Əsas hədəf daha müasir,
daha qüdrətli Azərbaycan qurmaqdır
Azərbaycan Respublikasının
Prezidenti İlham Əliyev fevralın 12-də Real
televiziyasının rəhbəri Mirşahin Ağayevə
geniş müsahibə verib.AZƏRTACmüsahibəni təqdim
edir.
-Cənab
Prezident, müsahibəyə vaxt ayırdığınız
və bizi qəbul etdiyiniz üçün Sizə minnətdarlığımı
bildirirəm və bunu biz Azərbaycan mətbuatına,
mediasına Sizin diqqətiniz kimi qəbul edirik, təşəkkür
edirəm.
-Sağ
olun. Siz bilirsiniz ki, mən Azərbaycan mediasına həmişə
böyük dəstək göstərmişəm. Mənim
media nümayəndələri ilə çoxsaylı
görüşlərim bunun əyani sübutudur və həmişə
çalışmışam ki, öz işimlə
medianın inkişafına dəstək verim. Şadam ki, Azərbaycan
mediası bu gün ölkəmizin həyatında önəmli
rol oynayır. Deyə bilərəm ki, mən də öz
işimdə mediadan gələn xəbərlərə istinad
edirəm, bəzi hallarda mediadan bir çox məsələləri
öyrənirəm, dərhal reaksiya verirəm. Bu barədə
mən bir neçə dəfə öz fikirlərimi
bildirmişəm və hesab edirəm ki, gələcəkdə
Azərbaycan mediası ölkəmizin həyatında bundan da böyük
rol oynayacaqdır.
Onu da bildirməliyəm ki, bəzən belə bir sual verilir, nə üçün Prezident xarici mediaya daha çox müsahibə verir? Bunun iki səbəbi var. İstərdim ki, bu barədə də öz fikrimi bildirim, Azərbaycan mediası da bunu bilsin. Birincisi, bu gün Azərbaycan həqiqətlərini dünyaya çatdırmaq xüsusi əhəmiyyət daşıyan bir məsələdir. Çünki bu gün dünyada informasiya mübarizəsi gedir. Azərbaycana qarşı bir sıra hallarda çox əsassız ittihamlar irəli sürülür, qərəzli, saxta məlumatlar dərc edilir. Bunun məqsədi ölkəmizin imicinə zərbə vurmaq, ölkəmizi inkişaf, müstəqillik yolundan döndərmək və Azərbaycanı geridə qalmış ölkə kimi təqdim etməkdir. Ona görə xarici mediada bizim mövcudluğumuz, sözlərimizin çatdırılması xüsusi əhəmiyyət daşıyır. Yəni, bizə qarşı aparılan bütün bu təbliğatın qarşısında öz həqiqətlərimizi ortaya qoyuruq, Azərbaycanı müasir, güclü dövlət kimi tanıtdırırıq və ölkə haqqında həqiqətləri çatdırırıq. Bu, birinci səbəbdir. İkinci səbəb ondan ibarətdir ki, mən ölkə daxilində gedən işlərlə bağlı öz fikirlərimi müntəzəm olaraq müxtəlif formatda bildirirəm. Mənim çıxışlarımın bir çoxu hesabat xarakterlidir. Nazirlər Kabinetinin müntəzəm olaraq keçirilən toplantılarında həm görülmüş işlərə qiymət verilir və ən önəmlisi görüləcək işlər haqqında danışılır. Regional inkişaf proqramlarının icrası ilə bağlı tədbirdə il ərzində görüləcək işlər haqqında çox aydın ifadələr ortaya qoyulur. Beləliklə, Azərbaycan vətəndaşları həm məndən eşidirlər ki, hansı işlər görülüb, biz harada uğurlara nail olmuşuq, harada hələ ki, həll olunmamış problemlər, nöqsanlar var və həm də görüləcək işlərlə bağlı fikirlər ortaya qoyulur. Müxtəlif mövzularla bağlı müntəzəm olaraq öz fikirlərimi çatdırıram. Yenə də deyirəm ki, bu, həm hesabat xarakterli, həm də görüləcək işlər, istiqamətlərlə bağlı, istiqamətverici çıxışlardır. Ona görə bu məsələ ilə bağlı iki amil mövcuddur və istərdim ki, Azərbaycan mətbuatı bunu bilsin. Ancaq, eyni zamanda, bugünkü müsahibəmiz onu göstərir ki, mən həmişə Azərbaycan mətbuatına da açıq olmuşam, bundan sonra da belə olacaq.
-Təşəkkür edirəm cənab Prezident, biz bunu hiss edirik, qiymətləndiririk. Ümidvaram ki, bu ənənə davamlı olacaq.
Azərbaycanda 2019-cu il islahatların yeni və daha genişmiqyaslı dalğası ilə başlandı. Biz islahatların əhatə dairəsini və əsas hədəflərini mahiyyət etibarilə inqilabi adlandırırıq. Sizcə yanılmırıq ki?
-Mən hesab edirəm ki, siz çox düzgün təhlil apararaq belə bir qənaətə gəlmisiniz. Doğrudan da 2019-cu ildən bizim islahatlarımızın yeni mərhələsi başlayır. Bu da təbiidir. Çünki ötən il keçirilmiş prezident seçkilərində Azərbaycan xalqı mənə bir daha böyük etimad göstərib və mən bu seçkilərə islahatlar gündəliyi ilə getmişəm. Təbii ki, keçən ilin ikinci yarısından başlayaraq islahatların dəqiqləşdirilməsi, müəyyən edilməsi və ardıcıllığı haqqında çox geniş işlər aparılırdı və bu ilin əvvəlindən yeni islahatlara start verildi.
Onu da deməliyəm ki, Azərbaycanda islahatlar müntəzəm olaraq keçirilir. İslahatların əsasını ulu öndər Heydər Əliyev 1993-cü ildə qoymuşdur. Məhz o ildən başlayaraq Azərbaycan sabitlik və inkişaf dövrünə qədəm qoymuşdur. Əgər biz o illəri xatırlasaq görərik ki, ən böyük siyasi islahatlar məhz Heydər Əliyevin adı ilə bağlıdır. O, hakimiyyətə gələnə qədər Azərbaycanda senzura mövcud idi. Siz də o vaxt gənc jurnalist kimi bu senzura şəraitində fəaliyyət göstərirdiniz. Senzuranın ləğv edilməsi Heydər Əliyev tərəfindən aparılan çox ciddi islahat idi. Azərbaycana sərmayə qoyuluşunun, xarici sərmayə qoyuluşunun cəlb edilməsi işində çox böyük islahatlar aparıldı. "Əsrin müqaviləsi”, – o vaxt postsovet məkanında bunun tayı-bərabəri yox idi. Məhz Heydər Əliyevin təşəbbüsü ilə bu islahatlar aparıldı. Torpaq islahatı, hansı ki, biz bu gün də onun qoyduğu yolla gedirik və Azərbaycanda fermerlər torpaq vergisi istisna olmaqla, heç bir başqa vergi vermirlər. Bilmirəm dünyanın hansı ölkəsində buna oxşar mənzərə var? İqtisadi islahatlar aparılmışdır.
2003-cü ildən islahatların yeni mərhələsi başlandı və hesab edirəm ki, o vaxt ən böyük islahat regionların sosial-iqtisadi inkişafı Dövlət Proqramının qəbul edilməsi idi. Çünki bu proqram bizə imkan verdi ki, ölkəmizin müxtəlif istiqamətlər üzrə inkişaf strategiyasını müəyyənləşdirək və qısa müddət ərzində çox güclü infrastruktur bazasının yaradılması işində nəticələr əldə edək. Əgər həmin illəri xatırlayırsınızsa, o vaxt biz infrastruktur baxımından çox geridə idik. Elektrik enerjisi ilə bağlı böyük problemlər, fasilələr var idi, elektrik enerjisi saatlarla verilirdi. Bu gün Azərbaycan nəinki özünü təmin edir, eyni zamanda, böyük həcmdə elektrik enerjisini ixrac edir. Bölgələrdə qaz təchizatı yox idi. Bakı şəhərində qaz təchizatı təqribən, 50 faiz səviyyəsində idi. Bu gün ən ucqar rayonlara, hansılar ki, heç sovet vaxtında qazlaşdırılmamışdı, təbii qaz verilir və qazlaşdırmanın səviyyəsi 95 faizə çatıb. İçməli su layihələrinin icrası böyük əhəmiyyət daşıyır, böyük sosial məsələdir. 2003-cü ildə dayanıqlı və keyfiyyətli içməli su ilə təminat cəmi 20 faiz idi. Bu gün bu, 70 faizə çatıb. Düzdür, 70 faiz də bizi qane edə bilməz. Bakı şəhərində bu, 80 faizdən çoxdur. Ancaq bu, böyük bir islahat idi. Digər infrastruktur layihələrinə gəlincə, misal üçün, biz artıq bir neçə ildir ki, 5 milyon insana pulsuz tibbi müayinə xidməti göstəririk. Bu, nəyə görə mümkün olub? Ona görə ki, son illərdə ölkəmizin hər bir yerində müasir xəstəxanalar, diaqnostika mərkəzləri yaradılıb. Yəni, bu imkan yaradılıb ki, biz indi ondan istifadə edək. İqtisadi sahədə aparılmış islahatlar, ölkə iqtisadiyyatının şaxələndirilməsi ilə bağlı islahatlar bu yeni reallıqları ortaya qoydu.
Biz birinci
dəfə Dünya Bankının "Doing Business”
hesabatına 2006-cı ildə düşmüşük. O
vaxt biz təqribən, 90-cı, 95-ci və ya 96-cı yerdə
idik. Bu gün biz 25-ci yerdəyik. Bu, ciddi islahatdır. Bu,
biznes mühitinin yaxşılaşdırılması, sərmayə
qoyuluşu üçün yeni imkanların yaradılması
istiqamətində inqilabi islahatdır. Baxın, biz bir
çox inkişaf etmiş ölkələrdən öndəyik.
Bu, çox ciddi məsələdir. Ona görə
islahatların bugünkü mərhələsi əvvəlki
dövrlərdə aparılmış islahatların məntiqi
nəticəsidir. Bu gün isə qarşımızda yeni vəzifələr
durur, yeni çağırışlar dayanır. Dünya dəyişir,
dünyada gedən proseslər narahatlıq doğurur. Beynəlxalq
hüquq prinsipləri artıq belə görünür ki, o qədər
də böyük rol oynamır. Ona görə, hər bir
ölkə çalışmalıdır ki, maksimum öz
daxili resurslarına arxalansın. Əslində, biz bu siyasəti
uzun illərdir ki, aparırdıq. Əsas hədəf ondan
ibarət idi ki, biz iqtisadi cəhətdən heç kimdən
asılı olmayaq. Biz iqtisadi müstəqilliyi əldə edəndən
sonra əlbəttə ki, öz siyasi addımlarımızı
daha inamla atırıq və ölkəmizin maraqlarını
daha böyük dərəcədə qoruyuruq.
Ona
görə 2019-cu ildən başlayan islahatların əsas hədəfi
Azərbaycanı müasir, inkişaf edən və gələcəkdə
inkişaf etmiş ölkəyə çevirməkdir, ölkədə
mövcud olan nöqsanları aradan qaldırmaqdır, vətəndaşları
narahat edən problemləri tamamilə gündəlikdən
çıxarmaqdır, insanların rifah halını
yaxşılaşdırmaqdır, daha güclü, qüdrətli
dövlət qurmaqdır. Biz bu istiqamətdə məqsədyönlü,
hərtərəfli siyasət aparırıq, həm beynəlxalq
mövqelərimizi möhkəmləndiririk, həm də
regional əməkdaşlıq təşəbbüsləri
ilə çıxış edirik. Bu gün Azərbaycan
Avrasiyanın nəqliyyat mərkəzinə çevrilib. Yəni,
nəqliyyat mərkəzlərindən birinə yox, məhz nəqliyyat
mərkəzinə çevrilib. Çünki Şimal-Cənub
və Şərq-Qərb dəhlizləri ölkəmizin ərazisindən
keçir. Biz bu coğrafi vəziyyətdən çox səmərəli
istifadə etdik, güclü infrastruktur yaratdıq. Bu gün
Şimal-Cənub və Şərq-Qərb nəqliyyat dəhlizlərində
10-dan çox ölkə əməkdaşlıq edir.
Yalnız bir ölkə hər iki layihədə iştirak
edir ki, o da Azərbaycandır.
Yəni,
bugünkü reallıqlar, dünyada baş verən və
bölgəmizdə yaşanan hadisələr diktə edir ki,
biz daha səmərəli iş aparmalıyıq və şəffaflıq
əsas prinsip olmalıdır. Deyə bilərəm ki,
keçən il hazırlanan və bu il başlanan, xüsusilə
iqtisadi, sosial və kənd təsərrüfatı sahələrində
aparılan islahatlar imkan verir ki, biz əlavə maliyyə
resursları əldə edək. Siz bilirsiniz ki, bu yaxınlarda
minimum əməkhaqqının qaldırılması ilə
bağlı çox ciddi addım atılmışdır, digər
sosialyönümlü addımlar atılmışdır. Biz
nəyin hesabına buna nail ola bilmişik? Ona görə ki, bu
ilin birinci ayında biz əlavə gəlirlər əldə
etdik. Gəlirlər məhz şəffaflıq, düzgün
yanaşma hesabına əldə olundu. Bu gəlirlər bizə
əlavə maliyyə resurslarının yaranmasına imkan
verdi. Biz bu maliyyə resursunu müxtəlif istiqamətlərə
- ehtiyatların artırılmasına, infrastruktur layihələrinin
icrasına yönəldə bilərdik. Amma mən qərar
verdim ki, əldə edilmiş bu əlavə maliyyə
resursları, ilk növbədə, vətəndaşların
rifah halının yaxşılaşmasına yönəlməlidir
və biz bunu da etdik. Güclü sosial siyasət bizim gündəliyimizdə
bundan sonra da ən vacib, ən ümdə məsələlərdən
biri olaraq qalacaqdır.
-Şəhid
ailələri, təqaüdçülər, aztəminatlı
ailələr, yığcam şəkildə desək,
islahatların mərkəzində sadə azərbaycanlılar
dayanır. Özü də mən burada heç də
yalnız şəhid vərəsələrinə verilən
birdəfəlik müavinətləri, minimum əməkhaqqının,
təqaüdlərin artırılmasını nəzərdə
tutmuram. Mənə elə gəlir ki, söhbət daha dərin,
daha böyük mətləbdən gedir. Söhbət vətəndaş-dövlət
təmasının yeni formatına keçiddən gedir.
-Tamamilə
haqlısınız. Əlbəttə ki, bizim siyasətimizin
mərkəzində Azərbaycan vətəndaşı
dayanır. Mən dəfələrlə bu barədə
öz fikirlərimi bildirmişəm və bizim
atdığımız addımlar dediklərimi sübut edir.
Bizim imkanlarımız artdıqca, ilk növbədə, bu
gün hələ də ağır vəziyyətdə,
çətin şəraitdə yaşayan insanların
yaşayış səviyyəsini
yaxşılaşdırmağa çalışırıq.
Son illər bu istiqamətdə çox böyük işlər
görülmüşdür. Baxın, köçkünlər
üçün 100-dən çox şəhərcik
tikilmişdir. Yəni, mən bilmirəm, hansı başqa
ölkədə buna rast gəlinir. Mən bilirəm ki, bu məsələ
ilə məşğul olan beynəlxalq təşkilatlar həmişə
Azərbaycanı nümunə kimi göstərirlər. Şəhid
ailələrinə, Qarabağ müharibəsi əlillərinə
6500-dən çox mənzil verilmişdir. Mən eşitməmişəm,
hansı ölkədə bu kateqoriyadan olan insanlara bu qədər
dəstək göstərilir. Şəhid vərəsələrinə
11 min manat məbləğində birdəfəlik maddi
yardım verilmişdir. Bu da dünya praktikasında analoqu
olmayan bir yanaşmadır. Yəni, bütün bunlar bizim niyyətimizi,
siyasətimizi göstərir. Onu göstərir ki, bizim siyasətimizin
mərkəzində Azərbaycan vətəndaşıdır,
onun maraqlarıdır, onun rifahıdır. Eyni zamanda, dediyiniz
kimi, bu yanaşma daha böyük yanaşmanın tərkib
hissəsidir – dövlət-vətəndaş münasibətlərinin.
Hesab edirəm ki, bu münasibətlər Azərbaycanda
sağlam zəmində qurulub. Vətəndaş bu gün
bilir ki, dövlət güclü olarsa, onun da həyatı təhlükəsiz
olar, risksiz olar, rahat olar və ildən-ilə artan maddi rifah
daha da çoxalar.
Eyni
zamanda, Azərbaycan vətəndaşı çox
yaxşı bilir ki, biz hələ müstəqilliyimizin ilk
illərindəyik. Bizim müstəqilliyimizin cəmi 27
yaşı var. Ona görə hər bir vətəndaş
öz işi, əməyi, dövlətə olan sədaqəti
ilə dövlət müstəqilliyini möhkəmləndirməlidir.
Hesab edirəm ki, Azərbaycan bu sahədə də nümunəvi
ölkədir. Çünki Azərbaycanda vətənpərvərlik
hissləri, dövlətçiliyə bağlılıq
çox yüksək səviyyədədir. Ona görə vətəndaş
dövlət qarşısında öz vəzifə borcunu
yerinə yetirir və yetirməlidir. Eyni zamanda, dövlət də
həmişə vətəndaşın yanında
olmalıdır. Yəni, bizim prinsiplərimiz bundan ibarətdir
və dövlət ən ağır vəziyyətdə olan
vətəndaşın yanında olmalıdır. Gətirdiyim
misallar buna əyani sübutdur.
Bütün
çətin anlarda dövlət vətəndaşın
yanındadır. Təbii fəlakət baş verdiyi zaman
dövlət vətəndaşın yanındadır. Bu
yaxınlarda Şamaxıda zəlzələ baş verdi.
İlk növbədə, dövlət qurumları mənim
tapşırığımla öz dəstəyini göstərirlər
və göstərəcəklər. Bundan əvvəl
şimal-qərb bölgəsində bundan daha böyük zəlzələ
olmuşdur. Daşqın olmuşdur, minlərlə sakin
evsiz-eşiksiz qalmışdır. İnkişaf etmiş
ölkələrdə belə olan hallarda nə baş verir? Vətəndaş
hansı ki, öz evini sığortalayıb, gedir
sığorta şirkətindən uzun prosesdən sonra pulunu
alır, - əgər ala bilsə, - və o pulla özü
üçün yeni ev tikir. Yəni, aylarla, bəlkə də
illərlə vətəndaş öz məişət problemini
həll edə bilmir. Azərbaycanda nələr baş verir?! Dərhal
bütün dövlət qurumları səfərbər olunur,
dövlət maliyyə vəsaiti ayırır və evini
itirmiş vətəndaşa dövlət xətti ilə ev
tikilir. Hansı başqa ölkədə bunlar var?! Bunu deməklə
mən öyünmək istəmirəm, sadəcə olaraq, həqiqətləri
demək istəyirəm.
Dövlət-vətəndaş
münasibətləri sağlam zəmində qurulub. Azərbaycan
vətəndaşı bilir ki, ən ağır vəziyyətdə
Azərbaycan dövləti onun yanında olacaq. Dövlət isə
tam əmindir ki, vətəndaş hər zaman dövlətin
arxasında olacaq.
-Şamaxıya
gedəndə 92 yaşlı Saray nənə ilə
görüşdük. Deyim, cənab Prezident, o, bu saat da Sizinlə
görüşün təəssüratları
altındadır.
-Saray nənəni
xatırlatdınız. Hesab edirəm ki, Saray nənə Azərbaycan
qadınının ən yüksək keyfiyyətlərini
özündə təcəssüm etdirir. Saray nənə
kimi nənələr, analar bizim milli-mənəvi dəyərlərimizi
əsrlər boyu qoruyan insanlar olublar. Hər bir Azərbaycan
qadını Saray nənəyə oxşamaq istəyir. Məncə,
bu, belədir. Baxın, evi dağılmış 92
yaşında bir qadın, bu adamda nə qədər nikbinlik
var. Çünki Saray nənədə inam var ki, dövlət
onun yanında olacaq. Sözün düzü, mən
Şamaxıya gedəndə bilmirdim ki, Saray nənə ilə
rastlaşacağam. Mən gedib zəlzələdən ziyan
çəkmiş evlərə baxırdım, oradakı vəziyyətlə
tanış olurdum. Saray nənəni görəndə mən
bir daha əmin oldum ki, Azərbaycan xalqı nə qədər
böyük xalqdır. Biz xalqımızla fəxr edə bilərik.
Ən ağır vəziyyətdə, evi uçub.
Sözün düzü, yəqin heç bilmirdi ki, kimsə
onun köməyinə gələcək, ya gəlməyəcək.
Onun evi təmir olunacaq, ya olunmayacaq, yeni ev tikiləcək,
yoxsa yox. Amma bu insanda nə qədər inam, nikbinlik,
xeyirxahlıq var. Saray nənə kimi nənələr Azərbaycan
xalqının əyilməz ruhunu təcəssüm etdirir.
Biz əsrlər boyu yaşayan bir xalq, bir millət, inkişaf
edən bir millət olaraq Saray nənə kimi nənələrə
borcluyuq. Ona görə bu görüş məndə də
çox böyük təəssürat yaratdı,
böyük bir iz buraxdı. Ümid edirəm ki, tezliklə
Saray nənə ilə bir daha görüşəcəyəm
və onun yeni evinin açarını ona təqdim edəcəyəm.
-Biz
artıq məzmunca yeni bir Azərbaycanda
yaşadığımızın fərqindəyik. Xeyli
köhnə vərdişlər var idi ki, onlardan qurtulmuşuq.
"ASAN xidmət"in təsiri ilə başlanan yeni həyat
tərzinə, müasir, halal, şəffaf dövlətdə
yaşamağa artıq öyrəşmişik.
İslahatların yeni qanadı da bizdən təfəkkür
mödelimizi tamam dəyişməyi tələb edir. Yəni,
köhnə təfəkkür artıq bugünkü Azərbaycana
yaramır. Son nəticədə hədəfiniz nədir?
-Əlbəttə
ki, bugünkü Azərbaycan əvvəlki Azərbaycandan
çox fərqlənir. Bugünkü Azərbaycan müasir
dövlət kimi özünü artıq təsdiqləyib.
Ölkədə aparılan islahatlar bizim niyyətimizi, siyasətimizi
əks etdirir. Siz "ASAN xidmət"i yada saldınız.
"ASAN xidmət" əslində ictimai xidmətlər sahəsində
böyük bir inqilabdır. "ASAN xidmət"in əhəmiyyətini
bəlkə də bu gün biz tam dərk etmirik. Yəni, bu,
sadəcə olaraq, vətəndaşlara gözəl, rahat
xidmət mərkəzi deyil. Bu, insanlarda böyük dərəcədə
dəyişikliklərə gətirib çıxardı.
"ASAN
xidmət" mənim təşəbbüsümlə
yaradıldı. Ancaq onu da bildirməliyəm ki, orada
çalışan gənclər "ASAN xidmət"i
çox böyük dərəcədə inkişaf etdirdilər,
zənginləşdirdilər, yeni, kreativ ideyaları ilə
"ASAN xidmət"i doğrudan da nadir bir ictimai xidmət mərkəzinə
çevirdilər. Hər bir yeni mərkəzə gedəndə,
- mən 15 mərkəzin açılışının hər
birində olmuşam, - görmüşəm ki, edilən təqdimatlarda
hansısa bir yenilik var. Yəni, bu, onu göstərir ki, orada
çalışan insanlar, - onların mütləq əksəriyyəti
gənclərdir, - çox böyük həvəslə,
böyük sevgi ilə bunu edirlər. Onlarda böyük ruh
yüksəkliyi var. Onlar istəyirlər ki, ölkəmizdə
işlər daha yaxşı getsin, istəyirlər ki, bu
işlərə öz töhfələrini versinlər. Yəni,
"ASAN xidmət" çox geniş və müsbət bir
təşəbbüsün təzahürüdür. Orada
işləyən gənclər bizim gələcəyimizdir.
"ASAN xidmət"də korrupsiya, rüşvətxorluq,
kobudluq, bürokratiya sıfırdır. Yəni, mənfi
halların qarşısını almaq mümkündür.
Bunu biz özümüz etmişik. Hansısa heç bir xarici
təşkilat bunu bizə tövsiyə etməmişdir. Qərar
da bizimdir, icraçılar da Azərbaycan vətəndaşlarıdır,
gənclərdir və nəticəni də Azərbaycan vətəndaşları
görürlər. Ona görə bu, ictimai davranış sahəsində,
ictimai xidmətlər sahəsində, məmur-vətəndaş
münasibətlərində inqilabdır. Sirr deyildir ki,
"ASAN xidmət"ə qədər bizim vətəndaşlar
hər hansı bir arayışı almaq üçün nə
qədər böyük əziyyət çəkirdilər.
Günlərlə, bəlkə həftələrlə vaxt
itirirdilər, digər xoşagəlməz hallarla üzləşirdilər.
İndi biz bunu bacardıq, bu, artıq keçmişdə
qaldı. "ASAN xidmət"də təlim keçmiş
17 min könüllü tam yeni təfəkkürlü
insanlardır. Onların amalı vətəndaşlara xidmət
etməkdir, özü də təmənnasız. Gələcəkdə
bu könüllülər, - artıq onların bir çoxu
indi müxtəlif təşkilatlarda işləyirlər, - vətəndaşlarla
təmasda tam yeni bir mövqe, tam yeni bir yanaşma
nümayiş etdirəcəklər.
Mən
demişəm ki, hər bir dövlət məmuru vətəndaşların
xidmətçisidir - Prezidentdən tutmuş aşağı
səviyyəli məmura qədər. "ASAN
Könüllüləri" bax, bu prinsiplərlə
yaşayırlar. Ona görə bu, böyük bir hərəkatdır.
Məhz buna görə bu il 5 yeni "ASAN xidmət" mərkəzi
açılacaq. "ASAN xidmət" mərkəzlərində
xidmətlərin sayı da gündən-günə artır,
200-dən çox xidmət göstərilir. Əlbəttə
ki, bu, çox qürurverici bir məsələdir.
O ki
qaldı, "hədəfimiz nədir” sualınıza, deməliyəm
ki, hədəfimiz qüdrətli, müasir dövlət
qurmaqdır. Hədəfimiz xoşagəlməz hallara
qarşı siyasətimizi bundan sonra da aparmaqdır. Burada
mübarizənin bir neçə istiqaməti var, həm
inzibati yollar, həm də institusional. Yəni, sistem xarakterli
islahatlar. İndi "ASAN xidmət" elə qurulub ki,
artıq bu sistem müstəqil formada yaşayır. Gələcəkdə
orada çalışacaq vətəndaşlar bu prinsiplərə
əməl edəcəklər. Əsas məsələ, əsas
hədəf güclü, müasir dövlət qurmaqdır
ki, vətəndaşlar özlərini rahat hiss etsinlər,
dövlət məmurları vətəndaşlara təmənnasız
və sədaqətlə xidmət göstərsinlər.
-Cənab
Prezident, 1992-ci ildə Əbülfəz Elçibəy
haqqında belə bir söz demişdim: "Zəif Prezident, əliboş
komandan". Mənim qarşımda indi güclü Prezident və
gerçək Ali Baş Komandan var. Elə bilirəm ki, buradan
Dağlıq Qarabağ ətrafındakı vəziyyət
mövzusuna keçək. Həm də ona görə ki, bizim
ortada 2016-cı ilin Aprel rəşadəti, 2018-ci ilin
Naxçıvan uğurları var və elə gizlətməyək,
2019-cu ildən də uğurlar gözləyənlərimiz
var, mən daxil olmaqla. Nəyə əsaslanırıq?
-Bilirsiniz,
mən Dağlıq Qarabağ münaqişəsi ilə
bağlı dəfələrlə öz fikirlərimi
bildirmişəm. Bir daha demək istəyirəm ki, tam əminəm,
əgər müstəqilliyimizin ilk illərində Heydər Əliyev
Azərbaycan Prezidenti olsaydı, heç vaxt
torpaqlarımız işğal altına düşməzdi.
Tam əminliklə bunu deyirəm. Əfsuslar olsun ki, o vaxt Azərbaycana
rəhbərlik etmiş şəxslər öz məsuliyyətini
dərk edə, ölkəmizin maraqlarını qoruya bilməmişlər.
Xüsusilə 1992-ci ildə baş vermiş çevriliş
nəticəsində hakimiyyətə gəlmiş
AXC-Müsavat cütlüyü və onun xəyanətkar siyasəti
işğalı şərtləndirən əsas amil
olmuşdur. O vaxt hakimiyyət uğrunda mübarizə gedirdi və
çevriliş ərəfəsində Şuşa,
Laçın işğal altına düşmüşdü.
Çevrilişdən bir il keçmədən - 1993-cü
ilin aprel ayında Kəlbəcər işğal altına
düşmüşdü və beləliklə, Dağlıq
Qarabağla Ermənistan arasında coğrafi əlaqə
yarandı. Heydər Əliyev buna heç vaxt imkan verməzdi.
Çünki onun siyasəti, onun qətiyyəti, xalqın ona
olan inamı heç vaxt imkan verə bilməzdi ki, bizim
torpaqlarımız işğal altına düşsün.
Dağlıq Qarabağ münaqişəsi və
torpaqlarımızın işğalı, bir milyondan artıq
qaçqın, köçkünün ağır vəziyyəti
AXC-Müsavat cütlüyünün ağır
mirasıdır. Bu gün Azərbaycan həm danışıqlar
masasında, həm də döyüş meydanında
üstün mövqedədir. Biz son illər ərzində
münaqişənin həlli üçün güclü
hüquqi baza yaratdıq. Dünyanın bir çox mötəbər
aparıcı beynəlxalq təşkilatları münaqişə
ilə bağlı həqiqəti əks etdirən, bizim
mövqeyimizi dəstəkləyən qətnamələr, qərarlar
qəbul etmişlər - BMT-nin Baş Assambleyası, ondan əvvəl
Təhlükəsizlik Şurası, ATƏT, Qoşulmama Hərəkatı,
İslam Əməkdaşlıq Təşkilatı, digər
təşkilatlar. Avropa İttifaqı ilə Azərbaycan
arasında imzalanmış Tərəfdaşlıq Prioritetləri
sənədində ərazi bütövlüyümüz,
suverenliyimiz, sərhədlərimizin toxunulmazlığı
haqqında dəstək ifadə olunub. Yəni, bu,
münaqişə üçün hüquqi baza yaradır.
Hüquqi baza ondan ibarətdir ki, Dağlıq Qarabağ, - bunu
biz hamımız yaxşı bilirik, - Azərbaycanın
ayrılmaz hissəsidir. Münaqişənin həlli
yalnız və yalnız ölkəmizin ərazi
bütövlüyü çərçivəsində
mümkündür.
Eyni
zamanda, biz güclü iqtisadi potensial yaradaraq güclü ordu
da yaratmışıq. Bu gün Azərbaycan Ordusu dünyada
güclü ordular sırasındadır. Bizim döyüş
qabiliyyətimiz, imkanlarımız artır. Biz ordumuzu ən
müasir texnika ilə təchiz edirik. Aprel döyüşləri
bizim gücümüzü göstərdi. Ən əlverişsiz
hərbi mövqelərdən əks-hücum əməliyyatı
apararaq biz strateji yüksəklikləri əldə etdik.
Torpaqlarımızı işğalçılardan azad etdik.
Bu gün Ağdərə, Füzuli, Cəbrayıl
rayonlarında Azərbaycan bayrağı dalğalanır. Aprel
döyüşləri bizim şanlı tarixi qələbəmizdir.
Mən Lələtəpədə olanda, orada Azərbaycan
bayrağını görəndə qürur hissi keçirirəm.
Hər biz Azərbaycan vətəndaşı qürur hissi
keçirir. Bizim əsgər və zabitlərimiz əsl qəhrəmanlıq
göstərmişlər. Aprel döyüşləri tarixi
hadisədir. Bu döyüşlər Ermənistanın uzun illər
ərzində yaratdığı mifi tamamilə
darmadağın etdi. Yəni, ermənilər elə bir rəy
formalaşdırmağa çalışırdılar ki, guya
onların ordusu güclüdür və yenilməzdir. Azərbaycan
əsgəri, zabiti göstərdi ki, kimin ordusu
güclüdür, kimin ordusu yenilməzdir. O mif tamamilə
dağıdıldı. Aprel döyüşləri milli
ruhumuzu yüksəltdi, zirvələrə qaldırdı. Ona
görə bu hadisə bir daha onu göstərir ki, Azərbaycan
xalqı və dövləti heç vaxt işğalla
barışmayacaq.
Aprel
döyüşlərindən iki il sonra uğurlu
Naxçıvan əməliyyatı keçirildi. O, taktiki
baxımdan fərqli əməliyyat idi, ancaq nəticə
etibarilə çox uğurlu idi və bizə imkan verdi ki,
strateji yüksəklikləri, dağları tam nəzarətə
götürək və bu dağlardan düşmənin
strateji kommunikasiyalarına nəzarət edək. Yəni,
bütün bunlar ordumuzun qüdrətini, peşəkarlığını
əks etdirən önəmli hadisələrdir. Bütün
bunlar onu göstərir ki, münaqişə Azərbaycanın
ərazi bütövlüyü çərçivəsində
öz həllini tapmalıdır.
Bildiyiniz
kimi, Ermənistanın yeni hökuməti birinci mərhələdə
çox ziddiyyətli bəyanatlar verirdi ki, Azərbaycan Ermənistanla
yox, qondarma "Dağlıq Qarabağ respublikası” ilə
danışıqlar aparmalıdır. Biz əlbəttə ki,
bu ziddiyyətli və anlaşılmaz bəyanatları dərhal
rədd etdik. O cümlədən vasitəçilər də
əlbəttə ki, belə bir mövqe ilə razılaşa
bilməzdilər. Öz prinsipial mövqeyimizdə qalaraq biz
danışıqlar prosesinə sadiqik. Bu gün
danışıqlar Ermənistan və Azərbaycan xarici
işlər nazirləri arasında aparılır. Artıq bir
neçə raund danışıqlar aparılıb. Biz
ümid edirik ki, bu danışıqların nəticəsi
olacaqdır. Ona görə danışıqların
aparılması əlbəttə ki, müsbət hal kimi qiymətləndirilə
bilər. Bu, bir daha onu göstərir ki, Ermənistanın yeni
rəhbərliyinin ilk mərhələdə bəyan etdiyi
prinsiplər tamamilə qəbuledilməzdir.
Digər
tərəfdən, mən həmişə demişəm ki,
bu gün dünyada güc amili ön plana çıxır.
Baxın, dünyanın müxtəlif yerlərində beynəlxalq
hüquq kobudcasına pozulur. Əgər əvvəlki
dövrlərdə bunu müəyyən formada gizlətmək
istəyirdilərsə, bu gün heç buna ehtiyac da
görmürlər. Bu gün dünyada "kim
güclüdür, o da haqlıdır” prinsipi hökm
sürür. Bu, yeni reallıqdır. Biz bu reallığa
hazır olmalıyıq. Dünya dəyişir və biz bu dəyişikliyə
hazır olmalıyıq. Xoşbəxtlikdən biz öz
iqtisadi və hərbi gücümüzü uzun illərdir ki,
artırırıq. Sanki özümüzü bugünkü vəziyyətə
hazırlayırdıq və bu gün biz hazırıq. Ona
görə güc amili həmişə gündəlikdə
olub və olacaq. Biz bunu nəinki bizim münaqişə, bir
çox başqa münaqişələrlə bağlı da
görürük. Ona görə biz müxtəlif imkanlardan
istifadə edəcəyik və Azərbaycanın ərazi
bütövlüyünün bərpası bizim əsas vəzifəmizdir.
Azərbaycan vətəndaşları bunu bilməlidirlər
ki, bu, hər bir vətəndaşın əsas vəzifəsidir,
dövlətin əsas vəzifəsidir. Biz bu istiqamət
üzrə öz siyasətimizi bundan sonra da aparacağıq.
-
1990-cı illərdə yəqin ki, Azərbaycanı hətta
turistin gözündən gizlətmək lazım idi ki, gəlib
görməsinlər. Amma indi vəziyyət o dərəcədə
dəyişib ki, gəlsinlər də, görsünlər də.
Belə olanda kosmik kluba üzvlüyümüzün də təbii
ki, əsası məntiqli olur, təbii ki, Formula 1
yarışlarının Bakının küçələrində
keçirilməsi də əsaslı olur. Bir zamanlar Siz deyəndə
ki, Azərbaycanda beşulduzlu, yeddiulduzlu otellər tikilməlidir,
bəlkə də bunlara bir az anlaşılmaz, hətta
mümkün olmayan bir şey kimi baxırdılar. Amma bu
gün görürük ki, belə otellərin sayı
azlıq edir, artırmaq lazımdır. Belə deyək,
qonaqlarımızın ölkəmizə xoş gəlib, səfa
gətirmələrindən ötrü daha nələri etmək
niyyətindəsiniz, cənab Prezident.
-
Bilirsiniz, turizm hər bir ölkə üçün çox
önəmli bir sahədir. Elə ölkələr var ki,
onların ümumi daxili məhsulunda əsas hissə turizmlə
bağlıdır. Biz də çalışırıq ki,
Azərbaycanın turizm imkanlarını genişləndirək
və bu istiqamətdə müxtəlif addımlar
atırıq. İlk növbədə, əlbəttə ki,
infrastruktur yaradılmalı idi. Əgər infrastruktur yoxdursa,
heç bir turist buraya gəlməz. Azərbaycanda hazırda
altı beynəlxalq hava limanı fəaliyyət göstərir.
Gözəl yollar, dəmir yolları, xidmət infrastrukturu,
otellər, ictimai yerlər yaradılmalı idi. Əlbəttə
ki, hər bir turist üçün təhlükəsizlik məsələləri,
xüsusilə indiki zəmanədə ön plandadır. Azərbaycan
dünyanın bəlkə də ən təhlükəsiz
ölkələrindən biridir. Xalqımızın qonaqpərvərliyi,
gözəl iqlim, gözəl şərait. Bütün bunlar
turizmin inkişafı üçün əsas şərtlər
idi ki, biz bunları yaratdıq. İkinci məsələ ondan
ibarət idi ki, biz turistləri necə cəlb edək, Azərbaycanı
dünyaya necə təqdim edək. Burada xüsusi rol oynayan Azərbaycanda
keçirilmiş beynəlxalq tədbirlər idi. Avropa
Oyunları. 2015-ci ildə keçirilmiş Avropa
Oyunlarından sonra və 2016-cı ildə keçirilmiş
birinci Formula 1 yarışından sonra Azərbaycana gələn
turistlərin sayı 22 faiz artdı. Yaxşı, nəyə
görə bu vaxta qədər artmırdı. Bu vaxta qədər
də biz turistləri cəlb etmək üçün səylər
göstərirdik. Məhz Avropa Oyunları, Formula 1
yarışları turistlərin sayını 22 faiz
qaldırdı. Ondan sonra - 2017-ci ildə İslam Həmrəyliyi
Oyunları keçirilmişdir. Biz gördük ki, müsəlman
ölkələrindən gələn turistlərin sayı kəskin
artdı. Bəzi ölkələrdən 3-4 dəfə. Yəni,
bu Oyunların da çox böyük təsiri oldu. 2017-ci ildə
turistlərin sayı 20 faiz artdı. Amma o 22 faizin
üstündə olan rəqəmdir. Təsəvvür edin nə
qədər. Deməli, keçən il 6 faiz artdı.
Artım böyük deyil, amma artıq baza yüksəkdir. Bu
ilin yanvar ayında yenə də artır. Təkcə Formula 1
yarışı birbaşa ölkəmizə, ölkəmizin
xidmət sektoruna təxminən 300 milyon dollara yaxın vəsaitin
daxil olmasına şərait yaratdı. Yarım milyard
auditoriyası olan bu yarış əlbəttə ki, Azərbaycan
üçün çox böyük fayda gətirir. Bu
yarışlar 21 şəhərdə keçirilir. Əgər
bu yarışlar səmərəsizdirsə, əgər bu
yarışlar iqtisadi itkilərə gətirirsə,
inkişaf etmiş şəhərlərdə bu
yarışlar keçirilərdimi? Əlbəttə ki, yox.
Biz xidmət
sektorunda bundan çox böyük xeyir
götürürük. Azərbaycanı dünyada tanıtmaq
üçün bunun çox böyük əhəmiyyəti
var. Turizm ixracın bir növüdür. Mən bir müqayisə
gətirim sizin üçün. Keçən il kənd təsərrüfatı
məhsullarının ixracından Azərbaycan turizmdən gələn
vəsaitdən daha az vəsait əldə etdi. Yəni, turizm
ixrac növüdür. Keçən il Azərbaycana turizmdən
iki milyard dollar vəsait daxil oldu. Bu vəsait vətəndaşlara,
xidmət sektoruna, vergilərə və ümumi inkişafa
xidmət göstərir. Ona görə biz qabaqcıl ölkələrin
təcrübəsini öyrənirik və
çalışırıq ki, Azərbaycanda turizm sənayesi
daha da sürətlə inkişaf etsin. Keçən il
ölkəmizə 2 milyon 800 min xarici qonaq gəlmişdi. Bu il
daha çox gələcək. Bu, bizim iqtisadi
inkişafımızın çox önəmli istiqamətidir.
-Mən
istəyirəm Azərbaycan Gəncləri Gününə həsr
olunmuş respublika toplantısındakı çıxışınıza
toxunaq. Ona görə ki, bu, sadəcə,
çıxış deyildi, bu, Azərbaycan gəncləri
üçün dövlət başçısının
elan etdiyi platforma idi. Ümumiyyətlə, kadr siyasətinizdə
gənclərə verilən xüsusi önəm də diqqət
mərkəzindədir. Bütün bunları nəzərə
alaraq, Sizin gənclərlə bağlı xəttinizi təxminən
belə elan etmək olarmı ki, müstəqil dövlət
üçün sağlam, kreativ və güclü gənclik?
-Bəli,
bu forum çox möhtəşəm bir tədbir idi. Orada
toplaşmış 3500 gənc öz iradəsini, dövlətə
olan sədaqətini göstərdi. Forum məndə çox
böyük təəssürat yaratdı. Yəni, mənə
çox böyük, gözəl təəssürat
bağışladı. Bir daha gördüm ki, Azərbaycan gəncləri
dövlətə, Vətənə nə qədər sədaqətlidir,
nə qədər cəsarətlidir, nə qədər
biliklidirlər. Gənclərin gələcəkdə həyatda
layiqli yerini tutmaları üçün bu gün Azərbaycanda
bütün şərait var. Gənclər üçün
imkanlar açılır, gənclər dövlət işinə
dəvət olunurlar. Mən göstəriş vermişəm
ki, Azərbaycanın müxtəlif təşkilatları,
dövlət qurumları könüllüləri işə cəlb
etsinlər. Yəni, təkcə "ASAN”da yox, başqa
qurumlarda, indi Aqrar Könüllülər Təşkilatı
yaradıldı. Hesab edirəm ki, bizim bütün dövlət
təşkilatlarında könüllülər fəaliyyət
göstərməlidirlər, təcrübə
qazanmalıdırlar və özlərini gələcəyə
hazırlamalıdırlar.
Mən
çıxışımda gənclərə öz
sözümü dedim. Dedim ki, əlbəttə, bilikli,
savadlı olmalıdırlar. Çünki hər bir ölkənin
inkişafı vətəndaşların intellektual səviyyəsindən
asılıdır, təbii sərvətlərdən yox,
hansısa başqa qaynaqlardan yox, məhz intellektual səviyyədən.
Baxın, inkişaf etmiş ölkələrin təcrübəsinə.
Onlar nəyin hesabına inkişaf ediblər?
Texnologiyaların, innovasiyaların, biliyin, savadın. Ona
görə Azərbaycan gəncləri də mütləq
bilikli, savadlı olmalıdırlar. Eyni zamanda, mən forumda da
bunu dedim, gənclərimiz milli ruhda tərbiyə
almalıdırlar. Biz əsrlər boyu başqa ölkələrin,
imperiyaların tərkibində yaşamışıq, ancaq
öz milli mənliyimizi qorumuşuq. Halbuki bu, çətin
idi. Nəyin hesabına? İlk növbədə, ona görə
ki, biz həmişə milli-mənəvi dəyərlərə
sadiq olmuşuq, həmişə Azərbaycan dəyərlərini
qorumuşuq. Bunu əsrlər boyu ən əlverişsiz
mühitdə qorumuşuq, bu gün də qorumalıyıq.
Bunu qoruyan nəsillərdir - yaşlı nəsil, gənc nəsil.
Bu gün biz bunu qoruyuruq və Azərbaycanın müstəqilliyinin,
xalqımızın milli maraqlarının keşiyində
durmuşuq. Bax, bu gün yetişən gənclər gələcəkdə
eyni addımları atmalıdırlar. Bunu etmək
üçün onlarda milli təfəkkür, milli
düşüncə, milli ruh olmalıdır. Biz
çalışırıq gəncləri bu istiqamətə
yönləndirək ki, onlar böyüyəndə həmişə
Azərbaycanın dövlət müstəqilliyinin keşiyində
dursunlar. Ona görə hesab edirəm ki, bilik, savad,
müasirlik, vətənpərvərlik, milli ruh gənclərimizin
əsas prinsipləri olmalıdır. Mən şadam ki, Azərbaycan
gəncləri məhz bu meyarlara cavab verirlər.
-Forumda
Sizin çıxışınızdan bir sitat gətirmək
istəyirəm. Mənə elə gəlir ki, bu, yeni
redaksiyada təqdimat idi: "Bəzən bizim xarici siyasətimizi
tarazlaşdırılmış siyasət kimi qələmə
verirlər. Ancaq mən hesab edirəm ki, bizim xarici siyasətimiz
milli maraqlar üzərində qurulub”. Bu bəyanatınızı
bir az açıqlamağınızı xahiş edirəm.
-Bəli,
bu açıqlama təsadüfən verilmədi.
Çünki yenə də deyirəm, bəzi xarici mətbu
orqanlarda, ekspert cəmiyyətlərində belə bir fikir
söylənilir ki, Azərbaycan
balanslaşdırılmış,
tarazlaşdırılmış siyasət aparır və elə
bil ki, bu regionda balans axtarır. Bu, belə deyil. Biz balans
axtarmırıq. Biz, sadəcə olaraq, xarici siyasətimizlə
öz milli maraqlarımızı qoruyuruq və mümkün
olan riskləri azaldırıq. Bizim xarici siyasətimiz məhz
milli maraqlar üzərində qurulub. Milli maraqlar nəyi diktə
edirsə, biz xarici siyasətdə onu da etməliyik və
edirik. Deyə bilərəm ki, buna müvəffəq
olmuşuq.
Biz bu
coğrafiyada, bu regionda yaşayırıq. Əlbəttə
ki, qonşularla əlaqələrimiz xüsusi əhəmiyyət
daşıyır, hər bir ölkə üçün. Mən
hesab edirəm ki, hər bir ölkə istəyər ki, onun
qonşuluğunda dost bir ölkə olsun. Biz son illər ərzində
bütün qonşularla, - təbii ki, Ermənistan istisna
olmaqla, - dostluq münasibətlərimizi daha da gücləndirmişik,
yeni səviyyəyə qaldırmışıq. Həm ikitərəfli
formatda, həm də bizim təşəbbüsümüzlə
qonşularla artıq üçtərəfli və hətta
dördtərəfli əməkdaşlıq formatı
mövcuddur. Onu da bildirməliyəm ki, bunun təşəbbüskarı
da Azərbaycandır.
Qonşularla
yaxşı münasibətlər olmadan biz enerji, nəqliyyat
layihələrimizi icra edə bilərdikmi? Əlbəttə
ki, yox. Mən qeyd etdim ki, bu gün Azərbaycan Avrasiyanın nəqliyyat
mərkəzinə çevrilib. Biz qonşularsız buna nail
ola bilərdikmi? Əlbəttə ki, yox. Nəinki yaxın
qonşularımızla, biz daha böyük coğrafiyanı əhatə
edən əməkdaşlıq formatı yaradırıq. Məhz
bu əməkdaşlıq formatı imkan verir ki, biz öz nəhəng,
transmilli layihələrimizi uğurla və vaxtında icra edək.
Ona görə bu, bizim üçün strateji əhəmiyyət
daşıyan bir yanaşmadır. Mən şadam ki, bu gün
qonşularımızla bizim əlaqələrimiz dostluq,
mehriban qonşuluq, əməkdaşlıq üzərində
qurulub və bu əməkdaşlığın çox
böyük gələcəyi var.
Eyni
zamanda, Azərbaycan müsəlman aləminin bir
parçasıdır. Müsəlman ölkələri ilə
əlaqələr bizim üçün xüsusi əhəmiyyət
daşıyır. Onu da bildirməliyəm ki, beynəlxalq təşkilatlarda
bizi ən çox dəstəkləyən müsəlman
ölkələridir. Azərbaycan İslam Əməkdaşlıq
Təşkilatı çərçivəsində çox
müsbət rol oynayır və bu rol yüksək qiymətləndirilir.
Bilirsiniz, müsəlman aləmində bəzi ölkələr
bir-biri ilə hələ ki, lazımi səviyyədə,
yumşaq desək, əlaqələr qura bilməmişlər.
Ancaq Azərbaycan bu ziddiyyətlərin azaldılmasında
öz rolunu oynayır və bu rol yüksək qiymətləndirilir.
Təsadüfi deyil ki, İslam Əməkdaşlıq Təşkilatının
rəhbərləri Azərbaycanın rolunu çox yüksək
qiymətləndirirlər. Biz İslam həmrəyliyinin
güclənməsinə böyük töhfə veririk.
Bakıda İslam Həmrəyliyi Oyunlarının
keçirilməsi, sadəcə, bir idman yarışı
deyildi. Bu, bütün müsəlman ölkələrinin gənclərini,
idmançılarını bir araya gətirən dostluq, həmrəylik
bayramı idi. Bu Oyunların yüksək səviyyədə
keçirilməsi əlbəttə ki, müsəlman aləmində
bizim rolumuzu daha da gücləndirdi. Ona görə xarici siyasətimizin
önəmli istiqaməti müsəlman ölkələri ilə
əməkdaşlıqla bağlıdır.
Eyni
zamanda, Azərbaycan Avropa İttifaqı ilə sıx əlaqələr
qurub. Avropa İttifaqına üzv olan 9 ölkə ilə
strateji tərəfdaşlıq haqqında sənədlər
imzalanıb - Avropa İttifaqının üçdəbir
hissəsi ilə. Keçən il Avropa Komissiyası ilə Azərbaycan
arasında Tərəfdaşlıq Prioritetləri sənədi
imzalanıb. Bu, çox ciddi sənəddir, bir çox məsələləri
əhatə edir, o cümlədən münaqişə ilə
bağlı, ölkəmizin ərazi bütövlüyü,
suverenliyi, sərhədlərimizin toxunulmazlığı
haqqında açıq-aydın dəstək göstərilir.
Bu, böyük diplomatik uğurumuzdur. Bu, xarici siyasətimizin əsas
istiqamətləridir.
Biz
Qoşulmama Hərəkatının üzvüyük. Bir
neçə il bundan əvvəl üzv olmuşuq. Amma dərhal
Qoşulmama Hərəkatı, - BMT-dən sonra ikinci
böyük təşkilatdır, - münaqişə ilə
bağlı çox ədalətli qətnamə qəbul
etmişdir. Biz Qoşulmama Hərəkatına sədrlik edəcəyik.
Yəni, bizim beynəlxalq nüfuzumuz artır. Biz 155 ölkənin
dəstəyi ilə BMT Təhlükəsizlik Şurasına
üzv seçilmişik. Özü də çox çətin
bir mübarizədə. On altı turdan sonra biz buna nail ola
bilmişik. Yəni, bu, nəyi göstərir? Onu göstərir
ki, bizə inam, rəğbət var, bizim müstəqil siyasətimizə
dəstək var. Bu gün Azərbaycan dünyada çox
etibarlı tərəfdaş kimi tanınır. Tərəfdaşlar
bilirlər ki, bizim sözümüzün imzamız qədər
qüvvəsi, dəyəri var. Ona görə hesab edirəm
ki, xarici siyasətlə bağlı aparılan işlər təqdirəlayiqdir.
Xarici siyasət daxili siyasətin məntiqi davamıdır.
Ümid edirəm ki, bundan sonra da biz bu istiqamətdə
uğurlar yolu ilə gedəcəyik.
-Elə məntiqi
davam olaraq mən Azərbaycanın daxili siyasəti barədə
də soruşmaq istəyirəm, cənab Prezident. Nəinki
Qafqazda, MDB-də, Avropada, hətta mən dünyada Azərbaycan
kimi ikinci sabit, əmin-aman bir ölkə tanımıram ki,
orada dinlər və dillər, dünyanın bütün dinləri
və dilləri normal ünsiyyətdə olsunlar. Buna necə
nail olursunuz?
-Bilirsiniz,
yəqin ki, bunun da bir çox səbəbləri var.
Xüsusilə son illər ərzində dünyada, bizim
regionumuzda, MDB məkanında, Yaxın Şərqdə,
Avropada vəziyyət gərginləşir. Biz bunu gündəlik
formatda televiziyadan başqa, kütləvi informasiya vasitələrindən
görürük, izləyirik. Münaqişələr,
qanlı toqquşmalar, müharibələr alovlanır,
milyonlarla yeni köçkün dalğası yaranır.
Ölkələr arasında ziddiyyətlər kəskinləşir,
müttəfiqlər arasında münasibətlər pozulur. Yəni,
biz dünyanın müxtəlif yerlərində bunu
görürük. Təhdidlər, risklər artır.
Bütün bu mənfi mənzərə fonunda, əlbəttə
ki, Azərbaycanın tutduğu mövqe daha da böyük
maraq doğurur, özünə daha da böyük rəğbət
qazandırır. Çünki sabitlik dövründə deyə
bilərlər ki, elə hər yerdə sabitlikdir. Amma bu
gün, qeyd etdiyiniz kimi, Azərbaycan bu coğrafiyada sabitlik məkanıdır.
Bunun bir çox səbəbləri var, ilk növbədə,
hesab edirəm ki, bizim düzgün siyasətimiz, digər tərəfdən,
Azərbaycanda bütün xalqların, bütün
konfessiyaların bir ailə kimi yaşaması, dini-milli zəmində
heç vaxt ayrı-seçkiliyin olmaması. Bu, həm bizim
siyasətimizdir, həm də ki, xalqdan gələn bir niyyətdir,
təşəbbüsdür, sifarişdir, eyni zamanda,
aparılan işlərə xalq tərəfindən göstərilən
dəstəkdir. Əsas səbəblər, məncə,
bunlardan ibarətdir.
Xalq-iqtidar
birliyi hər bir ölkənin inkişafı üçün
əsas şərtdir. Sabitliyin qorunmasının təminatçısı
Azərbaycan xalqıdır. Son prezident seçkilərində
mənə göstərilən böyük etimad dediyim
sözlərin məntiqi sübutudur. Sabitlik olmayan yerdə
ölkələr dağılır, insanlar əziyyət
çəkir, fəlakətlər baş verir. Biz bunu
yaxın tarixdə görürük. Ona görə Azərbaycanda
sabitliyin möhkəmləndirilməsi hər bir vətəndaşın
işi olmalıdır, ilk növbədə, dövlətin və
hər bir vətəndaşın. Mən çox şadam ki,
bu gün Azərbaycan dünyada sabitlik adası kimi
tanınır. Bu, bizim böyük
üstünlüyümüzdür. Bu, bizə imkan verir ki, Azərbaycan
islahatlar yolu ilə uğurla getsin. Bu, bizə imkan verir ki,
öz iqtisadi imkanlarımızdan istifadə edib,
xalqımızın rifah halının
yaxşılaşmasına yönəlmiş növbəti
addımlar atılsın. Bu, bizə imkan verir ki, Azərbaycan
xalqı bundan sonra da sülh və əmin-amanlıq şəraitində
yaşasın.
-Cənab Prezident, təşəkkür edirəm. Bizə səxavətlə vaxt ayırdınız, suallarımıza cavab verdiniz. Bütün Azərbaycan mətbuatı və mediası adından minnətdaram.
-Sağ olun.
Azərbaycan.- 2019.- 13 fevral.- S. 1-2;
3.