Azərbaycan parlamenti
müstəqillik yollarında
Böyük şəxsiyyəti zaman yaradır. Bəzən bu proses əksinə
də cərəyan edir: böyük şəxsiyyət zəmanəsinin
və özündən sonrakı dövrün məqsəd və
vəzifələrini müəyyənləşdirir. Azərbaycan tarixinin yarım əsrlik bir
dövrünün siyasi təkamülü, iqtisadi tərəqqisi,
mənəvi yüksəlişi ulu öndər Heydər
Əliyevin möhtəşəm fəaliyyəti ilə
bağlı olmuşdur. Xalqımızın
yetişdirdiyi ən böyük siyasi və dövlət
xadimlərindən olan Heydər Əliyev ölkəmizi yeni
minilliyə, qloballaşma əsrinə hazırlayıb
çatdırmışdır. Yalnız
onun sayəsində əvvəlcə Azərbaycanın siyasi və
dövlət müstəqilliyinin möhkəm təməli
yaradılmış, daha sonra isə bu təməl üzərində
qurulan müstəqil dövləti qoruyub saxlamaq mümkün
olmuşdur. Görünür, bu da taleyin
qismətidir ki, xalqımızın ötən əsrin əvvəllərində
yaşadığı fəlakətin təkrarlanmasına,
böyük məhrumiyyətlər hesabına əldə
edilmiş istiqlaliyyətin yenidən itirilməsinə yol verməmək
üçün məhz Heydər Əliyev kimi siyasi nəhəng
yeni Azərbaycanın dövlət sükanı arxasında
olmalı idi.
Məlum olduğu kimi, ümummilli lider Heydər Əliyevin
siyasi və dövlətçilik fəaliyyətinin
mühüm bir hissəsi parlamentlə bağlıdır. Hələ
sovet dövründə o, respublikaya ilk dəfə rəhbərlik
edərkən dəfələrlə SSRİ Ali Sovetinin və
Azərbaycan SSR Ali Sovetinin deputatı seçilmişdir.
O vaxt Heydər
Əliyev böyük uzaqgörənliklə bütün
dövlət hakimiyyəti orqanlarının, o cümlədən
parlamentin işini xalqın iqtisadi, sosial-mədəni tərəqqisi
və milli oyanışı siyasətinin reallaşmasına
yönəltmişdi, məhz həmin illər Azərbaycan
tarixinə ardıcıl və dinamik inkişaf dövrü
kimi daxil olaraq, xalqın milli mənlik şüurunun
oyanışına güclü təkan vermiş, tarixi ənənələrinin,
milli-mədəni dəyərlərinin qorunmasına şərait
yaratmışdı.
Sovet İttifaqının ən geridə qalmış
respublikalarından biri kimi tanınan Azərbaycan qısa
müddətdə əsrə bərabər inkişaf yolu
keçdi. Azərbaycanın gələcək siyasi müstəqilliyinin
möhkəm iqtisadi təməli yaradıldı. Bunu belə bir fakt da sübut edir ki, keçmiş
SSRİ məkanında İttifaq büdcəsindən
heç bir dotasiya almayan iki respublikadan biri Azərbaycan idi.
Azərbaycanın suveren hüquqlarının
pozulmasına yönələn bütün cəhdlərin
qarşısı vaxtında, qətiyyətlə
alınırdı. SSRİ-nin 1977-ci ildə qəbul
olunmuş Konstitusiyası hazırlanarkən ermənilərin
belə cəhdləri xüsusən artmışdı.
Onlar İttifaq rəhbərliyindəki havadarlarının
köməyi ilə
Dağlıq Qarabağın statusu məsələsini
ortaya atmağa çalışırdılar. Yalnız
Heydər Əliyevin qəti mövqeyi Azərbaycana
qarşı növbəti düşmənçilik hərəkətinin
qarşısını almağa imkan yaratdı.
1978-ci ildə ulu öndərin rəhbərliyi ilə
hazırlanan Azərbaycan SSR Konstitusiyasında Azərbaycan
dilinə dövlət dili statusu verildi. Mövcud
imkanlar daxilində xalqın mənəvi sərvətlərinin,
xüsusən dilinin qorunub saxlanması və inkişaf etdirilməsi
üçün hüquqi əsaslar genişləndirildi.
Bir çox vacib sahələrdə, o cümlədən
hərbi sahədə milli kadr potensialının
yaradılması istiqamətində zəruri tədbirlər
görüldü. Ulu öndər Azərbaycanın müstəqillik
yollarında qarşılaşacağı problemləri qabaqcadan görür, bu
günümüz üçün vacib olacaq problemləri
həll edirdi. Məhz onun xidməti sayəsində Azərbaycanda
orta pillə hərbi kadrlar hazırlamaqda ixtisaslaşan tədris
müəssisəsi -
C.Naxçıvanski adına hərbi məktəb
yaradıldı.
Hərbi
mütəxəssislər hazırlayan ali
tədris müəssisələrinin maddi-texniki bazası
möhkəmləndirildi, bu məktəblərə yerli əhali
nümayəndələrinin qəbulu artırıldı. Minlərlə
azərbaycanlı gənc Sovet İttifaqının nüfuzlu ali məktəblərinə, o cümlədən
hərbi məktəblərə təhsil almağa göndərildi.
O dövrdə hazırlanan peşəkar hərbçilər
sonralar milli ordumuzun özəyini təşkil etdilər.
1982-1987-ci illərdə Sov.İKP Mərkəzi Komitəsi
Siyasi Bürosunun üzvü, SSRİ Nazirlər Soveti Sədrinin
birinci müavini vəzifəsində çalışanda da
Heydər Əliyev Azərbaycanın problemlərini diqqət mərkəzində
saxlayırdı. Onun təşəbbüsü ilə
SSRİ rəhbərliyi Azərbaycanın iqtisadi
inkişafı üçün böyük əhəmiyyətə
malik bir sıra qərarlar qəbul etmişdi.
Heydər Əliyevin Moskvada hakimiyyətin ən yüksək
zirvəsində olması Azərbaycana qarşı
düşmənçilik mövqeyi tutan qüvvələrin
qarşısında ən böyük sipər idi. 1987-ci ilin
oktyabr ayında Heydər Əliyev Sovetlər Birliyinin rəhbərliyində
yüksək vəzifələrdən
uzaqlaşdırıldıqdan sonra bu qüvvələr fəal
hərəkətə keçmək üçün imkan
qazandılar. Məhz həmin istefa Azərbaycana
qarşı məkrli planların reallaşdırılması
yolunda ilk addım oldu.
Moskvadakı
ermənipərəst siyasi rəhbərlikdən dəstək
alan Ermənistanın Azərbaycana
qarşı ərazi iddialarını təmin etmək
üçün həyata keçirdiyi etnik təmizləmə
və işğalçılıq siyasəti
qarşısında respublikamızın rəhbərliyində
bir-birini əvəz edən şəxslərin səriştəsizliyi,
müxtəlif qüvvələrin hakimiyyət uğrunda
mübarizəsi, hərc-mərclik, xaos ölkəmizi fəlakət
həddinə gətirib çıxardı. Ermənistandan
qaçqınların axını, Sumqayıt fitnəkarlığı,
Qanlı Yanvar qırğını, xalqımızın maddi
və mənəvi sərvətlərinin talan edilməsi,
Xocalı soyqırımı kimi digər faciələr,
Şuşanın, Laçının, digər
torpaqlarımızın işğal edilməsi,
soydaşlarımızın yerindən-yurdundan didərgin
salınması Azərbaycana qarşı məkrli planın mərhələ-mərhələ
həyata keçirilməsinin nəticələri idi.
1991-ci ildən Heydər Əliyev Naxçıvan Muxtar
Respublikası Ali Məclisinin Sədri vəzifəsində
çalışırdı. Ölkədə hərc-mərcliyin
və qarışıqlığın hökm
sürdüyü, insanların ümidsizlik və təlaş
hisslərinə qapıldığı bir şəraitdə
Naxçıvan Ali Məclisinin ahəngdar fəaliyyəti, əhalinin
erməni silahlı qüvvələrindən müdafiəsi
ilə bağlı mürəkkəb məsələlərin
həll olunması və bütün həyat təminatı
xidmətlərin normal işləməsi yalnız
respublikanın bir bölgəsində nisbi rahatlıq faktı
kimi deyil, daha çox ümid yeri, ümumən ölkədə
vəziyyətin dəyişdirilməsinin mümkünlüyü
kimi qiymətləndirilirdi.
O
dövrdə Naxçıvan Ali Məclisinin qəbul etdiyi bir
sıra qərarlar Azərbaycan Respublikasının əsas
qanunvericilik aktlarının yaradılması üçün
təməl rolunu oynadı. Sonralar ölkənin
bütün ərazisində həyata keçirilmiş
iqtisadi islahatların təməli faktiki olaraq muxtar respublikada
qoyuldu. Heydər Əliyev tərəfindən
muxtar respublikanın həyati əhəmiyyətli problemlərinin
uğurla həll edilməsi qanunvericilik orqanının
nüfuzunu yüksəldən bir amilə çevrildi.
1992-ci ilin noyabr ayında Naxçıvan şəhərində
Yeni Azərbaycan Partiyasının təsis edilməsi və
Heydər Əliyevin partiyanın sədri seçilməsi
ölkənin ictimai-siyasi həyatında son dərəcə
mühüm hadisəyə çevrildi. Yeni Azərbaycan
Partiyası o vaxtkı iqtidarın təzyiq və
hücumlarına məruz qalan Heydər Əliyevin
bütün ölkədə həqiqi tərəfdarlarını
mütəşəkkil və sanballı siyasi təşkilatda
birləşdirdi.
Ulu
öndərin dövlət rəhbərliyinə
qayıdışı 1993-cü il iyunun
15-də onun Azərbaycan Ali Sovetinin Sədri seçilməsi
ilə başlandı. Heydər Əliyev
Prezident seçilənədək dörd ay parlamentə rəhbərlik
etdi. Xilaskarlıq missiyasını həyata keçirmək
yolunda onun ilk addımları məhz bu dövrə təsadüf
etdi.
1993-cü ilin hər cəhətdən qızmar yayı
indi də yaddaşlarda yaşayır. Ölkənin vəziyyəti
son dərəcə gərgin, mürəkkəb və dolaşıq
idi. Vətəndaş müharibəsinin ilk
qığılcımları söndürülsə də,
müstəqilliyin itirilməsinə səbəb ola biləcək digər təhlükələr
qalırdı. Ən böyük təhlükə o idi ki, kəmfürsət erməni
silahlı qüvvələri hücumlarını durmadan
genişləndirirdilər. Hamı həyəcan
içində idi, xalqın və dövlətin taleyinin necə
olacağı barədə əhali arasında bir-birindən
vahiməli fikirlər dolaşırdı. Lakin
dövlətin idarəçilik sükanı siyasət nəhənginin
etibarlı əllərində idi. Onun zəkasının
işığında qaranlıq mətləblər
aydınlığa çıxır, beş
ildən çox davam edən qarışıqlıq
dövründə baş qaldırmış xəbislərin
çirkin niyyətləri gözlərində qalır. Parlament ölkədə baş verən mürəkkəb
və ziddiyyətli ictimai-siyasi hadisələrin açıq
və demokratik şəraitdə müzakirə edildiyi real
hakimiyyət orqanına çevrilir. Hər
kəs əməlinə görə qiymət alır, hər
kəsə öz yeri göstərilir. Neçə
illərdən bəri xalqı təlaşda saxlayan problemlər
düşünülmüş tədbirlər sayəsində
bir-bir yoluna qoyulur. Son illərdə ilk dəfə
olaraq ölkə rahat nəfəs alır.
Sözün həqiqi mənasında dünya siyasətçisi
olan Heydər Əliyevin o zaman həyata keçirdiklərini
başqa cür deyil, yalnız siyasi qəhrəmanlıq, vətəndaş
hünəri adlandırmaq olar. Bu gün tam inamla
söyləmək olar ki, əgər o vaxt ölkədə
baş verən hadisələrə Heydər Əliyevin
müdaxiləsi olmasaydı, Azərbaycan adlı dövlətin
varlığına çoxdan son qoyulmuşdu.
Ulu
öndərin Azərbaycan parlamentinə rəhbərlik etməsi
ölkəmizdə qanunvericilik orqanının nüfuzunu
yüksək səviyyəyə qaldırdı və onun
peşəkar nümayəndəli orqan kimi formalaşması
istiqamətlərini müəyyənləşdirməyə
imkan verdi. Qısa müddətdə
Heydər Əliyev parlamentin ruhunu kökündən dəyişdi,
Milli Məclisə siyasi mədəniyyət gətirdi. Onun iclası aparmaq tərzi, öz təkliflərini
dəqiq əsaslandırmaq, deputatların
çıxışlarının məğzini tutmaq
bacarığı, qiymətli fikirləri ümumiləşdirərək
müzakirəni səmərəli axara yönəltmək
qabiliyyəti əsl parlamentarizm məktəbi idi.
Ulu öndərin rəhbərliyi ilə ölkə
qarşısında dayanan kəskin problemlərin nizama
salınması ilə yanaşı, dövlət və cəmiyyət
həyatının bütün sahələrində əsaslı
islahatlar aparılmasına yönəldilən hazırlıq
işləri həyata keçirildi. O dövrün ictimai-siyasi şəraiti
nə qədər mürəkkəb olsa da, ümummilli lider
dövlət quruculuğu prosesində əsasən perspektiv
üçün nəzərdə tutulan əsas hədəfləri
müəyyən etdi.
1993-cü
il oktyabrın 10-da keçirilən
andiçmə mərasimində Heydər Əliyev ölkəmizdə
hüquqi dövlət quruculuğu sahəsində
qarşıda duran vəzifələri belə səciyyələndirmişdi:
"Müstəqil Azərbaycan Respublikasının
qarşısında duran əsas vəzifələrdən biri
respublikanın dövlət quruculuğunu təşkil etməkdir.
Bizim yolumuz aydındır, bunu dəfələrlə
bəyan etmişik. Yolumuz demokratiya yoludur.
Müstəqil Azərbaycanda demokratik, hüquqi
dövlət qurulmalıdır. Azərbaycan
dövləti demokratik prinsiplər əsasında fəaliyyət
göstərməlidir, öz tarixi ənənələrindən,
milli ənənələrindən bəhrələnərək,
dünya demokratiyasından, ümumbəşəri dəyərlərdən
səmərəli istifadə edərək demokratik dövlət
quruculuğu yolu ilə getməlidir."
Heydər
Əliyevin rəhbərlik etdiyi komissiya tərəfindən
hazırlanmış və 1995-ci il noyabrın 12-də
ümumxalq səsverməsi yolu ilə qəbul edilmiş
müstəqil Azərbaycan Respublikasının
Konstitusiyası və demokratik əsaslarla seçilmiş ilk
parlamenti ölkəmizin siyasi tarixində tamamilə yeni səhifə
açaraq hüquqi, demokratik, dünyəvi dövlət, vətəndaş
cəmiyyəti quruculuğunun, bazar iqtisadiyyatının bərqərar
edilməsinin möhkəm təməlini yaratdı. Əsas
Qanunumuz dövlət hakimiyyətinin yeganə mənbəyinin
Azərbaycan xalqı olduğunu, Azərbaycan dövlətinin
demokratik, hüquqi, dünyəvi və unitar respublika
olmasını, insan və vətəndaş
hüquqlarının və azadlıqlarının təmin
edilməsinin dövlətin ali məqsədi
olduğunu bəyan etmiş, hakimiyyət bölgüsü,
konstitusiya nəzarəti, siyasi plüralizm kimi prinsipləri
özündə ehtiva etmişdir.
Konstitusiyada
hüquqi dövlətin əsas prinsiplərindən biri olan
hakimiyyət bölgüsü geniş əks etdirilmiş,
icra hakimiyyətinin Azərbaycan Respublikasının Prezidentinə
mənsubluğu, qanunvericilik hakimiyyətinin Azərbaycan
Respublikasının Milli Məclisi, məhkəmə hakimiyyətinin
isə Azərbaycan Respublikasının məhkəmələri
tərəfindən həyata keçirilməsi müəyyən
edilmişdir.
Əsas Qanunun bir neçə fəsli hüquqi dövlətin
əsas prinsiplərindən olan dövlət hakimiyyətinin səlahiyyət
hədlərini əks etdirir. Konstitusiyada
qanunvericilik, icra və məhkəmə hakimiyyətlərinin
səlahiyyətləri, hüquq və vəzifələri dəqiq
göstərilmişdir.
1995-ci il noyabrın 24-də birinci
çağırış Milli Məclisin ilk iclasında
ümummilli liderin söylədiyi dərin məzmunlu nitq,
verdiyi dəyərli tövsiyələr parlamentin fəaliyyət
istiqamətlərini müəyyən etmişdir. Sonrakı dövrdə də Heydər Əliyev dəfələrlə
Milli Məclisin iclaslarında iştirak etmiş, qanunvericilik fəaliyyətinin
səmərəsini artırmaq üçün çox qiymətli
məsləhətlər vermişdir.
Müstəqil dövlətimizin getdikcə inkişaf etməsi,
üzv olduğu beynəlxalq təşkilatlar
qarşısında öhdəliklər götürməsi Azərbaycan
Respublikası Konstitusiyasında müvafiq dəyişikliklər
aparılmasını, Əsas Qanunumuzun yeni şəraitə
uyğunlaşdırılmasını və təkmilləşdirilməsini
tələb edirdi. Məhz buna görə də ulu öndər cəmiyyət
və dövlət həyatında baş verən dəyişiklikləri,
ölkəmizin Avropa hüquq məkanına
qovuşmasından irəli gələn reallıqları dərindən
təhlil edərək, "Azərbaycan Respublikasının
Konstitusiyasında dəyişikliklər edilməsi
haqqında" Referendum Aktının layihəsini ümumxalq
səsverməsinə çıxarmaq barəsində qərar
qəbul etdi. 2002-ci il avqustun 24-də
Referendum Aktının qəbul edilməsi ilə ölkəmizdə
insan və vətəndaş hüquqları üçün
təminatlar gücləndirildi, onların daha yüksək səviyyədə
qorunmasına şərait yarandı. Ombudsmana və
vətəndaşlara birbaşa Konstitusiya Məhkəməsinə
şikayət etmək imkanı verildi.
Milli Məclisin səlahiyyətləri genişləndirildi,
seçki sistemində mütərəqqi dəyişikliklər
edildi. Məhkəmə hakimiyyətinin rolu
artırıldı, apelyasiya məhkəmələri hakimlərinin
Prezidentin təqdimatı əsasında parlament tərəfindən
təyin edilməsi nəzərdə tutuldu. Ali Məhkəmənin,
Prokurorluğun səlahiyyətləri dəqiqləşdirildi,
Prokurorluğa qanunvericilik təşəbbüsü hüququ
verildi.
Ulu öndər ölkədə həyata keçirilən
qanunvericilik prosesində fəal iştirak edirdi, həm də
onun iştirakı təkcə Konstitusiyaya görə
qanunların qəbul edilməsi prosesində son instansiyanı
təmsil etməsi ilə bağlı deyildi. Ümummilli
liderin qanunvericilik təşəbbüsü qaydasında təqdim
etdiyi layihələr üzrə Milli Məclisdə 1500-ə
qədər qanun qəbul olunmuşdur. Dəfələrlə
parlament Heydər Əliyevin təklif etdiyi layihələr əsasında
amnistiya aktları qəbul etmişdir. Şərq
aləmində ilk dəfə olaraq ölüm cəzasının
ləğv edilməsi məhz Heydər Əliyevin təşəbbüsü
ilə həyata keçirilən humanist aksiya olmuşdur.
Müstəqil
Azərbaycan Respublikasında Prezident-parlament
qarşılıqlı münasibətlərinin yüksək
səviyyədə olduğunu göstərən ən bariz
nümunələrdən biri 2001-ci il
fevralın 23-24-də Milli Məclisin Ermənistan-Azərbaycan,
Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin sülh yolu ilə
həlli prosesinə həsr edilən iclası olmuşdur. Ulu öndərin iştirakı ilə keçirilən
bu iclasa ölkədə fəaliyyət göstərən
siyasi partiyaların, qeyri-hökumət təşkilatlarının,
habelə ziyalıların, bütövlükdə geniş
ictimaiyyətin nümayəndələri dəvət
olunmuşdular. Bu, dövlət
başçısının əslində xalqla məsləhətləşməsi
idi. Belə vacib tədbirin Milli Məclisdə
keçirilməsi,
Heydər Əliyevin parlamentin nüfuzunu yüksək
tutduğunu sübut edirdi.
...Artıq
20 ildir ki, Azərbaycanın peşəkar parlamenti fəaliyyət
göstərir. Ölkəmizdə ictimai fikrə
təsir göstərməyə qadir olan siyasi qüvvələrin
bütün spektri parlamentdə təmsil olunmuşdur. Milli Məclisdəki deputat mandatlarının əksəriyyəti
cəmiyyətin aparıcı siyasi qüvvəsi olan Yeni Azərbaycan
Partiyasına mənsubdur.
Parlamentin intellektual səviyyəsi qanunyaratma və
qanunvericilik sahəsində qarşıya qoyulan hər bir
mürəkkəb vəzifəni yerinə yetirməyə
imkan verir. Bu gün Milli Məclis Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti cənab İlham Əliyevin rəhbərliyi
ilə ölkədə həyata keçirilən quruculuq
işlərinin ən fəal iştirakçılarından
biridir. Parlamentin fəaliyyəti ölkəmizdə
dövlətçilik məfkurəsinin və siyasi mədəniyyətin
ardıcıl inkişafında əhəmiyyətli rol
oynayır.
Möhtərəm Prezident İlham Əliyevin dediyi kimi,
"... artıq Azərbaycanda parlamentarizmin çox
yaxşı ənənələri yaranmışdır. Milli Məclis
siyasi qurumdur, hakimiyyətin bir qoludur. Məclis
tərəfindən qəbul edilmiş qərarlar ölkəmizin
inkişafına xidmət göstərir, belə də
olmalıdır."
Ötən dövrdə parlamentin fəaliyyətinə
nəzər salarkən, ilk növbədə, onu söyləmək
lazımdır ki, Azərbaycanda parlamentarizm ənənələri
daha da inkişaf etmiş və zənginləşmişdir. Milli Məclisin
peşəkarlıq səviyyəsi yüksəlmişdir.
2005-ci ildən indiyədək parlament 4 mindən
çox qanun və qərar qəbul etmişdir. Milli Məclisin qəbul etdiyi qanunvericilik aktları
ölkəmizdə hüquqi dövlət, vətəndaş
cəmiyyəti quruculuğuna, demokratiyanın genişlənməsinə,
bazar iqtisadiyyatı prinsiplərinin tətbiqinə, əhalinin
sosial müdafiəsinə xidmət edən hüquqi bazanı
daha da inkişaf etdirmişdir.
Parlament hər
il iki növbəti yaz və payız
sessiyalarına yığılır. Konstitusiyada
nəzərdə tutulan hallarda Milli Məclisin növbədənkənar
sessiyaları çağırılır. Parlamentin
iclasları ayda iki dəfədən az
olmayaraq keçirilir. Milli Məclis öz səlahiyyətlərinə
aid məsələlər üzrə Konstitusiya qanunları,
qanunlar və qərarlar qəbul edir.
Parlamentin büdcəyə nəzarət
funksiyalarının həyata keçirilməsi
üçün Milli Məclis Azərbaycan
Respublikasının Hesablama Palatasını
yaratmışdır. Milli Məclisdə
11 komitə, Hesablayıcı və İntizam komissiyaları fəaliyyət
göstərir.
Uzun əsrlər boyu Avropa demokratiyasının təcrübəsində
sınaqdan çıxarılmış
çoxpartiyalılıq, plüralizm, qanunun aliliyi prinsipləri
ötən illərdə Azərbaycan parlamentinin
praktikasında da özünü doğrultmuşdur. Parlament milli qanunvericiliyi
Avropa hüquq normalarına və standartlarına
uyğunlaşdırmaq, problemlərin açıq müzakirəsini
aparmaq yolu ilə demokratik təsisatları möhkəmləndirir,
söz, mətbuat, vicdan, birləşmək, sərbəst
toplaşmaq və digər siyasi azadlıqların
reallaşmasına, qanunun aliliyinin bərqərar edilməsinə
zəmin yaradır.
Milli Məclis Azərbaycan Respublikası
nın Prezidenti cənab İlham Əliyevin daxili və xarici siyasətini parlament vasitələrinin köməyi ilə fəal surətdə dəstəkləyir. Ölkədə uğurla həyata keçirilən siyasi, iqtisadi, hüquqi, sosial islahatların, demokratikləşdirmə prosesinin hüquqi mexanizmi daha da inkişaf etdirilir və təkmilləşdirilir. Qanunvericilik fəaliyyəti ilə yanaşı, parlament ölkəmizdə və beynəlxalq aləmdə baş verən mühüm siyasi hadisələrə münasibətini bildirir, Ermənistan - Azərbaycan, Dağlıq Qarabağ münaqişəsi barədə həqiqətlərin dünya ictimaiyyətinə çatdırılması, məkrli erməni təbliğatının, o cümlədən qondarma "erməni soyqırımı" əfsanəsinin ifşa edilməsi üçün zəruri tədbirlər görür.
Milli Məclisin beynəlxalq ikitərəfli və çoxtərəfli əlaqələrinin inkişafına xüsusi diqqət yetirilir. Bu məqsədlə parlamentlərarası əməkdaşlığın müxtəlif formalarından istifadə olunur. İndiyədək xarici ölkələrin qanunvericilik orqanları ilə əməkdaşlıq və qarşılıqlı əlaqə haqqında 10-dan çox saziş bağlanmışdır. Milli Məclisdə 80-dən çox xarici ölkənin parlamentləri ilə əlaqələr üzrə işçi qrupları yaradılmışdır.
Məlum olduğu kimi, Milli Məclis ölkəmizin üzv olduğu beynəlxalq təşkilatların parlament məclislərinin, o cümlədən ATƏT-in Parlament Assambleyasının, Avropa Şurası Parlament Assambleyasının, Qara dəniz İqtisadi Əməkdaşlıq Təşkilatı Parlament Məclisinin, MDB Parlamentlərarası Assambleyasının, İslam Konfransı Təşkilatı Parlament Məclisinin, Türkdilli Ölkələrin Parlament Assambleyasının, digər nüfuzlu təşkilatların üzvüdür. Milli Məclisin nümayəndə heyətləri beynəlxalq təşkilatların toplantılarında müntəzəm iştirak edir, dövlətimizin müxtəlif məsələlərə dair mövqeyini beynəlxalq aləmə çatdırmaq üçün bu vasitədən də səmərəli istifadə edirlər.
Gündəlik fəaliyyətində Milli Məclis mərkəzi və yerli icra və məhkəmə hakimiyyəti orqanları, ölkənin aparıcı elm, təhsil və yaradıcılıq mərkəzləri ilə sıx qarşılıqlı əlaqə saxlayır. Hakimiyyətin müxtəlif qolları arasında sıx əməkdaşlıq ölkəmizin qüdrətli bir dünya dövlətinə çevrilməsinə yönəlmiş strateji inkişaf xəttinin uğurla həyata keçməsini təmin edir.
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti cənab İlham Əliyevin Milli Məclisə çox böyük diqqəti və qayğısı sayəsində parlamentin 15 mərtəbəli yeni korpusu inşa edilmiş, plenar və kiçik iclas salonları, birinci və ikinci mərtəbələrdəki geniş foyelər dünya standartlarına uyğun olaraq yenidən qurulmuş, ulu öndər Heydər Əliyevin heykəli ucaldılmış və ona həsr edilən xatirə zalı yaradılmış, binanın önündə fəvvarələr kompleksi inşa edilmişdir.
Xalqımızın ümummilli lideri Heydər Əliyev Azərbaycanın qanunvericilik orqanını dünyanın inkişaf etmiş ölkələrinin parlamentləri səviyyəsində görməyi arzulayırdı və bunun üçün çox böyük zəhmət sərf etmişdi. Sevindirici haldır ki, başqa sahələrdə olduğu kimi, bu sahədə də ulu öndərin başladığı işlər əzmlə və ardıcıl surətdə davam etdirilir.
Bütün bunlar bizi öz işimizə daha məsuliyyətlə yanaşmağa, dövlətimizin daha da möhkəmlənməsi və inkişaf etməsi, xalqımızın rifah halının yüksəlməsi naminə var qüvvəmizlə çalışmağa sövq edir. Əminik ki, belə də olacaq, Milli Məclis öhdəsinə düşən bütün vəzifələri layiqincə yerinə yetirəcək, Azərbaycanın qabaqcıl dünya dövlətləri sırasına çıxması üçün görülən işlərə var gücü ilə kömək göstərəcəkdir.
Oqtay
ƏSƏDOV,
Azərbaycan
Respublikası Milli Məclisinin Sədri,
YAP Siyasi
Şurasının üzvü
Azərbaycan.-2015.- 9 may.- S.3.