“Azərbaycan
İpoteka Fondu” Açıq Səhmdar Cəmiyyətinin
Nizamnaməsi
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2016-cı il 22 iyun
tarixli 940 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq
edilmişdir
Əlavə 1
1. Ümumi müddəalar
1.1. “Azərbaycan İpoteka Fondu” Açıq Səhmdar Cəmiyyəti (bundan sonra - Cəmiyyət) “Azərbaycan İpoteka Fondu” Açıq Səhmdar Cəmiyyətinin yaradılması haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2015-ci il 27 oktyabr tarixli 661 nömrəli Fərmanına əsasən yaradılmışdır.
1.2. Cəmiyyətin bütün səhmləri dövlətə məxsusdur.
1.3. Cəmiyyət Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı nəzdində Azərbaycan İpoteka Fondunun hüquqi varisidir, onun bütün hüquq və öhdəlikləri, habelə əmlakı Cəmiyyətə keçir.
1.4. Cəmiyyətin rəsmi adı belədir:
1.4.1. tam halda - “Azərbaycan İpoteka Fondu” Açıq Səhmdar Cəmiyyəti;
1.4.2. qısaldılmış halda - “AİF” ASC;
1.4.3. ingilis dilində tam adı - “AzerbaijanMortgageFund”
OpenJointStockCompany;
1.4.4. ingilis dilində qısaldılmış
adı - “AMF” OJSC.
1.5. Cəmiyyətin
hüquqi ünvanı:Bakı şəhəri,
Nəsimi rayonu, Bülbül prospekti, 40.
1.6. Cəmiyyət
öz fəaliyyətində Azərbaycan Respublikasının
Konstitusiyasını, Azərbaycan Respublikasının tərəfdar
çıxdığı beynəlxalq müqavilələri,
Azərbaycan Respublikasının Mülki Məcəlləsini,
Azərbaycan Respublikasının digər qanunlarını, bu
Nizamnaməni, Azərbaycan Respublikası Prezidentinin digər fərman
və sərəncamlarını, Azərbaycan Respublikası
Nazirlər Kabinetinin qərar və sərəncamlarını,
digər hüquqi aktları rəhbər tutur.
2. Cəmiyyətin
hüquqi statusu
2.1. Cəmiyyət
hüquqi şəxsdir, müstəqil balansa, üzərində
Azərbaycan Respublikasının Dövlət gerbi təsvir
olunmuş və Cəmiyyətin adı həkk olunmuş
möhürə, müvafiq ştamplara və blanklara, firma
işarəsinə (emblemə) malikdir. Cəmiyyətin
bankda manatla və xarici valyuta ilə hesablaşma hesabı və
digər hesablar açmaq hüququ vardır.
2.2. Cəmiyyətin
dövlət mülkiyyətində olan ayrıca əmlakı
vardır və Cəmiyyət öz öhdəlikləri
üçün bu əmlakla cavabdehdir. Cəmiyyət
qanuna uyğun olaraq əqdlər bağlamaq, öz adından əmlak
və qeyri-əmlak hüquqları əldə etmək və
həyata keçirmək hüquqlarına malikdir.
2.3. Cəmiyyət
məhkəmədə iddiaçı, cavabdeh,
üçüncü şəxs qismində
çıxış etmək hüququna malikdir.
2.4. Dövlət Cəmiyyətin öhdəlikləri
üçün cavabdeh deyildir və Cəmiyyətin fəaliyyəti
ilə bağlı zərər üçün dövlətə
məxsus səhmlərin dəyəri həddində risk
daşıyır. Cəmiyyət dövlətin üzərinə
götürdüyü hər hansı öhdəliyə
görə cavabdeh deyildir.
2.5. Cəmiyyətin
idarə, nümayəndəlik və filiallarının
yaradılması və ya ləğv edilməsi, həmçinin
törəmə cəmiyyətlərinin yaradılması,
yenidən təşkili və ya ləğv edilməsi Azərbaycan
Respublikasının Mülki Məcəlləsinə və bu
fərmana uyğun olaraq həyata keçirilir.
3. Cəmiyyətin
məqsədi və fəaliyyət istiqamətləri
3.1. Cəmiyyətin
əsas məqsədi Azərbaycan Respublikası əhalisinin
uzunmüddətli ipoteka kreditləşməsi vasitəsilə
yaşayış sahəsi ilə təmin edilməsi mexanizmlərini
yaratmaqdan, ipoteka kreditləşməsinə yerli və xarici
maliyyə resurslarının cəlb olunmasına kömək
göstərilməsi ilə bağlı işləri yerinə
yetirməkdən ibarətdir. Cəmiyyət əhaliyə
birbaşa ipoteka kreditlərinin verilməsi ilə məşğul
olmur.
3.2. Cəmiyyət
bu Nizamnamənin 3.1-ci bəndində göstərilən məqsədlərə
uyğun olaraq aşağıdakı istiqamətlərdə fəaliyyət
göstərir:
3.2.1. ipoteka, o cümlədən güzəştli
ipoteka kreditləşməsini həyata keçirir;
3.2.2. ipoteka kreditləri üzrə zəmanətlər
verir;
3.2.3.
“Elektron ipoteka” sistemini təşkil edir və onun fəaliyyətini
təmin edir;
3.2.4. istiqrazlar emissiya edir, həmçinin ipoteka
kreditləşməsi sahəsində likvidliyin təmin
olunması, Cəmiyyətin fəaliyyətinin inkişaf
etdirilməsi, səmərəliliyinin və
etibarlılığının yüksəldilməsini təmin
etmək üçün digər formada investisiyaların cəlb
olunması üzrə fəaliyyəti həyata keçirir;
3.2.5. Cəmiyyətin
fəaliyyətinin sabitliyini və likvidliyini təmin etmək
üçün maliyyə risklərini idarə edir;
3.2.6. Cəmiyyətin
intellektual mülkiyyətini idarə edir və onun barəsində
sərəncam verir;
3.2.7. fəaliyyət istiqamətlərinə
uyğun sahələrdə xarici dövlətlərin müvafiq
qurumları, hüquqi və fiziki şəxsləri ilə əməkdaşlıq
edir;
3.2.8. ipoteka kreditləşməsi məsələləri
üzrə məsləhət, informasiya və digər xidmətləri,
habelə ipoteka kreditlərinin verilməsində iştirak edən
banklar, sığortaçılar və qiymətləndiricilər
üçün tədris proqramlarını həyata
keçirir;
3.2.9. əməkdaşlarının peşəkarlıq
səviyyəsini artırmaq üçün tədbirlər
görür, kənar ekspertləri cəlb edir;
3.2.10. Cəmiyyətə
aid olan məsələlər üzrə islahatların
aparılmasına dair təkliflər hazırlayır və
aidiyyəti üzrə təqdim edir;
3.2.11. müvafiq hüquqi aktlarda Cəmiyyətə
münasibətdə nəzərdə tutulmuş
tapşırıqların yerinə yetirilməsi ilə
bağlı tədbirləri həyata keçirir;
3.2.12. malların (işlərin və xidmətlərin)
satın alınması üçün müsabiqələr
keçirir və müqavilələr bağlayır;
3.2.13. aidiyyəti üzrə dövlət sirrinin və
məxfilik rejiminin qorunmasını təmin edir və ona riayət
olunmasına nəzarət edir.
4. Cəmiyyətin
nizamnamə kapitalı, əmlakı və mənfəəti
4.1. Cəmiyyətin
nizamnamə kapitalı, onun Nizamnaməsinə uyğun olaraq, təsisçinin
qərarı ilə Cəmiyyətin istifadəsinə
verilmiş və qanunvericiliklə müəyyən edilmiş
qaydada qiymətləndirilmiş aktivlərin balans dəyərindən
təşkil olunur.
4.2. Cəmiyyətin
əmlakı onun müstəqil balansında əks olunur. Cəmiyyət öz əmlakı üzərində
sahiblik, istifadə və sərəncam (bu Nizamnamənin
4.11-ci bəndi nəzərə alınmaqla) vermək
hüquqlarına malikdir.
4.3. Cəmiyyətin
nizamnamə kapitalı 307 238 671 (üç yüz yeddi milyon
iki yüz otuz səkkiz min altı yüz yetmiş bir)
manatdır, onun səhmlərinin nominal dəyərindən təşkil
olunur və nominal dəyəri 1 manat olan 307 238 671
(üç yüz yeddi milyon iki yüz otuz səkkiz min
altı yüz yetmiş bir) ədəd sənədsiz, adi,
adlı səhmdən ibarətdir.
4.4. Cəmiyyətin
əmlakı nizamnamə kapitalına daxil olan əmlakdan,
dövlət büdcəsindən ayırmalar, öz fəaliyyətindən
əldə olunan daxilolmalar, cəmiyyət tərəfindən
emissiya olunan istiqrazların yerləşdirilməsindən əldə
olunan vəsaitlər, alınmış xarici kreditlər,
yardımlar, qrantlar, habelə qanunla qadağan olunmayan digər
mənbələr hesabına formalaşır.
4.5. Cəmiyyətin
nizamnamə kapitalının artırılması və ya
azaldılması Azərbaycan Respublikasının Mülki Məcəlləsində
nəzərdə tutulmuş qaydada həyata keçirilir.
4.6. Cəmiyyət
qanunla nəzərdə tutulmuş vergiləri və digər
məcburi ödənişləri müəyyən edilmiş
qaydada ödədikdən sonra özünün, törəmə
cəmiyyət, idarə, filial və nümayəndəliklərinin
fəaliyyətindən əldə edilmiş mənfəət
üzərində müstəqil sərəncam vermək
hüququna malikdir. Cəmiyyət xərclərini
öz gəlirləri hesabına maliyyələşdirir.
4.7. Cəmiyyətin
vəsaitindən yalnız bu Nizamnamədə nəzərdə
tutulmuş məqsəd və səlahiyyətlərin həyata
keçirilməsi üçün istifadə olunur.
4.8. Cəmiyyətin
milli valyutada pul vəsaiti Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi
Bankında açılan bank hesablarında saxlanılır.
4.9. Cəmiyyətin
fəaliyyətindən əldə olunan gəlirin ən
azı 50 faizi ipoteka kreditləşməsinə yönəldilir,
qalan hissəsindən isə aşağıdakı istiqamətlərdə
istifadə edilə bilər:
4.9.1. müəssisələrin səhmlərinin
(paylarının) və dövlət qiymətli
kağızlarının əldə olunması
üçün;
4.9.2. banklarda depozitlərin yerləşdirilməsi
üçün.
4.10. Cəmiyyətin
vəsaiti dövlət hakimiyyəti orqanlarına, dövlət
və özəl müəssisələrə, idarə və
təşkilatlara borc verilə, eləcə də hər
hansı üçüncü şəxsin öhdəlikləri
üzrə yüklənə bilməz.
4.11. Cəmiyyət
balansında olan dövlət əmlakına münasibətdə
öz səlahiyyətlərini “Dövlət əmlakının
qorunub saxlanılması və səmərəli istifadə
edilməsinin təkmilləşdirilməsi haqqında” Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin 2007-ci il 6 iyun
tarixli 586 nömrəli Fərmanı ilə müəyyən
edilmiş qaydada həyata keçirir.
5. Cəmiyyətin
idarəetmə orqanları
5.0. Cəmiyyətin
aşağıdakı idarəetmə orqanları vardır:
5.0.1. səhmdarların ümumi
yığıncağı;
5.0.2.
Müşahidə Şurası;
5.0.3.
İdarə Heyəti.
6. Səhmdarların
ümumi yığıncağı
6.1. Səhmdarların
ümumi yığıncağı Cəmiyyətin ali idarəetmə orqanıdır.
6.2. Səhmdarların
ümumi yığıncağının müstəsna səlahiyyətlərinə
aid edilmiş məsələlər bu fərmana uyğun
olaraq həll edilir.
7.
Müşahidə Şurası
7.1. Cəmiyyətin Müşahidə Şurası
öz səlahiyyətləri hüdudlarında Cəmiyyətə
ümumi rəhbərliyi və nəzarəti həyata
keçirir.
7.2.
Müşahidə Şurası Azərbaycan Respublikası
İqtisadiyyat Nazirliyinin (1 nəfər), Azərbaycan
Respublikası Maliyyə Nazirliyinin (1 nəfər), Azərbaycan
Respublikası Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi
Nazirliyinin (1 nəfər), Azərbaycan Respublikası Mənzil
İnşaatı Dövlət Agentliyinin (1 nəfər) və
Azərbaycan Respublikası Mərkəzi Bankının (1 nəfər)
nümayəndələrindən olmaqla, 5 üzvdən ibarətdir.
Müşahidə Şurasının üzvlərini
həmin qurumların təklifi əsasında Azərbaycan
Respublikasının Nazirlər Kabineti vəzifəyə təyin
və vəzifədən azad edir. Müşahidə
Şurasının üzvləri 3 il
müddətinə təyin edilirlər və ictimai əsaslarla
fəaliyyət göstərirlər. Onlar
növbəti müddətlərə yenidən təyin edilə
bilərlər. Müşahidə
Şurasının üzvləri öz aralarından
ardıcıl qaydada Müşahidə Şurasının sədrini
seçirlər. Sədrin səlahiyyət
müddəti üç aydır.
7.3.
Müşahidə Şurasının iclasları ən
azı rübdə bir dəfə keçirilir. Müşahidə Şurasının növbədənkənar
iclasları onun üzvünün, Təftiş
Komissiyasının və İdarə Heyətinin təşəbbüsü
ilə çağırılır.
7.4.
Müşahidə Şurasının tələbi ilə onun
iclaslarında Cəmiyyətin digər vəzifəli şəxsləri
də iştirak etməlidir.
7.5.
Müşahidə Şurasının iclasları
Müşahidə Şurası üzvlərinin ən azı dördü
iştirak etdikdə səlahiyyətlidir. Müşahidə
Şurasının sədri, o olmadıqda isə üzvlərin
seçdiyi digər üzv iclasa sədrlik edir. Müşahidə Şurasının iclasında hər
üzv bir səsə malik olmaqla, qərarlar sadə səs
çoxluğu ilə qəbul edilir. Səsvermə
zamanı üzvlərin bitərəf qalmasına icazə
verilmir. Səslərin sayı bərabər
bölünərsə, sədrin səsi həlledici
sayılır.
7.6.
Aşağıdakı məsələlərin həlli
Müşahidə Şurasının müstəsna səlahiyyətlərinə
aiddir:
7.6.1. Cəmiyyətin
Nizamnaməsində, o cümlədən nizamnamə
kapitalının miqdarında dəyişiklik edilməsi, Cəmiyyətin
yenidən təşkili və ləğvi məsələləri
ilə bağlı Azərbaycan Respublikasının Prezidentinə
təkliflər vermək;
7.6.2. aşağıdakı məsələlərlə
bağlı Azərbaycan Respublikasının Nazirlər
Kabinetinə təkliflər vermək:
1. Cəmiyyətin
illik hesabatının, mühasibat balansının, mənfəət
və zərər hesablarının təsdiq edilməsi, mənfəətinin
və zərərinin bölüşdürülməsi;
2. Cəmiyyətin
Təftiş Komissiyası üzvlərinin seçilməsi və
onların səlahiyyətlərinə vaxtından əvvəl
xitam verilməsi, həmçinin onlar arasından Təftiş
Komissiyası sədrinin təyin edilməsi;
3. Cəmiyyətin
xalis aktivlərinin dəyərinin 25 faizindən artıq məbləğdə
olan və aidiyyəti şəxslə dəyəri Cəmiyyətin
aktivlərinin 5 faiz və daha çox hissəsini təşkil
edən əqdlərin (kənar auditorun rəyi əlavə
olunmaqla) bağlanması barədə qərar qəbul edilməsi;
4. Cəmiyyətin
törəmə müəssisələrinin
yaradılmasına, yenidən təşkilinə və ya ləğv
edilməsinə, həmçinin idarə, filial və
nümayəndəliklərinin yaradılmasına və ya ləğv
edilməsinə razılıq verilməsi;
5. bu fərmanda qeyd edilənlər istisna olmaqla,
Azərbaycan Respublikasının Mülki Məcəlləsi
ilə ümumi yığıncağın səlahiyyətlərinə
aid edilmiş digər məsələlər;
7.6.3.
İdarə Heyətinin təklifi əsasında İdarə
Heyətinin üçüncü üzvünü vəzifəyə
təyin və vəzifədən azad etmək, İdarə
Heyətinin müraciəti əsasında Cəmiyyətin idarə,
filial və nümayəndəliklərinin, habelə törəmə
cəmiyyətlərinin rəhbərlərinin vəzifəyə
təyin və vəzifədən azad edilməsinə
razılıq vermək;
7.6.4. Cəmiyyətin
inkişaf istiqamətlərini, büdcəsini və investisiya
proqramını təsdiq etmək;
7.6.5. Təftiş
Komissiyasının reqlamentini, bu Nizamnamənin 7.7-ci bəndində
nəzərdə tutulmuş Əsasnaməni, ipoteka kreditləri
üzrə zəmanətlərin verilməsi qaydasını,
limitin müəyyənləşdirilməsi qaydasını,
həmçinin bu Nizamnamənin 3.2.1-ci və 3.2.2-ci yarımbəndlərinə
uyğun olaraq, fəaliyyət istiqamətlərinə aid
edilmiş məsələlər üzrə digər
qaydaları, onlarda edilən dəyişiklikləri təsdiq
etmək;
7.6.6.
Bakı şəhəri, habelə onun qəsəbə və
kəndləri üzrə zonalarda, ölkənin digər
şəhər və rayon ərazilərində çoxmənzilli
binalardakı mənzillərin və yaşayış evlərinin
təmirli yaşayış sahəsinin 1 kvadratmetri
üçün orta bazar qiymətlərini təsdiq etmək;
7.6.7. ipoteka kreditinin, o cümlədən güzəştli
ipoteka kreditinin maksimal məbləğini, habelə həmin
kreditlər üzrə illik faiz dərəcələrini təsdiq
etmək;
7.6.8. Cəmiyyətin
strukturunu, işçilərinin say həddini, əməkhaqqı
sistemini müəyyənləşdirmək və əməkhaqqı
fondunu təsdiq etmək;
7.6.9. Cəmiyyətin
mərkəzləşdirilmiş fondlarının
yaradılması və onlardan istifadə qaydaları barədə
qərarlar qəbul etmək;
7.6.10. aidiyyəti şəxslə dəyəri Cəmiyyətin
aktivlərinin 5 faizədək hissəsini təşkil edən
əqdin bağlanması haqqında qərar qəbul etmək;
7.6.11.
İdarə Heyəti üzvlərinin
mükafatlandırılması məsələsinə baxmaq;
7.6.12. Təftiş
Komissiyasının üzvlərinə muzd verilməsi ilə
bağlı qərar qəbul etmək;
7.6.13. Cəmiyyətin
kənar auditorunu seçmək;
7.6.14. Cəmiyyətin
maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin auditinin
keçirilməsi və Təftiş Komissiyası tərəfindən
təftişinin aparılması barədə qərar vermək;
7.6.15.
Müşahidə Şurasının öz
funksiyalarını yerinə yetirməsi üçün
lazım olan şifahi və yazılı hesabatların, eləcə
də hər hansı digər sənədin İdarə Heyəti
və Cəmiyyətin digər vəzifəli şəxsləri
tərəfindən təqdim edilməsini tələb etmək;
7.6.16. Təftiş
Komissiyasının, daxili audit xidmətinin, eləcə də
kənar auditorun yoxlamalarının nəticələrinə
baxmaq və bu yoxlamaların yekunları ilə əlaqədar
tədbirlər görmək.
7.7.
Müşahidə Şurasının qərarlarının qəbul
olunması və iş qaydası onun təsdiq etdiyi Əsasnamə
ilə müəyyən edilir.
7.8.
Müşahidə Şurası bu Nizamnamə ilə onun
müstəsna səlahiyyətlərinə aid edilmiş məsələləri
həll edilmək üçün İdarə Heyətinə
verə bilməz.
8.
İcra orqanı
8.1. Cəmiyyətin
fəaliyyətinə cari rəhbərliyi kollegial icra
orqanı olan İdarə Heyəti həyata keçirir.
8.2. Cəmiyyətin
İdarə Heyətinin tərkibi üç nəfərdən
- Azərbaycan Respublikasının Prezidenti tərəfindən
vəzifəyə təyin və vəzifədən azad edilən
İdarə Heyəti sədrindən və onun müavinindən,
həmçinin Müşahidə Şurası tərəfindən
vəzifəyə təyin və vəzifədən azad edilən
üçüncü üzvdən ibarətdir.
8.3.
Müşahidə Şurasının üzvləri Cəmiyyətin
İdarə Heyətinə seçilə bilməzlər.
8.4.
İdarə Heyətinin səlahiyyətlərinə
aşağıdakılar aiddir:
8.4.1. Cəmiyyətin
inkişaf istiqamətlərini, büdcəsini və investisiya
proqramını hazırlamaq və Müşahidə
Şurasına təqdim etmək;
8.4.2. Cəmiyyətin
Nizamnaməsində, habelə nizamnamə kapitalında dəyişikliklər
edilməsi və mənfəətin (zərərin)
bölüşdürülməsi məqsədi ilə
Müşahidə Şurasına təkliflər vermək;
8.4.3.
Müşahidə Şurasına İdarə Heyətinin
üçüncü üzvünün vəzifəyə təyin
və vəzifədən azad edilməsi ilə bağlı təkliflər
vermək, Cəmiyyətin idarə, filial və nümayəndəliklərinin,
habelə törəmə cəmiyyətlərinin rəhbərlərinin
vəzifəyə təyin və vəzifədən azad edilməsinə
razılıq verilməsi barədə müraciət etmək;
8.4.4. Cəmiyyətin
xalis aktivlərinin dəyərinin 25 faizindən artıq məbləğdə
olan və aidiyyəti şəxslə dəyəri Cəmiyyətin
aktivlərinin 5 faiz və daha çox hissəsini təşkil
edən əqdlərin (kənar auditorun rəyi əlavə
olunmaqla), habelə Cəmiyyətin aktivlərinin 5 faizədək
hissəsini təşkil edən əqdin bağlanması barədə
Müşahidə Şurasına təkliflər vermək;
8.4.5. Cəmiyyətin
strukturu, işçilərinin say həddi, əməkhaqqı
sistemi və əməkhaqqı fondu barədə
Müşahidə Şurasına təkliflər vermək;
8.4.6. ipoteka kreditləşməsini həyata
keçirmək üçün müvəkkil banklar,
sığortaçılar və qiymətləndiricilərlə
müvafiq müqavilələr bağlanması haqqında qərar
qəbul etmək;
8.4.7. Cəmiyyət
tərəfindən digər müəssisələrin səhmlərinin
(paylarının) əldə olunması, istiqrazların
emissiyası barədə qərar qəbul etmək;
8.4.8. Azərbaycan
Respublikasının Mülki Məcəlləsinə uyğun
olaraq, Müşahidə Şurasına hesabat vermək;
8.4.9. bu Nizamnamənin 7.6.2-ci yarımbəndinin
4-cü abzasına uyğun olaraq Azərbaycan Respublikası
Nazirlər Kabinetindən alınan razılıq əsasında
Cəmiyyətin törəmə müəssisələrini
yaratmaq, yenidən təşkil və ya ləğv etmək, həmçinin
idarə, filial və nümayəndəliklərini yaratmaq və
ya ləğv etmək;
8.4.10.
Müşahidə Şurasının razılığı
ilə Cəmiyyətin idarə, filial və nümayəndəliklərinin,
habelə törəmə cəmiyyətlərinin rəhbərlərini
vəzifəyə təyin və vəzifədən azad etmək;
8.4.11. Cəmiyyətin
İdarə Heyətinin reqlamentini, idarə, nümayəndəlik,
filial və törəmə cəmiyyətlərinin əsasnamə
və nizamnamələrini, Cəmiyyətin idarə
olunması və fəaliyyəti ilə əlaqədar səhmdarların
ümumi yığıncağının və Müşahidə
Şurasının səlahiyyətlərinə aid edilməmiş
digər qaydaları, prosedurları və sənədlərin
nümunəvi formalarını təsdiq etmək;
8.4.12. Cəmiyyətin
fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsi ilə
bağlı hüquqi aktların layihələrinə baxmaq və
bu layihələri aidiyyəti dövlət orqanlarına təqdim
etmək;
8.4.13. Cəmiyyətin
işçilərinin vəzifə maaşlarının, vəzifə
maaşlarına əlavələrin, mükafatların və
digər ödənişlərin verilməsini əməkhaqqı
fondu çərçivəsində təşkil etmək;
8.4.14. Cəmiyyətin
saxlanılması və ona həvalə olunmuş vəzifələrin
yerinə yetirilməsi üçün qanunvericilikdə nəzərdə
tutulmuş mənbələrdən sərəncamına daxil
olan məqsədli vəsaitlərin təyinatı üzrə
xərclənməsini təmin etmək;
8.4.15. Cəmiyyətin
göstərdiyi xidmətlərin operativlik, şəffaflıq
və məsuliyyət prinsipləri əsasında həyata
keçirilməsini təmin etmək;
8.4.16. Cəmiyyətin
fəaliyyəti ilə bağlı səhmdarların ümumi
yığıncağının, Müşahidə
Şurasının və İdarə Heyəti sədrinin səlahiyyətlərinə
aid olmayan digər məsələləri həll etmək.
8.5.
İdarə Heyətinin iclası İdarə Heyəti
üzvlərinin ən azı ikisi iştirak etdikdə səlahiyyətlidir.
İdarə Heyətinin iclasları müvafiq
qaydada protokollaşdırılır və müzakirə
edilmiş məsələlər üzrə qərarlar qəbul
edilir. İdarə Heyətinin iclasında
qərarlar sadə səs çoxluğu ilə qəbul
olunur. Səslərin sayı bərabər
bölünərsə, İdarə Heyəti sədrinin (və
ya onu əvəz edən sədr müavininin) səsi həlledici
sayılır.
8.6.
İdarə Heyəti sədrinin səlahiyyətlərinə
aşağıdakılar daxildir:
8.6.1. Cəmiyyətin
fəaliyyətinə cari rəhbərliyi həyata keçirmək;
8.6.2.
İdarə Heyətinin digər üzvlərinin, habelə Cəmiyyətin
digər vəzifəli şəxslərinin kadr, maliyyə və
başqa məsələlər üzrə səlahiyyətlərini
müəyyənləşdirmək və
qarşılıqlı fəaliyyətini təşkil etmək;
8.6.3.
İdarə Heyətinin fəaliyyətini təşkil etmək
və iclaslarına sədrlik etmək;
8.6.4. Cəmiyyətin
səmərəli fəaliyyət göstərməsini təmin
etmək;
8.6.5. Cəmiyyətin
ştat cədvəlini təsdiq etmək və struktur bölmələrinin
işini təşkil etmək, aparatının struktur bölmələrini
müəyyən etmək;
8.6.6. öz təşəbbüsü ilə,
İdarə Heyətinin digər üzvünün və ya
Müşahidə Şurasının təşəbbüsü
ilə İdarə Heyətinin iclaslarını
çağırmaq;
8.6.7. Cəmiyyətin
illik hesabatını və mühasibat balansını
hazırlamaq və qeyd olunan sənədləri kənar
auditorun rəyi ilə birlikdə Müşahidə
Şurasına təqdim etmək;
8.6.8. bu
Nizamnamə ilə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin, Azərbaycan
Respublikası Nazirlər Kabinetinin, Müşahidə
Şurasının və İdarə Heyətinin səlahiyyətlərinə
aid edilmiş hallar istisna olmaqla, Cəmiyyətin digər
işçilərini vəzifəyə təyin və vəzifədən
azad etmək, işçilərlə əmək müqavilələri
bağlamaq və onların fəaliyyətinə rəhbərlik
etmək, onlar barəsində qanunvericilikdə nəzərdə
tutulmuş qaydada həvəsləndirmə və intizam tənbehi
tədbirləri tətbiq etmək;
8.6.9. Cəmiyyətin
istiqrazlarının buraxılması üçün emissiya
prospektini təsdiq etmək;
8.6.10. Cəmiyyətin
işçilərinin sosial müdafiəsinin və əmək
şəraitinin yaxşılaşdırılması, əməyin
mühafizəsi ilə bağlı tədbirlər görmək;
8.6.11. Cəmiyyətin
fəaliyyət istiqamətlərinə dair qəbul olunmuş
aktların icrasını təşkil etmək, yoxlamaq və
buna nəzarəti həyata keçirmək;
8.6.12. Cəmiyyətin
idarə edilməsi, cari fəaliyyətinin tənzimlənməsi
üçün ona verilmiş səlahiyyətlər daxilində
icrası məcburi olan əmrlər, sərəncamlar və
göstərişlər vermək;
8.6.13. etibarnamələr vermək, banklarda
hesablaşma hesabı və digər hesablar açmaq,
hesabları və tədiyyə
tapşırıqlarını imzalamaq;
8.6.14. fəaliyyət istiqamətləri üzrə
dövlət sirrinin və məxfilik rejiminin qorunması
üçün zəruri tədbirlər görmək;
8.6.15. etibarnamə olmadan Cəmiyyət adından hərəkət
etmək və üçüncü şəxslərlə
münasibətdə Cəmiyyəti təmsil etmək;
8.6.16. Cəmiyyətin
maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin auditinin
keçirilməsi ilə bağlı qərar qəbul etmək;
8.6.17. bu Nizamnamə ilə müəyyən
olunmuş səlahiyyətlər çərçivəsində
Cəmiyyətin adından əməliyyatlar aparmaq və
müqavilələr (o cümlədən xarici şirkətlərlə)
bağlamaq və onların yerinə yetirilməsini təmin
etmək;
8.6.18. fəaliyyət istiqamətlərinə
uyğun olaraq, komissiyalar, komitələr və işçi
qruplar yaratmaq;
8.6.19. Cəmiyyətin
idarə, nümayəndəlik və filiallarının, həmçinin
törəmə cəmiyyətlərinin təsdiq olunmuş gəlir
və xərclər smetası üzrə xərclərinin
ödənilməsini təmin etmək, yaranan mübahisələri
həll etmək.
8.7. Cəmiyyətin
İdarə Heyətinin sədri öz vəzifələrini
yerinə yetirə bilmədikdə, ezamiyyətdə və ya
məzuniyyətdə olduqda, onun səlahiyyətlərinin
icrasını, İdarə Heyəti sədrinin təsdiq
etdiyi vəzifə bölgüsünə əsasən,
İdarə Heyətinin digər üzvləri həyata
keçirirlər.
9. Təftiş
Komissiyası, daxili və kənar audit
9.1. Cəmiyyətin
maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinə nəzarəti
həyata keçirmək üçün 3 nəfərdən
az olmayan tərkibdə Təftiş
Komissiyası yaradılır.
9.2. Təftiş Komissiyasının üzvləri Azərbaycan
Respublikasının Nazirlər Kabineti tərəfindən təyin
və azad edilir. Təftiş Komissiyası üzvlərinin
səlahiyyət müddəti 3 ildir. Onlar
növbəti müddətlərə yenidən təyin edilə
bilərlər.
9.3.
Müşahidə Şurasının və İdarə Heyətinin
üzvü, Cəmiyyətə aidiyyəti olan şəxslər
Təftiş Komissiyasının üzvü ola
bilməzlər.
9.4. Təftiş Komissiyası öz vəzifələrini
“Daxili audit haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun
3.1.2-3.1.4-cü və 4.2-ci maddələrinə və bu
Nizamnaməyə uyğun olaraq yerinə yetirir.
9.5.
Müşahidə Şurası Təftiş
Komissiyasının fəaliyyətini təşkil edir və
reqlamentini təsdiq edir.
9.6. Təftiş Komissiyası Cəmiyyətin
bütün orqanlarından və vəzifəli şəxslərindən
Cəmiyyətin maliyyə-təsərrüfat fəaliyyəti
ilə əlaqədar sənədlərin təqdim
olunmasını tələb edə bilər.
9.7. Təftiş
Komissiyası qarşıda duran vəzifələrin həlli
məqsədi ilə Cəmiyyətin daxili audit sistemindən
istifadə edə bilər.
9.8. Təftiş
Komissiyası sədrinin aşağıdakı hüquq və
vəzifələri vardır:
9.8.1. Təftiş
Komissiyasının iclaslarını çağırmaq və
iclaslara sədrlik etmək;
9.8.2. Təftiş Komissiyasının üzvləri
arasında vəzifə bölgüsü aparmaq və onlara
tapşırıqlar vermək.
9.9. Təftiş Komissiyası üzvlərinin səlahiyyəti
onlar arasında aparılmış vəzifə
bölgüsü və Təftiş Komissiyası sədrinin
tapşırıqları əsasında müəyyən
edilir.
9.10. Təftiş
Komissiyası, onun sədri və üzvləri öz fəaliyyətlərində
Azərbaycan Respublikası qanunvericiliyinin, bu Nizamnamənin,
Müşahidə Şurasının öz səlahiyyətləri
daxilində qəbul etdiyi qərarların müddəalarını
rəhbər tuturlar.
9.11. Təftiş
Komissiyasının iclasları 3 ayda bir dəfədən az olmayaraq keçirilir. Yaranmış
problemlərin həlli üçün iclaslar istənilən
vaxt çağırıla bilər.
9.12. Təftiş Komissiyasının iclasları onun
üzvləri tam tərkibdə iştirak etdikdə səlahiyyətlidir. Əks halda,
10 gündən sonra yeni iclas çağırılır.
9.13. Təftiş Komissiyasının qərarları
iclasda iştirak edən üzvlərin sadə səs
çoxluğu ilə qəbul edilir. Hər bir üzv bir səs
hüququna malikdir, səsvermə zamanı üzvlərin bitərəf
qalmasına icazə verilmir.
9.14.
İdarə Heyəti və Müşahidə Şurası
üzvlərinin Təftiş Komissiyasının iclasında
iştirak etmək hüququ vardır. İclaslara
digər şəxslər də dəvət oluna bilərlər.
Onların səsvermə hüququ yoxdur.
9.15.
Müşahidə Şurasının qərarına əsasən,
Təftiş Komissiyasının üzvlərinə fəaliyyət
göstərdikləri müddətdə muzd ödənilir.
9.16. Cəmiyyət
daxili audit xidmətini təsis edir. Daxili audit və bu xidmətin
işini icra edən şəxslər öz fəaliyyətlərində
müstəqildirlər və öz funksiyalarını icra edərkən
müstəqil qiymət vermək, nəticələr
çıxarmaq hüququna malikdirlər.
9.17. Cəmiyyətin
daxili auditinin əməkdaşları “Daxili audit haqqında”
Azərbaycan Respublikası Qanununun 8-ci maddəsində nəzərdə
tutulmuş tələblərə cavab verməlidirlər.
9.18.
Daxili audit xidməti “Daxili audit haqqında” Azərbaycan
Respublikasının Qanunu ilə müəyyən edilmiş vəzifələri
yerinə yetirir.
9.19. Cəmiyyətin
bütün müvafiq bölmələri və əməkdaşları
daxili auditi həyata keçirən əməkdaşların
tələbi ilə zəruri sənədləri onlara təqdim
etməyə, öz vəzifələrinin icrası
üçün zəruri şərait yaratmağa borcludurlar.
9.20. Cəmiyyətin
maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin auditi Cəmiyyətin
Müşahidə Şurasının, Təftiş
Komissiyasının və ya İdarə Heyəti sədrinin qərarı
ilə həyata keçirilir.
9.21. Cəmiyyət
öz fəaliyyətinin müstəqil surətdə
yoxlanılması üçün kənar auditor cəlb edir.
9.22. Eyni
kənar auditorla ardıcıl 3 ildən artıq müddətə
müqavilə bağlamaq olmaz.
10.Cəmiyyətin törəmə cəmiyyətləri,
idarə, filial və nümayəndəlikləri ilə
qarşılıqlı münasibətləri
10.1. Cəmiyyətin
törəmə cəmiyyətləri, idarə, filial və
nümayəndəlikləri ilə qarşılıqlı
münasibətləri Azərbaycan Respublikasının
qanunlarına, bu Nizamnaməyə, habelə onların nizamnamələrinə
(əsasnamələrinə) və Cəmiyyətin daxili sənədlərinə
uyğun olaraq tənzimlənir.
10.2. Cəmiyyət
törəmə cəmiyyətləri, idarə, filial və
nümayəndəlikləri ilə qarşılıqlı
münasibətlərdə aşağıdakı səlahiyyətlərə
malikdir:
10.2.1. Cəmiyyətin
törəmə cəmiyyətlərinin, idarə, filial və
nümayəndəliklərinin idarəetmə
orqanlarını formalaşdırmaq;
10.2.2. Azərbaycan
Respublikasının qanunlarına və bu Nizamnaməyə uyğun
olaraq, törəmə cəmiyyətlərinin, idarə,
filial və nümayəndəliklərinin balansında olan əmlakın
hüquqi və fiziki şəxslərə icarəyə
verilməsinə razılıq vermək;
10.2.3. Cəmiyyətin
törəmə cəmiyyətlərinin, idarə, filial və
nümayəndəliklərinin təsərrüfat fəaliyyəti
üzrə proqnoz göstəricilərinin
formalaşdırılmasına və hesabatlara nəzarət
etmək, bu məsələlərə aid tövsiyələr
və təkliflər vermək, müzakirələrdə
iştirak etmək;
10.2.4. Cəmiyyətin
törəmə cəmiyyətlərinin, idarə, filial və
nümayəndəliklərinin fəaliyyətinin
yekunlarına baxılmasını təmin etmək;
10.2.5. Cəmiyyətin
törəmə cəmiyyətlərindən, idarə, filial
və nümayəndəliklərindən onların təqsiri
üzündən Cəmiyyətə dəymiş zərərin
əvəzinin ödənilməsini tələb etmək;
10.2.6. Cəmiyyətin
törəmə cəmiyyətlərinin, idarə, filial və
nümayəndəliklərinin maliyyə-təsərrüfat
fəaliyyətini təhlil və təftiş etmək.
11. Cəmiyyətdə
uçot və hesabat
11.1. Cəmiyyətin
birinci maliyyə ili dövlət
qeydiyyatına alındığı tarixdən başlayır
və həmin il dekabrın 31-də başa çatır.
Növbəti hesabat ili isə yanvarın
1-dən başlayır və dekabrın 31-də başa
çatır.
11.2. Cəmiyyət
“Mühasibat uçotu haqqında” Azərbaycan
Respublikasının Qanununa, Maliyyə Hesabatlarının Beynəlxalq
Standartlarına və Azərbaycan Respublikası Nazirlər
Kabinetinin müəyyən etdiyi qaydalara uyğun olaraq
mühasibat uçotunu aparır, maliyyə hesabatlarını
tərtib, təqdim və dərc edir.
11.3. Cəmiyyət “Rəsmi statistika haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun olaraq statistik uçot aparır və statistik hesabatları tərtib edir.
11.4. Cəmiyyət illik maliyyə hesabatlarını kənar auditor rəyi ilə birlikdə, əməliyyat büdcəsini isə hesabat dövrü başa çatdıqdan sonra növbəti il aprelin 30-dan gec olmayaraq Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabinetinə təqdim edir, habelə internet səhifəsində və mətbu orqanda dərc edir.
11.5. Müşahidə Şurasının və İdarə Heyətinin üzvləri, habelə Cəmiyyətin struktur bölmələrinin (filial, nümayəndəlik, idarə və s.) rəhbərləri özlərinin, Azərbaycan Respublikası Mülki Məcəlləsinin 49-1.1.3-cü və 49-1.1.5-ci maddələrində göstərilən şəxslərin bağlanılan əqdə münasibətdə aidiyyəti şəxs qismində çıxış etmələri, həmçinin həmin əqdlə əlaqədar öz maraqlarının xüsusiyyətləri (onun yaranması, həcmi və s.) barədə məlumatı Azərbaycan Respublikası Mülki Məcəlləsinin 49-1.5-ci, 49-1.6-cı və 49-1.7-ci maddələrində müəyyən edilmiş qaydada təqdim etməlidir.
11.6. Cəmiyyət xalis aktivlərinin dəyərinin 25 faizindən artıq məbləğdə olan əqdin (xüsusi əhəmiyyətli əqdin) bağlanması barədə məlumatı mətbu orqanda dərc etməyə və Cəmiyyətin internet səhifəsində yerləşdirməyə borcludur.
11.7. Cəmiyyətin illik hesabatını Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabineti təsdiq edir.
12. Cəmiyyətin yenidən təşkili və ləğvi
Cəmiyyətin yenidən təşkili və
ləğvi barədə qərarı Azərbaycan Respublikasının
Prezidenti qəbul edir.
Azərbaycan.-2016.- 24 iyun.- S.4.