Azərbaycan dünyada
müstəqil siyasət aparan ölkə
kimi qəbul olunur
Prezident İlham Əliyev: “Müstəqillik
bizim
üçün ən
böyük xoşbəxtlikdir, ən böyük sərvətdir”
Azərbaycanın son 23 ildə müstəqil dövlət kimi əldə etdiyi çoxşaxəli nailiyyətlər, ilk növbədə, əsrlərlə davam edən tarixi mübarizənin nəticəsi sayılmalıdır. Bu baxımdan azərbaycanlıların milli dövlətçilik şüurunun və ənənələrinin inkişafı prosesi uzun əsrlər boyu davam etmiş, xalqın formalaşma, təşkilatlanma və özünütəsdiqləmə prosesinə əsaslı təkan vermişdir.
Böyük tarixə çevrilmiş iyirmi üç illik inkişaf yolunun ən parlaq nəticəsi ondan ibarətdir ki, bu gün Azərbaycan, sözün əsl mənasında, tam müstəqil siyasət yürüdən ölkədir, öz siyasi dəst-xətti, dövlətçilik siması, inkişaf yolu var. Ötən illərdə respublikanın milli inkişaf strategiyası, siyasi-iqtisadi, mədəni-mənəvi təkamül konsepsiyası, vahid ideologiyası formalaşmışdır. Dövlətin milli maraqlara əsaslanan diplomatiyası, demokratikləşdirmə, hüquqi dövlət quruculuğu istiqamətində ardıcıl və məqsədyönlü fəaliyyəti də məhz milli müstəqilliyin praktik olaraq gerçəkləşdirilməsini təmin etmişdir.
Ulu öndər Heydər Əliyev 1993-cü ildə siyasi hakimiyyətə qayıdışı ilə ölkədə ictimai-siyasi sabitliyi tam təmin etmiş, sonrakı mərhələdə həyata keçirdiyi çoxşaxəli islahatlarla sübuta yetirmişdir ki, güclü iqtisadiyyata, müstəqil xarici siyasətə, demokratik imicə, mənəvi yüksəlişə malik olmayan xalq güclü dövlət qura bilməz. Ulu strateq iqtisadi və hüquqi islahatların paralelliyini təmin etməklə məhz o prinsipə əsaslanmışdır ki, hüquqi dövlət insanların birgə fəaliyyətinin təşkili və tənzimlənməsinin mühüm amili, onların qarşılıqlı münasibətlərinin qaydaya salınmasının, cəmiyyətdə nizam-intizamın və sabitliyin təmini vasitəsidir. “Yolumuz demokratiya yoludur. Müstəqil Azərbaycanda demokratik, hüquqi dövlət qurulmalıdır. Azərbaycan dövləti demokratik prinsiplər əsasında fəaliyyət göstərməlidir, öz tarixi ənənələrindən, milli ənənələrindən bəhrələnərək, dünya demokratiyasından, ümümbəşəri dəyərlərdən səmərəli istifadə edərək demokratik dövlət quruculuğu yolu ilə getməlidir” - deyən ümummilli lider demokratik inkişafa məhz insanların daxili azadlığını, mənəvi ucalığını, qanunçuluğa riayət etməsini şərtləndirən mühüm vasitə kimi yanaşmışdır.
Azərbaycan xalqının vahidliyinə çalışan Heydər Əliyev dühası özünün fitri idarəçilik istedadı sayəsində respublikada ümumbəşəri dəyərlərlə çulğaşan, milli xüsusiyyətləri, mental dəyərləri qoruyan ədalətli, sivil və demokratik cəmiyyət qurmuş, dövlət-vətəndaş münasibətlərində hər birinin mənafeyini prioritet götürmüşdür. Müxtəlif tarixi dövrlərin siyasi təbəllüatları ümummilli problemlərin həllində cəmiyyətin Heydər Əliyev siyasi kursuna olan inamına zərrə qədər də təsir etməmiş, əksinə, bu inam günü-gündən güclənmiş, möhkəmlənmişdir. İctimaiyyət Heydər Əliyev siyasətinə olan yüksək etimadın müqabilində dövlətə, hakimiyyətə inamını bərpa etmişdir. Məhz bu inam da cəmiyyəti anarxist meyillərə sürüyən mənfi tendensiyalara qarşı güclü immunitet formalaşdırmışdır. Bu baxımdan, Heydər Əliyevin siyasi varislik irsinin altenativsizliyi təkcə praktik məsələlərdə özünü təsdiqləməmişdir - bu faktor cəmiyyətin ideoloji istiqamətləri baxımından da ciddi əhəmiyyətə malikdir.
“Biz nadir bir dövlətçilik
irsinin varisləriyik. Hər bir Azərbaycan vətəndaşı bu irsə layiq olmağa çalışaraq
böyük bir tarixi keçmişi, zəngin mədəniyyət,
yüksək mənəviyyatı
olan dövlətimizin
həm dünəninə,
həm bugününə,
həm də gələcəyinə dərin
bir məsuliyyət hissi ilə yanaşmalıdır” - deyən
Heydər Əliyevin milli ənənə və dəyərlərə
bu dərəcə sadiqliyi əsla onun daxili demokratizminin
inkarına yönəlmə-miş,
bu xariqüladə şəxsiyyət öz düşüncələrində çox böyük ustalıqla milli və liberal dəyərlərin
uğurlu dialoqunu qura bilmişdir. Azərbaycanın qapıları
ən ali,
bəşəri və
universal dəyərlərin üzünə məhz onun əlləri ilə açılsa da, bu qapıdan
həyatımıza daxil
olan yeniliklər minilliklər boyu tariximizlə yol gələn, bizi dünya xalqları içərisində tanıdan
milli dəyərləri
üstələyə bilməmişdir.
Xalqımıza xas mənəvi
keyfiyyətlər yad mədəniyyət stereotiplərinin
milli ənənələr
üzərində hakim mövqeyə
sahib olmasına heç
zaman imkan verməmişdir. Ulu öndər
Heydər Əliyev bu mənada, həm də xalqın inanclarını,
milli dəyərlərini
bütün siyasi proseslərin fövqündə
saxlayaraq qorumağı
bacarmış xariqüladə
şəxsiyyətdir.
Hər bir liderin dövlət idarəçiliyində qazandığı
uğur və nailiyyətləri şərtləndirən
başlıca amillərdən
biri də ciddi təmələ söykənən siyasi varislik ənənələrinin
qorunmasıdır. Söhbət ölkənin və dövlətin sabit, dinamik inkişafının
təkamül yolu ilə davam etdirilməsi xəttinin etibarlı şəkildə
qorunmasından gedir.
Bu baxımdan ulu öndərin nəhəngliyi həm də ondadır ki, Heydər Əliyev güclü dövlət yaratmaqla yanaşı, onu özündən sonra inamla idarə edəcək, çoxşaxəli
mütərəqqi islahatların
varisliyini uğurla təmin edəcək peşəkar lider, layiqli davamçı yetişdirmişdir. Xalqın sosial
sifarişi əsasında
Azərbaycanda Heydər
Əliyev siyasi kursunu davam etdirmək
kimi çətin və məsuliyyətli bir missiyanı üzərinə götürmüş
cənab İlham Əliyev öz siyasətini məhz bu ənənələr çərçivəsində qurub.
Bu gün Prezident
İlham Əliyevin həyata keçirdiyi çoxşaxəli islahatlar
Azərbaycan dövlətinin
siyasi xarakterini və inkişaf yolunu müəyyən edir. Bu müəyyənləşmə
Azərbaycanın qısa
müddət ərzində
iqtisadi inkişaf göstəricilərinə görə
bütün dünyada
liderə çevrilməsi,
iqtisadi sahədə keçid dövrünü
başa vurması faktıdır.
Bakı-Tbilisi-Ceyhan, Bakı-Tbilisi-Ərzurum, Bakı-Tbilisi-Qars kimi nəhəng
layihələrin gerçəkləşməsi,
respublikamızın ümumilikdə
Avropa regionunun gələcək enerji təhlükəsizliyinin əsas
təminatçılarından birinə çevrilməsi
xalqımızın dünya
arenasında layiqli yerini təmin edir. Azərbaycan insanının gün-güzəranı
yaxşılaşır, şəhər,
kənd və qəsəbələr abadlaşır,
respublikamızda işsizlik-yoxsulluq
kimi ağır sosial bəlalar həllini tapır. Təsadüfi deyil ki, dünyanın ən mötəbər iqtisadi qurumu olan Davos
Ümumdünya İqtisadi
Forumu rəqabət qabiliyyətliliyinə görə
Azərbaycanı 38-ci yerə
layiq görmüşdür.
2014-cü ildə ölkəmizdə qeyri-neft
sektoru 7 faiz artmışdır. Ölkə iqtisadiyyatına
27 milyard dollar sərmayə
qoyulmuş, yoxsulluğun,
işsizliyin səviyyəsi
5 faiz olmuşdur.
Bu da dünya
miqyasında çox mühüm göstəricidir.
Dövlət xarici borcumuz
ümumi daxili məhsulumuzun cəmi 8 faizini təşkil edir. Valyuta ehtiyatlarımız 50 milyard dollardan çoxdur.
Prezident İlham Əliyev dövlətçilik konsepsiyasını
məhz ulu öndər Heydər Əliyevin müəllifi olduğu strateji kursu üzərində formalaşdırır və
onu yeni dövrün tələblərinə
uyğun zənginləşdirməyə
çalışır. Milləti Heydər
Əliyev ideyaları ətrafında toparlayır,
özünü azərbaycanlı
sayan, bu mənsubiyyətdən qürur
duyan hər kəsi ulu öndərimizin
yarımçıq qalmış
arzularının, ideyalarının
həyata keçirilməsi
istiqamətində səfərbər
edir. Bu gün
hər bir azərbaycanlı dərk edir ki, bu
ideyalar yaşayır və bizi tam demokratik, qüdrətli Azərbaycanın qurulması
üçün Prezident
İlham Əliyevin liderliyi altında mühüm vəzifələr
gözləyir.
Müstəqil Azərbaycan Heydər Əliyevin dövlətçilik
və siyasi idarəçilik konsepsiyasına
istinad edərək yeni-yeni uğurlara doğru inamla irəliləyir. Prezident İlham Əliyev
mütərəqqi inkişaf
strategiyasını davam
etdirməklə yanaşı,
onu yeni dövrün tələblərinə
uyğun zənginləşdirmiş,
sosial-iqtisadi islahatlarla
demokratikləşmə proseslərinin
paralel şəkildə
aparılmasına, birinin
digərini tamamlamasına
çalışmışdır. Ötən
11 ildə respublikamız
misilsiz dərəcədə
dəyişib, zamanı
qabaqlayaraq onilliklərə
bərabər yol qət edib. Dövlət
müstəqilliyinin bərpasından
sonrakı ilk illərdə
yaşadığımız böyük problemlər indi yaddaşımızın
acı xatirəsinə
çevrilib. İqtisadi sahədə
keçid dövrünün
ağır sosial-iqtisadi,
mənəvi-psixoloji çətinliklərini
mətinliklə geridə
qoyan respublikamız bütün sahələrdə
sürətlə inkişaf
edir, abadlaşır, müasirləşir. Ölkədə həyata keçirilən
sosial infrastruktur layihələri də Azərbaycan insanının
firavan həyat tərzinin təmini məqsədinə xidmət
edir.
Respublikamız təkcə sosial-iqtisadi deyil, siyasi müstəvidə
də bir çox problemləri geridə qoyur. Bir vaxtlar
dünya xəritəsində
tanınmayan, bədnam
erməni lobbisinin təsiri ilə müxtəlif təzyiqlərə,
təhdidlərə, ədalətsizliklərə
məruz qalan, informasiya blokadası şəraitində haqlı
mövqeyini dünyaya
çatdıra bilməyən
Azərbaycan bu gün tamam fərqli statusda çıxış edir.
Qürur
doğuran haldır ki, Azərbaycan bu gün bütün
regional məsələlərdə əsas söz sahiblərindən biridir, regiondakı strateji əhəmiyyətli heç
bir layihə Azərbaycansız gerçəkləşə
bilməz. Dünya siyasətinə
əsaslı təsir
imkanları olan dövlətlər Azərbaycanla
hesablaşır, onun mövqeyini nəzərə
alırlar.
Prezident İlham Əliyev Dünya Azərbaycanlılarının Həmrəyliyi Günü və Yeni il münasibətilə Azərbaycan xalqına təbrikində bildirib: “Əminəm, dünyada yaşayan bütün azərbaycanlılar haqlı olaraq fəxr edirlər ki, bu gün qüdrətli, müstəqil Azərbaycan dövləti vardır. Müstəqillik bizim üçün ən böyük xoşbəxtlikdir, ən böyük sərvətdir. Biz 23 ildir ki, müstəqilik və müstəqil siyasət aparırıq. Milli maraqlar, milli dəyərlər üzərində qurulmuş bu müstəqil siyasət bugünkü Azərbaycan reallıqlarını təmin edir. Bu gün Azərbaycan dinamik, sürətlə inkişaf edən ölkədir. Azərbaycan demokratiya, azadlıq, müstəqillik, tərəqqi, inkişaf yolu ilə uğurla gedən ölkədir. Əminəm, dünyada yaşayan bütün azərbaycanlılar fəxr edirlər ki, bu gün dünya xəritəsində Azərbaycan kimi dövlət var, öz sözünü deyir, deyəcək və bizim uğurlu inkişafımız bundan sonra da təmin ediləcəkdir”.
Azərbaycanın yaxın-uzaq ölkələrlə münasibətləri qarşılıqlı maraqlar, sivil birgəyaşayış prinsipləri əsasında inkişaf edir. Bəzən Azərbaycanın bölgədə artan rolunu qərəzli olaraq respublikanın karbohidrogen ehtiyatları ilə əlaqələndirilməsi cəhdlərinə də rast gəlinir. Bu reallıq sanki unudulur ki, Qərb dövlətləri iqtisadi dirçəliş və demokratiya yolunda olmayan heç bir ölkə ilə davamlı, uzunmüddətli, qarşılıqlı faydalı əməkdaşlıq münasibətləri qurmayıb. Neftlə, qazla zəngin bir çox ölkələrdən fərqli olaraq, Azərbaycan daha çox demokratikləşmə yolunda qazandığı uğurlarla Avratlantik məkana inteqrasiya edir. Demokratik ideallara, liberal dəyərlərə, insan və vətəndaş hüquq və azadlıqlarına sadiqliyi ilə tanınmaq əzmini sübuta yetirir. Bərabərhüquqlu tərəfdaşlıq və tarazlı xarici siyasət prinsiplərinə sadiq olan rəsmi Bakı hansısa dövlətin Azərbaycanın daxili işlərinə qarışmasına qətiyyətlə yol vermir.
Bir sözlə, ölkəmiz qısa müddət ərzində bütün sahələrdə əldə etdiyi uğurlarla Cənubi Qafqazın lider dövləti statusuna yiyələnib. İqtisadi imkanlarımızın ildən-ilə əhəmiyyətli dərəcədə artması deməyə əsas verir ki, qarşıya qoyulan bütün məsələlər də tezliklə öz müsbət həllini tapacaqdır.
Elnur HACALIYEV,
Azərbaycan.-2014.- 6 yanvar.- S.1-2.