Qarabağda salınan yollar bütün regionun gələcək yüksəlişinə hesablanıb
Prezident İlham Əliyev dəfələrlə bəyan
edib ki, 30 il sürmüş münaqişə öz həllini tapdıqdan sonra regional əməkdaşlıq və inkişaf üçün
yeni imkanlar açılıb. Azərbaycan əməkdaşlığa,
düşmənçilik səhifəsini
geridə qoymağa, regionda proqnozlaşdırıla bilən daha yaxşı vəziyyəti
təmin etmək üçün qonşularımızla
dürüst şəkildə
işləməyə hazırdır.
İşğaldan azad edilmiş ərazilərimizdə həyata
keçirilməsinə başlanan
layihələr bu sözlərin əyani təsdiqidir. Bunların arasında yol layihələrinin öz yeri var.
İndi həmin ərazilərdə
avtomobil yollarının
çəkilişi də diqqət mərkəzindədir. Dövlət başçısı Füzuli və Xocavənd rayonlarına səfəri zamanı bunu bir daha vurğulamışdır. Avtomobil yolları inşasının
azad edilmiş ərazilərin bərpası
üçün böyük
əhəmiyyət daşıdığını
bildirmişdir.
Prezident bu səfər çərçivəsində Füzuli-Hadrut avtomobil yolunun təməlini qoymuşdur. Yol başlanğıcını “Zəfər yolu”ndan götürür və yeni inşa
ediləcək Hadrut-Cəbrayıl-Şükürbəyli
avtomobil yoluna birləşir. Uzunluğu
13 kilometr olan bu yol dörd hərəkət
zolaqlı olacaq. Yol boyunca avtomobil
körpüləri də inşa ediləcək.
Dövlət başçısı
eləcə də Hadrut-Cəbrayıl-Şükürbəyli avtomobil yolunun təməlini qoymuşdur.
Bu yol isə
başlanğıcını Hadrut yaşayış məntəqəsindən götürməklə
və Cəbrayıl rayonundan keçməklə
Şükürbəyli kəndində
Hacıqabul-Mincivan-Zəngəzur dəhlizi avtomobil yoluna birləşir. Uzunluğu 43 kilometr olacaq. Dörd hərəkət zolaqlı yol boyunca avtomobil körpüləri
tikiləcək.
Azərbaycanın tarixi ərazisi olan Hadrut yaşayış
məntəqəsindən başlanan
həmin yol işğaldan azad olunmuş digər bölgələri birləşdirəcək.
Belə ki, Cəbrayıl rayonundan keçməklə Şükürbəyli
kəndinədək uzanacaq.
Mütəxəssislər bu yeni yolu strateji əhəmiyyət
daşıyacağına görə
yüksək dəyərləndirirlər.
Çünki o, Hacıqabul-Mincivan-Zəngəzur
dəhlizi avtomobil yoluna birləşəcək
və praktik olaraq Zəngəzur dəhlizi vasitəsilə “Şərq-Qərb”
beynəlxalq nəqliyyat
dəhlizinə inteqrasiya
olunacaq. Bu, Naxçıvanın Azərbaycanın
əsas ərazisi vasitəsilə həmin nəqliyyat dəhlizlərinə
çıxışını təmin edəcək. Yol dəhliz vasitəsilə həm də Azərbaycanın qərb hissəsində və Naxçıvanda fəaliyyət
göstərən iş
adamları arasında
əlaqələrin qurulması
baxımından vacibdir. Bu, qısa vaxtda müxtəlif məhsulların daşınmasına
imkan yaradacaq. Beləliklə, bunun işğaldan azad olunan ərazilərimizin, Naxçıvan Muxtar Respublikasının və
ümumiyyətlə, Azərbaycanın iqtisadiyyatına
müsbət təsirləri
olacaq.
Prezident İlham Əliyev sözügedən səfər zamanı xatırlatmışdır
ki, təməli qoyulan yeni yollar bu qəbildən olan birinci layihələr
deyil: “Artıq bir neçə yol layihəsi icra edilməkdədir. Azad edilmiş torpaqların bərpası
başlamışdır. Füzulidən
Şuşaya yol çəkilir - “Zəfər”
yolu çəkilir. Eyni zamanda Bərdə-Ağdam
yolunun çəkilişi
yaxın gələcəkdə
icra ediləcəkdir.
Horadizdən Zəngilana
qədər yol çəkiləcək. Bir
sözlə, müharibədən
dörd ay keçməsinə baxmayaraq,
böyük quruculuq işləri başlamışdır.”
Məlum olduğu kimi, işğaldan azad olunmuş bölgələrimizdə
bir neçə istiqamətdə yeni yollar çəkilir. O cümlədən Tərtər-Çaylı-Suqovuşan-Talış
avtomobil yolunun tikintisi aparılır. Uzunluğu 29
kilometr olan bu yolun bərpası
işlərinə Prezidentin
tapşırığına əsasən, Tərtər
rayonunun Suqovuşan qəsəbəsi və Talış kəndi işğaldan azad edilən kimi başlanıb. 9 metr enində asfalt-beton örtüyü olan, ümumi eni isə 12 metr təşkil edən avtomobil yolu artıq tikilib. Hazırda Tərtər-Çaylı-Suqovuşan-Talış
avtomobil yolunun Goranboy rayonunun Tapqaraqoyunlu kəndindən
və Naftalan rayonunun Qaraqaşlı sanatoriyasından keçməklə
Naftalan şəhərinədək
davam etdirilməsi istiqamətində işlər
aparılır. Bununla
Tərtər rayonu ilə Goranboy və Naftalan rayonları arasında alternativ yeni avtomobil yolu bağlantısı yaradılacaq.
Həyata keçirilən ilkin infrastruktur layihələri
sırasında
Şuşa şəhərinə
çəkilən yolun özünəməxsus
yeri var. Belə ki, Şuşaya
ənənəvi yollar
hazırda bizim üçün o qədər
də məqbul deyil. Bu gün
oraya getmək üçün yeni yol çəkilişi mütləq lazımdır.
Relyefin çətinliyinə
və xüsusilə hələ havaların soyuq keçməsinə
baxmayaraq, Əhmədbəyli-Alxanlı-Füzuli-Şuşa
yolu inşa olunur.
Gerçəkləşəcək digər layihə Toğanalı - Kəlbəcər
yoludur. Bu da çox çətin
relyefdən keçən
bir yoldur, çünki bəzi yerlərdə yüksəklik
3500 metrə çatır.
İndiki hava şəraitində belə
bir yüksəklikdə
irəliləmək çətin
olsa da, tunellərin tikintisi nəzərdə tutulur və bu layihə
də icra edilir. Horadizdən Zəngilana, oradan Qubadlıya və Qubadlıdan Laçın
rayonuna qədər yol çəkilşi nəzərdə tutulur. Toğanalıdan Kəlbəcərə
çəkiləcək yol
da Laçın rayonuna qədər davam etdiriləcək.
Xatırladaq ki, son 17 ilin
hər birində ölkəmizdə ən azı 1000 kilometr yeni yol salınmış,
yaxud əsaslı şəkildə yenidən
qurulmuşdur. Yol tikintisi Azərbaycanın hər tərəfini əhatə etmişdir. Bu müddət ərzində çoxsaylı
magistrallar çəkilmiş,
eyni zamanda bölgələr və kəndlər arasında əlaqə yaradan yollar tikilmiş və ya tam
təmir edilmişdir.
İndi ən ucqar dağ kəndlərimizə də
rahat yollarla çatmaq mümkündür.
Prezident İlham Əliyev keçən ilin yekunlarına həsr olunmuş videoformat şəklində
keçirilən müşavirədə
bildirmişdir ki, yol layihələrimiz davamlıdır. Deməli,
2021-ci ildə yurdumuzun
qoynunda yeni yollar açılacaq
və nə xoş ki, onların
xeyli hissəsi əzəli-əbədi
torpaqlarımızda - Qarabağda
çəkilir.
Flora SADIQLI,
Azərbaycan. - 2021.- 20 mart.- S.1; 4.