Elmi-intellektual
intibahın təminatçısı
Tarixi təcrübə
sübut edir ki, dövlət idarəetmə sistemində
davamlı uğur və nailiyyətlərə yol açan
amillərdən biri də məhz siyasi varislik ənənələrinin
təmin olunmasıdır. Söhbət ölkənin
və xalqın sabit, dinamik inkişafının təkamül
yolu ilə davam etdirilməsi zərurətindən gedir. Azərbaycanda müstəqil dövlətçilik ənənələrini
formalaşdıran ulu öndər, dünya şöhrətli
siyasi xadim Heydər Əliyevin müəllifi olduğu siyasi
strategiya inkişafın davamlılığını təmin
etmiş, parlaq zəkası hesabına respublikamızın gələcək
uğurlarına təminat yaratmışdır.
Müstəqil Azərbaycanın son
14 ildə Prezident cənab İlham Əliyevin rəhbərliyi
altında ciddi uğurlara imza atması, sürətli iqtisadi
inkişaf tempi ilə dünyada lider mövqelərini qoruyub
saxlaması dövlət idarəçiliyinin uzun illər ərzində
formalaşmış, təcrübədən uğurla
çıxmış təkmil mexanizmlər əsasında həyata
keçirilməsi nəticəsində mümkün
olmuşdur. Dövlət başçısı
seçildikdən sonra hökumət üzvləri ilə
keçirdiyi ilk toplantıda xalqa xidməti əsas tələb,
vəzifə kimi müəyyənləşdirən cənab
İlham Əliyevin irəli sürdüyü bu prinsip daim
qüvvədədir. “Xalq prezidenti
seçir, prezident də xalqın qarşısında cavab
verməlidir. Əgər xalq onun fəaliyyətini dəstəkləyirsə,
ona inanırsa, bu, ən böyük mükafatdır” - bu
sözlərin müəllifi cənab İlham Əliyevin
xarizmasına olan kütləvi inam da məhz onun belə idarəetmə
prinsiplərinə yanaşmasından, hakimiyyəti yalnız vətəndaşlara
xidmət vasitəsi kimi dəyərləndirməsindən irəli
gəlir.
Güclü, mobil və yüksək
iş qabiliyyətli komandaya malik olan dövlət
başçısı hökumət qarşısında duran
prioritet vəzifələri düzgün müəyyənləşdirməklə
yeni dövrün səciyyəvi cəhəti kimi, ilk növbədə,
milli iqtisadiyyatda struktur dəyişikliklərinə nail
olmağın, kəmiyyət dəyişikliklərini keyfiyyət
müstəvisinə keçirməyin zəruriliyini önə
çəkmişdir. Bu dövrdən respublikamızda
formalaşmaqda olan yeni makroiqtisadi mühit - ümumi daxili məhsulun
ilbəil artımı, milli iqtisadiyyatda sahibkarlar sinfinin
mövqelərinin əsaslı şəkildə güclənməsi,
beynəlxalq iqtisadi münasibətlər sisteminə uğurlu
transformasiya, habelə qlobal enerji-kommunikasiya, innovasiya layihələrinin
həyata keçirilməsi nəticə etibarilə demokratikləşmə
və vətəndaş cəmiyyəti təsisatlarının
sürətli inkişafına, tətbiq olunan mütərəqqi
yeniliklərin ictimai şüurda mənimsənilməsinə
imkan yaratmışdır.
Dövlət
başçısının 2003-2017-ci illərdə həyata
keçirdiyi kadr dəyişiklikləri, məmurlara, dövlət
rəsmilərinə fəaliyyətlərini məhz vətəndaşların
mənafelərinin müdafiəsi, onların problemlərinin həlli
istiqamətində qurmaları barədə qəti
tapşırıqlar verməsi ictimai fikirdə demokratik
inkişafa xidmət edən islahatların uğurla gedəcəyinə
böyük inam yaratmışdır. Ötən illərdə
bu reallıq da təsdiqini tapmışdır ki, dövlət
rəhbəri komandasında təmsil olunan şəxslərlə
sadə, səmimi və qarşılıqlı hörmətə,
məsuliyyətə əsaslanan rəftarın tərəfdarıdır.
Lakin bütün bunlar yeri gəldikdə cənab
İlham Əliyevin yetərincə prinsipial qərarlarını,
qəti addımlarını istisna etmir. Dövlət
başçısı hökumətin fəaliyyətini
özünəməxsus tələbkarlıqla saat mexanizmi
kimi təkmilləşdirmiş, “cilalamışdır”.
İdarəçilik sistemində
özünü göstərən cüzi qüsurların belə
aradan qaldırılması üçün ardıcıl kadr
və struktur islahatları həyata keçirmiş, xalqa
layiqli xidmət məramını vəzifədə irəli
çəkdiyi kadrlar qarşısında ümdə vəzifə
kimi aktuallaşdırmışdır.
Prezident cənab İlham
Əliyevin ictimai rəydəki fenomenal lider obrazını
möhkəmləndirən mühüm amillərdən biri də
respublikamızın iştirakı ilə gerçəkləşdirilən
qlobal enerji-kommunasiya layihələridir. Ötən
illərdə Bakı-Tbilisi-Ceyhan, Bakı-Tbilisi-Ərzurum, TAP,
TANAP kimi layihələr reallaşdırılmış, o
cümlədən Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu xətti bir
müddət əvvəl istifadəyə verilmişdir.
Bu mərhələ həm də neft-qaz gəlirləri ilə
paralel şəkildə iqtisadiyyatın qeyri-neft sektorunun
sürətli artımı, respublikamızın ümumi daxili
məhsulun artım tempinə görə bir neçə il ərzində dünya liderliyini qoruyub
saxlaması, büdcə gəlirlərini əhəmiyyətli
dərəcədə artırması kimi mühüm iqtisadi
nailiyyətlərlə zəngin olmuşdur.
Siyasi mühitin
liberallaşdırılması, demokratik proseslərin dərinləşdirilməsi
istiqamətində mütərəqqi islahatları inamla davam
etdirən Azərbaycan həyata keçirdiyi uğurlu
diplomatiya sayəsində regionun maraq və mənafeyini qətiyyətlə
müdafiə edən lokomotiv dövlətinə
çevrilmişdir. Sivil dünyanın qəbul etdiyi meyarlara cavab verən
balanslı xarici siyasət yeridən respublikamız
özünün Cənubi Qafqaz regionundakı əhəmiyyətli
ərazi, geostrateji və geoiqtisadi üstünlüklərindən
maksimum faydalı şəkildə yararlanmış, diplomatik
fəaliyyət sahəsində hər bir mərhələ
üçün qarşıda duran hədəfləri
düzgün müəyyənləşdirmişdir.
Dövlət
başçısı cənab İlham Əliyevin prezidentlik
dövrünün parlaq nəticəsi Azərbaycanın,
sözün əsl mənasında, tam müstəqil siyasət
yürüdən ölkə kimi tanınması olmuşdur. Postsovet məkanında “məxməri
inqilab dalğaları” üzərində hakimiyyətə yiyələnmiş
bəzi liderlərin zorakı yolla hakimiyyətdən
uzaqlaşdırılması, bəzilərinin hətta öz
ölkələrinin parçalanmasına gətirib
çıxarmış ciddi siyasi səhvlərə yol verməsi
fonunda Azərbaycan qətiyyətli liderinin rəhbərliyi
altında daxili sabitlik və dinamik inkişaf xəttini qoruyub
saxlamış, qlobal maliyyə-iqtisadi böhranı şəraitində
makroiqtisadi irəliləyişlərə nail olmuşdur.
Son illər bir sıra
mühüm beynəlxalq tədbirlərin keçirilməsində
Bakı şəhərinə üstünlük verilməsi
respublikamızın beynəlxalq nüfuzunu daha da yüksəldir. Xüsusən
ötən 14 ildə dünyada sülh, sabitlik və təhlükəsizlik
problemlərinin həllinə, eləcə də tolerant və
multikultural ideyaların təbliğinə xidmət edən
qlobal formatlı forumlar, konfranslar məhz Bakı şəhərində
keçirilir. Beynəlxalq səviyyədə “Bakı
prosesi”nin tərkib hissəsi kimi dəyərləndirilən
bu təşəbbüslər Azərbaycanın Şərqlə
Qərbi təkcə əlverişli tranzit və
enerji-kommunikasiya imkanları ilə deyil, həm də mədəni-mənəvi
tellərlə bağlayan ölkə olduğunu bir daha göstərir.
Xatırlatmaq yerinə düşər
ki, Prezident cənab İlham Əliyev hələ 2008-ci ilin
dekabrında Avropa ölkələri mədəniyyət nazirlərinin
“Mədəniyyətlərarası dialoq Avropa və onun
qonşu regionlarında davamlı inkişafın və
sülhün əsasıdır” mövzusunda keçirilən
konfransında “Bakı prosesi” ideyasını irəli sürməklə
paytaxtımızın beynəlxalq miqyaslı tədbirlərin
mərkəzi statusu almasını təmin etmişdir.
2008-2017-ci illərdə “Bakı prosesi” çərçivəsində
keçirilən tədbirlər miqyasca geniş və əhatəlidir:
hələ 2008-ci ildə respublikamızda “Mədəniyyətlərarası
dialoqda qadınları rolu” mövzusunda konfrans
keçirilmiş, 2009-cu il həm də
Bakı İslam Mədəniyyətinin Paytaxtı elan
olunmuşdur.
Azərbaycan paytaxtı
2011-2016-cı illərdə I, II, III, IV və V Bakı Beynəlxalq
Humanitar forumlarına uğurla evsahibliyi etmişdir. Son illər Dünya Dini
Liderlərinin Sammiti, MDB Dinlərarası Şurası, MDB
Müsəlmanlarının Məşvərət
Şurası və Qafqaz Xalqları Ali Dini Şurası öz
forumlarını Bakı şəhərində
keçirmişlər. 2016-cı ilin oktyabrında keçirilən
V Bakı Beynəlxalq Humanitar Forumu, 2017-ci ilin mart ayında
baş tutan V Qlobal Bakı Forumu Azərbaycanın təkcə
insan hüquqları və demokratikləşmə deyil, həm
də milli-etnik, dini tolerantlıq və multikulturalizm sahəsində
əldə etdiyi nailiyyətlərlə şərtlənmişdir.
Azərbaycanın beynəlxalq
nüfuzunun yüksəldilməsində mötəbər
idman tədbirləri də sözünü deyir. 2015-ci ildə Bakıda ilk
Avropa Oyunlarının, 2016-cı ildə “Formula-1”
yarışlarının, Ümumdünya Şahmat
Olimpiadasının keçirilməsi Azərbaycanın
multikultural dəyərlərə sadiq ölkə
olmasını təsdiqləmişdir. Respublikamız bu ilin
may ayında IV İslam Həmrəyliyi Oyunlarını və
növbəti “Formula-1” yarışlarını da yüksək
təşkilatçılıqla keçirərək
özünün zəngin turizm, idman və şəhər
potensialını bütün dünyaya nümayiş etdirmişdir.
Bu oyunlar respublikamızın dünyada
tanıdılması və nüfuzunun yüksəldilməsi
baxımından əhəmiyyətli tədbirlərdən
olmuşdur.
Şübhəsiz, bu və
digər tədbirlərin uğurla
reallaşdırılmasında Azərbaycanın birinci
xanımı Mehriban Əliyevanın xidmətləri də
xüsusi vurğulanmalıdır. Azərbaycan Prezidenti İlham
Əliyevin 21 fevral 2017-ci il tarixli sərəncamı
ilə Mehriban xanım Əliyevanın Azərbaycanın
Birinci vitse-prezidenti vəzifəsinə təyin edilməsi cəmiyyətin
sosial sifarişinə əsaslanan tarixi qərar kimi
qarşılanmışdır. 2016-cı il
26 sentyabr tarixli ümumxalq referendumunun nəticəsi kimi təsis
edilmiş bu vəzifəyə çoxşaxəli fəaliyyəti
ilə milyonların sevgisini qazanmış layiqli bir şəxsiyyətin
təyin olunması Azərbaycanın müasir dövlət
idarəetməsi sistemində keyfiyyətcə yeni mərhələnin
başlanğıcı kimi dəyərləndirilməlidir.
Ümumilikdə Prezident cənab
İlham Əliyevin praqmatik və rasional təfəkkürlü
lider olaraq qarşıya qoyduğu ən mühüm vəzifə
müasir dövlət, müasir iqtisadiyyat və müasir cəmiyyətin
yaradılmasıdır. Cəmiyyətdə mütləq
çoxluğun mənafeyini dolğun şəkildə əks
etdirən bu məqsədlər qlobal səciyyə
daşıması, mütərəqqi və nəcib mahiyyəti
ilə ictimai şüurda möhkəmlənir, tədricən
inkişaf edərək milli ideya səviyyəsinə yüksəlir.
Dövlət başçısının Azərbaycanın
iqtisadi cəhətdən inkişaf etmiş, müasir dövlətə
çevirmək istəyi ictimaiyyətin müəyyən
gözləntilərini, məqsədlərini özündə
təcəssüm etdirir: modernləşmənin əsas hədəfi
kimi özünü göstərən bu məqsəd ölkədə
reallaşdırılan islahatların stimulvericisi kimi
çıxış edir.
Azərbaycan Prezidenti cənab
İlham Əliyevin son 14 ilə yürütdüyü fəal
maarifçilik xətti də bu və digər strateji hədəflərin
reallaşdırılmasına xidmət edir. Təhsilin
inkişafı ciddi investisiya tələb edən məsələ
olduğundan, dövlətin son illərdəki maliyyə
imkanları bu sahədə qlobal layihələrə
başlamaq imkanı yaratmışdır. Dövlət
büdcəsi vəsaitlərinin ildən-ilə artması təhsil
sahəsində məhz maliyyə
çatışmazlığı səbəbindən uzun illərdən
bəri yığılıb qalmış bir sıra problemlərin
məhz hazırkı mərhələdə həlli məsələsini
aktuallaşdırmış, dövlət
investisiyalarının həcmcə artımını təmin
etmiş, bu sahənin dünya standartları səviyyəsinə
yüksəlməsinə geniş imkanlar
açmışdır.
“Azərbaycan
Respublikasının təhsil islahat proqramı” və
“2013-2021-ci illərdə Azərbaycan təhsilinin inkişafı
üzrə Milli Strategiya”ya müvafiq olaraq təhsilin
bütün pillələrində maddi-texniki bazasının
gücləndirilməsi, tədris şəraitinin
yaxşılaşdırılması, bu sahədə
informasiya-kommunikasiya texnologiyalarının tətbiqinin
genişləndirilməsi və digər zəruri tədbirlərin
həyata keçirilməsi diqqət mərkəzindədir. Xatırlatmaq yerinə
düşər ki, 2003-cü ildə 243 milyon manat təşkil
edən təhsil xərcləri 2017-ci ildə 1,6
milyard manata yüksəlmişdir.
Təhsil üçün
ayrılan vəsaitlərin ilbəil artımı həm də
inkişafyönümlü dövlət proqramları, fərman
və sərəncamların icrası zərurəti ilə
şərtlənmişdir. Qısa müddətdə
16 belə inkişafyönümlü proqramın icrası təmin
edilmişdir və ya hazırda icra olunur. Həyata
keçirilən tədbirlər sırasında təhsilin məzmununun
yeniləşdirilməsi; yeni proqram, dərslik və dərs vəsaitlərinin
hazırlanması; təhsilin idarə olunmasının təkmilləşdirilməsi,
təhsil müəssisələrinin maddi-texniki və tədris
bazasının möhkəmləndirilməsi; tədrisdə
müasir informasiya-kommunikasiya texnologiyalarından istifadə
olunması, beynəlxalq əlaqələrin genişləndirilməsi
yolu ilə təhsilin keyfiyyətinin yüksəldilməsi
prioritet təşkil edir.
Dövlət
başçısının ötən 14 ildə
imzaladığı Azərbaycan Respublikası
regionlarının sosial-iqtisadi inkişafına dair dövlət
proqramları çərçivəsində Bakıda və
regionlarda yeni məktəblərin inşası prosesi
genişlənmişdir. 2003-2017-ci illərdə ölkədə
3000-dən çox yeni məktəb binası tikilmiş və
ya əsaslı bərpa və təmir işləri
aparılmışdır. Ümumilikdə
ölkə üzrə məktəb infrastrukturunun müasirləşdirilməsi
nəticəsində 1 milyon şagirdin (bütün şagirdlərin
80 faizi) təlim şəraiti
yaxşılaşdırılmışdır. Eyni zamanda, Azərbaycan Prezidenti cənab İlham
Əliyevin xüsusi diqqət və qayğısı ilə
ötən illərdə respublikamızda müasir beynəlxalq
meyarlar əsasında yaranan özəl orta məktəblərin
sayı və nüfuzu artmış, onların milli təhsilimizin
inkişafına töhfə vermək imkanları genişlənmişdir.
Sonda onu da vurğulamaq istərdik ki,
Azərbaycanın haqlı mübarizəsində əldə
etdiyi üstünlüklər - Milli Ordumuzun son illərdə
düşmənin təxribatlarının
qarşısını qətiyyətlə alması, ötən
il 2 min hektar torpağımızın işğaldan azad
olunması, o cümlədən Cocuq Mərcanlı kəndinin
qısa zamanda bərpası və orada aparılan misilsiz
quruculuq işləri böyük qayıdışın
başlanğıcı olmaqla xalqımızı yüksək
qələbələrə ruhlandırır. Qeyd
etmək istərdim ki, “İdrak” liseyinin müəllim və
şagirdlərindən ibarət nümayəndə heyəti
bu ilin sentyabr ayında Cocuq Mərcanlıda olmuş, orada
yaşayan sakinlərlə, o cümlədən məktəblilərlə
görüşmüşlər. Həmin
görüşdə belə bir inam da ifadə edilmişdir
ki, tezliklə Azərbaycanın işğalda olan əraziləri
azad olunacaq, ərazi bütövlüyümüz bərpa ediləcəkdir.
Bütün bu proseslərdə
Azərbaycan Prezidentinə ən böyük dəstək
xalqdan, öz taleyini İlham Əliyevə etibar etmiş Azərbaycan
vətəndaşlarından gəlir. Dövlət rəhbərinin
müəyyən etdiyi prioritetlərin icrasına ümumxalq dəstəyini
hər an izləyirik. Bu gün Azərbaycan xalqı cənab
İlham Əliyevi
intibahın, siyasi sabitliyin, əmin-amanlığın və
sülhün qarantı hesab edir, ona tam güvənir. Çünki
xalq həyatında, taleyində baş vermiş böyük dəyişikliklərin,
bizi Azərbaycanımızın parlaq sabahına doğru
yaxınlaşdıran siyasi kursun alternativsizliyini yaxşı
dərk edir və bu siyasəti birmənalı dəstəkləyir.
Mönsüm ALIŞOV,
“İdrak” liseyinin
təsisçisi, pedaqoji elmlər doktoru, professor
Azərbaycan.- 2017.- 23 dekabr.- S.12.