"Bütün dünya-
bir sərgi" şüarı
altında keçirilən builki sərgidə
20 ölkəni təmsil edən 277 şirkət iştirak edir
Prezident İlham
Əliyev “AITF-2018” XVII Azərbaycan
Beynəlxalq turizm və səyahətlər
sərgisi ilə tanış olub
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev, birinci xanım Mehriban Əliyeva və Heydər Əliyev Fondunun vitse-prezidenti Leyla Əliyeva aprelin 6-da Bakı Ekspo Mərkəzində “AITF-2018” XVII Azərbaycan Beynəlxalq turizm və səyahətlər və “HOREX Caucasus-2018” XII Qafqaz Beynəlxalq mehmanxana, restoran və supermarketlər üçün avadanlıq və ləvazimatlar sərgiləri ilə tanış olublar.
AZƏRTAC xəbər verir ki, mədəniyyət və turizm naziri Əbülfəs Qarayev sərgilər barədə dövlətimizin başçısı İlham Əliyevə və birinci xanım Mehriban Əliyevaya məlumat verdi.
Qeyd olundu ki, “Bütün dünya - bir sərgi” şüarı altında keçirilən builki sərgidə 20 ölkəni təmsil edən 277 şirkət iştirak edir. İştirakçılar arasında Azərbaycan, Bolqarıstan, Çexiya, Dominikan, Gürcüstan, İndoneziya, İtaliya, İsveçrə, Mərakeş, Rusiya, Sloveniya, Tailand, Türkiyə və digər ölkələri təmsil edən şirkətlər yer alıb. Ziyarətçilər 90-dan çox xarici turizm istiqaməti, eləcə də ölkə daxilində istirahət imkanları ilə tanış ola bilirlər. Budəfəki sərgidə müxtəlif hava yolları və otel şəbəkələri, eləcə də turizm sahəsi üzrə digər xidmət növləri təqdim edilir. XII Qafqaz Beynəlxalq mehmanxana, restoran və supermarketlər üçün avadanlıq və ləvazimatlar sərgisi məhsul və xidmətlərin təqdim olunması, aparıcı sənaye şirkətləri, eləcə də alıcı və tərəfdaşlarla səmərəli fikir və təcrübə mübadiləsi aparmaq baxımından mühüm əhəmiyyət daşıyır.
Prezident
İlham Əliyev əvvəlcə Mədəniyyət
və Turizm Nazirliyinin
stendi ilə tanış oldu.
Nazirlikdən başqa, burada bir neçə
milli qurum da təmsil olunur. Bu şirkətlər
sərgidə turizmin müxtəlif istiqamətləri
üzrə xidmətlər
təklif edirlər.
Ümumilikdə, stenddə Azərbaycanın
turizm marşrutları
və məkanları,
paytaxtla yanaşı,
bölgələrin mövcud
turizm potensialı və infrastrukturu barədə məlumat verilir. 2017-2018-ci illər qış mövsümündə təkcə
Şahdağ Turizm Mərkəzini 140 mindən
çox turist ziyarət edib. Turistlərin
50 faizə yaxını
xarici vətəndaşlar
olub. Burada ziyarətçilərə Azərbaycanın
“Ekspo-2025” Ümumdünya Sərgisinə
ev sahibliyinə
namizədliyi ilə bağlı məlumatlar da verilir.
Azərbaycan Turizm Assosiasiyasının
stendində 15-ə yaxın
şirkət təmsil
olunur. Şirkətlər otel və turizm üzrə ixtisaslaşmış qurumlardır.
Burada Bakıda və regionlarda mövcud otel kompleksləri, istirahət məkanları,
əyləncə mərkəzləri
barədə məlumat
almaq mümkündür.
Sərgidə Qarabağ stendinə böyük maraq var. Azərbaycanın əzəli
torpağı Qarabağın
təbii gözəllikləri
qonaqların xüsusi
marağına səbəb
olur. Bundan əlavə, digər
bölgələrimizin təbii
imkanları da sərgidə nümayiş
etdirilir. Buradan da
aydın olur ki, ölkəmizdə turizmin inkişafının
vacib istiqamətlərdən
biri kimi müəyyənləşməsi heç də təsadüfi deyil. Bunun nəticəsidir ki, indi paytaxtla yanaşı, bölgələrimizdə
də müasir turizm infrastrukturu yaradılıb. Azərbaycanın qədim və zəngin mədəniyyəti,
milli mətbəximizin
müxtəlifliyi, xalqımızın
qonaqpərvərliyi turistləri
ölkəmizə cəlb
edir. Digər tərəfdən də Azərbaycanda turizmin kənd, müalicə-sağlamlıq,
ekoloji, mədəni, sosial, idman və
digər növləri
inkişaf edir və ölkəmizin zəngin flora və faunası, gölləri, çayları, dağları
respublikamıza bir dəfə səfər edən turistləri yenidən Azərbaycana gəlməyə sövq edir.
Sərgidə təmsil olunan Azərbaycan Konqreslər Bürosu ölkəmizi dünya səviyyəli biznes, alış-veriş
və istirahət məkanı kimi təbliğ edir. Bu qurum hər il
keçirilən Bakı
Şopinq festivalının
rəsmi təşkilatçısıdır.
Bu festivalın keçirilməsində məqsəd
turizm baxımından
ölkəmizin cəlbediciliyinin
yüksəldilməsi, sahibkarlıq
fəaliyyətinin təşviq
edilməsi ilə ticarət dövriyyəsinin
artırılmasını stimullaşdırmaqdır.
Rusiyanın Stavropol vilayəti də sərgidə geniş təmsil olunur. Onun stendində
50-yə yaxın şirkət,
25-dək sanatoriya öz
xidmətlərini təklif
edir. Şirkətlər turizm, idman turizmi, sağlamlıq, müalicə istiqamətləri
üzrə ixtisaslaşıb.
İtaliyanı isə sərgidə bu ölkənin Milli Turizm Şurası
təmsil edir. Qurum İtaliyanın
turizm, otel və yeməkxana komplekslərinin xidmətlərini
nümayiş etdirir.
İtaliya növbəti illərdə
də sərgiyə qatılmaq niyyətindədir.
Sərgidə iştirak
edən yerli şirkətlərdən biri
də “Paşa Travel”dir. Dövlətimizin
başçısına məlumat
verildi ki, “Paşa Travel” üç dinamik turizm sahəsi təklif edir. “Baku Sightseeing” Azərbaycana
gələn ziyarətçilərə
zəngin proqrama malik gəzinti turları, “BakuCard” ümumi nəqliyyat vasitələrindən pulsuz
istifadə, şəhərin
müxtəlif görməli
yerlərinə giriş,
müəyyən kafe,
restoran və mağazalarda xüsusi endirim, “PASHA Holidays” isə
xarici ölkələrə
səyahəti həyata
keçirən etibarlı
səyahət agentliyi
olmaqla yanaşı, davamlı uçuşlar,
Monteneqro və Birləşmiş Ərəb
Əmirlikləri istiqamətinə
çarter reysləri
təklif edir.
Rusiya Federasiyasının Dağıstan
Respublikası da sərginin daimi iştirakçıları arasındadır. Sərgiyə 4 şirkətlə qatılan
Dağıstanın turizm
marşrutları ziyarətçilər
tərəfindən maraqla
qarşılanır.
Gürcüstan da bu sərginin
daimi iştirakçılarındandır. Budəfəki sərgidə ölkəni
Gürcüstan Milli Turizm Administrasiyası təmsil edir. Gürcüstanın nadir turizm imkanlarının
inkişafı, təşviqi
və qorunub saxlanmasına cavabdeh olan bu qurumun
stendində 10 şirkət
xidmətlərini nümayiş
etdirir. Onlar əsasən bölgələrdə
yaradılmış turizm
potensialı və istiqamətlər üzrə
xidmətlər göstərirlər.
Bakıya gələn turistlərin daha çox diqqət göstərdiyi
“İçərişəhər” Dövlət Tarix-Memarlıq
Qoruğunun stendində
bildirilib ki, artıq yeni Turistik Məlumat Mərkəzi fəaliyyətə
başlayıb. İçərişəhərin
müxtəlif nöqtələrində
yerləşən mərkəz
turistlərin qədim
şəhərlə daha
rahat tanış
olmaları üçün
nəzərdə tutulub.
Müasir informasiya metodlarının
tətbiq olunduğu mərkəzdə vahid və mərkəzləşdirilmiş
turizm idarəetmə sistemi, yeni turizm
internet-portalı yaradılıb.
Bütün məlumatlar xüsusi
informasiya monitoruna yüklənilib.
Qardaş Türkiyə
həmişə olduğu
kimi, bu il də
sərgidə geniş
təmsil olunur. Bu ölkənin müxtəlif
bölgələrinin turizm
marşrutları, turizm
xəritələri böyük
maraqla qarşılanır.
Sərgidə Türkiyəni təmsil
edən 15-ə yaxın
şirkət turizm, sağlamlıq və müalicəvi xidmətlərini
təklif edir.
Çex Respublikası sərgidə
7 şirkətlə təmsil
olunur. Geniş turizm imkanlarına
malik bu ölkənin böyük
otellər şəbəkəsi,
kurortlar və turizm şirkətləri ziyarətçilər tərəfindən
maraqla qarşılanır.
Bolqarıstan Azərbaycan Beynəlxalq turizm və səyahətlər sərgisinin
rəsmi tərəfdaşıdır. Ölkələrimiz arasındakı əməkdaşlığın
nəticəsidir ki, bu ilin yanvarında
Bakı-Sofiya aviaxətti
açılıb. Bu da öz növbəsində
ikitərəfli turizm
axınına müsbət
təsir göstərir.
Ötən il
Azərbaycandan Bolqarıstana
səfər edən turistlərin sayı 3 mindən çox, oradan ölkəmizə gələnlərin sayı
isə 2 mindən çox olub.
“Zadagan” ev tekstlini
təqdim edən nadir
Azərbaycan brendidir. Məqsəd
ölkəmizin zəngin
ənənələrini, tarixini
və milli dəyərlərini hər
bir evdə canlandırmaqdır. Şirkət mədəniyyət abidələrini,
nağılların qəhrəmanlarını,
nadir miniatür nümunələri
və xalça naxışlarını hazırladığı
süfrələrdə əks
etdirir.
Sərgidə “Tibbi və sağlamlıq turizmi” sektoru da geniş təmsil olunur. Bu sektorun iştirakçıları istirahət məkanlarını seçməklə yanaşı, yüksəkixtisaslı tibbi xidmətlərdən də faydalanmaq üçün müxtəlif imkanlar nümayiş etdirirlər.
Sərgidə ilk dəfə iştirak edən İndoneziyanı Şərqi Yava əyaləti təmsil edir. Ölkənin geniş turizm potensialını təqdim edən bu əyalətin şirkətləri növbəti illərdə sərgiyə daha böyük nümayəndə heyəti ilə qatılmaq niyyətlərini bəyan ediblər.
Dünyada turizmin mühüm məkanlarından olan Tailand da sərgidə xidmətlərin geniş çeşidini təklif edir. Tailand şirkətləri ölkənin turizm potensialının cəlbediciliyini ziyarətçilərin diqqətinə çatdırır.
Qeyd edək
ki, aprelin 7-nə qədər
davam edəcək sərgi BMT-nin
Ümumdünya Turizm
Təşkilatı və Asiya-Sakit Okean Turizm Assosiasiyası kimi beynəlxalq qurumlar tərəfindən
də dəstəklənir. Sərginin təşkilatçıları
qismində “Iteca Caspian”
və onun Böyük
Britaniyadan olan tərəfdaşı
“ITE Group” şirkətləri
çıxış edir.
Azərbaycan.- 2018.- 7 aprel.- S.1-2.