İlham
Əliyevin müstəqil siyasəti milli ideologiyanın əsas
prioritetidir
Xalqların inkişaf tarixi
bitməyən böyük bir yoldur. Zaman dəyişdikcə,
dövrlər, reallıqlar bir-birini əvəzlədikcə
bu yol da davam edir.
Bu gün Azərbaycan
dünya miqyasında ən sürətlə inkişaf edən
ölkələr sırasında öncül yerlərdən
birini tutur. Bu inkişafın əsasında uğurla, uzaqgörənliklə
reallaşdırılan daxili və xarici siyasət kursu
dayanır. Ulu Öndər Heydər
Əliyevin müəyyənləşdirdiyi strateji kursun
Prezident İlham Əliyev tərəfindən müasir
dövrün reallıqlarına, tələblərinə və
qanunauyğunluqlarına müvafiq surətdə uğurla və
qətiyyətlə davam etdirilməsi indiki milli
inkişafın fundamental əsaslarını təşkil
edir. Müxtəlif inkişaf modellərinin uğurla tətbiqi
və hədəflənən nəticələrin əldə
olunması, sosial-siyasi islahatların mütəmadi qaydada həyata
keçirilməsi, qanunvericilik bazasının zənginləşdirilməsi,
vətəndaş cəmiyyəti və hüquqi dövlətin
inkişafına maksimum əlverişli şəraitin
yaradılması, möhkəm təməllərə söykənən
ictimai-siyasi sabitliyin qorunması, ölkəmizin beynəlxalq
münasibətlər sisteminin nüfuz və güc müstəvisində
sürətli şəkildə irəliləməsi müasir
Azərbaycanın gerçəkliklərini təşkil edir. Hazırda inamla irəliləyən ölkəmizdə
müstəqil siyasət, müstəqil dövlətçilik,
müstəqil xarici siyasət, müstəqil daxili siyasət
milli ideologiyanın əsas prioritetləridir.
Düşünülmüş
siyasət
Azərbaycanın sürətli
inkişafı və əldə edilmiş mühüm tarixi
nailiyyətlər Prezident İlham Əliyevin rəhbərliyi
ilə həyata keçirilən siyasi və iqtisadi kursun
qanunauyğun nəticəsidir. Dövlət
başçısının qeyd etdiyi kimi:
"Düşünülmüş siyasət, siyasi və
iqtisadi islahatlar, xalqla iqtidar arasında birlik, xalq tərəfindən
ölkədə aparılan iqtisadi islahatlara dəstəyin
verilməsi, liberal iqtisadiyyat, eyni zamanda güclü hakimiyyət,
sabitlik - budur bizim uğurlarımızı şərtləndirən
əsas amillər".
Bu gün xalq-iqtidar birliyi
islahatların, daxili və xarici siyasət kursunun səmərəliliyini
təmin edən əhəmiyyətli strateji faktor kimi
çıxış edir. Eyni zamanda mütəmadi
surətdə həyata keçirilən islahatlar mövcud
inkişafı sürətləndirməklə yanaşı,
yeni inkişaf perspektivlərini də müəyyənləşdirir.
İlk növbədə rasional iqtisadi islahatlar
Azərbaycan iqtisadiyyatının dinamik inkişafını təmin
edən mühüm amil qismində çıxış edir.
Ölkə iqtisadiyyatının inkişafı
üçün mütəmadi surətdə
reallaşdırılan praqmatik islahatlar modeli
formalaşdırılıb. Bu da
bütövlükdə milli inkişafa təkan verən əhəmiyyətli
amildir. Güclü iqtisadi inkişafa əsaslanan
bir sıra tədbirlərin görülməsi isə Azərbaycanın
milli tərəqqisini sürətləndirən,
gücünü artıran başlıca strateji komponent qismində
çıxış edir.
İnsana qayğı, vətəndaşların
maddi, mənəvi tələbatlarının ödənilməsi
üçün zəruri şəraitin yaradılması
Prezident İlham Əliyevin apardığı müstəqil
daxili siyasətin mühüm prinsiplərindəndir. Bu siyasətin
başlıca məqsədi sosialyönümlü dövlət
quruculuğunu təmin etməkdir. Hazırda
bu istiqamətdə böyük uğurlar əldə edilir.
Azərbaycan Prezidenti hər zaman öz
çıxışlarında sosial siyasəti dövlət
siyasətinin ən zəruri sahələrindən biri kimi dəyərləndirərək
vurğulayır ki, layiqli sosial siyasət gələcəkdə
də Azərbaycan hökuməti üçün prioritet
olaraq qalacaqdır.
Təhsilin inkişafı hər
bir ölkədə inkişaf konsepsiyasının
mühüm tərkib hissəsidir. Respublikada son illərdə
bu sahədə həyata keçirilən islahatlar deməyə
əsas verir ki, Azərbaycan öz gələcəyini daha
etibarlı və inamlı görmək istəyir. Prezident İlham Əliyevin təhsilin
inkişafına göstərdiyi diqqət və qayğı
onu təsdiqləyir ki, bu mühüm sahə dövlət
siyasətinin mühüm strateji istiqamətlərindən, bəlkə
də, ən başlıcasıdır.
Ölkəmizdə insan kapitalının
inkişafı çox mühüm amildir. Azərbaycan
Prezidenti ölkə gənclərinin dünyanın
aparıcı universitetlərində təhsilinə çox
böyük diqqət və önəm verir. Bu, ölkəmizin
inkişaf prioritetlərindən biridir, bu siyasətin daha dərin
kökləri, ənənələri var. Respublikanın tərəqqisində,
dünyada tanınmasında xaricdə təhsil alan
gənclərin əməyi böyükdür. Gənclərimiz
yüksək biliklərə yiyələnməklə
yanaşı, Vətənin fəal təbliğatçısı
funksiyasını da yerinə yetirirlər. Bütün bunlar müstəqil daxili siyasətin,
eyni zamanda milli ideologiyamızın əsasını təşkil
edir.
Hazırda Azərbaycan təkcə
qlobal inkişafdan faydalanmaqla kifayətlənmir, həm də
bu inkişafa multikulturalizm, tolerantlıq, iqtisadi islahatların
idarə edilməsi modeli, brendlər və innovativ mexanizmlərlə
də rəng qatır. Azərbaycan Prezidenti qlobal gündəmi
formalaşdıran liderlərdəndir. BMT Təhlükəsizlik
Şurası, Davos İqtisadi Forumu, Qoşulmama Hərəkatı,
Türk Şurası, mədəniyyətlərarası dialoq
və digər platformalarda Prezident İlham Əliyev qlobal və
regional gündəliyin formalaşdırılması prosesində
iştirak etməklə yanaşı, həm də ölkəmizin
bu gündəliyə uyğun müstəqil siyasi xətlə
inkişafını təmin edir.
Müstəqil
xarici siyasət milli ideologiyanın əsas prioritetidir
Ölkəmizdə həyata
keçirilən çoxtərəfli və
balanslaşdırılmış xarici siyasət nəticəsində
respublikamız regionun ən güclü dövlətinə
çevrilib.
Beynəlxalq siyasi-iqtisadi arenada gələcəyə
aydın nəzərlərlə baxmağı bacaran hər kəs
Azərbaycanı Cənubi Qafqazın gələcəyinin, bu
bölgədə sülh və əməkdaşlıq
mühitinin qarantı kimi görür. Bu,
ölkəmizin illər ərzində yaradıb
formalaşdırdığı, Vətən müharibəsindəki
Zəfərlə də nidasını qoyduğu tarixi
reallıqdır. Dövlət rəhbərimizin
apardığı müstəqil siyasətdən, müasir
çağırışlara uyğun çevik qərarlar
verərək onları zamanında həyata keçirmək əzmindən,
hər cür vəziyyətə hazırlıq və
imkanlardan istifadə məharətindən, eyni zamanda
qonşularla sıx faydalı əməkdaşlıq,
sülh, bir-birinin ərazi bütövlüyünə,
dövlət maraqlarına hörmət arzusundan
yaranmış bu reallıq əksər dünya dövlətləri
tərəfindən alqışlanır. Son
onilliklərdə, hətta daha geniş götürsək, XX əsrin
əvvəllərində tarixi torpaqlarımızda Ermənistan
dövləti yaranan vaxtlardan bu dövlətin ideoloji təməlləri
əsasən işğal və onun legitimləşdirilməsi
üzərində qurulmuşdur. Azərbaycanın
Vətən müharibəsindəki qələbəsi bu təməlləri
sarsıtdı. Ermənistanın və
dünya erməniliyinin onilliklərdir ki, bütün bəşəriyyətə
yaydığı saxta mifləri puça çıxardı.
İndi Ermənistanın bölgədəki mövcud
reallıqları nəzərə alan yeni
hədəflər müəyyən etməsi zəruridir. Hamıya məlumdur ki, Ermənistan saxta miflərə
söykənərək daha bölgədə təcrid
olunmuş ada kimi yaşamaqda davam edə bilməz. Bu ölkənin gələcəyi qonşularla normal
münasibətlərdən asılıdır. Digər tərəfdən, qlobal proseslər Azərbaycanın
təşəbbüskarı olduğu enerji-kommunikasiya layihələrinin
beynəlxalq önəmini daha da artırır. Dünya bu imkanlardan daha geniş şəkildə
faydalanmağa çalışır. Beynəlxalq
dairələr Ermənistanın uydurma iddiaları, mənasız
hikkəsi üzündən dünya iqtisadiyyatı
üçün böyük imkanların, əlverişli
marşrutların əldən çıxmasına, yaxud risk
altına düşməsinə daha etinasız yanaşmaq
fikrində deyil.
Buna görə də
qonşularla münasibətlər
normallaşdırılmalıdır. Ermənistan Azərbaycana və Türkiyəyə
qarşı ərazi iddialarına son qoymalıdır. Cənubi Qafqazda üçtərəfli səviyyədə
qarşılıqlı təmasdan çəkinməməlidir.
Regional inkişafın bir hissəsi olması, bölgənin həyatına
fəal inteqrasiya üçün əməkdaşlığın,
konstruktivliyin önəmini anlaması, yeni reallıqları nəzərə
alan, revanşizmə yol verməyən
siyasət yürüdülməsi qarşı tərəf
üçün yeganə xilas yoludur.
Azərbaycanın
açıq bəyan edilmiş və beynəlxalq ictimaiyyət
tərəfindən də qəbul olunan sülh gündəliyi
və gələcək əməkdaşlığa dair təşəbbüsləri
Cənubi Qafqazda regional inkişaf üçün yeni
imkanların yaradılmasına yönəldilib. Bu, ümumiyyətlə,
Cənubi Qafqaza aid məsələdir. Dövlət
rəhbərimiz çıxışlarının
çoxunda bu məsələlərlə bağlı
aydın izahlar verir, Azərbaycanın konstruktiv mövqeyini
dünya ictimaiyyətinin diqqətinə çatdırır.
Regiondakı siyasi proseslərə maraq göstərən
ictimai xadimlərlə daim fəal söhbətlər
aparır. Öz prinsiplərini ortaya qoyur.
Azərbaycanın ərazi
bütövlüyünü bərpa etməsi təcrübəsinin
ədalət naminə bütün ölkələr
üçün əhəmiyyətli olmasının zəruriliyini
göstərir. Heç vaxt işğalla
barışmamağı, öz resurslarına bel
bağlamağı, müstəqil siyasətin önəmini əsas
prinsip olaraq irəli sürür. Azərbaycanın
bütün münaqişələrin həllində beynəlxalq
hüququn prinsiplərini rəhbər tutduğunu
vurğulayır.
Azərbaycan son onilliklərdə bütün dünyada multikulturalizmi, tolerantlığı, fərqli mədəniyyətlər arasında qarşılıqlı hörmət mühitini təşviq edən aparıcı ölkələrdəndir. "Bakı prosesi" bu istiqamətdə böyük uğur qazanıb. Çoxmillətli ölkə olan Azərbaycanın tarixi təcrübəsi, əsrlərlə formalaşmış milli ənənələri xalqlar arasında sülhün əldə olunmasına aydın istiqamətlər verir. Əlbəttə, müharibənin ağrı-acılarını unutmaq, vurduğu yaraları sağaltmaq hər iki tərəf üçün çox çətindir və heç mümkün də deyil. Amma bu faciələrin gələcəkdə bir daha təkrarlanmaması üçün xalqlar barış naminə ortaq imkanlar tapıb onlardan faydalanmağı bacarmalıdırlar. Dövlət rəhbərimizin apardığı müstəqil siyasət, postmünaqişə dövrünün reallıqlarını təmkinlə, bölgənin gələcəyini aydın nəzərlərlə dəyərləndirməsi, qonşuluq məsələlərinə baxışları regionda gözəl bir inkişaf mühitinin təmin olunmasına imkanlar yaradır.
Digər bir məqama da diqqət çəkək. Postmünaqişə dövründə Azərbaycanla Ermənistan arasında münasibətlərin normallaşması prosesində Avropa İttifaqının rolu xüsusilə təqdirəlayiqdir. Bu təşkilatın belə bir mövqeyi də səbəbsiz deyil. Azərbaycan öz məqsədyönlü, müstəqil siyasətinə uyğun olaraq dünyanın əksər aparıcı qurumları kimi, Avropa İttifaqı ilə münasibətlərini də qarşılıqlı fayda və maraqlar üzərində qurur. Azərbaycan regionda sülh və davamlı inkişaf arzuladığı kimi, Avropa İttifaqı da öz sərhədlərində sabitlik istəyir. Ölkəmizin enerji potensialı, nəqliyyat-kommunikasiya infrastrukturu bu nüfuzlu təsisat üçün son dərəcə maraqlıdır. Ümumiyyətlə, ortaya qoyduğu mövqe Avropa İttifaqının yeni reallıqları tam qəbul etdiyini göstərir. Azərbaycan Avropa İttifaqının Cənubi Qafqaz ölkələrinə eyni bucaq altında yanaşmasının tərəfdarıdır. Bu baxımdan təşkilatın postmünaqişə dövründə tutduğu mövqe, danışıqlar prosesində oynadığı rol onun haqqında müsbət rəylər yaradır.
Bütün bunlar bir daha Azərbaycanın müstəqil siyasətini, regionun gələcəyi ilə bağlı səmimi niyyətlərini göstərir. Bu isə ölkəmizin milli ideologiyaya əsaslanan maraqlarının müəyyən etdiyi inkişaf yoludur.
İradə ƏLİYEVA
Azərbaycan.- 2022.- 11 oktyabr.- S.7.