Azərbaycanın
ilk neftdaşıyan tankeri
Strateji ticari-iqtisadi dəhlizlərin
qovuşduğu məkanlardan biri olan Azərbaycanın tranzit
potensialının gücləndirilməsi istiqamətində
mühüm layihələr həyata keçirilir.
Son illərdə xüsusən gəmiçiliyin
inkişafında yeni-yeni nailiyyətlər qazanılır. Elə
ötən həftə ilk neftdaşıyan tankerin tikintisinin
növbəti mərhələsi üçün suya buraxılması
uğurların tərkib hissəsidir.
Gövdə
hissəsinin tikintisi 100 faiz tamamlanıb
"Azərbaycan Xəzər Dəniz
Gəmiçiliyi”nin sifarişi əsasında inşa olunan
"Laçın” neftdaşıyan tankerinin gövdə hissəsinin
tikintisi 100 faiz tamamlanıb. Qalan tikinti və quraşdırma
işləri Gəmiqayırma Zavodunun yanalma
körpüsündə davam etdiriləcək.
Bu məqsədlə
"Laçın” tankeri, zavodun tikinti-quraşdırma sahəsindən
üzən dok üzərindən hidravlik arabacıqlar vasitəsilə
suya salınıb. Gəminin inşası tam başa
çatdırıldıqdan sonra dəniz-istismar
sınaqlarına başlanacaq. Bütövlükdə
"Laçın” tankerinin bu ilin iyununda istismara təhvili
planlaşdırılır.
Son 5 ildə
20 gəmi istismara verilib
Bu tip yeni nəsil tankerlərin
uzunluğu 141 metr, eni 16,9 metr, hündürlüyü isə
6 metrdir. Dedveyti dənizdə 7,875 T və çayda 5,447 T olan
tankerlər iki ədəd hər biri 1,200 kW gücə malik
"Wartsila” istehsalı mühərriklərlə təchiz
edilib. 11 nəfərlik heyətlə idarə olunan bu gəmilər
10 uzellə hərəkət edir. Tankerlərin hər biri xam
neft və neft məhsullarının daşınması
üçün ümumi tutumu 9212 kubmetr olan 6 yük
tankına malikdir. Unikallığı ilə seçilən
bu üzən vasitələrin layihəsini Odessa Dəniz
Mühəndisliyi Bürosu hazırlayıb.
Onu da əlavə edək ki, həmin
mərasimdən sonra "Azərbaycan Xəzər Dəniz Gəmiçiliyi”
QSC ilə "Bakı Gəmiqayırma Zavodu” MMC arasında
eyni tipli daha iki tankerin tikintisi üçün yeni müqavilə
imzalanıb.
Hazırda isə Bakı Gəmiqayırma
Zavodunda "Azərbaycan Xəzər Dəniz Gəmiçiliyi”
(ASCO) QSC üçün iki RST12C tipli yeni nəsil tanker, iki
unikal "Ro-Pax” tipli (CNF-18C) gəmi-bərə tikilir.
İnşası qrafikə uyğun davam etdirilən bu gəmilər
növbə ilə 2020-ci ilin sonuna kimi təhvil veriləcək.
ASCO tərəfindən son 5 ildə 20 müxtəlif təyinatlı
gəmi alınaraq istismara verilib. Gəmiçiliyin
donanmasının yenilənməsi planı çərçivəsində
növbəti 10 ildə 70-dən çox gəminin
alınması və Bakı Gəmiqayırma Zavodunda tikintisi
planlaşdırılır. Bura tanker, quru yük, bərə,
kran, sərnişin, dalğıc, təchizat-yedək, yedək,
yanğınsöndürən, torpaqqazan, dibdərinləşdirən
gəmilər daxildir.
Daha iki yeni
tanker tikiləcək
Gəminin suya salınması mərasimində
iştirak edən iqtisadiyyat naziri Şahin Mustafayev
vurğulayıb ki, Prezident İlham Əliyevin rəhbərliyi
ilə reallaşdırılan layihələr tranzit və
logistika sahəsində Azərbaycanın regionda mövqeyini
daha da gücləndirir. Bu siyasətin əsas istiqamətlərindən
biri ölkənin coğrafi mövqeyindən istifadə etməklə
onun nəqliyyat qovşağına çevrilməsidir.
Nazirin sözlərinə görə,
ölkədə istehsal olunmuş ilk neft tankeri
"Laçın” Xəzər Dəniz Gəmiçiliyi və
Gəmiqayırma Zavodu arasında imzalanmış müqaviləyə
uyğun olaraq tikintisi nəzərdə tutulan 4 gəmidən
birincisidir.
Ümumiyyətlə, saziş
Ro-Pax tipli iki gəmi və iki tankerin tikintisini nəzərdə
tutur. Artıq tankerlərdən biri suya endirilib və onun
tikinti işlərinin 90 faizi başa
çatdırılıb. Tanker bu ilin iyun ayında tam
hazır olacaq. Daha bir Ro-Prax tipli gəmi bu il istismara veriləcək,
2020-ci ildə isə növbəti gəmi tankerlə birlikdə
istismara hazır olacaq. İmzalanan yeni sazişə əsasən
isə hökumətin dəstəyi ilə daha iki yeni tanker
tikiləcək. Onlar da 2021-ci ildə istifadəyə veriləcək.
Gəmilərinin
sayına görə Xəzərdə ən böyük ticarət
donanması
Bu reallıqlar sayəsində Azərbaycan
donanması daha da güclənəcək və bu, əldə
olunan üstünlüyün qorunmasına imkan verəcək.
Gəmilərinin sayına görə, Azərbaycanın ticarət
donanması Xəzərdə ən böyük ticarət
donanmasıdır. Aparılan işlərin əsas məqsədi
Azərbaycan üzərindən daşınan yüklərin
daha da artırılmasıdır.
Yeni tankerin inşasını əhəmiyyətli
hadisə adlandıran nazir vurğulayıb ki, hər il
Türkmənistan, Rusiya, Qazaxıstan və
Bakı-Tbilisi-Ceyhan neft kəməri vasitəsilə Aralıq
dənizi hövzəsinə 5 milyon ton neft nəql olunur. Azərbaycanın
bu sahədə mövqeyini qoruyub saxlamaq üçün yeni
tankerlərin tikintisi vacibdir.
"Azərbaycan Xəzər Dəniz
Gəmiçiliyi”nin sədri Rauf Vəliyev isə bu il 5 yeni gəminin
alınacağını söyləyib. Bu gəmilərdən
2-si Bakı Gəmiqayırma Zavodundan, 3-ü isə kənar təşkilatlardan
alınacaq. Son 5 ildə isə 20 müxtəlif təyinatlı
gəmi alınaraq istismara verilib.
Bütün bunlar Azərbaycanın
beynəlxalq nəqliyyat-tranzit imkanlarının daha da
genişlənməsinə xidmət edir. Əminliklə deyə
bilərik ki, Prezident İlham Əliyevin yeni inkişaf
konsepsiyası əsasında həyata keçirilən belə
uğurlu layihələr Azərbaycana böyük iqtisadi
dvidendlər qazandıracaq.
Rəşad
BAXŞƏLİYEV
Azərbaycan.
- 2019.-28 fevral.- S.13.