Azərbaycan Respublikası
Prezidentinin “Azərbaycan Respublikasında yaradılmış
milli parkların əsasnamələrinin təsdiq edilməsi
haqqında” 2004-cü il 3 avqust tarixli 106 nömrəli, “Azərbaycan
Respublikasının Altıağac Milli Parkı haqqında
Əsasnamənin təsdiq edilməsi barədə” 2004-cü
il 23 noyabr tarixli 147 nömrəli, “Azərbaycan Respublikasının
Abşeron Milli Parkı haqqında Əsasnamə”nin təsdiq
edilməsi barədə” 2005-ci il 27 aprel tarixli 227 nömrəli
və “Azərbaycan Respublikasının Göygöl Milli
Parkı haqqında Əsasnamə”nin təsdiq edilməsi barədə”
2008-ci il 19 noyabr tarixli 18 nömrəli fərmanlarında
dəyişiklik edilməsi haqqında
Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin Fərmanı
Azərbaycan Respublikası Konstitusiyasının
109-cu maddəsinin 32-ci bəndini rəhbər tutaraq, "Kənd
təsərrüfatı kooperasiyası haqqında”,
"Ətraf mühitə təsirin qiymətləndirilməsi
haqqında”, "Turizm haqqında” və "Elektrik və
istilik stansiyaları haqqında” Azərbaycan
Respublikasının qanunlarında dəyişiklik edilməsi
barədə” Azərbaycan Respublikasının 2019-cu il 3 may
tarixli 1582-VQD nömrəli Qanununun tətbiqi haqqında” Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin 2019-cu il 11 iyun tarixli 733 nömrəli
Fərmanının icrasını təmin etmək məqsədilə
qərara alıram:
1. "Azərbaycan Respublikasında
yaradılmış milli parkların əsasnamələrinin təsdiq
edilməsi haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin
2004-cü il 3 avqust tarixli 106 nömrəli Fərmanında (Azərbaycan
Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2004, ¹ 8, maddələr
614, 625; 2005, ¹ 8, maddə 715; 2007, ¹ 11, maddə 1110; 2008, ¹ 6,
maddə 500; 2010, ¹ 2, maddə 86; 2014, ¹ 12, maddə 1558; 2015, ¹
9, maddə 1019; 2018, ¹ 4, maddə 691; 2019, ¹ 3, maddə 412)
aşağıdakı dəyişikliklər edilsin:
1.1. həmin Fərmanla
təsdiq edilmiş "Akademik Həsən Əliyev adına
Azərbaycan Respublikasının Zəngəzur Milli Parkı
haqqında Əsasnamə”yə aşağıdakı məzmunda
5.4-5.7-ci bəndlər əlavə edilsin:
"5.4. 300 nəfərdən
çox tutumu olan turizm və rekreasiya obyektlərinin layihələrinə
dair "Ətraf mühitə təsirin qiymətləndirilməsi
haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununda nəzərdə
tutulmuş qaydada ətraf mühitə təsirin qiymətləndirilməsi
(ƏMTQ) sənədi hazırlanmalı, həmin sənədin
dövlət ekoloji ekspertizası keçirilməlidir.
5.5. Bu Əsasnamənin 5.4-cü bəndində
nəzərdə tutulan mövcud obyektlər ətraf mühitə
təsir göstəricilərinə dair ekoloji tələblərə
uyğun olduqda, həmin obyektlərin yenidən qurulması və
ya həmin obyektlərdə mövcud qurğu və
avadanlıqların dəyişdirilməsi üçün ətraf
mühitə təsirin qiymətləndirilməsi (ƏMTQ) sənədinin
hazırlanması tələb olunmur, lakin həmin obyektlərə
dair Azərbaycan Respublikasının Ekologiya və Təbii Sərvətlər
Nazirliyi tərəfindən verilən sənədlərdə
(atıla bilən tullantı həddi (ABTH), buraxıla bilən
axıntı həddi (BBAH), ekoloji pasport) ətraf mühitin
mühafizəsi sahəsində normativ hüquqi aktların və
texniki normativ hüquqi aktların tələbləri nəzərə
alınmaqla, müvafiq dəyişiklik edilir.
5.6. Bu Əsasnamənin 5.4-cü bəndində
nəzərdə tutulan mövcud obyektlərin fəaliyyəti
zamanı təbiətdən istifadə şərtləri ətraf
mühitə təsir göstəricilərinə dair ekoloji tələblərə
uyğun olmadıqda və ya ilkin layihədə nəzərdə
tutulandan fərqli texnologiyalar və texnoloji üsullar tətbiq
edildikdə, həmin fəaliyyətə dair yenidən ətraf
mühitə təsirin qiymətləndirilməsi (ƏMTQ)
aparılmalıdır.
5.7. Bu Əsasnamənin 5.4-cü bəndində
nəzərdə tutulan obyektlərə dair ətraf mühitə
təsirin qiymətləndirilməsi (ƏMTQ) həyata
keçirilərkən onların transsərhəd təsiri
müəyyən edildikdə, həmin obyektlərlə
bağlı transsərhəd təsirlərin qiymətləndirilməsi
məsələləri Azərbaycan Respublikasının tərəfdar
çıxdığı beynəlxalq müqavilələrə
uyğun həll olunur.”;
1.2. həmin Fərmanla
təsdiq edilmiş "Azərbaycan Respublikasının
Şirvan Milli Parkı haqqında Əsasnamə”yə
aşağıdakı məzmunda 5.4-5.7-ci bəndlər əlavə
edilsin:
"5.4. 300 nəfərdən
çox tutumu olan turizm və rekreasiya obyektlərinin layihələrinə
dair "Ətraf mühitə təsirin qiymətləndirilməsi
haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununda nəzərdə
tutulmuş qaydada ətraf mühitə təsirin qiymətləndirilməsi
(ƏMTQ) sənədi hazırlanmalı, həmin sənədin
dövlət ekoloji ekspertizası keçirilməlidir.
5.5. Bu Əsasnamənin 5.4-cü bəndində
nəzərdə tutulan mövcud obyektlər ətraf mühitə
təsir göstəricilərinə dair ekoloji tələblərə
uyğun olduqda, həmin obyektlərin yenidən qurulması və
ya həmin obyektlərdə mövcud qurğu və
avadanlıqların dəyişdirilməsi üçün ətraf
mühitə təsirin qiymətləndirilməsi (ƏMTQ) sənədinin
hazırlanması tələb olunmur, lakin həmin obyektlərə
dair Azərbaycan Respublikasının Ekologiya və Təbii Sərvətlər
Nazirliyi tərəfindən verilən sənədlərdə
(atıla bilən tullantı həddi (ABTH), buraxıla bilən
axıntı həddi (BBAH), ekoloji pasport) ətraf mühitin
mühafizəsi sahəsində normativ hüquqi aktların və
texniki normativ hüquqi aktların tələbləri nəzərə
alınmaqla, müvafiq dəyişiklik edilir.
5.6. Bu Əsasnamənin 5.4-cü bəndində
nəzərdə tutulan mövcud obyektlərin fəaliyyəti
zamanı təbiətdən istifadə şərtləri ətraf
mühitə təsir göstəricilərinə dair ekoloji tələblərə
uyğun olmadıqda və ya ilkin layihədə nəzərdə
tutulandan fərqli texnologiyalar və texnoloji üsullar tətbiq
edildikdə, həmin fəaliyyətə dair yenidən ətraf
mühitə təsirin qiymətləndirilməsi (ƏMTQ)
aparılmalıdır.
5.7. Bu Əsasnamənin 5.4-cü bəndində
nəzərdə tutulan obyektlərə dair ətraf mühitə
təsirin qiymətləndirilməsi (ƏMTQ) həyata
keçirilərkən onların transsərhəd təsiri
müəyyən edildikdə, həmin obyektlərlə
bağlı transsərhəd təsirlərin qiymətləndirilməsi
məsələləri Azərbaycan Respublikasının tərəfdar
çıxdığı beynəlxalq müqavilələrə
uyğun həll olunur.”;
1.3. həmin Fərmanla
təsdiq edilmiş "Azərbaycan Respublikasının
Ağgöl Milli Parkı haqqında Əsasnamə”yə
aşağıdakı məzmunda 5.4-5.7-ci bəndlər əlavə
edilsin:
"5.4. 300 nəfərdən
çox tutumu olan turizm və rekreasiya obyektlərinin layihələrinə
dair "Ətraf mühitə təsirin qiymətləndirilməsi
haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununda nəzərdə
tutulmuş qaydada ətraf mühitə təsirin qiymətləndirilməsi
(ƏMTQ) sənədi hazırlanmalı, həmin sənədin
dövlət ekoloji ekspertizası keçirilməlidir.
5.5. Bu Əsasnamənin 5.4-cü bəndində
nəzərdə tutulan mövcud obyektlər ətraf mühitə
təsir göstəricilərinə dair ekoloji tələblərə
uyğun olduqda, həmin obyektlərin yenidən qurulması və
ya həmin obyektlərdə mövcud qurğu və
avadanlıqların dəyişdirilməsi üçün ətraf
mühitə təsirin qiymətləndirilməsi (ƏMTQ) sənədinin
hazırlanması tələb olunmur, lakin həmin obyektlərə
dair Azərbaycan Respublikasının Ekologiya və Təbii Sərvətlər
Nazirliyi tərəfindən verilən sənədlərdə
(atıla bilən tullantı həddi (ABTH), buraxıla bilən
axıntı həddi (BBAH), ekoloji pasport) ətraf mühitin
mühafizəsi sahəsində normativ hüquqi aktların və
texniki normativ hüquqi aktların tələbləri nəzərə
alınmaqla, müvafiq dəyişiklik edilir.
5.6. Bu Əsasnamənin 5.4-cü bəndində
nəzərdə tutulan mövcud obyektlərin fəaliyyəti
zamanı təbiətdən istifadə şərtləri ətraf
mühitə təsir göstəricilərinə dair ekoloji tələblərə
uyğun olmadıqda və ya ilkin layihədə nəzərdə
tutulandan fərqli texnologiyalar və texnoloji üsullar tətbiq
edildikdə, həmin fəaliyyətə dair yenidən ətraf
mühitə təsirin qiymətləndirilməsi (ƏMTQ)
aparılmalıdır.
5.7. Bu Əsasnamənin 5.4-cü bəndində
nəzərdə tutulan obyektlərə dair ətraf mühitə
təsirin qiymətləndirilməsi (ƏMTQ) həyata
keçirilərkən onların transsərhəd təsiri
müəyyən edildikdə, həmin obyektlərlə
bağlı transsərhəd təsirlərin qiymətləndirilməsi
məsələləri Azərbaycan Respublikasının tərəfdar
çıxdığı beynəlxalq müqavilələrə
uyğun həll olunur.”.
2. Azərbaycan Respublikası
Prezidentinin 2004-cü il 23 noyabr tarixli 147 nömrəli Fərmanı
(Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2004, ¹ 11,
maddə 911; 2007, ¹ 11, maddə 1110; 2008, ¹ 6, maddə 500; 2014, ¹
12, maddə 1559; 2015, ¹ 9, maddə 1020; 2018, ¹ 4, maddə 692;
2019, ¹ 3, maddə 412) ilə təsdiq edilmiş "Azərbaycan
Respublikasının Altıağac Milli Parkı haqqında
Əsasnamə”yə aşağıdakı məzmunda
5.4-5.7-ci bəndlər əlavə edilsin:
"5.4. 300 nəfərdən
çox tutumu olan turizm və rekreasiya obyektlərinin layihələrinə
dair "Ətraf mühitə təsirin qiymətləndirilməsi
haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununda nəzərdə
tutulmuş qaydada ətraf mühitə təsirin qiymətləndirilməsi
(ƏMTQ) sənədi hazırlanmalı, həmin sənədin
dövlət ekoloji ekspertizası keçirilməlidir.
5.5. Bu Əsasnamənin 5.4-cü bəndində
nəzərdə tutulan mövcud obyektlər ətraf mühitə
təsir göstəricilərinə dair ekoloji tələblərə
uyğun olduqda, həmin obyektlərin yenidən qurulması və
ya həmin obyektlərdə mövcud qurğu və
avadanlıqların dəyişdirilməsi üçün ətraf
mühitə təsirin qiymətləndirilməsi (ƏMTQ) sənədinin
hazırlanması tələb olunmur, lakin həmin obyektlərə
dair Azərbaycan Respublikasının Ekologiya və Təbii Sərvətlər
Nazirliyi tərəfindən verilən sənədlərdə
(atıla bilən tullantı həddi (ABTH), buraxıla bilən
axıntı həddi (BBAH), ekoloji pasport) ətraf mühitin
mühafizəsi sahəsində normativ hüquqi aktların və
texniki normativ hüquqi aktların tələbləri nəzərə
alınmaqla, müvafiq dəyişiklik edilir.
5.6. Bu Əsasnamənin 5.4-cü bəndində
nəzərdə tutulan mövcud obyektlərin fəaliyyəti
zamanı təbiətdən istifadə şərtləri ətraf
mühitə təsir göstəricilərinə dair ekoloji tələblərə
uyğun olmadıqda və ya ilkin layihədə nəzərdə
tutulandan fərqli texnologiyalar və texnoloji üsullar tətbiq
edildikdə, həmin fəaliyyətə dair yenidən ətraf
mühitə təsirin qiymətləndirilməsi (ƏMTQ)
aparılmalıdır.
5.7. Bu Əsasnamənin 5.4-cü bəndində
nəzərdə tutulan obyektlərə dair ətraf mühitə
təsirin qiymətləndirilməsi (ƏMTQ) həyata
keçirilərkən onların transsərhəd təsiri
müəyyən edildikdə, həmin obyektlərlə
bağlı transsərhəd təsirlərin qiymətləndirilməsi
məsələləri Azərbaycan Respublikasının tərəfdar
çıxdığı beynəlxalq müqavilələrə
uyğun həll olunur.”.
3. Azərbaycan Respublikası Prezidentinin
2005-ci il 27 aprel tarixli 227 nömrəli Fərmanı (Azərbaycan
Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2005, ¹ 4, maddə 302;
2007, ¹ 11, maddə 1110; 2008, ¹ 6, maddə 500; 2010, ¹ 8, maddə
724; 2014, ¹ 12, maddə 1560; 2015, ¹ 9, maddə 1021; 2018, ¹ 4, maddə
693; 2019, ¹ 3, maddə 412) ilə təsdiq edilmiş "Azərbaycan
Respublikasının Abşeron Milli Parkı haqqında
Əsasnamə”yə aşağıdakı məzmunda
5.4-5.7-ci bəndlər əlavə edilsin:
"5.4. 300 nəfərdən
çox tutumu olan turizm və rekreasiya obyektlərinin layihələrinə
dair "Ətraf mühitə təsirin qiymətləndirilməsi
haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununda nəzərdə
tutulmuş qaydada ətraf mühitə təsirin qiymətləndirilməsi
(ƏMTQ) sənədi hazırlanmalı, həmin sənədin
dövlət ekoloji ekspertizası keçirilməlidir.
5.5. Bu Əsasnamənin 5.4-cü bəndində
nəzərdə tutulan mövcud obyektlər ətraf mühitə
təsir göstəricilərinə dair ekoloji tələblərə
uyğun olduqda, həmin obyektlərin yenidən qurulması və
ya həmin obyektlərdə mövcud qurğu və
avadanlıqların dəyişdirilməsi üçün ətraf
mühitə təsirin qiymətləndirilməsi (ƏMTQ) sənədinin
hazırlanması tələb olunmur, lakin həmin obyektlərə
dair Azərbaycan Respublikasının Ekologiya və Təbii Sərvətlər
Nazirliyi tərəfindən verilən sənədlərdə
(atıla bilən tullantı həddi (ABTH), buraxıla bilən
axıntı həddi (BBAH), ekoloji pasport) ətraf mühitin
mühafizəsi sahəsində normativ hüquqi aktların və
texniki normativ hüquqi aktların tələbləri nəzərə
alınmaqla, müvafiq dəyişiklik edilir.
5.6. Bu Əsasnamənin 5.4-cü bəndində
nəzərdə tutulan mövcud obyektlərin fəaliyyəti
zamanı təbiətdən istifadə şərtləri ətraf
mühitə təsir göstəricilərinə dair ekoloji tələblərə
uyğun olmadıqda və ya ilkin layihədə nəzərdə
tutulandan fərqli texnologiyalar və texnoloji üsullar tətbiq
edildikdə, həmin fəaliyyətə dair yenidən ətraf
mühitə təsirin qiymətləndirilməsi (ƏMTQ)
aparılmalıdır.
5.7. Bu Əsasnamənin 5.4-cü bəndində
nəzərdə tutulan obyektlərə dair ətraf mühitə
təsirin qiymətləndirilməsi (ƏMTQ) həyata
keçirilərkən onların transsərhəd təsiri
müəyyən edildikdə, həmin obyektlərlə
bağlı transsərhəd təsirlərin qiymətləndirilməsi
məsələləri Azərbaycan Respublikasının tərəfdar
çıxdığı beynəlxalq müqavilələrə
uyğun həll olunur.”.
4. Azərbaycan Respublikası
Prezidentinin 2008-ci il 19 noyabr tarixli 18 nömrəli Fərmanı
(Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2008, ¹ 11,
maddə 974; 2011, ¹ 2, maddə 85; 2014, ¹ 12, maddə 1561; 2015, ¹
9, maddə 1022; 2018, ¹ 4, maddə 694; 2019, ¹ 3, maddə 412) ilə
təsdiq edilmiş "Azərbaycan Respublikasının
Göygöl Milli Parkı haqqında Əsasnamə”yə
aşağıdakı məzmunda 5.4-5.7-ci bəndlər əlavə
edilsin:
"5.4. 300 nəfərdən
çox tutumu olan turizm və rekreasiya obyektlərinin layihələrinə
dair "Ətraf mühitə təsirin qiymətləndirilməsi
haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununda nəzərdə
tutulmuş qaydada ətraf mühitə təsirin qiymətləndirilməsi
(ƏMTQ) sənədi hazırlanmalı, həmin sənədin
dövlət ekoloji ekspertizası keçirilməlidir.
5.5. Bu Əsasnamənin 5.4-cü bəndində
nəzərdə tutulan mövcud obyektlər ətraf mühitə
təsir göstəricilərinə dair ekoloji tələblərə
uyğun olduqda, həmin obyektlərin yenidən qurulması və
ya həmin obyektlərdə mövcud qurğu və
avadanlıqların dəyişdirilməsi üçün ətraf
mühitə təsirin qiymətləndirilməsi (ƏMTQ) sənədinin
hazırlanması tələb olunmur, lakin həmin obyektlərə
dair Azərbaycan Respublikasının Ekologiya və Təbii Sərvətlər
Nazirliyi tərəfindən verilən sənədlərdə
(atıla bilən tullantı həddi (ABTH), buraxıla bilən
axıntı həddi (BBAH), ekoloji pasport) ətraf mühitin
mühafizəsi sahəsində normativ hüquqi aktların və
texniki normativ hüquqi aktların tələbləri nəzərə
alınmaqla, müvafiq dəyişiklik edilir.
5.6. Bu Əsasnamənin 5.4-cü bəndində
nəzərdə tutulan mövcud obyektlərin fəaliyyəti
zamanı təbiətdən istifadə şərtləri ətraf
mühitə təsir göstəricilərinə dair ekoloji tələblərə
uyğun olmadıqda və ya ilkin layihədə nəzərdə
tutulandan fərqli texnologiyalar və texnoloji üsullar tətbiq
edildikdə, həmin fəaliyyətə dair yenidən ətraf
mühitə təsirin qiymətləndirilməsi (ƏMTQ)
aparılmalıdır.
5.7. Bu Əsasnamənin 5.4-cü bəndində
nəzərdə tutulan obyektlərə dair ətraf mühitə
təsirin qiymətləndirilməsi (ƏMTQ) həyata
keçirilərkən onların transsərhəd təsiri
müəyyən edildikdə, həmin obyektlərlə
bağlı transsərhəd təsirlərin qiymətləndirilməsi
məsələləri Azərbaycan Respublikasının tərəfdar
çıxdığı beynəlxalq müqavilələrə
uyğun həll olunur.”.
İlham
ƏLİYEV,
Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti
Bakı şəhəri,
31 yanvar 2020-ci il
Azərbaycan.-
2020.- 2 fevral.- S.3.