraciət edənə yenidən
araşdırıldıqdan sonra təkrar əlaqə
saxlanılacağı bildirilməlidir.
Müraciət edən müraciət vərəqəsində
nəzərdə tutulmayan (müraciət vərəqəsinin
mövzusuna uyğun olan sual və ya şikayət (ərizə,
məlumat) xarakterli müraciətlər istisna olmaqla) əlavə
məsələlərə toxunarsa, təmsilçi bu zəngin
məqsədini izah etməli, əlavə məsələlərlə
bağlı zəngi aidiyyəti üzrə yönləndirməli,
bu mümkün olmadıqda isə Çağrı Mərkəzinə
yenidən müraciət edilməsini təklif etməlidir.
4.3. Xidmət
(rəftar) normaları
4.3.1. Diqqətli
olmaq
Təmsilçi müraciət edənin verdiyi məlumatlara
qarşı diqqətli olmalı, özündə qeydlər
aparmalı və müraciət edənin aydın formada
bildirdiyi məlumatları təkrar soruşmamalıdır.
4.3.2. Tələsməmək,
lakin xidməti vaxtında yekunlaşdırmaq
Təmsilçi zamandan səmərəli istifadə etməli,
müraciət əsasında xidmət zamanı araşdırmalar
və əməliyyatlar apararkən xidmətin keyfiyyətinə
xələl gətirməməklə, bu əməliyyatları
ən qısa müddətdə aparmalıdır.
Təmsilçi hər hansı səbəbdən
sualı cavablandırmaqda tərəddüd etdikdə,
mütləq müraciət edəni xətdə gözlətməklə
dəqiqləşdirmə aparmalıdır.
Müraciət vərəqəsinin məzmunu
formalaşdırılan hallar istisna olmaqla, 1 dəfəyə
xətdə gözlətmə müddəti 3 dəqiqədən
çox olmamalıdır.
Xətdə gözlətmə müddəti 3 dəqiqəyə
yaxınlaşdıqda və təmsilçiyə bu müddət
kifayət etmədikdə o, müraciət edənə məlumat
verməklə, onu əlavə 2 dəqiqədən çox
olmayaraq xətdə gözlədə bilər. Bu müddətdə
də müraciətin cavabının müəyyənləşdirilməsi
mümkün olmadıqda, təmsilçi müraciət edənə
müraciət vərəqəsinin tərtib edilməsini təklif
etməlidir.
Bütün hallarda 1 müraciət üzrə xətdə
2 dəfədən çox gözlədilməməlidir.
Yalnız bir zəngdə bir neçə fərqli
müraciət olduqda, təmsilçi hər müraciətə
görə əlavə 1 dəqiqəyədək əsaslandırılmış
qeydlər yazmaqla xətdə gözlədə bilər.
Müraciət vərəqəsinin məzmunu
formalaşdırılarkən xətdə gözlətmənin
müddəti müraciətin məzmununun həcminə
uyğun olmalıdır.
Xidmət zamanı müraciətlə əlaqəli
olmayan heç bir əməliyyat aparılmamalı, müraciət
edənin sözü kəsilmədən dinlənilməli və
onun fikrini tamamlaması gözlənilməlidir.
Lüzumsuz sözlər və hərəkətlərlə
xidmət vaxtını artıran şəxslərə
vaxtında müdaxilə edilməli və xidmət prosesi
sürətləndirilməlidir.
Müraciət edənin sağollaşdıqdan sonra 3
saniyə ərzində dəstəyi asmadığı, zənglərin
intensiv olduğu (təmsilçi ilə əlaqəni gözləyənlərin
sayı 2-dən çox olduqda) və xəbərdarlıq
edilməsinə baxmayaraq, müraciət edənin nəzakətsiz
davranışı davam etdiyi hallar istisna olmaqla, müraciət
edən dəstəyi asmadan dəstək
asılmamalıdır. Lakin müraciət edən qeyri-etik ifadələr
işlətdikdə, dəstək dərhal asılaraq əlaqə
kəsilməli və bu barədə Çağrı Mərkəzinin
rəhbərinə məlumat verilməlidir.
4.3.3.
Pozitiv ünsiyyət qurmaq
Təmsilçi bütün xidmət zamanı pozitiv
ünsiyyət qurmalı, hər zaman nəzakətli
davranmalı, səs tonunu düzgün seçməli və
onu heç bir məqamda kəskin azaldıb artırmamalı,
sözləri aydın səsləndirməli, müraciət
edəni hərəkətlərinə və qanunvericiliyin tətbiqində
yol verdiyi nöqsanlara görə
günahlandırmamalıdır.
5.
Canlı rejimdə xidmətə nəzarətin edilməsi
(monitorinq)
5.1.
Monitorinq üçün ay ərzində hər bir təmsilçinin
5-10 ədəd cavablandırdığı müraciət təsadüfi
olaraq seçilir.
5.2.
Monitorinq müraciətlərin cavablandırılması
zamanı müraciətlərin qəbulu və
cavablandırılması meyarlarına əməl edilməsi
vəziyyəti 0-3 ballıq sistemlə yoxlanılmaqla
aparılır.
5.3.
Monitorinq aparılması üçün meyarlar
aşağıdakı kimi müəyyən edilir:
Bəndlər
Meyarlar
Meyarın
xüsusi çəkisi (faizlə)
1
2
3
1.
Müraciətin
qəbulu
28
1.1.
Salamlama
3
1.2.
Müraciət
edənin şəxsiyyətinin müəyyənləşdirilməsi
3
1.3.
Müraciətin
məzmununun (səbəbinin)
aydınlaşdırılması
12
1.4.
Oxşar
müraciətlərin nəzərdən keçirilməsi
3
1.5.
Müraciətin
hansı üsulla cavablandırılacağının müəyyənləşdirilməsi
7
2.
Müraciətin
cavablandırılması
2.1.
Birbaşa
cavablandırma
50
2.1.1.
Operativlik
7
2.1.2.
Cavablandırmanın
düzgünlüyü
15
2.1.3.
Cavablandırmanın
tamlığı və açıqlığı
10
2.1.4.
Cavablandırmanın
mövcud qanunvericiliyə uyğun olmasının izah edilməsi
5
2.1.5.
Cavablandırmanın
yekunlaşdırılması
5
2.1.6.
Qeydiyyatın
aparılması
8
2.2.
Müraciət
vərəqəsi tərtib edilməklə cavablandırma
2.2.1.
Müraciət
vərəqəsinin tərtib edilməsi
50
2.2.1.1.
Müraciət
edənin məlumatlarının qeyd edilməsi
15
2.2.1.2.
Müraciətin
məzmununun formalaşdırılması
25
2.2.1.3.
Tərtibatın
yekunlaşdırılması
10
2.2.2.
Sual
xarakterli müraciət vərəqəsinin
cavablandırılması
78
2.2.2.1
Müraciət
vərəqəsinin dəqiqləşdirilməsi
15
2.2.2.1.1.
Əks əlaqənin
yaradılması
3
2.2.2.1.2.
Salamlama
2
1
2
3
2.2.2.1.3.
Danışılan
şəxsin şəxsiyyətinin müəyyənləşdirilməsi
3
2.2.2.1.4.
Müraciətin
məzmununun dəqiqləşdirilməsi
5
2.2.2.1.5.
Müraciət
vərəqəsinin dəqiqləşdirilməsinin
yekunlaşdırılması
2
2.2.2.2.
Müraciət
vərəqəsinin cavabının hazırlanması
43
2.2.2.2.1.
Müraciət
vərəqəsinin araşdırılması
23
2.2.2.2.2.
Cavabın
hazırlanması
20
2.2.2.3.
Cavabın
çatdırılması
20
2.2.2.3.1.
Əks əlaqənin
yaradılması
3
2.2.2.3.2.
Salamlama
2
2.2.2.3.3.
Danışılan
şəxsin şəxsiyyətinin müəyyənləşdirilməsi
3
2.2.2.3.4.
Cavabın
düzgün çatdırılması
10
2.2.2.3.5.
Cavabın
çatdırılmasının
yekunlaşdırılması
2
3.
Xidmət
(rəftar) normaları
18
3.1.
Diqqətli
olmaq
5
3.2.
Tələsməmək,
lakin xidməti vaxtında yekunlaşdırmaq
7
3.3.
Pozitiv
ünsiyyət qurmaq
6
4.
İllik bilik və peşə
hazırlığı səviyyəsi
4
6.
Çağrı Mərkəzinin əməkdaşlarının
fəaliyyətinin monitorinqi
6.1 Çağrı Mərkəzinin təmsilçilərinin
monitorinqi canlı rejimdə xidmətə nəzarət edilməsi
proseduruna uyğun olaraq təmsilçinin ay ərzində
monitorinq edilmiş müraciətlərinin nəticəsi
üzrə göstəricisi nəzərə alınmaqla
aparılır.
6.2.
Seçilmiş zənglər monitorinq edildikdən sonra ilkin nəticələr
(3 baldan az bal verilmiş meyar üzrə
konkret iradlar yazılmaqla) aidiyyəti təmsilçiyə təqdim
edilir və təmsilçi 5 (beş) iş günü
müddətində ilkin nəticələrlə tanış
olaraq razılaşmadığı hallar üzrə fikirlərini
qeyd etməklə monitorinqin nəticələrini geri
qaytarır və müəyyən olunmuş qrafik üzrə
nəticələri monitorinqi həyata keçirmiş şəxslə
müzakirə edir.
Təmsilçi ilə monitorinqi həyata
keçirmiş şəxs arasında müzakirədə
razılaşdırılmış nəticə yekun nəticə
olaraq qəbul edilir, razılaşma olmadıqda isə
mübahisəli məqamlar Çağrı Mərkəzinin
rəhbərinin iştirakı ilə birgə müzakirə
olunaraq yekun nəticə müəyyənləşdirilir.
6.3. Təmsilçinin
göstəricisi 75 faiz və daha çox olduqda, onun nəticəsi
qənaətbəxş, 75 faizdən az
olduqda isə qeyri-qənaətbəxş hesab olunur.
6.4.
Bütün xidmət göstərmiş təmsilçilərin
20 faizdən çox olmamaqla (təmsilçilərin ümumi
sayı 5 nəfərdən az olduğu hallarda isə 1 nəfər
olmaqla), nəticəsi qənaətbəxş hesab olunmuş
təmsilçilərdən nəticə kartı üzrə
göstəricisi daha yüksək olan təmsilçilər
seçilərək barələrində həvəsləndirmə
tədbiri görülür. Bu zaman həm birbaşa əlaqə,
həm də cavablandırılmaya qəbul edilmiş
müraciətlərlə iş qrupları üzrə təmsilçilərin
sayı üzrə nisbət nəzərə alınır.
6.5.
Monitorinq nəticəsi qeyri-qənaətbəxş hesab
olunmuş təmsilçi ilə fərdi iş
aparılır, ona peşəkarlığının və
xidmət səviyyəsinin yüksəldilməsi
üçün 3 (üç) ayadək vaxt verilir.
6.6.
İki ardıcıl ay ərzində monitorinq nəticəsi
50 faizdən aşağı olan və ya verilmiş müddətdən
sonra da nəticəsi qənaətbəxş olmayan təmsilçi
barəsində mövcud qanunvericilikdə nəzərdə
tutulmuş müvafiq məsuliyyət tədbirləri (tənbeh
tədbiri) görülür və Çağrı Mərkəzinin
təmsil etdiyi dövlət orqanı ən geci 1 (bir) ay
müddətində həmin təmsilçini digər analoji
vəzifəyə keçirir və onun yerinə orqanın
bilik və peşə hazırlığı səviyyəsi
qənaətbəxş olan başqa əməkdaşını
təyin edir.
6.7.
Çağrı Mərkəzinin digər əməkdaşlarının
fəaliyyətinin monitorinqi proqnozlaşdırmanın,
planlaşdırmanın, növbə qrafikinin, real rejimdə
idarəetmənin, canlı rejimdə xidmətin monitorinqinin, təhlillər
və onun əsasında hazırlanmış həll
yollarının səmərəliliyi nəzərə
alınmaqla həyata keçirilir və Çağrı Mərkəzinin
rəhbərinin rəyi əsasında həvəsləndirmə
və ya barəsində tənbeh tədbiri görüləcək
əməkdaşlar müəyyən edilir.
7.
Çağrı Mərkəzinin təmsilçilərinin
illik bilik və peşə hazırlığının
yoxlanılması və nəticələrinə əsasən
həyata keçirilən tədbirlər
7.1. Çağrı Mərkəzinin təmsilçilərinin
illik bilik və peşə hazırlığı
Çağrı Mərkəzinin təmsil etdiyi dövlət
orqanı (orqanın təlim-tədris funksiyasını həyata
keçirən struktur vahidi) tərəfindən ilkin
yoxlanılır və nəticələrinə uyğun olaraq
təlimlər təşkil edilir.
7.2.
İllik bilik və peşə hazırlığının
yoxlanılması təmsilçinin iş prosesində istifadə
etmək üçün zəruri səviyyədə bilməli
olduğu mövzular üzrə ilin sonunadək
aparılır.
7.3.
İllik bilik və peşə hazırlığının
yoxlanılması nəticəsində təmsilçinin
göstəricisi 75 faizədək olduqda təkmilləşdirilməsi
zəruri, 75 faiz və daha yüksək olduqda isə qənaətbəxş
hesab edilir.
7.4. Çağrı Mərkəzinin təmsil etdiyi
dövlət orqanı nəticəsi təkmilləşdirilməsi
zəruri hesab olunan təmsilçiyə növbəti ilin I
yarımilliyi ərzində təlimlər keçərək
onun bilik və peşə hazırlığı səviyyəsini
həmin yarımilliyin sonunda təkrar yoxlayır.
7.5. Təlimlərin
keçirilməsi üçün təmsilçinin təkmilləşdirilməli
olduğu istiqamətlər müəyyənləşdirilir,
onun gündəlik iş həcmi (iş vaxtı) 10 faizədək
azaldılmaqla ona nəzəri biliklər üzrə materiallar
və proqram təqdim edilir.
7.6. Həftədə
2 dəfə praktiki məşğələlərdən ibarət
təlimlər təşkil olunur və ayda bir dəfə təlimin
gedişatının test yoxlamaları keçirilir.
8. Mərkəzdə
mütləq tətbiq edilməli göstəricilər və
onların hesablanması
mexanizmləri
8.1. Zənglərin
cavablandırılmaya qəbulu faizi:
8.1.1. daxil olan zənglər üzrə 30 saniyə ərzində (xidmət səviyyəsi):
CQ30 san =
Q/D*100%
CQ30 san –
daxil olan zənglərin 30 saniyə ərzində
cavablandırılmaya qəbulu faizi
Q – 30
saniyə ərzində cavablandırılmaya qəbul
olunmuş zənglərin sayı
D – canlı telefon əlaqəsi yaratmaq
üçün səsli menyuda müvafiq seçim edərək,
növbəyə daxil olmuş zənglərin sayı.
Bu göstərici yarımsaatlıq, gündəlik,
aylıq və illik olaraq səsli menyunun canlı telefon əlaqəsi
yaratmaq üçün hər bir bölməsi üzrə
ayrı-ayrılıqda və ümumilikdə
ölçülür.
8.1.2. daxil olan zənglər üzrə müddət
nəzərə alınmadan:
CQümumi
= Q/D*100%
CQ
ümumi – daxil olan zənglərin cavablandırılmaya qəbulu
faizi
Q – cavablandırılmaya qəbul olunmuş zənglərin
sayı
D – canlı telefon əlaqəsi yaratmaq
üçün səsli menyuda müvafiq seçim edərək
növbəyə daxil olmuş zənglərin sayı.
Bu göstərici gündəlik, aylıq və illik
olaraq səsli menyunun canlı telefon əlaqəsi yaratmaq
üçün hər bir bölməsi üzrə
ayrı-ayrılıqda və ümumilikdə
ölçülür.
8.2.
Əks əlaqə yaradılmalı zənglər üzrə
xidmət səviyyəsi:
8.2.1. növbədə gözləmə müddəti
10 saniyədən çox olan itirilmiş zənglər
üzrə:
XS
itirilmiş 10= Ə/ B 10 san*100%
XS
itirilmiş 10 – növbədə gözləmə müddəti
10 saniyədən çox olan itirilmiş zənglər
üzrə əks əlaqə yaradılmaqla xidmət səviyyəsi
Ə – əlaqə yaradılaraq müvafiq xidmət
göstərilmiş zənglərin sayı
B 10 san – növbədə gözləmə müddəti
10 saniyədən çox olan itirilmiş zənglərin
sayı.
Bu göstərici gündəlik, aylıq və illik
olaraq ölçülür.
8.2.2. zəng sifarişi üzrə:
XS ZS=
Ə/S*100%
XS ZS – zəng
sifarişi üzrə əks əlaqə yaradılmaqla xidmət
səviyyəsi
Ə – əlaqə yaradılaraq müvafiq xidmət
göstərilmiş sifarişlərin sayı
S – düzgün edilmiş sifarişlərin
sayı.
Bu göstərici gündəlik, aylıq və illik
olaraq ölçülür.
8.3.
Növbəyə daxil olmuş zənglərin buraxılma
(itirilmə) faizi:
8.3.1. növbədə gözləmə müddəti
10 saniyədən çox olan zənglər üzrə:
BS 10 san =
B/D*100%
BS 10 san
–növbədə gözləmə müddəti 10 saniyədən
çox olan zənglərin buraxılma faizi
B – canlı telefon əlaqəsi yaratmaq
üçün səsli menyuda müvafiq seçim edərək
növbəyə daxil olmuş və növbədə 10 saniyədən
çox müddətdə gözləyərək
cavablandırılmaya qəbul olunmadan növbədən
ayrılmış zənglərin sayı
D – canlı telefon əlaqəsi yaratmaq
üçün səsli menyuda müvafiq seçim edərək,
növbəyə daxil olmuş zənglərin sayı.
Bu göstərici gündəlik, aylıq və illik
olaraq səsli menyunun canlı telefon əlaqəsi yaratmaq
üçün hər bir bölməsi üzrə
ayrı-ayrılıqda və ümumilikdə
ölçülür.
8.3.2. ümumilikdə:
BS
ümumi = B/D*100%
BS
ümumi – növbəyə daxil olmuş zənglərin
buraxılma faizi
B – canlı telefon əlaqəsi yaratmaq
üçün səsli menyuda müvafiq seçim edərək
növbəyə daxil olmuş və cavablandırılmaya qəbul
olunmadan növbədən ayrılmış zənglərin
sayı
D – canlı telefon əlaqəsi yaratmaq
üçün səsli menyuda müvafiq seçim edərək,
növbəyə daxil olmuş zənglərin sayı.
Bu göstərici gündəlik, aylıq və illik
olaraq səsli menyunun canlı telefon əlaqəsi yaratmaq
üçün hər bir bölməsi üzrə
ayrı-ayrılıqda və ümumilikdə
ölçülür.
8.4. Orta
hesabla əlaqəni gözləmə müddəti:
8.4.1. cavablandırılmaya qəbul edilmiş zənglər
üzrə:
G
cavablandırılmış = M/C
G
cavablandırılmış – cavablandırılmaya qəbul
edilmiş zənglər üzrə orta hesabla əlaqəni
gözləmə müddəti
M – cavablandırılmaya qəbul edilmiş zənglərin
səsli menyuda müvafiq seçim edərək,
cavablandırılmaq üçün növbəyə daxil
olduğu vaxtdan cavablandırılmaya qəbul olunanadək olan
müddətlərin cəmi
C – cavablandırılmış zənglərin
sayı.
Bu göstərici gündəlik, aylıq və illik
olaraq səsli menyunun canlı telefon əlaqəsi yaratmaq
üçün hər bir bölməsi üzrə
ayrı-ayrılıqda və ümumilikdə
ölçülür.
8.4.2.itirilmiş zənglər üzrə:
G
itirilmiş = M/B
G
itirilmiş – itirilmiş zənglər üzrə orta hesabla əlaqəni
gözləmə müddəti
M – itirilmiş zənglərin səsli menyuda
müvafiq seçim edərək cavablandırılmaq
üçün, növbəyə daxil olduğu vaxtdan
növbədən ayrılanadək olan müddətlərin cəmi
B – itirilmiş zənglərin sayı.
Bu göstərici gündəlik, aylıq və illik
olaraq səsli menyunun canlı telefon əlaqəsi yaratmaq
üçün hər bir bölməsi üzrə
ayrı-ayrılıqda və ümumilikdə
ölçülür.
8.5.
Ortalama cavablandırma müddəti:
8.5.1. birbaşa cavablandırılan müraciətlər
üzrə:
CM = M/S
CM –
birbaşa cavablandırılan müraciətlər üzrə
ortalama cavablandırma müddəti
M – birbaşa cavablandırılan müraciətlərin
cavablandırılmasına (müraciətin qəbulundan
yekunlaşmasınadək) sərf olunan müddətlərin
(danışıq müddətinin) cəmi
S – birbaşa cavablandırılmış zənglərin
sayı.
Bu göstərici gündəlik, aylıq və illik
olaraq səsli menyunun canlı telefon əlaqəsi yaratmaq
üçün hər bir bölməsi üzrə
ayrı-ayrılıqda və ümumilikdə
ölçülür.
8.5.2. müraciət vərəqəsi tərtib
edilmiş və Çağrı Mərkəzi tərəfindən
cavablandırılan müraciətlər üzrə:
CMMV = M/S
CMMV –
müraciət vərəqəsi tərtib edilmiş və
Çağrı Mərkəzi tərəfindən
cavablandırılan müraciətlər üzrə orta
cavablandırma müddəti
M – müraciət vərəqəsi tərtib
edilmiş və Çağrı Mərkəzi tərəfindən
cavablandırılmış müraciət vərəqələrinin
cavablandırılmasına sərf olunan günlərin
sayı
S – müraciət vərəqəsi tərtib
edilmiş və Çağrı Mərkəzi tərəfindən
cavablandırılmış müraciət vərəqələrinin
sayı.
Bu göstərici aylıq və illik olaraq müraciət
vərəqələrinin növü (şikayət, ərizə,
sual və s.) üzrə ayrı-ayrılıqda və
ümumilikdə ölçülür.
8.6.
Müraciət vərəqəsi tərtib edilmiş müraciətlərin
nəzərdə tutulmuş müddətdə
cavablandırılmasının göstəricisi:
H = N/Q *
100%
H – müraciət vərəqəsi tərtib
edilmiş müraciətlərin nəzərdə tutulmuş
müddətdə cavablandırılması göstəricisi
N –nəzərdə
tutulmuş müddətdə cavablandırılmış
müraciət vərəqələrinin sayı
Q – cavablandırılmış müraciət vərəqələrinin
sayı.
Bu göstərici müraciətlərin növləri
üzrə ayrı-ayrılıqda və ümumilikdə
olmaqla aylıq və illik olaraq ölçülür.
8.7.
Müraciət vərəqəsi tərtib edilmiş müraciətlərin
xüsusi çəkisi:
MÇ =
M/Q * 100%
MÇ –
müraciət vərəqəsi tərtib edilmiş müraciətlərin
xüsusi çəkisi
M – müraciət vərəqəsi tərtib
edilmiş müraciətlərin sayı
Q – cavablandırılmaya qəbul olunmuş zənglərin
sayı.
Bu göstərici təmsilçilər üzrə və
ümumilikdə olmaqla müraciət vərəqəsinin
növləri üzrə ayrı-ayrılıqda və birlikdə
aylıq və illik olaraq ölçülür.
8.8.
Müraciətlərin cavablandırılma mənbələri
(vasitələri) üzrə xüsusi çəkisi:
EM = E/Q *
100%
EM –
müraciətlərin cavablandırılma mənbələri
üzrə xüsusi çəkisi
E – müvafiq mənbədən (vasitədən)
istifadə etməklə, cavablandırılmış
müraciətlərin sayı
Q – cavablandırılmış müraciətlərin
sayı.
Bu
göstərici birbaşa cavablandırılmış,
müraciət vərəqəsi tərtib edilmiş və
Çağrı Mərkəzinin daxili imkanları hesabına
araşdırılaraq cavablandırılmış, müraciət
vərəqəsi tərtib edilmiş və orqanın digər
struktur vahidləri tərəfindən
araşdırıldıqdan sonra cavablandırılmış
müraciətlər üzrə ayrı-ayrılıqda və
ümumilikdə olmaqla aylıq və illik olaraq
ölçülür.
8.9.
Əks əlaqə səviyyəsi:
8.9.1. növbədə gözləmə müddəti
10 saniyədən çox olan itirilmiş zənglər
üzrə:
ƏS
itirilmiş= (Ə+O+C)/ B 10 san*100%
ƏS
itirilmiş – növbədə gözləmə müddəti
10 saniyədən çox olan itirilmiş zənglər
üzrə əks əlaqə səviyyəsi
Ə – əlaqə yaradılaraq müvafiq xidmət
göstərilmiş zənglərin sayı
O – müvafiq xidmət göstərməyə
ehtiyac olmamış zənglərin sayı
C – əlaqə yaradılması üçün
minimum 3 cəhd edilmiş, lakin əlaqə yaradılması
qeyri-mümkün olmuş zənglərin sayı
B 10 san – növbədə gözləmə müddəti
10 saniyədən çox olan itirilmiş zənglərin
sayı.
Bu göstərici gündəlik, aylıq və illik
olaraq ölçülür.
8.9.2. zəng sifarişi üzrə:
ƏS ZS=
(Ə+O+C)/S*100%
ƏS ZS
– əlaqə səviyyəsi
Ə – əlaqə yaradılaraq müvafiq xidmət
göstərilmiş sifarişlərin sayı
O – müvafiq xidmət göstərməyə
ehtiyac olmamış sifarişlərin sayı
C – əlaqə yaradılması üçün
minimum 3 cəhd edilmiş, lakin əlaqə
yaradılması qeyri-mümkün olmuş sifarişlərin
sayı
S – düzgün edilmiş sifarişlərin
sayı.
Bu göstərici gündəlik, aylıq və illik olaraq
hər bir zəng sifarişi kanalı üzrə
ayrı-ayrılıqda və ümumilikdə
ölçülür.
8.10. Xidmətin
yararlılığı:
Y = 100% -
(A1/A2*100%)
Y – xidmətin yararlılığı
A1 – xidmətin
işlək vəziyyətdə olmadığı
saatların miqdarı
A2 – xidmətin işlək vəziyyətdə olmalı
olduğu saatların miqdarı.
Bu göstərici gündəlik, aylıq və illik
olaraq hər bir xidmət kanalı üzrə
ayrı-ayrılıqda ölçülür.
8.11. Xidmət
səviyyəsi barədə sorğular:
8.11.1. ilk əlaqədən müraciətin
cavablandırılması faizi:
S ilk =
İ/E*100%
S ilk – ilk əlaqədən
müraciətin cavablandırılması faizi
İ – bu
mövzuda ilk dəfə müraciət etdiyini bildirmiş
şəxslərin sayı
E – sorğuda iştirak etmiş şəxslərin
sayı.
Bu göstərici aylıq, rüblük və illik olaraq
xidmət növləri üzrə ayrı-ayrılıqda və
ümumilikdə səsli menyu, SMS, internet səhifəsi, anket
sorğusu və digər vasitələrdən istifadə etməklə
ölçülür.
8.11.2. xidmətdən razı qalma faizi:
S razı
qalma = R/E*100%
və
ya
S razı
qalma = (C5+C4)/(C5+C4+C3+C2+C1)*100%
S
narazı qalma = (C1)/(C5+C4+C3+C2+C1)*100%
S razı
qalma – razı
qalma faizi
S
narazı qalma –
narazı qalma faizi
R – razı
qaldığını bildirmiş
iştirakçıların sayı
E – sorğuda iştirak etmiş
iştirakçıların sayı
C5 – xidməti
5 ballıq sistemlə 5 balla qiymətləndirmiş (xidmətdən
tam razı qalmış) iştirakçıların sayı
C4 – xidməti
5 ballıq sistemlə 4 balla qiymətləndirmiş (xidmətdən
razı qalmış) iştirakçıların sayı
C3 – xidməti
5 ballıq sistemlə 3 balla qiymətləndirmiş (xidmətin
səviyyəsi barədə konkret fikir bildirməmiş)
iştirakçıların sayı
C2 – xidməti
5 ballıq sistemlə 2 balla qiymətləndirmiş (xidmətdən
qismən narazı qalmış) iştirakçıların
sayı
C1 – xidməti 5 ballıq sistemlə 1 balla qiymətləndirmiş
(xidmətdən narazı qalmış)
iştirakçıların sayı.
Bu göstərici təmsilçilər və
ümumilikdə Çağrı Mərkəzi üzrə
aylıq, rüblük və illik olaraq səsli menyu, SMS,
internet səhifəsi, anket sorğusu və digər vasitələrdən
istifadə etməklə ölçülür.
8.12. Xidmətin
dəqiqliyi:
8.12.1. kritik meyarlar üzrə:
XD kritik =
(1-(KS /M))*100%
XD kritik –
kritik meyarlar üzrə xidmətin dəqiqliyi
KS –
monitorinq edilmiş zənglərdə kritik meyarlar üzrə
edilmiş səhvlərin sayı
M – monitorinq edilmiş zənglər üzrə
meyarların sayı.
8.12.2. ümumilikdə:
XD
ümumi = (1-(S/M))*100%
XD
ümumi – ümumilikdə xidmətin dəqiqliyi
S – monitorinq edilmiş zənglərdə meyarlar
üzrə edilmiş səhvlərin sayı
M – monitorinq edilmiş zənglər üzrə
meyarların sayı.
Bu göstərici təmsilçilər və
ümumilikdə Çağrı Mərkəzi üzrə
aylıq və illik olaraq ölçülür.
8.13. Xidmətin
keyfiyyəti:
8.13.1. ümumilikdə:
XKümumi
= T/M * 100%
XKümumi
– xidmətin keyfiyyəti
T – canlı rejimdə xidmətin monitorinqi nəticəsində
təmsilçinin topladığı balların cəmi
M – canlı rejimdə xidmətin monitorinqinə
uyğun olaraq təmsilçinin toplaya biləcəyi
balların cəmi.
Bu göstərici təmsilçilər və
ümumilikdə Çağrı Mərkəzi üzrə
aylıq və illik olaraq ölçülür.
8.13.2. tam keyfiyyətli zənglərın sayı
üzrə:
XKsay = K/Q
* 100%
XKsay –
xidmətin keyfiyyəti
K – keyfiyyətli xidmət göstərilmiş
müraciətlərin sayı
(canlı rejimdə xidmətin monitorinqi proseduruna
uyğun olaraq 75 faiz və daha yüksək balla nəticələnmiş
müraciətlər)
Q – bütün monitorinq edilmiş müraciətlərin
sayı.
Bu göstərici təmsilçilər və
ümumilikdə Çağrı Mərkəzi üzrə
aylıq və illik olaraq ölçülür.
8.14.
Yüklənmənin proqnozlaşdırılması göstəriciləri:
P dəqiqlik
= 100% – (|Y fakt – Y proq| / Y proq*100%)
P kənarlaşma
= (Y fakt – Y proq) / Y proq*100%
P dəqiqlik
– proqnozun dəqiqliyi
Y fakt –
faktiki yüklənmə
Y proq –
proqnozlaşdırılmış yüklənmə
P kənarlaşma – proqnozun kənarlaşması.
Yüklənmənin proqnozlaşdırılması, onun
dəqiqliyi və kənarlaşması yarımsaatlıq,
gündəlik, aylıq və illik olaraq
ölçülür.
8.15.
Planlaşdırılmamış işdə olmama göstəricisi:
8.15.1. işçidən qaynaqlanan səbəblərdən
(xəstəlik və s.):
P
işçi= İO/İS*100%
Pişçi
– işçidən qaynaqlanan səbəblərdən
planlaşdırılmamış işdə olmama göstəricisi
İO – işçidən
qaynaqlanan səbəblərdən
planlaşdırılmamış işdə olmamaların
saatları
İS –
planlaşdırılmış iş saatları.
Bu göstərici aylıq və illik olaraq təmsilçilər
və Çağrı Mərkəzinin bütün
işçiləri üzrə ayrı-ayrılıqda və
ümumilikdə ölçülür.
8.15.2. ümumilikdə:
Pümumi
= İO/İS*100%
Pümumi
– planlaşdırılmamış işdə olmama göstəricisi
İO –
planlaşdırılmamış işdə
olmamaların saatları
İS –
planlaşdırılmış iş saatları.
Bu göstərici aylıq və illik olaraq təmsilçilər
və Çağrı Mərkəzinin bütün
işçiləri üzrə ayrılıqda və
ümumilikdə ölçülür.
8.16. Kadr
axını:
K =
A/İ*100%
K – kadr axını
A – işdən azad edilmiş təmsilçilərin
sayı
İ – ayın son günündə işləyən təmsilçilərin
sayı.
Bu göstərici aylıq və illik olmaqla həm
könüllü, həm işəgötürənin təşəbbüsü
ilə, həm də ümumi işdən azad olmalara
münasibətdə ölçülür.
8.17.
İşçinin yüklənmə göstəricisi:
Y = İ/(İ+B)*100%
Y – işçinin yüklənmə səviyyəsi
İ –
işlədiyi saatların miqdarı
B – boşdayanmaların miqdarı.
Bu göstərici təmsilçilər üzrə
ayrılıqda və ümumilikdə aylıq və illik
olaraq ölçülür.
8.18. Təlimin
səmərəliliyi göstəricisi:
TS =
M/İ*100%
TS – təlimin səmərəliliyi
M – təlimi müvəffəqiyyətlə
keçmiş iştirakçıların sayı
İ – təlimdə iştirak edənlərin sayı.
Bu göstərici keçirilmiş hər bir təlim
üzrə ayrı-ayrılıqda hesablanır.
9.
Çağrı Mərkəzinin fəaliyyətini əks
etdirən göstəricilər – mütləq hədəflər
9.1. Çağrı Mərkəzinin fəaliyyətini əks
etdirən mütlə q hədəflər
aşağıdakılardır:
9.1.1. daxil olan zənglərin 30 saniyə ərzində
cavablandırılmaya qəbulu faizi – minimum 80 faiz (fövqəladə
hallarda istifadə olunan xidmətlər üzrə 10 saniyə
ərzində 99 faiz);
9.1.2. daxil olan zənglərin ümumilikdə
cavablandırılmaya qəbulu faizi – minimum 90 faiz (fövqəladə
hallarda istifadə olunan xidmətlər üzrə 99 faiz);
9.1.3. növbədə gözləmə müddəti
10 saniyədən çox olan zənglərin itirilmə faizi
– maksimum 5 faiz (fövqəladə hallarda istifadə olunan xidmətlər
üzrə 0,1 faiz);
9.1.4.
müraciət vərəqəsi tərtib edilmiş müraciətlərin
ortalama cavablandırma müddəti – sorğu xarakterli
müraciət vərəqəsi üzrə - maksimum 7
gün, şikayət xarakterli müraciət vərəqəsi
üzrə - maksimum 15 gün;
9.1.5. müraciət vərəqəsi tərtib
edilmiş müraciətlərin qanunvericilikdə nəzərdə
tutulmuş müddətdə cavablandırılması – 99,9
faiz;
9.1.6. sorğu xarakterli müraciət vərəqəsi tərtib edilmiş müraciətlərin xüsusi çəkisi – maksimum 30 faiz;
9.1.7. əks əlaqə səviyyəsi – 90 faiz (fövqəladə hallarda istifadə olunan xidmətlər üzrə 99,9 faiz);
9.1.8. xidmətin yararlılığı – minimum 97 faiz (fövqəladə hallarda istifadə olunan xidmətlər üzrə 99,9 faiz);
9.1.9. ilk əlaqədən müraciətin cavablandırılması faizi – minimum 75 faiz (fövqəladə hallarda istifadə olunan xidmətlər üzrə 95 faiz);
9.1.10. xidmətdən razıqalma faizi – minimum 85 faiz;
9.1.11. xidmətin keyfiyyəti (ümumilikdə) –
minimum 70 faiz.
10.
Çağrı Mərkəzinin fəaliyyəti barədə
məlumatların təqdim edilməsi
10.1. Çağrı Mərkəzi (Çağrı Mərkəzi təmsil etdiyi dövlət orqanının struktur vahidinin tərkində və ya nəzarətində olduqda həmin struktur vahidi) hazırlanmış hesabatı (o cümlədən, orqanın struktur vahidlərində Çağrı Mərkəzinə daxil olmuş müraciətə baxılması vəziyyəti barədə məlumatı) təmsil etdiyi dövlət orqanının rəhbərliyinə təqdim edir.
10.2. Çağrı Mərkəzinin təmsil etdiyi dövlət orqanı aylıq və illik olaraq Çağrı Mərkəzinin fəaliyyəti barədə minimum aşağıdakı məlumatları əks etdirməklə öz internet səhifəsi vasitəsilə ictimaiyyəti məlumatlandırır:
10.2.1. Çağrı Mərkəzinin fəaliyyətini əks etdirən göstəricilər – mütləq hədəflər;
10.2.2. daxil olmuş, cavablandırılmaya qəbul edilmiş müraciətlərin sayı və təfsilatı;
10.2.3. cavablandırılmaya qəbul edilən müraciətlərin orta hesabla əlaqəni gözləmə müddəti;
10.2.4. birbaşa cavablandırılan müraciətlərin orta cavablandırma müddəti;
10.2.5. müraciət vərəqəsi tərtib edilmiş müraciətlərin orta cavablandırma müddəti;
10.2.6. tərtib edilmiş müraciət vərəqələrinin sayı və təfsilatı;
10.2.7. səsli menyu vasitəsilə göstərilmiş xidmətlər barədə məlumatlar.
11. Çağrı Mərkəzinin infrastrukturu və ona olan tələblər
11.1. Çağrı Mərkəzində müvafiq orqana daxil olan müraciətlərin həcminə, orada fəaliyyət göstərən təmsilçilərin sayına uyğun olaraq səsboğucu vasitələr, sağlam və effektiv iş mühiti, işıqlandırma və havatəmizləyici sistem, nəzarət və məlumat monitoru olan xidmət zalı, həmin zalda və ya ona yaxın yerdə istirahət yeri və toplantı masası olmalıdır.
11.2. Çağrı Mərkəzində təmsilçi yerləri səsboğucu funksiyalar nəzərə alınmaqla masalar, rahat kreslolar, kompyuterlər, zəruri proqram təminatları, qanunvericilik bazası, müraciət edənlər barədə asan və tez məlumat almaq imkanı olan məlumat bazası, səsboğucu funksiyaları olan qulaqlıq və mikrofon, sənədlər və şəxsi əşyalar üçün rəf, hüquqi aktlar, metodiki göstərişlər, məlumat kitabçaları və digər zəruri vasitələrlə təmin edilməlidir.
11.3. Çağrı Mərkəzinin avadanlığı və proqram təminatı
11.3.1. Daxil olan zənglərin həcminə müvafiq olaraq onların paylanmasına, növbədə gözlədilməsinə, təklif olunan avtomatik xidmət növlərinə uyğun olaraq müraciətlərin cavablandırılmasına, tələb olunan məlumatın səsləndirilməsinə, avtomatik rejimdə əməliyyatlar etməyə imkan verən interaktiv səsli menyu və rabitə kanalları mövcud olmalıdır.
11.3.2. Çağrı Mərkəzində göstərilən xidmətlərin, o cümlədən aparılan telefon danışıqlarının müxtəlif axtarış imkanları (tarix, saat, telefon nömrəsi, təmsilçi və s.) olmaqla, sistemin yaddaşına yazılaraq arxivləşdirilməsinə və bərpa edilməsinə imkan verən proqram təminatı və səsyazma sistemi olmalıdır.
11.3.3. Çağrı Mərkəzində tətbiq
ediləcək olan əsas fəaliyyət göstəricilərinin
hesablanmasına və təmsilçilər üzrə təhlillər
edilməsinə imkan verən hesabat sistemi olmalıdır.
Azərbaycan.-2015.- 4 mart.- S.1.