Düşmənçiliyi heykəllə aparan Fransa

 

 

Natəvanın abidəsinə qarşı edilən vandallıq Makron hakimiyyətinin çirkin simasından xəbər verir

 

 

 

"...Bu, deyə bilərəm ki, artıq kin, gücsüzlük isterikanın özünü heykəldə göstərdiyi mənəvi deqradasiyanın dibidir. Yəni burada onlar praktik olaraq ermənilərdən az fərqlənirlər. Çünki ermənilər Natəvanın Ağdamdakı məzarını qazıblar, heykəlini məhv ediblər. ... Fransa isə Natəvanın həmin ölkədə heykəlini təhqir edir. Göründüyü kimi, burada bir oxşarlıq var".

Prezident İlham Əliyevin yanvarın 10-da yerli televiziya kanallarına müsahibəsi zamanı səsləndirdiyi kimi, özünü dünyaya "mədəniyyət beşiyi" kimi təqdim edən Fransa Azərbaycanın görkəmli şairi Xurşidbanu Natəvanın heykəlinə qarşı törətdiyi vandallıq aktı ilə əsl çirkin simasını sərgiləmiş oldu. Həm işğal müddətində ərazilərimizdəki maddi-mədəni irsi vəhşicəsinə dağıdan Ermənistandan heç ilə fərqlənmədiyini, özünün mədəniyyət düşməni olduğunu göstərdi.

 

 

 

Mədəniyyət düşməni

 

 

 

Belə ki, martın əvvəlində Natəvanın Fransanın Evian Bən şəhərindəki heykəlinin Parisə gətirilməsi səfirliyin nəzdindəki Mədəniyyət Mərkəzinin bağında ucaldılması zamanı müəyyən olunub ki, üzərinə qırmızı boya atılmaqla yanaşı, heykəlin gözləri, adının Azərbaycan yazısının yazıldığı hissələrinə qırmızı boya çəkilib, abidəyə zərər verilib. Belə ki, heykəlin burnu barmaqları qırılıb.

Bu gün dünyada birnömrəli islamofob ölkə kimi tanınan Fransanın anti-Azərbaycan fəaliyyəti tüğyan edir. Erməni lobbisinin pul hərisinə çevrilən Makron hökuməti bütün platformalarda ölkəmizə qarşı qərəz siyasəti həyata keçirir. Gah Avropa Parlamentində "qətnamə" adı altında kağız-kuğuz parçaları qəbul etdirir, Ermənistanı silahlandırıraraq savaşa qızışdırır, gah da Natəvanın heykəlinin timsalında mədəniyyətimizə hücum edir. Bütün bunlar, əslində, Azərbaycanın Fransanın yürütdüyü istər neokolonialist, istər şovinizm, ksenofobiya digər mədəniyyətlərə qarşı dözümsüzlük siyasətini ifşa etməsinin fonunda baş verir. Dünyadakı müstəmləkələrindən bir-bir qovulan Parisin Qafqaza yerləşmək planının Bakı tərəfindən suya salınması, casus şəbəkəsinin çökdürülməsi isə Makron hökumətini olduqca qəzəbləndirib. Buna görə sülhün, dostluğun, incəsənətin, mədəniyyətin azərbaycanlı rəmzi olan şair Xurşidbanu Natəvanın heykəlinə əl uzadır.

 

 

 

Natəvanın Dümanı şahmatda mat etməsi...

 

 

 

O Natəvan ki, hələ indi özünü müasir, demokratik dəyərlərə sahib kimi qələmə verən Avropada qadınlar azad sözə, hüquqa malik olmadığı XIX əsrdə Azərbaycanda siyasətdə , sosial həyatda da, incəsənətdə , mədəniyyətdə öz sözünü deyib. Xan qızı Natəvanın 1858-ci ildə məşhur fransız yazıçısı Aleksandr Dümanı şahmatda mat etməsi isə hələ dillərdə dastandır...

Əslində, Fransanın başqa xalqlara məxsus tarixi mədəniyyət sərvətlərini müsadirə etmiş ölkə olması gerçəkliyini, Ermənistan tərəfindən 30 il müddətində xalqımıza məxsus tarixi, mədəni dini abidələrin tamamilə dağıdılmasına görə UNESCO çərçivəsində heç vaxt narahatlığını ifadə etməməsini bu kimi əməllərini göz önünə gətirdikdə Parisin mədəniyyətə qarşı münasibətinin hansı murdar səviyyədə olduğunu aydın təsəvvür etmək mümkündür.

Bu baxımdan Fransanın Natəvanın heykəlinə qarşı vandallıq aktı sadəcə özünün acizliyini bundan əvvəl ermənilərin törətdiyi mədəni soyqırımını davam etdirdiklərini göstərir.  İşğal zamanı mənfur ermənilər Xan qızının Şuşada ucaldılmış büstünü güllələyərək zədələmiş, sonra isə tamahkarlıqla bu mədəniyyət nümunəsini əritmək, ondan qazanc əldə etmək istəmişdilər. Amma bu iyrənc əməllərinə çata bilməmişdilər, Natəvanın "yaralı" büstü Ulu Öndər Heydər Əliyev tərəfindən vandallardan xilas edilərək, bir gün mütləq Şuşaya qaytarılacağı qətiyyəti ilə Bakıya gətirilmiş müvəqqəti olaraq İncəsənət Muzeyinin həyətində yerləşdirilmişdi.

Parlaq Zəfərimizdən sonra isə Xurşidbanu Natəvanın həmin heykəli Şuşaya, öz əvvəlki yerinə qaytarılıb. 

Bütün bunlar da göstərir ki, mənfur düşmənlər qədər çalışsa da, xalqımızın mənəvi, mədəni ruhunu sındıra, məhv edə bilməz.

 

Yasəmən MUSAYEVA,

Azərbaycan.-2024.- 10 mart, № 54.- S.9.