Azərbaycan
Dövlət Su Ehtiyatları Agentliyi yanında Suların İstifadəsinə və
Mühafizəsinə Dövlət
Nəzarəti Xidməti
haqqında ƏSASNAMƏ
Azərbaycan Respublikası
Prezidentinin 2024-cü
il 29 iyul tarixli Fərmanı
ilə
təsdiq edilmişdir
1. Ümumi müddəalar
1.1. Azərbaycan Dövlət
Su Ehtiyatları Agentliyi
yanında Suların İstifadəsinə və
Mühafizəsinə Dövlət
Nəzarəti Xidməti (bundan
sonra – Xidmət) Azərbaycan Dövlət
Su Ehtiyatları Agentliyinin
(bundan sonra – Agentlik) fəaliyyət istiqamətlərinə uyğun
olaraq, su obyektlərindən istifadə
və onların mühafizəsi qaydalarına,
sudan istifadə limitlərinə, su obyektlərindən istifadə
və onların mühafizəsi sahəsində
sanitariya-gigiyena, ekoloji,
hidrogeoloji, hidroloji, texnoloji tələbləri
nəzərdə tutan
normativ hüquqi aktlara, su mühafizə
zonalarının ərazisindən
istifadə rejiminə
və Azərbaycan Respublikası su qanunvericiliyinin digər tələblərinə riayət
edilməsinə (bundan
sonra – müvafiq sahə) dövlət nəzarətini, su və su təsərrüfatı
obyektlərinin monitorinqini
həyata keçirən,
Agentliyin strukturuna daxil olan qurumdur.
1.2. Xidmət öz fəaliyyətində Azərbaycan
Respublikasının Konstitusiyasını,
Azərbaycan Respublikasının
tərəfdar çıxdığı
beynəlxalq müqavilələri,
Azərbaycan Respublikasının
qanunlarını, Azərbaycan
Dövlət Su Ehtiyatları
Agentliyi haqqında Əsasnaməni, bu Əsasnaməni, Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin
digər fərmanlarını,
həmçinin sərəncamlarını,
Azərbaycan Respublikası
Nazirlər Kabinetinin qərar və sərəncamlarını, habelə
Agentliyin hüquqi aktlarını rəhbər
tutur.
1.3. Xidmət öz vəzifələrini yerinə
yetirərkən və
hüquqlarını həyata
keçirərkən Azərbaycan
Respublikasının dövlət
orqanları (qurumları),
yerli özünüidarəetmə
orqanları, beynəlxalq
və qeyri-hökumət
təşkilatları ilə,
habelə digər hüquqi və fiziki şəxslərlə
qarşılıqlı əlaqədə
fəaliyyət göstərir.
1.4. Xidmətin müstəqil balansı, istifadəsində
olan dövlət əmlakı, xəzinə
və bank hesabları,
üzərində Azərbaycan
Respublikası Dövlət
Gerbinin təsviri, Agentliyin adı və öz adı həkk olunmuş möhürü,
müvafiq ştampları
və blankları vardır.
1.5. Xidmətin saxlanılma xərcləri və fəaliyyəti, habelə
maddi-texniki təminatı
Azərbaycan Respublikasının
dövlət büdcəsi,
büdcədənkənar vəsait
və qanunda nəzərdə tutulmuş
digər mənbələr
hesabına maliyyələşdirilir.
1.6. Xidmət Bakı şəhərində yerləşir.
2. Xidmətin fəaliyyət
istiqamətləri
2.1. Xidmətin əsas fəaliyyət istiqamətləri
aşağıdakılardır:
2.1.1. müvafiq sahədə dövlət siyasətinin
formalaşdırılması ilə bağlı Agentliyə təkliflər
vermək, həmin siyasətin həyata keçirilməsini təmin
etmək;
2.1.2. müvafiq sahəni tənzimləyən normativ
hüquqi aktların layihələrinin hazırlanmasında
iştirak etmək, onlara dair rəy
və təkliflər
vermək;
2.1.3. müvafiq sahədə dövlət nəzarətini
həyata keçirmək;
2.1.4. Azərbaycan Respublikasının
ərazisində yerüstü
və yeraltı su ehtiyatlarının, su və su
təsərrüfatı obyektlərinin,
hidrotexniki qurğuların,
su təchizatı sistemlərinin monitorinqini aparmaq və monitorinqin nəticələrinə
əsasən tədbirlər
görmək;
2.1.5. müvafiq sahənin inkişafı üçün
tədbirlər görmək.
3. Xidmətin vəzifələri
3.1. Bu Əsasnamə ilə müəyyən edilmiş
fəaliyyət istiqamətlərinə
uyğun olaraq, Xidmətin vəzifələri
aşağıdakılardır:
3.1.1. müvafiq sahəni tənzimləyən normativ
hüquqi aktların hazırlanmasında iştirak
etmək, onlara dair rəy vermək;
3.1.2. su obyektlərindən istifadə və onların mühafizəsi
qaydalarına, sudan istifadə limitlərinə,
su obyektlərindən
istifadə və onların mühafizəsi
sahəsində sanitariya-gigiyena,
ekoloji, hidrogeoloji, hidroloji, texnoloji tələbləri nəzərdə
tutan normativ hüquqi aktlara, su mühafizə zonalarının ərazisindən
istifadə rejiminə
və Azərbaycan Respublikası su qanunvericiliyinin digər tələblərinə riayət
edilməsinə dövlət
nəzarətini həyata
keçirmək;
3.1.3. Azərbaycan Respublikasının
ərazisində yerləşən
su və su təsərrüfatı
obyektlərində, hidrotexniki
qurğularda, su təchizatı sistemlərində
monitorinqlər, dövlət
su kadastrını, yerüstü və yeraltı suların dövlət uçotunu aparmaq;
3.1.4. suların vəziyyətinə
zərərli təsir
edən texniki qurğuların, avadanlığın,
müəssisələrin (və ya onların
bir hissəsinin) və digər obyektlərin istismara buraxılmasının qadağan
edilməsi barədə,
habelə onların istismarının məhdudlaşdırılması,
dayandırılması və
fəaliyyətinin qadağan
edilməsi ilə bağlı Agentliyə təkliflər vermək;
3.1.5. su obyektlərinin, o cümlədən içməli
su təchizatı mənbələrinin sanitariya
mühafizə zonaları
və dairələrinin
rejiminin təyin edilməsində iştirak
etmək;
3.1.6. su mühafizə zonalarının, sahil mühafizə zolaqlarının
ölçülərinin, sərhədlərinin və
onlardan istifadə qaydasının müəyyən
edilməsində iştirak
etmək;
3.1.7. yeraltı və yerüstü suların zərərli təsirinin qarşısının alınması
və nəticələrinin
aradan qaldırılması
üçün tədbirlər
planının hazırlanmasında
və həyata keçirilməsində iştirak
etmək;
3.1.8. təbii fəlakət və texnogen qəzalar nəticəsində
zədələnmiş və
ya sıradan çıxmış su təsərrüfatı obyektlərinin
bərpasına dair təkliflərin hazırlanmasında
iştirak etmək;
3.1.9. su ehtiyatlarından kompleks istifadə və həmin obyektlərin mühafizəsi
baş sxeminin, hövzə və ərazi sxemlərinin hazırlanmasında iştirak
etmək;
3.1.10. sudan qənaətlə istifadə olunması, o cümlədən itkilərin
qarşısının alınması
ilə bağlı tədbirlər görmək;
3.1.11. qanunla müəyyən edilmiş qaydada istifadəyə verilmiş
su mühafizə zonalarının torpaqlarında
fəaliyyətə nəzarəti
həyata keçirmək;
3.1.12. hidrotexniki qurğuların
təhlükəsizliyinə təsir edən tikinti fəaliyyətini və konservasiya işlərini dayandırmaq
barədə Agentliyə
təkliflər vermək;
3.1.13. su obyektlərinin, hidrotexniki qurğuların
və su təchizatı sistemlərinin
təhlükəsizliyini təmin
etmək məqsədilə
həmin obyektlərdən
(onların bir hissəsindən) istifadənin
məhdudlaşdırılması, dayandırılması və
qadağan olunması üçün Agentliyə
təkliflər vermək;
3.1.14. dövlət uçotuna alınacaq su istifadəçilərinin siyahısının
tərtib edilməsində
iştirak etmək;
3.1.15. su obyektlərinin istifadəçiləri və
su istehlakçıları
tərəfindən su
obyektlərindən götürülən
və onlara axıdılan suların uçotunun aparılmasına
nəzarətin həyata
keçirilməsini, bu
məqsədlə istifadə
olunan avadanlıq və cihazların vəziyyətinə dair aidiyyəti dövlət orqanları (qurumları) ilə birlikdə monitorinq aparılmasını
təmin etmək;
3.1.16. su obyektlərindən təyinatına görə
istifadə edilməsi
ilə bağlı monitorinq aparmaq və qanunvericiliyə uyğun tədbirlər görmək;
3.1.17. su ehtiyatlarından istifadə sahəsində
proqnoz və layihələrin hazırlanmasında
iştirak etmək;
3.1.18. suların axım rejiminə, keyfiyyətinə
və istifadəsinə
dair məlumat toplanılmasını həyata
keçirmək;
3.1.19. təbii fəlakət və texnogen qəzalar nəticəsində
su obyektlərində baş vermiş qəzaların səbəblərinin
müəyyənləşdirilməsində
və bu qəzalar nəticəsində
dəymiş zərərin
qiymətləndirilməsində iştirak etmək;
3.1.20. ərazi planlaşdırılması
sənədlərinə dair
Agentliyə təkliflər
vermək;
3.1.21. qanunla nəzərdə tutulmuş qaydada su obyektlərindən balıqçılıq üçün
istifadəyə razılıq
verilməsi, sututarlar və ya onların
müəyyən hissəsinin
idman və həvəskar balıq və digər su bioresurslarının ovu üçün ayrılması barədə
Agentliyə rəy vermək;
3.1.22. ölkə, su hövzələri və inzibati ərazi vahidləri üzrə su təsərrüfatı
balanslarının hazırlanmasında
iştirak etmək;
3.1.23. daşqın və subasma zonalarının müəyyənləşdirilməsində iştirak etmək;
3.1.24. sulardan istifadə və onların mühafizəsi sahəsində
qanunla müəyyən
edilmiş tələbləri
pozan şəxslərə
qarşı qanunla müəyyən edilmiş
tədbirlər görmək;
3.1.25. su və su
təsərrüfatı obyektlərindən
götürülən suların
bölüşdürülməsini və sudan istifadəyə
nəzarətin həyata
keçirilməsini təmin
etmək;
3.1.26. tərkibində çirkləndirici
maddələrin miqdarı
normadan artıq olan tullantı sularının su obyektlərinə axıdılmasının
məhdudlaşdırılmasını, dayandırılmasını və
ya qadağan olunmasını təmin etmək;
3.1.27. sanitariya, hidrotexniki və meliorasiya tədbirlərinin görülməsi
halları istisna olmaqla, çaylarda, çay qollarında, meliorasiya və irriqasiya sistemlərində
qalaqların yaradılmasının,
su axımının qarşısının özbaşına
kəsilməsinin, göllərdən
və limanlardan su buraxılmasının qarşısının alınması
üçün tədbirlər
görülməsini təmin
etmək;
3.1.28. hidrotexniki qurğuların
təyinatı üzrə
təhlükəsizlik bəyannamələrinin
təsdiqini və hidrotexniki qurğuların
dövlət reyestrinin
aparılmasını təmin
etmək;
3.1.29. Agentlik tərəfindən
verilmiş su ehtiyatlarından istifadəyə
icazələrin şərtlərinə
riayət olunmasına
nəzarət etmək;
3.1.30. müvafiq sahədə dövlət proqramlarının,
inkişaf konsepsiyalarının
layihələrinin hazırlanmasında
və həyata keçirilməsində iştirak
etmək;
3.1.31. qanunda nəzərdə tutulmuş hallarda “Sahibkarlıq sahəsində
aparılan yoxlamaların
tənzimlənməsi və
sahibkarların maraqlarının
müdafiəsi haqqında”
Azərbaycan Respublikası
Qanununun tələbləri
nəzərə alınmaqla
yoxlama aparmaq;
3.1.32. Azərbaycan Respublikasının
tərəfdar çıxdığı
beynəlxalq müqavilələrin
həyata keçirilməsini
fəaliyyət istiqamətləri
üzrə təmin etmək;
3.1.33. öz fəaliyyəti haqqında əhalinin məlumatlandırılmasını, internet saytının yaradılmasını,
malik olduğu və siyahısı qanunla müəyyən edilmiş
açıqlanmalı olan
ictimai informasiyanın
həmin saytda yerləşdirilməsini və
bu informasiyanın daim yenilənməsini təmin etmək;
3.1.34. fəaliyyəti ilə bağlı daxil olan müraciətlərə
Azərbaycan Respublikasının
“Vətəndaşların müraciətləri haqqında”,
“İnzibati icraat haqqında” və “İnformasiya əldə etmək haqqında” qanunlarına uyğun olaraq baxmaq və
qanunla müəyyən
edilmiş qaydada tədbirlər görmək;
3.1.35. dövlət sirrinin və məxfilik rejiminin qorunması üçün zəruri
tədbirlər, habelə
fəaliyyət istiqamətlərinə
uyğun olaraq təhlükəsizlik tədbirləri
görmək;
3.1.36. Xidmətin strukturunun və fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsi istiqamətində
Agentliyə təkliflər
vermək;
3.1.37. fəaliyyət istiqamətlərinə
aid məsələlər üzrə
kadr hazırlığını
təmin etmək, mütəxəssislərin hazırlanması
və əlavə təhsili üçün
tədbirlər görmək;
3.1.38. müvafiq sahəyə ayrılan büdcə vəsaitindən, kreditlərdən,
qrantlardan və digər maliyyə vəsaitindən təyinatı
üzrə istifadə
olunmasını təmin
etmək;
3.1.39. Xidmətdə kargüzarlıq
və arxiv işinin aparılmasını
təşkil etmək;
3.1.40. müvafiq sahədə “Coğrafi İnformasiya Sistemi”nin (GİS) formalaşdırılması, aparılması
və təkmilləşdirilməsi
üçün Agentliyə
təkliflər vermək;
3.1.41. meliorasiya və irriqasiya sistemlərinin kadastrını aparmaq;
3.1.42. fəaliyyətinin nəticələri
barədə Agentliyə
hesabat təqdim etmək;
3.1.43. Azərbaycan Respublikası
Prezidentinin aktları ilə müəyyən edilmiş digər vəzifələri yerinə
yetirmək.
4. Xidmətin hüquqları
4.1. Öz vəzifələrini
yerinə yetirmək üçün Xidmətin
aşağıdakı hüquqları
vardır:
4.1.1. müvafiq sahədə Azərbaycan Respublikasının
beynəlxalq müqavilələrə
tərəfdar çıxması
barədə Agentliyə
təkliflər vermək;
4.1.2. müvafiq sahədə normativ hüquqi aktın layihəsinin qəbul olunması, aktda dəyişiklik edilməsi, aktın şərh edilməsi, qüvvəsinin dayandırılması
və ya ləğv edilməsi haqqında Agentliyə təkliflər vermək;
4.1.3. müvafiq sahə üzrə beynəlxalq təcrübəni öyrənmək,
fəaliyyət istiqamətlərinə
və vəzifələrinə
uyğun analitik materiallar hazırlamaq, təhlillər, monitorinqlər
və tədqiqatlar aparmaq, rəy və təkliflərini Agentliyə təqdim etmək;
4.1.4. Agentliklə razılaşdırmaqla
beynəlxalq tədbirlərdə
iştirak etmək və müvafiq sahə ilə bağlı konfranslar, seminarlar və digər tədbirlər keçirmək;
4.1.5. Agentliklə razılaşdırmaqla
beynəlxalq təşkilatlarla,
xarici dövlətlərin
aidiyyəti qurumları
ilə əməkdaşlıq
etmək, onların müvafiq sahə ilə bağlı təcrübəsini öyrənmək;
4.1.6. müvafiq sahə üzrə dövlət və yerli özünüidarəetmə
orqanlarına, fiziki və hüquqi şəxslərə zəruri
məlumatlar (sənədlər)
barədə sorğu
vermək, onlardan belə məlumatları (sənədləri) almaq;
4.1.7. müstəqil ekspertləri
və mütəxəssisləri,
məsləhətçi şirkətləri
və elmi təşkilatları müqavilə
əsasında, bu məqsəd üçün
nəzərdə tutulmuş
vəsait çərçivəsində
öz fəaliyyətinə
cəlb etmək, işçi qruplar və komissiyalar yaratmaq;
4.1.8. Xidmətin fəaliyyət
istiqamətlərinə aid məsələlərlə bağlı
məhkəmədə öz
adından çıxış
etmək;
4.1.9. Azərbaycan Respublikası
Prezidentinin aktları ilə müəyyən edilmiş digər hüquqları həyata keçirmək.
5. Xidmətin fəaliyyətinin
təşkili
5.1. Xidmətin strukturu, ştat cədvəli, gəlir və xərclər smetası Agentliyin sədri tərəfindən təsdiq
edilir.
5.2. Xidmətə Agentliyin sədri tərəfindən
vəzifəyə təyin
edilən və vəzifədən azad edilən Xidmətin rəisi rəhbərlik edir.
5.3. Xidmətin rəisi Xidmətə həvalə
edilmiş vəzifələrin
yerinə yetirilməsinə
və funksiyalarının
həyata keçirilməsinə
görə şəxsən
məsuliyyət daşıyır.
5.4. Xidmət rəisinin Agentliyin sədri tərəfindən vəzifəyə
təyin edilən və vəzifədən azad edilən iki müavini vardır. Xidmət rəisinin müavinləri
vəzifə bölgüsünə
uyğun olaraq fəaliyyət göstərirlər
və onlara həvalə edilmiş vəzifələrin yerinə
yetirilməsinə görə
şəxsən məsuliyyət
daşıyırlar.
5.5. Xidmətin rəisi:
5.5.1. Xidmətin fəaliyyətini
təşkil edir və ona rəhbərlik
edir;
5.5.2. dövlət orqanları (qurumları), yerli özünüidarəetmə orqanları
ilə, hüquqi və fiziki şəxslərlə münasibətlərdə
Xidməti təmsil edir;
5.5.3. Xidmət rəisinin müavinləri arasında
vəzifə bölgüsü
aparır, habelə Xidmətin digər vəzifəli şəxslərinin
qarşılıqlı fəaliyyətini
təmin edir;
5.5.4. müəyyən edilmiş
struktur, əməyin ödənişi fondu və
işçilərin say həddi
daxilində Xidmətin
strukturunu, ştat cədvəlini, gəlir və xərclər smetasını təsdiq olunmaq üçün Agentliyə təqdim edir;
5.5.5. Agentliyin sədri tərəfindən təyin
edilən Xidmət işçiləri istisna
olmaqla, Xidmətin digər işçilərini
Agentliyin sədri ilə razılaşdırmaqla
vəzifəyə təyin
və vəzifədən
azad edir, işçilərlə əmək
müqavilələri bağlayır,
onların fəaliyyətinə
rəhbərlik edir, qanunda nəzərdə tutulmuş qaydada həvəsləndirmə və
intizam tənbehi tədbirləri görür;
5.5.6. Agentliyin sədri tərəfindən təyin
edilən Xidmət işçiləri istisna
olmaqla, Xidmətin digər dövlət qulluqçularına qanunla
müəyyən edilmiş
qaydada dövlət qulluğunun ixtisas dərəcələrini verir;
5.5.7. Xidmətin fəaliyyətinə
dair əmr və sərəncamlar verir və onların,
habelə Agentlik tərəfindən qəbul
edilmiş normativ hüquqi aktların icrasını təşkil
edir və buna nəzarəti həyata keçirir;
5.5.8. Xidmətin vəzifəli şəxslərinin qanunvericiliyə
zidd olan qərarlarını ləğv
edir;
5.5.9. Xidmətin strukturunun və fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsi, maddi-texniki
bazasının möhkəmləndirilməsi
barədə Agentliyə
təkliflər verir;
5.5.10. işçilərin peşə
hazırlığı və
əlavə təhsili
üçün zəruri
tədbirlər görür;
5.5.11. vətəndaşların qəbulunu
və müraciətlərinə
baxılmanı təmin
edir;
5.5.12. Xidmətin fəaliyyəti
barədə Agentliyə
hesabat verir;
5.5.13. dövlət büdcəsindən
ayrılan vəsaitin təyinatı üzrə
xərclənməsini təmin
edir, ayrılmış
vəsaitin həddi nəzərə alınmaqla,
Xidmət işçilərinin
vəzifə maaşlarına
əlavələrin, maddi
yardım və mükafatların verilməsini
təmin edir.
Azərbaycan.-2024.-
30 iyul (¹ 159).- S.2.