İlham Əliyev:"Bakı-Tblisi-Qars bütün
region üçün firavanlıq,
sabitlik, inkişaf gətirəcək"
“Yevronyus” telekanalı Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolunun açılışı
ilə bağlı reportaj yayımlayıb
Noyabrın 2-də “Yevronyus” telekanalının “Fokus”
verilişində Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolunun
açılışına həsr olunan
reportaj yayımlanıb. Telekanalın müxbiri Azərbaycan Prezidenti
İlham Əliyevdən, Türkiyə Prezidenti Rəcəb Tayyib
Ərdoğandan və Gürcüstanın Baş
naziri Giorgi
Kvirikaşvilidən müsahibə alıb. AZƏRTAC
reportajın mətnini və müsahibəni təqdim edir.
“Yevronyus”un müxbiri: Azərbaycan, Türkiyə prezidentləri, Gürcüstan, Qazaxıstan və Özbəkistanın Baş nazirləri Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolunun tikintisini yekunlaşdırdılar. Onun təntənəli açılışı oktyabrın 30-da baş tutdu. 846 kilometr nəqliyyat yolları. Bu, qədim İpək Yolunun ən uzun sahəsidir. Yolun tikintisi praktiki olaraq 4 milyard dollara başa gəldi. Proqnozlara əsasən, 2034-cü ilədək bu relslərlə ildə 17 milyon tonadək yük daşınacaq.
Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyev: Asiyadan Avropaya və Avropadan Asiyaya bundan qısa yol yoxdur. Bizim tariflərin razılaşdırılması üzrə gələcək vəzifəmiz onu iqtisadi cəhətdən də çox cəlbedici etməkdir. Uzunmüddətli perspektivdə yüklərin həcmi artacaq. Əlbəttə, bu, böyük gəlir, iş yerləri və əməkdaşlıq deməkdir.
Türkiyə Prezidenti Rəcəb Tayyib Ərdoğan: Şübhəsiz ki, sərnişin daşınmasının strateji və sosial-iqtisadi mənası var.
“Yevronyus”un müxbiri: Sərnişin qatarları ildə 3 milyonadək insanı daşıya bilər. Onlar Azərbaycan, Gürcüstan və Türkiyə arasında 2018-ci ildə hərəkətə başlayacaq. Perspektivdə turizmin güclü inkişafı gözlənilir. Bundan başqa, Avropa və Asiya daha yaxın olacaq və qarşılıqlı fəaliyyət üçün daha çox imkanlar yaranacaq.
Gürcüstanın Baş naziri Giorgi Kvirikaşvili: Layihə təkcə ölkələrin iqtisadiyyatını deyil, bu ölkələrin xalqlarını birləşdirir. İnteqrasiya, əməkdaşlıq nə qədər sıx olarsa, regionda və onun hüdudlarından kənarda iqtisadi, ticari artım, təhlükəsizlik o qədər çox olar.
“Yevronyus”un müxbiri: Tarixi an - ilk yük qatarı Bakının Ələt limanını tərk edərək artıq Türkiyəyə yol alır. Bu vaqonlarda 3200 ton taxıl var. İndi digər müştərilərlə danışıqlar gedir. Bir çoxlarını sürət cəlb edir. Əgər əvvəllər Çindən Avropaya bəzi yüklər bir aydan çox müddətə çatırdısa, indi söhbət yalnız iki həftədən gedir.
“Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-nin sədri Cavid Qurbanov: Taxıl var, Rusiya metalı var, Rusiya taxta-şalbanı var, Çin yükləri var... Biz hesabladıq, 5 milyon tona yaxın yük var. O, artıq gəlib çatır.
“Yevronyus”un müxbiri: Artıq digər ölkələr, o cümlədən Qazaxıstan, Türkmənistan, Pakistan, Çin və Hindistan “Bakı-Tbilisi-Qars” layihəsində iştirak etmək istəklərini bildiriblər.
***
“Yevronyus” telekanalının müxbiri Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu xəttinin açılışı zamanı Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyevdən, Türkiyə Prezidenti Rəcəb Tayyib Ərdoğandan və Gürcüstanın Baş naziri Giorgi Kvirikaşvilidən müsahibə alıb.
-Azərbaycan bu layihənin
gerçəkləşməsi üçün
həlledici rollardan birini
oynayıb. İndi bizim
müşahidə etdiklərimizin, bu dəmir
yolunun işə salınmasının strateji əhəmiyyəti nədən ibarətdir?
Prezident İlham
Əliyev: Bu, tarixi hadisədir. Bu yol
qitələri, Avrasiyanı
birləşdirir. Bu, Asiya ilə Avropa arasında ən qısa yoldur. Azərbaycan Türkiyə və
Gürcüstan ilə
birlikdə onun tikintisində çox fəal iştirak edib. Çox şadam ki, bu gün biz birlikdə tarixi hadisəni qeyd edirik: Türkiyə Prezidenti, gürcüstanlı,
qazaxıstanlı, özbəkistanlı
dostlarımız – Baş
nazirlər, Türkmənistandan,
Tacikistandan nazirlər.
Yəni,
onların iştirakı
bu layihənin nə qədər əhəmiyyətli olduğunu
göstərir. Bu, ən qısa, ən etibarlı yoldur. Bu yol
bütün region üçün
firavanlıq, sabitlik, inkişaf gətirəcək.
-Bəs
strateji vəzifələr
nədən ibarətdir?
Siz ondan nə gözləyirsiniz?
Prezident İlham
Əliyev: Biz bu yolla, Azərbaycan ərazisi vasitəsilə
yüklərin tədricən
17 milyon tona qədər artacağını
gözləyirik. Uzunmüddətli perspektivdə yüklərin
həcmi artacaq. Əlbəttə, bu, böyük gəlir, iş yerləri və əməkdaşlıq
deməkdir.
-Sonuncu
sual. Qlobal mənada sizin ölkələrin əməkdaşlığını
gücləndirməkdən başqa, iqtisadi cəhətdən bu yol sayəsində dünyada hansı dəyişikliklər baş
verə bilər?
Prezident İlham
Əliyev: Düşünürəm
ki, bu yolun
iqtisadi cəhətdən
böyük əhəmiyyəti
var. Bu yol boyunca yerləşən bütün
ölkələr ondan
istifadə edəcəklər.
Çünki yenə də
deyirəm, bu, ən qısa yoldur. Asiyadan Avropaya və
Avropadan Asiyaya bundan qısa yol yoxdur. Bizim tariflərin razılaşdırılması
üzrə gələcək
vəzifəmiz onu, həmçinin iqtisadi cəhətdən çox
cəlbedici etməkdir.
Buna görə də biz bunun üzərində birlikdə
işləyəcəyik.
-Sualım Prezident
Ərdoğanadır. Bu gün bizim burada müşahidə
etdiklərimizin – dəmir
yolunun işə salınmasının Türkiyə
üçün hansı
əhəmiyyəti var?
Prezident Rəcəb
Tayyib Ərdoğan: Hər şeydən əvvəl Avropa-Asiya bağlantısı
kimi bu dəmir
yolu çox mühüm strateji bir sərmayə olaraq həyata keçirildi. Bu, tarixi
İpək Yolunun digər mərhələsinin
ən ciddi sərmayəsi oldu. Yəni, Azərbaycan, Türkiyə və Gürcüstan olaraq bu qərarı qəbul etdiyimiz vaxt bəziləri bu işin mümkün
olacağına inanmırdılar.
-Bu layihədə Türkiyənin
strateji və iqtisadi gözləntiləri
nədən ibarətdir?
Prezident Rəcəb
Tayyib Ərdoğan: Əvvəla, bu yolun strateji baxımdan istər yük, istərsə də sərnişin daşınmasında şübhəsiz
ki, mühüm əhəmiyyəti var. Bilirsiniz
ki, xərclər baxımından yük daşınmalarında dəmir
yolu sistemi dəniz nəqliyyatı ilə rəqabət içindədir, bu dəmir yolu ilə daşınmaların
maliyyə xərcləri
xeyli azdır. Sərnişin daşınmasında da qəza riski
demək olar ki, yox dərəcəsindədir.
Sonra “Yevronyus”un müxbiri Gürcüstanın Baş
naziri Giorgi Kvirikaşviliyə sual verib.
-Prinsipcə,
artıq verdiyim eyni suallardır. Gürcüstan üçün bu strateji layihədə
iştirakın əhəmiyyəti
nədən ibarətdir?
Baş nazir Giorgi Kvirikaşvili: Bakı-Tbilisi-Qars layihəsi həqiqətən strateji
layihədir. Çünki
o, strateji tərəfdaş
olan üç
ölkəni – Türkiyə, Gürcüstan
və Azərbaycanı birləşdirir. Bu
layihə parlaq əməkdaşlığın
nümunəsidir. Belə ki,
o, təkcə ölkələrin
iqtisadiyyatını deyil, bu
ölkələrin xalqlarını birləşdirir. İnteqrasiya, əməkdaşlıq nə qədər
çox olarsa, regionda və onun
hüdudlarından kənarda iqtisadi, ticari artım, təhlükəsizlik o qədər çox olar. Bizim dost və
qardaşlarımızın – Qazaxıstanın, Özbəkistanın
Baş nazirlərinin, Türkmənistan və
Tacikistanın nazirlərinin açılışda
iştirakı bu layihənin əhəmiyyətini
göstərir. Çünki “Bir kəmər – bir yol” layihəsi Asiya ilə
Avropanı birləşdirən layihədir və praktiki olaraq, bütün qitəni
inkişaf etdirir. Mərkəzi
Asiya və Cənubi Qafqaz
Türkiyə ilə birlikdə Avrasiya qitəsini
birləşdirən mühüm bənddir.
Belə ki, o, daha çox iqtisadi artım və daha çox sabitlik gətirir.
Sağ olun.
Azərbaycan.-
2017.-4 noyabr.- S.1-2.