Milli Məclisin
yaz sessiyası başa çatdı
Son iclasda 37 qanun
layihəsinə dəyişikliklər edildi
Mayın 31-də Azərbaycan
Respublikası Milli Məclisinin yaz sessiyasının sonuncu
iclas keçirildi. Milli Məclisin Sədri Oqtay Əsədov
növbədənkənar sessiyanın iclaslarının
olacağını da istisna etmədi.
Sonra
Milli Məclisin Əmək və sosial siyasət komitəsinin
sədri Hadi Rəcəbli Azərbaycan Respublikasının
Əmək Məcəlləsində dəyişikliklər
edilməsi haqqında qanun layihəsi barədə məlumat
verdi. Bildirdi ki, hazırkı qanunvericiliyə
görə, işçilərin sayı azaldıqda və ya
ştatları ixtisar olunduqda işəgötürən bu məcəllənin
70-ci maddəsinin “B” bəndi ilə əmək müqaviləsini
ləğv etməzdən azı 2 ay əvvəl
işçisini bu barədə rəsmi xəbərdar etməlidir.
Yeni layihəyə görə isə
işçilərin sayı azaldıqda və ya
ştatları ixtisar olunduqda işəgötürən əmək
müqaviləsinin ləğvi barədə xəbərdarlıq
edərkən onların əmək stajını nəzərə
almalıdır. Layihəyə görə,
işçinin 1 ilədək əmək stajı olduqda ona
ixtisar və ştatının ləğv olunacağı barədə
xəbərdarlıq müqavilə ləğv edilməzdən
azı 2 təqvim həftəsi əvvəl, stajı 1 ildən
5 ilədək olduqda azı 4 təqvim həftəsi əvvəl,
stajı 1 ildən 10 ilədək olduqda azı 6 təqvim həftəsi
əvvəl, stajı 10 ildən çox olduqda azı 9 təqvim
həftəsi əvvəl edilməlidir.
Məcəllənin 45-ci
(Əmək müqaviləsinin müddəti) maddəsində
edilən dəyişikliyə görə isə əmək
müqaviləsi müddətsiz və ya müddətli
bağlanacaq.
Müddətli əmək müqaviləsi tərəflərin
razılaşdığı müddətə bağlanır.
Hazırkı varianta görə isə əmək
müqaviləsi qabaqcadan müddəti müəyyən edilmədən
(müddətsiz) və ya 5 ilədək müddətə
(müddətli) bağlanıla bilər. Layihə
səsə qoyularaq qəbul edilib.
İclasda Azərbaycan
Respublikasının 2016-cı il dövlət
büdcəsinin icrası haqqında qanun layihəsi də
müzakirə olundu. Milli Məclisin İqtisadi
siyasət, sənaye və sahibkarlıq komitəsinin sədri
Ziyad Səmədzadə bildirdi ki, Azərbaycanda müdafiə
xərclərinin dinamikasında sabitlik saxlanılıb. Onun sözlərinə görə, Azərbaycanın
xarici dövlətlər qarşısında heç bir
problemi yoxdur. Bu da qarşılıqlı
münasibətlərin qorunmasında olduqca önəmlidir.
Ötənilki büdcənin gəlirləri
16 822,0 mln. manat proqnoza qarşı 17 505,7 mln. manat və ya 104,1 faiz icra edilib. Gəlirlər
üzrə icra səviyyəsi 2008-ci ildən bəri ən
yüksək göstəricidir. Büdcə gəlirlərinin
ÜDM-ə nisbəti 29,0 faizə bərabər
olub. Hesabat ilində dövlət büdcəsinin
gəlirləri 2015-ci illə müqayisədə 7,715 mln.
manat çox olub.
Həmçinin 2016-cı ildə
dövlət büdcəsinin xərcləri
18 495,0 mln. manat proqnoza qarşı 17 751,3 mln. manat və ya 743,7 mln. manat
az və ya 96,0 faiz icra edilib ki, bu da 2015-ci illə müqayisədə
33,2 mln. manat və ya 0,2 faiz azdır.
ÜDM-ə nisbəti ilə götürdükdə büdcə
xərcləri ÜDM-in 29,4 faizinə bərabər
olub. Hesabat ilində dövlət büdcəsinin
kəsiri 245,604 mln. manat təşkil
edib. Təqdim olunmuş hesabat və məlumatlarda
büdcə kəsirinin maliyyələşdirilməsi mənbələri
üzrə özəlləşdirmədən daxilolmalar
31,232 mln. manat, xarici qrantlar 12,326 mln. manat təşkil edib, daxili və xarici
borclanmadan daxilolmalar isə 186,819 mln. manat
olub.
İclasda Hesablama
Palatasının sədri Vüqar Gülməmmədov rəhbərlik
etdiyi qurumun 2016-cı ilin dövlət büdcəsinin
icrası ilə bağlı rəyini bildirib.
Daha sonra maliyyə naziri Samir Şərifov
qeyd etdi ki, hazırda 2017-ci il dövlət
büdcəsinin icrası davam edir, neftdən
asılılığın aradan qaldırılması istiqamətində
mühüm tədbirlər görülür. Yeni
fiskal qaydalar və dövlət borcunun idarə edilməsi
üzrə strategiya hazırlanır. Ötən ilin
ağır il olmasına baxmayaraq, büdcənin
mühüm sosial vəzifələrinin icrasına nail olunub. İqtisadiyyatın yeni reallıqlara adaptasiyası
baş verib. Bu, həm dövlət, həm
də özəl subyektlərə aiddir. Onun sözlərinə
görə, dividendlərlə bağlı proqnoz göstəricinin
icra olunmaması maliyyə sektorundakı itkilərlə
bağlı olub: “Dividendlər maliyyə sektorunda fəaliyyət
göstərən maliyyə qurumları tərəfindən həyata
keçirilir. Ötən il bank sektoru
üçün ağır il olub. Devalvasiya nəticəsində
itkilər var, bununla bağlı dividendlərin ödənilməsində
azalma olub”.
S.Şərifov icbari tibbi
sığorta ilə bağlı bildirib ki, artıq Mingəçevir
və Yevlaxda bununla bağlı layihə uğurla həyata
keçirilir və layihə digər regionları da mərhələli
şəkildə əhatə edəcək. O, həmçinin
vurğuladı ki, Neft Fondundan büdcəyə transfertin
azaldılması ənənəsinə 2016-cı ildə də
sadiq qalınıb.
Müzakirələr zamanı Milli Məclisin
İctimai birliklər və dini qurumlar komitəsinin sədri
Siyavuş Novruzov, deputatlardan Vahid Əhmədov, Əli Məsimli,
Zahid Oruc, Fərəc Quliyev, Qüdrət Həsənquliyev,
Aydın Mirzəzadə, Tahir Kərimli və Mahir Abbaszadə
2016-cı il dövlət büdcəsinin uğurla icra
olunduğunu bildirdilər. Sonra 2016-cı il
dövlət büdcəsinin icrası ilə bağlı
qanun layihəsi səsə qoyularaq təsdiq edildi.
“Bələdiyyə üzvlərinin
etik davranış qaydaları haqqında” qanun layihəsi
üçüncü oxunuşda təsdiqləndi. Həmçinin
“Cinayət fəaliyyətindən əldə edilən gəlirlərin
leqallaşdırılmasına, axtarışına, həbsinə,
müsadirəsinə və terrorçuluğun maliyyələşdirilməsinə
dair” Avropa Şurası Konvensiyasının təsdiq edilməsi
haqqında qanun layihəsi də qəbul edildi.
“Azərbaycan və Danimarka
arasında gəlirlərə görə vergilərə
münasibətdə ikiqat vergitutmanın aradan
qaldırılması və vergidən yayınmanın
qarşısının alınması haqqında”
Konvensiyanın təsdiq edilməsi barədə qanun layihəsi
də təsdiq edildi. Qeyd edək ki, konvensiya 2017-ci il
fevralın 17-də imzalanıb. Konvensiya
vergitutma üsulundan asılı olmayaraq, razılığa gələn
dövlət və ya onun inzibati-ərazi bölmələri,
yaxud yerli hakimiyyət orqanları tərəfindən gəlirlərə
görə tutulan vergilərə tətbiq olunur. Konvensiyanın tətbiq edildiyi vergilərə Azərbaycanda
hüquqi şəxslərin mənfəət vergisi, fiziki
şəxslərin gəlir vergisi, Danimarkada dövlətə
ödənilən gəlir vergisi, bələdiyyələrə
ödənilən gəlir vergisi daxildir.
İclasda “Azərbaycan və Qətər
arasında hava daşımalarına dair sazişə dəyişikliklər
edilməsi barədə” Protokolun təsdiq edilməsi
haqqında, eləcə də “Müdafiə tədbirlərinin
həyata keçirilməsi ilə bağlı xərclərin
ödənilməsi məsələləri üzrə Cinayət
mühakimə icraatı iştirakçılarının
müdafiəsi haqqında 28 noyabr 2006-cı il
tarixli Sazişin həyata keçirilməsinə dair”
Protokolun təsdiq edilməsi haqqında qanun layihələri də
təsdiq edildi.
Sonra qanunvericiliyin bir-birinə
uyğunlaşdırılması məqsədilə bir paketdə
Milli Məclisə daxil olan “Azərbaycan Respublikasının
2001-ci il 29 iyun tarixli 168-IIQ nömrəli Qanunu ilə təsdiq
edilmiş “Azərbaycan Respublikasının daxili işlər
orqanlarında xidmət keçmə haqqında” Əsasnamədə
dəyişikliklər edilməsi barədə, “Diplomatik xidmət
haqqında” qanunda dəyişikliklər edilməsi barədə,
“Dövlət qulluğu haqqında” qanunda dəyişikliklər
edilməsi barədə” Azərbaycan Respublikasının 2016-cı
il 31 may tarixli 267-VQD nömrəli Qanununda dəyişiklik
edilməsi haqqında, “Ədliyyə orqanlarında qulluq
keçmə haqqında” qanunda dəyişikliklər edilməsi
barədə, “Dövlət qulluqçularının etik
davranış qaydaları haqqında” qanunda dəyişikliklər
edilməsi barədə, “Fövqəladə hallar
orqanlarında xidmətkeçmə haqqında” qanunda dəyişiklik
edilməsi barədə, Azərbaycan Respublikasının
1999-cu il 7 dekabr tarixli 768-IQ nömrəli Qanunu ilə təsdiq
edilmiş “Gömrük orqanlarında xidmət haqqında
Əsasnamə”də dəyişiklik edilməsi barədə,
Azərbaycan Respublikasının 2009-cu il 4 dekabr tarixli 930-IIIQ
nömrəli Qanunu ilə təsdiq edilmiş “Miqrasiya
orqanlarında qulluq keçmə haqqında Əsasnamə”də
dəyişikliklər edilməsi barədə, “Ölçmələrin
vəhdətinin təmin edilməsi haqqında” qanunda dəyişiklik
edilməsi barədə, “Sağlamlıq imkanları məhdud
şəxslərin təhsili (xüsusi təhsil) haqqında”
qanunda dəyişiklik edilməsi barədə, Azərbaycan Respublikasının
2001-ci il 12 iyun tarixli 141-IIQ nömrəli Qanunu ilə təsdiq
edilmiş “Dövlət vergi orqanlarında xidmət
haqqında Əsasnamə”də dəyişiklik edilməsi barədə
və “Dövlət qulluğu haqqında” qanunda dəyişikliklər
edilməsi barədə qanun layihələri ayrılıqda səsə
qoyularaq qəbul edildi.
İclasda “Reklam haqqında” qanuna
uyğunlaşdırma məqsədilə “Haqsız rəqabət
haqqında”, “Müəllif hüququ və əlaqəli
hüquqlar haqqında”, “Əhalinin
sağlamlığının qorunması haqqında”,
“Uşaq hüquqları haqqında”,
“Üzümçülük və şərabçılıq
haqqında”, “Yerli (bələdiyyə) vergilər və ödənişlər
haqqında” və “Telekommunikasiya haqqında” qanunlarda dəyişiklik
edilməsi barədə qanun layihələri də təsdiqləndi.
Sonra Azərbaycan
Respublikasının Torpaq Məcəlləsində dəyişikliklər
edilməsi haqqında qanun layihəsi təqdim edildi. Layihəyə əsasən,
ictimai çimərliklərdə sahilboyu 20-50 metrlik
zolağın altında olan torpaq sahəsinin dənizin sahilinə
gediş-gəlişi məhdudlaşdırmamaq şərti ilə
hasara alınma yolu ilə və ya digər üsullarla
bağlanmasına o halda yol verilir ki, hasar və ya bağlanma
üçün istifadə edilən tikinti konstruksiyaları qəfəsəli
olmaqla, sahil tərəfdən dənizin və onun sahilində
su ilə qurunun təmas xəttinin görünməsini məhdudlaşdırmasın
və həmin hasarın və ya tikinti konstruksiyasının
sahilboyu uzunluğunun hər 200 metrindən bir dövlət sərhədinin
mühafizəsinin təmin olunması məqsədi ilə nəqliyyat
vasitələrinin hərəkəti üçün yetərli
olan eni 6 metrdən az olmayaraq sahilə birbaşa keçid təmin
olunsun.
Müzakirələr
zamanı deputatlar layihənin anlaşılmaz olduğunu dedilər. Ona görə
də bu layihə ilə bağlı müzakirələrin
növbəti iclasda davam etdirilməsi qərara alınıb.
İclasda uyğunlaşdırma və
təkmilləşdirmə məqsədilə Azərbaycan
Respublikasının Vergi Məcəlləsində dəyişiklik
edilməsi haqqında, “İcra haqqında” qanunda dəyişiklik
edilməsi barədə, “Sosial
təminatı və müdafiəni həyata keçirən
müvafiq icra hakimiyyəti orqanının 2017-ci il büdcəsi
haqqında” Azərbaycan Respublikasının 2016-cı il 16
dekabr tarixli 449-VQ nömrəli Qanununun tətbiqi ilə əlaqədar
Azərbaycan Respublikasının bəzi qanunlarında dəyişikliklər
edilməsi barədə qanun layihələri də qəbul
olundu. Eyni məqsədlə Azərbaycan Respublikasının
Cəzaların İcrası Məcəlləsində dəyişiklik
edilməsi haqqında, “Azərbaycan Respublikasının vətəndaşlığı
haqqında”, “Dövlət qulluğu haqqında” qanunlarda dəyişiklik
edilməsi barədə qanun layihələri də təsdiqləndi.
Sonra Milli Məclisin Hüquq siyasəti və
dövlət quruculuğu komitəsinin sədri Əli
Hüseynli Azərbaycan Respublikasının Cinayət Məcəlləsində
dəyişikliklər edilməsi haqqında qanun layihəsini
təqdim etdi. Bildirdi ki, Cinayət Məcəlləsinin
124 maddəsi üzrə dəyişiklik təklif edilir.
Layihədə cərimələrin, o cümlədən
bəzi maddələr üzrə həbs müddətinin
artırılması nəzərdə tutulur. Layihə səsverməyə qoyularaq qəbul edildi.
“Publik hüquqi şəxslər
haqqında” qanunda dəyişikliklər edilməsi barədə
qanun layihəsi də müzakirə edildi. Bildirildi ki,
layihə bu sahədə mövcud olan bir sıra normaların
təkmilləşdirilməsi, o cümlədən publik
hüquqi şəxsin nizamnaməsində göstərilən
məlumatların dairəsinin dəqiqləşdirilməsi və
genişləndirilməsi, həmçinin təsisçinin səlahiyyətlərinin
dəqiqləşdirilməsi məqsədilə
hazırlanıb. Dəyişikliyə əsasən,
publik hüquqi şəxslərə nizamnaməsində nəzərdə
tutulduğu halda törəmə publik hüquqi şəxs
yaratmaq hüququ verilir, onların müflis elan olunmasına məhdudiyyət
qoyulur. Layihə səsə qoyularaq qəbul
edildi. İclasda “Bələdiyyələrin maliyyəsinin
əsasları haqqında” qanunda dəyişikliklər edilməsi
barədə qanun layihəsi də təsdiqləndi.
İclasın gündəliyində
olan sonuncu məsələ isə “Əhalinin
sağlamlığının qorunması haqqında” qanunda dəyişiklik
edilməsi barədə qanun layihəsi idi. Milli Məclisin
Səhiyyə komitəsinin sədri Əhliman Əmiraslanov
bildirdi ki, layihəyə əsasən, həkim sirrinin
açıqlanması hallarının siyahısı
genişləndirilir. Hazırda qüvvədə
olan qanuna görə, vətəndaşın tibbi yardım
üçün müraciət etməsi faktı, onun xəstəliyinin
diaqnozu, sağlamlığının vəziyyəti
müayinə və müalicə vaxtı əldə edilən
digər məlumatlar barədə informasiya həkim sirri təşkil
edir. Vətəndaşın məlumatının
gizli saxlanılması haqqında zəmanət verilir.
Mövcud qanunvericiliyə əsasən, həkim sirrini təşkil
edən məlumat vətəndaşın, yaxud onun qanuni
nümayəndəsinin razılığı olmadan yalnız
vətəndaş öz vəziyyətini izah etmək qabiliyyətinə
malik olmadıqda, vətəndaşı müayinə və
müalicə etmək məqsədilə, yoluxucu xəstəliklərin
yayılması təhlükəsi olduqda, kütləvi zəhərlənmələr
və zədələnmələr baş verdikdə, istintaq
və təhqiqat orqanlarının, prokurorun və məhkəmənin
sorğusu ilə, yetkinlik yaşına çatmayanların
valideynlərinə, yaxud qanuni nümayəndələrinə
məlumat vermək məqsədilə, hüquqa zidd hərəkətlər
və vətəndaşın sağlamlığına vurulan
zərər barədə şübhə olduğu hallarda
açıqlana bilər. Dəyişiklik layihəsinə
əsasən, bundan sonra həqiqi hərbi xidmətə
çağırışın və səfərbərliyin
təmin olunması məqsədilə müvafiq icra hakimiyyəti
orqanının sorğusu ilə həkim sirri açıqlana
bilər. Layihə səsə qoyularaq qəbul
edildi.
Sonda Azərbaycan
Respublikasının Dövlət Himni səsləndirildi. Bununla da Milli
Məclisin yaz sessiyası başa çatdı.
Elgün MƏNSİMOV,
Azərbaycan.-
2017.- 1 iyun.- S.6.