“Azərxalça” Açıq Səhmdar Cəmiyyətinin
Nizamnaməsinin və strukturunun təsdiq edilməsi barədə
Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabinetinin qərarı
¹ 375
¹ 375
Bakı şəhəri, 4 oktyabr 2016-cı il
“Azərxalça”
Açıq Səhmdar Cəmiyyətinin yaradılması
haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2016-cı il
5 may tarixli 2032 nömrəli Sərəncamının 6.1-ci bəndinin
icrasını təmin etmək məqsədi ilə Azərbaycan
Respublikasının Nazirlər Kabineti qərara alır:
1. “Azərxalça” Açıq Səhmdar Cəmiyyətinin
Nizamnaməsi” təsdiq edilsin (1 nömrəli əlavə).
2. “Azərxalça”
Açıq Səhmdar Cəmiyyətinin strukturu” təsdiq
edilsin
(2 nömrəli əlavə).
Artur RASİ-ZADƏ,
Azərbaycan Respublikasının
Baş naziri
Azərbaycan
Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2016-cı il 4oktyabr tarixli 375 nömrəli
qərarı ilə təsdiq edilmişdir.
1 nömrəli
əlavə
“Azərxalça”
Açıq Səhmdar Cəmiyyətinin
NİZAMNAMƏSİ
1.
Ümumi müddəalar
1.1. “Azərxalça”
Açıq Səhmdar Cəmiyyəti (bundan sonra – Cəmiyyət)
“Azərxalça” Açıq Səhmdar Cəmiyyətinin
yaradılması haqqında” Azərbaycan Respublikası
Prezidentinin 2016-cı il 5 may tarixli 2032
nömrəli Sərəncamına (bundan sonra – Sərəncam)
əsasən yaradılmışdır.
1.2. Cəmiyyətin
bütün səhmləri dövlətə məxsusdur.
1.3. Cəmiyyət
öz fəaliyyətində Azərbaycan Respublikasının
Konstitusiyasını, Azərbaycan Respublikasının tərəfdar
çıxdığı beynəlxalq müqavilələri,
Azərbaycan Respublikasının qanunlarını, Azərbaycan
Respublikasının Mülki Məcəlləsini, Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin fərman və sərəncamlarını,
Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin qərar və
sərəncamlarını, digər normativ hüquqi
aktları və bu Nizamnaməni rəhbər tutur.
1.4. Cəmiyyətin
aparatı, törəmə cəmiyyətləri, idarə, filial
və nümayəndəlikləri Cəmiyyətin strukturunu təşkil
edir.
1.5. Cəmiyyətin
rəsmi adı aşağıdakı kimidir:
1.5.1. tam halda – “Azərxalça” Açıq Səhmdar
Cəmiyyəti;
1.5.2. qısaldılmış halda – “Azərxalça”
ASC;
1.5.3. ingilis dilində tam adı – “Azerkhalcha”
OpenJointStockCompany;
1.5.4. ingilis dilində qısaldılmış
adı – “Azerkhalcha” OJSC.
1.6. Cəmiyyətin
hüquqi ünvanı: Bakı şəhəri, Nərimanov
rayonu, Şəmsi Rəhimov küçəsi 2, AZ1110.
2. Cəmiyyətin
hüquqi statusu
2.1. Cəmiyyət
hüquqi şəxsdir, müstəqil balansa, banklarda
hesablaşma hesabına və digər hesablara malikdir.
2.2. Cəmiyyətin
ayrıca əmlakı vardır və öz öhdəlikləri
üçün bu əmlakla cavabdehdir. Cəmiyyət
qanunvericiliyə uyğun olaraq əqdlər, sazişlər,
müqavilələr bağlamaq, öz adından əmlak və
qeyri-əmlak hüquqları əldə etmək və həyata
keçirmək, vəzifələr daşımaq, məhkəmələrdə
iddiaçı və ya cavabdeh qismində
çıxış etmək hüququna malikdir.
2.3. Cəmiyyət
üzərində Azərbaycan Respublikasının Dövlət
gerbi təsvir edilmiş və Cəmiyyətin Azərbaycan
dilində adı
göstərilmiş möhürə, müvafiq
ştamplara və blanklara, bayrağa, emblemə, loqotipə və
digər fərqləndiricinişanlara malikdir.
2.4. Cəmiyyətin
idarə, nümayəndəlik və filiallarının
yaradılması və ya ləğv edilməsi, həmçinin
törəmə cəmiyyətlərinin yaradılması,
yenidən təşkili və ya ləğv edilməsi Azərbaycan
Respublikasının Mülki Məcəlləsinə, bu
Nizamnaməyə və digər normativ hüquqi aktlara
uyğun olaraq həyata keçirilir.
2.5. Cəmiyyət
öz fəaliyyətinin səmərəliliyinin yüksəldilməsi
və inkişafı ilə bağlı zəruri hallarda xarici
dövlətlərdə özünün filiallarını,
nümayəndəliklərini və törəmə cəmiyyətlərini
yaratmaq, yenidən təşkil və ləğv etmək
hüququna malikdir.
2.6. Dövlət Cəmiyyətin öhdəlikləri
üçün cavabdeh deyildir və Cəmiyyətin fəaliyyəti
ilə bağlı zərər üçün dövlətə
məxsus səhmlərin dəyəri həddində risk
daşıyır.
2.7. Cəmiyyət
dövlətin üzərinə götürdüyü hər
hansı öhdəliklərinə görə cavabdeh deyildir.
3. Cəmiyyətin
əsas məqsədləri və fəaliyyət istiqamətləri
3.1. Cəmiyyətin
əsas məqsədi xalça və xalça məmulatlarının
istehsalı, ixracı, onların ölkə daxilində və
xaricdə satışının təşkili, xalça və
xalça məmulatlarının istehsalında yeni
texnologiyaların tətbiqi, maddi-texniki bazanın müasirləşdirilməsi
və ondan səmərəli istifadə, habelə bu sahənin
inkişafı ilə bağlı digər işlərin yerinə
yetirilməsindən ibarətdir.
3.2. Cəmiyyət bu Nizamnamənin
3.1-ci bəndində göstərilən məqsədlərə
nail olmaq üçün aşağıdakı istiqamətlərdə
fəaliyyət göstərir:
3.2.1. xalçaçılıq məhsullarının
istehsalı;
3.2.2. xalçaçılıq məhsullarının
təmiri, yerli istehsalçılardan tədarükü və
satışı;
3.2.3. xalça istehsalı üzrə mütərəqqi
texniki vasitələrin, istehsalın idarə olunması
üzrə müasir sistem və üsulların tətbiq edilməsi;
3.2.4. xalçaçılıq sahəsində ənənələrin,
bədii və texniki işləmə üsullarının,
xalça çeşnilərinin bərpa edilməsi və
dirçəldilməsi;
3.2.5. ixrac üçün xarici bazarların
araşdırılması;
3.2.6. beynəlxalq sərgilərdə iştirak;
3.2.7. xalçaçılığın inkişaf
etdirilməsi məqsədi ilə bu sahədə qabaqcıl təcrübənin
öyrənilməsi, beynəlxalq əməkdaşlığın
həyata keçirilməsi;
3.2.8. xalça satışı üzrə
respublikada və xaricdə satış mərkəzlərinin
yaradılması, həmçinin
ölkədaxili və xarici satış şirkətləri
(agentləri) ilə əlaqələrin qurulması;
3.2.9. Azərbaycan
xalçalarının xarici ölkələrdə təbliği,
o cümlədən “Azərbaycan xalçası” brendinin
yaradılması və təşviq edilməsi üzrə
sistemli tədbirlərin həyata keçirilməsi;
3.2.10. xalçaçılığın inkişaf
etdirilməsi məqsədi ilə müvafiq təkliflərin
hazırlanması və bu sahədə dövlət siyasətinin
həyata keçirilməsi ilə bağlı tədbirlərin
görülməsi;
3.2.11. xalçaçılıq sahəsində
peşə təhsilinin dəstəklənməsi, tədris mərkəzlərinin
təşkil edilməsi;
3.2.12. xalçaçılığa dair elmi konfrans,
simpozium və sərgilərin təşkili;
3.2.13. Azərbaycan
xalça sənətinə dair dərsliklərin,
kitabların, sənədli filmlərin hazırlanması.
3.3. Cəmiyyətməqsəd
və fəaliyyət istiqamətləri ilə əlaqədar
qanunvericiliklə qadağan olunmayan digər fəaliyyət sahələri
ilə məşğul ola bilər.
3.4. Cəmiyyət
bu Nizamnamə ilə müəyyən edilmiş məqsədlər
üçün lisenziya tələb olunan fəaliyyət
növü ilə yalnız belə lisenziya aldıqdan sonra məşğul
ola bilər.
4. Cəmiyyətin
nizamnamə kapitalı, əmlakı və mənfəəti
4.1. Cəmiyyətin
nizamnamə kapitalı onun Nizamnaməsinə uyğun olaraq, təsisçinin
qərarı ilə Cəmiyyətin mülkiyyətinə
verilmiş və qanunla müəyyən edilmiş qaydada qiymətləndirilmiş
aktivlərin balans dəyərindən təşkil olunur.
4.2. Cəmiyyətin
əmlakı əsas fondlardan, dövriyyə vəsaitlərindən
və digər maddi və qeyri-maddi aktivlərdən ibarətdir.
Cəmiyyətin əmlakı onun müstəqil
balansında əks olunur. Cəmiyyət əmlakı
üzərində sahiblik, istifadə və sərəncam vermək
hüquqlarını həyata keçirir.
4.3. Cəmiyyətin
əmlakının dəyəri onun balansında göstərilir.
4.4. Cəmiyyətin
nizamnamə kapitalı 15 000 000 (on beş milyon) manatdır,
onun səhmlərinin
nominal dəyərindən təşkil olunur və nominal dəyəri 1
(bir) manat olan 15 000 000 (on beş milyon) ədəd adi səhmlərdən
ibarətdir.
4.5. Cəmiyyətin
əmlakı aşağıda göstərilən mənbələr
hesabına təşkil olunur:
4.5.1. nizamnamə kapitalına daxil olan əmlak;
4.5.2.
maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin həyata
keçirilməsindən daxil olan gəlirlər;
4.5.3. qanunla qadağan olunmayan digər mənbələr.
4.6. Cəmiyyətin
nizamnamə kapitalının artırılması və ya azaldılması
Azərbaycan Respublikasının Mülki Məcəlləsində
nəzərdə tutulmuş qaydada həyata keçirilir.
4.7. Cəmiyyətin
nizamnamə kapitalına qoyulan maya puldan, qiymətli
kağızlardan, başqa əmlakdan, əmlak
hüquqlarından və pul dəyəri olan digər
hüquqlardan ibarət ola bilər.
4.8. Cəmiyyət
qanunlarda nəzərdə tutulmuş vergiləri və digər
məcburi ödənişləri müəyyən edilmiş
qaydada ödədikdən sonra Cəmiyyətin, onun törəmə
cəmiyyətlərinin, idarə, filial və nümayəndəliklərinin
fəaliyyətindən əldə edilmiş mənfəəti
mərkəzləşdirilmiş fondlarda cəmləşdirmək
və həmin vəsaitlər üzərində müstəqil
sərəncam vermək hüququna malikdir.
4.9. Cəmiyyət
balansında olan dövlət əmlakına münasibətdə
səlahiyyətlərini “Dövlət əmlakının
qorunub saxlanılması və səmərəli istifadə
edilməsinintəkmilləşdirilməsi haqqında” Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin 2007-ci il 6 iyun
tarixli 586 nömrəli Fərmanı ilə müəyyən
edilmiş qaydada həyata keçirir.
5. Cəmiyyətin ali idarəetmə orqanı
5.1. Cəmiyyətin ali idarəetmə orqanı onun səhmdarlarının
ümumi yığıncağıdır.
5.2. Cəmiyyətin
ümumi yığıncağının müstəsna səlahiyyətlərinə
aid edilmiş məsələlər Sərəncama uyğun
olaraq həll edilir.
6. Cəmiyyətin
müşahidə şurası
6.1. Cəmiyyətin
müşahidə şurası (bundan sonra – Müşahidə
Şurası) Cəmiyyətin fəaliyyəti üzərində
ümumi rəhbərliyi və nəzarəti həyata
keçirən və icra səlahiyyətlərinə malik
olmayan orqandır.
6.2.
Müşahidə Şurası Azərbaycan
Respublikasının İqtisadiyyat Nazirliyi (bundan sonra – Nazirlik)
tərəfindən vəzifəyə təyin və vəzifədən
azad edilən 3 (üç) nəfər üzvdən ibarətdir.
Müşahidə Şurasının tərkibi
Nazirliyin (2 nəfər), Azərbaycan Respublikası Əmlak Məsələləri
Dövlət Komitəsinin (1 nəfər) nümayəndələrindən
ibarətdir. Nazirlik Müşahidə
Şurasının üzvlərini vəzifəyə təyin
və vəzifədən azad edir, habelə onların səlahiyyətlərinə
vaxtından əvvəl xitam verir.
6.3. Cəmiyyətin
icra orqanlarının üzvləri Müşahidə
Şurasına üzv seçilə bilməzlər.
6.4.
Müşahidə Şurasının üzvlərinin səlahiyyət
müddəti 3 (üç) il təşkil
edir.
6.5.
Müşahidə Şurasının müstəsna səlahiyyətlərinə
aşağıdakılar aiddir:
6.5.1. Cəmiyyətin
illik hesabatlarının, mühasibat balanslarının, mənfəət
və zərər hesablarının təsdiqi, mənfəətinin
və zərərinin bölüşdürülməsi
üçün sənədlərə baxıb Nazirliyə təqdim
etmək;
6.5.2. Cəmiyyətin
inkişaf strategiyasının formalaşdırılması
barədə Nazirliyə təkliflər vermək;
6.5.3. Cəmiyyətin
Müşahidə Şurasının, icra
strukturlarının və əməkdaşlarının fəaliyyəti
zamanı maraqlar münaqişəsinin istisna olunmasının
qayda və şərtlərini müəyyənləşdirmək
və onların icrasına nəzarət etmək;
6.5.4. Cəmiyyətin
fəaliyyətinə dair daxili qaydaları, idarəetmə
prosedurlarını, habelə onun aparatının struktur
bölmələrinin, idarə, nümayəndəlik və
filiallarının, həmçinin törəmə cəmiyyətlərinin
əsasnamələrini və nizamnamələrini təsdiq etmək;
6.5.5. kənar auditorun, habelə digər
yoxlamaların nəticələrinə baxmaq və bu
yoxlamaların yekunlarına müvafiq tədbirlər görmək;
6.5.6. Cəmiyyətin
xalis aktivlərinin dəyərinin 25 (iyirmi beş)
faizindən artıq məbləğdə olan əqdin
(xüsusi əhəmiyyətli əqdin), eləcə də
müstəqil auditorun rəyi ilə aidiyyəti şəxslə
dəyəri Cəmiyyətin aktivlərinin 5 (beş) faizini və
daha çox hissəsini təşkil edən əqdin
bağlanılması haqqında qərarın qəbul edilməsi
üçün Nazirliyə müraciət etmək;
6.5.7. kənar auditoru və ona ödəniləcək
xidmət haqqının məbləğini müəyyən
etmək;
6.5.8. ssudaların, borcların, kreditlərin, zəmanətlərin
alınması və verilməsi üzrə tələbləri
müəyyənləşdirmək, həmçinin Cəmiyyətin
büdcəsinin, fəaliyyət planlarının və
investisiya proqramlarının icrasına nəzarət etmək;
6.5.9. dəyəri 1 000 000 (bir milyon) manatdan (və ya
ekvivalenti) yuxarı olan, lakin Cəmiyyətin xalis aktivlərinin
dəyərinin 25 (iyirmi beş) faizini keçməyən məbləğdə
məhsul, iş və xidmətlərlə bağlı
öhdəlikləringötürülməsinə, o cümlədən
kredit öhdəliklərinin Cəmiyyət tərəfindən
qəbuluna qanunvericiliyə uyğun razılıq vermək;
6.5.10. Cəmiyyətin
Nizamnaməsinə və strukturuna, habelə nizamnamə
kapitalının miqdarına dair Nazirliyə təkliflər
vermək;
6.5.11. Cəmiyyətin
səhmlərinin, istiqrazlarının və digər növ
qiymətli kağızlarının buraxılması, yerləşdirilməsi,
dövriyyəsi, ləğvi, habelə onların birləşdirilməsi,
xırdalanması (bölünməsi) və konvertasiyası
ilə əlaqədar Nazirliyə təkliflər vermək;
6.5.12. təftiş komissiyasının təşəbbüsü
ilə Cəmiyyətin maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin
təftişi barədə qərar qəbul etmək.
6.6.
Müşahidə Şurası özünün müstəsna
səlahiyyətinə aid edilmiş məsələlərin həllini
Cəmiyyətin icra orqanlarına həvalə edə bilməz.
6.7.
Müşahidə Şurasının üzvü mülkiyyətində
olan qiymətli kağızlarla əqdinbağlanılmasından
əvvəl bu barədə məlumatı kütləvi
informasiya vasitələrində açıqlamalıdır.
6.8.
Müşahidə Şurasının sədri onun üzvləri
arasından Nazirlik tərəfindən seçilir.
Müşahidə Şurasının sədri Şuranın
növbəti iclaslarını 3 (üç) ayda bir dəfədən
az olmayaraq çağırır və
iclaslara rəhbərlik edir.
6.9.
Müşahidə Şurası üzvlərinin, Cəmiyyətin
icra orqanının və təftiş komissiyasının tələbi
ilə Müşahidə Şurasının növbədənkənar
iclası onun sədri tərəfindən
çağırılır. Müşahidə
Şurasının iclaslarına Müşahidə
Şurasının üzvü olmayan şəxslər də
dəvət oluna bilərlər.
6.10.
Müşahidə Şurasının sədri Cəmiyyətin
sədri ilə məsləhətləşməklə,
müzakirə olunacaq məsələləri müəyyən
edir və iclasın gündəliyini hazırlayır. Hər bir iclasın reqlamentini müzakirə ediləcək
məsələlərdən asılı olaraq Müşahidə
Şurasının sədri müəyyənləşdirir.
6.11.
Müşahidə Şurasının üzvlərinə
iclasın keçirilməsinin yeri və vaxtı, habelə
gündəliyə daxil edilmiş məsələlər barədə
iclasa azı 5 (beş) iş günü
qalmış zəruri sənədlər əlavə edilməklə,
yazılı məlumat verilir.
6.12.
Müşahidə Şurasının iclaslarında Cəmiyyətin
sədri iştirak edir. İdarə Heyətinin
üzvləri Müşahidə Şurasının
iclaslarında Müşahidə Şurasının sədrinin
təşəbbüsü ilə iştirak edə bilərlər.
6.13.
Müşahidə Şurasının iclası onun üzvlərinin
hər biri iştirak etdikdə səlahiyyətli
sayılır. Müşahidə
Şurasının qərarları açıq səsvermə
yolu ilə, iclasda iştirak edən üzvlərinin sadə səs
çoxluğu ilə qəbul edilir. Hər
bir üzv bir səs hüququna malikdir. Səslər bərabər
olduqda, iclasın sədrinin səsi həlledici hesab edilir.
6.14. Qəbul
olunmuş qərarın əleyhinə səs vermiş
Müşahidə Şurasının üzvü öz
mövqeyi barədə 5 (beş) iş
günü müddətində yazılı rəy təqdim
etməli və həmin rəy protokola əlavə
olunmalıdır.
6.15.
İclasın gündəliyinə Müşahidə
Şurasının hər hansı üzvünün
maraqlarına toxunan məsələ
çıxarıldıqda, həmin üzv bununla bağlı
maraqları haqqında ətraflı məlumat verməli və
bu məsələnin müzakirəsində iştirak etməməlidir.
Bu zaman həmin üzv məsələyə
dair səsvermədə iştirak etmir və onun
iştirakı yetərsay müəyyən edilərkən nəzərə
alınmır.
6.16.
Gündəliyə daxil edilməmiş və ya tələb
olunan bütün aidiyyəti sənədləri iclasdan əvvəl
təqdim edilməmiş məsələlər barədə,
bütün iştirakçı üzvlərin
razılığı olduğu hallar istisna olmaqla, qərar qəbul
edilə bilməz.
6.17.
Müşahidə Şurasının iclaslarının nəticəsi
Müşahidə Şurasının üzvləri və
Müşahidə Şurasının katibi tərəfindən
imzalanmış iclas protokolunda əks olunmaqla rəsmiləşdirilir.
Müşahidə Şurasının katibi
Şuranın iclasında iştirak edə bilmədikdə,
Müşahidə Şurasının sədri onu əvəz
edəcək şəxsi təyin edir. Protokol
Müşahidə Şurası tərəfindən təsdiq
edilərək İdarə Heyətinə göndərilir.
6.18.
Müşahidə Şurasının katibi Müşahidə
Şurasının sədri tərəfindən Müşahidə
Şurasının üzvü olmayan əməkdaşlar
sırasından təyin olunur və Müşahidə
Şurasının sədrinə hesabat verir.
6.19.
Müşahidə Şurasının katibi:
6.19.1.
Müşahidə Şurasının iclaslarını təşkil
edir;
6.19.2.
Müşahidə Şurasının iclaslarının
keçirilmə vaxtı, yeri və iclasın gündəliyi
barədə Müşahidə Şurasının üzvlərinə,
habelə bu Nizamnamənin 6.9-cu və 6.12-ci bəndlərində
göstərilən şəxslərə iclasa azı 5 (beş) iş günü qalmış
yazılı məlumat verir;
6.19.3.
Müşahidə Şurasının iclaslarının
protokolunu tərtib edir və imzalanması üçün
Müşahidə Şurasının üzvlərinə təqdim
edir;
6.19.4.
Müşahidə Şurasının qərarlarının
layihələrini hazırlayır, baxılması və
imzalanması üçün Müşahidə
Şurasının sədrinə təqdim edir;
6.19.5.
Müşahidə Şurasının qəbul etdiyi qərarların
aidiyyəti üzrə göndərilməsini təmin edir.
7. Cəmiyyətin
icra orqanı
7.1.
İdarə Heyəti Cəmiyyətin kollegial icra
orqanıdır.
7.2.
İdarə Heyəti Azərbaycan
Respublikasının Mülki Məcəlləsi, Sərəncam
və bu Nizamnamə ilə Cəmiyyətin səhmdarlarının
ümumi yığıncağına, Müşahidə
Şurasına, Təftiş Komissiyasına və sədrinə
verilmiş müstəsna səlahiyyətlər istisna olmaqla,
Cəmiyyətin idarə edilməsi ilə bağlı
bütün məsələləri həll edir.
7.3.
İdarə Heyətinin tərkibi 5 nəfərdən – Cəmiyyətin
sədri, sədrin müavinləri və Nazirlik tərəfindən
vəzifəyə təyin və vəzifədən azad edilən
2 üzvdən ibarətdir.
7.4.
İdarə Heyətinin işinə Cəmiyyətin sədri
rəhbərlik edir. Cəmiyyətin sədrini və
onun müavinlərini Azərbaycan Respublikasının
Prezidenti vəzifəyə təyin və vəzifədən
azad edir.
7.5.
İdarə Heyəti:
7.5.1. Azərbaycan
Respublikasının Mülki Məcəlləsi ilə müəyyən
edilmiş hallarda və qaydada hesabat verir;
7.5.2. Cəmiyyətin
illik hesabatlarının, mühasibat balanslarının, mənfəət
və zərər hesablarının təsdiqi, mənfəətinin
və zərərinin bölüşdürülməsi barədə
sənədləri hazırlayır və Müşahidə
Şurasına təqdim edir;
7.5.3. Cəmiyyətin
Nizamnaməsinə və strukturuna, habelə nizamnamə
kapitalının miqdarına dair Müşahidə
Şurasına təkliflər verir;
7.5.4. Cəmiyyətin
xalis aktivlərinin dəyərinin 25 (iyirmi beş)
faizindən artıq məbləğdə olan əqdin
(xüsusi əhəmiyyətli əqdin), eləcə də
müstəqil auditorun rəyi ilə aidiyyəti şəxslə
dəyəri Cəmiyyətin aktivlərinin 5 (beş) faizini və
daha çox hissəsini təşkil edən əqdin
bağlanılması haqqında Müşahidə
Şurasına təkliflər verir;
7.5.5. Cəmiyyətin
fəaliyyətinə dair illik iş proqramlarını, onların
yerinə yetirilməsi haqqında hesabatları təsdiq edir;
7.5.6. Cəmiyyətin
inkişaf strategiyasının formalaşdırılması
barədə Müşahidə Şurasına təkliflər
verir;
7.5.7. yeni texnologiyaların tətbiqi ilə bağlı qərarlar qəbul
edir;
7.5.8. Cəmiyyətin
törəmə cəmiyyətlərinin, idarə, filial və
nümayəndəliklərinin maliyyə-təsərrüfat
fəaliyyətinin auditinin keçirilməsi ilə
bağlı qərar qəbul edir;
7.5.9. Cəmiyyətin
saxlanılması və ona həvalə olunmuş vəzifələrin
yerinə yetirilməsi üçün qanunda nəzərdə
tutulmuş mənbələrdən (kreditlər, qrantlar,
texniki yardımlar, işlərin görülməsindən,
xidmətlərin göstərilməsindən daxilolmalar və
s.) Cəmiyyətin sərəncamına daxil olan məqsədli
vəsaitlərin təyinatı üzrə xərclənməsini
təmin edir;
7.5.10. Cəmiyyətin
iştirak etdiyi birgə layihələrə əmlak və (və
ya) pul şəklində pay qoyur;
7.5.11. Cəmiyyətin,
onun törəmə cəmiyyətlərinin, idarə, filial və
nümayəndəliklərinin istifadəsi üçün
ayrılmış dövlət torpaqlarını təyinatı
üzrə istifadə edir;
7.5.12. Azərbaycan
Respublikası Əmlak Məsələləri Dövlət
Komitəsinin razılığı ilə Cəmiyyətin
törəmə cəmiyyətlərinin, filial və nümayəndəliklərinin
yaradılması, yenidən təşkili və ləğv
edilməsi haqqında qərarlar qəbul edir;
7.5.13. Cəmiyyətin
idarə, filial və nümayəndəliklərinin büdcələrini
təsdiq edir.
7.6.
İdarə Heyətinin iclası üzvlərinin yarıdan
çoxu iştirak etdikdə səlahiyyətlidir. İclaslar müvafiq qaydada
protokollaşdırılır və müzakirə edilmiş
məsələlər üzrə qərarlar qəbul edilir.
Həmin qərarlar Cəmiyyətin sədri tərəfindən
imzalandıqdan sonra qüvvəyə minir.
7.7. Cəmiyyətin
İdarə Heyətinin qərarları sadə səs
çoxluğu ilə qəbul edilir. Səslər
bərabər bölündükdə, iclasa sədrlik edənin
səsi həlledici sayılır.
8. Cəmiyyətin
sədri
8.1. Cəmiyyətin
sədri:
8.1.1. Cəmiyyətin
səmərəli fəaliyyət göstərməsini təmin
edərək, onun fəaliyyətinə cari rəhbərliyi həyata
keçirir;
8.1.2. Cəmiyyətin
sədrinin müavinləri arasında vəzifə
bölgüsünü müəyyənləşdirir;
8.1.3. Cəmiyyətin
İdarə Heyətinin fəaliyyətini təşkil edir və
reqlamentini təsdiq edir;
8.1.4. Cəmiyyətin
üzərinə düşən vəzifələrin yerinə
yetirilməsi, onun hüquq və öhdəliklərinin həyata
keçirilməsi üçün zəruri tədbirlər
görür;
8.1.5. Cəmiyyətin
adından etibarnaməsiz fəaliyyət göstərir, habelə
Cəmiyyəti bütün dövlət orqanlarında, idarə,
müəssisə və təşkilatlarda, î cümlədən beynəlxalq
təşkilatlarda təmsil edir;
8.1.6. Cəmiyyətin
işçilərinin say həddinin, əməkhaqqı
sisteminin müəyyən olunması və xərclər
smetasının təsdiq edilməsi üçün təkliflər
hazırlayaraq Nazirliyə təqdim edir;
8.1.7. Cəmiyyətin
daxili intizam qaydalarını təsdiq edir;
8.1.8. Cəmiyyətin
aparatının struktur bölmələrinin, törəmə
cəmiyyətlərinin, idarə, filial və nümayəndəliklərinin
rəhbərlərinin səlahiyyətlərini müəyyən
edir;
8.1.9. Cəmiyyətin
işçilərinin vəzifə maaşlarının, vəzifə
maaşlarına əlavələrin, mükafatların və
digər ödənişlərin verilməsini əməkhaqqı
fondu dairəsində təşkil edir;
8.1.10. Cəmiyyətin
aparatının, idarə, filial və nümayəndəliklərinin,
habelə törəmə cəmiyyətlərinin strukturunu və
ştat cədvəlini təsdiq edir;
8.1.11. Cəmiyyətin
aparatının (sədrin müavinləri istisna olmaqla), idarə,
nümayəndəlik və filiallarının bütün
işçilərini, həmçinin törəmə cəmiyyətlərinin
rəhbərlərini, onların müavinlərini, baş
mühasiblərini vəzifəyə təyin və vəzifədən
azad edir, onlar barəsində həvəsləndirmə və intizam
tənbehi tədbirləri görür (Cəmiyyətin idarə,
nümayəndəlik və filiallarının, həmçinin
törəmə cəmiyyətlərinin rəhbərlərinin
vəzifəyə təyin və
vəzifədən azad edilməsi, onlar barəsində həvəsləndirmə
və intizam tənbehi tədbirlərinin görülməsi
Nazirliklə razılaşdırılmaqla həyata
keçirilir);
8.1.12. Cəmiyyətin
törəmə cəmiyyətlərinin, filial və nümayəndəliklərinin
nizamnamələrinin (əsasnamələrinin) təsdiq
olunması və onlarda dəyişikliklər edilməsi barədə
təkliflər verir;
8.1.13. Cəmiyyətin
qərarlarının yerinə yetirilməsinə nəzarət
edir;
8.1.14. Cəmiyyətin
idarə olunması ilə əlaqədar daxili sənədləri
təsdiq edir;
8.1.15. Cəmiyyət
adından müqavilələr bağlayır və onların
yerinə yetirilməsini təmin edir;
8.1.16. Cəmiyyətin
idarə edilməsi, cari fəaliyyətinin tənzimlənməsi
üçün ona verilmiş səlahiyyətlər daxilində
icrası məcburi olan əmrlər, sərəncamlar və
göstərişlər verir;
8.1.17. Cəmiyyətdə,
onun törəmə cəmiyyətlərində, idarə,
filial və nümayəndəliklərində beynəlxalq
maliyyə, kadr, təchizat və digər idarəetmə qaydalarının
və standartlarının tətbiqi ilə bağlı tədbirlər
görür;
8.1.18. fəaliyyət istiqamətlərinə
uyğun olaraq, müvəqqəti komissiyalar, komitələr və
işçi qrupları yaradır;
8.1.19. Cəmiyyətin
mərkəzləşdirilmiş fondlarının
yaradılması və istifadə olunması qaydaları barədə
qərar qəbul edir;
8.1.20. Cəmiyyətin
törəmə cəmiyyətlərinin, idarə, filial və
nümayəndəliklərinin işini təşkil edir və
onların təsdiq edilmiş gəlir və xərclər
smetası üzrə xərclərinin ödənilməsini həyata
keçirir;
8.1.21. Cəmiyyətin
törəmə cəmiyyətləri, idarə, filial və
nümayəndəlikləri arasındakı münasibətlərdə
yaranan mübahisələri həll edir;
8.1.22. Cəmiyyətin
fəaliyyətini səmərəli təşkil etmək
üçün hüquqi şəxs yaratmaqla (birgə müəssisələr)
və ya hüquqi şəxs yaratmadan (alyanslar, ittifaqlar) birgə
layihələri həyata keçirir və bu layihələrin
idarə edilməsində iştirak edir;
8.1.23. Cəmiyyətin
əmlakı barədə qanunla və bu Nizamnamə ilə
müəyyən edilmiş qaydada sərəncam verir,
müqavilələr bağlayır, etibarnamələr verir,
banklarda hesablaşma hesabı və digər hesablar
açır, hesabları və tədiyə
tapşırıqlarını imzalayır.
8.2. Cəmiyyətin
sədri vəzifələrini yerinə yetirərkən,
vicdanla, peşəkar qaydada və məntiqlə hərəkət
etməyə, dövlətin və Cəmiyyətin
maraqlarına sadiq olmağa və bu maraqları öz
maraqlarından üstün tutmağa və ehtiyatlı
olmağa borcludur və bu vəzifələrin lazımi qaydada
yerinə yetirilməsi üçün məsuliyyət
daşıyır.
8.3. Cəmiyyətin
sədri öz vəzifələrini yerinə yetirə bilmədikdə,
ezamiyyətdə və ya məzuniyyətdə olduqda, onun səlahiyyətlərinin
icrası Cəmiyyətin sədri tərəfindən təsdiq
edilmiş vəzifə bölgüsünə əsasən həyata
keçirilir.
8.4. Cəmiyyətin
sədri ayrı-ayrı səlahiyyətlərinin
icrasını müavinlərinə və Cəmiyyətin
struktur bölmələrinin rəhbərlərinə həvalə
edə bilər.
9. Cəmiyyətdə
mühasibat uçotunun və maliyyə hesabatının
aparılması
9.1. Cəmiyyət
“Rəsmi statistika haqqında” Azərbaycan Respublikasının
Qanununa uyğun olaraq, statistik uçotu aparır və
statistik hesabatları tərtib edir.
9.2. Cəmiyyət
“Mühasibat uçotu haqqında” Azərbaycan
Respublikasının Qanununa və Azərbaycan Respublikası
Nazirlər Kabinetinin 2010-cu il 27 may tarixli 97 nömrəli qərarı
ilə təsdiq edilmiş “Kommersiya təşkilatlarının
illik maliyyə hesabatlarının və birləşdirilmiş
(konsolidə edilmiş) maliyyə hesabatlarının təqdim
edilməsi və dərc edilməsi Qaydaları”na uyğun
olaraq, mühasibat uçotunu aparır, maliyyə
hesabatlarını tərtib, təqdim və dərc edir.
9.3. Cəmiyyətin
birinci maliyyə ili onun dövlət
qeydiyyatına alındığı tarixdən başlayır
və həmin il dekabrın 31-də başa çatır.
Növbəti maliyyə ili isə
yanvarın 1-dən başlayır və dekabrın 31-də
başa çatır.
9.4. Cəmiyyət
nümayəndəlik və filiallarının seqment maliyyə
hesabatları ilə birlikdə öz maliyyə
hesabatlarını tərtib edir, həmçinin törəmə
cəmiyyətlərinin rüblük və illik maliyyə
hesabatlarına baxır. Cəmiyyət törəmə
cəmiyyətlərə malik olduqda, birləşdirilmiş
(konsolidə edilmiş) maliyyə hesabatlarını tərtib
edir. Törəmə cəmiyyətlər illik maliyyə
hesabatlarını hər il maliyyə ili
bitdikdən sonra 4 (dörd) ay müddətində Cəmiyyətə
təqdim edir. Cəmiyyət illik birləşdirilmiş
(konsolidə edilmiş) maliyyə hesabatlarını hər il
maliyyə ili bitdikdən sonra
6 (altı) aydan gec olmayan müddətdə auditor rəyi
ilə birlikdə, həmçinin Cəmiyyətin xalis aktivlərinin
dəyərinin 25 faizindən artıq məbləğdə
olan əqdin (xüsusi əhəmiyyətli əqdin)
bağlanılması barədə məlumatı mətbu
orqanda dərc etdirməyə və Cəmiyyətin internet səhifəsində
yerləşdirməyə borcludur.
9.5.
Müşahidə Şurasının üzvləri, İdarə
Heyətinin sədri və ya üzvləri, habelə Cəmiyyətin
struktur bölmələrinin (filial, nümayəndəlik, idarə
və s.) rəhbərləri özlərinin, Azərbaycan
Respublikasının Mülki Məcəlləsinin
49-1.1.3-cü və 49-1.1.5-ci maddələrində göstərilən
şəxslərin bağlanılan əqdə münasibətdə
aidiyyəti şəxs qismində çıxış etmələri,
həmçinin həmin əqdlə əlaqədar öz
maraqlarının xüsusiyyətləri (onun yaranması, həcmi
və s.) barədə məlumatı Azərbaycan
Respublikasının Mülki Məcəlləsinin 49-1.5-ci,
49-1.6-cı və 49-1.7-ci maddələri ilə müəyyən
edilmiş qaydada açıqlamalıdır.
9.6. Cəmiyyət
illik maliyyə hesabatlarını hər il
maliyyə ili bitdikdən sonra auditor rəyi ilə birlikdə
Azərbaycan Respublikasının Maliyyə Nazirliyinə təqdim
edir.
9.7. Cəmiyyət
törəmə cəmiyyətlərinin, idarə, filial və
nümayəndəliklərinin maliyyə-təsərrüfat
fəaliyyətinin yoxlanılmasını təmin edir.
10. Cəmiyyətin
təftiş komissiyası
10.1. Cəmiyyətdə
maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin təftişini
həyata keçirmək üçün 3 (üç) nəfərdən
ibarət tərkibdə təftiş komissiyası
yaradılır. Cəmiyyətin təftiş
komissiyasının üzvləri Nazirlik tərəfindən vəzifəyə
təyin və vəzifədən azad edilirlər.
10.2. Cəmiyyətin
təftiş komissiyasının üzvü Cəmiyyətin səhmdarı,
Müşahidə Şurasının və İdarə Heyətinin
üzvü ola bilməz.
10.3. Cəmiyyətin
təftiş komissiyası üzvlərinin səlahiyyət
müddəti 3 (üç) il təşkil
edir.
10.4. Cəmiyyətin
təftiş komissiyası Azərbaycan Respublikasının
Mülki Məcəlləsində və “Daxili audit
haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununda nəzərdə
tutulmuş vəzifələri yerinə yetirir.
10.5. Cəmiyyətin
maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin təftişi
Cəmiyyətin təftiş komissiyasının təşəbbüsü
əsasında Müşahidə Şurasının qərarı
ilə həyata keçirilir.
10.6. Cəmiyyətin
təftiş komissiyasının tələbi ilə Cəmiyyətin
bütün orqanları və vəzifəli şəxsləri
Cəmiyyətin maliyyə-təsərrüfat fəaliyyəti
ilə əlaqədar olan sənədləri təqdim etməlidirlər.
10.7. Cəmiyyətin
təftiş komissiyası “Daxili audit haqqında” Azərbaycan
Respublikasının Qanununa uyğun olaraq yerinə yetirdiyi vəzifələr
üzrə Müşahidə Şurasına təklif və
tövsiyələr təqdim edir.
10.8. Cəmiyyətdə
daxili audit xidməti (daxili audit bölməsi və ya daxili
auditor) yaradılır. Daxili audit xidmətinin əməkdaşları
öz funksiyalarını yerinə yetirərkən, müstəqil
qiymət vermək və nəticə çıxarmaq
hüququna malikdirlər. Daxili audit xidməti “Daxili audit
haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununda nəzərdə
tutulmuş vəzifələri yerinə yetirir. Daxili audit xidmətinin
əməkdaşı “Daxili audit haqqında” Azərbaycan
Respublikasının Qanununda nəzərdə tutulmuş tələblərə
cavab verməlidir.
11. Daxili
audit və maliyyə nəzarəti
11.1. Cəmiyyət
daxili audit xidmətini təsis edir. Daxili audit xidmətinin əməkdaşları
öz funksiyalarını yerinə yetirərkən, qanuna
uyğun olaraq müstəqil qiymət vermək və nəticə
çıxarmaq hüququna malikdirlər.
11.2. Cəmiyyətin
daxili audit xidmətinin əməkdaşları ali
iqtisadi və ya hüquqi təhsilə və ya digər ixtisas
üzrə ali təhsilə və audit və ya müvafiq sahələrdə
azı 4 (dörd) il iş stajına malik olmalıdırlar.
11.3.
Daxili audit xidməti aşağıdakıları yerinə
yetirir:
11.3.1. Cəmiyyətin,
onun törəmə cəmiyyətlərinin, idarə, filial və
nümayəndəliklərinin fəaliyyətinin Azərbaycan
Respublikasının qanunvericiliyinə və Cəmiyyətin daxili sənədlərinə
uyğunluğunu yoxlayır;
11.3.2. Cəmiyyətin
təsərrüfat fəaliyyətinin, habelə maliyyə vəziyyətinin
dəqiq qiymətləndirilməsi məqsədi ilə
bütün sahələrdə aparılan əməliyyatların
mütəmadi nəzarətini həyata keçirir;
11.3.3. daxili audit yoxlamalarının nəticələri,
habelə aşkar olunmuş çatışmazlıqların
aradan qaldırılması haqqında Cəmiyyətin sədrinə
məlumat və təkliflər verir.
11.4. Cəmiyyətin
bütün əməkdaşları daxili auditi həyata
keçirən əməkdaşların tələbi ilə
zəruri olan sənədləri təqdim etməyə, onlara
öz vəzifələrinin icrası üçün
lazımi şərait yaratmağa borcludurlar.
12. Cəmiyyətin müstəqil (kənar)
auditi
12.1. Cəmiyyətin
maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin müstəqil
(kənar) auditi Azərbaycan Respublikasının Mülki Məcəlləsinə
və “Auditor xidməti haqqında” Azərbaycan
Respublikasının Qanununa uyğun olaraq həyata
keçirilir.
13. Cəmiyyətin
törəmə cəmiyyətləri, idarə, filial və
nümayəndəlikləriilə qarşılıqlı
münasibətləri
13.1. Cəmiyyətin
törəmə cəmiyyətləri, idarə, filial və
nümayəndəlikləri ilə qarşılıqlı
münasibətləri Azərbaycan Respublikasının
qanunlarına, bu Nizamnaməyə, habelə onların nizamnamə
və əsasnamələrinə və Cəmiyyətin daxili
sənədlərinə uyğun olaraq tənzimlənir.
13.2. Cəmiyyət
törəmə cəmiyyətləri, idarə, filial və
nümayəndəlikləri ilə qarşılıqlı
münasibətlərdə aşağıdakı səlahiyyətlərə
malikdir:
13.2.1. Cəmiyyətin
törəmə cəmiyyətlərinin, idarə, filial və
nümayəndəliklərinin idarəetmə
orqanlarını formalaşdırmaq;
13.2.2. Azərbaycan
Respublikasının qanunlarına uyğun olaraq, Cəmiyyətin
idarə, nümayəndəlik və filiallarının, həmçinin
tabeliyində olan hüquqi şəxs statuslu
qurumlarının balansında olan əmlakın hüquqi və
fıziki şəxslərə icarəyə verilməsinə
razılıq vermək;
13.2.3. Cəmiyyətin
idarə, nümayəndəlik və filiallarının, həmçinin
tabeliyində olan hüquqi şəxs statuslu
qurumlarının təsərrüfat fəaliyyəti üzrə
proqnoz göstəricilərininformalaşdırılmasına
və hesabatlara nəzarət etmək, bu məsələlərə
aid tövsiyələr və təkliflər vermək, habelə
müzakirələrdə iştirak etmək;
13.2.4. Cəmiyyətin
idarə, nümayəndəlik və filiallarının, həmçinin
tabeliyində olan hüquqi şəxs statuslu
qurumlarının fəaliyyətinin yekunlarına
baxılmasını təmin etmək;
13.2.5. Cəmiyyətin
idarə, nümayəndəlik və filiallarının, həmçinin
tabeliyində olan hüquqi şəxs statuslu
qurumlarının təqsiri üzündən Cəmiyyətə
dəymiş zərərin əvəzinin ödənilməsini
tələb etmək;
13.2.6. Cəmiyyətin
törəmə cəmiyyətlərinin maliyyə-təsərrüfat
fəaliyyətini təhlil və təftiş etmək.
14. Cəmiyyətin
yenidən təşkili və ləğvi
14.1. Cəmiyyətin
yenidən təşkili və ləğvi barədə qərarlar
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti tərəfindən
qəbul edilir.
Qeyd. Bu Nizamnamədə dəyişikliklər
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2002-ci il 24 avqust tarixli
772 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş
“İcra hakimiyyəti orqanlarının normativ hüquqi
aktlarının hazırlanması və qəbul edilməsi
qaydası haqqında Əsasnamə”nin 2.6-1-ci bəndinə
uyğun edilə bilər.
––––––––––––––––––––
Azərbaycan
Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2016-cı il 4 oktyabr tarixli 375 nömrəli
qərarı ilə təsdiq edilmişdir.
2 nömrəli
əlavə
“Azərxalça”
Açıq Səhmdar Cəmiyyətinin
STRUKTURU
“Azərxalça” Açıq Səhmdar Cəmiyyətinin
aparatı.
Cəmiyyətin idarə, nümayəndəlik və
filialları.
Cəmiyyətin törəmə cəmiyyətləri.
Qeyd. Bu strukturda dəyişikliklər
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2002-ci il 24 avqust tarixli
772 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş
“İcra hakimiyyəti orqanlarının normativ hüquqi
aktlarının hazırlanması və qəbul edilməsi
qaydası haqqında Əsasnamə”nin 2.6-1-ci bəndinə
uyğun edilə bilər.
Azərbaycan.-2016.- 8 oktyabr.- S.5.