Yükdaşımada problem yoxdur

 

Bu, həm də ölkəmizin nəqliyyat qovşağına çevrilməsinin nəticəsidir

 

 

Başqa sözlə, açıq dənizlərə çıxışı olmayan ölkəmiz indi Avrasiyanın nəqliyyat mərkəzlərindən biridir. Bütün bunların nəticəsidir ki, pandemiya dövründə də nəqliyyat ahəngdar fəaliyyət göstərib, yüklər mənzil başına vaxtında çatdırılıb.

Dövlət Statistika Komitəsinin məlumatına görə, bu ilin yanvar-aprel aylarında nəqliyyat sektorunda fəaliyyət göstərən müəssisələr və fiziki şəxslər tərəfindən 62,4 milyon ton yük daşınıb. Yüklərin 55,4 faizi avtomobil, 7,8 faizi dəmir yolu, 3,2 faizi dəniz, 0,2 faizi hava nəqliyyatı, 33,4 faizi isə boru kəməri ilə daşınıb.

Dəniz limanlarında da işlər rəvan gedir. Belə ki, ilin ilk 4 ayında dəniz limanlarında 3 milyon 159,4 min ton həcmində yükləmə-boşaltma əməliyyatları həyata keçirilib. Bu yüklərin 3 milyon 42,1 min tonunu ya 96,3 faizini tranzit yüklər təşkil edib. Mayın 1-nə limanlarda qalan yüklərin həcmi 78,4 min ton olub.

Yeri gəlmişkən qeyd edək ki, “Azərbaycan Xəzər Dəniz Gəmiçiliyi” QSC-nin (ASCO) Dəniz Nəqliyyatı Donanması (DND) “Sağlam təhlükəsiz əmək şəraitinin yaradılması üzrə 2020-ci ilin ən yaxşı müəssisəsi (təşkilatı)” devizi ilə Azərbaycan Həmkarlar İttifaqları Konfederasiyasının keçirdiyi müsabiqənin qalibləri arasında yer alıb.

ASCO-nun bütün strukturlarında olduğu kimi, DND- sağlam təhlükəsiz əmək şəraitinin yaradılması mühüm məsələlərdəndir. İşçilərin fərdi mühafizə vasitələri ilə təminatına, normal şəraitinin yaradılmasına, istehsalatda bədbəxt hadisələrin baş verməməsinə, təhlükəsizlik qaydalarına əmək münasibətləri sahəsində qanunvericiliyə əməl olunmasına hər zaman ciddi nəzarət edilir bu istiqamətdə davamlı tədbirlər həyata keçirilir.

Koronavirus dövründə Azərbaycanda dəmir yolu ilə yükdaşımalar da ləngiməyib. Bu barədəAzərbaycan Dəmir Yolları” QSC-dən məlumat verilib.

Məlumatda bildirilir ki, cari ilin 4 ayında dəmir yolu ilə yükdaşımalar ötən ilin müvafiq dövrünə nisbətən artıb. Hazırda xarici ölkələrdən yeni yüklərin cəlb edilməsi istiqamətində danışıqlar aparılır. Həmçinin Azərbaycandan keçən dəmir yolu dəhlizlərinə yeni ölkələrin cəlb edilməsi üçün əməkdaşlıq əlaqələri qurulur.

Doğrudur, COVID-19-la bağlı ilk vaxtlardan bütün nəqliyyat sektorlarında sərnişindaşıma ilə əlaqədar vəziyyət  çətinləşib. Məsələn, elə cari ilin yanvar-aprel aylarında hava nəqliyyatı ilə 176 min ya ötən ilin müvafiq dövrünə nisbətən 59,9 faiz az sərnişin daşınıb. Dörd ayda dəniz nəqliyyatı ilə daşınmış sərnişinlərin sayı da 2020-ci ilin eyni dövrü ilə müqayisədə  25,9 faiz azalaraq 4,3 min nəfər təşkil edib.

Bununla belə, koronavirus xəstələrinin sayı azaldıqca nəqliyyatın bütün sahələrində reyslərin bərpa olunması ilə bu vəziyyət  tədricən aradan qaldırılacaq.

İlin əvvəlindən magistral  qaz kəmərləri ahəngdar işləyir. Bu yolla 12 milyard 387,4 milyon kubmetr təbii qaz nəql edilib əvvəlki ilin eyni aylarına nisbətən 10,8 faiz artım müşahidə olunub.

4 ayda qaz nəqlinin 48,1 faizi Bakı-Tbilisi-Ərzurum kəməri vasitəsilə həyata keçirilib.  Bu  boru xəttilə 5 milyard 963,4 milyon kubmetr təbii qaz ixrac edilib.

Keçən ilin  sonunda istifadəyə verilən TAP-la (Trans-Adriatik Qaz Boru Kəməri) isə bu vaxtadək Avropaya 2 milyard kubmetrdən çox Azərbaycan  qazı nəql olunub. Sifarişçilərə etibarlı nəqletmə xidmətləri göstərilir.

 TAP-ın çatdırdığı qaz həcmləri Avropa İttifaqı üçün yeni etibarlı, təhlükəsiz sərfəli enerji mənbəyini təmin etməklə yanaşı, enerji yol xəritəsini asanlaşdırmaqda əsas rol oynayır. Bu kəmər  Cənub qaz dəhlizi”nin Avropa qolu, Azərbaycandan Avropa bazarlarına 10 milyard kubmetr yeni qaz tədarükünü həyata keçirəcək qovşaq layihəsidir. TAP sistemi keyfiyyət, sağlamlıq, təhlükəsizlik ətraf mühitin mühafizəsi üzrə beynəlxalq standartlara uyğun fəaliyyət göstərir. Kəmərin potensialı onun ötürücülük gücünü iki dəfə artıraraq ildə 20 milyard kubmetrə çatdırmağa imkan verir.

Ölkəmizin nəqliyyat təhlükəsizliyinin təmin edildiyini vurğulayan Prezident İlham Əliyev bu barədə demişdir: “Azərbaycan Avrasiyanın önəmli nəqliyyat-logistika mərkəzlərinin birinə çevrilibdir bizim fəal iştirakımızla Şərq-Qərb, Şimal-Cənub nəqliyyat dəhlizləri fəaliyyətdədir deyə bilərəm ki, Şərq-Qərb nəqliyyat dəhlizi üzərində artıq iki qol mövcuddur. Biri Çin-Qazaxıstan-Azərbaycan-Gürcüstan-Türkiyə-Avropa, digəri isə Pakistan-Əfqanıstan-Türkmənistan-Azərbaycan-Gürcüstan-Türkiyə-Avropa. Hər ikisi Azərbaycan üzərindən keçir təbii ki, bizim imkanlarımız daha da genişlənir. Əgər biz Şimal-Cənub nəqliyyat dəhlizini nəzərə alsaq, bu da Şimali Avropa-Rusiya-Azərbaycan-İran-Hindistan ölkələrini əhatə edir. Deməli, təsəvvür etmək çətin deyil ki, bu sahədə nəqliyyat təhlükəsizliyimizi təmin etmişik”.

 

 

Flora SADIQLI

Azərbaycan.-2021.- 10 iyun.- S.1;8.