Müstəqil Azərbaycanın sabahı
İlham Əliyev seçkilərə yeniləşmiş
möhtəşəm Azərbaycan miqyaslı böyük
hesabatla gedir
Böyük sürətlə və hərtərəfli şəkildə inkişafı davam edən müstəqil Azərbaycan dövləti dünya birliyində xüsusi çəkiyə malik əhəmiyyətli ölkədir. Nəinki regionun, ümumiyyətlə qlobal mənada dünyanın ən müxtəlif problemlərinin həllində Azərbaycan Respublikası mötəbər söz sahibidir. Bu gün Azərbaycan Avropa ilə Asiyanı əlaqələndirən ölkə kimi dünyanın Qərb siyasətində də, Şərq tərəfdaşlığında da əsas tarazlıq nöqtələrindən biridir.
Müstəqillik qazanmış yeni ölkələr sırasında bütün mənalarda Azərbaycan müstəqil dövlət kimi inkişaf etməyin və fəaliyyət göstərməyin ən müasir modelidir.
Müstəqil Azərbaycan qısa müddətdə inkişaf etməkdə olan ölkələrin cərgəsindən inkişaf etmiş dövlətlərin sıralarına doğru inamla irəliləməkdədir. Bütün bu mühüm tarixi nailiyyətlərin əldə olunmasının əsas şərtlərindən biri ölkəmizdə siyasi varisliyin təmin olunması, ardıcıl və sistemli dövlət quruculuğunun uğurla həyata keçirilməsi ilə əlaqədardır. Demokratiya pərdəsi altında əslində böyük güclərin maraqlarına xidmət edən mənasız siyasi eksperimentlərin həyata keçirilməsinin yaxın və uzaq ölkələrdə yaratdığı acınacaqlı vəziyyət, dərin böhran və münaqişələr müstəqil dövlətçiliyin Azərbaycan modelinin danılmaz reallıqlarını bir daha diqqət mərkəzinə çəkir. Bu böyük və sürətli inkişafın təməlində Azərbaycan xalqının ümummilli lideri, görkəmli dövlət xadimi Heydər Əliyevin ölkəmizdə formalaşdırdığı möhkəm dövlətçilik təməlləri mühüm yer tutur.
MÜSTƏQİL DÖVLƏTÇİLİYİN HEYDƏR ƏLİYEV TƏLİMİ Azərbaycan Respublikasının böyük inkişafının sınaqlardan çıxmış strategiyasıdır.
Ölkəmizin siyasi sistemində və iqtisadi mühitində ulu öndər Heydər Əliyevin formalaşdırdığı dayanıqlı və etibarlı bünövrə sonrakı hərtərəfli böyük inkişafın hərəkətverici qüvvəsidir.
Lakin bütün bunlar gələcək inkişaf üçün nə qədər zəruri faktorlar olsa da, dövlət quruculuğu sisteminin inkişafına məsuliyyətli və yaradıcı münasibət bəsləmədən, möhkəm siyasi iradə və müdriklik göstərmədən idarəetmə sükanını irəli aparmaq heç də asan deyildir. Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev siyasi hakimiyyətdə olduğu 15 il ərzində Azərbaycan Respublikasını təməl dövlətçilik prinsipləri zəminində və ardıcıl yaradıcı fəaliyyət əsasında yenidən qurub, sürətlə və hərtərəfli şəkildə inkişaf etdirərək yeni mərhələyə çatdırmağın mümkünlüyünü qəti şəkildə isbat etmişdir. Keçən dövr ərzində aparılmış məqsədyönlü siyasət nəticəsində müstəqil Azərbaycan möhkəm ictimai-siyasi sabitliyə, inkişaf etmiş və modernləşdirilmiş iqtisadiyyata, güclü hərbi-sənaye kompleksinə, ən əsası isə davamlı milli-mənəvi dəyərlərə malik olan qüdrətli dövlət səviyyəsinə çatdırılmışdır. Ölkəmizin beynəlxalq miqyasda mövqeləri möhkəmlənmiş, dostları və tərəfdarları artmışdır.
Artıq müstəqil Azərbaycanın İlham Əliyev epoxası yaranmışdır. Müstəqil siyasət, məqsədyönlü novator dövlət quruculuğu, sürətli və hərtərəfli inkişaf İlham Əliyev epoxasının əsas parametrləridir.
Eyni zamanda ölkə maraqlarının əsas kimi qəbul edilməsi şərti ilə dünyada gedən proseslərin böyük məharətlə uzlaşdırılması və hər dəfə yeni təfəkkürdən doğan real əlavələrlə zənginləşdirərək inamla bəyan etməsi və qətiyyətlə həyata keçirməsi İlham Əliyevi XXI əsrin qüdrətli siyasi liderləri sırasına çıxarmışdır. Azərbaycan xalqı fəxr edir ki, onun Prezident İlham Əliyev kimi parlaq dövlətçilik istedadına, mühüm beynəlxalq nüfuza, ümumxalq məhəbbətinə, böyük quruculuq təcrübəsinə, düşünülmüş qətiyyətə malik görkəmli dövlət rəhbəri vardır.
İlham Əliyev sözün həqiqi mənasında görkəmli dövlət xadimi kimi ölkəyə rəhbərlik etməyin şərəfini də, məsuliyyətini də özünün əməli fəaliyyətində uğurla birləşdirir. O, müstəqil Azərbaycan dövlətini həm mükəmməl şəkildə idarə edir, həm də istənilən mötəbər məqamda ölkəsini və xalqını təmsil etmək vəzifəsini bacarıqla gerçəkləşdirir.
Bunun nəticəsidir ki, Azərbaycan Respublikasında köklü, davamlı dövlətçilik ənənələrinin qorunub saxlanılması şərtilə dövlət strukturu böyük sürətlə inkişaf etdirilir, ölkənin idarə olunmasının ən müasir forma və metodları uğurla tətbiq olunur. Ölkəmizdə demokratik cəmiyyətin, bazar münasibətlərinə əsaslanan müasir iqtisadi siyasətin bərqərar olması proseslərinə ciddi fikir verilir. İqtisadiyyatda özəl sektorun üstünlük qazanması, neft gəlirlərinin məqsədyönlü idarə olunması ilə yanaşı, qeyri-neft sahələrinin inkişaf etdirilməsinə xüsusi diqqət yetirilməsi Prezident İlham Əliyevin siyasətinin əsasında dayanır. Azərbaycanda informasiya cəmiyyətinin formalaşdırılması, ən yeni texnologiyaların meydanının genişləndirilməsi də möhtərəm Prezidentin ön sıraya çəkdiyi zəruri sahələrdəndir.
Ölkə başçısının səyləri ilə Bakı möhtəşəm körpülər, abad yollar və çoxsaylı göydələnlər şəhərinə çevrilmişdir. Azərbaycanın regionlarında aşkar görünən hərtərəfli intibahın, sürətli canlanmanın, müasir həyatın bərqərar olması ideyasının memarı və müəllifi Prezident İlham Əliyevdir. Möhtərəm Prezidentimizin “tarixi hadisə” adlandırdığı regionların inkişafı üzrə Dövlət Proqramının dönmədən və uğurla həyata keçirilməsi Azərbaycan Respublikasının iqtisadi mənzərəsini tamamilə dəyişmiş, sözün əsl mənasında, xalqımız qarşısında tarixi xidmətə çevrilmişdir.
Qısa müddətdə möhtəşəm addımlarla irəliləyən müstəqil Azərbaycan dövlətinin böyük tərəqqisində İlham Əliyevin Prezidentlik fəaliyyəti xüsusi tarixi mərhələ təşkil edir.
İlham Əliyev artıq geniş mənada dünyada qəbul olunmuş görkəmli siyasi liderdir. Dünya təcrübəsindən görünür ki, bir çox dövlət başçıları yalnız ölkəyə ümumi rəhbərlik vəzifəsini yerinə yetirməklə kifayətlənməli olur, onların bir çoxunun ampluası praktik rəhbərlikdən çox da uzağa gedə bilmir, yaxud da hər hansı bir istiqamətin inkişaf etdirilməsi ilə səciyyələnir.
Prezident İlham Əliyev isə bacarıqlı, mükəmməl, qurucu lider olmaqla bir sırada həm də geniş, qlobal dünyagörüşə, analitik təhlil bacarığına, praqmatik baxışlara, hərtərəfli bacarıqlara malik olan mükəmməl dövlət xadimidir. O, mövcud siyasi reallıqları inkişafda olan qlobal ictimai proseslərlə böyük məharətlə uzlaşdırmağı bacarır.
Ona görə də siyasi gerçəklikləri dərindən, ətraflı və sistemli şəkildə dəyərləndirəndə də, yaxın və uzaq gələcəkdən söz açanda da həmişə nikbin və realist görünür. Prezident İlham Əliyevin görkəmli dövlət xadimi kimi miqyasına Cənubi Qafqaz və ya ümumiyyətlə, Qafqaz müstəvisində yanaşma mövcud siyasi reallığı qətiyyən ifadə etmir.
Yeni siyasi lider kimi İlham Əliyev səviyyə etibarilə postsovet məkanının sədlərini və miqyasını da çoxdan aşmışdır. Hələ Avropa Şurası Parlament Assambleyasında ölkəmizin nümayəndə heyətinə başçılıq edəndə yeni təfəkkür sahibi kimi parlaq çıxışlar edib, bəyanatlar verdiyi illərdə o, Avropa evi səviyyəsində düşünmək, mesajlar vermək potensialını nümayiş etdirən bir siyasətçi kimi dərk olunmuşdu.
Prezident kimi İlham Əliyevin siyasi-ideoloji postulatı artıq böyük dövlətlərin rəhbərlərinin, yaxud çoxillik təcrübəyə malik siyasi xadimlərin səviyyəsi ilə bir sırada dayanır.
O, böyük siyasətdə milli təfəkkürlə bəşəri düşüncəni birləşdirən, real gerçəkliklə qlobal baxışları uzlaşdıran görkəmli siyasi liderdir.
Buna görədir ki, İlham Əliyevin siyasi baxışları dərin nəzəri səviyyəsi, aydın məntiqi, fəlsəfi çəkisi və praqmatik xarakteri ilə səciyyələnir. Möhtərəm Prezidentin müxtəlif tədbirlərdə parlaq nitqləri zamanı müdrikliklə ifadə etdiyi yetkin siyasi tezislər dərin mənalı sərrast aforizmlər kimi səslənir. Böyük siyasətdə aforizm səviyyəsində düşünmək və özünü ifadə etmək yalnız və yalnız ən təcrübəli, uzun yol keçmiş, çox səviyyəli, böyük məktəblər yaratmış siyasətçilərə nəsib ola bilir. Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev əsl siyasətçiyə məxsus olan belə uca məqamı fəth etmək vəzifəsinin öhdəsindən hələ cavan yaşlarında ikən bacarıqla gəlmişdir.
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyevin çoxcəhətli siyasi fəaliyyətinin ana xətlərini azərbaycançılıq, millətlərarası münasibətlərin tənzimlənən həlli, ölkəmizin və bəşəriyyətin taleyində dialoqun rolu, iqtisadiyyatın şaxələndirilmiş inkişafı, dövlətçilikdə xalq faktorunun üstün mövqeyi və sair kimi aktual, xüsusi çəkiyə malik məsələlər təşkil edir.
Bu məsələlərin hər birinin şərhində və təqdimində İlham Əliyev USTAD MÜƏLLİM kimi yüksək professionallıq nümayiş etdirir.
İlham Əliyevin siyasətində ən müxtəlif mövqelərdən, fərqli bucaqlardan ifadə olunan siyasi yanaşmaların hamısı azərbaycançılıq fəlsəfəsində, Azərbaycanın inkişafı naminə aparılan qlobal siyasətdə tamamlanır. Azərbaycançılıq - bu böyük və müdrik siyasətin cövhərini, ana xəttini və perspektivlərini müəyyən edir.
İlham Əliyev XXI əsrdə müstəqil Azərbaycanın yeni siyasətini, irəliyə doğru inkişafın üfüqlərini aydın görən, siyasi müstəvidə yeni istiqamətlər açan, yol göstərən görkəmli dövlət xadimidir.
Bacarıqlı dövlət başçısında bu tip yüksək siyasətçi düşüncəsinin və mühüm idarəetmə məharətinin olması dövlətin normal inkişafının və xalqın xoşbəxt həyatının böyük təminatıdır.
Bu mənada yeni tarixi epoxada məhz İlham Əliyev kimi böyük siyasətlə yüksək idarəçiliyi və vətənpərvərliyi özündə cəmləşdirən görkəmli dövlət xadiminin və mahir siyasətçinin Azərbaycana rəhbərlik etməsi ölkənin və xalqın tarixi şansıdır.
Burada ciddi və mühüm
bir nüans da vardır. Böyük və professional siyasətçinin
dövlət başçısı kimi uğurlu fəaliyyəti
təkcə ölkənin və xalqın deyil, elə siyasətin
də xeyrinədir. Çünki lokal mənada
da, qlobal səviyyədə də faydalı, gərəkli
olan siyasət özünüifadə, yaxud özünütəsdiq
baxımından münasib meydan tapa bilməyəndə bəzən
mücərrəd, utopik, yaxud havadan asılı olan nəzəri-ideoloji
təlim olaraq qalır. Ancaq böyük
siyasətçi üçün siyasi fəaliyyət
dövlətçilik işinin üzvi tərkib hissəsinə
çevriləndə daim yeniləşir, təkmilləşir,
aşkarlanır və inkişaf edir.
Prezident İlham Əliyevin
siyasəti də həm Azərbaycan məkanında, həm də
beynəlxalq müstəvidə konkret məsələlərin,
aktual problemlərin həllinə istiqamətləndirilmiş
aşkar siyasi fəaliyyət kimi mütəmadi olaraq yeniləşir
və zənginləşir. Ölkə
başçının qəti siyasi mövqeyi onun ölkəni
irəli aparmaq, cəmiyyəti daim inkişaf etdirmək
yollarındakı siyasi iradəsinin real təzahürüdür.
Bu mənada inkişafda olan müstəqil Azərbaycanda əldə
olunan möhtəşəm nailiyyətlər və beynəlxalq
miqyasda ölkə ilə əlaqədar aparılan gündəlik
düşünülmüş məqsədyönlü və
ardıcıl iş, əldə olunan zəngin
təcrübə tükənməz ideya mənbəyi kimi
İlham Əliyev siyasətinin aktuallığını və
müasirliyini təmin edir. Beləliklə,
Prezidentin müdrik siyasəti ölkəmizlə birlikdə,
xalqımızla həmahəng şəkildə daimi
inkişafdadır.
Azərbaycan xalqı Prezident
İlham Əliyevin simasında ilk növbədə həqiqi,
geniş dünyagörüşə, sağlam və aydın
məntiqi təfəkkürə malik əsl dövlət
xadimini görür və yüksək dəyərləndirir. Qazanılmış ümumxalq
rəğbəti, seçilmiş və isbat olunmuş siyasi
kursun qətiyyətlə həyata keçirilməsi möhtəşəm
on beş il ərzində qazanılan
nailiyyətlərin, müəyyən olunmuş istiqamətlərin,
başlanmış mühüm işlərin,
hazırlanmış böyük layihələrin uğurla
icrası deməkdir.
Böyük sürətlə yeniləşən
Bakı şəhəri, xüsusi templərlə dəyişən
və inkişaf edən Azərbaycan iqtisadiyyatı, həyata
keçirilən möhtəşəm layihələr -
Bakı-Tbilisi-Ceyhan neft boru xəttindən,
Bakı-Tbilisi-Ərzurum qaz kəmərindən sonra istifadəyə
verilmiş Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu, yeni Bakı Beynəlxalq
Dəniz Ticarət limanı, başa çatmaqda olan
“Şimal-Cənub”, “Şərq-Qərb” transsregional nəqliyyat
dəhlizləri aparılan düzgün və uzaqgörən
siyasətin real bəhrələridir. Artıq
Azərbaycan nəhəng beynəlxalq magistrallar ölkəsinə
çevrilmişdir. Bu gün Azərbaycan
Şərq və Qərbi, Avropa ilə Asiyanı əlaqələndirən
nəhəng nəqliyyat dəhlizidir. Azərbaycan
- möhtəşəm tranzit ölkəsidir. Geniş tranzit imkanlara malik olmaq - ölkədə cəmiyyət
həyatının bütün sahələrini əhatə
edən yeni intibahı qurmaq deməkdir. Yeni
neft erasının hədəflərinin müəyyən
olunması və neft gəlirlərindən asılı olmamaq
siyasətinin müvəffəqiyyətlə həyata
keçirilməsi də böyük inkişaf
üçün uzun vədəli strategiyadır. Prezident İlham Əliyevin apardığı
düşünülmüş siyasət Azərbaycan
Respublikasını yeni İntibah mərhələsinə
doğru aparır.
“Azərbaycan naminə” əqidəsi
əsasında formalaşmış İlham Əliyev siyasəti
ölkəmizə beynəlxalq aləmdə də
böyük şöhrət qazandırmışdır. Azərbaycan
Respublikasının Birləşmiş Millətlər Təşkilatı
Təhlükəsizlik Şurasının üzvü
seçilməsi və dünyanın ən mötəbər
təşkilatının ciddi bir qurumuna müəyyən
olunmuş müddətdə rəhbərlik etməsi Prezident
İlham Əliyevin apardığı xarici siyasətin əhəmiyyətini,
beynəlxalq aləmdə tutduğu böyük mövqeyini əyani
şəkildə nümayiş etdirir. Azərbaycan
Respublikasının Avropa Şurası, Avropa Birliyi məkanında,
o cümlədən UNESCO səviyyəsində nümayiş
etdirdiyi üstün mövqe ölkəmizin böyük Avropa
evində xüsusi yer tutduğunu göstərir.
Müasir Azərbaycanda Çin Xalq Respublikası, Cənubi
Koreya, Yaponiya, Sinqapur, Malayziya kimi inkişaf etmiş Asiya
ölkələri ilə də əməkdaşlığın
sürətləndirilməsi Şərq tərəfdaşlığına
dair etibarlı addımların atıldığını nəzərə
çarpdırır. Nəticə etibarilə
Azərbaycan hazırda Şərq üçün də, Qərb
üçün də cəlbedici və əhəmiyyətli
ölkə olmaq statusu qazanmışdır. Böyük və unudulmaz tarixə çevrilmiş
I Avropa Oyunları və IV İslam Oyunları beynəlxalq
yarışları Azərbaycanın Şərq-Qərb siyasətinin
obyektiv göstəriciləridir.
Yeni tarixi mərhələnin
meydana çıxardığı mühüm siyasi-ictimai
reallıqların, iqtisadi-hərbi proseslərin, ideoloji-etnik
problemlərin mövcud siyasi kursun işığında yenidən
dəyərləndirilməsini tələb etdiyi məqamlarda
Prezident İlham Əliyev istənilən məsələyə
yaradıcı münasibət bəsləməyi, yeni müstəvidən
yanaşmağı müvəffəqiyyətlə həyata
keçirir.
İlham Əliyev daim
inkişafda olan müstəqil Azərbaycan dövlətçiliyi
təlimini yeni tarixi epoxada qətiyyətlə irəli aparan
qüdrətli liderdir.
Bütün bunlara görə
o, görkəmli dövlət xadimi və böyük siyasi
xadim səviyyəsinə yüksəlmiş, geniş
şöhrət və nüfuz qazanan Prezident məqamına
çatmağı bacarmışdır.
Müstəqillik illərində
Azərbaycanda ölkə maraqlarına uyğun humanitar siyasət
geniş şəkildə həyata keçirilmişdir. Buna görədir
ki, ölkəmizdə milli maraqlarla dövlətçilik mənafeləri
bir-birini tamamlayır və daha da möhkəmləndirir.
Milli-mənəvi dəyərlər, azərbaycançılıq
idealı hər bir ölkə vətəndaşı
üçün ali meyarlardır. Azərbaycançılıq - milli mədəniyyət
və ədəbiyyatın başlıca mahiyyəti və əsas
inkişaf istiqamətidir.
Prezident İlham Əliyevin rəhbərliyi
ilə həyata keçirilən elm siyasəti Azərbaycan
elmini və milli ziyalılığın inkişafında yeni
bir tarixi mərhələnin formalaşması ilə nəticələnmişdir. Elm, ədəbiyyat
və incəsənət xadimlərinə göstərilən
yüksək qayğı bu istiqamətlərdə yeni
inkişafa stimul vermişdir. Prezident
İlham Əliyevin apardığı uğurlu elm siyasəti
bütün sahələrdə, xüsusən də humanitar
sahədə yeni vətənpərvər nəsilləri
meydana çıxarmışdır. Dövlət
başçısı tərəfindən təsdiq
olunmuş “Elm haqqında” Azərbaycan Respublikasının
Qanunu ölkə elminin cəmiyyət həyatı, istehsal
prosesləri və sahibkarlıq mühiti ilə üzvi əlaqədə
inkişaf etdirilməsinə geniş meydan
açmışdır.
Müstəqil Azərbaycan
Respublikası ölkəmizin çoxəsrlik tarixində
bütün sahələr üzrə ən yüksək
inkişaf mərhələsinə çatmışdır.
Müasir Azərbaycanın
yeni tarixi mərhələdəki bütün sahələr
üzrə inkişafı Prezident İlham Əliyevin yorulmaz fəaliyyətinin
konkret əməli nəticəsidir.
İlham Əliyev - yeni mərhələdə
Azərbaycanın və cəmiyyətimizin müasirləşdirilməsinin
baş memarıdır.
İlham Əliyev - yeni siyasi
təfəkkürə və yaradıcı yanaşmalara malik
novator dövlət xadimidir.
İlham Əliyev - yaxın
və uzaq gələcəyi, bütün reallıqları incəliklərinə
qədər görən və məharətlə
proqnozlaşdırmağı bacaran böyük dövlət
xadimidir.
Xalq amili, milli mənafe,
ölkə maraqları İlham Əliyev üçün
müqəddəs meyarlardır.
Ölkəmizin və
xalqımızın bundan sonrakı mərhələdə
İlham Əliyev kimi geniş formatda, böyük masştabda
düşünən, xalqına və dövlətinə
ürəkdən bağlı olan, yüksək səviyyəli
və enerjili dövlət xadiminə ciddi ehtiyacı
vardır.
İndi Azərbaycanın
yaxından iştirakı, maraqları təmin olunmadan, nəzərə
alınmadan regionda heç bir problemin həllindən
danışmaq olmaz. Dünyada belə yüksək nüfuzu
ölkəmizə Prezident İlham Əliyev
qazandırmışdır.
Azərbaycan Respublikasında
müstəqillik dövründə baş vermiş
mühüm dəyişikliklər və əldə
olunmuş möhkəm ictimai-siyasi sabitlik ümumxalq səsverməsi
ilə qəbul olunmuş Referendum Aktı əsasında
ölkəmizdə növbədənkənar Prezident
seçkilərinin keçirilməsinə tam təminat
yaradır. Dövlət rəhbəri ilə xalq
arasındakı dərin və etibarlı,
qarşılıqlı, möhkəm münasibətlər
ölkə başçısının böyük inamla
Prezident seçkilərinə getməsinə zəmanət
verir.
Ölkənin rəhbərini
seçmək üçün isə Azərbaycan
xalqının yenidən düşünüb
daşınmasına xüsusi bir ehtiyac yoxdur. Xalqımız
Prezident seçkisi üçün artıq özünün
qəti seçimini etmişdir. Azərbaycan
Respublikası Həmkarlar İttifaqları
Konfederasiyasının Qurultayında çoxmilyonlu həmkarlar
təşkilatı üzvlərinin adından Prezident İlham
Əliyevin yenidən ölkə rəhbəri seçilmək
üçün yekdilliklə namizəd göstərilməsi
dövlət başçına olan ümumxalq
etimadının real təntənəsidir.
Sabah keçiriləcək Yeni Azərbaycan Partiyasının qurultayında da siyasi cəbhədəki həmfikirlərimizin yalnız bir namizədi olacaq: İLHAM ƏLİYEV!
İlham Əliyev qarşıdakı seçkilərdə Azərbaycan xalqının vahid namizədidir. Beynəlxalq birlik də, dünya azərbaycanlıları da ölkə Prezidentliyinə İlham Əliyevin namizədliyinə ürəkdən dəstək verirlər.
Ölkəmiz və xalqımız qarşıdakı prezident seçkilərinə Prezident İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə yaradılmış YENİLƏŞMİŞ MÖHTƏŞƏM AZƏRBAYCAN MİQYASLI BÖYÜK HESABATla gedir.
Müasir Azərbaycan haqqında hesabatın müəllifi Azərbaycan xalqının lideri İlham Əliyevdir!
Ona görə də ölkənin və xalqımızın qarşıdakı ən məsuliyyətli və şərəfli prezident seçkilərinə gedərkən qəlbinin dərinliklərindən gələn yalnız bir qərarı vardır: İLHAM ƏLİYEV!
Aydındır ki, müdrik, qədirbilən və uzaqgörən xalqımız növbəti dəfə də bu mühüm və qəti seçiminin böyük bəhrəsini görəcəkdir. Fikrimizcə, indiki seçimin ən böyük bəhrəsi, əsas nəticəsi daha güclü və inkişaf etmiş müstəqil Azərbaycan dövləti və yüksək xoşbəxt həyat şəraiti qazanmaq imkanları əldə edən, birlik və bərabərlik nümayiş etdirən Azərbaycan xalqı olacaqdır.
Prezident İlham Əliyev - müstəqil Azərbaycan dövlətinin etibarlı və dayanıqlı sabahı deməkdir!
İlham Əliyevli sabahlarımız xeyirli olsun...
İsa HƏBİBBƏYLİ,
Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının
vitse-prezidenti,
Milli Məclisin
Elm və təhsil komitəsinin sədri, akademik
Azərbaycan.-
2018.- 7 fevral.- S.1; 5.