Fransa Qafqazı itirir
Bu ölkə riyakar əməlləri
ilə regiondakı mövcudluğuna son verir
Noyabrın 30-da Fransa Milli Assambleyası da Fransa senatından sonra Azərbaycan əleyhinə bədnam qətnamə qəbul edib. Bu qətnamələr Azərbaycanla Ermənistan arasında normallaşma prosesini əngəlləməyə xidmət edir və bölgədə sülhün bərpasına mane olur.
Fransa bu addımı ilə təcavüzü və terroru dəstəkləyir. Bu, bir daha sübut edir ki, rəsmi Paris artıq tarixə qovuşmuş Ermənistan-Azərbaycan münaqişəsinin yenidən canlanmasında maraqlıdır. Bütün bunlar keçmiş Minsk qrupunun həmsədr ölkəsi olan Fransanın Cənubi Qafqazda özünə yer etmək cəhdləridir. Fransa davamlı fiaskoya uğramasına baxmayaraq, riyakar əməllərindən əl çəkmir. Fransa soyqırımları törətmiş cinayətkar dövlət kimi əsl simasını göstərmişdi. Bu ölkə insan haqlarından danışa biləcək sonuncu dövlət olduğunu qlobal müstəvidə sübut edib.
Rəsmi Paris Avropanın enerji təhlükəsizliyində və nəqliyyat-logistika sahəsində mühüm aktora çevrilmiş Azərbaycanla da dövlətlərarası münasibətlərini artıq pozub. Fransa öz milli maraqlarını, Cənubi Qafqazdakı iqtisadi tərəfdaşlığını qurban verərək erməni şovinistlərini dəstəkləməkdə davam edir.
Fransa senatının və Milli Assambleyasının ölkəmiz əleyhinə qəbul etdikləri bədnam qətnamələr isə bizim üçün kağız parçasından başqa heç nə deyil. Prezident İlham Əliyevin nail olduğu siyasi-diplomatik konfiqurasiya Fransanın ölkəmizə hansısa təsirinə imkan verməz. Əslində, Fransa separatizmə dəstək verən belə addımları ilə Qafqazı itirmək üzrədir və bu regionun ən potensiallı ölkəsinin məhz Azərbaycan olduğunu gec, ya tez qəbul etməli olacaqdır. Azərbaycan Cənubi Qafqazda əsl söz sahibi olduğuna görə, ölkəmizin iştirakı olmadan bu regionda hansısa layihələrin reallaşdırılması mümkün deyil.
Fransanın Cənubi Qafqazda öz maraqlarını təmin etmək
imkanı yoxdur
Milli Məclisin deputatı Elşad Mirbəşiroğlu deyib ki, Fransa dövlətimizin siyasi iradəsi və təkbaşına mübarizəsi ilə artıq tarixə qovuşmuş Ermənistan-Azərbaycan münaqişəsi üzərindən özünün Cənubi Qafqazda mövcudluğunu təmin etməyə çalışırdı. Deputatın sözlərinə görə, bu ölkənin keçmiş Minsk qrupunun həmsədrliyində təmsil olunmasının da əsas səbəbi bu idi.
"2020-ci ilin
sentyabrın 27-də başlayan Vətən
müharibəsində torpaqlarımız işğaldan
azad edildi. Bununla da münaqişə
bitdi. Fransa regionda münaqişənin sona çatdığını anlayaraq onun da Cənubi Qafqazda mövcudluğunun mümkün
olmayacağını düşündü.
Bu mövqedən çıxış edən
rəsmi Paris sanki
münaqişənin hələ də davam
etməsi təəssüratını formalaşdırmaq üçün əlindən gələni
etməyə başladı. Bunun üçün
Ermənistandan bir alət kimi istifadə etmək ən optimal seçim idi. Qeyd etmək lazımdır
ki, Ermənistanın mövqeyini birtərəfli
qaydada dəstəkləyən
Fransa keçmiş
Minsk qrupunun həmsədrliyində
təmsil olunanda da Ermənistanın işğalçılıq siyasətinin
nəticələrini leqallaşdırmağa
çalışırdı. Fransa bu cür yanlış
mövqe sərgiləməklə
həm özünün,
həm də bütövlükdə Avropa
İttifaqının fundamental maraqlarını ciddi zərbələr altında
qoyur", - deyə deputat bildirib.
Deputat qeyd edib ki, Azərbaycan
Cənubi Qafqazın ən potensiallı, güclü ölkəsi olduğuna görə, ölkəmizin iştirakı
olmadan bu regionda hansısa addımın atılması,
beynəlxalq layihələrin
reallaşdırılması qeyri-mümkündür: "Bu mənada, Fransanın Azərbaycan kimi bir dövlətlə münasibətlərinə xələl
gətirəcək addımlar
atması, bədnam qətnamələr qəbul
etməsi öz milli maraqlarına xəyanət deməkdir. Bu həm də
onu göstərir ki, dünya erməniliyi Fransa siyasətini ələ keçirmək iqtidarındadır.
Fransa işğalçı Ermənistanı
müdafiə etməklə
separatizmə dəstək
verir. Lakin unudur ki, Cənubi Qafqazda mövcudluğunu təmin
etmək üçün
ən optimal yol Azərbaycanla münasibətləri
inkişaf etdirmək və əlaqələri genişləndirmək olardı.
Fransa bunun əskinə gedərək, qeyri-obyektiv
mövqe sərgiləməyə
davam edir".
E.Mirbəşiroğlu deyib ki, separatizmə, terrora dəstək nümayiş etdirən Fransanın Cənubi Qafqaz regionunda öz maraqlarını təmin etmək imkanı qalmayacaq: "Fransa bu il
sentyabrın 12-14-də Ermənistan
tərəfindən törədilən
təxribatlara Azərbaycanın
cavab addımlarını
düzgün qiymətləndirməyib.
Ermənistan torpaqlarımızı 30 ilə yaxın işğalda saxlayanda, mədəni irsimizə xələl gətirəndə,
məsum körpələrin,
qadınların qanına
əl bulaşdıranda
bu addımlara bir dəfə də olsun obyektiv
qiymət verməyib.
Yəni Fransa ciddi yanlışlıqlara
yol verir və unudur ki, Azərbaycan Avropa İttifaqının
(Aİ) istər enerji,
istərsə də nəqliyyat-logistika sahəsində
mühüm tərəfdaşıdır.
Bu amillər isə
Aİ-nin təhlükəsizliyi
üçün çox
vacibdir. Bu baxımdan, Fransa, bilərəkdən və
ya bilməyərəkdən,
Aİ-nin təhlükəsizliyi
və strateji əhəmiyyət kəsb
edən məsələlərdəki
mövqeyi üçün
ciddi təhdidlər yaradır. Bu ölkə belə ədalətsiz mövqeyində
israrlı olarsa və mövcud reallığa qərəzli
münasibət göstərməyə
davam edərsə, təbii ki, proseslər onun gözləntilərini doğrultmayacaq.
Nəticədə, Fransa Cənubi
Qafqazda mövcudluğunu
tamamilə itirəcək".
Bu ölkə
öz iqtisadi maraqlarına zərbə vurur
Milli Məclisin deputatı Bəhruz Məhərrəmov
bildirib ki, Fransa Milli Assambleyasının
anti-Azərbaycan ritorikası
bizim üçün
yenilik deyil və senatın qətnaməsi kimi aşağı palatanın
da qətnaməsi də heç bir hüquqi və siyasi nəticə doğurmayan kağız parçasıdır. Onun sözlərinə
görə, Fransa parlamentinin bu mövqeyi bizi narahat etsə də, dövlətimizin beynəlxalq imicinə xələl gətirəcək
gücə malik deyil.
"Əksinə,
bu mövqe Parisin onsuz da
bərbad olan imicinə beynəlxalq hüququn ümumtanınmış
prinsipləri fonunda ciddi zərbə endirir. Fransa qanunverici hakimiyyətinin
rəsmi mövqeyi beynəlxalq hüququn
"dövlətlərin ərazi
bütövlüyü və
sərhədlərin toxunulmazlığı"
başda olmaqla, ən azı 5 prinsipi ilə daban-dabana ziddir. Bu qətnamələr özündə təcavüzkar
və mürtəce
imperialist mahiyyət ehtiva
etdiyinə görə,
bəşəri təhdid
də adlandırıla
bilər. Fransa mövcud
təhlükəli gedişlərilə
Cənubi Qafqazda ehtimal olunan sülh müqaviləsi önündə əsas səddə çevrildiyini
göstərir. Əlbəttə, bu, bizim üçün
yenilik deyil. Çünki bu ölkə
keçmiş Minsk qrupunda
27 illik həmsədrliyi
dövründə də
işğal rejiminin davamlılığında müstəsna
rol oynayıb", - deyə B.Məhərrəmov
qeyd edib.
Deputatın dediyinə
görə, Fransa senatı və aşağı palatası
ötən dövrdən
fərqli olaraq bu gün ərazi
bütövlüyünü təmin etmiş, regionda əsas güc və nüfuz sahibinə çevrilmiş Azərbaycana
qətnamələrlə hücum
strategiyasını seçib:
"Lakin bu qətnamələr Fransanın
özünün ifşası
kontekstində daha çox gündəmə
gəlməkdədir. Fransa
parlament səviyyəsində
separatizmə, terrora dəstək verməklə
Əlcəzair, Ruanda, Cad, Mali, Kamboca və Vyetnamda 20 milyona yaxın insanın ölümü ilə nəticələnən dövlət
terroru təfəkkürünü
müasir dövrdə
də yaşatdığını
bəyan etmiş olur. Bu, Fransanın
BMT Nizamnaməsini rədd
etməsi deməkdir.
Belə olan halda Fransanın
BMT Təhlükəsizlik Şurasının
daimi üzvü kimi qalması təşkilatın məramına
ziddir və bütövlükdə BMT-nin
sonrakı fəaliyyətinə
olan qlobal etimadı sual altına qoyur. Rəsmən
terror saçan, dünyada
separatizmi təşviq
edən bir dövlətin bəşəri
təhlükəsizlik məsələsində
söz sahibi olması birmənalı olaraq qlobal təhdiddir".
B.Məhərrəmov bildirib ki, Prezident
İlham Əliyev də rəsmi Parisin Ermənistan-Azərbaycan
arasında sülh müqaviləsi üzrə
danışıqlarda istənilən
formada vasitəçi
olması ehtimalını
rədd edib. Baş verənlərin fonunda Fransanın Azərbaycanla münasibətlərini bu
qədər gərginləşdirməsi
ciddi suallar yaradır: Parisin məqsədi və hədəfi nədir?!
"Təbii
ki, ondan başlamalıyıq ki,
"bacı" adlandırsa
belə, Ermənistan,
yaxud ermənilər
Paris üçün bir
neçə istifadəlik
köməkçi vasitədən
başqa bir şey deyil. Ermənilərin bu gün Fransa
siyasətində həlledici
gücə sahib olması
mifdir. Erməni lobbisi ən
yaxşı halda Marsel bələdiyyəsinin
seçkilərinə təsir
göstərə bilər.
Deməli, Fransanın məqsədləri
daha fərqli müstəvidə araşdırılmalıdır.
Tarixə nəzər
yetirsək, fransızların
Şimali Afrika və Cənub-Şərqi
Asiya kimi dövlətlərdəki fəaliyyətinin,
əslində, Parisin Qafqazla bağlı bugünkü niyyəti barədə ilkin ehtimallar irəli sürməyə imkan verdiyini görərik. "Makron Fransası"
Qafqazda neo-imperializmi canlandırmaq fikrinə düşüb. Fransanın bu
mürtəce siyasətini
reallaşdırması üçün
ən ciddi maneə isə iqtisadi və siyasi cəhətdən
tam müstəqil olan
Azərbaycandır. Prezident İlham
Əliyev bütün
dünya dövlətləri,
o cümlədən Fransa
ilə əməkdaşlığı
təşviq edən açıq siyasi kurs yürüdür, bunun faydalarını da hər bir
azərbaycanlı hiss edir.
Bu siyasət tərəfdaşlardan
bərabərhüquqlu münasibət,
suverenliyimizə və
milli maraqlarımıza
hörmət tələb
edir. Bu isə rəsmi Paris üçün
arzuedilən olmadığına
görə, deməli,
bu riyakarlıqların
kökündə Fransanın
daşa dəyən niyyəti dayanır",
- deyə deputat söyləyib.
B.Məhərrəmov deyib ki, sovetlər birliyi dağıldıqdan
sonra Fransa Cənubi Qafqazda fəal siyasi oyunçulardan və iqtisadi tərəfdaşlardan
biri kimi çıxış edirdi:
"Bununla da iqtisadi maraqlarını yüksək səviyyədə
təmin etməyə
çalışırdı. Bölgənin siyasi və
iqtisadi, Vətən müharibəsindən sonra
isə həm də hərbi gücü kimi özünü təsdiq edən Azərbaycan rəsmi Paris üçün
iqtisadi-ticari tərəfdaşlığın
əsas məkanı idi. Bu mənada,
Fransanın nümayiş
etdirdiyi mövqe, qəbul etdiyi bədnam qətnamələr
ilk növbədə bu
ölkənin elə özünün Cənubi
Qafqazdakı iqtisadi maraqlarına zərbə oldu. Xüsusən də şanlı zəfərimizdən sonra
yeni reallıqlar fonunda Azərbaycanın artan nüfuzu, tranzit
haba çevrilməsi
fonunda Fransanın belə ədalətsiz mövqe sərgiləməsi
onu çox ciddi imkanlardan məhrum etdi. Əgər Fransada müəyyən dövrdən sonra praqamatik bir qüvvə hakimiyyətə
gələrsə, elə
Parisin özünün
maraqları naminə Makron rejimindən bu davranışların hesabı soruşulacaq".
Nəzrin QARDAŞXANOVA
Azərbaycan.- 2022.- 3 dekabr.- S.9.