Qoşulmama Hərəkatı, Azərbaycanın
milli maraqları və antimilli
müxalifətin bəsit təfəkkürü
Sıralarında 120 ölkəni birləşdirən
Qoşulmama Hərəkatına
üzv ölkələrin
dövlət və hökumət başçılarının
XVIII Zirvə Görüşünün
Bakıda keçirilməsi
ölkəmiz və regionumuz üçün olduqca mühüm əhəmiyyət kəsb
edən siyasi hadisədir. Qoşulmama Hərəkatında 120 üzv
dövlətlə yanaşı,
həm də Birləşmiş Millətlər
Təşkilatı, Afrika
İttifaqı, İslam
Əməkdaşlıq Təşkilatı
kimi dünyanın 10 beynəlxalq nüfuzlu təsisatının, əlavə
olaraq müşahidəçi
statusu ilə 17 dövlətin iştirak etməsi bu təşkilatın çox
ciddi və qlobal əhəmiyyət daşıyan əməkdaşlıq
platforması olduğundan
xəbər verir. Üzvlərinin sayına görə
Qoşulmama Hərəkatı
Birləşmiş Millətlər
Təşkilatından sonra
dünyanın ən böyük beynəlxalq qurumudur.
AZƏRTAC xəbər
verir ki, bu fikirlər Azərbaycan Prezidentinin ictimai-siyasi məsələlər
üzrə köməkçisi
Əli Həsənovun
“Facebook” sosial şəbəkəsindəki səhifəsində
paylaşdığı statusda
yer alıb.
Statusda deyilir: Hazırda Qoşulmama Hərəkatına üzv
olan ölkələrin
ərazisində dünya
əhalisinin 55 faizi yaşayır. Dünyanın neft ehtiyatlarının
75, təbii qaz ehtiyatlarının isə
50 faizindən çoxu
həmin ölkələrin
payına düşür.
Bu isə onun
həm də iqtisadi əməkdaşlıq
üçün ciddi
perspektiv vəd edən beynəlxalq təsisat olduğunu göstərir.
Digər tərəfdən, Hərəkatın
növbəti Zirvə
Görüşünün Azərbaycanda keçirilməsi
ölkəmizin qlobal proseslərdəki rolunun və beynəlxalq nüfuzunun gündən-günə
artdığını təsdiqləyir. Prezident İlham
Əliyevin də qeyd etdiyi kimi,
“Qoşulmama Hərəkatına
sədrliyin Azərbaycana
həvalə edilməsi
bizə göstərilən
hörmətin, inamın
və etimadın təzahürüdür”.
Qoşulmama Hərəkatının Azərbaycan
üçün önəmini
artıran amillərdən
biri də bu təşkilatın prinsiplərinin ölkəmizin
xarici siyasət prioritetləri ilə tam üst-üstə düşməsidir. Hərəkat dövlətlərin ərazi
bütövlüyü məsələsində
birmənalı mövqe
nümayiş etdirir, beynəlxalq hüququn təməl prinsiplərindən
çıxış edir.
Azərbaycanın Qoşulmama Hərəkatında
üzvlüyünün ilk günlərindən bu təşkilat ölkəmizin
suverenliyini, ərazi bütövlüyünü və
beynəlxalq səviyyədə
tanınmış sərhədlərinin
toxunulmazlığını birmənalı şəkildə
dəstəkləyib, qəbul
olunmuş bütün
sənədlərdə Ermənistan-Azərbaycan
Dağlıq Qarabağ
münaqişəsini məhz
həmin prinsiplər əsasında nizamlamağa
çağırıb. Bu fakt 2019-cu ilin
iyul ayında Qoşulmama Hərəkatı
təşkilatının Nazirlər
Şurasının iclasında
qəbul olunmuş yekun sənəddə də öz əksini tapıb. Nəticə
etibarilə, dünyanın
120 dövləti, yəni,
planetin təqribən
üçdəiki hissəsi
Azərbaycanın ədalətli
mövqeyinə öz
dəstəyini ifadə
edib.
Azərbaycanın 2019-2022-ci illərdə
Hərəkata sədrlik
etməsi dövlətimizin
qlobal proseslərdəki
rolunu və nüfuzunu daha da artıracaq, beynəlxalq müstəvidə
mövqelərimizi möhkəmləndirəcək,
ölkəmizin iqtisadi
inkişafına öz
töhfəsini verəcək,
qeyri-neft sektorunun və ixrac potensialımızın
yüksəlişinə geniş
imkanlar açacaq. Şübhəsiz, əldə olunan
bütün müsbət
nəticələrin əsasında
Azərbaycan Prezidentinin
hələ 2011-ci ildə
ölkəmizin Qoşulmama
Hərəkatına üzvlüyü
ilə bağlı qəbul etdiyi strateji qərar dayanır. Hansı ki, bu qərar
BMT Baş Assambleyasında
və digər beynəlxalq təşkilatlarda
Azərbaycanın haqlı
mövqeyini dəstəkləyən
ölkələrin sırasını
xeyli genişləndirdi,
siyasi, iqtisadi, humanitar və digər sahələrdə
qarşılıqlı faydalı
əməkdaşlıq üçün
yeni imkanlar yaratdı. Qoşulmama Hərəkatının dövlət
və hökumət başçılarının Bakıda
keçirilən Zirvə
Görüşündə yekdilliklə Azərbaycanın
quruma üç il müddətinə sədr seçilməsini
dəstəkləməsi də,
şübhəsiz ki,
Prezident İlham Əliyevin uzaqgörən
siyasətinin növbəti
uğuru və dünyada ona bəslənən etimadın
göstəricisidir.
Prezident İlham
Əliyev dünya siyasətinin və gündəminin müəyyənləşdirilməsində
mühüm rol oynayan beynəlxalq platformalardan istifadə edərək Azərbaycan həqiqətlərini dünyaya
çatdırır, ölkəmizin
haqlı mövqeyini müdafiə edən dövlətlərin sıralarının
genişlənməsinə, Azərbaycanın qlobal məsələlərin müzakirə
olunduğu beynəlxalq
əməkdaşlıq məkanına
çevrilməsinə nail olur, dövlətimizi addım-adım strateji hədəflərə yaxınlaşdırır.
Amma xalqımızın
milli maraqları üzərində qurulmuş
bu siyasi kurs çox təəssüf ki, təkcə xaricdəki
anti-Azərbaycan şəbəkənin,
erməni lobbisinin və onun təsiri
altında olan bəzi beynəlxalq qrupların deyil, həm də ölkə daxilində “milli demokrat” pərdəsinə bürünmüş
bəzi radikal müxalif qrupların da müqaviməti ilə üzləşir. Hər dəfə ölkəmizdə
keçirilən qlobal
əhəmiyyətli tədbirlər
ərəfəsində bu
şəbəkə fəallaşır,
cəmiyyətimizin sosial-siyasi
nizamını ictimai müzakirə və fikir mübadiləsi müstəvisindən etiraz
aksiyaları vasitəsilə
küçələrə daşımağa, qəsdən
qarşıdurma yaratmağa
çalışır. Bu mənzərə 2012-ci ildə “Eurovision” musiqi müsabiqəsi, 2015-ci ildə
l Avropa Oyunları və digər mühüm beynəlxalq tədbirlər ərəfəsində
də müşahidə
olunmuşdur. Bu dəfə
radikal müxalif qruplar Qoşulmama Hərəkatına üzv
ölkələrin dövlət
və hökumət başçılarının XVIII Zirvə Görüşünü
hədəfə almış
və neçə gündür ki, dövlətimizin strateji maraqlarına xidmət edən bu mühüm
beynəlxalq siyasi hadisəni gözdən salmaq üçün dəridən-qabıqdan çıxırlar.
Müxalifətin apardığı kampaniyanın
təhlili göstərir
ki, Azərbaycan əleyhinə oxşar təbliğat yalnız Ermənistanın kütləvi
informasiya vasitələri
tərəfindən həyata
keçirilir. Təbii ki, bu sıraya Ermənistanla və erməni diasporu ilə sıx əlaqədə olan xarici medianı
də əlavə etsək, daha doğru olar. İndiki halda radikal qrupların
həyata keçirdiyi
insanlıqdan uzaq çirkin qarayaxma kampaniyasının tezisləri
işğalçı ölkənin
anti-Azərbaycan kampaniyasının
ideoloji istiqamətləri
ilə tam üst-üstə
düşür. Sanki hər iki qütb
vahid mərkəzdən
idarə olunur, yaxud ortaq və
razılaşdırılmış maraqlara uyğun hərəkət edir.
Görünür, oktyabrın 19-da həyata keçirilən
qanunsuz mitinq cəhdinin də əsas məqsədi təkcə hakimiyyəti nəyəsə məcbur
etmək deyil, həm də ölkə daxilində vəziyyəti gərginləşdirərək,
dövlət qurumlarını
adekvat addımlar atmağa məcbur etmək və xaricdəki anti-Azərbaycan
şəbəkənin hərəkətə
gəlməsi üçün
zəmin yaratmaqdan ibarət olub.
Düşünürəm ki, Zirvə Görüşündən öncə
radikal qrupların prosesə mane olmaq üçün atdığı
addımlar, törətdikləri
hüquqazidd hərəkətlər
barədə təkrar
fikir söyləməyə
ehtiyac yoxdur. Lakin görünən
odur ki, radikal müxalifətin xaricdən aldığı
sifariş və təlimatlara uyğun formada prosesə mane olmaq cəhdləri iflasa uğradığına
və xaricdəki şəbəkənin süni
şəkildə ajiotaj
yaratmaq səyləri heç bir nəticə vermədiyinə
görə indi də onlar nəzarətlərində
olan media və sosial şəbəkələr
vasitəsilə bu mühüm siyasi tədbirə qarşı
kampaniya təşkil etmək yolunu tutublar. Məqsədlərinə çatmaq üçün
hətta tədbirdə
iştirak edən dövlət və hökumət başçılarını
məsxərəyə qoymaq
kimi qeyri-etik, mənəviyyatsız addımlardan
belə çəkinmirlər.
Bu, radikal müxalifətin
beynəlxalq hüquqdan,
beynəlxalq münasibətlər
sistemindən xəbərsiz,
müasir siyasi düşüncədən uzaq,
gerizəkalı, bəlkə
də ibtidai icma təfəkkürünə
malik olmasının əyani göstəricisidir.
Müstəqil hüququn subyektlərini
onların inkişaf səviyyələri, əraziləri,
yaxud resurslarına görə məsxərəyə
qoymaq məhz belə ibtidai icma təfəkkürünün
nümunəsidir. Bu, ən yaxşı halda dövlətlər arasında hüquq bərabərliyinin qəbul
və yaxud dərk edilməməsi, ən pis halda
isə irqçi düşüncənin təzahürüdür.
Radikal müxalifətin belə idbar təfəkkürünün
fonunda Azərbaycan Prezidentinin nə qədər işıqlı
zəkaya, milli və bəşəri dəyərlərə, humanizmə
söykənən düşüncə
tərzinə malik olduğu bir daha qabarıq və aydın nəzərə çarpır.
Məhz bu aydın, işıqlı təfəkkür
də Azərbaycanı
gələcəyə, böyük
qələbələrə doğru aparır.
Yenə də artıq bir neçə dəfə səsləndirdiyim fikri təkrarlamağa məcburam:
biz bu bəsit və ziyanlı təfəkkürlə hərəkət
edən müxalifətlə
hara gedirik? Cəmiyyət
daxilində səsini ucaltmağa, siyasi hakimiyyətə iddia
etməyə çalışan bu antimilli qrupların
özbaşınalığına nə vaxtadək dözməliyik?
Artıq sağlam məntiqdən
uzaq davranışlarla gündəmdə qalmağa çalışan, yeniləşə,
müasirləşə bilməyən, dövlətçilik
təfəkküründən və əxlaq normalarından uzaq radikal müxalif
qrupların siyasi səhnədən getməsinin
və konstruktiv düşüncənin
önə çıxmasının zamanıdır. Prezident İlham
Əliyevin həyata keçirdiyi islahatlardan müxalifət də öz payını götürməli, müasir Azərbaycana müasir
azərbaycanlının gözü ilə
baxmağa alışmalıdır.
Azərbaycan.-
2019.- 27 oktyabr.- S.5.