Sülhə
gedən yol Azərbaycanın şərtlərinə
əməl olunmasından
keçir
İkinci Qarabağ
müharibəsindən sonra
sülhlə bağlı
təşəbbüslər və çağırışlar
daim Azərbaycan tərəfindən edilib.
Ermənistandan fərqli
olaraq respublikamız sülhün və barışığın əldə
edilməsi üçün
lazım olan bütün addımları
atıb. Rəsmi Bakı münasibətlərin
normallaşdırılması üçün qarşı
tərəfə beynəlxalq
hüququn normalarına
cavab verən 5 prinsip təqdim edib.
Bakı prosesin
uğurla başa çatdırılmasında maraqlıdır
2023-cü ilin sentyabrına
qədər Ermənistan
Azərbaycanın sülh
təşəbbüslərini sabotaj etməklə məşğul olub. Azərbaycanın təqdim
etdiyi prinsiplər Ermənistan tərəfindən
zahirən müsbət
qarşılansa da, bu ölkənin bir sıra rəsmiləri
sözdə sülhə
tərəfdar olduqlarını
bildirsələr də,
törətdikləri hərbi təxribatlarla
sülh prosesini tormozlayıblar.
Antiterror əməliyyatlarından
və bütün torpaqlarımız üzərində
milli suverenliyimizin təmin edilməsindən
sonra Azərbaycanla Ermənistan arasında sülhün əldə edilməsi və münasibətlərin normallaşdırılması
üçün mühüm
tarixi şərait formalaşıb. Bu imkanlardan yararlanan rəsmi Bakı sülh prosesinin uğurla başa çatdırılmasında maraqlıdır.
Lakin eyni fikirləri Ermənistan barədə söyləmək
mümkün deyil. Ermənistanın baş naziri və bu ölkənin digər rəsmiləri sülh sazişinin vacibliyindən, iki ölkə arasında münasibətlərin normallaşdırılmasından
dəm vursalar da, fərqli davranış ortaya qoyurlar. Düzdür, ikitərəfli saziş layihəsinin mətni üzərində irəliləyiş
var. O cümlədən
birbaşa ikitərəfli
dialoq vasitəsilə
sərhədlərinin bir
hissəsinin delimitasiyası
və demarkasiyası başa çatdırılıb. Bu da birbaşa ikitərəfli danışıqların
ən yaxşı və yeganə əlverişli yolu olduğunu əyani şəkildə göstərir.
Lakin nəticə
etibarilə Ermənistan
sülh prosesinin irəlilədilməsi və
uğurla başa çatdırılması üçün
yaranmış şansdan
bəhrələnməkdən yayınır, məqsədli
şəkildə normallaşmanı
əngəlləyir.
Ermənistan məqsədli
şəkildə sülhə
əngəllər yaradır
Ermənistanın sülhün
qarşısını kəsən
addımlarından biri
silahlanmasıdır. Fransa
və Hindistan vasitəsilə həyata keçirilən silahlanma heç bir halda xoş niyyətə və mərama xidmət edə bilməz.
İkincisi isə,
Ermənistanın konstitusiyasında
"Ermənistan və
Dağlıq Qarabağın
birləşməsi"nə çağıran Ermənistanın
müstəqillik bəyannaməsinə
istinad olunur. Bu ölkənin müxtəlif hüquqi və siyasi sənədlərində Azərbaycana
qarşı ərazi iddiaları yer almaqdadır.
Bütün bunlar
Ermənistanın sülhlə
bağlı niyyətlərinin
səmimi olmadığını
göstərir və prosesi ləngidir. Prezident İlham Əliyev "Qayıdış
hüququ: Ermənistandan
zorla çıxarılmış
azərbaycanlılar üçün
ədalətin təmin
edilməsi" mövzusunda
II beynəlxalq konfransın
iştirakçılarına müraciətində bununla
bağlı deyib:
"Təəssüf ki,
Ermənistan cəmiyyətində
xalqımıza qarşı
dərin kök salmış nifrət hissi, mifik "böyük Ermənistan"
xülyası, Ermənistan
konstitusiyasında Azərbaycana
qarşı ərazi iddiasının hələ
də qalması, bu ölkənin sürətlə silahlanması
iki ölkə arasında dayanıqlı
sülhün əldə
olunmasını əngəlləyir".
Dövlətimizin başçısı
onu da diqqətə
çatdırıb ki,
Ermənistan Qərbi Azərbaycan İcmasının
fəaliyyətini qəsdən
öz ərazi bütövlüyünə təhdid
kimi təqdim etməyə çalışır.
"Lakin icmanın məqsədi Qərbi Azərbaycandan didərgin salınmış soydaşlarımızın
dinc və təhlükəsiz şəraitdə,
ləyaqətlə öz
dədə-baba yurdlarına
qayıdışının təmin olunmasından ibarətdir. Bu, sırf insan haqları məsələsidir.
Ermənistanın icmanın
fəaliyyətini təhdid
kimi qələmə verməsi məsələnin
əsl mahiyyətini təhrif etmək və beynəlxalq hüquqa əsaslanan qayıdış hüququnu
inkar etmək cəhdidir", - deyə dövlətimizin başçısı
bildirib.
Ermənistan rəsmiləri
sülh sazişi layihəsinin mətni üzrə müxtəlif
müddəaların razılışdırılması
ilə bağlı açıqlamalar verirlər.
Lakin görünən
odur ki, sülh üçün yaranmış əlverişli
şəraitdən istifadə
etməyən Ermənistan
münasibətlərin normallaşdırılmasına
xidmət etməyən
sülh oyunbazlığı
ilə məşğuldur.
Sülhə gedən yol isə Azərbaycanın
tələblərinə əməl
olunmasından, Ermənistanın
bu prosesi əngəlləyən addımlardan
əl çəkməsindən
keçir. Əks təqdirdə, itirən Ermənistanın özü
olacaq.
Rəşad
CƏFƏRLİ,
Azərbaycan.-2024.-
10 dekabr (№ 272).- S.6.