Azərbaycan Qafqazda
toqquşan maraqları
əməkdaşlıq məcrasına
yönəldir
Prezident
İlham Əliyev yanvarın 26-da Rəşad
Nəbiyevi nəqliyyat,
rabitə və yüksək texnologiyalar naziri təyin olunması ilə əlaqədar videoformat çərçivəsində qəbul edərkən yeni nazirə vəzifə yükünün
tələblərini izah
etməklə yanaşı,
bütünlükdə ölkə
iqtisadiyyatının vəziyyətini dəyərləndirmişdir.
Dövlət
başçısı bir
neçə istiqamətdə
qazanılan nailiyyətləri
vurğulamış, avtomobil,
dəmir, dəniz və hava yollarının
inkişafının bütünlükdə
Azərbaycanın iqtisadi
gücünün artmasına
və beynəlxalq nüfuzunun yüksəlməsinə
səbəb olduğunu
diqqətə çatdırmışdır. Qəbulda həmçinin
Nəqliyyat, Rabitə
və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin qarşısında duran vəzifələrin mahiyyətini
təyin edən hədəflər nəzərdən
keçirilmişdir.
Tarixən Azərbaycan super dövlətlərin maraqlarının
toqquşduğu məkan
kimi daim diqqət mərkəzində
olmuş, ciddi təzyiqlərə və
uzunsürən münaqişələrə
məruz qalmışdır.
Lakin ölkəmizin tarixində ilk dəfə Prezident İlham Əliyev bir-biri ilə çəkişən, Azərbaycanı
təsir dairəsində
saxlamaq istəyən güc mərkəzlərinin
maraqlarını əməkdaşlığa,
savaş yollarını
isə sülh körpülərinə çevirir.
Buna baxmayaraq, nasizm girdabında boğulan Ermənistan müxtəlif bəhanələrlə
bu əməkdaşlıqdan
kənarda qalmağa cəhd edir.
Azərbaycan bu gün köklü
islahatların sayəsində
bütün istiqamətlərdə
inkişafa nail olur. Aparılan iqtisadi islahatların və reallaşdırılan
böyük layihələrin
hesabına ölkəmiz
nəqliyyat sahəsində
lider dövlətlərdən
birinə çevrilmiş,
beynəlxalq təşkilatların
reytinqlərində ən
yüksək pillələrə
ucalmışdır. Davos
Ümumdünya İqtisadi
Forumunun hesabatlarında
Azərbaycan reytinq cədvəlində bir çox istiqamətlər
üzrə qabaqcıl
yerlərdədir. Məsələn,
biz dünyada avtomobil yollarının keyfiyyətinə görə
24-27-ci, dəmir yollarının
səmərəliyinə görə
11-ci, hava nəqliyyatının
səmərəliyinə görə
12-ciyik. Nəqliyyat sahəsinə
yatırılan sərmayələr
dünya çapında
Azərbaycanın imicini
dəyişmiş, onun
nüfuzunu dünyanın
ən müasir ölkələri səviyyəsinə
qaldırmışdır. Bundan
başqa, biz dünyada sülhə və əməkdaşlığa
qucaq açan tolerant ölkə titulunu da qazana
bilmişik.
Uzunmüddətli inkişaf strategiyası bizə mühüm tranzit imkanları əldə etməyə imkan vermişdir. Bu gün Azərbaycan
cənubla şimalı,
qərblə şərqi
birləşdirən tranzit
ölkədir. Yeri gəlmişkən, qeyd edək ki, son
17 il ərzində ölkəmizdə hər
il min kilometr
uzunluğunda həm magistral, həm kənd, həm də şəhərlərarası
avtomobil yolları salınmışdır. Yəni
17 il ərzində 17 min kilometrdən artıq yol çəkilmişdir. Ən
əsası isə, düşmən tapdağından
azad edilmiş ərazilərimizdə də
yeni yol infrastrukturunun yaradılmasına
start verilmişdir.
Əgər ölkəni canlı orqanizm kimi təsəvvür
etsək, bütün
növ yolları bu bədəni qidalandıran qan damarlarına bənzətmək
mümkündür. Bakı-Tbilisi-Qars
dəmir yolunun Azərbaycanın təşəbbüsü
ilə inşa edilməsi bölgəmizdə
və bütövlükdə
Avrasiyada yeni nəqliyyat xəritəsini
yaratmışdır. Prezident
sözügedən videoqəbulda
qeyd etmişdir ki, ölkə ərazisindən keçən
yolların çoxşaxəli
olması imkanlarımızı
böyük dərəcədə
artırmışdır: “Pandemiya
dövründə bütövlükdə
bütün dünyada
iqtisadiyyatın tənəzzülə
uğramasına baxmayaraq,
bildirməliyəm ki,
“Şimal-Cənub nəqliyyat
dəhlizi” ilə daşınan yüklərin
həcmi təxminən
20 faiz artmışdır.
Bizim dəmir yolu infrastrukturumuzdan bir çox ölkələr istifadə
edirlər. Hazırda Çin-Qazaxıstan-Xəzər dənizi-Azərbaycan-Avropa marşrutu,
eyni zamanda Əfqanıstan-Türkmənistan-Xəzər
dənizi-Azərbaycan-Avropa marşrutu mövcuddur. Bakı-Tbilisi-Qars dəmir
yolunu faktiki olaraq Lapis-Lazuli yolu ilə birləşdirdik
və əlbəttə
ki, burada çoxşaxəli nəqliyyat
infrastrukturu öz rolunu oynamışdır”.
Ölkəmiz dəmir və avtomobil yollarından başqa, dəniz nəqliyyatının inkişafında
da uğur qazana bilmişdir. Azərbaycan Prezidentinin təşəbbüsü ilə
bir neçə il əvvəl istismara verilən Bakı Gəmiqayırma Zavodunda artıq bütün növ gəmilər istehsal olunur. Zavodun həm istehsal gücü, həm də məhsullarının
çeşidi ildən-ilə
artmaqdadır. Hazırda
zavodda tankerlər, Ro-Ro gəmiləri və yük gəmiləri istehsal olunur. Dövlət başçısı da videoqəbulda gəmiçilikdə
ən zəruri nailiyyətin əldə edildiyini dilə gətirmişdir: “Biz bu sahədə xaricdən asılılığı
aradan qaldırmışıq,
minlərlə iş yeri açmışıq
və neft-qaz əməliyyatlarında iştirak
edən şirkətlər
üçün də
imkanlar yaratmışıq.
Onlar da öz sifarişlərini bu zavoda verirlər”.
Prezident İlham Əliyev Xəzər Gəmiçiliyini
qısa müddət ərzində müasirləşdirmiş,
ən böyük donanmanın yaradılmasına
nail olmuşdur. Bu titanik səylərin
nəticəsində Bakı
Beynəlxalq Dəniz Ticarət Limanı Xəzərdə yükdaşımaları
yüksək səviyyədə
təşkil edə bilən ən müasir dəniz ticarət limanına çevrilmişdir.
Ölkəmizin hava yolları
da son islahatlardan uğurla
bəhrələnmişdir. Dövlət başçısı qəbulda
bu gün ölkənin təyyarə
parkının müasir
tələblərə cavab
verən yük və sərnişin hava laynerləri ilə təmin edildiyini bildirmiş, beşulduzlu Heydər Əliyev Beynəlxalq Hava Limanının dünyada 10 limandan biri, MDB-də isə birinci olduğunu vurğulamışdır:
“Son illərdə 7 hava
limanı inşa edilmişdir. Onlardan 6-sı beynəlxalq statusa malikdir və bütün növ təyyarələri,
o cümlədən ən
ağır yük təyyarələrini qəbul
edə bilir. Bildiyiniz kimi, Füzuli şəhərində yeni
beynəlxalq hava limanının inşasına
start verilib və azad edilmiş torpaqlarda - ya Laçın, ya Kəlbəcər rayonunun
ərazisində ikinci
beynəlxalq hava limanı inşa ediləcək”.
Bəli, Azərbaycanın müasir nəqliyyat sektoru onun qarşısında
qoyulan bütün vəzifələri asanlıqla
icra etməyə imkan verir. Bütünlükdə
bu sahəyə yatırılan böyük
sərmayə qeyri-neft
sektorunda iqtisadiyyatın
inkişafına müsbət
təsir göstərir:
“Bu, uzunmüddətli sərmayədir.
Bu sərmayələr insanların
rahatlığına və
ölkənin uzunmüddətli
dayanıqlı inkişafına
nail olmaq üçün
qoyulubdur”.
Bütün bunların fonunda isə faşızmi, özgə
ərazilərini işğalda
saxlamağı amalına
çevirən Ermənistan
bu çoxsaylı layihələrdən kənarda
qalmış və hazırda iqtisadi kollaps yaşamaqdadır. 30 il
qalib görkəmində
poza verən bu ölkə indi qarşıdurmaların,
xarici təsir və təhdidlərin əlində aciz qalmışdır.
Bahadur İMANQULİYEV,
Azərbaycan. - 2021.- 30 yanvar.- S.3.