Universitet təhsili: sabah bu gündən başlayır
Ölkəmizdə
insan kapitalının inkişafı, şəxsin müasir
bilik və bacarıqlara yiyələnməsinin təmin edilməsi
“Azərbaycan Respublikasında təhsilin inkişafı üzrə
Dövlət Strategiyası”nın da əsas
hədəflərindəndir. Bu strategiya həm də Prezident
İlham Əliyevin müəyyən etdiyi “insan kapitalı”nın formalaşdırılması
strategiyası kimi də qəbul edilə bilər. Strategiyada qeyd edilən əsas istiqamətlərin
reallaşdırılması, keyfiyyət meyarlarının
sistemin əhəmiyyətli dayaq nöqtəsinə
çevrilməsi Azərbaycanda müasirləşən təhsilin
ən mühüm təşəbbüsləri
sırasındadır. Müasir təhsil sistemi
qarşısında duran tələblər, yenilik
çağırışları bütün ali
təhsil müəssisələri üçün də
institusional keyfiyyətin yüksəldilməsi təşkilatı
innovasiyalar üçün effektiv zəmin
formalaşdırır.
Ən son
tədqiqatlar göstərir ki, hər bir ali
təhsil ocağının keyfiyyət meyarlarının 40
faizi tələbələrin keyfiyyət göstəricilərindən
asılıdır. Digər hissəni
universitetin maddi-texniki bazası, akademik potensialı müəyyənləşdirir.
McKinsey&Company Consaltinq şirkətinin sorğusuna
əsasən gənclərin təxminən 50 faizi
aldığı universitet təhsilini gələcək
karyerasının inkişafı üçün yetərli
hesab etmir. İşə götürənlərin
40 faizi qeyd edir ki, gənclər işə başlamaq
üçün tələb olunan bilik və bacarıqlara
malik deyillər. Universitetlərin təxminən
72 faizi isə hesab edir ki, onların verdiyi təhsil məşğulluq
və karyera yüksəlişi üçün kifayətdir.
Cəmiyyətdə
qarşıya qoyulmuş məqsədlərə nail olmaq həm
də onun kreativ potensialından, bu isə öz növbəsində
intellektual resursun keyfiyyətindən asılıdır. Bu resurs təhsil sektorunda formalaşır və təkmilləşir.
Beləliklə, tədrisin innovativ
proqramlarının yaradılması, təhsil
standartlarının yeniləşməsinə dair təkliflərin
formalaşdırılması, təhsilin keyfiyyətinin
yaxşılaşdırılması və kompetensiya səviyyəsinin
artırılması universitetlərin əsas
missiyasıdır.
Ali təhsilə bütövlükdə iki yanaşmadan
baxmaq olar.
Birinci yanaşmaya əsasən, ali təhsil
bazar iqtisadiyyatının bir seqmenti kimi, yəni xidmətlər
sektoru kimi qiymətləndirilə bilər. Bu
halda tələbə uyğun təklif təqdim
olunmalıdır. Başqa sözlə, bu
və ya digər ixtisasa tələb artdıqca və ya
azaldıqca təklif də (müvafiq ixtisaslar üzrə kadr
hazırlığı) dəyişəcək. Bu zaman
yarana biləcək əsas problem mövcud tələbin əmək
bazarının tələbindən fərqli ola
bilməsidir. Belə ki, cəmiyyətdə
formalaşmış dəyərlərə uygun olaraq
“prestijli”, “dəbdə olan” ixtisaslara fərdlər tərəfindən
və ya “valideynlərin tövsiyəsilə” tələb arta
bilər. Bu hal universitetin, xususilə də
onun maliyyə maraqlarına cavab versə də, əmək
bazarının tələblərinə tam uyğun olmaya bilər.
Nəticədə ali təhsil struktur
işsizliyi artıracaq. Başqa sözlə, əmək
bazarının tələbi, insan kapitalının
formalaşdırılması zərurəti və universitetin
maraqları arasında ziddiyyət yaranır. Bu onu göstərir ki, universitet üçün
arzuolunan hec də həmişə cəmiyyət ücün
arzuolunan olmaya bilər.
İkinci yanaşma “insan kapitalı” yanaşması kimi
dəyərləndirilə bilər. Bu halda
formalaşdırılan kapitalın gələcəkdə gətirə
biləcəyi gəlir ön plana çıxır. Yəni, insan kapitalına olan tələb onun gəlirliyinə
əsaslanır. Beləliklə,
formalaşdırılmış insan kapitalının keyfiyyəti
və onun gələcəkdə gətirəcəyi gəlir
arasında birbaşa asılılıq yaranır.
İnsan kapitalının keyfiyyəti həm də gələcək
karyera baxımından da önəmli olduğundan, cəmiyyətin
gələcək inkişafı, insan kapitalının
formalaşdırılması və universitetin maraqları
arasında uyğunluq yaratmaqla, universitet həm də “insan
kapitalı”nın
formalaşdırılması vəzifəsinin birbaşa
icraçılarından biri olur. Bu zaman
ötürülə bilən dəyərin özü də
həlledici amilə çevrilir. Beləliklə,
universitetin əsas missiyası ölkənin rəqabət
qabiliyyətini artıran insan kapitalının
yaradılmasıdır.
İslahat
gündəliyinin əsas müddəalarından biri də
universitetimizdə verilən ali iqtisadi təhsilə,
universitetimizin əsas missiyasına yeni konseptual
baxışın formalaşdırılmasından ibarətdir.
Müasir çağırışları nəzərə
alaraq, müasir bilikləri mənimsəyən, təkçə
öyrənən deyil, həm də tədqiqatçı
yanaşması və bacarığı ilə yeni fikir və
baxışlar “istehsal edən” mütəxəssis yetişdirən
universitet modelini formalaşdırmaq məqsədlərimizdəndir.
Dövrün tələblərini adekvat qiymətləndirmək,
daim müasirləşən institutsional mühiti təmin etmək
ancaq elm və təhsilin vəhdətində
görünür.
Universitetlər təkcə formal biliklərin verildiyi təsisatlar
deyildir. Tələbə öz gəncliyinin universitet
dövründə bir çox qeyri-formal bilik və normalar da mənimsəyir.
Universitetimiz tələbələr
üçün milli dəyərlərə
bağlılıqda nümunə olmaqla yanaşı, həm də
bu dəyərlərin gənclərə
aşılanmasında ən effektiv təsisatlardan birinə
çevrilməyə çalışır. Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti İlham Əliyevin “Regionların
2014-2018-ci illərdə sosial-iqtisadi inkişafı Dövlət
Proqramının icrasının birinci ilinin yekunlarına həsr
olunan konfrans”da gənclərin kosmopolit ruhda tərbiyəsinin
həm cəmiyyət, həm də gənclərin özü
üçün formalaşdırdığı təhlükələr
haqda tövsiyələri İqtisad Universitetində rəhbər
tutulur. Qabaqcıl dünya təcrübəsi də
göstərir ki, müasir universitet bir çox milli ənənələrin
yaşadıldığı, bu ənənələr əsasında
inkişaf istiqamətlərinin müəyyən edildiyi yer
olmalıdır və bu da universitetimizin əsas
missiyasıdır.
Keyfiyyətli bilik müvafiq müəllim-tələbə
münasibətlərini tələb edir. Bu baxımdan
müəllim və tələbənin yaradıcı əməkdaşlığı
ön plana çıxır. Təhsil tələbənin
bacarığının inkişafına yönəlməli və
universitet təhsilinin məqsədlərilə tələbələrin
maraqları uzlaşmalıdır. Müəllim
və tələbə münasibətlərinə nəzarət
edən və nəzarət olunandan daha çox
qarşılıqlı əməkdaşlıq münasibətlərinə
transformasiya olunmasına hədəflənirik.
Nüfuzlu xarici universitetlərin təcrübəsinin təhlili
Liberal Arts bakalavr təhsili modelinə diqqəti
artırır.
Belə ki, ilk kurslarda tələbələr ixtisaslaşma
seçmədən ümumi ali təhsilin
əsaslarını mənimsəyirlər. Bu
zaman konkret sahə üzrə ixtisaslaşmadan daha çox həmin
sahə üzrə təfəkkürün formalaşması
daha əhəmiyyətli hesab olunur. Eləcə
də bu model güclü “fundament” yaratdığından
“üstqurumu” təkmilləşdirmək və yaxud zəruri
olduğu halda qısa müddətdə tamamilə yeniləmək
üçün əlverişli şərait yaradır.
Bu modelin ən böyük
üstünlüyü əmək bazarının tələblərinə
uyğun olaraq, məzunun işlə təmin olunmasına
yardım etməkdən ibarətdir. Ölkəmizdə
mövcud Qaydalar da Liberal Artsın tətbiq edilməsi
üçün geniş imkanlar yaradır. Belə ki, təhsil proqramında tədrisi nəzərdə
tutulan fənlərin və onlara ayrılan kreditlərin ən
azı 70 faizi eyni olduğu halda tələbəyə
bakalavriat səviyyəsində gələcək peşə fəaliyyətində
istifadə etməsi və ya oxşar ixtisas üzrə əlavə
təhsil alması məqsədilə müvafiq ixtisasların
fənnini seçmək hüququ da verilir və həmin tələbələrə
ikinci bakalavr dərəcəsi və diplom təqdim olunur.
Təsdiq olunmuş yeni təhsil standartları da tədrisin
keyfiyyətinin artırılması ilə yanaşı,
Liberal Arts baxımından tamamilə yeni imkanlar açır. Belə ki, yeni standartlarda tələbənin
sərbəst işinə əlverişli şərait
yaratmaqla auditoriya saatlarının azaldılması, ixtisaslar
üzrə əmək bazarının tələblərinə
uyğun olaraq kompetensiyaların yenilənməsi və s. ilə
yanaşı müxtəlif ixtisaslar üzrə tədris
proqramları ilk illər üzrə unifikasiya edilmişdir.
Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetində MBA səviyyəsində
tədris planları tamamilə yenilənmiş və beynəlxalq
tələblərə
uyğunlaşdırılmışdır. İsveçrənin
UBİS, Kanadanın Alert, Almaniyanın Qərbi Drezden Texniki
Universitetində ADİU-nun MBA proqramına yüksək qiymət
verilmişdir. Hazırda magistratura səviyyəsində
tədris planlarının əsaslı surətdə yeniləşməsi
işləri tamamlanmaq üzrədir.
ADİU
sabahın keyfiyyətli ali təhsil modeli
olan SABAH-ın ən fəal
iştirakçılarındandır. SABAH-da təhsil alan tələbənin təxminən 1/3-nin
bizim universiteti seçməsi, burada yaradılmış fərqli
mühit, əsasən xaricdə təhsil almış müəllimlərin
SABAH-da tədrisə cəlb edilməsi və s. keyfiyyət
göstəricilərinin əhəmiyyətli dərəcədə
yüksəlməsinə şərait yaratmışdır.
Universitetimizdə təhsilin keyfiyyətinin
artırılması məqsədilə həyata keçirilən
tədbirlərdən biri də İngilis Dilində Tədris
Mərkəzinin yaradılmasıdır. Yeni fəaliyyətə
başlayan Təhsilin Keyfiyyətinin Qiymətləndirilməsi
və İdarəedilməsi Mərkəzi də universitetdə
təhsilin keyfiyyətinin rəqabətqabiliyyətli edilməsi
sisteminin yaradılmasına ciddi töhfə verəcəkdir.
Tələbələrin biliyinin qiymətləndirilməsində
şəffaflıq və obyektivliyin təmin edilməsi
baxımından həyata keçirilmiş layihələrdən
biri “Özünü sına” - elektron imtahan proqramıdır. Elektron proqram
vasitəsilə tələbələr on-line rejimdə
imtahandan qabaq özlərini sınaya bilərlər. Proqram həm də universitetimizin tələbəsinin
start-up layihəsidir.
Son
dövrlərdə universitet reytinqləri ali
təhsil sistemində ən vacib və ciddi amillərdən
birinə çevrilmişdir. Həmin reytinqlər
ilkin olaraq universiteti seçmək üçün tələbələrə
yardım məqsədilə düşünülsə də
hazırda universitetlərin səviyyəsini qiymətləndirmək
üçün böyük təsirə malikdir.
Aparılan sorğuların nəticələri göstərir
ki, 171 Avropa universitetinin 60 faizi reytinqlərdən strateji qərar
qəbul etmək, 80 faizi isə reklam və marketinq məqsədləri
üçün istifadə edir. Eləcə də təhsil
müəssisələrinin 86 faizi reytinqlərdə öz
yerlərini, 75 faizi isə rəqib universitetlərin nailiyyətlərini
izləyirlər.
Reytinqlər müxtəlifdir. “Şanxay” reytinqi
yoxlanılan faktlara əsaslandığı üçün
kifayət qədər sərt sayılır. Burada ən vacib göstəricilərdən biri
reytinq verilən universitetin məzunlarından Nobel
mükafatı laureatının olmasıdır. Bu reytinqdən fərqli olaraq faktlara deyil, qiymətləndirilməyə
əsaslanan “Times” nisbətən daha “asan” reytinq
sayılır. QS reytinqi ən “asan”
reytinq kimi qəbul olunur və ali təhsil müəssisəsinin
cəmiyyətdə necə qəbul edildiyini və məzunlara
tələbin olub-olmamasının qiymətləndirilməsinə
əsaslanır. Azərbaycan Dövlət İqtisad
Universitetinin yuxarıda qeyd olunmuş “çətin” və
“asan” reytinqlərdə yer almaması fəaliyyət istiqamətlərimizi
müəyyən edən amillərdəndir.
Universitetimizin kadr potensialının gücləndirilməsi
ən əsas vəzifələrdəndir. Hazırda
reallaşdırılmasına başladığımız “gənc
professor” layihəsi bu baxımdan çox vacibdir. Layihə universitetimizdə çalışan və
fəlsəfə doktoru dərəcəsinə malik gənc və
perspektivli alimlər üçün elmlər doktoru elmi dərəcəsi
almağa əlavə imkanlar yaradır. Eləcə də
yaxın dövrdə Türkiyənin bir sıra nüfuzlu ali təhsil ocaqlarında ADİU
üçün fəlsəfə doktoru
hazırlığına başlanılacaqdır.
Qəbul edilmiş tələbələrin və
işçilərin “Universitetdaxili Davranış
Qaydaları” tədris intizamının gücləndirilməsi
baxımından əhəmiyyət daşıyır. Tədris
intizamının gücləndirilməsi məqsədilə
universitetdə “Daxili audit” şöbəsi
yaradılmış, qiyabi təhsilin effektiv təşkilinə
nail olmaq və onun keyfiyyətini artırmaq məqsədilə
qiyabi təhsil vahid bir mərkəzdə birləşdirilmişdir.
Tədrisin təşkili və idarə edilməsinin, həmçinin
tələbələrə və əməkdaşlara
göstərilən inzibati xidmətlərin tamamilə
elektronlaşdırılması işləri davam etdirilir.
Rəhbərlik-əməkdaş,
rəhbərlik-tələbə, müəllim-tələbə
və universitet-cəmiyyət münasibətləri
baxımından vacib olan “Marketinq və Kommunikasiya Departamenti”,
universitetin tamamilə yeni “web portal”ı yaradılmış,
“Qaynar xətt” fəaliyyətə başlamış, rektorun
və universitetin “facebook” sosial şəbəkəsində
müvafiq səhifələri açılmış və hər
ay “Açıq qapı” günü keçirilir.
Universitetin elmi strukturları “Elm və innovasiya” Mərkəzində
birləşdirilmiş, Texnologiya Transfert Mərkəzi
yaradılmışdır. Mərkəzin
yaradılmasının əsas məqsədi ADİU-nun
innovasiya fəaliyyətinin inkişaf etdirilməsi, universitet
ilə biznes qurumları arasında səmərəli
qarşılıqlı əlaqələrin yaradılması
və universitet əməkdaşlarının
apardığı elmi tədqiqatlardan əldə olunan nəticələrin
real sektora transferinin təmin edilməsidir.
Tələbələrimizin universitetin idarə edilməsi
prosesinə cəlb olunması ilə yanaşı, onlarda
özünüidarəetmə bacarığının
formalaşdırılması üçün yeni layihələr
həyata keçirilir. Bu baxımdan “Tələbə Rektor” layihəsini
xüsusi qeyd etmək lazımdır. Keçən ilin
aprel, may və iyun aylarında həyata keçirilmış
birgünlük “Tələbə Rektor” layihəsinin müsbət
nəticələrini əsas tutaraq, bir il ərzində
çalışacaq “Tələbə Rektor” layihəsinə
start verilmiş və tələbələrin səsçoxluğu
ilə birillik Tələbə Rektor seçilmişdir.
Tələbələrimizin sosial layihələrə cəlb
edilməsi üçün də şərait
yaradılmışdır. Bu baxımdan
“İqtisadçı Tələbə Dəstək”
İctimai Birliyinin yaradılmasını xüsusi qeyd etmək
olar. Cəmiyyət çox qısa
müddət ərzində çoxlu sayda xeyriyyə tədbirləri
reallaşdırmışdır.
Tələbələrin
biznes biliklərinə və bacarıqlarına yiyələnməsini
prioritet istiqamət kimi müəyyənləşdirən “Azərbaycan
Respublikasında Təhsilin İnkişafı üzrə
Dövlət Strategiyası”nda da haqlı olaraq qeyd edilir ki, son
30-40 il ərzindəki elmi-texniki tərəqqi, innovasiyalar və
müasirləşmə nəticəsində praktiki bilik və
vərdişlərlə zənginləşməyən,
sırf nəzəri xarakter daşıyan təhsil öz
fundamental əhəmiyyətini itirməkdədir. Bu baxımdan təhsilin məzmununun
formalaşmasında akademik biliklərlə yanaşı,
praktiki bilik və bacarıqların, səriştənin
vacibliyi önə çəkilir. Səriştə
isə strategiyada göstərildiyi kimi əldə olunmuş
bilik və bacarıqları praktiki fəaliyyətdə səmərəli
tətbiq etmək qabiliyyəti ilə yanaşı, şəxsin
qazandığı bilik və bacarıqların konkret fəaliyyətin
nəticəsinə çevrilməsini təmin edir. Eyni zamanda, səriştəyə əsaslanan təhsil
sosial-iqtisadi inkişafa da daha effektiv təsir göstərir.
Universitetimizdə “Biznes Mərkəzi”
yaradılmış və bu çərçivədə
reallaşdırılan “İnnovativ Biznes-İnkubator”
(İBİ) layihəsi bu sahə üzrə ölkəmizdə
ilk universitet təşəbbüsü və layihəsi hesab
oluna bilər.
İBİ 15 iyul 2014-cü ildə Azərbaycan
Respublikası Gənclər və İdman Nazirliyi ilə
ADİU arasında imzalanmış müqaviləyə əsasən
yaradılmışdır. “İnnovativ
Biznes-İnkubator”un əsas fəaliyyət
istiqaməti - tələbə “startap”larının təşkili
və onların inkişafıdır. Hazırda
İBİ-də 7 “startap”la yanaşı, təlim, biznes klinik
və kovorkinq mərkəzi də fəaliyyət göstərir.
Universitetin professor-müəllim heyətini təhsil,
eyni zamanda elmi-innovativ layihələrə cəlb etmək, tələbə
“startap”larına tədris-metodiki, maddi-texniki, psixoloji, maliyyə
dəstəyi vermək yolu ilə ölkəmizdə gənc
menecer və sahibkarların yetişdirilməsinə xidmət
göstərməyi İBİ-nin əsas məqsədlərindəndir.
Qısa müddət ərzində “İnnovativ
Biznes-İnkubator” tələbələrin təşəbbüskarlıq
meyillərini artırmaqla yanaşı, universitetə müxtəlif
mənbələrdən maliyyə vəsaitinin cəlb
olunmasına zəmin yaratmışdır. Artıq bu istiqamətdə real nəticələr əldə
edilmiş, “İnnovativ Biznes-İnkubator” bir sıra təşkilatlardan
müxtəlif layihələrin icrası ilə bağlı
sifarişlər almışdır.
ADİU-da həyata keçirilən kompleks fəaliyyətin
prioritet istiqamətlərindən biri beynəlxalq əlaqələrin
genişləndirilməsidir. Universitetin beynəlxalq
əlaqələri xarici ölkə universitetləri ilə
ikitərəfli əməkdaşlığı, beynəlxalq
təhsil proqramlarında iştirakı, əcnəbi tələbələrin
cəlb olunmasını, müvafiq beynəlxalq təşkilatlarla
işbirliyini və digər istiqamətləri özündə
ehtiva edir.
ADİU
dünyanın 32 ölkəsinin 92 universiteti ilə ikitərəfli
əməkdaşlıq müqaviləsi imzalamış,
Almaniyanın Ziqen Universiteti (Siegen University), İsveçrənin
Biznes və Beynəlxalq Tədqiqatlar Universiteti (University of
Business and International Studies), Litvanın Mikolas Romeris Universiteti
(Mykolas Romeris University), Böyük Britaniyanın Uorvik
Universiteti (University of Warwick), Cənubi Koreyanın Vusonq
Universitetinin Solbrij Beynəlxalq Biznes Məktəbi (Solbridge
International School of Business, Woosong University), Türkiyənin
Qazi, Hacettepe və Sakarya universitetləri ilə fəal əməkdaşlıq
edir.
Türkiyənin İstanbul Universiteti ilə birgə
yaradılmış Türk Dünyası İşlətmə
fakültəsinin məzunlarına ADİU və İstanbul
universitetlərinin diplomu verilir.
ADİU
İsveçrənin Biznes və Beynəlxalq Tədqiqatlar
Universiteti ilə “Biznesin təşkili və idarə edilməsi”
ixtisası üzrə birgə MBA proqramını, Litvanın
Mikolas Romeres Universiteti arasında maliyyə ixtisası üzrə
birgə magistratura proqramı həyata keçirir. 2015-ci ilin yayında hər iki proqramı bitirəcək
ilk məzunlar ADİU diplomu ilə yanaşı, həmin
xarici universitetlərin diplomunu alacaqlar.
2015-ci ilin fevralında ADİU ilə dünyanın ən
nüfuzlu universitetlərindən olan Kolumbiya Universiteti
(Columbia University) arasında əməkdaşlıq müqaviləsi
imzalanmışdır. Müqaviləyə əsasən, ADİU
tələbələri Kolumbiya Universitetində bir semestr ərzində
təhsil almaq, həmçinin 6 həftəlik yay məktəblərində
iştirak etmək imkanı əldə edəcəklər.
İmzalanmış Memoranduma əsasən,
dünyanın ən nüfuzlu təhsil müəssisələrindən
olan London İqtisad Məktəbi (London School of Economics) ilə
ADİU arasında ən qısa vaxt ərzində əməkdaşlığın
başlanması məsələləri intensiv müzakirə
edilir.
2014-cü
ilin iyulunda Vilnüsdə ADİU, Mikolas Romeris Universiteti və
Ümumdünya Ticarət Təşkilatı (ÜTT)
Katibliyinin təşkilatçılığı ilə
“ÜTT-nin qlobal iqtisadiyyatda rolu” mövzusunda birgə Yay Məktəbi
keçirilmiş, 10 ADİU tələbəsi və 10
litvalı tələbə hər iki universitetin kreditlərini
qazanmışlar. 2015-ci ilin yayında “Rəqəmsal
iqtisadiyyat əsrində beynəlxalq biznesin inkişafında
ÜTT-nin rolu” mövzusunda növbəti Yay Məktəbinin
keçirilməsi nəzərdə tutulmuşdur.
2015-ci ilin 14-15 fevral tarixlərində ilk dəfə
olaraq Rusiya Federasiyasının Ali İqtisad Məktəbi
(Vısşaə Şkola Gkonomiki) (AİM) ADİU-da olimpiada
keçirmişdir. Olimpiadanın qalibləri AİM-in
magistraturasına imtahansız qəbul olunmaq, ödənişsiz
və təqaüd almaqla təhsil almaq hüququ qazanacaqlar.
2014-cü ildə imzalanmış müqaviləyə əsasən, Yunanıstanın Qərbi Makedoniya Texnoloji İnstitutu ilə birgə kadr hazırlığına dair razılıq əldə olunmuşdur. Bu razılaşmanın nəticəsi olaraq universitetimizin professor-müəllim heyəti ilk dəfə olaraq xaricdə kadr hazırlığı prosesinə cəlb ediləcək. Belə ki, Qərb Makedoniya Texnoloji İnstitutunda 120 kredit həcmində magistr proqramının 30 krediti bizim müəllimlər tərəfindən həmin universitetdə tədris ediləcəkdir.
ADİU Mevlanə Mübadilə Proqramında fəal iştirak edir. Bu proqram çərçivəsində Türkiyənin 27 universiteti ilə əməkdaşlıq protokolu imzalanmışdır. 2014/2015-ci tədris ilində Mevlanə Proqramından faydalanan müəllim və tələbələrin sayı təxminən iki dəfə artmışdır. Bütövlükdə, Mevlana Proqramı çərçivəsində 20-yə yaxın türkiyəli professor 1-2 həftə ərzində ADİU-da tədris prosesində iştirak etmişdir.
ADİU Beynəlxalq Universitetlər Assosiasiyasının (IAU), Avropa Universitetlər Assosiasiyasının (EUA), İslam Dünyası Universitetləri Federasiyasının (FUIW), Qafqaz Universitetlər Birliyinin (CUA) və digər bu kimi təşkilatların üzvüdür.
ADİU-da “Dünya Bankının İctimai-İnformasiya Mərkəzi” və “ÜTT İstinad Mərkəzi” fəaliyyət göstərir və universitetimiz UNCTAD-ın Virtual İnstitutunun Azərbaycandan olan yeganə üzvüdür.
Bütövlükdə, Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti təhsilin inkişafı üzrə ölkəmizdə həyata keçirilən yeniliklərə uyğun olaraq dəyişəcək və əmək bazarının tələblərinə cavab verən mütəxəssis hazırlığını təmin edən sistemin yaradılması istiqamətində səylərini artıracaqdır.
Ədalət
MURADOV,
ADİU-nun rektoru, professor,
iqtisad elmləri doktoru
Azərbaycan.-2015.-
5 mart.- S.6.