İllərə
sığacaq fəaliyyəti
100 günə gerçəkləşdirən
Lider
Azərbaycan Konstitusiyasının
8-ci maddəsinə əsasən,
Prezident xalqın vahidliyini təcəssüm
etdirir və dövlətçiliyin varisliyini
təmin edir. Sovet Azərbaycanında Heydər Əliyevdən sonra, müstəqil Azərbaycanda isə Heydər Əliyevə qədər heç bir rəhbər dövlətçiliyin varisliyini
təmin edə, xalqın vahidliyinin təcəssümü ola
bilməmişdi.
Prezident İlham
Əliyevin hakimiyyətə
gəlişi ilk növbədə Heydər
Əliyevin qurduğu Azərbaycanda dövlətçiliyin
varisliyini təmin etdi. Azərbaycan xalqının yüz gün öncə müdrikcəsinə möhtərəm
cənab Prezidentə növbəti dəfə yüksək etimad göstərməsi isə
dövlətçiliyimizin varisliyinin işğala, təcavüzə tam şəkildə son qoyulduğu tam yeni bir mərhələdə,
demokratik və hüquqi yolla davamlılığında ifadə
olunan milli iradənin qətiyyətidir.
Bu il yanvarın 10-da yerli televiziyalara müsahibəsində
Prezident İlham Əliyev bəyan etmişdi ki, seçkilər bütöv
bir dövrə yekun vurur. Fevralın
14-də Milli Məclisdə
baş tutmuş və Prezidentin andiçmə mərasimindəki
fenomenal yaddaşa və müstəsna dövlətçilik təcrübəsinə
əsaslanan çıxışı
ilə cənab İlham Əliyev yeni dövr üzrə prioritetlərimizi,
o cümlədən daxili
və xarici siyasət kursunun sərhədlərini aydın
formada müəyyən
etdi. Bu mənada cənab İlham Əliyevin illərə sığa biləcək yüz günü, əslində,
nə qədər çoxşaxəli fəaliyyəti
əhatələsə də,
bir o qədər də aydın və korrektdir. Lakin nəzərə alsaq ki, bu
titanik fəaliyyət
öz təməlini bu il fevralın
14-dən götürmür, bütövlükdə Ulu
Öndərin siyasi kursunun özü ilə bağlıdır,
bu mənada proses daha geniş,
ən azı
2003-cü ildən təhlil
tələb edir.
Ötən əsrin
80-ci illərinin sonu
90-cı illərinin əvvəllərində
Bakıda sovet rəhbərliyi ilə nüfuz alveri edilərkən cənab İlham Əliyev Moskvada Ulu Öndərlə
birlikdə 20 Yanvar hadisələrinə görə
sovet rejiminə qarşı açıq etiraz edən iki nəfərdən biri idi. Ulu
Öndər Bakıya
qayıtdıqdan sonra
məhz onun sayəsində hakimiyyət
iyerarxiyasında yer tutmuş bir sıra şəxslər nankorluq edən zaman, parlamentdə Ulu Öndərə qarşı
çirkab kampaniyası
nümayiş etdiriləndə, danışmağa
imkan verməyəndə,
Bakıda təhlükələrlə
üz-üzə qalanda,
o cümlədən fəaliyyətinin
ağır Naxçıvan
dövründə onun
əsas silahdaşı
yenə də İlham Əliyev idi. 2003-cü ilə qədərki dövlət
quruculuğu prosesində
Ulu Öndərlə bərabər, məhz İlham Əliyevin adı xüsusi qeyd olunmalıdır.
Sonrakı dövrdə
möhtərəm Prezidentin
davam edən 20 illik fəaliyyəti son 200 ilin gündəliyindən
daha zəngin, daha mürəkkəb, həm də tariximizin ən uğurlu mərhələsidir.
Onun şah əsəri isə, şübhəsiz ki, böyük Zəfərimizdir.
Ümumiyyətlə, bəllidir
ki, Qarabağ düyünü Ulu Öndərin nisgili idi, hətta özünün 2003-cü il
1 oktyabr tarixli son müraciətində də ifadə edirdi ki, "xaos və anarxiya
dövründə yaranmış
bu problemi hələ də həll edə bilməmişik". Böyük
Heydər Əliyevə
qədərki idarəçilik
normal təfəkkürə
sahib olsaydı, onun dediyi kimi,
"xalqı vahid sarsılmaz bir qüvvə kimi Azadlıq meydanına toplayan milli hisslərdən konstruktiv şəkildə istifadə
olunsaydı, Qarabağ
adlı problem də olmazdı".
Böyük hərbi-siyasi
Zəfərə qədər
cənab İlham Əliyev güclü iqtisadiyyat qurub, iqtisadi suverenliyimizi təmin etdi. Məcburi köçkünlərin
çadır şəhərciklərini
ləğv edərək
vətəndaşlarının rifahını yüksəltdi.
200 ildir məğlub kimi yaşayan xalqa qalib kimi
düşünməyi öyrətdi.
Bu Zəfərə qədər dövlət başçısı həm
tariximizin, həm də regionun ən güclü ordusunu və ən nəhəng müdafiə sənayesini
qurdu, çoxəsrlik
dövlətçilik ənənəsinin
əhəmiyyətini dərk
edən vətənpərvər
gənclik yetişdirdi.
Cənab İlham Əliyev bütün dünya ilə, xüsusən yanlış
gözləntilərdə olan
bəzi qlobal dairələrlə ideoloji
savaşa girib, bu savaşdan da zəfərlə çıxaraq sübut etdi ki, Heydər
Əliyev siyasi kursunun davam etdiyi bir şəraitdə
Azərbaycan xalqı torpaqlarının zəbt
olunması ilə barışa bilməz və bu siyasi
xətt illərlə
davam etmiş işğalın Azərbaycan
gəncliyinə Qarabağ
və Şərqi Zəngəzuru unutdurmasına
imkan verməz. Məhz bu qətiyyətli
mövqeni rəhbər
tutmaqla, 200 ildir zəbt edilmiş təfəkkürləri, 30 ildir
işğalda qalan Qarabağ və Şərqi Zəngəzuru
azad etməklə, ərazi bütövlüyü
və suverenliyimizi tam bərpa etməklə cənab İlham Əliyev Müzəffər Ali Baş Komandan kimi Azərbaycan tarixinin heç bir dövründə heç bir liderə müyəssər
olmayan bir zirvəyə ucaldı.
Etiraf etməliyik
ki, Azərbaycan nə ərazi ölçüsü, nə
əhali sayına görə xüsusi göstəricilərə malikdir,
əksinə, kiçik
ölkə sayılır.
Lakin məhz cənab İlham Əliyevin vizyonu sayəsində danılmaz
faktdır ki, Azərbaycan müasir geosiyasi situasiyada nəinki bölgədə,
bütövlükdə qlobal
mənada hərbi-siyasi
güc mərkəzlərindən
birinə çevrilib.
Təbii ki, qlobal ziddiyyətlərin gücləndiyi bir şəraitdə rəqabətqabiliyyətli
güclü dövlətə
çevrilmək sadə
məsələ deyil.
Xüsusən siyasi və iqtisadi transformasiyaların sürətlə
davam etdiyi bir şəraitdə. Məlumdur ki, hazırda Azərbaycan Respublikası özünün
ənənəvi enerji
öhdəliklərinə sadiq
qalmaqla neft hasilatından qaz istehsalına strateji keçidi təmin edir və bu,
müasir mərhələdə
ölkəmizin enerji siyasətinin şaxələndirilməsində
çox vacib addım hesab olunmalıdır. Məhz möhtərəm Prezidentin
zamanında uzaqgörənliklə
reallaşdırdığı infrastrukturlar, həmçinin
onun iradəsi ilə reallaşan layihələr bu gün faktiki olaraq Azərbaycanı Avropa üçün alternativsiz və çox cazibədar enerji təchizatçısına
çevirib.
Vətən müharibəsində
Azərbaycanın Zəfəri,
habelə antiterror tədbirlərində cənab
İlham Əliyevin müstəsna qələbəsi,
konstitusiya quruluşunun
beynəlxalq hüquqla
tanınan bütün
ərazilərimiz boyu
bərqərar olunması
regionda qeyri-dost niyyətləri olan gücləri ölkəmizə
qarşı səfərbər
etdi. Bu prosesdə də ənənəvi destruktiv
Qərb strukturları,
muzdlu media və korrupsioner siyasətçilər beynəlxalq
ictimaiyyət adından
ölkəmiz əleyhinə
müxtəlif bəhanələrlə
siyasi hücumlar təşkil etməyə,
bəyanatlar verməyə
başlayıblar. Özünü
beynəlxalq ictimaiyyət
adlandıraraq dünya
birliyi adından çıxış edənlərə
münasibətdə möhtərəm
Prezidentin mövqeyi kifayət qədər aydın oldu, "200-dən
çox ölkə var, 20-30 ölkə özünü necə beynəlxalq ictimaiyyət saya bilər?"
Xüsusən BMT Təhlükəsizlik
Şurasının qeyri-daimi
üzvü və Qoşulmama Hərəkatının
sədri qismində cənab İlham Əliyevin uğurlu fəaliyyəti, onun bəşəri miqyasda lider kimi mövqelərinin
möhkəmlənməsi Azərbaycanın
qələbələrinin sağlam
təməllər üzrə
inşasını təmin
etdi. Dünya ictimaiyyəti gördü
ki, pandemiya ilə mübarizədə
qlobal səylərə
məhz cənab İlham Əliyev liderlik etdi, eyni zamanda postpandemiya
yol xəritəsinin cızılmasında o, həlledici
liderlik missiyasını
üzərinə götürdü.
Digər tərəfdən
türk dünyasının
birliyi istiqamətində
açar rolunu üzərinə götürməklə
cənab İlham Əliyev nəinki Azərbaycanın, bütövlükdə
türk dünyasının
qlobal miqyasda imkanlarını genişləndirmiş
oldu.
Konkret olaraq ötən yüz günə gəlincə,
cənab İlham Əliyev parlamentdə tarixi çıxışında
bəyan etmişdi ki, qarşıdakı dövr üzrə Azərbaycan Respublikasının
bu gün ən yüksək səviyyədə təmin
etdiyi təhlükəsizliyi
və müdafiəsini
daha da gücləndirmək
naminə ordu quruculuğu və hərbi sənayenin inkişafı prosesinə
xüsusi önəm verməkdə davam edəcək. Azərbaycan
konstitusion səviyyədə
başqa dövlətlərin
müstəqilliyinə qəsd
vasitəsi və beynəlxalq münaqişələrin
həlli üsulu kimi müharibəni rədd edir. Lakin sirr deyil
ki, bu gün
özünü beynəlxalq
ictimaiyyətin təmsilçisi
kimi təqdim edən, lakin beynəlxalq hüquqa hörmətlə yanaşmayan
subyektlər də daxil, bir çox
dövlətlər üçün
bu prinsip keçərli deyil. Bu mənada güclü ordu quruculuğunun davam etdirilməsi yeni dövrdə əsas prioritetimiz olmalıdır
ki, bütün mümkün təhdidləri
zərərsizləşdirək. Ötən yüz gün ərzində də bu istiqamətdə
proseslər sürətlə
davam edib.
Eyni zamanda cənab Prezident hərbi sənayenin inkişafına yalnız hərbi gücün artması yox, həm də suverenliyin elementi kimi yanaşır və əldə edilən strateji uğurların davamlılığında
qətiyyətlidir. Dövlət
başçısının özünün də andiçmə mərasimində
bəyan etdiyi kimi, Azərbaycan hərbi sənayenin inkişafının birinci
mərhələsini artıq
uğurla başa vurub. Növbəti mərhələ isə daha genişmiqyaslı olmaqla, həm də Azərbaycanın bu istiqamətdə xarici asılılığının
kəskin azaldılmasına
yönələcək ki,
bu da siyasi
və iqtisadi müstəqilliyimizin ardınca
müdafiə sənayesi
sahəsində də
suverenliyimizə töhfə
olacaq. Cənab Prezidentin inaqurasiya mərasimindəki tarixi çıxışında qeyd
etdiyi kimi, "biz İkinci Qarabağ müharibəsi
və antiterror tədbirləri ilə sarsılmaz hesab olunan elə bir daşları tərpətdik ki, bunu bizə bağışlamayacaqlar, biz
bunu bilməliyik. Əgər kimsə hesab edir ki,
bizdən əl çəkəcəklər, səhv
edir. Biz hazır olmalıyıq, səfərbər olmalıyıq".
Məhz bu məqsədlə sərhədlərimizin
təhlükəsizliyinin daha
da gücləndirilməsi
zərurətdir. Dövlət
başçısının təbiri ilə desək, bu, Azərbaycanı xarici risklərdən də qoruyacaq.
Ümumiyyətlə, cənab İlham Əliyev üçün
ideoloji bütövlük
və tamlıq azərbaycançılıq ideologiyası,
ailə dəyərlərinin
qorunması, gənc nəslin milli məfkurə və vətənpərvərlik ruhunda
tərbiyə olunması
ilə bağlıdır.
Bu mənada əminliklə demək olar ki, yeni
epoxada ailə və məktəb tərbiyəsi istiqamətində
dövlət siyasəti
daha çevik və effektiv metodlarla realizə olunacaq. Cənab İlham Əliyev ardıcıl qələbələri
ilə Azərbaycanın
ən qüdrətli dövrünü başlatmaqla
elə siyasi konfiqurasiya formalaşdırıb
ki, xalqımız milli birliyin əhəmiyyətini tarixin
heç bir dövründə olmadığı
qədər yaxşı
başa düşür.
Yeni dövrdə
milli prioritetlərimizdən
digəri ümumbəşəri
dəyərlərə və
beynəlxalq hüququn
normalarında əksini
tapan prinsiplərə
sadiq qalmaqla xarici siyasət kursunda 3 konkret istiqamətin müəyyən
olunmasıdır. Birincisi,
Azərbaycan artıq əvvəlki qaydalarla - ikili standartla formalaşan riyakar qlobal nizamın şərtləri ilə hesablaşmaq niyyətində
deyil. Əlbəttə,
bunun da kökündə cənab
İlham Əliyevin Heydər Əliyev siyasi kursuna arxalanaraq nail olduğu ciddi hərbi-siyasi, sosial və iqtisadi uğurlar dayanır.
Xarici siyasət
kursumuzun ikinci vacib konseptual elementi isə Azərbaycanın daha çox qlobal oyunçu kimi çıxış etmək
niyyətində ehtiva
olunur. Sirr deyil ki, əvvəllər
regional problemlər ucbatından daha çox lokal reallıqlara köklənməli
olsaq da, məhz mövcud siyasi iradənin qətiyyəti ilə Azərbaycan artıq həmin dövrləri geridə qoyaraq özünü qlobal oyunçu kimi təsdiq edə bilib. Bu gün
isə hədəfimiz
Zəfər qazanmış,
reallıqlar yaratmış
lider dövlətin haqlı mövqeyi üzərində bərqərar
olunub və biz Ermənistanın timsalında hansısa üçüncü dünya
dövləti ilə münasibətlərə vaxt
ayırmaq yox, lider qlobal subyektlərdən
biri kimi iqlim dəyişiklikləri,
islamofobiyaya və neokolonializmə qarşı
mübarizədə dünyanı
narahat edən problemlərin həllində
daha fəal olmaqdır. Təsadüfi
deyil ki, yüz gün ərzində cənab İlham Əliyevin 80-dən
çox dövlət
və hökumət rəsmisi ilə birbaşa təmaslarda ifadə etdiyi qəti mövqe artıq Azərbaycanın
arzuladığı obrazda
özünü təsdiq
edə bildiyini göstərir.
Ermənistanla münasibətlərə
gəlincə, inaqurasiya
prosesində yeni dövr üçün cənab İlham Əliyevin bu istiqamətdə yol xəritəsi kifayət qədər aydın idi. Azərbaycan bu məsələdə qlobal manipulyatorlara meydan verməyəcəyini
bəyan etmişdi. Dövlət başçımızın
təbiri ilə desək, Bakı hesab edir ki,
"bu məsələnin
əhəmiyyətinin süni
şəkildə şişirdilməsinə
lüzum yoxdur. İndi Ermənistan beynəlxalq hüququn normalarına riayət etmək istəyirsə, bu müqavilə imzalanacaq. İstəmirsə,
yenə də bizə qarşı əsassız iddialar irəli sürüləcəksə,
bu müqavilə imzalanmayacaq, ancaq Azərbaycan üçün
heç nə dəyişməyəcək".
Nəticədə Azərbaycan
qeyd edilən dövr ərzində sülh prosesində özünün direktivlərini
oturda bildi və bu gün
Bakı və İrəvan arasında məhz cənab İlham Əliyevin tezislərinə müvafiq
olaraq sülh danışıqları delimitasiya
və demarkasiya prosesindən ayrıldı.
Nəticədə prosesin
hər iki qolu istiqamətində ümidverici məqam yarandı. O cümlədən
Azərbaycan Qazaxın
4 kəndini bir güllə atmadan geri aldı. Bundan başqa, cənab İlham Əliyev separatizmlə bağlı məsələdə
də son nöqtəni qoydu. Novruz tonqalını Xankəndidə qalamaqla cənab İlham Əliyev separatizmin son izini də
təmizləmiş olduğunu
bəyan etdi.
Ötən yüz
gün ərzində əsas milli prioritetlərimizdən biri
olan işğaldan azad olunmuş ərazilərdə quruculuq
və bərpa, habelə həmin torpaqlara ləyaqətli qayıdış da yeni mərhələyə
qədəm qoydu. Şuşaya, Laçının
Sus kəndinə əhalinin ilk köçü baş tutdu.
Qeyd olunanlar fonunda yeni dövr
üzrə müəyyənləşən
hədəfləri və
cəmi yüz gün ərzində görülən işləri
təhlil etdikdə əminliklə deyə bilərik ki, Prezident İlham Əliyev Azərbaycanın
müstəqillik tarixində
ərazi bütövlüyü
çərçivəsində baş tutmuş ilk inaqurasiya mərasimindən sonra səlahiyyətinin ilk yüz günündə, əslində, bir liderin 10 illər ərzində reallaşdıra
biləcəyi qədər
nailiyyətlər əldə
edib və bunu yeni dövrə
keçidi təmin edəcək mükəmməl
siyasi mərhələyə
çevirə bilib. Üstəlik, cənab İlham Əliyev elə konfiqurasiyaya nail ola bildi
ki, hər bir Azərbaycan vətəndaşı özünü
bu transformasiyanın bir hissəsi və hərəkətverici
qüvvəsi hesab edə biləcək. Bu mənada dönüb ötən dövrə baxanda bir şeyə əmin oluruq, miqyası dövlətimizin
miqyasından, gördüyü
işlər isə real imkanlarımızdan artıq
olan cənab İlham Əliyev bu dövlət və bu xalq
üçün sözün
əsl mənasında
tarixi şansdır.
Bəhruz
MƏHƏRRƏMOV,
Milli Məclisin
deputatı
Azərbaycan.-2024.-
24 may, № 108.- S.11.