“Azərbaycan Respublikasının Kredit Zəmanət
Fondu” Açıq Səhmdar Cəmiyyətinin Nizamnaməsi
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2017-ci il 29 noyabr
tarixli Fərmanı ilə təsdiq edilmişdir
Əlavə 1
1. Ümumi müddəalar
1.1. “Azərbaycan Respublikasının Kredit Zəmanət Fondu” Açıq Səhmdar Cəmiyyəti (bundan sonra - cəmiyyət) “Azərbaycan Respublikasında sahibkarların maliyyə resurslarına çıxış imkanlarının genişləndirilməsinə dövlət dəstəyi ilə bağlı bir sıra tədbirlər haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2017-ci il 15 sentyabr tarixli 1599 nömrəli Fərmanına əsasən yaradılmışdır.
1.2. Cəmiyyətin bütün səhmləri ilkin mərhələdə dövlətə məxsusdur.
1.3. Cəmiyyətin rəsmi adı belədir:
1.3.1. tam halda - “Azərbaycan Respublikasının Kredit Zəmanət Fondu” Açıq Səhmdar Cəmiyyəti;
1.3.2. qısaldılmış
halda - “Azərkreditzəmanət” ASC;
1.3.3. ingilis dilində
tam adı - “Credit Guarantee Fund of the Republic of Azerbaijan” Open Joint
Stock Company;
1.3.4. ingilis dilində
qısaldılmış adı - “Azercreditguarantee” OJSC.
1.4. Cəmiyyət Bakı
şəhərində yerləşir.
1.5. Cəmiyyət öz fəaliyyətində
Azərbaycan Respublikasının Konstitusiyasını, Azərbaycan
Respublikasının qanunlarını, bu nizamnaməni, Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin digər fərmanlarını, sərəncamlarını,
Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin qərar və
sərəncamlarını, digər normativ hüquqi
aktları rəhbər tutur.
1.6. Cəmiyyətin aparatı,
törəmə cəmiyyətləri, idarə, filial və
nümayəndəlikləri cəmiyyətin strukturunu təşkil
edir.
2. Cəmiyyətin
hüquqi statusu
2.1. Cəmiyyət hüquqi şəxsdir,
onun müstəqil balansı, üzərində Azərbaycan
Respublikasının Dövlət Gerbi təsvir olunmuş və
cəmiyyətin adı həkk olunmuş möhürü,
müvafiq ştampları və blankları, firma işarəsi
(emblemi) vardır. Cəmiyyət bankda manatla və
xarici valyuta ilə hesablar açmaq hüququna malikdir.
2.2. Cəmiyyətin ayrıca əmlakı
vardır və cəmiyyət öz öhdəliklərinə
görə bu əmlakla cavabdehdir. Cəmiyyət
qanuna uyğun olaraq əqdlər bağlamaq, öz adından əmlak
və qeyri-əmlak hüquqları əldə etmək və
həyata keçirmək hüquqlarına malikdir.
2.3. Cəmiyyət məhkəmədə
iddiaçı, cavabdeh, habelə üçüncü şəxs
qismində çıxış edə bilər.
2.4. Dövlət cəmiyyətin
öhdəlikləri üçün cavabdeh deyildir və cəmiyyətin
fəaliyyəti ilə bağlı zərərə görə
dövlətə məxsus səhmlərin dəyəri həddində
risk daşıyır. Cəmiyyət dövlətin
üzərinə götürdüyü hər hansı
öhdəliyə görə cavabdeh deyildir.
2.5. Cəmiyyətin idarə,
nümayəndəlik və filiallarının
yaradılması və ya ləğv edilməsi, həmçinin
törəmə cəmiyyətlərinin yaradılması,
yenidən təşkili və ya ləğv edilməsi Azərbaycan
Respublikasının Mülki Məcəlləsinə, bu
nizamnaməyə və digər normativ hüquqi aktlara
uyğun olaraq həyata keçirilir.
3. Cəmiyyətin
məqsədi və fəaliyyət istiqamətləri
3.1. Cəmiyyətin əsas məqsədi
sahibkarların maliyyə resurslarına çıxış
imkanlarını artırmaq və bununla sahibkarlıq fəaliyyətini
stimullaşdırmaq, həmçinin maliyyə sahəsində
risklərin bölüşdürülməsinə əsaslanan
kreditləşmə sistemini formalaşdırmaqdır.
3.2. Cəmiyyət bu nizamnamənin
3.1-ci bəndində göstərilən məqsədə
uyğun olaraq aşağıdakı istiqamətlərdə fəaliyyət
göstərir:
3.2.1. sahibkarların
müvəkkil banklardan manatla aldıqları kreditlərə
zəmanət verir;
3.2.2. sahibkarların
müvəkkil banklardan manatla aldıqları kreditlərə
hesablanmış faizlərə dövlət büdcəsinin
vəsaiti hesabına subsidiyalar verir;
3.2.3. Cəmiyyətin fəaliyyətində
risklərin azaldılması məqsədilə risklərin
idarə edilməsi sistemini formalaşdırır və tətbiqini
təmin edir;
3.2.4. sahibkarlara
borcların idarə edilməsi, risklərin qiymətləndirilməsi
və idarə olunması sahəsində məsləhət
xidmətləri göstərir;
3.2.5. kreditlərin
anderraytinqinə, vəsaitdən təyinatına uyğun
istifadəyə nəzarəti təmin etmək, habelə bank
tərəfindən uyğunluğun və kredit reytinqi
modelinin tətbiqini yoxlamaq məqsədilə sahibkarlıq
subyektlərində monitorinqlərin aparılmasını təmin
edir;
3.2.6. Cəmiyyətin əqli
mülkiyyətini idarə edir və onun barəsində sərəncam
verir;
3.2.7. fəaliyyət
istiqamətlərinə uyğun sahələrdə müvafiq
dövlət qurumları ilə, hüquqi və fiziki şəxslərlə
əməkdaşlıq edir;
3.2.8. əməkdaşlarının
peşəkarlıq səviyyəsini artırmaq
üçün tədbirlər görür, kənar ekspertləri
işə cəlb edir;
3.2.9. Cəmiyyətə aid məsələlər
üzrə islahatlar aparılmasına dair təkliflər
hazırlayır və aidiyyəti üzrə təqdim edir;
3.2.10. müvafiq
hüquqi aktlarda cəmiyyətə münasibətdə nəzərdə
tutulmuş tapşırıqların yerinə yetirilməsi ilə
bağlı tədbirlər həyata keçirir;
3.2.11. aidiyyəti
üzrə dövlət sirrinin və məxfilik rejiminin
qorunmasını təmin edir və ona riayət olunmasına nəzarət
edir.
4. Cəmiyyətin
nizamnamə kapitalı, əmlakı və mənfəəti
4.1. Cəmiyyətin nizamnamə
kapitalı, bu nizamnaməyə uyğun olaraq, təsisçinin
qərarı ilə cəmiyyətin istifadəsinə
verilmiş və qanunvericiliklə müəyyən edilmiş
qaydada qiymətləndirilmiş aktivlərin balans dəyərindən
təşkil olunur.
4.2. Cəmiyyətin nizamnamə kapitalı
100.000.000 (yüz milyon) manat olub, onun səhmlərinin nominal dəyərindən
təşkil olunur və nominal dəyəri 10 (on) manat olan
10.000.000 (on milyon) ədəd sənədsiz, adi, adlı səhmdən
ibarətdir.
4.3. Cəmiyyətin nizamnamə
kapitalının artırılması və ya azaldılması
Azərbaycan Respublikasının Mülki Məcəlləsində
nəzərdə tutulmuş qaydada həyata keçirilir.
4.4. Cəmiyyətin əmlakı
nizamnamə kapitalına daxil olan əmlakdan, dövlət
büdcəsindən ayırmalar, öz fəaliyyətindən
əldə olunan daxilolmalar, cəmiyyət tərəfindən
emissiya olunan istiqrazların yerləşdirilməsindən əldə
olunan vəsaitlər, alınan kreditlər, yardımlar,
qrantlar, habelə qanunla qadağan olunmayan digər mənbələr
hesabına formalaşır.
4.5. Cəmiyyətin əmlakı onun
müstəqil balansında əks olunur. Cəmiyyət
öz əmlakı üzərində sahiblik, istifadə və
sərəncam vermək hüquqlarına malikdir (bu Nizamnamənin
4.10-cu bəndi nəzərə alınmaqla).
4.6. Cəmiyyət qanunla nəzərdə
tutulmuş icbari ödənişləri ödədikdən
sonra fəaliyyəti nəticəsində əldə
edilmiş xalis mənfəət üzərində müstəqil
sərəncam vermək hüququna malikdir.
4.7. Cəmiyyətin vəsaitindən
yalnız bu nizamnamədə nəzərdə tutulmuş məqsəd
və səlahiyyətlərin həyata keçirilməsi
üçün istifadə olunur.
4.8. Cəmiyyətin milli valyutada pul vəsaiti
Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankında
açılan bank hesabında saxlanılır.
4.9. Cəmiyyət sərbəst pul vəsaitlərindən
yalnız aşağıdakı istiqamətlərdə istifadə
edə bilər:
4.9.1. dövlət
qiymətli kağızlarının əldə olunması
üçün;
4.9.2. müvəkkil
banklarda və ya kredit reytinqi Azərbaycan Respublikasının
(suveren) borc reytinqindən maksimum 1 pillə aşağı
olan yerli banklarda depozitlərin yerləşdirilməsi
üçün.
4.10. Cəmiyyət balansında olan
dövlət əmlakına münasibətdə öz səlahiyyətlərini
“Dövlət əmlakının qorunub saxlanılması və
səmərəli istifadə edilməsinin təkmilləşdirilməsi
haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2007-ci il 6 iyun tarixli 586 nömrəli Fərmanı ilə
müəyyən edilmiş qaydada həyata keçirir.
5. Cəmiyyətin
idarəetmə orqanları
5.0. Cəmiyyətin idarəetmə
orqanları aşağıdakılardır:
5.0.1. Səhmdarların Ümumi
Yığıncağı;
5.0.2. Müşahidə
Şurası;
5.0.3. İdarə Heyəti.
6. Səhmdarların
Ümumi Yığıncağı
6.1. Səhmdarların Ümumi
Yığıncağı cəmiyyətin ali
idarəetmə orqanıdır.
6.2. Ümumi
Yığıncağın müstəsna səlahiyyətləri
aşağıdakılardır:
6.2.1. Cəmiyyətin nizamnaməsinin
və strukturunun təsdiqi, nizamnamə kapitalının
miqdarının müəyyən edilməsi;
6.2.2. Cəmiyyətin İdarə Heyəti
sədrinin və sədrin müavininin vəzifəyə təyin
və vəzifədən azad edilməsi, habelə onların səlahiyyətlərinə
vaxtından əvvəl xitam verilməsi;
6.2.3. sahibkarlar tərəfindən
manatla alınan kreditlərə təminat verilməsi
qaydasının təsdiq olunması;
6.2.4. sahibkarlar tərəfindən
manatla alınan kreditlərə hesablanmış faizlərə
görə subsidiya verilməsi qaydasının təsdiq
olunması;
6.2.5. Cəmiyyətin risklərinin
azaldılması məqsədilə kredit reytinqi sisteminin və
digər risk menecmenti alətlərinin tətbiqini müəyyənləşdirən
qaydanın təsdiq edilməsi;
6.2.6. Cəmiyyətin yenidən təşkili
və ləğvi.
6.3. Ümumi
Yığıncağın fəaliyyəti ilə
bağlı digər məsələlər, o cümlədən
Ümumi Yığıncağın
çağırılması, qərarların qəbul edilməsi
qaydası Azərbaycan Respublikasının Mülki Məcəlləsi
ilə tənzimlənir.
6.4. Ümumi
Yığıncaq bu nizamnamə ilə onun müstəsna səlahiyyətlərinə
aid edilmiş məsələlərin həllini İdarə
Heyətinə həvalə edə bilməz.
7. Müşahidə
Şurası
7.1. Cəmiyyətin
Müşahidə Şurası öz səlahiyyətləri
daxilində cəmiyyətə ümumi rəhbərliyi və
nəzarəti həyata keçirir.
7.2. Müşahidə Şurası,
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti ilə
razılaşdırılmaqla, Azərbaycan Respublikası Maliyyə
Nazirliyinin (1 nəfər), Azərbaycan Respublikası
İqtisadiyyat Nazirliyinin (1 nəfər), Azərbaycan
Respublikası Mərkəzi Bankının (1 nəfər), Azərbaycan
Respublikası Maliyyə Bazarlarına Nəzarət
Palatasının (1 nəfər), Azərbaycan Respublikası
Dövlət Neft Fondunun (1 nəfər), Azərbaycan
Respublikası Sahibkarlar (İşəgötürənlər)
Təşkilatları Milli Konfederasiyasının (1 nəfər)
və Azərbaycan Banklar Assosiasiyasının (1 nəfər)
nümayəndələrindən ibarət tərkibdə
formalaşdırılır. Müşahidə
Şurası ictimai (ödənişsiz) əsaslarla fəaliyyət
göstərir.
7.3. Müşahidə
Şurasının üzvləri öz aralarından
ardıcıl qaydada Müşahidə Şurasının sədrini
seçirlər. Sədrin səlahiyyət
müddəti 1 (bir) ildir və o, ardıcıllıq nəzərə
alınmaqla, növbəti müddətlərə yenidən
seçilə bilər.
7.4. Müşahidə
Şurasının iclasları ən azı rübdə bir dəfə
keçirilir. Müşahidə
Şurasının növbədənkənar iclasları
Ümumi Yığıncağın, Şuranın hər
hansı bir üzvünün, Audit Komitəsinin və İdarə
Heyətinin təşəbbüsü ilə
çağırılır. Müşahidə
Şurasının növbəti və növbədənkənar
iclaslarını şuranın sədri
çağırır.
7.5. Müşahidə
Şurasının tələbi ilə onun iclaslarında cəmiyyətin
digər vəzifəli şəxsləri də iştirak etməlidirlər.
7.6. Müşahidə
Şurasının iclasları Müşahidə
Şurası üzvlərinin yarısından çoxu
iştirak etdikdə səlahiyyətlidir. Müşahidə
Şurasının sədri, o olmadıqda isə üzvlərin
seçdiyi digər üzv iclasa sədrlik edir. Müşahidə Şurasının iclasında hər
üzv bir səsə malik olmaqla, qərarlar sadə səs
çoxluğu ilə qəbul edilir. Səsvermə
zamanı üzvlərin bitərəf qalmasına icazə
verilmir. Səslərin sayı bərabər
bölünərsə, sədrin səsi həlledici
sayılır. Müşahidə
Şurasının iclasları müvafiq qaydada
protokollaşdırılır. Protokolu
Müşahidə Şurasının sədri və digər
üzvləri imzalayırlar. Müşahidə
Şurasının katibliyi funksiyasını cəmiyyətin
struktur bölmələri təmin edirlər.
7.7. Aşağıdakı məsələlərin
həlli Müşahidə Şurasının müstəsna
səlahiyyətlərinə aiddir:
7.7.1. İdarə Heyəti sədrinin
təqdimatı əsasında, bu nizamnamənin 6.2.2-ci
yarımbəndi nəzərə alınmaqla, İdarə Heyətinin
digər üzvlərinin vəzifəyə təyin və vəzifədən
azad edilməsi, habelə onların səlahiyyətlərinə
vaxtından əvvəl xitam verilməsi;
7.7.2. aşağıdakı
məsələlərlə bağlı Azərbaycan
Respublikasının Nazirlər Kabinetinə təkliflər
verilməsi:
1. Cəmiyyətin illik maliyyə
hesabatının kənar auditor rəyi ilə birlikdə təsdiq
edilməsi, cəmiyyətin mənfəət və zərərinin
bölüşdürülməsi, dividendlərin ödənilməsi;
2. Cəmiyyətin xalis aktivlərinin
dəyərinin 25 faizindən artıq məbləğdə
olan və aidiyyəti şəxslə dəyəri cəmiyyətin
aktivlərinin 5 faiz və daha çox hissəsini təşkil
edən əqdlərin (kənar auditorun rəyi əlavə
olunmaqla) bağlanması barədə qərar qəbul edilməsi;
3. Azərbaycan Respublikası
Prezidentinin 2017-ci il 29 noyabr tarixli 1691 nömrəli Fərmanı
və Azərbaycan Respublikasının Mülki Məcəlləsi
ilə Ümumi Yığıncağın səlahiyyətlərinə
aid edilmiş digər məsələlər barədə qərar
qəbul edilməsi;
4. Cəmiyyətin törəmə
müəssisələrinin yaradılmasına, yenidən təşkilinə
və ya ləğvinə, həmçinin idarə, filial və
nümayəndəliklərinin yaradılmasına və ya ləğvinə
razılıq verilməsi;
7.7.3. Cəmiyyətin büdcəsinin,
işçilərinin say həddinin və əməyin ödənilməsi
formaları və miqdarının Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti ilə
razılaşdırılmaqla təsdiq edilməsi;
7.7.4. Cəmiyyətin vəsaitinin
yerləşdirilməsi istiqamətlərinin və
qaydalarının təsdiq edilməsi;
7.7.5. zəmanət
verilməsi barədə çərçivə müqaviləsinin
forma və şərtlərinin müəyyən edilməsi və
müvəkkil banklarla çərçivə müqaviləsinin
bağlanması barədə qərarların qəbul edilməsi;
7.7.6. müvəkkil
banklar üzrə zəmanətlərin maksimum limitinin müəyyənləşdirilməsi
üçün daxili təsnifləşdirmə modelinin təsdiq
edilməsi;
7.7.7. hər bir
müvəkkil bank üçün faiz subsidiyası ilə əhatə
olunan hər təqvim ili üzrə faiz subsidiyası limitinin
müəyyən edilməsi;
7.7.8. Cəmiyyətin fəaliyyətində
risklərin idarə edilməsi strategiyasının, risklərin
idarə edilməsi alətlərinin və onların tətbiqi
mexanizmlərinin müəyyənləşdirilməsi, risklərin
idarə edilməsi, həmçinin bu nizamnamənin 3.2.5-ci
yarımbəndinə müvafiq olaraq sahibkarlıq subyektlərində
monitorinqlərin aparılması sahəsində daxili qayda və
prosedurların təsdiq edilməsi;
7.7.9. Cəmiyyətin fəaliyyətinin
təkmilləşdirilməsi və inkişafı ilə
bağlı təkliflər verilməsi;
7.7.10. aidiyyəti
şəxslə dəyəri cəmiyyətin aktivlərinin 5
faizinədək hissəsini təşkil edən əqdin
bağlanması haqqında qərarın qəbul edilməsi;
7.7.11. İdarə Heyəti üzvlərinin
mükafatlandırılması məsələsinə
baxılması;
7.7.12. Cəmiyyətin Audit Komitəsinin
və digər daxili komitələrinin yaradılması, əsasnamələrinin
təsdiqi və tərkiblərinin müəyyən edilməsi;
7.7.13. Audit Komitəsinin təqdimatı
əsasında cəmiyyətin daxili auditorlarının vəzifəyə
təyin və vəzifədən azad edilməsi;
7.7.14. Cəmiyyətin kənar
auditorunun təyin edilməsi;
7.7.15. daxili və
kənar auditor yoxlamalarının nəticələrinə
baxılması və bu yoxlamaların yekunları ilə
bağlı müvafiq qərarların qəbul edilməsi;
7.7.16. İdarə Heyətinin
müraciəti əsasında cəmiyyətin idarə, filial
və nümayəndəliklərinin, habelə törəmə
cəmiyyətləri rəhbərlərinin vəzifəyə
təyin və vəzifədən azad edilməsinə
razılıq verilməsi;
7.7.17. Cəmiyyətin istiqraz
buraxması və buraxılışın şərtləri
barədə qərar qəbul edilməsi;
7.7.18. öz
funksiyalarının yerinə yetirilməsi üçün
lazım olan şifahi və yazılı hesabatların, eləcə
də hər hansı digər sənədin İdarə Heyətindən
və cəmiyyətin digər vəzifəli şəxslərindən
tələb edilməsi;
7.7.19. Azərbaycan
Respublikasının Mülki Məcəlləsində, cəmiyyətin
fəaliyyətini tənzimləyən hüquqi aktlarda və
bu nizamnamədə Müşahidə Şurasının səlahiyyətlərinə
aid edilən digər məsələlərin həll edilməsi.
7.8. Müşahidə Şurası
bu nizamnamə ilə onun səlahiyyətlərinə aid
edilmiş məsələlərin həllini İdarə Heyətinə
həvalə edə bilməz.
8. İcra
orqanı
8.1. Cəmiyyətin fəaliyyətinə
cari rəhbərliyi kollegial icra orqanı olan İdarə Heyəti
həyata keçirir.
8.2. İdarə Heyətinin tərkibi
3 nəfər olmaqla, Azərbaycan Respublikasının Prezidenti
tərəfindən vəzifəyə təyin və vəzifədən
azad edilən İdarə Heyəti sədrindən, onun
müavinindən, həmçinin Müşahidə Şurası
tərəfindən vəzifəyə təyin və vəzifədən
azad edilən digər üzvdən ibarətdir.
8.3. Müşahidə
Şurasının və Audit Komitəsinin üzvləri
İdarə Heyətinə seçilə bilməzlər.
8.4. İdarə Heyətinin səlahiyyətlərinə
aşağıdakılar aiddir:
8.4.1. Cəmiyyətin büdcəsini,
habelə işçilərinin say həddi, əməyin
ödənilməsi formaları və miqdarı barədə
təkliflərini hazırlayıb Müşahidə
Şurasına təqdim etmək;
8.4.2. Cəmiyyətin nizamnaməsində,
habelə nizamnamə kapitalında dəyişikliklər edilməsi
və mənfəətin (zərərin)
bölüşdürülməsi barədə Müşahidə
Şurasına təkliflər vermək;
8.4.3. Cəmiyyətin xalis aktivlərinin
dəyərinin 25 faizindən artıq məbləğdə
olan və aidiyyəti şəxslə dəyəri cəmiyyətin
aktivlərinin 5 faiz və daha çox hissəsini təşkil
edən əqdlərin (kənar auditorun rəyi əlavə
olunmaqla), habelə aidiyyəti şəxslə dəyəri cəmiyyətin
aktivlərinin 5 faizədək hissəsini təşkil edən
əqdin bağlanması barədə Müşahidə
Şurasına təkliflər vermək;
8.4.4. Cəmiyyətin İdarə Heyətinin
reqlamentini, idarə, nümayəndəlik, filial və törəmə
cəmiyyətlərinin əsasnamə və nizamnamələrini,
cəmiyyətin idarə olunması və fəaliyyəti ilə
əlaqədar təsdiqi Ümumi Yığıncağın
və Müşahidə Şurasının səlahiyyətlərinə
aid edilməmiş digər qaydaları, prosedurları və sənədlərin
nümunəvi formalarını təsdiq etmək;
8.4.5. Cəmiyyətin fəaliyyətinin
təkmilləşdirilməsi ilə bağlı
Müşahidə Şurasına təkliflər vermək;
8.4.6. Cəmiyyətin vəsaitlərindən
təyinatı üzrə istifadəni təmin etmək;
8.4.7. Cəmiyyətin göstərdiyi
xidmətlərin operativlik, şəffaflıq və məsuliyyət
prinsipləri əsasında həyata keçirilməsini təmin
etmək;
8.4.8. öz səlahiyyətlərinin
icrası məqsədilə daimi və ya müvəqqəti əsaslarda
işçi qruplar və (və ya) komitələr yaratmaq;
8.4.9. Cəmiyyətin fəaliyyəti
ilə bağlı Ümumi Yığıncağın,
Müşahidə Şurasının və İdarə Heyəti
sədrinin səlahiyyətlərinə aid olmayan digər məsələləri
həll etmək.
8.5. İdarə Heyətinin iclası
İdarə Heyəti üzvlərinin yarısından
çoxu iştirak etdikdə səlahiyyətlidir. İdarə Heyətinin iclasları müvafiq qaydada
protokollaşdırılır və müzakirəyə
çıxarılmış məsələlər üzrə
qərarlar qəbul edilir. İdarə Heyətinin
iclasında qərarlar sadə səs çoxluğu ilə qəbul
olunur. Səsvermə zamanı üzvlərin
bitərəf qalmasına icazə verilmir. Səslərin
sayı bərabər bölünərsə, İdarə Heyəti
sədrinin (və ya onu əvəz edən müavininin) səsi
həlledici sayılır. İdarə Heyətinin
iclasları İdarə Heyəti sədrinin, İdarə Heyəti
üzvünün, Müşahidə Şurası sədrinin
və ya Müşahidə Şurasının ən azı 2
üzvünün təşəbbüsü ilə İdarə
Heyətinin sədri tərəfindən
çağırılır.
8.6. İdarə Heyəti sədrinin
səlahiyyətlərinə aşağıdakılar daxildir:
8.6.1. Cəmiyyətin cari fəaliyyətinə
rəhbərliyi həyata keçirmək;
8.6.2. İdarə Heyətinin digər
üzvlərinin, habelə cəmiyyətin digər vəzifəli
şəxslərinin kadr, maliyyə və başqa məsələlər
üzrə səlahiyyətlərini müəyyənləşdirmək
və qarşılıqlı fəaliyyətini təşkil
etmək;
8.6.3. İdarə Heyətinin fəaliyyətini
təşkil etmək və iclaslarına sədrlik etmək;
8.6.4. Cəmiyyətin səmərəli fəaliyyət göstərməsini təmin etmək;
8.6.5. Cəmiyyətin ştat cədvəlini təsdiq etmək və struktur bölmələrinin işini təşkil etmək;
8.6.6. Cəmiyyətin maliyyə hesabatlarını imzalamaq və kənar auditorun rəyi ilə birlikdə Müşahidə Şurasına təqdim etmək;
8.6.7. bu nizamnamə ilə Ümumi Yığıncağın, Müşahidə Şurasının və İdarə Heyətinin səlahiyyətlərinə aid edilmiş hallar istisna olmaqla, cəmiyyətin digər işçilərini vəzifəyə təyin və vəzifədən azad etmək, işçilərlə əmək müqavilələri bağlamaq və onların fəaliyyətinə rəhbərlik etmək, onlar barəsində qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada həvəsləndirmə və intizam tənbehi tədbirləri tətbiq etmək;
8.6.8. Cəmiyyətin istiqraz buraxması üçün emissiya prospektini təsdiq etmək;
8.6.9. Cəmiyyətin işçilərinin sosial müdafiəsinin və əmək şəraitinin yaxşılaşdırılması, əməyin mühafizəsi ilə bağlı tədbirlər görmək;
8.6.10. Cəmiyyətin fəaliyyət istiqamətlərinə dair qəbul olunmuş aktların icrasını təşkil etmək, yoxlamaq və buna nəzarəti həyata keçirmək;
8.6.11. Cəmiyyətin idarə edilməsi, cari fəaliyyətinin tənzimlənməsi üçün ona verilmiş səlahiyyətlər daxilində cəmiyyətin bütün əməkdaşları üçün icrası məcburi olan əmrlər, sərəncamlar və göstərişlər vermək;
8.6.12. etibarnamə olmadan cəmiyyət adından hərəkət etmək və üçüncü şəxslərlə münasibətdə cəmiyyəti təmsil etmək;
8.6.13. etibarnamələr vermək, banklarda hesablar açmaq və həmin hesablara dair sərəncam vermək;
8.6.14. Cəmiyyətin fəaliyyətində dövlət sirrinin və məxfilik rejiminin qorunması üçün zəruri tədbirlər görmək;
8.6.15. Cəmiyyətin fəaliyyət istiqamətlərinə uyğun olaraq komissiyalar və işçi qruplar yaratmaq.
8.7. İdarə Heyətinin sədri öz vəzifələrini yerinə yetirə bilmədikdə, ezamiyyətdə və ya məzuniyyətdə olduqda, onun səlahiyyətlərinin icrasını sədrin müavini, o da olmadıqda, İdarə Heyətinin digər üzvü həyata keçirir.
9. Daxili və kənar audit
9.1. Cəmiyyətdə daxili audit siyasətinin və strategiyasının hazırlanması, həyata keçirilməsi və auditor nəzarətinin təşkili üçün Müşahidə Şurası tərəfindən 3 (üç) il müddətinə təyin olunan azı 3 üzvdən ibarət Audit Komitəsi yaradılır.
9.2. Müşahidə Şurasının üzvləri və cəmiyyətin digər vəzifəli şəxsləri Audit Komitəsinin üzvü ola bilməzlər.
9.3. Audit Komitəsinin səlahiyyətlərinə aşağıdakılar aiddir:
9.3.1. Cəmiyyətin audit siyasətini və strategiyasını hazırlamaq və təsdiq olunmaq üçün Müşahidə Şurasına təqdim etmək;
9.3.2. təsdiq olunmuş audit siyasəti və strategiyası əsasında cəmiyyətin daxili audit işini təşkil etmək;
9.3.3. daxili audit planlarını təsdiq etmək və daxili audit bölməsinin fəaliyyətinə nəzarəti həyata keçirmək;
9.3.4. daxili auditorların vəzifəyə təyin və vəzifədən azad edilməsi barədə Müşahidə Şurasına təqdimatlar vermək;
9.3.5. kənar auditorun təyin edilməsi ilə əlaqədar Müşahidə Şurasına təklif vermək;
9.3.6. kənar
auditorla daxili auditorların birgə işini əlaqələndirmək;
9.3.7. daxili və
kənar audit nəticəsində aşkar edilmiş
pozuntuların aradan qaldırılması və tövsiyələrinə
əməl olunması ilə bağlı cəmiyyətin
struktur bölmələrinin hansı tədbirlər
gördüyünü yoxlamaq və nəticələr barədə
Müşahidə Şurasına hesabat vermək;
9.3.8. daxili və
kənar auditin nəticələri ilə bağlı
Müşahidə Şurasının qərarlarının
icrasına nəzarət etmək.
9.4. Audit Komitəsinin iclasları
üzvlərinin yarısından çoxu iştirak etdikdə
səlahiyyətlidir. Audit Komitəsinin sədri, o olmadıqda
isə üzvlərin seçdiyi digər üzv iclasa sədrlik
edir. Audit Komitəsinin iclasında hər üzv bir səsə
malik olmaqla, qərarlar sadə səs çoxluğu ilə qəbul
edilir. Səsvermə zamanı üzvlərin bitərəf
qalmasına icazə verilmir. Səslərin
sayı bərabər bölünərsə, sədrin səsi
həlledici sayılır.
9.5. Audit Komitəsi və daxili audit
bölməsi audit işinin təşkili və aparılması
zamanı bu nizamnaməni, Azərbaycan Respublikasının
Mülki Məcəlləsini və “Daxili audit haqqında” Azərbaycan
Respublikasının Qanununu rəhbər tutur.
9.6. Cəmiyyətin bütün
orqanları və vəzifəli şəxsləri Audit Komitəsinin
və daxili auditorların tələbinə əsasən cəmiyyətin
fəaliyyəti ilə bağlı bütün zəruri sənədləri
və məlumatları onlara təqdim etməyə və
auditin aparılması üçün şərait
yaratmağa borcludurlar.
9.7. Cəmiyyət öz fəaliyyətinin
müstəqil surətdə yoxlanılması
üçün kənar auditor cəlb edir.
9.8. Eyni kənar auditorla
ardıcıl 3 (üç) ildən artıq müddətə
müqavilə bağlamaq olmaz.
10. Cəmiyyətdə
uçot və hesabat
10.1. Cəmiyyətin birinci maliyyə
ili dövlət qeydiyyatına
alındığı tarixdən başlayır və həmin
il dekabrın 31-də başa çatır. Növbəti
hesabat ili isə yanvarın 1-dən
başlayır və dekabrın 31-də başa
çatır.
10.2. Cəmiyyət “Mühasibat
uçotu haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa,
Maliyyə Hesabatlarının Beynəlxalq Standartlarına və
Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin müəyyən
etdiyi qaydalara uyğun olaraq mühasibat uçotu aparır,
maliyyə hesabatlarını tərtib, təqdim və dərc
edir.
10.3. Cəmiyyət “Rəsmi statistika
haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun
olaraq statistik uçot aparır və statistik hesabatları tərtib
edir.
10.4. Cəmiyyət illik maliyyə
hesabatlarını kənar auditor rəyi ilə birlikdə, əməliyyat
büdcəsini isə hesabat dövrü başa
çatdıqdan sonra növbəti il aprelin 30-dan gec olmayaraq
Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabinetinə təqdim
edir, habelə öz internet saytında və mətbu orqanda dərc
edir.
10.5. Müşahidə
Şurasının və İdarə Heyətinin üzvləri,
habelə cəmiyyətin struktur bölmələrinin (filial,
nümayəndəlik, idarə və s.) rəhbərləri
özlərinin, eləcə də Azərbaycan Respublikası
Mülki Məcəlləsinin 49-1.1.3-cü və 49-1.1.5-ci
maddələrində göstərilən şəxslərin
cəmiyyətlə bağlanılan əqdə münasibətdə
aidiyyəti şəxs qismində çıxış etmələri,
həmçinin həmin əqdlə əlaqədar öz
maraqlarının xüsusiyyətləri (onun yaranması, həcmi
və s.) barədə məlumatı Azərbaycan
Respublikası Mülki Məcəlləsinin 49-1.5-ci,
49-1.6-cı və 49-1.7-ci maddələrində müəyyən
edilmiş qaydada təqdim etməlidirlər.
10.6. Cəmiyyət xalis aktivlərinin
dəyərinin 25 faizindən artıq məbləğdə
olan əqdin (xüsusi əhəmiyyətli əqdin)
bağlanması barədə məlumatı mətbu orqanda dərc
etməyə və öz internet saytında yerləşdirməyə
borcludur.
11. Cəmiyyətin
yenidən təşkili və ləğvi
Cəmiyyətin yenidən
təşkili və ləğvi barədə qərarı Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti qəbul edir.
Azərbaycan.-
2017.-1 dekabr.- S.3.