Bu, imkan verir ki,
işğaldan azad edilmiş ərazilərdə
quruculuq işlərini
daha da genişləndirək,
hərbi qüdrətimizi
artıraq
Azərbaycan Respublikasının
Prezidenti İlham Əliyevin sədrliyi ilə sosial-iqtisadi yekunlarla bağlı keçirilən yarımillik,
illik müşavirələr,
dövlət rəhbərimizin
bu toplantılardakı
çıxışlarının hər biri ictimaiyyət
tərəfindən maraqla
qarşılanır.
Bu toplantılar,
ilk növbədə hökumətin ictimaiyyət
qarşısında hesabatlılıq
ənənəsinə sadiq
qaldığını göstərir.
Digər tərəfdən,
belə müşavirələrdə
müvafiq dövrün
nəticələri dəyərləndirilir.
Uğurlu məqamlar diqqətə çatdırılır,
eyni zamanda hansısa sahədə nöqsan və çatışmazlıqlar varsa,
onun təhlili aparılır, aradan qaldırılması üçün
müvafiq qurumlara göstərişlər verilir.
Eyni zamanda bu müşavirələr
Azərbaycanın gələcəyinə
strateji baxışdır.
Ölkəmizin sosial-iqtisadi
inkişaf yolundan haradan-hara gəldiyini və bundan sonrakı mərhələlərdə
hansı istiqamətə
irəliləməli olacağını,
yeni strateji dövrdə bizi hansı nailiyyət və çağırışların
gözlədiyini bu müşavirələrdən öyrənmək
olar. Hökumətin apardığı siyasətin
insanlara aydın izahı, həyata keçirilən tədbirlərin,
atılan addımların
mahiyyətinin düzgün
çatdırılması baxımından da bu müşavirələrin
önəmi çox böyükdür.
Hazırda informasiyanın
cəmiyyət həyatındakı
rolu artıb. Hər birimiz xüsusilə sosial şəbəkələr vasitəsilə
saysız-hesabsız xəbərlərlə,
fikir və rəylərlə əhatə
olunmuşuq. Belə bir mühitdə hökumətin apardığı
siyasət haqqında məlumatları, təhlilləri,
izahları ən mötəbər mənbədən
eşitmək vətəndaşlarımızda
aydın qənaətlər
formalaşdırır, bu
siyasətə xalq dəstəyini daha da möhkəmləndirir,
Azərbaycanın uğurlarını
gözü götürməyən
hansısa qüvvələrin
manipulyasiya cəhdlərinin
qarşısını alır.
2023-cü ilin altı
ayının sosial-iqtisadi
yekunlarına həsr olunmuş müşavirə,
Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyevin bu toplantıdakı çıxışı da
böyük maraqla qarşılandı. Dövlətimizin
rəhbəri ölkəmizin
dayanıqlı inkişafının
təmin edilməsi, qeyri-neft sektorunun inkişafı, Qarabağın
və Şərqi Zəngəzurun bərpası,
iqtisadi və sosial sahələrdə islahatların davam etdirilməsi məsələlərini
ötən 6 ay ərzində qarşıda
duran əsas vəzifələr kimi müəyyənləşdirdi. Təqdim olunan nəticələr göstərdi
ki, Azərbaycan hökuməti ötən
dövr ərzində
bu istiqamətlərin
hər birini həssaslıqla diqqətdə
saxlayıb və həmin istiqamətlərdə
əsaslı irəliləyişlərə
nail olunub.
Böyük qayıdış
davam edir
Azərbaycanın sosial-iqtisadi
inkişafı fonunda demək olar ki, bütün sahələrdə uğurlar
əldə olunmuşdur.
2023-cü ilin sosial-iqtisadi
inkişaf reallıqları
barədə dövlət
rəhbərimizin çıxışının
ən mühüm istiqamətlərindən birincisi
Vətən müharibəsindəki
tarixi zəfərimizdən
dərhal sonra Qarabağda, Şərqi Zəngəzurda başlanan
və bu gün də uğurla davam etdirilən bərpa-quruculuq
tədbirləridir. Azərbaycan
bu irimiqyaslı prosesi heç kimin maddi yardımına,
maliyyə dəstəyinə
bel bağlamadan yalnız öz imkanları hesabına həyata keçirir. Ölkəmiz bütün
gücünü, resurslarını
işğaldan azad olunmuş ərazilərin
bərpası və yenidən qurulması istiqamətində səfərbər
edib. Odur ki, müharibə bitdikdən sonrakı iki il yarım
ərzində görülən
işlərin miqyası
heyranlıq doğurur.
Doğma yurda Böyük qayıdış
proqramı artıq başlanıb və bu proses uğurla
davam etdirilir.
Əhali işğaldan
azad olunmuş ərazilərə tədricən,
mərhələli şəkildə
qayıdır. Ən yüksək səviyyədə
tikilərək müasir
infrastrukturla təmin edilmiş yaşayış
yerlərinə köçürülməklə
yanaşı, əhalinin
məşğulluğu məsələləri
ilə bağlı da addımlar atılır. Yenidən qurulmaqda olan Laçın rayonuna artıq böyük köç başlanıb,
yaxın günlərdə
bu məkana qayıdış daha geniş miqyasda davam etdiriləcək.
Məlumat üçün
bildirək ki, Qarabağa, Şərqi Zəngəzura Böyük
qayıdış proqramının
birinci mərhələsində
100 yaşayış məntəqəsinin
yenidən qurulması
və əhalinin bu məskənlərə
köçürülməsi nəzərdə tutulub. Azərbaycan Respublikasının
Prezidenti İlham Əliyev bunlardan 30 yaşayış məntəqəsinin
- 8 şəhərin, 22 qəsəbə
və kəndin təməlinin qoyulmasında
şəxsən iştirak
edib.
Qarabağın, Şərqi
Zəngəzurun mədəni
həyatının bərpasında
Azərbaycan Respublikasının
Birinci vitse-prezidenti Mehriban xanım Əliyevanın da çox böyük rolu var. Fond
erməni vandallarının
təxminən 30 illik
işğal dövründə
viran qoyduqları məscidləri, mədəniyyət
abidələrini yenidən
tikir, yaxud da əsaslı şəkildə bərpa
edir, onları həyata qaytarır.
İşğaldan azad
edilmiş ərazilərimizin
bərpası, onların
müasir inkişaf axarına qovuşdurulması
bu gün dövlətimiz üçün
əsas prioritetdir. Amma bu, qətiyyən,
digər bölgələrimizdə
inkişaf proseslərinin
səngiməsi, regionlarımızın
diqqətdən kənarda
qalması anlamına gəlmir. Elə Azərbaycanın iqtisadi gücü, qüdrəti
həm də ondadır ki, ölkəmizdə inkişaf
prosesləri paralel şəkildə, bir-biri ilə həmahəng aparılır və onların biri digərini uğurla tamamlayır. Ölkəmizdə
reallaşdırılan bütün
infrastruktur layihələri
Azərbaycan Respublikası
Prezidentinin şəxsən
nəzarətindədir. Dövlət
rəhbərimiz Qarabağ,
Şərqi Zəngəzur
kimi digər bölgələrimizə də
mütəmadi səfərlər
edir, görülən
işləri diqqətdə
saxlayır, tapşırıq
və tövsiyələrini
verir. İqtisadi layihələrin miqyası
bütün ölkəni
əhatə edir.
Güclü olmaq
zəruridir
Sosial-iqtisadi inkişaf
prosesləri, işğaldan
azad edilmiş bölgələrimizdə aparılan
bərpa-quruculuq işləri,
bütün regionlarımızda
həyata keçirilən
infrastruktur layihələri
ilə yanaşı, ölkəmiz üçün
ən mühüm məsələlərdən biri,
təbii ki, müdafiə və təhlükəsizlikdir. Bunun
prioritetliyini nəzərə
alaraq dövlətimiz
hərbi qüdrətini
getdikcə artırır,
regionda böyük gücə çevrilir. Nə qədər acı olsa da,
etiraf edək ki, biz hazırda
beynəlxalq münasibətlər
sistemində qaydaların
pozulduğu, beynəlxalq
hüququn işləmədiyi,
beynəlxalq təşkilatların
qərar və qətnamələrinə məhəl
qoyulmadığı, bu
sahədə təminatçı
rolunda çıxış
edən böyük dövlətlər tərəfindən
hüquqların pozulduğu
mürəkkəb bir
dünyada yaşayırıq.
Belə bir dünyada güclü olmaq vacibdir, onun alternativi yoxdur. Çünki nə qədər güclü olsan, bir o qədər hörmət göstərəcəklər,
güclə hesablaşıb,
gücdən çəkinəcəklər.
Azərbaycanın öz
hərbi qüdrətini
getdikcə artırması
da seçim deyil, zərurətdir. Dövlətimiz öz müstəqilliyini, inkişaf
seçimlərini, yüksək
həyat tərzini, ərazi bütövlüyünü
qorumaq üçün
daha da güclü
olmalıdır. Buna görə müharibə
başa çatandan sonra da bu
istiqamətdə ardıcıl
addımlar atıldı
və bu proses davam etdirilməkdədir.
Azərbaycan Ordusunun modernləşdirilməsi məqsədilə
islahatlar yüksək
səviyyədə həyata keçirilir, ordumuz müasir silah-sursat, hərbi texnika ilə təmin olunur. Bu gün
müstəqil Azərbaycan
dövləti siyasətini
öz maraqlarına uyğun aparır. Kiminsə qarşısında
əyilmir və heç bir qüvvənin iradəsinə
tabe olmur. Buna əsas yaradan başlıca amil isə, təbii ki, Azərbaycanın gücü, qüdrətidir.
Bu məsələyə
diqqət yetirən ölkə rəhbəri müşavirədə çıxışında
vurğuladı: "Biz
son iki il
yarım ərzində bir neçə dəfə bunu bir neçə
ünvana göstərmişik
və heç kim bizim iradəmizə
təsir edə bilməz. Əksinə, bizə qarşı tuşlanmış bütün
oxları sındırıb
öz ləyaqətimizi
qoruya bilmişik və maraqlarımızı
qoruya bilmişik... Azərbaycanla hədə-qorxu,
ultimatum dili ilə heç kim danışa bilməz və hesab edirəm ki, bundan sonra
belə cəhdlər
də olmayacaq".
Torpaqlarımızın bir hissəsinin təxminən 30 illik işğalı dövründə
məsələnin sülh
yolu ilə həlli məqsədilə
bütün imkanlardan
istifadə etməyə
çalışan Azərbaycan
Ermənistanla münasibətlərin
normallaşması üçün
bu gün də sülh prinsiplərinə sadiqdir.
Azərbaycan bütün
sülh danışıqlarında
iştirak edir və rəsmi Bakının bu istiqamətdə aydın,
məntiqli addımları
beynəlxalq hüquq normalarına əsaslanır.
Prezident çıxışında
son dövrlərdə
danışıqlar prosesində
müsbətə doğru
irəliləyişlərin olmasını da nəzərə çatdırdı.
Ermənistanın Qarabağ
və anklav kəndlər də daxil olmaqla Azərbaycanın
ərazi bütövlüyünü,
suverenliyini tanıması,
dövlət sərhədlərimizi
qəbul etməsi bunun əlamətləridir.
Onu da qeyd
edək ki, Ermənistan bu mövqeyə heç də öz xoşu ilə gəlməyib, Azərbaycanın
həyata keçirdiyi
ardıcıl, prinsipial
siyasi xətt, göstərdiyi təzyiqlər
rəsmi İrəvanı
belə vacib addımların atılmasına
sövq edib.
Azərbaycan Cənubi
Qafqaz regionunun əbədi sülh, dayanıqlı inkişaf,
xoş rifah məkanına çevrilməsi
üçün bütün
istiqamətlərdə böyük
əzmlə iş aparır. O cümlədən
Ermənistanın işğalı
altında olmuş ərazilərdə mövcud
ekoloji problemlərin həlli, Ermənistanın
Qarabağı və Şərqi Zəngəzuru
ekoloji fəlakət zonasına çevirmək
siyasətinin nəticələrinin
aradan qaldırılması
üçün ardıcıl
tədbirlər həyata
keçirir. Əfsuslar
olsun ki, Ermənistan bu cəhdlərindən hələ
də əl çəkmir. Qonşu ölkənin Azərbaycanla
sərhəddə metallurgiya
zavodu inşa etməsi buna bir nümunədir. Belə bir layihə
Espo Konvensiyasının
tələblərinə ziddir.
Prezident İlham Əliyev müşavirədə
bu məsələyə
də toxunaraq qətiyyətlə bildirdi:
"Təkcə onu demək kifayətdir ki, 60 min hektardan
çox meşə fondu ermənilər tərəfindən dağıdılıb,
talan edilib, çıxarılıb, satılıb,
yaxud parket düzəldiblər
və satıblar.
Yəni bütün bu peyk görüntüləri
bizdə var. İndi transsərhəd təhlükələri mütləq
nəzərə alınmalıdır
və Azərbaycanın
burada sərgilədiyi
mövqeyi yenə də beynəlxalq təcrübəyə, beynəlxalq
konvensiyalara əsaslanır,
o cümlədən Espo
Konvensiyasına, bunu hər kəs internetdə açıb baxa bilər. O göstərir ki, transsərhəd çayların
çirkləndirilməsi və
ölkələrin sərhədlərinə
yaxın müəssisələrin,
ekoloji təhlükə
mənbəyi sayıla
biləcək müəssisələrin
yaradılması qonşu
ölkələrlə mütləq
razılaşdırılmalıdır və biz bunu
Ermənistandan tələb
edirik".
Bu kontekstdə
Azərbaycan ictimaiyyətinin
etirazları, qeyri-hökumət
təşkilatlarının beynəlxalq qurumlara, Ermənistanın rəsmi
orqanlarına müraciətləri
regionumuz naminə gələcək ekoloji fəlakətlərin qarşısının
vaxtında alınması
üçündür.
Vətəndaş məsuliyyəti
Azərbaycan dövləti
hər zaman ərazilərimizdə ekoloji
durumu təhdid edən hallara, ətraf mühit üçün ziyanlı
layihələrə qarşı
da prinsipial mövqe tutub. Azərbaycan Prezidenti müşavirə zamanı
bu mövqeyi bir daha nümayiş
etdirdi. Gədəbəyin
Söyüdlü kəndi
ərazisindəki qızıl
mədəninin fəaliyyəti
ilə bağlı baş vermiş hadisənin qəbuledilməzliyini
diqqətə çatdırdı,
Ekologiya və Təbii Sərvətlər
Nazirliyini yol verdiyi səhlənkarlığa,
nəzarətsizliyə, uzun
müddət ərzində
bu ərazidəki vəziyyətə passiv müşahidəçi mövqe
tutmasına görə
qınadı. Azərbaycan
Prezidenti bu çıxışında bir
daha müvafiq dövlət qurumlarına,
Azərbaycanda çalışan
şirkətlərə bəyan
etdi ki, hər bir şirkət
ölkə qanunlarına
hörmətlə yanaşmalı,
işini qanunvericilik normalarına uyğun qurmalıdır.
Dövlət rəhbərimiz
eyni zamanda Gədəbəy rayonunda məlum hadisə zamanı vətəndaşların
bir hissəsinin müəyyən təxribatçıların
fitnəsinə uyaraq Azərbaycan polisinə qarşı qanunsuz hərəkətlər etməsinin
qəbuledilməz olduğunu,
ölkədə xaos,
özbaşınalıq, təxribat
xarakterli addımlar dövrünün hələ
1993-cü ildə başa
çatdığını vurğuladı. Qeyd etdi ki, polisin
dözümlülük göstərməsi,
o demək deyil ki, kim istəsə
asayiş, qanun mühafizəçilərinə daş ata bilər.
Həqiqətən, Azərbaycan
polisi cəmiyyətimizdə
ictimai asayişin, sabitlik və inkişaf mühitinin təminatçısıdır. Bugünkü təhlükəsiz,
sakit, rəvan, əmin-amanlıq içindəki
həyatımızın gecə-gündüz
ən çətin şəraitlərdə xidmət
aparan polis əməkdaşlarımızın nə qədər gərgin zəhməti, fədakarlığı hesabına
başa gəldiyinin bəzən fərqində
olmuruq. Ara-sıra polisə qarşı təxribat törətmək
istəyənlər də,
onların fitnəsinə
uyub müəyyən
qanunsuz davranışlara
cəhd edənlər
də bilməlidirlər
ki, Azərbaycan polisinə bu cür ləkələr yapışmaz. Onlara qara yaxmaq istəyənlər
ən azı digər ölkələrdə,
o cümlədən inkişaf
etmiş Qərb dövlətlərində polisin
vətəndaşlarla qəddar
davranışına baxıb
nəticə çıxarmalıdırlar
ki, eyni hərəkəti oralarda etsəydilər, hansı aqibətlə üzləşərdilər.
Ona görə də hər birimizdən yüksək vətəndaş məsuliyyəti
tələb olunur.
Azərbaycanın gələcək
uğurları dövlətimizin
apardığı məqsədyönlü
siyasət qədər
həm də hər birimizin vətəndaş məsuliyyətimizdən
asılıdır.
İradə ƏLİYEVA,
Azərbaycan.-2023.- 16 iyul.- S.2.