Məktəbəqədər təhsil haqqında
Azərbaycan Respublikasının Qanunu
Bu qanun Azərbaycan Respublikası Konstitusiyasının 94-cü maddəsinin I hissəsinin 1-ci bəndinə uyğun olaraq, Azərbaycan Respublikasında məktəbəqədər təhsilin təmin olunması sahəsində dövlət siyasətinin prinsiplərini, məktəbəqədər təhsilin təşkilati-hüquqi və iqtisadi əsaslarını müəyyən edir.
1-ci fəsil
ÜMUMİ
MÜDDƏALAR
Maddə 1. Əsas anlayışlar
1.0. Bu qanunda istifadə olunan əsas
anlayışlar aşağıdakı mənaları ifadə
edir:
1.0.1. məktəbəqədər
təhsil - məktəbəqədər yaşlı
uşaqların intellektual, fiziki və mənəvi
inkişafına xidmət edən ilkin bilik, bacarıq və vərdişlərin
mənimsənilməsi prosesi və onun nəticəsi;
1.0.2. məktəbəqədər
təhsil müəssisəsi - məktəbəqədər təhsilin
dövlət standartlarına uyğun olaraq məktəbəqədər
yaşlı uşaqların təlim-tərbiyəsini, əqli,
fiziki, mənəvi inkişafını və ümumi təhsilə
hazırlığını həyata keçirən təhsil
müəssisəsi;
1.0.3. məktəbəqədər
təhsilin dövlət standartı - uşaqların, ailənin,
cəmiyyətin və dövlətin tələbatına
uyğun olaraq, elmi-pedaqoji prinsiplər əsasında
hazırlanan, məktəbəqədər təhsil sahəsində
dövlət siyasətinin həyata keçirilməsinə
xidmət edən ümumi normalar məcmusu;
1.0.4. məktəbəqədər
təhsildə diferensiallaşdırma - təhsil prosesində
uşaqların fərdi xüsusiyyətləri, maraq və tələbatları,
fiziki və əqli inkişaf səviyyələri,
psixo-fizioloji xüsusiyyətləri nəzərə
alınmaqla təşkil olunması;
1.0.5. məktəbəqədər
təhsildə qiymətləndirmə - uşaqların əqli,
fiziki inkişafı və təhsil nailiyyətləri
haqqında toplanmış məlumatların dəyərləndirilməsi
prosesi;
1.0.6. məktəbəqədər
təlim - məktəbəqədər yaşlı
uşaqlarda bilik, bacarıq, vərdiş və səriştələrin,
mənimsənilmiş biliklərin gündəlik həyatda tətbiqetmə
bacarığının əldə edilməsi və təhsil
almaq üçün motivasiyanın
formalaşdırılmasına yönəlmiş proses;
1.0.7. məktəbəqədər
xüsusi təhsil müəssisəsi - sağlamlıq
imkanları məhdud olan məktəbəqədər
yaşlı uşaqların təhsil alması
üçün yaradılmış təhsil müəssisəsi;
1.0.8. metodist - məktəbəqədər
təhsil müəssisəsində təlim-tərbiyə
işlərinə metodik rəhbərliyi həyata keçirən
ali pedaqoji təhsilli mütəxəssis;
1.0.9. dayə -
uşaqlara qulluğu və nəzarəti həyata keçirən
şəxs;
1.0.10. defektoloq -
uşaqların əqli, fiziki inkişafındakı
qüsurların korreksiyası ilə məşğul olan
mütəxəssis;
1.0.11. icma əsaslı
məktəbəqədər təlim qrupu - ixtisaslı
pedaqoji kadr olduğu halda, valideynlərin və digər qanuni
nümayəndələrin könüllülüyü ilə
yerlərdə yaradılan məktəbəqədər
yaşlı uşaqların cəlb olunduğu ödənişli
təlim qrupu;
1.0.12. inklüzivlik
- sağlamlığından, potensial imkanından, maddi təminatından
asılı olmayaraq, uşaqların birgə təhsil almaq
hüququnun təmin edilməsi;
1.0.13. innovasiya -
müxtəlif təşəbbüs və tədqiqatlar əsasında
formalaşan mütərəqqi xarakterli yeniliklər;
1.0.14. qanuni
nümayəndələr - uşaqların
hüquqlarını və qanunla qorunan mənafelərini təmsil
edən valideynlər, övladlığa götürənlər,
qəyyumlar;
1.0.15. qısamüddətli
təlim qrupu - valideynlərin və digər qanuni nümayəndələrin
istəyi nəzərə alınmaqla, yaş kateqoriyasına
uyğun olaraq uşaqlar üçün
qısaldılmış gün rejimi əsasında təşkil
edilən təlim qrupu;
1.0.16. loqoped -
nitqi qüsurlu uşaqlarla işləyən ali pedaqoji təhsilli
mütəxəssis;
1.0.17. sağlamlıq
imkanları məhdud uşaq - xüsusi təhsil şəraitinə
ehtiyacı olan fiziki çatışmazlığı, əqli
və ya psixi ləngimələri olan uşaq;
1.0.18. təhsil
proqramı (kurikulum) - təlim nəticələri və
inkişaf sahələri üzrə məzmun
standartlarını, pedaqoji prosesin təşkili, təlim nəticələrinin
qiymətləndirilməsi və monitorinqinin aparılması
sistemini özündə əks etdirən dövlət sənədi;
1.0.19. təhsildə
inteqrasiya - təlimin məzmun komponentlərinin əlaqələndirilməsini
təmin edən didaktik prinsip;
1.0.20. təlimin məzmunu
- uşaq şəxsiyyətinin formalaşmasına yönəlmiş
bacarıqlar şəklində ifadə edilən təlim nəticələrinin
məcmusu;
1.0.21. tərbiyəçi-müəllim
- uşaqların tərbiyəsini, hərtərəfli
inkişafını, məktəbəhazırlıq təlimini
təşkil edən və həyata keçirən, məktəbəqədər
təhsil sahəsi üzrə ali və ya
orta ixtisas təhsilli şəxs.
Maddə 2. Məktəbəqədər
təhsil haqqında Azərbaycan Respublikasının
qanunvericiliyi
2.1. Məktəbəqədər təhsil
haqqında Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyi Azərbaycan
Respublikasının Konstitusiyasından, “Təhsil haqqında”,
“Publik hüquqi şəxslər haqqında” Azərbaycan
Respublikasının qanunlarından, bu qanundan, məktəbəqədər
təhsil sahəsində münasibətləri nəzərdə
tutan digər normativ hüquqi aktlardan və Azərbaycan
Respublikasının tərəfdar çıxdığı
beynəlxalq müqavilələrdən ibarətdir.
2.2. Məktəbəqədər təhsil
haqqında Azərbaycan Respublikası qanunvericiliyinin əsas məqsədi
uşaqların məktəbəqədər təhsil sahəsində
hüquqlarını təmin etməkdən, məktəbəqədər
təhsil prosesi iştirakçılarının
hüquqlarını və vəzifələrini müəyyən
etməkdən, məktəbəqədər təhsil
sisteminin müasir tələblərə uyğun fəaliyyəti
və inkişafı üçün hüquqi təminatlar
yaratmaqdan ibarətdir.
2.3. Bu qanun xarici ölkələrin
Azərbaycan Respublikasında fəaliyyət göstərən
diplomatik nümayəndəlikləri və konsulluqları
yanında yaradılan məktəbəqədər təhsil
müəssisələrinə şamil olunmur.
Maddə 3. Məktəbəqədər
təhsil sahəsində dövlət siyasətinin əsas prinsipləri
3.0. Məktəbəqədər təhsil
sahəsində dövlət siyasətinin əsas prinsipləri
aşağıdakılardır:
3.0.1. məktəbəqədər
təhsil sahəsində bərabər imkanların
yaradılması;
3.0.2. məktəbəqədər
təhsil və ibtidai təhsil arasında varislik və fasiləsizliyin
təmin olunması;
3.0.3. məktəbəqədər
təhsilin milli və dünyəvi təhsil ənənələri,
Azərbaycan və dünya pedaqoji elminin nailiyyətləri,
ailə tərbiyəsi və ictimai tərbiyənin məqsədyönlü
inteqrasiyası əsasında təşkili;
3.0.4. məktəbəqədər
təhsil müəssisələrində uşaqların
sağlamlığının qorunması, psixoloji və fiziki
inkişafının təmin edilməsi;
3.0.5. məktəbəqədər
təhsilin bu qanuna uyğun olaraq könüllülüyü;
3.0.6. sağlamlıq
imkanları məhdud uşaqların inklüziv təhsilinin təşkili;
3.0.7. beş
yaşına çatmış uşaqların məktəbəhazırlığının
zəruriliyi;
3.0.8. məktəbəqədər
təhsil müəssisələri şəbəkəsinin
davamlı və sistemli inkişafının təmin edilməsi;
3.0.9. uşaqların
məktəbəqədər təhsillə əhatə edilməsi
səviyyəsinin yüksəldilməsi.
Maddə 4. Məktəbəqədər
təhsil sahəsində dövlətin vəzifələri
4.0. Məktəbəqədər təhsil
sahəsində dövlətin vəzifələri
aşağıdakılardır:
4.0.1. məktəbəqədər
təhsil sahəsində dövlət siyasətini
formalaşdırmaq və həyata keçirmək;
4.0.2. məktəbəqədər
təhsilə dair normativ hüquqi aktlar, səmərəli təhsil
modelinə əsaslanan dövlət təhsil standartları və
proqramları (kurikulumlar) təsdiq etmək;
4.0.3. mülkiyyət
növündən və təşkilati-hüquqi
formasından asılı olmayaraq, məktəbəqədər
təhsil müəssisələrinin fəaliyyətinin bu
qanuna və texniki normativ hüquqi aktlara uyğunluğuna nəzarəti
həyata keçirmək;
4.0.4. məktəbəqədər
təhsilin inkişafına ayrılan dövlət büdcəsi
vəsaitlərinin həcmini, maliyyə mexanizmlərini və
normativlərini müəyyənləşdirmək və
icrasına nəzarəti təmin etmək;
4.0.5. dövlət
məktəbəqədər təhsil müəssisələrinin
rəhbərlərini vəzifəyə təyin etmək və
vəzifədən azad etmək;
4.0.6. məktəbəqədər
təhsil müəssisələrinin nümunəvi nizamnaməsini
təsdiq etmək;
4.0.7. bələdiyyə
və özəl məktəbəqədər təhsil
müəssisələrinin nizamnamələrinə rəy
vermək;
4.0.8. məktəbəqədər
təhsil müəssisələrinin idarə edilməsi və
fəaliyyətinin əlaqələndirilməsi məqsədi
ilə məlumat bazasını yaratmaq;
4.0.9. məktəbəqədər
təhsil müəssisəsinin tikintisinə dair normaları,
maddi-texniki təchizatına dair minimum normaları, ümumi
sanitariya-gigiyenik tələbləri və uşaq yerləri ilə
təminat normativlərini təsdiq etmək;
4.0.10. məktəbəqədər
təhsil müəssisələrinə elmi-metodik rəhbərliyi
və təlim-tərbiyə prosesinin keyfiyyətinə
dövlət nəzarətini həyata keçirmək;
4.0.11. məktəbəqədər
təhsil müəssisəsinin fəaliyyətinə lisenziya
vermək və ya onu ləğv etmək;
4.0.12. məktəbəqədər
təhsil müəssisəsinin akkreditasiyası və
işçilərinin attestasiyası qaydalarını müəyyən
etmək, akkreditasiyanı və attestasiyanı həyata
keçirmək;
4.0.13. dövlət
məktəbəqədər təhsil müəssisələrini
tədris vəsaitləri, bədii və metodik ədəbiyyatlarla
təmin etmək;
4.0.14. dövlət
məktəbəqədər təhsil müəssisələrində
uşaqların qidalanmasını və tibbi xidməti təmin
etmək;
4.0.15. məktəbəqədər
təhsil müəssisələrinin yaradılması və
inkişafını təşviq edən mexanizmləri
hazırlayıb həyata keçirmək;
4.0.16. dövlət
məktəbəqədər təhsil müəssisələrində
təlim-tərbiyə prosesini və idarəetməni təkmilləşdirmək,
bu müəssisələri ixtisaslı pedaqoji kadrlarla,
informasiya-kommunikasiya texnologiyaları və digər zəruri
vasitələrlə təmin etmək;
4.0.17. Azərbaycan
Respublikasının vətəndaşı olan, həmçinin
Azərbaycan Respublikasında yaşayan əcnəbi və vətəndaşlığı
olmayan məktəbəqədər yaşlı
uşaqların məktəbəqədər təhsil müəssisələrində
bərabər şərtlərlə təhsil
almalarını təmin etmək;
4.0.18. məktəbəqədər
təhsilin keyfiyyətinin və elmi-metodik təminatının,
uşaqların məktəbəqədər təhsillə əhatəsinin
yüksəldilməsi məqsədi ilə təhsil
proqramları və layihələri həyata keçirmək;
4.0.19. məktəbəqədər
təhsil müəssisələrinə qəbul
qaydasını müəyyən etmək;
4.0.20. Azərbaycan
Respublikasının ərazisində qanuni əsaslarla
yaşayan əcnəbilərin və vətəndaşlığı
olmayan şəxslərin məktəbəqədər təhsil
almasına şərait yaratmaq.
Maddə 5. Məktəbəqədər
təhsil sahəsində dövlət standartları
5.1. Məktəbəqədər təhsil
sahəsində dövlət standartları uşaqların, ailənin,
cəmiyyətin və dövlətin tələbatına
uyğun olaraq elmi-pedaqoji prinsiplər və beynəlxalq təcrübə
əsasında hazırlanan, məktəbəqədər təhsilin
məzmununu, idarə olunmasını, maddi-texniki və tədris
bazasını, infrastrukturu, təhsilalanlar və təhsilverənlərin
göstəriciləri ilə bağlı tələbləri
özündə əks etdirən normalar məcmusudur.
5.2. Məktəbəqədər təhsil
sahəsində dövlət standartları müvafiq icra
hakimiyyəti orqanı tərəfindən müəyyən
edilir.
5.3. Mülkiyyət növündən
və təşkilati-hüquqi formasından asılı
olmayaraq məktəbəqədər təhsil müəssisələrinin
fəaliyyəti dövlət standartlarına uyğun təşkil
edilir.
5.4. Sağlamlıq imkanları məhdud
olan məktəbəqədər yaşlı uşaqların
təhsili müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən
müəyyən edilmiş dövlət standartları əsasında
həyata keçirilir.
Maddə 6. Tədris dili
6.1. Məktəbəqədər təhsil
müəssisələrində tədris dili dövlət dili
- Azərbaycan dilidir.
6.2. Azərbaycan dilini öyrətmək
və Azərbaycan dilində ünsiyyət
bacarıqlarını inkişaf etdirmək şərti ilə
məktəbəqədər təhsil digər dillərdə
də aparıla bilər.
2-ci fəsil
MƏKTƏBƏQƏDƏR
TƏHSİLİN TƏŞKİLİ
Maddə 7. Məktəbəqədər
təhsilin məqsədi və məzmunu
7.1. Məktəbəqədər təhsil
Azərbaycan Respublikasında fasiləsiz təhsil sisteminin ilk
pilləsi kimi fərdin, cəmiyyətin və dövlətin
maraqları nəzərə alınmaqla davamlı inkişaf
etdirilən prioritet fəaliyyət sahəsidir.
7.2. Məktəbəqədər təhsil
vasitəsilə uşaqların erkən yaş dövrlərində
əqli, fiziki, yaradıcı potensialının və mədəni
səviyyəsinin inkişafının, psixoloji
dayanıqlığının, estetik tərbiyəsinin, sadə
əmək vərdişlərinə yiyələnməsinin, ətraf
aləmə, şəxsi sağlamlığın
qorunmasına həssas və şüurlu münasibətinin,
zəruri həyati bacarıqlara yiyələnməsinin, şəxsiyyətinin
formalaşdırılmasının əsası qoyulur.
7.3. Məktəbəqədər təhsil
uşaqların milli-mənəvi və bəşəri dəyərlər
ruhunda, dövlət maraqları və azərbaycançılıq
məfkurəsi əsasında tərbiyə olunmasına
istiqamətləndirilir, ümumi təhsilə
hazırlığını təmin edir.
7.4. Məktəbəqədər təhsilin
məzmunu uşaqlarda aşağıdakı keyfiyyətlərin
formalaşdırılmasına yönəldilir:
7.4.1. cəmiyyətə
sosial uyğunlaşma, kollektiv daxilində birgə fəaliyyət
və ünsiyyət mədəniyyəti;
7.4.2. müstəqillik,
məsuliyyət və cavabdehlik, özünə inam və
iradəlilik;
7.4.3. müşahidə
etdiklərinə münasibət bildirmək, qərar qəbul
etmək və müstəqil öyrənmək;
7.4.4. təbiətə
və insanlara həssas münasibət, özünün və
digərlərinin hüquqlarına hörmət etmək;
7.4.5. estetik
dünyagörüşü, nitq, təsvir və tərtibat
bacarıqları;
7.4.6. sağlamlığın
qorunması istiqamətində gigiyenik tələblərə
riayət etmək.
7.5. Məktəbəqədər təhsilin
məzmunu aşağıdakı didaktik prinsiplər əsasında
müəyyən edilir:
7.5.1. nəticəyonümlük;
7.5.2. şəxsiyyətyönümlük;
7.5.3. uşaqyönümlük;
7.5.4. inkişafyönümlük;
7.5.5. tələbyönümlük;
7.5.6. varislik;
7.5.7. inteqrativlik;
7.5.8. azərbaycançılıq
və dünyəvilik.
Maddə 8. Məktəbəqədər
təhsilin təşkili qaydaları
8.1. Azərbaycan Respublikasında
məktəbəqədər təhsil 1-6 yaşlı
uşaqları əhatə edir.
8.2. Məktəbəqədər təhsil
müəssisəsində gün rejimi normaları və
qaydaları, uşaqların yaş dövrləri üzrə
qruplara bölünməsi, hər bir yaş dövründə
təhsilin məzmunu və istiqamətləri müvafiq icra hakimiyyəti
orqanı tərəfindən müəyyən edilir.
8.3. Məktəbəqədər təhsil
müəssisəsində qruplar məktəbəqədər
təhsil müəssisəsinin növünə və
uşaqların yaşına uyğun komplektləşdirilir.
8.4. Məktəbəhazırlıq beş yaşlı uşaqlar üçün
zəruridir.
8.5. Məktəbəhazırlıq məktəbəqədər
təhsil müəssisələrində, ümumi təhsil
müəssisələrində, habelə ailədə həyata
keçirilir. Məktəbəhazırlığın
təşkili qaydası müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən
müəyyən edilir.
8.6. Bir uşağın, eyni zamanda,
dövlət məktəbəqədər və ümumtəhsil
müəssisələrində, habelə digər müəssisə
və təşkilatlarda dövlət hesabına məktəbəhazırlıq
təhsili almasına yol verilmir.
8.7. Məktəbəqədər təhsil
müəssisəsi fəaliyyət göstərməyən ərazilərdə
valideynlərin istəyi ilə ailə tipli və ya icma əsaslı,
yaxud qısamüddətli təlim qrupları yaradıla bilər.
8.8. Ailə tipli, icma əsaslı,
qısamüddətli təlim qruplarında məktəbəqədər
təhsilin təşkili qaydası müvafiq icra hakimiyyəti
orqanı tərəfindən müəyyən edilir.
8.9. Dövlət məktəbəqədər
təhsil müəssisəsinə, ilk növbədə,
şəhid ailələrinin, Qarabağ müharibəsi
iştirakçılarının və əlillərinin, tək
işləyən valideynlərin, I və II qrup əlillərin,
hərbi xidmətdə olan valideynlərin, təhsilalan
anaların uşaqları, çoxuşaqlı ailələrdən
olan uşaqlar, qəyyumluqda olan uşaqlar qəbul edilirlər.
Maddə 9. Məktəbəqədər
təhsil proqramı (kurikulum)
9.1. Məktəbəqədər təhsil
proqramı (kurikulum) məktəbəqədər təhsilin
dövlət standartları və məktəbəqədər
təhsilin məzmununa dair bu qanunla müəyyən olunan
ümumi tələblər nəzərə alınmaqla,
müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən təsdiq
edilir.
9.2. Məktəbəqədər təhsil
proqramına (kurikuluma) aşağıdakılar daxildir:
9.2.1. məktəbəqədər
təhsil üzrə ümumi təlim nəticələri;
9.2.2. məktəbəqədər
təhsilin məzmununu əhatə edən inkişaf sahələri
və hər sahə üzrə ümumi təlim nəticələri;
9.2.3. yaş
qrupları nəzərə alınmaqla hər bir inkişaf
sahəsi üzrə məzmun standartları;
9.2.4. təhsil
nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi meyarları;
9.2.5. təlim
strategiyaları, metodik təminatla bağlı tövsiyələr.
9.3. Məktəbəqədər təhsil
proqramının yerinə yetirilmə müddəti müvafiq
icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən müəyyən
edilir.
Maddə 10. Məktəbəqədər
təhsil sisteminin quruluşu
10.0. Məktəbəqədər təhsil
sisteminə aşağıdakılar daxildir:
10.0.1. mülkiyyət növündən və təşkilati-hüquqi formasından asılı olmayaraq, bütün məktəbəqədər təhsil müəssisələri, məktəbəqədər təhsil xidməti göstərən digər müəssisələr;
10.0.2. istirahət və sağlamlıq düşərgələri;
10.0.3. məktəbəqədər təhsil müəssisələrinin fəaliyyətinə rəhbərlik və nəzarəti həyata keçirən təhsili idarəetmə orqanları.
Maddə 11. Məktəbəqədər təhsil
müəssisəsi
11.1. Məktəbəqədər təhsil müəssisəsi məktəbəqədər təhsil sahəsində bu qanunla müəyyən olunmuş məqsədlərin reallaşdırılması istiqamətində davamlı olaraq təşkilati, psixoloji, pedaqoji, metodik, tibbi tədbirlərin həyata keçirilməsini təmin edir.
11.2. Mülkiyyət növünə görə dövlət, bələdiyyə və özəl məktəbəqədər təhsil müəssisələri fəaliyyət göstərir.
11.3. Məktəbəqədər təhsil müəssisəsi təhsil kompleksləri, ayrı-ayrı müəssisə və təşkilatların nəzdində də yaradıla bilər.
11.4. Məktəbəqədər yaşlı uşaqların təhsili ilə məşğul olan müəssisələrin aşağıdakı növləri müəyyən edilir:
11.4.1. körpələr evi;
11.4.2. körpələr evi-uşaq bağçası;
11.4.3. uşaq bağçası;
11.4.4. uşaq evləri;
11.4.5. məktəbəhazırlıq qruplarının fəaliyyət göstərdiyi ümumtəhsil məktəbləri;
11.4.6. təhsil kompleksi nəzdində fəaliyyət göstərən məktəbəqədər təhsil müəssisəsi;
11.4.7. müəssisə və təşkilatların nəzdində yaradılmış məktəbəqədər təhsil müəssisəsi;
11.4.8. sanator tipli məktəbəqədər təhsil müəssisəsi;
11.4.9. sağlamlıq imkanları məhdud olan uşaqlar üçün xüsusi məktəbəqədər təhsil müəssisələri;
11.4.10. elmi-tədqiqat müəssisələrinin və ali təhsil müəssisələrinin yanında yaradılan eksperimental məktəbəqədər təhsil müəssisələri;
11.4.11. ailə
tipli kiçik qrup evi;
11.4.12. uşaqlar
üçün icma əsaslı təlim qrupları.
11.5. Məktəbəqədər
xüsusi təhsil müəssisələri nitq, eşitmə,
görmə pozulmaları, əqli (psixi), dayaq-hərəkət
aparatının funksiyalarının pozuntuları olan
uşaqlar üçün yaradılır.
11.6. Mülkiyyət növündən
və tabeliyindən asılı olmayaraq, məktəbəqədər
təhsil müəssisəsinin fəaliyyəti, hüquq və
vəzifələri bu qanun, “Təhsil haqqında” Azərbaycan
Respublikasının Qanunu nəzərə alınmaqla, öz
nizamnaməsi əsasında həyata keçirilir.
11.7. Dövlət və bələdiyyə
məktəbəqədər təhsil müəssisəsi
“Publik hüquqi şəxslər haqqında” Azərbaycan
Respublikasının Qanununa uyğun olaraq yaradılır.
11.8. Özəl məktəbəqədər
təhsil müəssisəsinin yaradılması, yenidən təşkili
və ləğvi Azərbaycan Respublikasının Mülki Məcəlləsi
ilə tənzimlənir.
11.9. Məktəbəqədər təhsil
müəssisəsində siyasi partiyaların və dini
qurumların strukturlarının yaradılmasına yol verilmir.
11.10. Məktəbəqədər təhsil
müəssisəsi hüquqi şəxsdir, inzibati və
maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətini sərbəst
şəkildə həyata keçirir.
11.11. Bələdiyyə və özəl
məktəbəqədər təhsil müəssisəsi ilə
valideynlər və digər qanuni nümayəndələr
arasında münasibətlər müqavilə ilə tənzimlənir.
Maddə 12. Məktəbəqədər
təhsil müəssisəsinin təsisçisi
12.1. Məktəbəqədər təhsil
müəssisəsinin təsisçisi (təsisçiləri)
dövlət, bələdiyyələr, Azərbaycan
Respublikasının fiziki və hüquqi şəxsləri ola bilər.
12.2. Təsisçinin məsuliyyəti,
səlahiyyət dairəsi və təhsil müəssisəsi
ilə qarşılıqlı öhdəlikləri Azərbaycan
Respublikasının Mülki Məcəlləsi, “Publik
hüquqi şəxslər haqqında” Azərbaycan
Respublikasının Qanunu, təsis müqaviləsi və təhsil
müəssisəsinin nizamnaməsi ilə müəyyən
edilir.
Maddə 13. Məktəbəqədər
təhsil fəaliyyətinin lisenziyalaşdırılması və
məktəbəqədər təhsil müəssisəsinin
akkreditasiyası
13.1. Azərbaycan
Respublikasında məktəbəqədər təhsil müəssisəsinin
təhsil fəaliyyəti “Lisenziyalar və icazələr
haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun
olaraq verilmiş lisenziya əsasında həyata keçirilir.
13.2. Məktəbəqədər təhsil
müəssisəsinə lisenziya müddətsiz verilir.
13.3. Məktəbəqədər təhsil
müəssisəsi məktəbəqədər təhsilin
dövlət standartlarının tələblərini yerinə
yetirmədikdə, lisenziyası “Lisenziyalar və icazələr
haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun
olaraq dayandırılır və ya ləğv edilir.
13.4. Məktəbəqədər təhsil
müəssisəsinin akkreditasiyası təhsil prosesinin təşkilinin,
maddi-texniki bazanın, təhsil proqramlarının, kadr
potensialının, maliyyə ehtiyatlarının və təhsil
infrastrukturunun, bu qanuna, “Təhsil haqqında” Azərbaycan
Respublikasının Qanununa və məktəbəqədər
təhsilin dövlət standartlarına uyğunluğunu
müəyyən etmək məqsədi ilə
aparılır.
13.5. Akkreditasiya müvafiq keyfiyyət
sənədinin - sertifikatın verilməsi ilə başa
çatır. Akkreditasiyadan keçməyən
məktəbəqədər təhsil müəssisəsinin
lisenziyası ləğv olunur.
13.6. Məktəbəqədər təhsil
müəssisəsinin işçiləri Azərbaycan
Respublikasının Əmək Məcəlləsinə
uyğun olaraq attestasiyadan keçirilir.
Maddə 14. Məktəbəqədər
təhsil müəssisəsində iaşə və tibbi xidmət
14.1. Məktəbəqədər təhsil
müəssisələrində uşaqlara göstərilən
tibb və iaşə xidmətinin təşkili qaydası
müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən
müəyyən edilir.
14.2. Məktəbəqədər təhsil
müəssisələrində uşaqlara ödənişsiz
tibbi xidmətin təşkili müvafiq icra hakimiyyəti
orqanı tərəfindən təmin olunur.
14.3. Əlavə müayinə və
müalicəyə ehtiyacı olan uşaqlara müvafiq icra
hakimiyyəti orqanının müəyyən etdiyi qaydada əlavə
müalicə-bərpa xidməti göstərilir.
14.4. Mülkiyyət növündən
və tabeçiliyindən asılı olmayaraq, bütün məktəbəqədər
təhsil müəssisələrində “Uşaqların
icbari dispanserizasiyası haqqında” Azərbaycan
Respublikasının Qanunu ilə müəyyən edilmiş
qaydada uşaqların dispanserizasiyası həyata
keçirilir, dispanserizasiyanın nəticələrindən
asılı olaraq tibbi göstərişlər əsasında
ambulator, stasionar və ya sanatoriya şəraitində tibbi
yardım almaq hüququ təmin edilir. Dövlət
məktəbəqədər təhsil müəssisələrində
sanitar-gigiyenik normalara riayət edilməsinə, müalicə-profilaktika
tədbirlərinin aparılmasına nəzarət edir.
14.5. Məktəbəqədər təhsil
müəssisəsində uşaqların qidalanması
müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən
müəyyənləşdirilmiş normativlərə
uyğun həyata keçirilir.
3-cü fəsil
MƏKTƏBƏQƏDƏR
TƏHSİL SİSTEMİNİN İDARƏ OLUNMASI,
TƏHSİL SUBYEKTLƏRİNİN HÜQUQLARI,
VƏZİFƏLƏRİ VƏ SOSİAL
MÜDAFİƏSİ
Maddə 15. Məktəbəqədər
təhsil müəssisəsinin idarə olunması
15.1. Məktəbəqədər təhsil
müəssisəsi aşkarlıq, şəffaflıq və
demokratiklik prinsipləri əsas tutulmaqla, “Təhsil
haqqında”, “Publik hüquqi şəxslər haqqında” Azərbaycan
Respublikasının qanunlarına, bu qanuna və öz nizamnaməsinə
uyğun olaraq idarə edilir.
15.2. Məktəbəqədər təhsil
müəssisəsinin rəhbəri ali
ixtisas təhsilinə və ya ali pedaqoji təhsilə (ali
ixtisas təhsilinə üstünlük verilir) malik olan və
təhsil sahəsində təcrübəsi olan şəxs
ola bilər.
15.3. Dövlət məktəbəqədər
təhsil müəssisəsinə müvafiq icra hakimiyyəti
orqanının təyin etdiyi şəxs rəhbərlik edir.
15.4. Bələdiyyənin təsis
etdiyi məktəbəqədər təhsil müəssisəsinə
rəhbərliyi bələdiyyə tərəfindən,
özəl məktəbəqədər təhsil müəssisəsinə
rəhbərliyi isə həmin təhsil müəssisəsinin
təsisçisi (təsisçiləri) tərəfindən
təyin edilmiş şəxs həyata keçirir.
15.5. Məktəbəqədər təhsil
müəssisəsi rəhbərinin səlahiyyətləri
onun nizamnaməsi ilə müəyyən edilir.
15.6. Məktəbəqədər təhsil
müəssisəsinin idarə olunmasında demokratikliyi,
kollegiallığı və şəffaflığı təmin
etmək məqsədi ilə müəssisədə ictimai əsaslarla
özünüidarə orqanları (ümumi
yığıncaq, pedaqoji şura, himayəçilər və
ya qəyyumlar şurası, valideyn şurası)
yaradılır.
15.7. Dövlət məktəbəqədər
təhsil müəssisəsinin ali idarəetmə
orqanı ictimai əsaslarla fəaliyyət göstərən
pedaqoji şuradır.
15.8. Məktəbəqədər təhsil
müəssisəsinin pedaqoji şurası haqqında nümunəvi
əsasnaməni müvafiq icra hakimiyyəti orqanı, dövlət
məktəbəqədər təhsil müəssisəsinin
pedaqoji şurasının əsasnaməsini təsisçi təsdiq
edir.
15.9. Bələdiyyə və özəl
məktəbəqədər təhsil müəssisələrində
ali idarəetmə orqanı həmin təhsil
müəssisələrinin nizamnaməsi ilə müəyyən
olunur.
Maddə 16. Məktəbəqədər
təhsil prosesinin iştirakçıları
16.0. Məktəbəqədər təhsil
prosesinin iştirakçıları
aşağıdakılardır:
16.0.1. təsisçilər;
16.0.2. təhsilalanlar;
16.0.3. təhsil
müəssisəsinin rəhbəri;
16.0.4. təhsilverənlər
(pedaqoji işçilər) - tərbiyəçi-müəllimlər,
metodistlər, defektoloqlar, loqopedlər, musiqi rəhbərləri,
psixoloqlar;
16.0.5. digər
işçilər - işçi heyəti: tibb işçiləri,
texniki işçilər, dayələr;
16.0.6. valideynlər
və ya digər qanuni nümayəndələr;
16.0.7. təhsili
idarəetmə orqanları və bələdiyyələr;
16.0.8. məktəbəqədər
təhsil müəssisəsi ilə bilavasitə təhsil sahəsində
əməkdaşlıq edən digər fiziki və hüquqi
şəxslər.
Maddə 17. Məktəbəqədər
təhsil sahəsində uşaqların hüquqları
17.1. Məktəbəqədər təhsil
sahəsində uşaqların hüquqları Azərbaycan
Respublikasının Konstitusiyasına, “Təhsil haqqında” Azərbaycan
Respublikasının Qanununa, bu qanuna və Azərbaycan
Respublikasının tərəfdar çıxdığı
beynəlxalq müqavilələrə uyğun olaraq müəyyən
edilir.
17.2. Məktəbəqədər təhsil
sahəsində uşaqlar aşağıdakı hüquqlara
malikdirlər:
17.2.1. həyat və
sağlamlıq üçün təhlükəsiz şəraitdə,
mənəvi-psixoloji cəhətdən sağlam pedaqoji
mühitdə dövlət təhsil standartlarına uyğun
keyfiyyətli təhsil almaq;
17.2.2. şəxsiyyətin
alçaldılmasına, mənəvi və psixoloji duruma və
sağlamlığa zərər vuran hərəkətlərin
bütün formalarından, fiziki və psixoloji
zorakılıq hallarından müdafiə olunmaq;
17.2.3. uşaqların
sağlamlığına, mənəvi və psixoloji durumuna zərər
vuracaq istənilən informasiyadan və təbliğatdan
müdafiə olunmaq;
17.2.4. ödənişsiz
tibbi xidmətdən istifadə etmək, sağlamlıq vəziyyətinə
görə tibbi müayinə xidmətlərindən
yararlanmaq, çatışmazlıqların (nitq
qüsurları, eşitmə və görmə qabiliyyətlərinin
zəifliyi) korreksiya edilməsi üçün
psixoloji-tibbi-pedaqoji yardım almaq;
17.2.5. müəyyən
olunmuş normativlərə uyğun, keyfiyyətli qida ilə
təmin edilmək;
17.2.6. asudə
vaxtının və istirahətinin səmərəli təşkili,
meyil və maraqlarının reallaşması və
yaradıcılıq imkanlarının inkişafı
üçün münasib şəraitlə təmin olunmaq.
Maddə 18. Məktəbəqədər
təhsil sahəsində təhsilverənlərin
hüquqları və vəzifələri
18.1. Məktəbəqədər təhsil
sahəsində təhsilverənlərin hüquqları
aşağıdakılardır:
18.1.1. təhlükəsiz
və normal iş şəraiti ilə təmin olunmaq;
18.1.2. təhsil
prosesinin təşkili və idarə olunmasında, təhsil
layihələrində iştirak etmək, idarəetmənin təkmilləşdirilməsi
ilə bağlı təkliflər irəli sürmək;
18.1.3. şərəf
və ləyaqətinə hörmətlə
yanaşılmasını tələb etmək;
18.1.4. təhsil prosesində
tətbiq olunan forma, metod və vasitələri sərbəst
seçmək;
18.1.5. mükafatlandırılmaq
və təltif olunmaq.
18.2. Məktəbəqədər təhsil
sahəsində təhsilverənlərin vəzifələri
aşağıdakılardır:
18.2.1. məktəbəqədər
təhsil sahəsində dövlət siyasətinin həyata
keçirilməsində iştirak etmək;
18.2.2. ixtisasını
artırmaq, peşəkarlıq səviyyəsini yüksəltmək
və attestasiyadan keçmək;
18.2.3. dövlət
təhsil standartlarına uyğun olaraq, təhsilalanların zəruri
bilik və həyati bacarıqlara yiyələnməsini təmin
etmək;
18.2.4. məktəbəqədər
təhsil müəssisəsinin daxili intizam qaydalarına əməl
etmək və əmək müqaviləsində nəzərdə
tutulan vəzifə funksiyalarını yerinə yetirmək;
18.2.5. təhsilalanları
Azərbaycan xalqının dilinə, adət və ənənələrinə,
mənəvi dəyərlərə, dövlət rəmzlərinə
hörmət, azərbaycançılıq, vətənpərvərlik
ruhunda tərbiyə etmək;
18.2.6. uşaqların
şərəf və ləyaqətinə hörmət etmək,
pedaqoji etika və əxlaq normalarına riayət etmək, təhsil
işçisi adını yüksək tutmaq, ziyalılıq
nümunəsi göstərmək;
18.2.7. uşaqların
təhlükəsizliyinin və sağlamlığının
qorunmasında bilavasitə iştirak etmək, onları fiziki və
psixi zorakılığın bütün formalarından
qorumaq;
18.2.8. uşaqların
təlim-tərbiyəsi və inkişafı ilə
bağlı valideynlərlə əməkdaşlıq etmək;
18.2.9. təhsilalanları
müəyyən edilmiş təhsil standartları əsasında
məktəb təliminə hazırlamaq;
18.2.10. müvafiq
icra hakimiyyəti orqanının müəyyən etdiyi qaydada
ildə bir dəfə dövlət hesabına tibbi müayinədən
keçmək.
Maddə 19. Valideynlərin və digər
qanuni nümayəndələrin məktəbəqədər
təhsil sahəsində hüquqları və vəzifələri
19.1. Valideynlərin və digər
qanuni nümayəndələrin məktəbəqədər
təhsil sahəsində hüquqları
aşağıdakılardır:
19.1.1. övladı
(qəyyumluğunda olan şəxs) üçün məktəbəqədər
təhsil müəssisəsini seçmək;
19.1.2. məktəbəqədər
təhsil müəssisəsində təhsil prosesinin təşkili
və keyfiyyəti, həmçinin övladının (qəyyumluğunda
olan şəxsin) davranışı, təhsilə
marağı, qidalanması, tibbi müayinəsi və xidmət
şəraiti haqqında məlumat almaq;
19.1.3. təhsilalanların
hüquq və maraqlarını müdafiə etmək, müəssisənin
ictimai idarəolunmasında və mədəni-kütləvi tədbirlərin
təşkilində iştirak etmək;
19.1.4. müəssisə
rəhbərliyi və pedaqoji kollektivlə əməkdaşlıq
etmək, təlim-tərbiyə prosesinin təkmilləşdirilməsi
üzrə təkliflər irəli sürmək.
19.2. Valideynlərin və digər
qanuni nümayəndələrin məktəbəqədər
təhsil sahəsində vəzifələri
aşağıdakılardır:
19.2.1. övladının
(qəyyumluğunda olan şəxsin) erkən yaşdan fiziki, əxlaqi
və intellektual inkişafına şərait yaratmaq;
19.2.2. övladını
(qəyyumluğunda olan şəxsi) Azərbaycan
xalqının adət-ənənələrinə, mənəvi
dəyərlərə, azərbaycançılıq məfkurəsinə,
vətənə, ana dilinə qarşı hörmət və
məhəbbət ruhunda tərbiyə etmək;
19.2.3. məktəbəqədər
təhsil müəssisəsinin daxili intizam qaydalarına əməl
etmək, həmçinin məktəbəqədər təhsil
müəssisəsi ilə valideynlər və digər qanuni
nümayəndələr arasında bağlanmış
müqavilənin şərtlərinə əməl etmək.
Maddə 20. Məktəbəqədər
təhsil müəssisəsində uşaqların və
işçi heyətin sosial müdafiəsi
20.1. Dövlət məktəbəqədər
yaşlı uşaqların, xüsusilə valideyn himayəsindən
məhrum olan, sağlamlıq imkanları məhdud olan, aztəminatlı
və çoxuşaqlı ailələrin
uşaqlarının sosial müdafiəsinə təminat
verir.
20.2. Dövlət məktəbəqədər
təhsil müəssisələrində təhsilalanların
sosial müdafiəsi müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən
müəyyən edilmiş qayda üzrə, bələdiyyə
və özəl məktəbəqədər təhsil
müəssisələrində isə müəssisənin
nizamnaməsi ilə tənzimlənir.
20.3. Dövlət məktəbəqədər
təhsil müəssisələrində təhsilalanlar qida və
tədris vəsaitləri ilə dövlət hesabına təmin
olunurlar.
20.4. Dövlət məktəbəqədər
təhsil müəssisələrində təhsilverənlərin
və təhsil prosesində iştirak edən digər
işçilərin sosial müdafiəsinə təminat
verir.
20.5. Dövlət və bələdiyyə
təhsil müəssisəsi öz sərəncamında olan
büdcədənkənar vəsaitlər hesabına
işçilərin əməkhaqqına əlavələr və
digər stimullaşdırıcı ödənişlər təyin
edə bilər.
20.6. Sağlamlıq imkanları məhdud
uşaqlar üçün məktəbəqədər təhsil
müəssisələrində, o cümlədən yüksək
dağlıq və sərhədyanı ərazilərdə,
ucqar yaşayış məntəqələrində
çalışan məktəbəqədər təhsil
işçilərinin vəzifə maaşlarına əlavələr
olunur.
4-cü fəsil
MƏKTƏBƏQƏDƏR
TƏHSİLİN İQTİSADİYYATI
Maddə 21. Məktəbəqədər
təhsil sistemində mülkiyyət münasibətləri
21.1. Məktəbəqədər təhsil
müəssisəsinin mülkiyyətinə onun təsisçisi
(təsisçiləri) tərəfindən verilən əmlak
və bu qanuna uyğun olaraq əldə etdiyi digər əmlak
daxildir.
21.2. Məktəbəqədər təhsil
müəssisəsi istifadəsində olan əmlakın
saxlanılmasına, qorunmasına və ondan səmərəli
istifadə edilməsinə görə məsuliyyət daşıyır.
Müəssisənin əmlakının təhsildənkənar
məqsədlər üçün istifadəsi
qadağandır.
21.3. Məktəbəqədər təhsil
müəssisəsinin maddi-texniki bazasının inkişaf
etdirilməsi təsisçi (təsisçilər) tərəfindən
ayrılan vəsaitlər, kreditlər, qrantlar, ianələr,
cəlb olunmuş investisiyalar, həmçinin
sahibkarlığın inkişafı üzrə dəstək
fondlarından əldə edilən vəsaitlər hesabına
təmin olunur.
21.4. Məktəbəqədər təhsil
müəssisəsində onun profilindən kənar müəssisələrin
yerləşdirilməsinə və fəaliyyətinə, hər
hansı şəxsin məskunlaşdırılmasına,
müəssisənin əmlakının təhsildənkənar
məqsədlər üçün istifadəsinə yol
verilmir.
21.5. Dövlət məktəbəqədər
təhsil müəssisəsinə məxsus daşınmaz əmlakın
qorunması və ərazisinin mühafizəsi ilə
bağlı normativləri müvafiq icra hakimiyyəti orqanı
müəyyən edir.
Maddə 22. Məktəbəqədər
təhsil müəssisəsinin maliyyələşdirilməsi
22.1. Mülkiyyət növündən
və təşkilati-hüquqi formasından asılı
olaraq, məktəbəqədər təhsil müəssisəsi
aşağıdakı mənbələrdən maliyyələşdirilir:
22.1.1. dövlət
məktəbəqədər təhsil müəssisəsi:
22.1.1.1. dövlət
büdcəsinin vəsaitləri;
22.1.1.2. dövlət
fondlarının vəsaitləri;
22.1.1.3. büdcədənkənar
vəsaitlər;
22.1.1.4. ödənişli
təhsil xidmətlərindən daxil olan vəsaitlər;
22.1.1.5. kreditlər,
qrantlar, ianələr;
22.1.1.6. innovasiya və
bu qanuna uyğun olaraq sahibkarlıq fəaliyyətindən əldə
olunan gəlirlər;
22.1.1.7. cəlb
edilmiş investisiyalar;
22.1.1.8. nizamnaməsinə
uyğun olaraq digər qanuni mənbələrdən əldə
olunan vəsaitlər.
22.1.2. bələdiyyə
və özəl məktəbəqədər təhsil
müəssisələri:
22.1.2.1. təsisçinin
(təsisçilərin) vəsaitləri;
22.1.2.2. təhsil
xidmətlərinə görə əldə olunan vəsaitlər;
22.1.2.3. hüquqi
və fiziki şəxslərin maliyyə yardımları;
22.1.2.4. innovasiya və
bu qanuna uyğun olaraq sahibkarlıq fəaliyyətindən əldə
olunan gəlirlər;
22.1.2.5. kreditlər,
qrantlar, ianələr;
22.1.2.6. nizamnaməsinə
uyğun olaraq digər qanuni mənbələrdən əldə
olunan vəsaitlər.
22.2. Dövlət məktəbəqədər
təhsil müəssisəsi müvafiq icra hakimiyyəti
orqanının müəyyən etdiyi normativlərə
uyğun maliyyələşdirilir.
22.3. Məktəbəqədər təhsil
müəssisələri işçilərinin əmək
haqqı (vəzifə maaşı) işçilərin
funksional öhdəlikləri, peşə xüsusiyyətləri
və iş stajı nəzərə alınmaqla, müvafiq
icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən müəyyən
edilir.
22.4. Bələdiyyə və özəl
məktəbəqədər təhsil müəssisəsində
uşaqların saxlanması üçün nəzərdə
tutulan ödəniş əmək bazarının tələbatına
uyğun olaraq tələb-təklif prinsipi əsasında tənzimlənir.
22.5. Məktəbəqədər təhsil
müəssisəsinin digər maliyyə mənbələri
hesabına əldə etdiyi vəsaitlər bilavasitə müəssisənin
maddi-texniki bazasının inkişafına, istedadı ilə
fərqlənən uşaqların rəğbətləndirilməsinə
və işçilərin sosial müdafiəsinə yönəldilir.
Maddə 23. Məktəbəqədər
təhsil sahəsində sahibkarlıq və innovasiya fəaliyyəti
23.1. Məktəbəqədər təhsil
müəssisəsi əlavə gəlir əldə etmək
məqsədilə öz nizamnaməsi çərçivəsində
profil və fəaliyyət istiqamətlərinə uyğun
olaraq, müvafiq icra hakimiyyəti orqanının müəyyən
etdiyi sahibkarlıq fəaliyyəti növləri ilə məşğul
ola bilər.
23.2. Dövlət məktəbəqədər
təhsil müəssisələrinin innovasiya və
sahibkarlıq fəaliyyətinin həyata keçirilməsi məqsədilə
yerli və xarici investisiyaların cəlb edilməsinə əlverişli
şərait yaradır.
23.3. Məktəbəqədər təhsil
müəssisələrində çalışan mütəxəssislərin
öz səmərəliləşdirici təkliflərini
müvafiq icra hakimiyyəti orqanının
razılığı əsasında müqavilələr
bağlayaraq tətbiq etmək hüququ vardır.
23.4. Dövlət məktəbəqədər
təhsil müəssisəsinin sahibkarlıq fəaliyyətindən
əldə etdiyi gəlirlər bilavasitə təhsilin
inkişafına və işçilərin sosial müdafiəsinə
yönəldilir.
23.5. Məktəbəqədər təhsil
müəssisəsinin işçiləri müəssisənin
fəaliyyətini təkmilləşdirmək, yeni texnologiyalar
tətbiq etmək, habelə müəssisədaxili yeni qurumlar
yaratmaq üçün innovativ təkliflərlə
çıxış etmək, innovasiya fəaliyyəti ilə
məşğul olmaq hüququna malikdirlər.
23.6. Məktəbəqədər təhsil
müəssisələrində çalışan
işçilərin innovasiya fəaliyyətinin nəticələri
onların vəzifəyə seçilməsində və ya təyin
olunmasında nəzərə alınır.
23.7. Məktəbəqədər təhsil
müəssisələri Azərbaycan Respublikasına
avadanlıq, cihaz, qurğu və təhsil fəaliyyəti məqsədilə
digər vasitələrin gətirilməsi zamanı müvafiq
icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən müəyyən
edilmiş güzəşt və imtiyazlardan istifadə edirlər.
23.8. Məktəbəqədər təhsil
müəssisəsində innovasiya fəaliyyəti ilə məşğul
olan şəxslərin fəaliyyəti
stimullaşdırılır.
23.9. Məktəbəqədər təhsil
sahəsinin inkişafına dəstək verən müəssisə
və təşkilatların, sahibkarlıq subyektlərinin fəaliyyəti
təbliğ edilir.
5-ci fəsil
YEKUN
MÜDDƏALAR
Maddə 24. Məktəbəqədər
təhsil sahəsində beynəlxalq əməkdaşlıq
24.1. Məktəbəqədər təhsil
sahəsində beynəlxalq əməkdaşlıq Azərbaycan
Respublikasının qanunvericiliyi və tərəfdar
çıxdığı beynəlxalq müqavilələr əsasında
həyata keçirilir.
24.2. Məktəbəqədər təhsil
müəssisəsi “Azərbaycan Respublikasının beynəlxalq
müqavilələrinin bağlanması, icrası və ləğv
edilməsi qaydaları haqqında” Azərbaycan
Respublikasının Qanununa və özünün fəaliyyət
xüsusiyyətlərinə uyğun olaraq xarici ölkələrin
məktəbəqədər təhsil müəssisələri,
təşkilatları, beynəlxalq qurumlar və fondlarla əlaqələr
yarada, əməkdaşlıq haqqında müqavilələr
bağlaya, təhsil sahəsində fəaliyyət göstərən
dövlət və qeyri-hökumət qurumlarına daxil ola və
qarşılıqlı əməkdaşlığın digər
formalarını həyata keçirə bilər.
Maddə 25. Qanunun pozulmasına görə
məsuliyyət
Bu qanunun tələblərini
pozan şəxslər Azərbaycan Respublikasının
Mülki Məcəlləsində, Azərbaycan
Respublikasının İnzibati Xətalar Məcəlləsində
və Azərbaycan Respublikasının Cinayət Məcəlləsində
nəzərdə tutulmuş hallarda məsuliyyət
daşıyırlar.
İlham
ƏLİYEV,
Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti
Bakı şəhəri,
14 aprel 2017-ci il
Azərbaycan.-
2017.-18 iyun.- S.2-3.