Liderlik
rəmzi
Müasir dövrdə Azərbaycan öz müstəqil
və ədalətli mövqeyi, regional və daxili iqtisadi
gücü, sosial bazar iqtisadiyyatı konsepsiyası, effektiv
idarəetməsi, insan resursları və güclü ordusu ilə
tanınan bir ölkədir. Etiraf etmək
lazımdır ki, indiki çətin bir dövrdə yüksək
mənəvi və hüquqi dəyərləri qoruyaraq fəaliyyət
göstərmək üçün ardıcıl olaraq fədakarlıq
göstərmək lazımdır.
Məhz doğru və müasir strategiya, ardıcıl
atılan addımlar, möhkəm siyasi iradə, xalqın dəstəyi
və ədalətli idarəetmə sayəsində
bütün çətinlikləri dəf etməyin, milli
maraqları qorumağın və inkişaf etməyin
mümkünlüyünü Azərbaycan dövləti
bütün dünyaya nümayiş etdirdi. Uzun illər ərzində
işğal altında olan ərazilərimizin Müzəffər
Ali Baş Komandan İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə
azad edilməsi Azərbaycan dövlətinin milli hədəflərə
yönəlmiş gücünün qarşısında
heç bir qüvvənin tab gətirə bilməməsini
bütün dünyaya nümayiş etdirdi. Tarixində
ən güclü olan müasir Azərbaycan Respublikası vətənini
sevən hər bir soydaşımızın qəlbində
qürür və güc simvoludur.
Azərbaycan dövlətinin banisi və dövlətçiliyimizin
memarı Ulu Öndər Heydər Əliyevin strategiyası
xalqımızın ardıcıl olaraq hər sahədə qələbələr
əldə etməsinə hesablanmışdır. Əldə
etdiyimiz bütün uğurların və qələbələrin
səbəbi Heydər Əliyev yoluna və siyasətinə
sadiq qalmağımız, onun dövlətçilik prinsiplərini
həyatımızın amalı olaraq qəbul etməyimiz və
bu yolu Prezident İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə daha
da zənginləşdirməyimizdir.
Milli ideyanı milli gerçəkliyə və tarixi
taleyə çevirən əsas qüvvə hər zaman lider
faktoru ilə bağlı olub. XX əsrin
ortalarından etibarən Ulu Öndər Heydər Əliyevin
şəxsində tarixin Azərbaycan xalqına bəxş
etdiyi lider azərbaycanlıların yenidən özünə
inamına və müstəqillik kimi əsas milli
ideyasının möhkəm əsaslarla həyata
keçirilməsinə şərait yaratdı. Ulu Öndər XX əsrin ortalarından başlayaraq
tamamilə yeni və gələcəyə hazırlaşan
bir Azərbaycan yaratdı. Öz siyasəti,
inkişafı, müasirliyi, dayanıqlılığı,
etibarlılığı ilə bütün dünyaya səs
salan bir Azərbaycan...
Təbii
ki, bütün
ümdə hədəflərə çatmaq
üçün dövlətin möhkəm iqtisadi
dayaqları olmalıdır. Ulu Öndərin sözü ilə
desək: “İqtisadiyyatı güclü olan ölkə hər
şeyə qadirdir!”
Ötən əsrin 60-cı illərində Azərbaycan
SSR-in iqtisadiyyatı yoxsul, primitiv və bərbad vəziyyətə
düşmüşdü. İqtisadiyyatın 85
faizi yanacaq sənayesinin hesabına formalaşır, respublika
SSRİ-də ən geridə qalmış bölgə kimi
tanınırdı. Əhali də yoxsul
yaşamaqdan bezmişdi. Belə bir şəraitdə
SSRİ rəhbərliyində Azərbaycan
Respublikasının özünü
doğrultmadığı, onun ərazisinin Ermənistan,
Gürcüstan və Dağıstan arasında bölünməsi
ideyası müzakirə olunurdu. Belə
bir çətin dövrdə, 1969-cu ildə Ulu Öndər
Heydər Əliyev Azərbaycana rəhbər seçildi.
Heydər Əliyev SSRİ-nin tərkibində olan Azərbaycana
rəhbərlik etdiyi dövrdə iqtisadiyyatın dirçəlməsi
və sürətli inkişafı baxımından əhəmiyyətli
işlər gördü. Onun respublikamıza rəhbərlik
etdiyi illərdə müstəqil iqtisadiyyatın təşəkkülü,
ardıcıl sosial-iqtisadi islahatların həyata keçirilməsi,
bu sahənin dayanıqlı inkişafını təmin edəcək
qanunvericilik bazasının yaradılması və təkmilləşdirilməsi
sahəsində görülən işlər Azərbaycanın
iqtisadi inkişafına xeyli təkan verdi. İqtisadi və sosial sferalarda geri qalan Azərbaycan
bu dövrdən etibarən inkişaf səviyyəsinə
görə SSRİ tərkibində olan respublikalardan xeyli fərqlənməyə
başladı. Bu ondan irəli gəlirdi
ki, Azərbaycanın dinamik inkişafı Heydər Əliyevin
daim diqqət mərkəzində idi. Heydər
Əliyevin rəhbərliyi dövründə Azərbaycan
iqtisadi inkişafının əsl çiçəklənən
dövrünü yaşadı. Bütün
sahələrlə yanaşı, iqtisadiyyatda da yüksək
inkişaf Azərbaycanı digər ölkələrdən fərqləndirdi.
Heydər Əliyevin qarşısında hələ bu vaxtacan
respubika rəhbərlərindən heç birinin cəsarət
edə bilmədiyi misli görünməmiş vəzifələr
dururdu: respublikanın iqtisadiyyatını əsaslı şəkildə
dəyişmək, onu qüdrətli dövlətin xammal
istehsalçılarından qabaqcıl, müasir texnika və
texnologiya ilə təchiz olunmuş sənaye bazasına
çevirmək, monokultura xarakteri ilə fərqlənən kənd
təsərrüfatını qaldırmaq, Bakının
dünyanın ən gözəl və abad şəhəri
kimi simasını özünə qaytarmaq, Azərbaycanın
kəndini dirçəltmək, əhalisinin sosial, mədəni
və təhsil səviyyəsini qaldırmaq, onun xaricdə
yaşayan həmvətənlərlə əlaqəsini
möhkəmləndirmək. Heydər
Əliyevin bu fəaliyyəti sahəsində Azərbaycanda sənayenin
strukturu dəyişdi, bütün sahələr ilə
yanaşı, sənayenin də profili və işləmə
sistemində yeni metodlar tətbiq olundu.
Heydər Əliyevin 1969-1982-ci illər fəaliyyətinin
elə ilk dövrlərində Azərbaycanda sürətli
iqtisadi inkişaf dönməz xarakter almağa başladı. O dövrlərdə Azərbaycanın
təkcə sənaye sahəsində deyil, kənd təsərrüfatında
da özünəməxsus inkişaf hökm
sürürdü. Azərbaycan SSRİ-də kənd
təsərrüfatının inkişafına görə
xüsusilə fərqlənirdi. Azərbaycan
bu dövrlərdə pambıq, üzüm və texniki bitkilərin
becərilməsində və istehsalında ön sıralarda
yerini qoruyurdu. Heydər Əliyevin fəaliyyəti
dövründə Azərbaycan tərəvəzin,
tütünün, çayın ən böyük
istehsalçısı oldu. Və bu
göstəricilər insanların maddi rifah halının
yaxşılaşmasına xeyli müsbət təsir etdi.
Heydər Əliyev kimi xalqını və vətənini
düşünən bir insana yaxşı məlum idi ki,
iqtisadi potensialın güclü olması həm ölkənin
xeyrinədir, həm də əhalinin yaşam səviyyəsinin
yüksəlməsinə xidmət edir. Bir
sözlə, Heydər Əliyevin Azərbaycana birinci dəfə
rəhbərliyi dövrü iqtisadi inkişafın ən
yüksək zirvəsi kimi tarixə daxil oldu. 1969-1982-ci illər arasında respublikanın rəhbəri
olduğu dövrlərdə o, sosialist modeli içərisində
bir çox önəmli uğurlara imza atmış, Azərbaycanın
SSRİ-nin ən inkişaf etmiş respublikaları içərisində
yer tutmasına nail olmuşdu.
15 il sonra Azərbaycan artıq SSRİ
respublikaları arasında ən sürətlə inkişaf
edən, iqtisadi gücü yetərincə olan, elmi-texniki tərəqqiyə,
insan kapitalına sahib respublikaya çevrildi. Kənd
təsərrüfatı, elmi-texniki sənaye, kadr
potensialı, neft sahəsində ciddi nailiyyətlər əldə
edildi. Xəzər dənizində aparılmış kəşfiyyat
işləri Azəbaycanın nəhəng neft yataqlarına
sahib olduğunu üzə çıxardı, inşa edilən
Dərin Özüllər Zavodu respublikaya bu yataqlardan müstəqil
şəkildə faydalanmaq imkanı yaratdı...
1980-ci illərin ortalarında Rusiyadan sonra yalnız Azərbaycan
özü-özünü iqtisadi cəhətdən təmin
edə bilən respublika idi. Bir işçiyə düşən
əsas fondların dəyəri keçmiş SSRİ üzrə
1980-ci ildə 13,3 min rubl, 1985-ci ildə 17,8 min rubl təşkil
edirdisə, Azərbaycanda bu göstəricilər xeyli yüksək
idi, müvafiq surətdə 1980-ci ildə 19,5 min rubl,
sonrakı illərdə 24,5 min rubla bərabər idi. 1980-ci
illərdə Azərbaycandan ittifaq fonduna ayrılan məhsul
respublikaya gətiriləndən hər il
orta hesabla 2 milyard rubl, ayrı-ayrı illərdə isə
daha çox olmuşdu. Bütün bunlar Heydər
Əliyevin yorulmaz fəaliyyəti və Azərbaycan xalqı
qarşısında müstəsna və tarixi xidməti idi.
O vaxtlar üçün bu nəticə möcüzə
sayılırdı, çünki SSRİ iqtisadiyyatı elə
planlaşdırılmışdı ki, Rusiyadan başqa
heç bir respublika özü-özünü təmin edə
bilməsin və müstəqil olmaq fikrinə düşməsin.
Amma bu
iqtisadi potensial artıq hər bir azərbaycanlının
şüurunda müstəqil ola bilmək
inamı yaratmaqda idi. Azərbaycanın müstəqil ola bilməsinə və inkişafına
artıq hər kəs inanırdı. Ötən əsrin
80-ci illərinin ortalarından başlayaraq əksər azərbaycanlılarda
oxşar fikir formalaşmağa başlamaqdaydı: “Bizim
iqtisadiyyatımız böyükdür, zəngin neft
ehtiyatlarımız var, özümüz özümüzü
təmin edə bilirik. Niyə müstəqil
olmayaq?”
Elmi araşdırmalara görə, xalqların müstəqillik
arzuları onların iqtisadi güc və potensialları ilə
birbaşa bağlıdır. Bu baxımdan əminliklə demək
olar ki, ötən əsrin 80-ci illərinin sonunda Azərbaycanda
yaranan milli-azadlıq hisslərinin formalaşmasında,
“AZADLIQ!” kəlməsinin hayqırtı ilə deyilməsində
Heydər Əliyevin və onun yaratdığı iqtisadi
potensialın müstəsna və həlledici rolu olub!
Azərbaycan xalqı məhz bu inamla 80-ci illərin
sonunda Azadlıq meydanına çıxdı və müstəqilliyini
tələb etdi. Onlar məhz bu inamla 20 Yanvarda tanklar
qarşısında dayandılar və müstəqilliyini əldə
etdilər.
1980-ci illərin sonundan başlayaraq Dağlıq
Qarabağda baş verən hadisələr və ölkəmizə
qarşı qəsbkar siyasət geniş vüsət
almağa başladı. Həmin dövrdə “sahibsiz” qalmış Azərbaycan
bu təzyiqlərin qarşısında tab gətirməkdə
çətinlik çəkirdi. Azərbaycan 18
oktyabr 1991-ci ildə müstəqillik qazansa da, bununla
yanaşı ortalığa bir çox problemlər də
çıxdı. Azərbaycan
Respublikasında demokratik dövlət quruculuğu və sərbəst
bazar münasibətlərinə əsaslanan müstəqil
iqtsadiyyatın formalaşdırılması məqsədilə
ictimai-siyasi və sosial-iqtisadi sistemin transformasiyası obyektiv
zərurətə çevrildi. Bu dövrdən etibarən
hökumət qarşısında dövlət müstəqilliyinin
möhkəmləndirilməsi; demokratik, hüquqi-dünyəvi
dövlət qurulması; bazar iqtisadiyyatı sisteminə
keçid; ölkənin ərazi bütövlüyünün
təmin edilməsi; əhalinin təhlükəsizliyinin və
sosial-iqtisadi rifahının
yaxşılaşdırılması və s. bu kimi çox
ciddi və taleyüklü vəzifələr qoyuldu. 70 ildən artıq sovet rejiminin tətbiq etdiyi
planlaşdırma modelli bir təsərrüfatla işləyən
Azərbaycan artıq müstəqil və inkişaf etmiş
dövlət olaraq bazar iqtisadiyyatına keçməli və
azad, sərbəst iqtisadiyyat yaratmalı idi. Lakin bu, o qədər də asan deyildi. Azərbaycanın siyasi arenada
rastlaşdığı problemlər, başlanan müharibə
və ölkə daxilini bürüyən xaos, hakimiyyət
uğrunda siyasi qarşıdurmalar iqtisadiyyatın
inkişafının sürətlənməsinə ciddi mane
olan əsas səbəblər idi. Ölkə
daxilində iqtisadi inkişafdan və əhalinin yaşam səviyyəsinin
yüksəldilməsindən çox hakimiyyət uğrunda
mübarizə gedirdi. Azərbaycanın təbii sərvətlərinin kortəbii
mənimsənilməsi və ölkənin daxilində hakimiyyət
uğrunda gedən çəkişmə, erməni
separatçı qüvvələri ilə gedən amansız
müharibə ölkənin iqtisadiyyatını xeyli zəiflətdi.
1980-ci illərin sonu və 90-cı illərin əvvəli
Azərbaycan iqtisadiyyatı yenidən dağılmağa,
çökməyə başlamışdı. Azərbaycanın səbatsız
rəhbərliyinin fəaliyyəti nəticəsində
iqtisadiyyatın hər il orta hesabla 20 faiz azalması, 1700
faizlik inflyasiya, milli valyutanın 226 dəfəlik
devalvasiyası, kənd təsərrüfatı istehsalının
iflası və digər amillər müharibə edən
ölkəni dağılmaq həddinə gətirib
çıxarmış, insanların maddi-rifah halı xeyli
pisləşmişdi. Ölkə parçalanmaq, dövlət hakimiyyəti
və onun atributları yox olmaq təhlükəsi ilə
üzləşmişdi. Bu şərait isə azərbaycanlılarda
müstəqil ola bilmək imkanına olan
inamı azaltmağa başlamışdı.
Belə
bir şəraitdə Azərbaycana dönən Ulu Öndər
ilk öncə Naxçıvanda milli bayrağımızı
dalğalandırmaqla bu dəfə insanlarda müstəqillik
inamını öz şəxsinə olan inamın hesabına
gücləndirməyə nail oldu. Heydər
Əliyev iqtisadi inkişafda geriliyi tez bir zamanda aradan
qaldırmağa, iqtisadiyyatı inkişaf etdirməyə Azərbaycanın
gücü olduğunu dönə-dönə
vurğulayırdı. Çünki o,
ölkənin iqtisadi potensialını yaxşı bilir və
böyük uğurlara imza atmağın mümkünlüyünə
inanırdı.
Onun
atdığı qətiyyətli addımlar öz nəticəsini
verdi. Azərbaycan tez bir
zamanda iqtisadi böhrandan xilas oldu. Heydər
Əliyev iqtisadi böhrandan xilas olmaq üçün vergi sahəsində
və sahibkarlığın inkişaf etdirilməsi yolunda bir
sıra islahatlar apardı. Ölkədə iş yerlərinin
çoxu bağlanmış, işsizlərin sayı
çoxalmışdı. Ölkədə gedən müharibənin
nəticəsində öz doğma yerlərini tərk
etmiş əhalinin xeyli hissəsinin çalışmaq
qabiliyyəti olsa da, iş yerlərinin
olmaması, pulun inflyasiya nəticəsində dəyərinin
aşağı düşməsi, qiymətlərin
qalxması, əhalinin alıcılıq qabiliyyətinin
azalması və xarici dövlətlərlə iqtisadi əlaqələrin
aşağı səviyyədə olması iqtisadi
böhranı aradan qaldırmağa mane olurdu.
Belə bir şəraitdə iqtisadi inkişafı təmin
edə biləcək strateji mənbəyə ehtiyac var idi. Və bu
strateji mənbə neft resursları idi. Heydər
Əliyevin ən mühüm nailiyyətlərindən biri
neft sahəsində
oldu. Azərbaycan neftinin dünya
bazarına çıxarılması və neftdən əldə
olunan gəlir ilə büdcənin gəlirlərini təmin
etmək və möhkəmləndirmək əhalinin yaşam
səviyyəsinin yüksəldilməsində mühüm bir
addım idi. 1994-cü il sentyabrın 20-də Bakıda
Gülüstan sarayında Xəzərin Azərbaycan
sektorundakı “Azəri”, “Çıraq”, “Günəşli”
yataqlarının dərin su qatlarındakı neftin birgə
işlənməsi “məhsulun pay bölgüsü” tipli
müqavilə imzalandı. Bu
bağlanmış müqavilə neft sahəsində Heydər
Əliyevin qazandığı uğurların hələ
başlanğıcı idi. Bu müqavilənin
bağlanması ilə Azərbaycana xarici kapitalın
qoyulmasının axını gücləndi. Müqavilədə
iştirak edən dövlətlər Azərbaycan ilə
bütün sahələrdə əlaqələr qurmağa
can atırdılar. Müqavilə yalnız Heydər
Əlliyevin şəxsi nüfüzu və təminatı əsasında
gerçəkləşməyə başladı.
Heydər Əliyevin apardığı bu məqsədyönlü
siyasət nəticəsində Azərbaycan get-gedə öz
inkişafını yenidən bərpa edir, qüdrətlənirdi. Azərbaycanda
iqtisadi inkişaf 2 mərhələdən ibarət idi. Birinci mərhələdə bu inkişafın tənzimlənməsi
üçün müəyyən çətinliklər var
idisə, artıq ikinci mərhələdə Azərbaycan bu
inkişafı təmin etmək üçün kifayət qədər
gücə malik idi. 1995-2003-cü illəri
əhatə edən bu dövr öz mühüm müqavilələri
və islahatları ilə bu müstəqilliyi bir daha möhkəmləndirdi.
Heydər Əliyev
apardığı uğurlu siyasət və
gördüyü işlər ilə yeni inkişaf modeli - Yeni
Azərbaycan modelı yaratdı. Bu inkişaf
özünü hər sahədə göstərdi. Bura sahibkarlığı, kənd təsərrüfatını,
sənayeni, neft sənayesini, magistralları, bank sistemini,
vergini, nəqliyyatı və başqa sahəıəri daxil
etmək olar. Bu sahələrin
inkişafı artdıqca ölkənin xarici dövlətlərlə
iqtisadi münasibətləri güclənirdi. Bu, Azərbaycanın get-gedə güclənməsinə
gətirib çıxardı. Heydər Əliyev həmişə
deyirdi: “Heç bir ölkə, ən böyük bir ölkə
də yalnız öz çərçivəsində
iqtisadiyyatını inkişaf etdirə bilməz”. Buna görə də Heydər Əliyev
çalışırdı ki, Azərbaycan başqa dövlətlərlə
iqtisadi əlaqələri qurmaq üçün müəyyən
inkişaf sahəsinə malik olsun. Heydər
Əliyevin yaratdığı yeni model Azərbaycanın
inkişafının sürətlənməsi dövrü
kimi 1995-ci illərdən başlayaraq daha da
artmışdır. Bu dövrlərdə
bir çox irimiqyaslı müqavilələr
bağlanmış, mühüm əhəmiyyət kəsb edən
sənədlər və aktlar imzalanmışdır. 1995-ci ildən başlayaraq ölkədə ümumi
daxili məhsulda ciddi artım qeydı alınmış və
həmin ildə bu artım 48 faiz olmuşdu.
Bu
dövrdə Azərbaycanda kənd təsərrüfatında
olan durğunluq aradan qaldırılmış, ölkədə
mövcud olan təbii-iqtisadi, texniki-istehsal və elmi-texniki
potensialın fəal surətdə təsərrüfat
dövriyyəsinə cəlb olunması, kənd təsərrüfatının
inkişaf etdirilməsinə dair qəbul olunmuş islahatlar bu
inkişafa xeyli təkan vermişdi.
İpək yolu hələ qədimdən bu günə
kimi Avropa ilə Asiya arasında körpü rolunu
oynayırdı. İpək yolunun Azərbaycan ərazisindən
keçməsi, Azərbaycanın beynəlxalq tranzit rolunu
oynaması bizə iqtisadi və maddi cəhətdən
böyük imkanlar verirdi.
Avropa Komissiyasının TRASEKA
(Avropa-Qafqaz-Asiya Nəqliyyat Dəhlizi) proqramının
yaradılmasının təşəbbüskarı kimi 8
ölkədən biri də Azərbaycan Respublikası
olmuşdur. Avropa Birliyinin TASİS (MDB
ölkələrinə texniki yardımı) çərçivəsində
nəqliyyat infrastukturu üzrə çoxmilli TRASEKA
proqramı (Avropa-Qafqaz-Asiya nəqliyyat dəhlizi) Mərkəzi
Asiyadan Qara dənizə və daha sonra Avropaya çıxan nəqliyyat
marşrutunun yenidən qurulmasını qarşıya məqsəd
qoymuşdur. Gələcəyə yönələn məhz
bu ideyanın nəticəsində Azərbaycan 2017-ci ildə
Şərq və Qərbi birləşdirən
Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu layihəsini uğurla istifadəyə
verdi.
Azərbaycanın inkişafında mühüm əhəmiyyət kəsb edən sahələrdən biri də neft sənayesidir. Azərbaycan təbii sərvətlərlə zəngin bir ölkədir. Heydər Əliyev neft sahəsində bir çox uğurlara imza atmışdır. Heydər Əliyevin ən böyük uğurlarından biri Azərbaycanın enerji resurslarının dünya bazarına hansı marşrutlarla çıxarılması məsələsi idi. Yorulmaz əməyi nəticəsində Heydər Əliyev Azərbaycanın enerji resurslarının 2 istiqamətdə dünya bazarına çıxarılmasına nail oldu. 1996-cı ildə Moskvada Azərbaycan neftinin Rusiya ərazisindən keçməklə Qara dənizin Novorossiysk limanına nəql olunması haqqında müqavilə imzalanmışdır. 1996-cı ildə ABƏŞ, ARDNŞ və Gürcüstan hökuməti arasında bağlanmış 3 tərəfli müqavilələrdə Azərbaycan “Azəri”, “Çıraq”, “Günəşli” yataqlarından çıxan ilkin neftin daşınmasını Bakı-Supsa neft kəməri vasitəsi ilə nəzərdə tuturdu. Neft marşrutlarının alternativliyi Azərbaycanın hər hansı bir dövlətdən iqtisadi asılılığına son qoymaqla yanaşı, ölkəmizin milli mənafeyinə cavab verirdi. Bu marşrutun ən böyük üstünlüyü Azərbaycan neftinin təmiz halda “Azəri light” markası ilə dünya bazarına çıxarılmasıdır.
Heydər Əliyevin neft sahəsində növbəti ən böyük uğurlarından biri BTC (Bakı-Tbilisi-Ceyhan) layihəsi oldu. Heydər Əliyev “Əsrin müqaviləsi” ilə yeni neft strategiyasının inkişafının təməlini qoysa da, Bakı-Tbilisi-Ceyhan layihəsi ilə bu uğuru davam etdirdi. Azərbaycanın mənafelərinin uzunmüddətli şəkildə qorunması, genişmiqyaslı beynəlxalq iqtisadi əməkdaşlığın inkişafı, regionda neft hasilatının artması ilə əlaqədar neftin dünya bazarlarına nəqlinin təmin edilməsi məqsədi ilə strateji əhəmiyyətli Bakı-Tbilisi-Ceyhan əsas ixrac boru kəməri layihəsinin gerçəkləşməsi üçün gərgin işlər həyata keçirilmiş, aparılan danışıqlar uğurla nəticələnmişdir. Bakı-Tbilisi-Ceyhan əsas ixrac neft boru kəməri layihəsi Azərbaycanın müstəqilliyinin möhkəmlənməsində tarixi bir əhəmiyyətə malikdir.
Heydər Əliyev təkcə neft sahəsində deyil, Azərbaycanda qaz resurslarının istifadəsi haqqında da bir çox sənədlər imzalamışdır. Bu addımlar XXI əsrdə Azərbaycanda qaz sənayesinin inkişafına və Azərbaycanın neftlə yanaşı qaz ixrac edən ölkəyə çevrilməsinə zəmin yaratdı. Məhz bu ideyaların nəticəsində Azərbaycan 2018-ci ildə qazını Avropaya nəql edən müasir dünyanın ən böyük qaz layihəsi olan “Cənub qaz dəhlizi” layihəsinin Türkiyədən keçən əsas hissəsini (TANAP) istismara verdi.
Ulu Öndər Heydər Əliyevin Azərbaycana rəhbərliyi ölkəmizin əbədi müstəqilliyi üçün möhkəm və sarsılmaz iqtisadi zəmin yaratdı. Elə bir iqtisadi zəmin ki Azərbaycanı dünyanın iqtisadi cəhətdən ən sürətli inkişaf edən ölkəsinə çevirdi. Öz müstəqilliyi ilə dostlarımızı sevindirən, rəqiblərimizi çəkindirən, düşmənlərimizi məyus edən bugünkü Azərbaycan məhz Heydər Əliyevin əsəridir. Dövlət başçısı cənab İlham Əliyev isə bu əsəri hər keçən gün daha da zənginləşdirir və gücləndirir. Artıq hər kəs bilir və sonsuz olaraq inanır ki, müstəqilliyimiz və azaqlığımız əbədidir!
Bu gün Heydər Əliyevin strategiyası və ideyaları Azərbaycan Respublikasının Prezidenti cənab İlham Əliyevin fəaliyyəti və gərgin əməyi nəticəsində uğurla inkişaf etdirilir. Prezident İlham Əliyevin apardığı həm xarici, həm də daxili siyasət Heydər Əliyev ideyasının davamıdır və müasir şəraitdə daha da inkişafıdır. Bu siyasətin məğzində Azərbaycan dövlətinin güclənməsi, onun müstəqilliyinin qorunması, iqtisadiyyatının inkişafı və əhalisinin maddi rifah halının daha da yaxşılaşması durur. Azərbaycan və Azərbaycan xalqı var olduqca Heydər Əliyev əməlləri və ideyaları yaşayacaq və qorunub saxlanacaq.
2020-ci ili Azərbaycan xalqının tarixinə qızıl hərflərlə yazan cənab İlham Əliyev hər bir azərbaycanlıya yeni bir həyat bəxş etdi. Onun “dəmir yumruğu” ilə düşmənin belinin qırılması müstəqil Azərbaycan dövlətinə yeni bir nəfəs verdi. Daha güclü olan Azərbaycan xalqı layiq olduğu ləyaqətli həyatı əldə etmişdir. Bütün xalq əmindir ki, biz cənab İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə, Ulu Öndər Heydər Əliyevin yolu ilə gedərək gələcəkdə hələ çox uğurlara imza atacağıq!
Tahir
MİRKİŞİLİ,
Milli Məclisin
İqtisadi siyasət, sənaye və sahibkarlıq komitəsinin
sədri,
Yeni Azərbaycan
Partiyası İdarə Heyətinin üzvü
Azərbaycan.-2021.- 9 may.- S.6.