Tarixi
İpək yolu mərkəzi dəhliz rolunu oynamağa başlayır
Son illər baş verən hadisələr fonunda şimal dəhlizlərindən
istifadənin təhlükəli
hal alması bu marşrutlara olan inamı azaldıb. Xüsusən Rusiya-Ukrayna müharibəsinin
başlaması ilə
yüklərin daşınmasında
digər dəhlizin maraq obyektinə çevrilməsi gündəmdədir.
Bu baxımdan
2014-cü ildə yaradılan,
ilk vaxtlarda bir çox dövlətlərin maraq dairəsində olmayan Orta dəhliz müasir çağırışlar
fonunda əhəmiyyətini
artırır.
Artıq narazı
ölkələr Avropa
və Asiyanı birləşdirən ən
qısa marşrut üzrə yük daşımalarının təhlükəsiz
şəraitdə həyata
keçirilməsində maraqlıdırlar.
Mövzu ilə
əlaqədar "Azərbaycan"
qəzetinə danışan
Milli Məclisin deputatı Sahib Alıyev qeyd edib ki, Rusiya-Ukrayna
savaşı başlayandan
Orta dəhliz getdikcə mərkəzi dəhliz rolunu oynamağa başlayıb.
Deputat bildirib ki, bu dəhliz
üçün yeganə
problem marşrutun daha çox ölkənin ərazisindən
keçməsi və
tələbi ödəmək
üçün insfrastrukturun
tam hazır olmaması ilə bağlı idi: "Dəhliz boyu ölkələr artıq
bununla bağlı xeyli optimallaşdırıcı
addımlar atıblar.
Bu yaxınlarda Qazaxıstan parlamenti də qanunvericilik aktı qəbul etdi. Türkiyə ilə Qazaxıstan arasında yüklərin daşınma vaxtı bu akt nəticəsində
təxminən iki dəfədən çox
azalacaq. Avropa Komissiyası da Orta dəhliz boyunca insfrastruktura 10 milyard avro vəsait
ayrılmasını planlaşdırır.
Hətta bu dəhlizin varlığı
maraqlarına çox
da cavab verməyən ölkələr
onun bütün gücü ilə işləməsini istəyirlər".
Sahib Alıyev gələcəkdə Orta
dəhlizin qarşısında
indikindən daha artıq imkanlar açılacağını bildirib.
Statistika da göstərir
ki, bu dəhlizin
üzərindən daşınan
yüklər sürətlə
artmaqdadır. Çox
sevindirici haldır ki, bu dəhliz
üzərindəki ölkələr
arasında belə bir çağırışa
daha çox hazır olan dövlət məhz Azərbaycandır.
Deputat vurğulayıb
ki, Azərbaycan lap əvvəldən nəqliyyat habına və logistika mərkəzinə çevrilməsi
üçün əlindən
gələni edib. Növbəti mərhələdə
ölkəmiz üçün
önəmli olan dəhliz boyunca dəyər zəncirinin yaradılmasıdır. Hazırda
bununla bağlı hazırlıqlar gedir.
Əsmər QARDAŞXANOVA,
Azərbaycan.-2024.-
8 mart, № 53.- S.9.