“Yeni
media”da kim
birincidir?
Təhsil Nazirliyi
sosial şəbəkələrdə
ən fəal dövlət qurumudur
Deyilənə görə, qəzet, radio
və televiziyanı özündə ehtiva edən ənənəvi
media vasitələrinin elektron-internet
resursları və sosial şəbəkələrdən
ibarət "yeni
media” və ya sosial mediaya keçid mediaya transformasiyanın əsasını
təşkil edir.
Bu gün
dünyada "yeni
media” anlayışının müxtəlif izahlarına
rast gəlmək olur. Bir qrup ekspert buraya bütün rəqəmsal və elektron informasiya ötürücülərini -elektron
qəzetləri, radio və
televiziyaları daxil edirsə, digər qrup mütəxəssislər
yeni medianın bəşəriyyəti bir
araya gətirən və onu vahid
topluya çevirən
sosial şəbəkələrdən
ibarət olduğunu söyləyir. Vaxtilə
qəzet, jurnal, radio və televiziya kimi ənənəvi informasiya əldə etmək vasitələri var idisə, bu gün internet saytları, "Twitter”, "Facebook”,
"YouTube”, "Instagram” kimi
sosial media ünsiyyət
vasitələri yeni kommunikasiya üsullarına
çevrilib.
Dünya fərdi
informasiya vasitələri
erasına qədəm
qoyur
Araşdırmalar göstərir
ki, hər beş nəfərdən
biri lazım olan informasiyanı sosial media vasitəsilə
əldə edir. Bu gün sosial
media ən məşhur
xəbər platformasına
çevrilib. Belə
ki, indi 36 faiz insan məlumatı
sosial mediadan, xəbər saytlarından,
16 faiz televiziyadan, 13 faiz radiodan, 2 faiz isə çap
mətbuatından əldə
edir.
Tədqiqatçılar hesab edirlər ki, kütləvi informasiya vasitələri erasının sonu yaxınlaşır, hazırda
dünya fərdi informasiya vasitələri erasına qədəm qoyub. İnformasiya fərdi ötürülür
və fərdi olaraq qəbul edilir. Sosial media vasitəsilə dünyada, elə ölkəmizdə də baş verən xəbərləri qısa
bir zamanda öyrənə bilərik.
Artıq
Azərbaycanda da informasiyalar sürətli rabitə vasitəsi sayılan sosial media vasitəsilə paylaşılır.
Biz də inkişaf
edir, qloballaşan dünya ilə ayaqlaşırıq. Prezident
İlham Əliyev də çıxışlarında
qeyd etmişdir ki, elektron xidmətə
keçid qarşısıalınmaz
bir prosesdir və bu proses
sürətlə həyata
keçirilməlidir. Ölkə rəhbəri
internetə məlumat
mənbələrindən biri
kimi yanaşdığını
bildirib.
Bəs dövlət qurumları, nazirliklər tərəfindən
informasiyanın idarəolunması
prosesi necə icra edilir, kommunikasiya
vasitələrindən, sosial
şəbəkələrdən hansı səviyyədə
istifadə edilir? Bu suallara cavab tapmaq üçün müxtəlif qurumların
internet resurslarından hansı
səviyyədə istifadə
etməsi barədə
monitorinq aparılıb.
Dövlət qurumları
sosial medianın imkanlarından fəal şəkildə istifadə
edir
Monitorinq zamanı onların sosial şəbəkələrdəki
hesabları təhlil edilib. Nəticələrə əsasən qeyd
edə bilərik ki, son dövrdə bir çox dövlət qurumları genişlənən sosial medianın imkanlarından fəal şəkildə istifadə etməkdədir.
Təhlillər göstərir ki,
Azərbaycanda dövlət
orqanlarının fəaliyyətində
internetin imkanlarından
istifadə edilməsi
artmaqdadır. Onlar sosial
şəbəkələrin xidmətlərindən fəal
surətdə istifadə
edir, layihələri,
tədbirləri haqqında
məlumatları öz
səhifələrində istifadəçilərlə
paylaşırlar. Artıq bir
çox qurumların həm internet saytları aktivdir, həm də sosial şəbəkə hesabları
daimi yenilənir, görülən işlər
müxtəlif vasitələrlə
ictimaiyyətə təqdim
edilir.
Bu sırada Təhsil Nazirliyi, Gənclər və İdman Nazirliyi, "ASAN xidmət” və digər qurumları göstərmək olar. Təhlillərimiz göstərir ki, sosial medianın "Facebook”, "Twitter”, "Instagram”, "YouTube” kimi imkanlarından istifadədə isə Təhsil Nazirliyi daha aktivdir. "Facebook” sosial şəbəkəsində Təhsil Nazirliyinin 100144 nəfər izləyicisi var. "Twitter” üzrə hesablamalara əsasən deyə bilərik ki, 1336, "Instagram” üzrə isə 25425 izləyici ilə aktivlik yenə Təhsil Nazirliyinə aiddir. "YouTube” üzrə yenə ön sırada Təhsil Nazirliyidir (8866 abunəçi və 2 milyona yaxın baxış sayı ilə). Xatırladaq ki, bir çox qurumlar "Facebook” sosial şəbəkəsinin yaratdığı "canlı yayım” vasitəsindən də faydalanırlar. Bu sırada yenə də Təhsil Nazirliyi öndə gəlir.
Onu da qeyd edək ki, hazırda Azərbaycanda "Facebook”, "Twitter”, "YouTube”, "Instagram” və digər sosial şəbəkələrdə istifadəçilərin sayı 2 milyondur.
Monitorinqin nəticəsi onu göstərir ki, dövlət qurumlarının sosial mediadan istifadə etməsi ənənəvi media ilə yaşanan problemlərin həllinə də müsbət təsir göstərmiş olur. Onlar internet əsaslı media vasitələrindən daha yaxşı istifadə etməklə, ictimaiyyətlə əlaqələrini genişləndirə bilər ki, bunu Təhsil Nazirliyinin praktikasından da aydın görmək olur.
Yasəmən MUSAYEVA
Azərbaycan.-
2018.- 20 dekabr.- S.7.