Azərbaycan təhsil sisteminin təkmilləşdirilməsi
istiqamətində qarşıda duran vəzifələr
müzakirə olunub
Dekabrın 2-də Bakıda Təhsil Nazirliyinin Akkreditasiya və Nostrifikasiya İdarəsinin təşkilatçılığı
ilə “Təhsilin keyfiyyətinin təmin edilməsində akkreditasiyanın
rolu” mövzusunda beynəlxalq konfrans keçirilib.
AZƏRTAC
xəbər verir ki, tədbirdə Təhsil Nazirliyinin əməkdaşları, ali təhsil müəssisələrinin rəhbərləri,
təhsil üzrə yerli və beynəlxalq
ekspertlər, xarici akkreditasiya qurumlarının
nümayəndələri iştirak
ediblər.
Təhsil naziri Mikayıl Cabbarov bildirib ki, konfransın keçirilməsinin məqsədi
təhsildə keyfiyyətin
idarə olunması, akkreditasiya sahəsində
qarşıya çıxan
çətinliklər və
uğurlu təcrübələr
ətrafında fikir mübadiləsi aparmaq, əməkdaşlıq perspektivlərini
müzakirə etməkdir. Nazir, həmçinin təhsil sisteminin təkmilləşdirilməsi
istiqamətində qarşıda
duran vəzifələrdən,
“Azərbaycan Respublikasında
təhsilin inkişafı
üzrə Dövlət
Strategiyası”nın icrası ilə bağlı görülən
işlərdən, təhsildə
keyfiyyətin təminatı
üçün innovativ
yanaşmaların əhəmiyyətindən
və akkreditasiyanın
rolundan danışıb.
Nazir diqqətə
çatdırıb ki,
müasir Azərbaycanda
müşahidə olunan
siyasi sabitlik, iqtisadi tərəqqi, həyata keçirilən
sosialyönümlü siyasət
ölkəmizdə təhsilin
inkişafı üçün
möhkəm bünövrə
rolunu oynayır. Son illərdə təhsilin maddi-texniki və normativ-hüquqi bazasının
təkmilləşdirilməsi məqsədilə Azərbaycanda
10-dan çox dövlət
proqramı həyata keçirilib, təhsilin məzmunu yenilənib, təhsil müəssisələrində
informasiya-kommunikasiya texnologiyalarının
tətbiqi əhəmiyyətli
dərəcədə genişlənib.
Ölkəmizin qarşıdakı
illərdə sosial-iqtisadi
və mədəni inkişaf yollarını müəyyənləşdirən “Azərbaycan 2020: gələcəyə
baxış” İnkişaf
Konsepsiyasında ənənəvi
iqtisadiyyatdan “bilik iqtisadiyyatı”na keçidin əsasının
qoyulması, bunun üçün həlledici
amil olan insan kapitalının inkişafının ön
plana çəkilməsi
nəzərdə tutulub.
Təhsilin əhatəliliyinin və keyfiyyətinin yüksəldilməsi
istiqamətində həyata
keçirilən tədbirlərdən
danışan M.Cabbarov
Azərbaycanda təhsil
müəssisələrinin akkreditasiyasına ilk dəfə
2004-cü ildə başlandığını
və bununla bağlı iki dəfə - 2004-cü və
2010-cu illərdə tənzimləyici
qaydaların qəbul olunduğunu deyib. Hökumətin
qərarı ilə
2015-ci il noyabrın 18-də Təhsil
Nazirliyinin Akkreditasiya və Nostrifikasiya İdarəsi yaradılıb.
İdarənin formalaşdırılması ilə paralel olaraq tənzimləyici sənədlər üzərində
də işə başlanılıb.
Nazir yeni akkreditasiya qaydalarının Avropa ali təhsil
məkanında keyfiyyət
təminatı üzrə
standartlar və təlimatlar sənədinə
əsaslandığını bildirib. Vurğulanıb ki, sənədin
hazırlanmasına Finlandiyanın
FINNEC və Estoniyanın
EKKA akkreditasiya agentliklərinin
ekspertləri cəlb olunublar. M.Cabbarov deyib: “Hazırda akkreditasiyanın vacibliyini
artıran bir neçə mühüm səbəb var. Ən vacib məqam Azərbaycan təhsil sisteminin dünya təhsil məkanına inteqrasiya etdiyi bir dövrdə bu sahədə liberallaşmanın davam etdirilməsidir. Bu yolla ali və
digər təhsil müəssisələrinin muxtariyyətinin
və rolunun artırılması gündəmə
gəlir. Keyfiyyətin təminatı mexanizmləri
getdikcə daha mühüm rol oynamağa başlayır.
Bu baxımdan yalnız xarici və yaxud kənar
akkreditasiyadan istifadə
olunmasında deyil, həmçinin daxili akkreditasiya alətlərinin
inkişafında maraqlıyıq”.
Ölkəmizdə təhsilin və
elmin inkişafına göstərilən dövlət
qayğısından danışan,
Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının
vitse-prezidenti, Milli Məclisin elm və təhsil komitəsinin sədri, akademik İsa Həbibbəyli bildirib ki, müvafiq
sahələrin inkişafına
nail olmadan ölkənin
hərtərəfli tərəqqisini
təmin etmək mümkün deyil. Bu səbəbdən Azərbaycanda elm və təhsil prioritet sahələrdən birinə
çevrilib. Bu inkişafı sürətləndirmək
üçün qəbul
olunan sənədlər,
verilən qərarlar və həyata keçirilən layihələr
bu gün müsbət nəticələr
verməkdədir.
İ.Həbibbəyli qeyd edib ki,
belə konfransların
keçirilməsi Azərbaycanda
elm və təhsil sahəsində mövcud problemlərin həlli yollarını axtarmaq, bu istiqamətdə dünya təcrübəsini
öyrənmək və
Azərbaycan təhsilinin
inkişaf modelini müzakirə etmək üçün yaxşı
imkan yaradır. Təhsil Nazirliyində
yaradılmış Akkreditasiya
və Nostrifikasiya İdarəsinin müvafiq
istiqamətdə fəaliyyəti
təqdirəlayiqdir.
Akkreditasiya və Nostrifikasiya
İdarəsinin yaranması
tarixindən danışan
qurumun rəisi səlahiyyətlərini icra
edən Samir Vəliyev diqqətə çatdırıb ki, akkreditasiya təhsilin həm güclü, həm də zəif tərəflərini
üzə çıxara
bilən, eyni zamanda, təhsilin keyfiyyətinin yüksəldilməsi
yollarını müəyyənləşdirən,
yaranan bazar münasibətləri şəraitində
yüksək təhsil
səviyyəsini təmin
edə bilən əsas mexanizmdir. İdarə qısa vaxtda ölkədaxili və beynəlxalq miqyasda təhsildə keyfiyyətin təminatı
üzrə peşəkar
və etibarlı bir quruma çevrilmək
hədəfinə nail olub.
S.Vəliyev deyib: “İdarəmizin missiyası
təhsildə keyfiyyətin
təminatı sistemini
təkmilləşdirməklə, təhsil müəssisələrinin
yerli və beynəlxalq rəqabət
qabiliyyətini yüksəltməklə,
xarici dövlətlərin
sənədlərini tanımaqla
və ixtisas ekvivalentliyini müəyyənləşdirməklə
əmək bazarını
təhsilli mütəxəssislərlə
təmin etməkdir”.
Sonra Qazaxıstanın Keyfiyyətin
Təminatı üzrə
Müstəqil Agentliyin
prezidenti xanım Şolpan Kalanovanın, Gürcüstanın Təhsilin
Keyfiyyətinin Yaxşılaşdırılması
üzrə Milli Mərkəzin direktoru xanım Tamar Sanikidzenin ölkələrində təhsildə
keyfiyyətin təminatı
sisteminin yenidən qurulması ilə bağlı məruzələri
dinlənilib.
Konfrans işini “Keyfiyyətin təminatında maraqlı
tərəflərin iştirakının
gücləndirilməsi”, “Keyfiyyətin
təminatında milli
və beynəlxalq perspektivlərin uzlaşması”,
“Təhsildə keyfiyyətin
təminatı nədən
başlayır: daxili yoxsa kənar qiymətləndirmə?”, “Akkreditasiya
ekspertlərinin seçilməsi
və təlimi” və digər mövzularda sessiyalarla davam etdirib.
Azərbaycan.- 2016.- 3 dekabr.-
S.5.