Ağcabədidə həyat
ASANlaşıb
İlham
Əliyevin ötən il
açılışını etdiyi regional “ASAN xidmət” mərkəzində bir ildə 132 minə yaxın müraciətə
baxılıb
Son illərdə əhalinin sosial problemlərini həll etməklə, bürokratik əngəlləri aradan qaldırmaqla vətəndaş-dövlət münasibətlərində şəffaflığı və əhalinin məmnunluğunu təmin edən “ASAN xidmət” mərkəzləri geniş çeşidli xidmətlərin göstərilməsi missiyasını uğurla davam etdirməkdədir.
Bu isə müasir Azərbaycanın brendinə çevrilən və yaradıldığı gündən fəaliyyətini “vahid məkan” prinsipi əsasında quran Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin tabeliyində olan “ASAN xidmət” mərkəzlərinin operativlik, şəffaflıq, nəzakətlilik, məsuliyyət və rahatlıq prinsiplərinə sadiqliyini bir daha təsdiqləyir.
Operativliyin və şəffaflığın ünvanı
Agentliyin missiyası fəaliyyət istiqamətlərinə uyğun olaraq, dövlət orqanları tərəfindən həyata keçirilən xidmətlərin təşkilində müasir innovativ texnologiyaların və metodların tətbiqi ilə vətəndaş məmnunluğuna nail olmaqdır.
Prezident İlham Əliyevin şəxsi təşəbbüsü ilə yaradılan və 2013-cü ildə 5 mərkəz, 2 səyyar avtobusla xidmətə başlayan “ASAN xidmət” 2021-ci ildə 20 xidmət mərkəzi, 1 qatar və 10 səyyar avtobusla fəaliyyətini davam etdirir. Əgər fəaliyyətə başlayanda 20 xidmət təqdim edilirdisə, bu gün dövlət orqanları, özəl şirkət, müəssisələr vətəndaşlara ümumilikdə 320-yə yaxın xidmət göstərir.
“ASAN Həyat” kompleksləri vətəndaş rahatlığının təmini üçün həyat standartlarının yaxşılaşdırılmasına xidmət göstərən müxtəlif sahələri əhatə edir və insanlar tərəfindən olduqca xoş qarşılanır. Bu komplekslərdə “ASAN xidmət” mərkəzi ilə yanaşı, istirahət üçün park, kinoklub, intellektual əyləncə obyektləri də yaradılır. Ötən ilin iyun ayının 3-də Prezidentin açılışını etdiyi Ağcabədi “ASAN Həyat” kompleksində də belə təkmil imkanlar mövcuddur. Keçən il iyun ayının 16-da burada fəaliyyətə başayan Ağcabədi “ASAN xidmət” mərkəzi bir ildir ki, vətəndaşlara yüksəksəviyyəli, şəffaf xidmət göstərməkdədir.
Ağcabədiyə səfərimizin məqsədi də mərkəzin bir illik fəaliyyəti ilə tanış olmaq idi. Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin İctimaiyyətlə əlaqələr şöbəsinin müdiri Elnur Niftəliyev dedi ki, Ağcabədi “ASAN Həyat” kompleksinin tikintisinə 2018-ci ilin aprel ayında başlanılıb və 2020-ci ilin iyununda işlər başa çatdırılıb. Buradakı “ASAN xidmət” mərkəzi Ağcabədi, Beyləqan, Zərdab, Ağdam, Şuşa, Füzuli, Cəbrayıl, Xocalı və Xocavənd rayonlarında qeydiyyatda olan 814 minə yaxın vətəndaşla yanaşı, ölkə üzrə ərazi məhdudiyyəti olmadan bütün vətəndaşlara xidmət göstərir. Fəaliyyət göstərdiyi müddət ərzində 132 minə yaxın vətəndaş müraciəti qeydə alınıb. Mərkəzdə müxtəlif dövlət orqanları, həmçinin özəl şirkət və müəssisələr tərəfindən, ümumilikdə, 320-dən çox xidmət həyata keçirilir.
Kompleks üçün ayrılan ərazidə
“ASAN Həyat”ın 7290 kvadratmetrlik 3 mərtəbəli
inzibati binası inşa
olunub, həmçinin uşaq,
idman və istirahət meydançası, avtobus dayanacağı, 100 avtomobillik
avtodayanacaq, 54 yerlik
açıq hava kafesi,
92 və 46 yerlik 2 zaldan
ibarət kinoteatr, 100 nəfər tutumlu amfiteatr diskoteka, “ABAD Food Hall”, “ABAD Box Park” və “Paint Ball” oyun sahələri
yaradılıb. Sayca beşinci
olan “ABAD Food Hall”da ABAD-çılar tərəfindən
qeyri-sənaye üsulu ilə
hazırlanmış məhsulların sərgi-satışı
təşkil edilir. “ABAD Box
Park”da isə vətəndaşlar
ABAD məhsullarının yerləşdirildiyi xüsusi
konteynerlərdə çeşidli təamları
dadır, həmçinin alış-verişdən yararlana bilirlər. “Sport Bar” guşəsində idman
oyunlarının nümayişi üçün nəzərdə tutulmuş böyük ekran quraşdırılıb. Bundan əlavə,
kompleksdə “Fast Food”, “Souviner”
və “Cofe Shop” da var. “Paint Ball” sahəsində
on nəfərlik komanda
heyətinin oyununu təşkil etmək mümkündür.
Kompleksin həyətində vətəndaşların
asudə vaxtlarını
xoş keçirmələri
üçün park salınıb. Parkın
ərazisində fəvvarə,
uşaq əyləncə
guşəsi, konsert meydançası, idman əyləncə guşəsi
var. Vətəndaşlar “ASAN xidmət” mərkəzində
operativ, şəffaf və gülərüz xidmətlərlə rastlaşmaqla
yanaşı, bu kompleksin istirahət, əyləncə imkanlarından
da istifadə edirlər.
Bir sözlə,
kompleks vətəndaş
rahatlığı üçün
həyat standartlarının
yaxşılaşdırılmasına xidmət edən müxtəlif həlləri
əhatə edir.
Qorunan sosial məsafə, gülərüz, mehriban
personal və kreativlik
Kompleksdə fəaliyyət göstərən
“ASAN xidmət” mərkəzinin
inzibati binası fərqli xarici üslubu ilə yanaşı, daxili interyeri, genişliyi, son dərəcə təmizliyi
ilə də ilk andan diqqət çəkir və insanda xoş ovqat yaradır.
Mərkəzə daxil olarkən rastlaşdığın ilk məqam
dezinfeksiya qaydalarına
ciddi əməl edilməsi olur. Əvvəlcə xüsusi aparatla hərarət yoxlanılır,
sonra əllər spirtlənir. Kompüter arxasında
əyləşən əməkdaşlar
tibbi maskadan istifadə etməklə bir-birindən aralı əyləşib məsafəni
gözləyirlər.
Elə ilk addımdan
şəffaf və operativ xidmət məkanına düşdüyünü
başa düşən
vətəndaşı girişdə
gülərüz və
mehriban personal qarşılayaraq
ona ilk lazım olan informasiyanı verir.
Məlumat mərkəzinin gülərüz
əməkdaşlarının vətəndaşlarla iş
prosesini kənardan izləyirik. Əməkdaşlar vətəndaşların sənədlərini yoxladıqdan
sonra onlara hansı xidmət üçün müraciət
etməli olduqlarını
aydınlaşdırırlar. Beləcə,
hər kəs asanlıqla istənilən
xidmətdən yararlana
bilir. Təbii ki, vətəndaşın
mərkəzin inzibati
binasına daxil olmasından başlayan bütün proseslər koronavirus təhlükəsi
səbəbindən sosial
məsafə tələblərinə
əməl edilməklə
həyata keçirilir.
Vətəndaşların Qəbul İşi sektorunun əməkdaşı
Afiyəddin Əliyev ikinci qrup Qarabağ
müharibəsi əlilidir. 2016-cı il Aprel döyüşlərinin iştirakçısı,
Prezident təqaüdçüsüdür.
A.Əliyev deyir ki, hazırda mərkəzin əməkdaşları karantin
rejiminin tələblərinə
ciddə əməl etməklə fəaliyyətlərini
davam etdirirlər.
Onun sözlərinə görə,
artıq vətəndaşlar
da başa düşürlər ki, məsafə saxlamaq mütləqdir və hər kəs bir-birini anlayışla qarşılayır. Bu, əlbəttə
ki, ilk növbədə,
vətəndaşların sağlamlığının
qorunmasına xidmət
edir: “Əlimizdən gələni edirik ki, vətəndaşlar məmnun qalsınlar. Əməkdaşlarımız yorulmadan, təmkinlə
insanları dinləyir,
onlara istiqamət verir. Bir sözlə, operativlik,
şəffaflıq, nəzakətlilik
prinsipləri qorunmaqla
bütün proseslər
uğurla icra edilir”.
Ağcabədi rayon sakini Arif Qasımovla
söhbətimiz zamanı
bəlli olur ki, oğluna bağışladığı torpaq sahəsinin sənədləşdirilməsi üçün buraya təşrif buyurub. Bir il ərzində
ikinci dəfə “ASAN
xidmət”ə müraciət
edən vətəndaş
deyir ki, artıq bütün işlər asanlaşıb.
Daha sənəd toplamaq, möhür vurdurmaq üçün müxtəlif idarələrə
getmirlər: “Vallah, belə yüksək xidmət heç bir yerdə yoxdur. Nə istəyirsən, hansı sənədi düzəltmək istəyirsənsə,
bura gəlirsən və tez bir
zamanda işlərini qaydaya qoyursan. Allah Prezidentin canını
sağ etsin, bizim rahatlığımız
üçün nə
lazımdırsa edir.
Nə rüşvət istəyən
var, nə də süründürməçilik.
Heç
kimi incitmirlər, ona görə də hamı buradakı xidmətdən
razıdır. Hesab edirəm
ki, Prezidentimiz belə mərkəzlər
açmaqla rayonlarda yaşayan əhaliyə böyük töhfə verir. Sağ olsun, dövlət başçımızdan çox
razıyıq”.
“ASAN xidmət” həm də gənclər mərkəzidir
Mərkəzin digər əməkdaşı
Pərviz Səmədov
bir ildir ki, burada vətəndaşlara
xidmət göstərir. Pərviz
bundan öncə könüllü kimi çalışıb və
bu gün könüllülər üzrə
iş sahəsində
məsul şəxsdir.
Mərkəzdə könüllülərlə
müxtəlif istiqamətlərdə
layihələr həyata
keçirildiyini bildirən
Pərviz deyir ki, 150-yə yaxın könüllü ilə
100-ə yaxın sosial
tədbirlər keçirilib:
“Öncə könüllü
oldum. “ASAN Könüllülük”
Məktəbinin “Master-1” və
“Master-2” pillələrini başa
vurdum. Könüllülük fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsi məqsədilə
təşkil olunan bu pillələr üzrə geniş təcrübə topladım.
Sonra mənə böyük etimad göstərildi və bu gün
göstərilən etimadı
doğrultmaq üçün
əlimdən gələni
edirəm”.
Ağcabədi Pedaqoji Kollecinin ikinci kurs tələbəsi
Lalə Əliyeva isə hazırda mərkəzdə könüllü
kimi çalışır. Deyir ki, burada çalışmaq,
ilk növbədə, ona
böyük təcrübə
qazandırır: “Kollektivlə
çalışmaq, vətəndaşlarla
daha isti münasibət qurmaq istiqamətində yaxşı
təcrübə toplayıram.
Bu, əlbəttə ki, gələcək karyeram üçün çox əhəmiyyətli
imkandır. Prezident İlham
Əliyevin mərkəzimizin
açılışı zamanı könüllülərlə
keçirdiyi görüşdə
söylədiyi fikirlər
isə məni daha da ruhlandırdı.
Çalışıram ki, üzərimə
düşən vəzifəni
layiqincə yerinə yetirim və mənə olan etimadı doğruldum”.
Xatırladaq ki, mərkəzin açılışı zamanı
könüllülər ilə
görüşdə çıxış
edən Prezident İlham Əliyev “ASAN xidmət”i milli brend adlandıraraq bildirmişdi ki, bugünkü könüllülər
sabahın rəhbər
işçiləridir. Təsadüfi
deyil ki, dövlət başçısının
sərəncamı ilə
2020-ci il “Könüllülər ili”
elan edilmişdir. Bu, bir daha dövlətin könüllülərin
fəaliyyətinə göstərdiyi
diqqəti və münasibəti əks etdirir. Gənclər
“ASAN Həyat”, “ASAN xidmət”
mərkəzlərində fəaliyyətləri
ilə Vətənə
çox böyük xidmət göstərirlər.
Azərbaycan artıq intellektual
məhsulunu ixrac edir
Göründüyü kimi, vətəndaşlar hətta karantin dövründə də şəffaf və operativ xidmət göstərən “ASAN xidmət”
mərkəzlərinin işindən
böyük razılıq
edirlər. Bu mərkəzlər
illərdir ki, fəaliyyət göstərir
və xidmətlərin
səviyyəsi heç
vaxt aşağı düşmür.
Qlobal pandemiya
ilə mübarizə
şəraitində vətəndaşlara
operativ xidmət göstərilməsi dövlətin
vətəndaşa qayğısının
real təzahürüdür. Bu gün ölkəmizdə
20 “ASAN xidmət” mərkəzi
fəaliyyət göstərir.
Onlardan 5-i Bakı şəhərində olmaqla,
digərləri Sumqayıt,
Gəncə, Sabirabad,
Bərdə, Qəbələ,
Masallı, Quba, Mingəçevir, İmişli,
Şəki, Şamaxı,
Kürdəmir, Tovuz, Ağcabədi və Balakəndədir.
Elnur Niftəliyev
deyir ki, Bakıda iki, Gəncə və Sumqayıtda növbəti,
Lənkəran, Salyan və Naxçıvanda isə ilk “ASAN xidmət” mərkəzləri tikiləcək. Bununla yanaşı,
Bakıda “ASAN Kommunal”
mərkəzlərinin açılışları
da planlaşdırılır.
Prezident
İlham Əliyev Balakənə səfəri
zamanı sayca 20-ci
“ASAN xidmət” mərkəzinin
açılışında vurğulamışdır ki,
maksimum gələn ilin sonuna qədər
Azərbaycanda 27 “ASAN xidmət”
mərkəzi fəaliyyət
göstərəcək.
Dövlət başçısının söylədiyi
kimi, Azərbaycanın
intellektual məhsulu olan bu mərkəzlər
vətəndaş məmnunluğuna
xidmət edir. Azərbaycan artıq
intellektual məhsulunu
da ixrac etməkdədir. Bir neçə
dövlətlərlə bu
barədə anlaşma
var. “ASAN xidmət” mərkəzlərinin
o ölkələrdə yaradılması
ilə əlaqədar
müqavilələr imzalanıb.
Bəzi ölkələrdə artıq
“ASAN xidmət” mərkəzləri
fəaliyyətə başlayıb.
Bir ildir fəaliyyət göstərən
Ağcabədi “ASAN xidmət”
mərkəzi də öz gülərüz kollektivi və könüllüləri ilə
vətəndaşların tam xidmətindədir. Bu mənzərəyə
şahidlik etmək bizdə də xoş təəssüratlar
yaratdı və bir yaşı tamam olan mərkəzin
kollektivinə uğurlar
arzulayaraq kompleksdən
ayrıldıq.
Rəşad
BAXŞƏLİYEV
Azərbaycan.2021.- 10 iyun.- S.1;5.