Qurtuluşun
"övladları"
“Əsrin müqaviləsi”, Bakı-Tbilisi-Ceyhan, Bakı-Tbilisi-Ərzurum, Bakı-Tbilisi-Qars, BMT Təhlükəsizlik Şurasına sədrlik, kosmik kluba üzvlük, “Eurovision”, Avropa Oyunları, İslamiada və “Formula-1”ə evsahibliyi, yeni neft müqaviləsi, Beynəlxalq Dəniz Ticarət Limanı, “Cənub qaz dəhlizi”, Lələtəpə, Günnüt zəfəri... və Tarixin ən qüdrətli Azərbaycanı
Tariximizə Milli Qurtuluş Günü kimi daxil olan 1993-cü il iyun ayının 15-dən sonra başlanan yeni siyasət Azərbaycanın əsl müstəqillik salnaməsinin əsasını qoydu.
Bu gün siyasi baxışlarından, statusundan asılı olmayaraq hər kəsin birmənalı olaraq qəbul etdiyi həqiqət ondan ibarətdir ki, 25 il əvvəl Heydər Əliyevin xalqın istək və arzularını nəzərə alaraq ölkə rəhbərliyinə başlaması ölkəmizi parçalanmaqdan, xalqımızı yenicə qazanılmış dövlət müstəqilliyini itirmək təhlükəsindən xilas etdi. Görkəmli dövlət xadimi olan ulu öndərin siyasi və idarəçilik təcrübəsi, müdrikliyi, uzaqgörənliyi Azərbaycana nicat bəxş etməklə yanaşı, ölkədə tamamilə yeni siyasi-ictimai və sosial-iqtisadi münasibətlərin əsasını qoydu.
“Əsrin müqaviləsi” gənc müstəqil
dövlətin tarixi nailiyyəti idi
1993-cü ilin keşməkeşli iyun günlərindən 25 il ötür. 25 il bir dövlətin tarixi üçün uzun zaman kəsiyi deyil. Amma bu dövrdə Azərbaycanın nailiyyətləri, əsasını qoyduğu, başa çatdırdığı möhtəşəm və dünyaya səs salan iqtisadi layihələri respublikamızın 25 ilə sığmayan sürətli inkişaf hekayəsidir. Və bu gün Milli Qurtuluşun 25-ci ildönümünü qeyd etdiyimiz bayram günündə haqlı olaraq həmin uğurlara istinad edirik. Bəli, ulu öndər Heydər Əliyev 1993-cü ilin çətin günlərində xalqın səsinə səs verərək Naxçıvandan Bakıya gəlməsəydi, bugünkü nailiyyətlərimiz barədə danışa bilməzdik. Ona görə, ötən 25 ildə Azərbaycan dövlətinin nail olduğu hər bir qələbə, hər bir nailiyyət ilk növbədə Qurtuluşun övladıdır.
Heydər Əliyev uzaqgörən insan idi. Təsadüfi deyil ki, bu insan 1993-cü ildən sonra ölkədə əmin-amanlığı bərpa etməklə yanaşı, Azərbaycanın inkişaf prioritetlərini də siyasi dəqiqliklə müəyyən etdi. Belə ki, ölkə Prezidenti kimi fəaliyyətə başlamasından cəmi 11 ay sonra Bakıda imzalanan “Əsrin müqaviləsi” müstəqilliyini yeni qazanmış, hələ dünya çapında o qədər də tanınmayan, yaxın keçmişində hərbi-siyasi qarşıdurmalar olan bir dövlət üçün olduqca mühüm və tarixi nailiyyət idi. Bu zəfərin müəllifi isə Heydər Əliyev idi.
Beləliklə, 1994-cü ilin 20 sentyabrında Bakıda dünyanın 6 ölkəsinin 11 tanınmış neft şirkəti ilə imzalanan “Əsrin müqaviləsi” müstəqil Azərbaycan dövlətini öz hədəflərinə doğru aparan böyük bir yolun başlanğıcı oldu. Qarşımızda açılan gələcəyin üfüqləri məhz bu ilk addımdan sonra görünməyə başladı. Bu saziş təbii sərvətlər amilinin Azərbaycanın gələcək inkişafındakı rolu barədə ictimai düşüncədə dolaşan mücərrəd təsəvvürləri konkretləşdirdi, qarşıdakı istiqamətlərə aydınlıq gətirdi. “Əsrin müqaviləsi” ilə Azərbaycan özünün halal sərvətlərinə sahib çıxmaq haqqını bütün dünyaya bəyan etdi, milli mənafelərimizi, iqtisadi və strateji maraqlarımızı qorumaq əzmini sərgilədi, bu müqavilə dövlət müstəqilliyimizin mühüm təminatına çevrildi.
BTC və BTƏ Azərbaycanın müstəqil enerji
siyasətinin təsdiqi oldu
“Əsrin müqaviləsi”nin imzalanmasından sonra qarşıda duran əsas məsələlərdən biri Xəzərin Azərbaycan sektorundan hasil olunacaq “qara qızıl”ın dünya bazarlarına hansı marşrutla çatdırılması idi. İlk baxışdan sadə bir məsələ kimi görünsə də, əslində ən optimal neft marşrutunun seçilməsi onun tranzit ölkələrə gətirəcəyi dividenddən başqa Azərbaycanın milli maraqlarının təmin olunması baxımından müstəsna əhəmiyyət kəsb edirdi.
Bakı-Tbilisi-Ceyhan ideyasının ortaya çıxması da məhz neftin bir neçə kəmər vasitəsilə nəql olunması arzusundan doğmuşdu. BTC-nin reallığa çevrilməsi çox çətin mərhələlərdən keçməli oldu və nəhayət, bu məsələyə də Heydər Əliyev dühası son qoydu. Məhz Heydər Əliyev qətiyyətinin sayəsində 2002-ci il sentyabrın 18-də Azərbaycanın və Türkiyənin milli maraqlarına cavab verən, ermənipərəst siyasi dairələrin müxtəlif çabalarının əksinə olaraq Ermənistandan yan keçən BTC neft kəmərinin təməli qoyuldu. Hələ BTC-nin təməli qoyulmazdan əvvəl və sonralar həm Azərbaycanda, həm də xarici ölkələrdə bəziləri layihənin reallaşmayacağını və hətta kəmərin inşası başa çatdıqdan sonra rentabelli olacağına inanmır, Heydər Əliyevin kökündə Azərbaycan dövlətinin milli maraqlarına və ölkənin inkişafına yönəlik bu qətiyyətinə şübhə ilə yanaşırdılar.
BTC 2006-cı il iyulun 13-də keçirilən açılış mərasimindən sonra həyata rəsmən vəsiqə aldı. Beləliklə, bu böyük enerji layihəsinin reallaşdırılması ilə ümummilli lider Heydər Əliyevin uzaqgörənliklə düşünülərək həyata keçirilən neft strategiyası tarixi yolçuluğunda özünün ən uca zirvəsinə çatdı. Bütün dünyada “əsrin layihəsi” kimi dəyərləndirilən və üç ölkəni birləşdirən BTC-nin əfsanədən reallığa çevrilməsi müəllifi Heydər Əliyev olan Azərbaycanın neft strategiyasının, Prezident İlham Əliyevin qətiyyətinin təntənəsini və eləcə də Azərbaycanın dünyanın və regionun söz sahibi olan ölkələrindən birinə çevrildiyini bariz şəkildə ortaya qoydu. Məhz Azərbaycanın təşəbbüsü ilə BTC və daha sonra Bakı-Tbilisi-Ərzurum qaz kəmərlərinin işə düşməsindən sonra karbohidrogen ehtiyatların nəqli ilə bağlı regionda tamamilə yeni vəziyyət yarandı. Yəni Xəzərin karbohidrogen ehtiyatları ilk dəfə olaraq alternativ yollarla dünya bazarlarına çıxarılmağa başlandı ki, bu da Azərbaycanın enerji siyasətinin həm də müstəqil olmasından xəbər verdi.
Bölgənin əsas nəqliyyat qovşağı
Tarixi İpək yolunun keçdiyi Azərbaycanın yerləşdiyi ərazi bütün dövrlərdə Avropa və Asiyanı, ən uzaq dövlətləri birləşdirən, strateji ticari-iqtisadi dəhlizlərin qovuşduğu məkanlardan biri olub. Bu gün də Azərbaycan “Şərq-Qərb” və “Şimal-Cənub” nəqliyyat dəhlizlərinin kəsişməsində yerləşir və bu baxımdan əlverişli geostrateji mövqeyə malikdir. Bu potensialı böyük uzaqgörənliklə qiymətləndirən ümummilli lider Heydər Əliyev respublikamızın bu imkanlarından faydalanmağı zəruri hesab edirdi. Təsadüfi deyil ki, 1998-ci ildə 32 ölkənin və 13 beynəlxalq təşkilatın səlahiyyətli nümayəndəsinin iştirakı ilə tarixi İpək yolunun bərpasına həsr olunmuş konfrans məhz Bakıda təşkil olunmuş və həmin tədbirdə Avropa-Qafqaz-Asiya nəqliyyat dəhlizinin (TRASEKA) həyata keçirilməsinin texniki və iqtisadi məsələlərini özündə əks etdirən “Avropa-Qafqaz-Asiya dəhlizinin inkişafı üzrə beynəlxalq nəqliyyat haqqında Əsas Çoxtərəfli Saziş” imzalanmışdı.
Ötən 20 ildə Azərbaycan nəqliyyat imkanlarının realizə edilməsi baxımından olduqca mühüm layihələr həyata keçirib. Qeyd edək ki, xüsusən son dövrlərdə istər sərnişin, istər beynəlxalq yükdaşımalar sahəsində ciddi rəqabət yaranıb. Belə şəraitdə böyük tranzit potensialına malik Azərbaycan müşahidəçi mövqeyində dayana bilməzdi. Ona görə hazırkı dövrdə Azərbaycanın tranzit potensialının reallaşdırılması ölkəmizin iqtisadi diversifikasiya siyasətində əsas yerlərdən birini tutur. Prezident İlham Əliyevin qarşıya qoyduğu əsas məqsədlərdən biri də ölkəmizin tranzit mərkəzinə çevrilməsini tam təmin etməkdir.
Respublikamızın tranzit potensialından və onun əlverişli coğrafi mövqeyindən tam faydalanmaq üçün son illərdə ölkə rəhbərliyinin təşəbbüsləri və xüsusi diqqəti sayəsində kifayət qədər mühüm islahatlar və irimiqyaslı tədbirlər həyata keçirilib. Bir neçə beynəlxalq hava limanının tikintisi, yeni təyyarə və gəmilərin alınması, “Şərq-Qərb” və “Şimal-Cənub” nəqliyyat dəhlizləri istiqamətində beynəlxalq əhəmiyyətli avtomobil yollarının tikintisi, dəmir yolu xətlərinin yenilənməsi və digər bu kimi başa çatdırılan infrastruktur layihələri ölkəmizin nəqliyyat imkanlarının güclənməsində mühüm rol oynayıb. O cümlədən respublikamızın tranzit daşımalarda iştirak imkanlarını genişləndirib.
Asiya ilə Avropanı birləşdirən
Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu xətti
Avrasiya məkanının mühüm logistik mərkəzlərindən birinə çevrilən Azərbaycan həm də öz tranzit imkanlarını artırmağa yol açan yeni təşəbbüslərin müəllifidir. Bu təşəbbüslərdən biri Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu layihəsidir. Tarixi İpək yolunun bərpası çərçivəsində nəqliyyat infrastrukturunun təkmilləşdirilməsində böyük addım olan bu layihənin Prezident İlham Əliyevin böyük siyasi iradəsi nəticəsində uğurla reallaşması Avropa-Qafqaz-Asiya nəqliyyat dəhlizinin yeni səviyyədə inkişafına şərait yaradıb. Ən əsası, bu dəmir yolu bağlantısı nəqliyyatın inkişafında yeni mərhələnin başlanması deməkdir. Çünki iqtisadi baxımdan səmərəli, dayanıqlı, təhlükəsiz və ekoloji normalara tam cavab verəcək BTQ dəmir yolu xətti “Şərq-Qərb nəqliyyat dəhlizi”nin əsas elementlərindən olmaqla Cənubi Qafqaz, eləcə də bütövlükdə Avrasiyada ticarət-iqtisadi münasibətlər sahəsində sıx əməkdaşlığa, regionda sosial-iqtisadi artımın sürətlənməsinə, eləcə də ölkələrin qlobal səviyyədə əməkdaşlığının genişlənməsinə artıq böyük töhfə verir.
BTQ dəmir yolu xətti Azərbaycanın beynəlxalq səviyyəli tranzit və logistika mərkəzinə çevrildiyinin növbəti əyani sübutudur. BTQ dəmir yolu ilə yüklərin Avropa və Asiyaya çatdırılması ilə yanaşı, ixrac mallarının Azərbaycan ərazisindən tranzitinin artmasına, Xəzər hövzəsi regionunun Avropa ilə bilavasitə nəqliyyat əlaqələrinin qurulmasına, Avropaya inteqrasiya proseslərinin sürətlənməsinə, əmtəə və xidmətlərin nəqli yollarının diversifikasiyasına xidmət edir, Azərbaycanın və region dövlətlərinin xarici iqtisadi əlaqələrinin səmərəliliyini daha da yüksəldir. Beləliklə, bu dəmir yolu Avropa və Asiya ölkələri arasında yüklərin daşınmasında əvəzsiz rol oynamaqla bərabər Azərbaycanın tranzit ölkə kimi də əhəmiyyətini daha da artırıb.
Xəzərin ən böyük limanı
Ötən ay Ələt qəsəbəsində Beynəlxalq Dəniz Ticarət Limanı Kompleksinin istifadəyə verilməsi Azərbaycanın yerləşdiyi bölgədəki aparıcı rolunu bir qədər də yüksəltdi. Bu layihənin başa çatdırılması göstərir ki, ölkəmizdə güclü nəqliyyat-logistika infrastrukturunun formalaşdırılıması istiqamətində qarşıya qoyulan vəzifələr uğurla reallaşır.
Bakı Beynəlxalq Dəniz Ticarət Limanı Kompleksi layihəsinin uğurla reallaşması ilə Azərbaycanın tranzit imkanlarının genişlənməsi baxımından yeni mərhələ başladı. Bununla ölkəmiz gələcəyə hesablanmış daha bir möhtəşəm addım atdı. Bu limanın işə salınması nəticəsində Azərbaycanın tranzitdən gələn gəlirləri əhəmiyyətli dərəcədə artacaq, respublikamız logistik mərkəz kimi mövqelərini daha da möhkəmləndirəcək. Ən əsası isə, gətirəcəyi bütün iqtisadi dividendlərlə yanaşı, bu liman kompleksi Azərbaycanın regionda söz sahibi statusunu möhkəmləndirən mühüm faktordur.
Cənubi Qafqazın lideri, dünyada söz sahibi, BMT Təhlükəsizlik
Şurasının sədri
Sürətli inkişaf dövrünü yaşayan Azərbaycanın Cənubi Qafqazın lider dövlətinə çevrilməsi və bu statusu uğurla daşıması bütün dünyanın, xüsusən bu regionu özünün iqtisadi mənafeyi baxımından vacib tərəfdaşı kimi görən Avropanın qəbul etdiyi inkarolunmaz reallıqdır. Elə buna görə təsadüfi deyil ki, Cənubi Qafqazı əhatə edən hər hansı beynəlxalq layihənin Azərbaycanın maraqlarını nəzərə almadan həyata keçirilməsi mümkün deyil. Azərbaycanla hesablaşır, məsləhətləşir və hər bir əməkdaşlıq məsələsində onu əsas tərəfdaş kimi qəbul edirlər.
Azərbaycanın dünyadakı yüksək siyasi nüfuzunun ən bariz nümunəsi kimi ölkəmizin 2011-ci ilin oktyabrında BMT Təhlükəsizlik Şurasına (TŞ) üzv seçilməsini misal göstərmək olar. TŞ-yə keçirilən səsvermədə Azərbaycana səs verənlər sadəcə Cənubi Qafqazın sıradan bir ölkəsinin deyil, beynəlxalq miqyasda özünün müsbət imici ilə tanınan, bütün dünyada hər bir sahə üzrə ciddi nüfuz qazanan bir respublikanın namizədliyini dəstəkləmiş oldular. Bu səsvermə nəticəsində BMT Təhlükəsizlik Şurasına seçilmək Azərbaycanın dünyadakı nüfuzunun göstəricisi, beynəlxalq aləmdə ciddi və etibarlı bir ölkə olduğunu nümayiş etdirdi.
Azərbaycanın BMT TŞ-nin üzvü seçilməsi ilk növbədə Prezident İlham Əliyevin uğurlu xarici siyasətinin göstəricisi idi. Ölkəmizin bu qələbəsini məhz Prezident İlham Əliyev təmin etdi. Çünki məhz beynəlxalq münasibətlər sistemini dəqiqliyi ilə bilmək, əks mövqelər hazırlamaq, Azərbaycanın xarici siyasətinin doktrinasının tələblərinə müvafiq real, çevik manevrlər etmək və bu planda BMT müstəvisində, xüsusilə də BMT Baş Məclisinin sessiyalarında ölkəmizin maraqlarını müdafiə edən ardıcıl tədbirlər reallaşdırmaq məhz dövlət başçısının iradəsinin, mövqeyinin, siyasi dəst-xəttinin nəticələridir. Odur ki, Azərbaycanın bu posta seçilməsi Prezident İlham Əliyevin indiyədək apardığı düşünülmüş və məqsədyönlü siyasətin məntiqi sonluğudur.
Beynəlxalq tədbirlər məkanı
Azərbaycan tarixi, geostrateji mövqeyi, ənənələri və dinamik inkişafı ilə qlobal arenaya mühüm töhfələr verməkdədir. Bunu müxtəlif amillərlə yanaşı, respublikamızın artıq neçə illərdir ki, mühüm beynəlxalq tədbirlərə uğurla evsahibliyi etməsi də təsdiqləyir. Mədəniyyətlərarası və sivilizasiyalararası forumlar, Qlobal Bakı Forumu, digər qlobal əhəmiyyətli tədbirlər Bakını beynəlxalq əməkdaşlığın əsas mərkəzlərindən birinə çevirib.
Belə mövzulu forumların keçirilməsi üçün Azərbaycanın seçilməsi təsadüfi deyil. Çünki qədim və zəngin mədəniyyətə malik, müxtəlif ənənələrin, sivilizasiya və konfessiyaların əsrlər boyu dinc yanaşı mövcud olduğu Azərbaycan bu formatda tədbirlərin keçirilməsi üçün həqiqətən də nümunəvi məkandır. Digər tərəfdən, xalqımızın qədim tarixi, zəngin mədəniyyəti, tolerantlığı barədə vaxtilə yetərincə məlumatı olmayan dünya dinamik inkişafın nəticəsi olaraq Azərbaycanı ildən-ilə daha yaxından tanıyır və onun artan nüfuzunun şahidinə çevrilir. Elə bu amillər də Azərbaycanın sivilizasiyalararası və mədəniyyətlərarası dialoqa mühüm töhfə verən ölkə statusunu daha da möhkəmləndirir və bu mövzuda dünyanı düşündürən məsələlərin müzakirə edildiyi beynəlxalq tədbirlərin məhz ölkəmizdə keçirilməsini şərtləndirir.
“Eurovision”, Avropa
Oyunları, “Formula-1”, İslam Həmrəyliyi Oyunları...
Son illərdə çoxsaylı tədbirlərin
ən mötəbər ünvanına çevrilən
respublikamız bunların hamısına layiqincə evsahibliyi
edib. Bu evsahibliyinə və ideal təşkilatçılığa
isə başqa ölkələr ancaq həsəd apara bilərlər.
Azərbaycan isə digər beynəlxalq
tədbirlərlə yanaşı, həm də idman və mədəniyyət
tədbirlərinin ünvanıdır. Bunu son altı ildə
Azərbaycanda “Eurovision”, I Avropa Oyunları, “Formula-1” və
İslam Həmrəyliyi Oyunları kimi beynəlxalq tədbirlərin
keçirilməsi təsdiq edir. Bu musiqi və idman yarışlarının
yüksək səviyyədə təşkil olunması və
keçirilməsi Azərbaycanın beynəlxalq miqyasda
nüfuzunun daha da yüksəlməsinə növbəti
töhfə və dəstək oldu. Həmin günlərdə
paytaxtımıza təşrif buyuran xarici vətəndaşlar,
turistlər Azərbaycandakı inkişafı öz gözləri
ilə gördülər, ölkəmizi daha yaxından
tanımaq imkanı əldə etdilər. Bakının
qonağı olacaq əcnəbilər təkcə bu mahnı
müsabiqəsinin deyil, həmçinin zəngin tarixi izlərin
yaşadığı doğma Bakımızın gözəlliyinin,
müxtəlif mədəniyyətlərə məxsus elementləri
ahəngdar şəkildə özündə birləşdirən
adət və ənənələrimizin və azərbaycanlıların
səmimi qonaqpərvərliyinin şahidi oldular. Bu mənada
sözügedən tədbirlərin hər biri Azərbaycanın
inkişafının və turizm potensialının beynəlxalq
miqyasda daha yaxından tanıtımı baxımından
böyük hadisəyə çevrildi. Digər tərəfdən,
bu cür tədbirlərə yüksək səviyyədə
evsahibliyi etməklə Azərbaycan bir daha sübut etdi ki, beynəlxalq
tədbirlərin keçirilməsi üçün əsas
ünvanlardan biridir.
Kosmik klubun
üzvü
Azərbaycan həm də kosmos
dövlətidir. Qeyd edək ki, kosmik sənayenin
yaradılması, telekommunikasiya peyklərinin, o cümlədən
digər çoxməqsədli peyklərin orbitə
çıxarılması öz xüsusi və strateji əhəmiyyəti
ilə seçilir. Bu məqsədlə 2008-ci ildən etibarən
Prezident İlham Əliyevin qərar və tövsiyələri
ilə kosmik tədqiqatlara başlanılıb, dövlət
başçısı “Azərbaycan Respublikasında kosmik sənayenin
yaradılması və telekommunikasiya peyklərinin orbitə
çıxarılması haqqında” sərəncam
imzalayıb, “Kosmik sənayenin yaradılması və
inkişafı üzrə” Dövlət Proqramı qəbul
edilib, daha sonra “Azərkosmos” Açıq Səhmdar Cəmiyyəti
təsis edilib. Qarşıya qoyulan məqsədə
çatmaq üçün müvafiq strukturlar kosmik sənaye
sahəsində beynəlxalq təcrübəni tədqiq edərək
Azərbaycanın ilk telekommunikasiya peykinin hazırlanması və
istifadəyə verilməsində dünyanın qabaqcıl
kosmik sənaye qurumları ilə əməkdaşlıq həyata
keçiriblər.
Bütün bunların nəticəsidir
ki, artıq Azərbaycan kosmik klubun üzvüdür. Orbitə
buraxılan peyklərimiz ölkəmizin inkişafına xidmət
edir. Bu hadisə həm də Azərbaycanın hərtərəfli
inkişafının göstəricisidir. Bu, eyni zamanda, Azərbaycanın
müasirləşməsinin, modernləşməsinin, ölkəmizin
ən müasir texnologiyalara sahib olmaq niyyətlərinin bariz
nümunəsidir. Ən əsası, bu tarixi uğur Prezident
İlham Əliyevin müasir, güclü və ən yeni
texnologiyalara sahib olan Azərbaycan konsepsiyasının
reallaşmasının tərkib hissəsidir.
Yeni neft müqaviləsi
Ötən ilin sentyabrında Azərbaycanın
müstəqillik tarixinə qızıl hərflərlə
yazılan növbəti hadisə baş verdi. Bakıda “Azəri”,
“Çıraq” və “Günəşli” yataqlarının
işlənilməsi üzrə xarici neft şirkətləri
ilə yeni saziş imzalandı. Bununla da 1994-cü ildə
imzalanan “Əsrin müqaviləsi” ilə neft hasil olunan
sözügedən yataqların işlənilməsində
yeni mərhələ başlandı. SOCAR, BP, “Chevron”, INPEX,
“Statoil”, “ExxonMobil”, “TP”, “Itochu” və “ONGC Videsh” şirkətlərinin
imzaladığı sazişə əsasən növbəti
32 il müddətində “Azəri-Çıraq-Günəşli”
yataqlarına 40 milyard dollardan artıq sərmayə qoyulacaq.
Bu sazişlə ilk növbədə
Azərbaycanın neft ehtiyatları barədə mübahisələrə
son qoyuldu. Məlum olduğu kimi, indiyədək “Azəri-Çıraq-Günəşli”
yataqlarından 436 milyon ton neft hasil edilib. Amma son kəşfiyyat
işləri bu yataqlarda hasil edilməmiş təxminən 500
milyon ton neft ehtiyatının olmasından xəbər verir.
Ümumilikdə isə burada 1 milyard ton neftin olduğu
proqnozlaşdırılır.
“Əsrin müqaviləsi”nin
imzalanmasından sonra Azərbaycan bir dövlət kimi müstəqilliyini
daha da möhkəmləndirdi. Yeni müqavilə isə, təbii
ki, ölkəmizin əldə etdiyi bu nailiyyətlərin
miqyasını daha da artıracaq. İlk növbədə Azərbaycan
bir dövlət kimi beynəlxalq mövqelərini möhkəmləndirəcək,
enerji təhlükəsizliyi sahəsində aparıcı
söz sahibi olaraq qalacaq. Ən əsası, yeni müqavilədən
sonra Azərbaycana gələcək gəlirlər ölkəmizin
inkişafına böyük töhfələr verəcək.
İndi əldə etdiyimiz inkişaf dinamikasının
miqyası artacaq.
Azərbaycandan
Avropaya uzanan “Cənub qaz dəhlizi”
Bu il may ayının 29-da
açılışı olan “Cənub qaz dəhlizi” göstərdi
ki, Azərbaycan qarşısına qoyduğu məqsədlərə
doğru inamla addımlayan, aydın və
düşünülmüş strategiyası, dəqiq siyasəti
olan dövlətdir. Eyni zamanda bu tarixi hadisə rəsmi
Bakının 1994-cü ildən həyata keçirdiyi enerji
siyasətinin məntiqi nəticələrindən biri və həm
də uğurlu davamıdır.
Bu günlərdə “Cənub qaz dəhlizi”nin
4 seqmentindən biri və bu mürəkkəb infrastrukturun ən
uzun hissəsi olan Transanadolu təbii qaz boru kəmərinin
(TANAP) istifadəyə verilməsi bu layihə üzrə
işlərin vaxtında tamamlandığını bir daha təsdiq
etdi.
“Cənub qaz dəhlizi” layihəsinin
uğurla reallaşmasının əsas səbəbi, təbii
ki, Azərbaycanın həyata keçirdiyi uğurlu
siyasi-diplomatik fəaliyyətdir. Bu qələbə
respublikamızın enerji təhlükəsizliyində söz
sahibinə çevrilməsi ilə yanaşı, hər bir məsələdə
qətiyyətli mövqeyindən, əməkdaşlıq əlaqələrində
etibarlı tərəfdaş olmasından və beynəlxalq
birlikdə yüksək nüfuz sahibinə çevrilməsindən
irəli gəlir.
Hazırda “Cənub qaz dəhlizi”nin
icrasında yeddi ölkə - Azərbaycan, Gürcüstan,
Türkiyə, Bolqarıstan, Yunanıstan, Albaniya, İtaliya
iştirak edir, eyni zamanda, üç Balkan ölkəsi -
Bosniya və Herseqovina, Xorvatiya və Monteneqronun da növbəti
mərhələdə bu layihəyə qoşulacağı
gözlənilir. Bu, artıq layihənin qlobal xarakterini və
böyük beynəlxalq əməkdaşlıq platforması
üzərində ucaldığını göstərir.
Prezident İlham Əliyevin qeyd etdiyi kimi, “Cənub qaz dəhlizi”
Azərbaycanın liderliyi ilə həyata keçirilən,
tarixi əhəmiyyətə malik, xalqımızın firavan
gələcəyini təmin edən, regionda, Avropada təhlükəsizliyin,
əməkdaşlığın möhkəmlənməsinə
xidmət göstərən qlobal layihədir.
Lələtəpədə
dalğalanan Azərbaycan bayrağı
Güclü ordu dövlətin və
onun xalqının təhlükəsizliyinin əsas təməl
prinsiplərindən biridir. Ona görə Azərbaycan Ordusunun
döyüş qabiliyyətinin daim artırılması
torpaqlarımızın işğal altında
qaldığı bir vaxtda təbii olaraq qarşımızda
dayanan ən əsas vəzifədir. Nizami Azərbaycan Ordusunun
təməlinin qoyulduğu 1993-cü ilin payızından sonra
bu istiqamətdə mühüm addımlar atılıb. Ulu
öndər Heydər Əliyevin rəhbərliyi ilə
qısa vaxtda bütün qoşun növlərinin mövcud
olduğu, müasir döyüş imkanlarına malik Azərbaycan
Silahlı Qüvvələri formalaşdırılıb.
Azərbaycan Prezidenti, Silahlı
Qüvvələrin Ali Baş Komandanı İlham Əliyevin
fəaliyyətində ordu quruculuğu məsələləri
daim prioritetdir. Reallıq ondan ibarətdir ki, hazırda Cənubi
Qafqazın ən qüdrətli ordusuna malik Azərbaycanın
Silahlı Qüvvələri öz döyüş
hazırlığına görə MDB məkanında ön
sıralarda gedir.
İki il öncə 2016-cı ilin
aprelində düşmənlə təmas xəttində 22
illik atəşkəs dövrünün ən güclü hərbi
qarşıdurması zamanı Azərbaycan Ordusu nəyə
qadir olduğunu sübut etdi. İşğal olunmuş minlərlə
hektar sahə, o cümlədən strateji Lələtəpə
yüksəkliyi düşməndən azad edildi, Cocuq Mərcanlı
sakinlərinin həyatı üçün təhlükə
tamamilə aradan qaldırıldı. Bu gün Lələtəpədə
Azərbaycan bayrağı dalğalanır.
Bu günlərdə cəbhə xəttindən
alınan növbəti xoş xəbər ölkəmizin
bütün ictimaiyyətini həm sevindirdi, həm də
qürurlandırdı. 1992-ci ildə erməni silahlı birləşmələri
tərəfindən işğal edilən Şərur rayonunun
Günnüt kəndi 26 ildən sonra ordumuz tərəfindən
azad olundu. Bu, 2016-cı ilin Aprel döyüşlərindən
sonra Azərbaycan Ordusunun növbəti mühüm zəfəridir.
Bütün bu uğurların
hamısı Milli Qurtuluşun nəticəsidir. 25 il əvvəl
ulu öndər Heydər Əliyevin başlatdığı və
bu gün Prezident İlham Əliyevin davam etdirdiyi böyük
siyasətin möhtəşəm uğurlarıdır.
Rəşad CƏFƏRLİ
Azərbaycan.-
2018.- 15 iyun.- S.1; 8.