“Azercell” “Qələbə
ili”nin nəticələri
ilə bölüşdü
Sınaq və
çağırışlarla dolu 2020-ci
ildə lider mobil operator bütün sahələrdə
ölkəyə dəstəyini əsirgəməyib
Hələ
bir il bundan öncə “Azercell Telekom”un öz müştərilərinə
rəqəmsal gələcəyi əlçatan etmək və
dinamik şəkildə yenilənən dünyanın tələblərinə
daha çevik reaksiya vermək vədi 2020-ci ilin qlobal cəmiyyətə
gətirdiyi transformasiyada, heç şübhəsiz ki,
özünü müvəffəqiyyətlə doğrultdu.
Bəşəriyyəti bürümüş özünütəcrid şəraitində yeni yaşam və çalışma üsullarına ahəngdar şəkildə uyğunlaşan “Azercell”in rəqəmsallaşma strategiyası həm təhsil, həm əyləncə, həm də işgüzar həyatda müxtəlif yaş katergoriyalarından olan insanlara rahat və cəld rabitə imkanı təklif etdi. “Azercell”in aparıcı mobil operator olaraq innovativ xidmətlər və texnoloji həllər vasitəsilə müştərilərinin gündəlik həyatını daha da rahat etmək məqsədi şirkəti 2020-ci ildə özünün 5 milyonuncu abunəçisinə qovuşdurdu.
Həm ölkə, həm də bütün dünya iqtisadiyyatı üçün ağır sınaq dövrü olan 2020-ci ili “Azercell Telekom” itkisiz və ciddi nailiyyətlərlə başa vurmağı bacardı. 2020-ci ildə ölkənin mobil kommunikasiya bazarında 49% faiz pay sahibi olan Azərbaycanın qeyri-neft sektorunun ən böyük vergi ödəyicisi “Azercell” 2020-ci ildə dövlət büdcəsinə 111.9 milyon AZN, 24 il ərzində isə ümumilikdə təxminən 2 milyard AZN vergi ödəyib. Mobil operator Azərbaycanda telekommunikasiyanın inkişafına 2020-ci ildə 58 milyon ABŞ dolları, 1996-2020-ci illər ərzində isə 1.7 milyard ABŞ dolları həcmində sərmayə yatırıb.
Azərbaycan xalqı üçün həm də şanlı qələbə ilə tarixə düşən 2020-ci ildə “Azercell” işğaldan azad olunmuş bölgələrimizdə, o cümlədən Qarabağın mirvarisi sayılan Şuşada ilk rabitə və mobil internet şəbəkəsini qurdu. İndi şirkətin coğrafi əhatə dairəsi ölkəmizin işğaldan azad olunmuş əraziləri də daxil olmaqla 94.8% əhali əhatəsi isə 98.8% təşkil edir. Keyfiyyətli və sürətli mobil internet xidmətləri ilə daim öndə olan “Azercell Telekom” il ərzində ölkəmizdə 4G şəbəkəsinin təkmilləşdirilməsi layihəsini uğurla həyata keçirib. Ötən ilboyu “Azercell”in 4G şəbəkəsinin əhatəsi dairəsi 74,2%-dən 85,1%-ə yüksəlib. Bununla yanaşı, 2020-ci ildə 4G texnologiyası üzərindən çalışan 784 yeni radio baza stansiyası quraşdırılıb, 4G şəbəkəsi üzərində çalışan stansiyaların ümumi sayı 2679-a çatdırılıb. “Azercell” şəbəkəsi üzərindən ötürülən məlumatın həcmi 2.25 dəfə artıb. Ümumilikdə, 2020-ci il ərzində yalnız 4G şəbəkəsi üzrə internet trafikində isə 60% artım müşahidə olunub.
2020-ci il ərzində Bakı Metropoliteninin stansiya və tunellərinin də 4G şəbəkəsinin təmin edilməsi üzrə işlər uğurla davam etdirilib və hazırda paytaxtın artıq 14 metro stansiyasında “Azercell” 4G şəbəkəsi aktivdir.
30 ilə yaxındır ki, işğal altında olan torpaqlarımızın azad olunması ilə 2020-ci ildə Azərbaycan xalqının tarixində tamamilə yeni səhifə açıldı. Bu səhifədə öz dəstxətilə tarix yazan “Azercell” də yumruq kimi birləşən cəmiyyətimizin ən fəal üzvlərindən oldu. Şirkət Silahlı Qüvvələrə Yardım Fonduna 1 milyon manat həcmində vəsait köçürdü. Eyni zamanda “Azercell”in “Kabinetim” mobil tətbiqində bu Fonda ianə etmək imkanı yaradıldı. “Azercell” müharibə dövründə kimsədən dəstəyini əsirgəmədi. Bərdə və Gəncə şəhərlərində baş verən terror aktları zamanı yerli sakinlərin balansını artırdı, o cümlədən cəbhə bölgələrinə ezam olunmuş bütün media nümayəndələrinin balansına 100 AZN köçürdü.
2020-ci ilin ilk yarısı isə digər düşmənimiz - bütün dünyanı cənginə alan COVID-19 virusu ilə mübarizə və sərtləşdirilmiş karantin rejiminin gətirdiyi çətinliklərlə yadda qaldı. “Azercell” Koronavirusla Mübarizəyə Dəstək Fonduna 2 milyon manat ianə etməklə bu cəbhədə də aktiv mübarizəyə qoşuldu. Şirkət həmçinin, hər kəsin bu fonda ianə etməsini asanlaşdırmaq üçün “Mobil ödəmə” xidmətini aktivləşdirdi. Bu dövrdə evdən çıxmaq qadağası ilə üz-üzə qalan yaşı 65-dən yuxarı abunəçilərə Mobil Müştəri Xidmətləri evində və tamamilə təmənnasız təqdim olundu.
Şirkətdən növbəti həmrəylik jesti karantinin tətbiq olunduğu ilk dövrdə xaricdə qalaraq ölkəyə qayıda bilməyən soydaşlarımıza yönəldi. Belə ki, “Azercell” rominqdə olan abunəçilərinin balansına 50 AZN yüklədi. Habelə bütün “Azercell” abunəçiləri üçün İcbari Tibbi Sığorta üzrə Dövlət Agentliyinin “Qaynar xətt”inə pulsuz zənglər imkanı yaradıldı.
Koronavirusla mübarizə tədbirləri çərçivəsində “Azercell” virusla vuruşan 700-ə yaxın səhiyyə işçisinə 7 dəfə 50 AZN hədiyyə balans yüklədi. Həmçinin sosial izolyasiya şəraitində onlayn tədris verən 30 000-ə yaxın müəllimə 5GB həcmində internet paketi təqdim olundu. “Azercell” karantin dövründə Abşeron yarımadası və bölgələrdə 11 000-ə yaxın aztəminatlı ailəyə və Böyük Vətən müharibəsi veteranlarına Novruz, Ramazan bayramları və 28 May Respublika Günü münasibətilə ərzaq payı və bayram sovqatları çatdırdı.
2020-ci ilin böyük hissəsini əhatə edən sosial təcrid şəraitinə baxmayaraq, “Azercell”in müxtəlif xidmət kanalları müştəri müraciətlərini daha intensiv və operativ cavablama sistemini tətbiq edərək bu sahədə yüksək göstəricilərə nail oldu. Beləliklə, 2020-ci ildə “Azercell”in Telefon Mərkəzinə ümumilikdə təxminən 4 milyon zəng daxil olub, bunlardan 95%-i cavablandırılıb, onlayn müştəri xidmətləri üzərindən 449,337 sayda sorğu daxil olub və bunların 98%-i cavablandırılıb. “Azercell” şirkətinin il ərzində rəsmi “Facebook”, “Instagram”, “Twitter”, “Youtube” və “Linkedin” səhifələrindən toplam 135 min müraciət daxil olaraq əməkdaşlar tərəfindən cavablandırılıb. Bundan əlavə, 2020-ci il ərzində şirkətin Ön Masa, “Azercell Ekspres”, “Azercell Eksklüziv” ofislərində, eləcə də Mobil Müştəri Xidmətləri vasitəsilə təxminən 1 milyon nəfər abunəçiyə üz-üzə xidmət göstərilib.
Qeyd etmək yerinə düşər ki, 44 günlük Vətən müharibəsi zamanı gücləndirilmiş və gərgin iş rejiminə baxmayaraq, “Azercell” əməkdaşlarının səyi nəticəsində bütün kanallar vasitəsilə xidmət keyfiyyəti ən yüksək səviyyədə saxlanıldı. Belə ki, ən son statistikaya əsasən onlayn kanallar vasitəsilə daxil olmuş müraciətlər 100% cavablama göstəricisinə qədər yüksəlib. Hətta, COVID-19 pandemiyası ilə əlaqədar tətbiq olunan uzunmüddətli sərt karantin rejimində “Azercell” Müştəri Xidmətləri fasiləsiz olaraq onlayn şəkildə fəaliyyət göstərib. 2020-ci ildə “Azercell” şirkəti ölkədə qurduğu Müştəri Xidmətləri sisteminin ən yüksək dünya standartlarına uyğun olduğunun nümunəsi kimi ISO 10002:2018 Keyfiyyətin İdarə Olunması /Müştəri Məmnuniyyəti /Müəssisələrdə Şikayətlərə Baxılmasına dair təlimatlar standartına uyğunluq sertifikatına layiq görülməsi oldu.
Ötən il “Azercell”in yeni versiyada təqdim etdiyi “Kabinetim” mobil tətbiqi müxtəlif çeşiddə digər rəqəmsal xidmətlərdən istifadə etməyə şərait yaratdı. “Mobil Ödəmə” xidməti abunəçilərə kommunal, rabitə və bank xidmətlərilə yanaşı, milli orduya və COVID-19 ilə mübarizə fonduna ianə etmək imkanı da yaratdı. Dünya miqyasında məşhur “Busuu” tətbiqi abunəçilərə xüsusi şərtlərlə təklif edildi. “Azercell” il ərzində mobil televiziya sahəsində bəzi yeniliklər tətbiq etdi. Belə ki, uşaqlar üçün “Mobil TV” xidməti istifadəyə verildi. “BluTV” xidməti çərçivəsində isə populyar türk kino və serialları “Azercell”lilər üçün əlçatan oldu. “NNTV” tətbiqində televiziya kanallarının sayı artırıldı. Nəticədə, son bir il ərzində “Azercell”in rəqəmsal həllərindən istifadə edən aktiv abunəçilərin sayı 18% artdı.
“Azercell” il
boyunca abunəçilərini fərqli kampaniyalar, sərfəli tarif
paketləri ilə sevindirib. Abunəçilərin
yaxınları ilə ünsiyyətini daha
da əlçatan edən “Yeni
Hər Yerə” tarifi istifadəyə verilib. Bundan əlavə, lider mobil operator innovativ
“Telegram Bot” xidmətini
təqdim edib. Müxtəlif
sərfəli aksiyalar
çərçivəsində müştərilər əlverişli
şərtlərlə ən
son model Samsung və iPhone
smartfonlarını əldə
ediblər, onlara danışıq balansı
və internet paketləri
hədiyyə olunub. Keçirilmiş Smartfon kampaniyaları
nəticəsində “Azercell”
abunəçiləri arasında
smartfon penetrasiyası
74%-dən yüksək
oldu, Smartfon istifadəçilərinin sayı
isə 3.9 milyon təşkil edir.
Qlobal pandemiya ilə əlaqədar sərt karantin rejimində iqtisadiyyata dəstək məqsədilə 12 000-dən artıq hüquqi şəxsə xidmət göstərən “Azercell”
Biznes yenilənmiş
Biznesim Veb həllini təqdim etdi ki, bu
həll vasitəsilə
öncədən ödəniş
etmədən şirkətlər
3 gün ərzində
öz saytını yarada bildi. Bizneslər üçün
müxtəlif qurğularla
rahat qoşulma və rabitə imkanlarının yaradılması
ilə “Azercell” biznes abunəçiləri
arasında mobil
internet istifadəçilərini sayı ötən illə müqayisədə
14% artdı. Şirkətin korporativ müştərilərə
istiqamətlənmiş fəaliyyəti
Əşyaların interneti
(IoT) ekosistemini ölkədə inkişaf
etdirərək istifadəçi
bazasının həcmini
ötən illə müqayisədə 34% artırdı.
2020-ci ildə sosial layihələrə ümumilikdə
2.6 milyon ABŞ dollarından
artıq vəsait sərf edilib ki, bu göstərici 24 il ərzində 21.8 milyon dolları keçib.
Qeyd edək
ki, savaş ilində “Azercell” korporativ sosial məsuliyyət tədbirlərinə
xüsusi diqqət ayırıb.
İlin əvvəlində “Azercell
Telekom” Azərbaycan Milli
Olimpiya Komitəsi tərəfindən Tokio-2020 Olimpiya
Oyunlarında Azərbaycan
Milli Olimpiya və Milli Paralimpiya
komandalalarının Qızıl
tərəfdaşı seçildi. Qeyd edək
ki, qlobal pandemiya ilə əlaqədar bu olimpiya oyunları 2021-ci ilə keçirildi.
Müasir Azərbaycan qadınının
cəmiyyətdəki əhəmiyyətini
layiqincə əks etdirmək üçün
“Azercell” Azərbaycan Respublikası Milli Olimpiya Komitəsinin və Milli Olimpiya
Komandasının məğrur
tərəfdaşı olaraq
idmançı qadınların
simasında #Qadın Dediyin layihəsini ərsəyə gətirdi. Layihə sosial
media kanallarında yayımlanaraq
cəmiyyətdə geniş
əks-səda yaratdı.
Şirkətin ən sevilən
sosial layihələrindən
biri olan Mobil Göz və Mobil Diş səyyar Klinikalarında il ərzində Bakı və bölgələrdən
400 nəfərə yaxın
kimsəsiz, aztəminatlı
və xüsusi qayğıya ehtiyacı olan insan pulsuz
müayinədən keçdi.
10 ildən çoxdur
yaradılan Azərbaycan
Uşaq Qaynar Xətt Xidməti “Azercell”in dəstəyilə
karantin dövründə
fəaliyyətini davam
etdirib və ümumilikdə 6657 uşağa
psixoloji yardım göstərilib.
Ölkədə təhsilin inkişafı, yüksəkixtisaslı kadrların yetişdirilməsi, insan kapitalının formalaşması işinə xüsusi diqqət ayıran “Azercell” ADA Universitetinin təqaüd proqramına, informatika müəllimləri üçün xüsusi təlimin təşkilinə dəstəyini davam etdirib. Şirkət Beşinci Buktreyler Festivalının rəqəmsal tərəfdaşı qismində çıxış edib. “Azercell”in Rəqəmsal Tərəfdaşlığı ilə 7-ci “womENcourage” beynəlxalq virtual toplantısı keçirilib. Eyni zamanda Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi ilə partnyorluq çərçivəsində “Azercell”in dəstəyilə İnformatika üzrə təlim keçən məktəblilərimiz 32-ci Beynəlxalq İnformatika Olimpiadası, 16-cı Beynəlxalq Jautikov Olimpiadası, Asiya Pasifik İnformatika Olimpiadası, İnformatika üzrə 12-ci Beynəlxalq Payız Turniri kimi nüfuzlu yarışmalarda il ərzində müxtəlif kateqoriyalı 10 medal qazanıblar. SABAH qruplarının “Qış Məktəbi” layihəsinin gənc iştirakçıları üçün “Azercell” master-klassların təşkilini dəstəkləyib. “Azercell Telekom” yeni dərs ilinin başlanması münasibətilə imtahanlarda fərqlənən 300 abituriyentə və şəhid övladlarına Busuu dilöyrənmə tətbiqinə pulsuz kodlar, ən çox bal yığan abituriyentlərə və şəhid övladlarına planşetlər və pulsuz kodlar hədiyyə edib, təqaüdlər ayırıb. Eyni zamanda 100-dən çox xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaq da “Azercell”dən dilöyrənmə tətbiqi üçün pulsuz kodlar və nömrələr alıb.
Ölkədə peşəkar kadrların inkişaf etdirilməsinə hər zaman xüsusi önəm verən “Azercell” 2020-ci ildə İnsan kapitalının inkişafına təxminən 700 min ABŞ dolları, 1996-2020-ci illər ərzində isə 26 milyon ABŞ dolları həcmində vəsait sərf edib. Şirkət güclü korporativ idarəçilik və mədəniyyətin, insan resurslarının idarə olunması təcrübəsinin davamlı inkişafı kimi 2020-ci il ərzində keçirilmiş audit nəticəsində bu ilin əvvəlində MDB məkanında ilk olaraq İnsana Sərmayə standartının ən yüksək Platin sertifikatına yiyələndi (IIP Platinum).
“Azercell”in 2020-ci ildə əldə etdiyi nailiyyətlər sırasında nüfuzlu “STEVIE “ Beynəlxalq Biznes Mükafatının üçqat laureatı olmasını da qeyd etmək lazımdır. Belə ki, 2020-ci ildə lider operator yüzlərlə şirkət arasında “İlin telekommunikasiya şirkəti” qızıl mükafatını, “İlin ən innovativ şirkəti” və “Ən dəyərli korporativ məsuliyyətli şirkət” nominasiyaları üzrə bürünc mükafatını qazanıb.
Bundan əlavə, “Azercell”in #QadınDediyin sosial layihəsi nüfuzlu beynəlxalq Red Jolbors festivalında Gümüş və Bürünc medal qazanıb.
Şirkət
ötən il ölkəmizdə ISO 37001:2016 “Antikorrupsiya idarəetmə
sistemi” standartlarına uyğunluq sertifikatını alan ilk
mobil operator olub.
Azərbaycan.-2021.- 6 mart.- S.8.